Thomas Postat Mai 19, 2010 Autor Share Postat Mai 19, 2010 Am si eu o problema cu consumul la motocicleta in ultimul timp imi consuma cam mult (7,3 in oras) asta fara sa merg ca disperatu, pana acuma nu m-am uitat la consum pentru ca consuma putin, dar in ultima perioada am fost nevoit sa trec pe rezerva de cateva ori ! Carburatoarele au fost curatare si sincronizare anul trecut (+ membrane de vacuum noi) . Filtrul de aer nu stiu cand a fost schimbat pentru ca eu am motocicleta decat de un an, si asa ca vreau sa schimb si filtrul de aer dar nu stiu ce si de unde sa il iau, as prefera un magazin din buc pentru ca nu am rabdare sa astept prin posta. Presupun ca consumul ridicat doar din cauza filtrului asa ca as dori si o recomandare pentru un mecanic bun care sa nu fie extraordinar de scump (criza asta) ! Pe stoc gasesti de la HiFlo la cei de la MyMoto - Sos. Cotroceni 19 - 021.311.42.67 Iti alegi codul exact de aici, in functie de anul de fabricatie - http://www.hiflofiltro.com/17.0.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
billabong Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Va anunt ca de azi sunt posesor de suzy gs500 1993 , dar mai am de luat permisu Am facut pasu asta ca sa ma motivez sa ma tin de scoala pt ca anu trecut am dat banii degeaba ca vaca si acum al vad parcat si ma doare inima ca nu pot sa meg cu el . Am si eu o intrebare ...... fac chestionarele de pe www.drpciv.ro aveti idee sunt ok sunt gresite ? Pot sa ma bazez pe aceste chestionare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 .... Filtrul de aer nu stiu cand a fost schimbat pentru ca eu am motocicleta decat de un an, si asa ca vreau sa schimb si filtrul de aer dar nu stiu ce si de unde sa il iau, as prefera un magazin din buc pentru ca nu am rabdare sa astept prin posta. Presupun ca consumul ridicat doar din cauza filtrului asa ca as dori si o recomandare pentru un mecanic bun care sa nu fie extraordinar de scump (criza asta) ! Am facut eu azi revizia de 6.000 Km la Motorteam. Un filtru de aer la ei este 125 RON. Manopera doar pentru schimbat filtru nu stiu cat este, dar manopera per revizie a fost 178 RON. Filtrul se schimba relativ simplu. Nu e nevoie sa dai bani la mecanic doar pentru atat. Ar fi preferabil sa ai rezervorul de benzina cat mai gol cand vrei sa faci operatiunea, pentru a iti fi mai simplu, mai ales daca o sa lucrezi singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Stiu sa schimb filtrul nu e asta problema, singura chestie este ca nu am vacuumetru ca reglez carburatia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Va anunt ca de azi sunt posesor de suzy gs500 1993 , dar mai am de luat permisu Am facut pasu asta ca sa ma motivez sa ma tin de scoala pt ca anu trecut am dat banii degeaba ca vaca si acum al vad parcat si ma doare inima ca nu pot sa meg cu el . Am si eu o intrebare ...... fac chestionarele de pe www.drpciv.ro aveti idee sunt ok sunt gresite ? Pot sa ma bazez pe aceste chestionare ? Salut! Ai facut o alegere buna, ai grija pe unde te dai cu ea...pana la permis...cit despre chestionare sunt ok. Bafta, si Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me.alex90 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Salutare,ma ajuta si pe mine cineva cu un ghidon de gs 500 2001-2005?daca este albastru si mai bine(poate fi ori ce culoare numai sa nu fie indoit).Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) salutare ... daca nu reusesc sa vand mobra pana prin iulie ma apuc in continuare de ea (proiect inceput mai de mult). Care ai montat pinten/belly pan pe mobra cum e prins de cadru ? am partea inferioara de la un GPZ si vreau sa-l adaptez pe suzi a mea. Va atasez si o poza in photoshop cu suzi si cu o parte din bucata de carena de la GPZ. Ce parere aveti ? Editat Mai 21, 2010 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salut! Eu caut de ceva vreme, am vrut sa-mi fac la comanda cumva asa ceva dar nu reusesc, trebuie dus moto la atelier..complicat. De cumparat nu se gasesc, iar daca sunt am vazut preturi .... Ideea ta este buna. Cum se prind? Sunt variante, sudarea a unei piulita speciale pe cadru, sau folosirea unor cleme, dar asta cu cleme doar daca este de la mama ei. As vrea si eu, bafta! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Daca pui partea de jos a carenei de la "F"? asa imi pare aici mihai, tu zici ca ai deja de la un GPZ Ar mai fi o varianta, cine are timp, loc si indemanare sa faca din fibra de sticla. Am studiat (aveam in minte ceva) putin cam cum se poate face. Si poti face apoi dupa sablon mai multe bucati, chiar sa le vinzi in RO sau afara.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Am cautat si de F si nu am gasit. Arata foarte bine, poate ar mai trebuie taiata...Stiu eu...!? Asta este motorul meu...imagine proasta din cauza luminii slabe... http://www.youtube.com/watch?v=HUlxm6bpzTw Editat Mai 21, 2010 de brandon75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 salutare ... daca nu reusesc sa vand mobra pana prin iulie ma apuc in continuare de ea (proiect inceput mai de mult).Care ai montat pinten/belly pan pe mobra cum e prins de cadru ? am partea inferioara de la un GPZ si vreau sa-l adaptez pe suzi a mea. Va atasez si o poza in photoshop cu suzi si cu o parte din bucata de carena de la GPZ. Ce parere aveti ? Ma, Mihaita!.....cum prinzi carena - o sa te prinzi tu, ca esti baiat istet. Treaba e alta! Nu jur pe rosu, dar s-ar putea sa ai probleme in partea stanga a motoretei acolo unde este cricul. Adica eu am modelul E carenat (ala din 96) si sincer ma gandeam si eu la o prelungire mai spre in jos a carenei. Dar in partea stanga trebuie sa fac niste cascadorii de ma doare capu'....adica poate feresc eu cumva cricul lateral, da' dau in ala central...sau invers....si carene crosetate n-am vazut .Acum ce sa zic....poate se potriveste locasul de cric de la gpz si nu trebuiesc mari batai de cap.Poate esti norocos (ca daca ma apucam eu de treaba asta sigur nu se potrivea). Teoretic la mine sunt niste suporti in forma de (teava plina), sudati pe bride rectangulare prinse pe cadru si cu gauri filetate in capat (in care intra surubul de 6 cu care prinzi carena)....sigur stii despre ce vorbesc. Ma gandesc ca nu sunt greu de facut. Mai trebuie sa potrivesti gaura din carena cu un punct de pe cadru pe care poti sa prinzi suportul (mai complicat cred....mai bine pui suporti, dai gauri noi in carena si le astupi pe alea vechi). Si partea delicata a problemei este sa potrivesti planul gaurii din carena - perpendicular pe gaura din suport (adica sa nu stea surubul stramb pe carena). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salut tuturor. Am reusit sa inmatriculez motorul ( Gs 500E din 96 ). Din nou apelez la ajutorul vostru. La cate ture trebuie schimbate vitezele. Nu stiu de ce am impresia ca nu este bine sa le schimb la 3500 - 4000. Nu sa mers cu el de multa vreme. O singura data a ajuns la 6000 si mia placut cum merge, dar.... sa le schimb pe toate la 6000 sau mai sus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) La cate ture trebuie schimbate vitezele. Nu stiu de ce am impresia ca nu este bine sa le schimb la 3500 - 4000. Nu sa mers cu el de multa vreme. O singura data a ajuns la 6000 si mia placut cum merge, dar.... sa le schimb pe toate la 6000 sau mai sus ? Cand e motoru' in rodaj recomanda sa schimbi sub 6.000 rpm. In mod normal, peste 6.000 rpm. Eu le schimb de la 8.000 rpm in sus! Si asa e puturos motoru' asta... Editat Mai 21, 2010 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Deci trebuie turat si mai mult Multumesc mult de informatie. Maine punem in practica Pot verifica uleiul daca nu a stat pe cricul central? M-am chinuit 15 minute sal urc pe cricul central si nu am reusit si as vrea maine sa verific uleiul. Salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Cica se verifica cu motorul pus pe cricul lateral. Eu il verific calare pe motor, adica cu motorul la verticala. De ce te chinui sa-l pui pe cricul central? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Am crezut ca asa trebuie sa stea pentru a verifica nivelul uleiului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Salut! Poate ai cartea service daca nu uite un link care te poate ajuta sa intri in posesia ei. Eu mi-am scos cartea la o tipografie in Iasi, iar la sfirsitul cartii am adaugat citeva pagini pentru service.. Te ajuta foarte mult, reparatii minore le poti efectua singur sau in compania unei persoane cu mai multa experienta. Informatii utile legate de motor partea electrica si mecanica pentru toate modelele GS 500 din '90 pana '99. http://www.manualedereparatie.info/downloa...i-GS-500-E.html http://www.youtube.com/watch?v=oEje5rC784E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Ma, Mihaita!.....cum prinzi carena - o sa te prinzi tu, ca esti baiat istet. Treaba e alta! Nu jur pe rosu, dar s-ar putea sa ai probleme in partea stanga a motoretei acolo unde este cricul. Adica eu am modelul E carenat (ala din 96) si sincer ma gandeam si eu la o prelungire mai spre in jos a carenei. Dar in partea stanga trebuie sa fac niste cascadorii de ma doare capu'....adica poate feresc eu cumva cricul lateral, da' dau in ala central...sau invers....si carene crosetate n-am vazut .Acum ce sa zic....poate se potriveste locasul de cric de la gpz si nu trebuiesc mari batai de cap.Poate esti norocos (ca daca ma apucam eu de treaba asta sigur nu se potrivea).Teoretic la mine sunt niste suporti in forma de (teava plina), sudati pe bride rectangulare prinse pe cadru si cu gauri filetate in capat (in care intra surubul de 6 cu care prinzi carena)....sigur stii despre ce vorbesc. Ma gandesc ca nu sunt greu de facut. Mai trebuie sa potrivesti gaura din carena cu un punct de pe cadru pe care poti sa prinzi suportul (mai complicat cred....mai bine pui suporti, dai gauri noi in carena si le astupi pe alea vechi). Si partea delicata a problemei este sa potrivesti planul gaurii din carena - perpendicular pe gaura din suport (adica sa nu stea surubul stramb pe carena). prima data tre sa mai tai nitel din carena si nu stiu cu ce ... ca nu prea am scule ... vrei idee? partea cu fixatul vine abia dupa "remodelarea" ei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 prima data tre sa mai tai nitel din carena si nu stiu cu ce ... ca nu prea am scule ... vrei idee? partea cu fixatul vine abia dupa "remodelarea" ei ... Eu mi-am facut o aripa suplimentara pentru roata din spate dintr-o aripa de fata de scuter (cam acelasi plastic ca si la carenele moto)....si am taiat-o mai ghiolbaneste cu o panza de bomfaier apoi am finisat-o cu o pila. A fost suficient de tare ca sa folosesc prima data o pila foaaaarte mare/aspra, si apoi ultimele retusuri le-am facut cu o pila medie. Pentru "fentele de jmecher" folosesti pile triunghiulare, rotunde, semirotunde, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Este ok, arata bine, cum ai prins aripa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Salutare! Sper ca nu postez de doua ori. Din nou apelez la ajutorul vostru. Am verificat uleiul (motocicleta era pe cricul lateral), iar cand am deschis capacul de la ulei a inceput sa se scurga un lichid de la schimbatorul de viteze. Nu mai are ulei deloc Am pornit motorul si am schimbat viteza pe neutral si inapoi in treapta unu ( am impresia ca nu trebuia sa fac asta, astept sa fiu certat de cei cu experienta mai multa ca mine ). Dupa schimbarea vitezelor nu a mai curs nimic prin acel loc. Cunoasteti mecanic bun si decent la pret pentru a rezolva problema uleiului si eventual o constatare generala a starii tehnice a motocicletei? Nu vreau sa-mi bat joc de ea De cand am inmatriculato am mers decat pe ploaie asa ca... Va salut si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Salut! Ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 (editat) salut din nou! am mai intrebat, acum ma repet: stiti cumva unde gasesc un far pentru modelul carenat? Editat Mai 23, 2010 de maxxlg3100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Este ok, arata bine, cum ai prins aripa? Am mesterit un suport dintr-o tabla de aluminiu mai groasa (3mm). Bascula are o aparatoare foarte mica de noroi in partea de jos prinsa in doua suruburi si le-am folosit pe astea. Ideea este ca aparatoarea de noroi pe care am facut-o eu porneste de la fata de sus a basculei (s-a potrivit din intamplare foarte bine in locul ala) si in partea stanga a avut o aripioara care se sprijina foarte bine pe aparatoarea de lant si scuteste mult din vibratia ei. Am vazut la magazinele cu piese de scuter aripi fata identice cu aia pe care am modificat-o eu...cred ca nu sunt nici prea scumpe (pe chei vis-s-vis de targ..."Axa si ceva" se numeste locatia). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 imi consuma peste 6%, mers frumos.... cum pot regla chestia asta ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.