Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

10050006 - 8 mm interiorul tevilor http://www.louis.de/shop/img450/10050006_890_FR_04.JPG

10050005 - 6.3 mm interiorul tevilor. http://www.louis.de/shop/img450/10050005_890_FR_04.JPG

 

Sincer, mi se pare de ajuns oricare dintre ele, sunt transparente sa vezi ce impuritati sunt adunate la un moment dat. Singura chestie e ca bat la ochi daca sunt la vedere, lucesc chiar fara praf pe ele... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, deci raman la concluzia ca pot sa-mi pun filtru fie cu hartie fie cu sita pe furtunu de rezerva sau pe cel dintre robinet si carburatoare numai sa fie mai mare ca diametru. numai bine. mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori sa stiu si eu de unde as putea sa cumpar un motor second hand pentru un suzuki gs 500F? Preferabil sa fie cat mai nou, deoarece motocicleta pentru care vreau motorul este din 2005. Sau de unde pot cumpara cat mai repede cuzineti? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare.. am citit cu 3 pag in urma ceva despre aditivi in ulei. Eu la masina in cutia de viteze am bagat aditiv Metabond, la schimbul de ulei am sa pun si in motor pentru ca reduce temperaturile si fortele de frecare.. ma rog o teorie complexa

Problema insa e daca la GS ii pot baga in motor si aditiv? luand in calcul ca la asta si cutia de viteze e scufundat tot in uleiul ala si din cate stiu si ambreiajul. Nu cumva sa patesc ca suprafetele (implicit si ambreajul) sa fie tratat cu aditivul ala si sa alunece atat de bine incat sa nu mai prinda.

Producatorul de aditiv da un exemplu la un honda cbr daca nu ma insel ca dupa turnarea aditivului turatia la relanti a crescut cu 600 rpm deci atat de mult s-a diminuat frecarea.

Va rog sa imi spuneti daca a mai folosit cineva sau daca credeti ca ar putea face ceva rau la ambeaj - ca asta nu prea stiu cum e la GS

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare.. am citit cu 3 pag in urma ceva despre aditivi in ulei. Eu la masina in cutia de viteze am bagat aditiv Metabond, la schimbul de ulei am sa pun si in motor pentru ca reduce temperaturile si fortele de frecare.. ma rog o teorie complexa

Problema insa e daca la GS ii pot baga in motor si aditiv? luand in calcul ca la asta si cutia de viteze e scufundat tot in uleiul ala si din cate stiu si ambreiajul. Nu cumva sa patesc ca suprafetele (implicit si ambreajul) sa fie tratat cu aditivul ala si sa alunece atat de bine incat sa nu mai prinda.

Producatorul de aditiv da un exemplu la un honda cbr daca nu ma insel ca dupa turnarea aditivului turatia la relanti a crescut cu 600 rpm deci atat de mult s-a diminuat frecarea.

Va rog sa imi spuneti daca a mai folosit cineva sau daca credeti ca ar putea face ceva rau la ambeaj - ca asta nu prea stiu cum e la GS

Mersi

eu am folosit un aditiv de la 2+2, pentru reducerea frecarilor, cresterea compresiei(eu l-am cautat asa).. si nu am observat o diferenta in ceea ce ar privi cresterea turatiei la ralanti, accelerari in gol cu ambreiajul liber sau alte anomalii sa sugereze o pierdere a puterii prin alunecare. Stiu de la masina cum ar trebui sa faca, si momentan, inca mai reusesc sa plec primul de la semafor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti , nu puneti aditivi asa dupa capul vostru. Ambreiajul de la GS este in baia de ulei , iar daca puneti chestii care micsoreaza frecarea s-ar putea sa va patineze si ambreiajul .

Din reprertoriu "iarna nu e ca vara" este si "motocicleta nu e masina!"

 

 

Legat de ce s-a discutat mai inainte legat de SEGMENTI: eu mi-am resegmentat motorul tocmai pentru ca manca ulei (intre 500 si 800 ml / 1000km). Acum nu mai mananca nimic ( = adica vreo 300ml / 5000km).

Eu recomand sa se schimbe si garniturile de la supape deoarece au un rol foarte important in consumul de ulei.

 

 

bafta.

 

PS: pentru cei care vor sa isi ia motor , daca un motor nu scoate fum , nu inseamna ca nu consuma ulei.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi puteti spune daca merita sa o aduc din Germania..la 1800 euro + 600 euro (transport, itp, rar...tot).

 

Am uitat sa spun ca e din '99 si are 5500 km.

 

 

arata foarte fain si-si merita banii. dar...

