Kassu Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) Gata!Suntem de acum 'colegi' Multumesc pt sfaturi,pareri si oferte pe PM-uri. '92,pana-n patruj-de mii,putin sub 1200 iepuroi. Va salut, Florin Felicitari pentru Suzuka si km cat mai multi fara pic de probleme... Din poze, pare a arata brici(pentru vechimea ei...).Inseamna ca a avut un stapan atent! Editat Ianuarie 30, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Salutare, Am o problema care persista de ceva vreme si nu am reusit sa-i dau de capat sa vad care e prb. Daca merg mai sportiv suge toata benzina de pe "instalatie" si din filtru , si da sa moara motoru , practic consuma mai mult decat primeste, ma tot gandesc sa nu fie din robinet ca altceva nu stiu ce ar putea cauza treaba asta ... stiti vreo modalitate prin care sa leg fara a folosi robinetul pt a-mi putea da seama daca el este cauza ?Cum as putea oare sa leg direct de la rezervor la carburator fara a folosii robinetul? Sau unde gasesc un robinet la care sa pot monta si furtunul de vacuum ? multumesc Ca sa poti proba daca este de vina robinetul, treci robinetul pe PRI si mergi sportiv cu ea asa. Daca tot se manifesta, posibil sa ai traseele infundate sau filtrul de benzina care nu da drumul la benzina destul de repede/infundat. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Imi puteti spune si mie de cati amperi trebe sa fie o baterie de GS din 91 ? thx Minim 10, recomandat 12, eu am de 14 si intra la limita, dar si invarte pe frig adica -15 grade si pornestefara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Ca sa poti proba daca este de vina robinetul, treci robinetul pe PRI si mergi sportiv cu ea asa. Daca tot se manifesta, posibil sa ai traseele infundate sau filtrul de benzina care nu da drumul la benzina destul de repede/infundat. Spor! Salut.Am incercat sa il pun pe PRI si aceiasi chestie face, furtunele au fost date jos verificate fiecare , sunt ok , filtru iarasi nu incurca pt ca si fara filtru tot asa se manifesta ... . Ma gandesc poate sa nu fie din robinetul ala de sub rezervor care e cu sita , cu toate ca e dat pe ON ,poate nu da destula benzina , nu stiu , ca ultima varianta ma duc la alt service sa imi desfaca din nou carburatoarele si sa le regleze , poate poate ... Nu e nimic infundat , strangulat . Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 (editat) Salut.Am incercat sa il pun pe PRI si aceiasi chestie face, furtunele au fost date jos verificate fiecare , sunt ok , filtru iarasi nu incurca pt ca si fara filtru tot asa se manifesta ... . Ma gandesc poate sa nu fie din robinetul ala de sub rezervor care e cu sita , cu toate ca e dat pe ON ,poate nu da destula benzina , nu stiu , ca ultima varianta ma duc la alt service sa imi desfaca din nou carburatoarele si sa le regleze , poate poate ... Nu e nimic infundat , strangulat . Multam incearca sa scoti in o sticla benzina, dupa filtru, dand pe PRI (fara motor pornit) si vezi ce debit ai. daca curge si nu picura , clar nu e din alimentare, posibil ceva pe la carburatoare, cuiul poantou de la fiecare carburator sa nu deschida cum trebuie sau.. un nivel mic in carburatoare. Spor! Editat Ianuarie 31, 2009 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Am si eu nevoie de un sfat legat de achizitionarea unei tobe Yosimura pentr Suzi: http://www.yoshimura-rd.com/ps-3259-1154-t...on-slip-on.aspx Ideea este daca merita cu tot cu transport si vama 2100 ron si daca mai este cineva care o are montata pe motor, fiind una din putinele finale facute pentru gs-uri. Orice sfat este bine venit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 cat ai de gand sa tii motorul? daca nu foarte mult,atunci te cam poti gandi la 20 de milioane aruncate pt un moft la vanzare nu prea impresionezi pe nimeni cu after market urile,mai ales pe gs,la care pretul de piata a cazut dramatic in ultimul