dragos11 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Am o problema la alimentarea cu benzina, aveti idee ce-ar putea avea, avand in vedere urmatoarele detalii?: 1) 20 noiembrie - s-a intamplat prima oara din senin: aveam rezervorul plin, si totusi am ramas fara benzina (carburatoarele goale, filtru de benzina gol). Am lasat-o sa se odihneasca 10 minute, apoi a plecat mai departe in stare perfecta. Dupa 3 km, mi-a facut lafel. Iar lasat 10 minute, iar pornit si mers perfect. 2) 21 noiembrie dus la Clavi - facut carburatia (avea putina apa). Desi i-am zis clar ca nu baga benzina, el nici nu s-a uitat la asta, A UITAT TOTAL de ce i-am dus-o 3) 24 noiembrie - luat de la Clavi - in drum spre casa mi-a facut la fel (sunat pe Clavi si spus vreo doua despre muma-sa. O fi priceput omu nu zic nu, dar e miserupist, A UITAT de ce i-am dus-o; trebuia sa-i scriu pe hartie si sa i-o lipesc cu poxipol pe frunte). 4) 25 noiembrie - bagat la iernat de tot. 5) in martie - dupa o iarna intreaga, a pornit la primul buton. Am incalzit-o 5 minute, si iar a ramas fara benzina. 6) dus-o la Dual Tour (Pipera-Tunari-Yamaha) - mi-au curatat rezervorul, toata instalatia de benzina si carburatoarele. CEL PUTIN ASA A ZIS EL (eu sincer cred ca nici nu a desfacut-o) 7) Ramane fara benzina mai ales dupa ce trag mai tare de gaz (adica in treapata 2-a, a 3-a, a 4-a). Se vede filtrul de benzina gol. Daca strangi cu degetele (mulgi/pompezi) furtunul care iese din robinet, incepe sa curga benzina in filtru, si se umple. - face la fel si pe ON si pe REZ, dar si pe PRI (deci nu e vina Vacuumului) - gaurica aia din rezervor nu este infundata cu gunoaie (am mers si cu busonul desfacut sa intre aer, si a facut la fel), deci nu face vid. - existenta filtrului in sine nu e de vina (pt ca 2 ani a mers perfect cu el) - membrana robinetului este in stare perfecta - gunoaie in rezervor, furtune si robinet CRED CA NU EXISTA, (pt ca nenea ala mic si rosu de la Dual Tours a zis ca le-a desfacut si curatat, DAR nu pot fi sigura, pt ca nu am stat langa el din pacate ... am job) - pompa de benzina nu are, e prin cadere. 1 - Aveti idee ce altceva ar putea fi? 2 - Aveti va rog recomandari/ voturi/ opinii/ sugestii de mecanici buni? .....De data asta nu ma mai duc la mecanici recomandati de unul si de altul (indiferent cat de draga imi este persoana care face recomandarea), INSA, am nevoie de sugestiile si parerile voastre ca sa aleg pe acel mecanic/service care a avut cele mai multe voturi (si imi iau o zi libera de la munca, o paine si o sticla de apa SI STAU LANGA EL!!!!!!!) Multumesc anticipat! Incearca sa scoti filtrul de benzina de tot . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Mesaj completatAm vazut pe Louis kit-ul asta care inalta spatele motoretei cu aproximativ 3.5 cm (conform catalog). A instalat cineva asa ceva? Daca da, stiti care este dimensiunea intre gauri a fiecarei tije? La un moment dat am facut doua chestii d'astea dar se pare ca le-am facut prea lungi (respectiv cu 3.5 cm mai lungi decat originalele, pentru ca nu am calculat ca defapt pentru rezultatul final ar fi trebuit sa le fac doar cu putin mai lungi). Acum vreau sa stiu (fara sa mai calculez, ca mi-e lene) cat ar trebui sa fie de lungi, ca sa ma apuc sa le fac din nou....nu de alta dar merg destul de des cu pasager. Salut! Referitor la acele "oase" de inaltare/coborare, aceasi problema am avut-o si eu. Suza avea garda la sol atat de mica, incat, la hopuri mai mari atingeam cu cauciucul in contra-aripa (pasagera si bagaj serios ). insa motorul meu a vazut un kit de coborare in Germania inainte de al achizitiona. Tot ce pot sa iti spun referitor la lungimea acelor tije (oase cum le-am poreclit eu:D) este ca la kitul de coborare oasele erau mai lungi fata de cele stock. Am rezolvat problema inlocuind tot subansamblul telescop+oase cu unul stock SH, eu aveam montat un telescop de Bandit care se cam lasase.. Succes la rezolvarea problemei Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Bun, m-am decis asupra bateriei (Yuasa) si asupra placutelor de frana (SBS). Insa, cel mai greu e sa ma decid asupra anvelopelor. Vreau unele cu aderenta cat mai buna atat pe uscat cat si pe ploaie. Din ce am citit, ar fi urmatoarele variante: 1. Metzeler Lasertec - unii au o parere foarte buna, altii total opusa (aderenta nu prea buna pe roata spate) 2. Pirelli Sport Demon - la fel ca si in cazul Metzeler 3. Bridgestone BT45 - mai mult recomandata pentru roata față 4. Michelin Pilot Road 2 5. Michelin Pilot Power - din cate am inteles, are o aderenta destul de buna 6. Dunlop Arrowmax - recomandata mai mult pentru roata spate 7. Continental RoadAttack - recomandat mai mult pt roata spate 8. Michelin PilotActiv - recomandat mai mult pt roata față 9. Metzeler Mt55 10. Continental Avenue 11. Continental Conti GO Inteleg ca Metzeler face parte din grupul Pirelli. Voi ce recomandati? Chiar am nevoie de o opinie! Multumesc, P.S. Bonus - atasez un rezumat facut de mine de la inceputul acestui thread pana in prezent Suzuki GS 500 - rezumat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 P.S. Bonus - atasez un rezumat facut de mine de la inceputul acestui thread pana in prezent Suzuki GS 500 - rezumat multumim ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 P.S. Bonus - atasez un rezumat facut de mine de la inceputul acestui thread pana in prezent Suzuki GS 500 - rezumat Mersi, foarte util Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Bun, m-am decis asupra bateriei (Yuasa) si asupra placutelor de frana (SBS). Insa, cel mai greu e sa ma decid asupra anvelopelor. Vreau unele cu aderenta cat mai buna atat pe uscat cat si pe ploaie. Din ce am citit, ar fi urmatoarele variante: Voi ce recomandati? Chiar am nevoie de o opinie! Multumesc, P.S. Bonus - atasez un rezumat facut de mine de la inceputul acestui thread pana in prezent Suzuki GS 500 - rezumat Eu mi-am pus BT45 si pe fata, si pe spate. Pentru mers "normal" eu cred ca-s foarte ok. Am mai mers si pe ploaie din cand in cand (chiar cu vreo suta, pe A2), fara sa alunec sau mai stiu eu ce. Nu pot sa spun ca le-am testat limitele, n-am mai mers cu alte cauciucuri noi, deci nu pot sa fac comparatii, dar nu le-am gasit nici o "vina" de cand le am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Salut!Referitor la acele "oase" de inaltare/coborare, aceasi problema am avut-o si eu. Suza avea garda la sol atat de mica, incat, la hopuri mai mari atingeam cu cauciucul in contra-aripa (pasagera si bagaj serios ). insa motorul meu a vazut un kit de coborare in Germania inainte de al achizitiona. Tot ce pot sa iti spun referitor la lungimea acelor tije (oase cum le-am poreclit eu:D) este ca la kitul de coborare oasele erau mai lungi fata de cele stock. Am rezolvat problema inlocuind tot subansamblul telescop+oase cu unul stock SH, eu aveam montat un telescop de Bandit care se cam lasase.. Succes la rezolvarea problemei Asfalt uscat Senchiu! Inteleg deci ca mie imi trebuie piesele astea mai scurte decat alea originale, nu