dragos1 Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Salut , De unde se pot comanda pastilele din capul supapelor cele cu care se regleaza jocul dintre axa cu came si supapa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Voi aveti montat filtru de benzina , sau nu e nevoie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Salut , De unde se pot comanda pastilele din capul supapelor cele cu care se regleaza jocul dintre axa cu came si supapa ? As fi si eu interesat de unde se pot aduce, pentru viitoarele reglaje de supape Voi aveti montat filtru de benzina , sau nu e nevoie ? Multa lume inclusiv eu avem filtre de benzina montate, din simplul motiv ca gunoaiele isi fac drum spre carburatoare mereu, macar asa mai opresti o parte din ele, cele pe care le poate opri filtrul de benzina (niciodata toate). E recomandat si nu strica, singura chestie este sa il mai sufli din cand in cand, invers sensului de curgere. La cat costa unul, mai bine este sa il schimbi . Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 chiar.. cei cu filtre: gasiti ceva jeg prin ele? se cede deseori ceva cu ochiul liber? Eu nu am filtru si pana acum in 2 ani nu am simtit nimc in neregula cu motorul si nici n-am curatat carb sau nimic... o fi ca nu prea mai sunt mizerii prin benzina? sau le-o inghitit suzy a mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Sincer, pana acum nu am gasit nimic in filtru. Poate e ceva reflex sa pun filtru de benzina, ramas de la fosta masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobobarosanu Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Pastile pentru supape puteti comanada la suzuki si in principiu la oricine aduce piese.Trebuie sa-i specificati dimensiunea pe care o doriti pentru fiecare dintre supape. In alta oridine de idei, s-a uitat cineva la filtrul de benzina original, cel care se afla in rezervor?mai trebuie schimbat din cand in cand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 M-am uitat in vara, sita este destul de deasa sa prinda eventualele bucatele de rugina dar nu e problema de infundat, este inalta cam de 40-45 mm, din care 30 mm este sita, din plastic(din ce imi amintesc). Nu cred ca trebuie sa va faceti probleme cu ea, dar nu ar strica o verificare la sfarsit de sezon, mai ales daca a-ti mers cu benzina mai putina in rezervor un timp mai indelungat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 M-am uitat in vara, sita este destul de deasa sa prinda eventualele bucatele de rugina dar nu e problema de infundat, este inalta cam de 40-45 mm, din care 30 mm este sita, din plastic(din ce imi amintesc). Nu cred ca trebuie sa va faceti probleme cu ea, dar nu ar strica o verificare la sfarsit de sezon, mai ales daca a-ti mers cu benzina mai putina in rezervor un timp mai indelungat Si eu am desfacut rezervorul vara asta si nu am gasit nici urma de gunoaie in sita din rezervor, nu am filtru suplimetar si nu am avut nici un fel de probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Am verificat si eu sita respectiva din rezervor si nu era mizerie deloc, infine acuma daca am montat filtru de benzina il las ca nu strica .O intrebare ma framanta , am citit tot ce e de citit despre pastrarea motocicletei peste iarna si se zice ca motorul ar fi ok sa nu fie pornit pe timpul iernii .Cei care ati trecut macar printr-o iarna , cum ati procedat , intrebarea e mai porneste motorul daca il las 3 luni fara sa il pornesc , imi fac probleme degeaba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 (editat) Vezi ca exista un topic pe tema asta. Digg it up!!! 1.Cel mai important este dat ulei peste tot pe unde crezi ca poate rugini 2.In motor se baga 5-10 picaturi de ulei pe la bujii( si se da la automat fara bujii 2-3 secunde). Pui bujiile la loc fara sa le strangi foarte tare. 3.mai multe detalii aici /index.php?showtopic=10772 Normal ca porneste dupa ce a stat o iarna dar nu te astepta sa o ia din prima. Editat Noiembrie 24, 2008 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 (editat) O intrebare ma framanta , am citit tot ce e de citit despre pastrarea motocicletei peste iarna si se zice ca motorul ar fi ok sa nu fie pornit pe timpul iernii .Cei care ati trecut macar printr-o iarna , cum ati procedat , intrebarea e mai porneste motorul daca il las 3 luni fara sa il pornesc , imi fac probleme degeaba ? Am pornit motorul saptamanal pe toata durata iernii.L-am lasat sa se incalzeasca, ii sunt suficiente 10 minute pentru asta, variind turatia undeva intre 2000 rpm si 4000(5000) rpm.Motorul nu a patit nimic.Si franele pot fi piscate deplasand mobra pe portiuni mici, astfel incat sa nu gasesti blocate pistonasele in primavara. Editat Noiembrie 24, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Am pornit motorul saptamanal pe toata durata iernii.L-am lasat sa se incalzeasca, ii sunt suficiente 10 minute pentru asta, variind turatia