 

1. km crezi ca sunt reali? eu nu. cine faca un motor sa arate asa nu-l tine in garaj. 700 km/an??? sa fim seriosi.. poate de 10 ori mai mult.

 

2. culoarea e bestiala dar vopseaua nu e originala. de ce? oare a fost lovita? rau? si de aceea e aranjata asa ca sa se vanda? sau a fost chiar atat de rau turtita incat a stat ani de zile pe loc si atunci se explica de ce are doar 5500 km?

 

cine o vinde? e de incredere vanzatorul sau macar cel ce o aduce???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoru e din Germania...si am vb cu proprietara. Si eu m-am mirat de ce are decat 5500 km in 9 ani de zile (si pe jos merg mai mult), dar a spus ca era decat asa de week-end.

De ce sa nu fie vopseaua originala? nu s-au fabricat si in culoarea asta? eu nu stiu ...de aceea intreb.

Daca ma hotarasc, o sa vb cu o firma din Bistrita sa se duca sa mi-o aduca si cred ca isi da si ei seama daca e ceva in neregula cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoru e din Germania...si am vb cu proprietara. Si eu m-am mirat de ce are decat 5500 km in 9 ani de zile (si pe jos merg mai mult), dar a spus ca era decat asa de week-end.

De ce sa nu fie vopseaua originala? nu s-au fabricat si in culoarea asta? eu nu stiu ...de aceea intreb.

Daca ma hotarasc, o sa vb cu o firma din Bistrita sa se duca sa mi-o aduca si cred ca isi da si ei seama daca e ceva in neregula cu ea.

 

pai e cunoscut faptul ca in germania vand masini si motoare numai femeile si numai alea batrane care le-au tinut numai in garaj si le mai scoteau dar numai in weekend si numai la piatza. asta am aflat-o intreband prin targuri a cui a fost masina/moturul si cum o folosea.

 

eu cred ca asemenea modificari la motor le face un pasionat iar un motociclist de weekend nu inversteste.

 

culoarea asta nu cred ca s-a dat pe gs, pare cam mata ca sa fie originala (mie imi place) si in plus lipsesc inscriptiile cu suzeta, geseu, cinquecento etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai e cunoscut faptul ca in germania vand masini si motoare numai femeile si numai alea batrane care le-au tinut numai in garaj si le mai scoteau dar numai in weekend si numai la piatza. asta am aflat-o intreband prin targuri a cui a fost masina/moturul si cum o folosea.

 

eu cred ca asemenea modificari la motor le face un pasionat iar un motociclist de weekend nu inversteste.

 

culoarea asta nu cred ca s-a dat pe gs, pare cam mata ca sa fie originala (mie imi place) si in plus lipsesc inscriptiile cu suzeta, geseu, cinquecento etc

 

Mah eu zic ca merita.. adusul mi se pare cam mult 600 euro.

Vopseaua claar ca nu e originala si nici farurile si nici oglinzile si nici ghidonul, masca. si nici spoilerul de jos si nici semnalizarile si.. CE MAI CONTEAZA? daca are 55.000 km sti atunci e ok.. adica pe testate daca porneste din prima .. daca sta frumos la ralanti. daca trage ca nebunu si nu se aud sunete suspecte + cutia de viteze functioneaza cum trebuie eu zic ca merita.

Si ce daca o fost scapata sau ceva de o trebuit revopsit.. daca acum totul e ok la el.. sasiul e drept telescoapele sunt ok.. nu cred ca e ca la masina ca daca o fost lovit e bai ca s-a chituit si va rugini, etc.

Eu l-am luat pe al meu cu vitezometrul schimbat pt ca i-o fost spart si i s-a montat altul care avea atunci 60.000 km si nu s-a mai obosit omul sa il dea inapoi la 28.000 cat avea motorul. Eu sunt ferm convins ca daca chiar ar avea motorul 67.000 cat are acum pe ceas nu ar fi in starea actuala si nu ar merge asa um merge.. deci tre sa il cred ca intr-adevar are mai putini km. Asta era doar un argument sa sustin ca nu conteaza atat de mult ce scrie pe ceas ci cum merge motorul si in ce stare e.