mai lungi cum am crezut....ok..E un prim pas...imi ramane deci sa aflu cu cat sa le fac mai scurte...dar o metoda optima este ca tu sa-mi spui (daca poti) cu cat au fost mai lungi alea din kitul de coborare fata de alea originale! (si eventual cam cu cat (aproximativ) coborau ele coada motoretei....Si de aici, prin deductie, sa le scurtez eu corespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Senchiu! Inteleg deci ca mie imi trebuie piesele astea mai scurte decat alea originale, nu mai lungi cum am crezut....ok..E un prim pas...imi ramane deci sa aflu cu cat sa le fac mai scurte...dar o metoda optima este ca tu sa-mi spui (daca poti) cu cat au fost mai lungi alea din kitul de coborare fata de alea originale! (si eventual cam cu cat (aproximativ) coborau ele coada motoretei....Si de aici, prin deductie, sa le scurtez eu corespunzator. Maine dimineata o sa masor oasele vechi (din kitul de coborare, care apropo..lasa motorul cu aprox 3-4 cm), dupa care o sa incerc sa masor si cele stock care sunt acum pe motor (sa vad ce solutie gasesc sa le masor fara sa fiu nevoit sa le dau jos ) si revin cu un reply. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 va urez tuturor Paste Fericit, multa satate si asfalt uscat... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Va urez tuturor GS-istilor un PASTE FERICIT!!!!numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Sarbatori Fericite voua si tuturor celor dragi voua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 PASTE FERICIT ! si zile luminoase din toate punctele de vedere.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Salutare la toti ..am si eu o problema ..poare ma ajuta careva cu un sfat, idee ... ...de ceva vreme am o scurgere de ulei, ''vaporizatii la turatii mari'' pe undeva pe la intinzatorul lantului de distributie ... as vrea sa stiu cat de complicat poate fi sa schimb o garnitura ..eventual sa etansez cumva cu un silicon rezistent la temperatura... ...am studiat deja acest capitol in manual (ma rog cat am putut sa inteleg din EN + imaginile explicative) ..dar as vrea sa stiu ce probleme ..si la ce sa fiu atent cand pun in practica acest lucru..plus de asta poate ma puteti indruma si de unde pot achizitiona o garnitura noua .. ...intrebarea de top.. este de unde as putea sa imi dau seama .. daca e o chestie ..de garnitura (etanseitate) ..sau intinzatorul are o defectiune si poate trebuie schimbat ?! ..daca a facut cineva asta ..mi'ar prinde bine niste sfaturi ....eventual daca e foarte complicat sa stiu sa merg intr-un service..desi cred ca o pot face si eu daca e vorba de o garnitura .. Va multumesc anticipat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Bun, m-am decis asupra bateriei (Yuasa) si asupra placutelor de frana (SBS). Insa, cel mai greu e sa ma decid asupra anvelopelor. Vreau unele cu aderenta cat mai buna atat pe uscat cat si pe ploaie. Din ce am citit, ar fi urmatoarele variante: 1. Metzeler Lasertec - unii au o parere foarte buna, altii total opusa (aderenta nu prea buna pe roata spate) 2. Pirelli Sport Demon - la fel ca si in cazul Metzeler 3. Bridgestone BT45 - mai mult recomandata pentru roata față 4. Michelin Pilot Road 2 5. Michelin Pilot Power - din cate am inteles, are o aderenta destul de buna 6. Dunlop Arrowmax - recomandata mai mult pentru roata spate 7. Continental RoadAttack - recomandat mai mult pt roata spate 8. Michelin PilotActiv - recomandat mai mult pt roata față 9. Metzeler Mt55 10. Continental Avenue 11. Continental Conti