an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 incearca sa scoti in o sticla benzina, dupa filtru, dand pe PRI (fara motor pornit) si vezi ce debit ai. daca curge si nu picura , clar nu e din alimentare, posibil ceva pe la carburatoare, cuiul poantou de la fiecare carburator sa nu deschida cum trebuie sau.. un nivel mic in carburatoare. Spor! Azi am iesit la plimbare , am ramas fara benzina din nou pe instalatie , am comutat robinetu pe pri si nimic.. , dadea benzina doar cand porneam motorul, si aia destul de putina in sensul ca motorul nu statea la relantiv si robinetul nu se umplea .Am oprit motorul 2 minute lam pornit si am venit spre casa tot cu filtrul gol ... O sa desfac maine din nou motorul si o sa incerc si varianta cu sticla cu toate ca , daca filtrul nu sa umplut cand am comutat pe PRI nu vad de ce sar umple sticla. Concluzia nu stiu care ar putea fii , eu ma gandesc ca ar fii de la robinet, prin urmare daca stiti careva de unde sau cum pot face rost,improviza un astfel de robinet va rog sa imi ziceti. Multumesc tuturor , sincer altceva nu stiu ce sa mai verific .. decat robinetul ca dupa simtome asta ar fii de vina . Numa bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Azi am iesit la plimbare , am ramas fara benzina din nou pe instalatie , am comutat robinetu pe pri si nimic.. , dadea benzina doar cand porneam motorul, si aia destul de putina in sensul ca motorul nu statea la relantiv si robinetul nu se umplea .Am oprit motorul 2 minute lam pornit si am venit spre casa tot cu filtrul gol ... O sa desfac maine din nou motorul si o sa incerc si varianta cu sticla cu toate ca , daca filtrul nu sa umplut cand am comutat pe PRI nu vad de ce sar umple sticla. Concluzia nu stiu care ar putea fii , eu ma gandesc ca ar fii de la robinet, prin urmare daca stiti careva de unde sau cum pot face rost,improviza un astfel de robinet va rog sa imi ziceti. Multumesc tuturor , sincer altceva nu stiu ce sa mai verific .. decat robinetul ca dupa simtome asta ar fii de vina . Numa bine . Nu am citit tot ce s-a scris inainte,deci nu ma injura daca ai facut asta deja.Variante: 1.Faza cu sticla era numarul 1 pe care trebuia sa-l faci la furtunele care vin direct de la rezervor pe rand.Daca acolo e ok treci mai departe sub robinet si apoi sub filtru.Astfel gaseai problema scurt,repede si la obiect. Daca e de la rezervor...scoate benzina, desfa sorbul si curata-l. Daca e din robinet....desfa si curata-l. Daca iti e frica sa te bagi du-te la un service. Asta este partea usoara si frumoasa,cazul la indemana ca sa spunem. 2.Aerisirea rezervorului este obturata Na ca la asta nu te-ai gandit.Cauta in manual sau vezi daca iti dai seama ''ochiometric'' pe unde este aerisirea(o gaura cat un varf de ac in busonul de benzina).....se rezolva cu un ac... Ia-le in ordine si sigur o sa-i dai de cap. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Nu am citit tot ce s-a scris inainte,deci nu ma injura daca ai facut asta deja.Variante:1.Faza cu sticla era numarul 1 pe care trebuia sa-l faci la furtunele care vin direct de la rezervor pe rand.Daca acolo e ok treci mai departe sub robinet si apoi sub filtru.Astfel gaseai problema scurt,repede si la obiect. Daca e de la rezervor...scoate benzina, desfa sorbul si curata-l. Daca e din robinet....desfa si curata-l. Daca iti e frica sa te bagi du-te la un service. Asta este partea usoara si frumoasa,cazul la indemana ca sa spunem. 