Ti-ar conveni mai mult sa ii puna km la 30.000 si sa il iei asa e mai credibil? roaga-i pe baietii care ti-l aduc si rezolva ei sa nici nu vezi cu 5500

Sigur a fot al unui baietzas care l-o "tunat" da arata bine si daca merge ok... go4it!

ai grija numai sa fie pe bune treaba.. ca daca e private seller s-ar putea sa fie tzeapa numai si sa se astepte sa ii trimiti ceva avans si nu mai vezi tu banii. Is tzepari si pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita, culoare nu e originala, si sigur nu umbla vreo babaciune cu motorasul. Dar asta conteaza mai putin. 600 euro e mult pt adusul unei motociclete. La noi se aduc pt max 200 euro. ITP si RAR 260 ron. Inscriere 350 RON. Pentru restul de iti iei piesele care eventual sunt nasoale.Sau o casca mai misto. Sa ne vedem sanatosi si pe GS uri naravase:))))))

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti , nu puneti aditivi asa dupa capul vostru. Ambreiajul de la GS este in baia de ulei , iar daca puneti chestii care micsoreaza frecarea s-ar putea sa va patineze si ambreiajul .

Din reprertoriu "iarna nu e ca vara" este si "motocicleta nu e masina!"

 

 

Legat de ce s-a discutat mai inainte legat de SEGMENTI: eu mi-am resegmentat motorul tocmai pentru ca manca ulei (intre 500 si 800 ml / 1000km). Acum nu mai mananca nimic ( = adica vreo 300ml / 5000km).

Eu recomand sa se schimbe si garniturile de la supape deoarece au un rol foarte important in consumul de ulei.

 

 

bafta.

 

PS: pentru cei care vor sa isi ia motor , daca un motor nu scoate fum , nu inseamna ca nu consuma ulei.

Salutare..In ideea ca ai schimbat segmentii, poate iti mai amintesti daca ai cumparat un set sau doua de segmenti.. ca sa ma clarific si eu ce anume sa cumpar. Sa nu ma trezesc ca dau comanda, imi vine un set, dezmembrez motorul si nu pot schimba decat la un piston segmentii :). In ceea ce priveste garniturile de supapa, ai dreptate, de ele am uitat. Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu avea 42000 cand l-am luat, tot din Germania, in CIV am vazut ca a avut 4 proprietari toti in varsta. :)))) Eu sunt cel mai tanar. Motoru arata impecabil, totul e original pe el. Sincer la cat de usor e sa duci km inapoi nu prea cred ca sunt motoare care nu au fost manipulate. Cand va asa: Yamaha TDM din 94 km 18 000 ...ma apuca rasul. Cum dracu poti si vrei sa iti iei o motocicleta de tura si sa mergi cu ea in 14 ani 18000 km????? Asta vine undeva la 1300 km pe an, deci a scos-o la soare duminica in jurul blocului? HILAR!!!!

 

Important e sa fie motoru ok.

 

Asfalt uscat.

 

De unde pot sa imi cumpar segmenti si garniturile de la supape pt GS?

 

Multumesc

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

La ce trebuie sa ma uit cand vreau sa cumpar un gs 500E SH, in afara de zgarieturi, infundaturi s.a.m.d. Adica la motor, telescoape...orice ca sa-mi dau seama daca e ok....si ca omul care il vinde spune pe bune ce spune.

 

Multumesc frumos,

Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am dat jos capacul de pe carburatoare, am curatat frumos am dat cu sprai pt curatat carburator, am montat totul la loc si acum motorul nu merge ok. :)((((((((

 

Concluzie: daca nu te pricepi lasa pe altii.

 

Ce nu am facut bne?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am dat jos capacul de pe carburatoare, am curatat frumos am dat cu sprai pt curatat carburator, am montat totul la loc si acum motorul nu merge ok. :)((((((((

 

Concluzie: daca nu te pricepi lasa pe altii.

 

Ce nu am facut bne?

 

O idee ar fi ca ai compromis benzina care era in carburatoare. Cand cureti carburatoarele, de obicei le dai jos, le sufli, purjezi mai intai benzina din ele, ca sa scapi de eventualele impuritati din carburi.

Poate la montare nu a etansat bine un carb, si acum trage aer fals, o fi intrat ceva mizerie mai adanc dupa curatare.

Explica mai pe larg simptomele, ca sa se inteleaga ceva din "nu merge ok".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu l-eam dat jos. Am dat doar capacul jos. Sub el este un arc, o membrana de cauciuc si un mic "stick" (nu stiu cum se numeste) Pe aceastea le-am curatat ca aratau ca dracu, parca era namol pe ele. (verde) am pus la loc tot dar a fost mai greu cu membrana de pe unul din carb. Acolo ma tem sa nu fi pus gresit si acum sa traga aiurea. Motorul porneste trage pana in 4000 acolo se ineaca, urca incet pana in 5500 si apoi trage dar nu asa cum ar trebui. Ma duc sa il desfac din nou. Intrebarea mea: daca pun la loc absolut la fel cum a fost teoretic ar trebui sa mearga. Nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...