GO Inteleg ca Metzeler face parte din grupul Pirelli. Voi ce recomandati? Chiar am nevoie de o opinie! Multumesc, P.S. Bonus - atasez un rezumat facut de mine de la inceputul acestui thread pana in prezent Suzuki GS 500 - rezumat Salut, Revin la cele de mai sus. Conform acestui site se pare ca Bridgestone BT45 sunt cele mai bune. DIn pacate, se pare ca site-ul e de prin 1999 asa ca sigur nu mai e actualizat. De aceea, astept si alte opinii. Multumesc si scuze pt insistenta insa nu ma pot decide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) @Pentarus: Acumulator ai luat pana la urma? Daca da, da te rog niscaiva detalii... Eu am gasit la MyMoto cu 179 RON cu tot cu TVA. Merci! Editat Aprilie 6, 2010 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Salutari tuturor! Am, dat jos de pe GS-ul meu semnalizarile, oglinzile, similare cu cele originale cromate si un parbriz Givi. Sunt inca utilizabile, in sensul ca din 4 semnale, pot fi recuperate doua, unei oglinzi ii lipseste un capacel de plastic, iar parbrizul pare chiar OK. Le ofer cu placere oricui are nevoie de ele, mie deja imi prisosesc. Va rog, dk e cineva interesat sa-mi dea un PM, e mai usor sa observ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Salutare la toti ...de ceva vreme am o scurgere de ulei, ''vaporizatii la turatii mari'' pe undeva pe la intinzatorul lantului de distributie ... Daca problema e garnitura,faci asa : -cumperi silicon pentru temperaturi inalte de la magazin cu specific auto(e un silicon rosu,la tub ca pasta de dinti,max. 10 lei) -incalzesti un pic motorul -desfaci intinzatorul,scoti garnitura, degresezi bine suprafetele metalice -manjesti frumos garnitura pe ambele fete, o pui pe pozitie si strangi intinzatorul.trebuie sa te miste repede ca se usuca siliconul la suprafata in cateva minute si nu mai face priza. -lasi motorul in pace cateva ore dupa operatiune Daca pui prea putin silicon nu etanseaza.La strangerea la loc a intinzatorului siliconul trebuie sa iasa un pic prin jurul garniturii.Surplusus se curata cu o carpa.Daca ai locuri pe langa garnitura unde siliconul nu a fost impins in afara trebuie sa desfaci si sa manjesti iar garnitura. Daca prima varianta nu merge sau daca ai garnitura rupta/ciupita/etc. cauti clingherit - din asta se fac garniturile,il gasesti la fasii de 20 cm latime,are culoare verzulie-eventual intr-un targ,un talcioc cu specific de chestii vechi si nimicuri. Ti-o faci tu acasa garnitura-se taie cu foarfeca- si reiei procesul cu manjit cu silicon. Bafta si spor la treaba! PS:Un forum, zic eu, este gandit pentru discutii nu doar intrebari. Rugamintea mea ar fi sa dati si feedback la cum ati rezolvat problema pana la urma. Cu cateva posturi in urma scriam ceva despre suport topcase la rugamintea cuiva.Bun,perfect,informatia ramane pe site.Ii este utila persoanei respectiva sau doar a trecut peste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 @Pentarus:Acumulator ai luat pana la urma? Daca da, da te rog niscaiva detalii... Eu am gasit la MyMoto cu 179 RON cu tot cu TVA. Merci! Salut! Inca nu am cumparat-o pt ca s-au oferit niste prieteni sa mi-o cumpere de ziua mea. Dar tot de la MyMoto si tot Yuasa va fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 PS:Un forum, zic eu, este gandit pentru discutii nu doar intrebari. Rugamintea mea ar fi sa dati si feedback la cum ati rezolvat problema pana la urma.Cu cateva posturi in urma scriam ceva despre suport topcase la rugamintea cuiva.Bun,perfect,informatia ramane pe site.Ii