2.Aerisirea rezervorului este obturata Na ca la asta nu te-ai gandit.Cauta in manual sau vezi daca iti dai seama ''ochiometric'' pe unde este aerisirea(o gaura cat un varf de ac in busonul de benzina).....se rezolva cu un ac... Ia-le in ordine si sigur o sa-i dai de cap. Bafta! Stai linistit ca nu te injur , absolut orce sfat e foarte bine venit.Dupa cum am spus maine desfac din nou si fac faza cu sticla sa vad unde se opreste benzina.Rezervorul a fost golit curatata sita tot,robinetul curatat,suflat ,era curat, mam gandit si la faza cu aerisirea rezevorului si chiar speram sa fie aia cauza insa degeaba , mam dus cu busonul desfacut da degeaba. Mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 la vanzare nu prea impresionezi pe nimeni cu after market urile,mai ales pe gs,la care pretul de piata a cazut dramatic in ultimul an Si dupa ce a scazut, ca asta e criza, nici nu se cumpara astea de la noi, pt ca sunt mai bune alea de "afara", sunt mai ieftine, am vazut foarte multe GS uri de vanzare in tara cine vrea un motor bun nu trebe sa il ia neaparat din Germania, sunt foarte multe motoare bune si eftine si la noi in tara asa ca fratilor sprijiniti economia romaniei, nu mai duceti bani inafara. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 nu din cauza crizei a cazut pretul la gs stereotipul asta gratuit cu criza e la noi doar de vreo 2 luni,iar dincolo de vreo 4. treaba e ca daca aude unul ca ai motor,prima intrebare e : cati cai are? si daca aude ca 48-50,stii deja reactia desi daca l ai lua si l ai duce putin mai sportiv pe viraje,s ar da jos ud tot da noah...cifrele vorbesc acuma mi am luat bmw f 650 si aud aceeasi intrebare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 ... ai dreptate, daca nu ai peste 70CP si in borb peste 240km/h nu ai motor, mai nou copii vin se uita in bord si cand vad 200 zic "-asa de putin, hai sa plecam" Dar nu mai sunt incepatori cu capu pe umeri, cum am fost eu si multi de pe forum de aici? ori cum GSul e un motor "tare" daca sti sa mergi pe el ii face pe multi cu ZX, CBR, FZR de 600cmc pe curbe si franare. Problema e cand sunt 2 persoane pe el +bagaj no mai fa o depasire rapida pe la 120Km/h. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) Mai oamenilor, alta e treaba!Ca si in cazul masinilor, in Romania se cumpara tot ce a aparut ieri.Altfel esti de porc!Nu esti in trend! Ma intereseaza sa-mi schimb mobra si am vorbit cu cativa "vanzatori"(dealeri oficiali) despre modele k7, k8.Stiti ce mi-au zis?Ca nu mai aduc pentru ca deja au comenzi de k9.Iar diferentele de bani intre modelele din divesi ani sunt imense(minim 1000 Euro/an/model).Am gasit in Italia printr-o cunostinta GSR 600A K8 0 km la 6500 euro.Aici nu mai exista.Totul s-a dat si se importa doar K9 la 8500 euro.Normal sa nu iti mai dai GS-ul din 2000 pe cateva mii de euro.Toti incepatorii vor k9, minim 100 CP.De aia a scazut pretul la SH.Vorbeam si cu Metal Heart azi despre asta si mi-a confirmat(lucreaza in presa de profil):in RO se cumpara doar motoare super noi sau foarteeeee ieftine. Editat Februarie 1, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) Nu trebuie sa demontezi carena pentru a scoate parbrizul, de asemenea in nici un caz semnalele si oglinzile. Trebuie doar sa desfaci cele 5 suruburi, sa scoti bumbii aia de plastic (cei incercuiti cu verde) care se scot extrem de usor, rebuie doar sa apesi cuisorul ala din mijlocul lor cu ceva subtire pana iese pe partea cealalta, iar apoi tragi bumbi aia in sus. Dupa aceea nu mai ramane decat sa tragi usor de carcasa aia de plastic si sa impingi colturile parbrizului spre interior. (parbrizul este tinut in tensiune de carena frontala) Spor la treaba. Merci COLUMBO! Acum incep toate sa se lege . Cu bumbii aia de plastic nu aveam habar ce sa fac. O sa ma apuc iarasi de trebaluit la Suzi, imediat cum da caldura...ca am tremurat destul pe frigul de saptamana asta. Pe undeva pe saptamana viitoare cica o sa avem 10-11 grade. Numai bine pentru niste iesiri scurte Editat Februarie 1, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Mai oamenilor, alta e treaba!Ca si in cazul masinilor, in Romania se cumpara tot ce a aparut ieri.Altfel esti de porc!Nu esti in trend! Ma intereseaza sa-mi schimb mobra si am vorbit cu cativa "vanzatori"(dealeri oficiali) despre modele k7, k8.Stiti ce mi-au zis?Ca nu mai aduc