undeva intre 2000 rpm si 4000(5000) rpm.Motorul nu a patit nimic.Si franele pot fi piscate deplasand mobra pe portiuni mici, astfel incat sa nu gasesti blocate pistonasele in primavara. Din cate am citit eu pe forum e o greseala sa-ti pornesti mobra iarna Ceva legat de condens, rugina si nu mai stiu ce... Era ditamai articolul pe forum "cum sa pregatim mobra de iarna" Doar daca o faci intr-un mediu incalzit cat de cat (un garaj/o hala unde sa fie totusi peste 10 grade, sa zicem). Eu ii scot bateria, ii dau cu un spray pe la toate incheieturile, ung lantul, pun husa si pana anul asta i-am bagat si un aditiv in gazolina, desi aparent nu din cel potrivit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 si eu zic ca e mai simplu si mai ok sa o pornesti periodic plinul facut,unsa pe unde trebuie si cheie la 1-2 saptamani si tot atunci comprimate putin suspensiile si apasate franele am garaj rece, sa zic asa,nu ploua si nu bate vantul dar e rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 (editat) Din cate am citit eu pe forum e o greseala sa-ti pornesti mobra iarna Ceva legat de condens, rugina si nu mai stiu ce... Era ditamai articolul pe forum "cum sa pregatim mobra de iarna" Doar daca o faci intr-un mediu incalzit cat de cat (un garaj/o hala unde sa fie totusi peste 10 grade, sa zicem). Da, probabil e vorba de condensul din teava de la toba pentru ca nu apuca sa se incinga suficient.Sa pastrez eu mobra asta atat timp cat ii trebuie condensului sa manance fierul ala.Oricum nu rezist tentatiei de a nu o "butona" 3 luni de zile....E ca si cum as sta cu femeia in pat si as accepta scuze de genul "Honey, in seara asta nu pot, ca ma doare capul rau...". @Kevin77: PS:In garaj am +10*C pe toata perioada anotimpului rece, indiferent de temperatura de afara. PPS:Iar condens la gura tevii apare din septembrie, sa fim seriosi!E adevarat ca mergand cu ea, acesta in timp se evapora. Editat Noiembrie 24, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 clar is fiare,is facute sa ne serveasca uleiul schimbat la timp si fara forja cu motorul rece,benzina cat de cat buna si evitat gropi si off road gs ul nu vrea mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 bine scris.. si eu sunt de aceeasi parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Salutare!Revin cu o intrebare pe care am postat-o si mai demult pe forum dar nu amprimit raspuns: gasesc undeva carene pt modelul nostru de moto?daca da,la ce preturi?m-ar interesa si de la alte modele dar care potrivesc si la gs500.mi-e indiferent daca e din magazin sau din dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 sal. am carena dreapta fff putin zgariata, originala la 175 e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Pun si eu o intrebare de necunoscator, toate modelele de GS 500 au cutie in 6 trepte? Iar a doua intrebare ar fi: E o diferenta intre GS 500 si GS 500 E? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 - toate au 6 trepte - diferenta intre GS500 si GS500E este chiar E-ul, pe care unii din lene nu il mai pun. Modelul GS500E s-a inceput fabricatia din anii '79 si a suferit modificari pana in 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 problema: ma cam "lanseaza" amortizorul spate, am impresia ca a si curs putin pt ca e un pic murdar de ulei. intrebare: se poate reconditiona in vreun fel amortizorul (ulei, simeringuri, etc) ? sau tre' sa iau altul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Am citit prin alte posturi ca ar fi persoane care ar reconditiona amortizorul, insa pretul si fiabilitatea cred ca nu ar merita investitia. Ce ar merita, parerea mea, este un amortizor de gsx sau sv, e mai rigid si ridica putin spatele. Cel de SV este nevoie sa se dea alte gauri, pt ca ridica prea mult spatele, cu gaurile originale . Doar o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Salutare Am o rugaminte. Poate cineva sa masoare ce diametru are "eticheta" aceea rotunda pe care scrie suzuki de pe capacel"motorului, stanga-dreapta (la aprindere).Am posibilitatea sa-mi fac la comanda.........gratis si as profita de ocazie Aia care se zgarie/distruge in caz de cazatura. Eu sunt deeeeeparte de motor si p-aici n-am prea vazut gs-uri. Mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Salutare Am o rugaminte. Poate cineva sa masoare ce diametru are "eticheta" aceea rotunda pe care scrie suzuki de pe capacel"motorului, stanga-dreapta (la aprindere).Am posibilitatea sa-mi fac la comanda.........gratis si as profita de ocazie Aia care se zgarie/distruge in caz de cazatura. Eu sunt deeeeeparte de motor si p-aici n-am prea vazut gs-uri. Mersi mult 9 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dare50 Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 piesa aia costa originala 8,82$, la noi probabil cam tot atat in euro, merita facuta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.