este utila persoanei respectiva sau doar a trecut peste? in legatura cu topcaseul... eu ceream la un moment dat ceva detalii. inca nu am pus problema la punct, pt ca inca nu am scos motorul de la iernat, dar cantarind multiplele optiuni pe care le-am gasit ( sa cumpar nou , sa imi fac unul, etc.) am decis sa iau unul second de la o motoreta oarecare, si sa il adaptez sa se poata prinde pe draga de Suzi, chestiune pe care o voi face in urma unor calcule( asistat de un program de calcul al rezistentei). Promit ca operatiunea va aparea detaliata la finalizare. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) PS:Un forum, zic eu, este gandit pentru discutii nu doar intrebari. Rugamintea mea ar fi sa dati si feedback la cum ati rezolvat problema pana la urma.Cu cateva posturi in urma scriam ceva despre suport topcase la rugamintea cuiva.Bun,perfect,informatia ramane pe site.Ii este utila persoanei respectiva sau doar a trecut peste? poi in cazul asta poate discuta cineva si cu mine, ca am pus problema asta de mai multe ori si : ori nu stie nimeni; ori nu vrea nimeni sa-mi dea cv idei... nush ce sa zic, deci intreb din nou : porneste urat cand e rece tare afara, porneste numai intr-un piston merge cam 2 sec si moare... dupa care daca mai dau la automat porneste foarte greu (cred ca se ineaca)... daca il iau la o impinsa porneste cum dau drumul la ambreaj si nu mai moare ???? pareri va rog, multumesc mult Editat Aprilie 9, 2010 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) porneste urat cand e rece tare afara, porneste numai intr-un piston merge cam 2 sec si moare... dupa care daca mai dau la automat porneste foarte greu nu esti singurul. acum cand e putin mai cald nu mai am probleme. dar, la primele porniri, sub 10 grade, cu motorul rece: trag socul maxim, pleaca la prima scaparire, tureaza pana la 4000 si apoi moare, chiar daca o ajut cu accelaratia sau nu. apoi daca mai incerc imediat parca nu ar avea benzina in carb. apoi, daca mai stau 1-2 minute, si incerc sa porneasc, pleaca, cu un sunet altfel... nu stiu daca un piston sau e doar sunet mai infundat ca nu e arderea ok la rece... apoi in 4-5 secunde incepe sa se tureze si pot incepe sa reduc din soc pana la jumatate... Nu mi-am pus problema ca ar fi o problema grava. Ci doar am dat vina pe pornire la rece, carburatoare & shit si nu ma deranjeaza. Bateria e noua, carb curatzate si sync. Acu doar benzina noua sa-i mai pun, ca e aia de anul trecut din decembrie. Editat Aprilie 9, 2010 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Salut, Cateva intrebari off-topic: Cand iti cumperi un motor, care sunt exact pasii de urmat? Am incheiat contractul de vanzare-cumparare, am completat fisa de inmatriculare, am mers la Administratia Financiara pentru ca vanzatorul sa radieze motorul si cumparatorul sa il inscrie pe numele lui, am achitat taxa de inmatriculare de 52 RON si impozitul de 18 RON dar nu mai stiu ce trebuie sa fac mai departe. Care ar fi urmatorii pasi (ordinea exacta)? 1. incheierea unei polite RCA de catre noul cumparator; 2. vizita la RAR pentru a obtine certificatul de autenticitate - ce e certificatul asta?; mai trebuie sa fac din nou ITP chiar daca vechiul ITP e valabil pana in 2011? 3. achitare c/val certificat de inmatriculare de 37 RON; 4. depunere dosar de inmatriculare; Cel mai mult ma intereseaza sa aflu cand si daca trebuie sa merg la RAR pt certificat si ITP. Motorul e inmatriculat in Romania (e GSu' meu pe care nu l-am trecut inca pe numele meu desi il am de vreo 1,5 ani - l-am luat de la un prieten si nu ne-am gandit ca ar fi cazul dar am zis sa facem, totusi, actele). Se poate merge la orice RAR? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Salut, Cateva intrebari off-topic: Cand iti cumperi un motor, care sunt exact pasii de urmat? Am incheiat contractul de vanzare-cumparare, am completat fisa de inmatriculare, am mers la Administratia Financiara pentru ca vanzatorul sa radieze motorul si cumparatorul sa il inscrie pe numele lui, am achitat taxa de inmatriculare de 52 RON si impozitul de 18 RON dar nu mai stiu ce trebuie sa fac mai departe. Care ar fi urmatorii pasi (ordinea exacta)? 1. incheierea unei polite RCA de catre noul cumparator; 2. vizita la RAR pentru a obtine certificatul de autenticitate - ce e certificatul asta?; mai trebuie sa fac din nou ITP chiar daca vechiul ITP e valabil pana in 2011? 3. achitare c/val certificat de inmatriculare de 37 RON; 4. depunere dosar de inmatriculare; Cel mai mult ma intereseaza sa aflu cand si daca trebuie sa merg la RAR pt certificat si ITP. Motorul e inmatriculat in Romania (e GSu' meu pe care nu l-am trecut inca pe numele meu desi il am de vreo 1,5 ani - l-am luat de la un prieten si nu ne-am gandit ca ar fi cazul dar am zis sa facem, totusi, actele). Se poate merge la orice RAR? Multumesc, trebuie mers la rar cu cartea de identitate si talonu vechi, faci asigurare si mergi la politie de unde primesti talon nou si numar , acolo platesti aia 37 le de care zici, dar numai dupa rar. asa era anul tercut. nu cred ca s-a schmbat. rarul din judetul tau( ala e de stat) ! tu te referi la serviceuri care fac itp- alea poti merge la oricare daca sunt atestate si pt moto- dar pe tine nu te intereseaza asta acum succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 nu esti singurul. acum cand e putin mai cald nu mai am probleme. dar, la primele porniri, sub 10 grade, cu motorul rece: trag socul maxim, pleaca la prima scaparire, tureaza pana la 4000 si apoi moare, chiar daca o ajut cu accelaratia sau nu. apoi daca mai incerc imediat parca nu ar avea benzina in carb. apoi, daca mai stau 1-2 minute, si incerc sa porneasc, pleaca, cu un sunet altfel... nu stiu daca un piston sau e doar sunet mai infundat ca nu e arderea ok la rece... apoi in 4-5 secunde incepe sa se tureze si pot incepe sa reduc din soc pana la jumatate... Nu mi-am pus problema ca ar fi o problema grava. Ci doar am dat vina pe pornire la rece, carburatoare & shit si nu ma deranjeaza. Bateria e noua, carb curatzate si sync. Acu doar benzina noua sa-i mai pun, ca e aia de anul trecut din decembrie. e bine de stiut ca nu sunt singurul, dar totusi a mea, anul trecut, nu trebuia decat sa ma "prefac ca apas butonul ala" si pornea... am avut cv probleme, s-a umblat la supape, am schimbat robinetul de benzina si am schimbat o bobina de inductie (am pus una second) si dupa toate astea, nu mai e ce-a fost... oare unde sa se fi gresit ?... eu o consider o problema, nu pot sa nu iau in serios pt ca stiu cum trebuie sa porneasca un GS in stare f buna de functionare si asa vreau sa fie si al meu... mersi mult pt opinie, mai astept si altele... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Salut , Daca este cineva interesat mi au ramas piesele astea de la gs'ul pe care l am avut . Sunt partile in care intra capetele de ghidon .Eu cand l-am avut le-am schimbat ca stateam prea aplecat in fata . Ma gasiti pe mess dragospreda1 daca le vrea cineva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.