pentru ca deja au comenzi de k9.Iar diferentele de bani intre modelele din divesi ani sunt imense(minim 1000 Euro/an/model).Am gasit in Italia printr-o cunostinta GSR 600A K8 0 km la 6500 euro.Aici nu mai exista.Totul s-a dat si se importa doar K9 la 8500 euro.Normal sa nu iti mai dai GS-ul din 2000 pe cateva mii de euro.Toti incepatorii vor k9, minim 100 CP.De aia a scazut pretul la SH.Vorbeam si cu Metal Heart azi despre asta si mi-a confirmat(lucreaza in presa de profil):in RO se cumpara doar motoare super noi sau foarteeeee ieftine. Deci altfel spus daca vrei sa iti vinzi mobra, trebe sa gasesti tu pe cineva care nu a mai vazut motor, si e constient de asta (nu are vise imede pe Busa) sau trece de la scuter, maxim socialista la deastea cu zeci de cai. Eu cred ca GS-urile vor ajunge ca Simsoanele, cine are o sa il bage la conservare decat sa il dea pe nimic, si o sa il porneasca de 2 ori pe an. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Deci altfel spus daca vrei sa iti vinzi mobra, trebe sa gasesti tu pe cineva care nu a mai vazut motor, si e constient de asta (nu are vise imede pe Busa) sau trece de la scuter, maxim socialista la deastea cu zeci de cai. Eu cred ca GS-urile vor ajunge ca Simsoanele, cine are o sa il bage la conservare decat sa il dea pe nimic, si o sa il porneasca de 2 ori pe an. Respect Salutari Daniele! Da, ceva in genul asta. Oricum, decat sa-l dau pe-al meu cu 2500 euro, mai bine il pastrez pentru stresul din oras, iar motorul nou va fi doar pentru iesiri in afara orasului(in cazul asta ma voi orienta spre un chopper). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Mai verifica si furtunul de vacuum care vine de la carburator poate s-a spart si nu mai deschide cum trebuie desi cred ca ar fi trebuit sa curga fara probleme cand dadeai pe PRI . Oricum daca trage aer pe acolo o sa ai probleme si cu relantiul la motor . A mai folosit cineva ulei de tipul 15W 50 in loc de 10W 40 ? Daca da cum functioneaza cu acest tip de ulei ? E mai zgomotos motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) Salutare . Acuma mam intors de la garaj . Am desfacut tot am legat din nou furtunele de la robinet la rezervor am dat pe pri si cu filtru si fara filtru si benzina venea benzina cu acelasi jet, venea constant.Am montat tot la loc si am dat pe PRI.de data asta filtru nu sa mai umplut, nu venea benzina deloc pe furtun, decat dupa ce am dat drumu la motor si a stat cateva secunde.Am iesit la o tura si a facut aceleasi faze penale parca mai rau ca pana acuma in sensu ca mergeam 300 metrii trebuia sa ma opreasc ca nu mai aveam benzina pe instalatie.Intrebare. Daca pun pe PRI in mod normal benzina ar trebuii sa curga libera in filtru fara a fi pornit motoru nu ? . Stateam cate 2,3 minute venea benzina in filtru cate putina , dupa accea picura si dupa care se oprea, nu mai venea deoloc cu motorul oprit si robinetul pe PRI. Furtunul de vacuum lam verificat azi din nou, nu e spart/infundat, are coliere la fiecare capat.... Editat Februarie 2, 2009 de danutz22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 2, 2009 Autor Share Postat Februarie 2, 2009 15w/50 (indicat semi-sintetic la GS-uri) - ulei mai gros, temperatura de lucru mai inalta - iarna se recomanda sa se lase sa incalzeasca bine motoru cu astfel de ulei (pana ajunge la temperatura de lucru) - fiind mai gros, se diminueaza eventualele "țăcănituri" cauzate de uzarea motorului - ideal vara, asigura ungere buna cand sunt caldurile infernale, nefiind racit decat cu aer motorul Am folosit 10w40 si 15w50 si semi-sintetic si sintetic si de aceea am ramas cu semi-sintetic 15w50 pana am vandut mobra. Care mobra bate deja 100.000 km fara nici o buba majora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 daca tot se vb de uleiuri am si eu cateva intrebari. pe aparatoare de la roata din spate, sub sa, am lipite niste hartii de la reviziile care au fost facute in italia si pe ele scrie ca a fost folosit ulei "Agip Racing 4-T" am bagat un ochii pe net si am observat ca uleiul asta e 20W-50 . Fostul proprietar care a facut schimbul in toamna a bagat tot 20W-50 si acum nu stiu ce sa fac: 1.sa il las asa si sa fac urmatoarele schimburi cu acelasi tip de ulei 2.sa il las asa sezonul asta si la urmatorul schimb sa pun 10W-40 3.sa il scimb cat mai rpd cu un ulei 10W-40 regards Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 2, 2009 Autor Share Postat Februarie 2, 2009 Italia e o tara mai "calda" deci omul a folosit un ulei gros cu temperatura mare. Baiat destept, mai ales daca mergea mult prin oras. Acum depinde si daca AGIP-ul era full sau semi sintetic. Eu am recomandat pentru tara noastra (si inca imi mentin recomandarea) tuturor cu GS-uri: - vara 15w50 semi sintetic (marca conteaza mai putin, atata timp cat e un ulei bun si de renume) - iarna un 10w40 full sau semi sintetic (aceeasi treaba cu marca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Salutare . Acuma mam intors de la garaj . Am desfacut tot am legat din nou furtunele de la robinet la rezervor am dat pe pri si cu filtru si fara filtru si benzina venea benzina cu acelasi jet, venea constant.Am montat tot la loc si am dat pe PRI.de data asta filtru nu sa mai umplut, nu venea benzina deloc pe furtun, decat dupa ce am dat drumu la motor si a stat cateva secunde.Am iesit la o tura si a facut aceleasi faze penale parca mai rau ca pana acuma in sensu ca mergeam 300 metrii trebuia sa ma opreasc ca nu mai aveam benzina pe instalatie.Intrebare. Daca pun pe PRI in mod normal benzina ar trebuii sa curga libera in filtru fara a fi pornit motoru nu ? . Stateam cate 2,3 minute venea benzina in filtru cate putina , dupa accea picura si dupa care se oprea, nu mai venea deoloc cu motorul oprit si robinetul pe PRI.Furtunul de vacuum lam verificat azi din nou, nu e spart/infundat, are coliere la fiecare capat.... E prea clara treaba ca ai probleme cu cuiele poantou/nivel in carburatoare. Desfa-le, verifica, regleaza-le (sau la mecanic), posibil sa fie blocate cumva sau nivel foarte mic. Nu se poate sa nu curga liber benzina pe PRI. Ai probleme cu alimentarea, in carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 E prea clara treaba ca ai probleme cu cuiele poantou/nivel in carburatoare. Desfa-le, verifica, regleaza-le (sau la mecanic), posibil sa fie blocate cumva sau nivel foarte mic. Nu se poate sa nu curga liber benzina pe PRI. Ai probleme cu alimentarea, in carburatoare Orcat am citit prin manual despre carburatoare cum se regleaza, verifica sincer parca nu mas baga ca nu vreau sa ma trezesc ca nu mai merge deloc motoru.O sa ma interesez intre timp si de un service care sa faca treaba. Daca mai aveti careva sfaturi sau daca credeti ca ar mai fii ceva de facut si nu am facut , nu ezitati sa spuneti Multumesc tuturor celor care mau ajutat !! Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Orcat am citit prin manual despre carburatoare cum se regleaza, verifica sincer parca nu mas baga ca nu vreau sa ma trezesc ca nu mai merge deloc motoru.O sa ma interesez intre timp si de un service care sa faca treaba. Daca mai aveti careva sfaturi sau daca credeti ca ar mai fii ceva de facut si nu am facut , nu ezitati sa spuneti Multumesc tuturor celor care mau ajutat !! Numai bine. Salut. Pentru service poti sa mergi la Motor Team - Dr Taberei. Am auzit ca ar fi buni si aveau si preturi ok (am aflat ca pt sincronizare carb. cereau 60 RON, ..asta dupa ce am dat 100 RON la un mecanic ). Operatia nu este atat de grea precum pare in manual (trebuie facuta in liniste si curatenie); stai cu ochii pe mecanic cand face ajustarile si poate data viitoare faci singur. Eu am incercat, dar bulangiul de mecanic nu a vrut sa imi arate nimic . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.