Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bun, m-am decis asupra bateriei (Yuasa) si asupra placutelor de frana (SBS).

 

Insa, cel mai greu e sa ma decid asupra anvelopelor. Vreau unele cu aderenta cat mai buna atat pe uscat cat si pe ploaie. Din ce am citit, ar fi urmatoarele variante:

 

Voi ce recomandati? Chiar am nevoie de o opinie!

 

Multumesc,

 

P.S. Bonus - atasez un rezumat facut de mine de la inceputul acestui thread pana in prezent :lol:

 

Suzuki GS 500 - rezumat

 

Eu mi-am pus BT45 si pe fata, si pe spate. Pentru mers "normal" eu cred ca-s foarte ok. Am mai mers si pe ploaie

din cand in cand (chiar cu vreo suta, pe A2), fara sa alunec sau mai stiu eu ce. Nu pot sa spun ca le-am testat limitele,

n-am mai mers cu alte cauciucuri noi, deci nu pot sa fac comparatii, dar nu le-am gasit nici o "vina" de cand le am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Referitor la acele "oase" de inaltare/coborare, aceasi problema am avut-o si eu. Suza avea garda la sol atat de mica, incat, la hopuri mai mari atingeam cu cauciucul in contra-aripa (pasagera si bagaj serios :) ). insa motorul meu a vazut un kit de coborare in Germania inainte de al achizitiona. Tot ce pot sa iti spun referitor la lungimea acelor tije (oase cum le-am poreclit eu:D) este ca la kitul de coborare oasele erau mai lungi fata de cele stock. Am rezolvat problema inlocuind tot subansamblul telescop+oase cu unul stock SH, eu aveam montat un telescop de Bandit care se cam lasase..

Succes la rezolvarea problemei

Asfalt uscat :lol:

 

Senchiu! Inteleg deci ca mie imi trebuie piesele astea mai scurte decat alea originale, nu mai lungi cum am crezut....ok..E un prim pas...imi ramane deci sa aflu cu cat sa le fac mai scurte...dar o metoda optima este ca tu sa-mi spui (daca poti) cu cat au fost mai lungi alea din kitul de coborare fata de alea originale! (si eventual cam cu cat (aproximativ) coborau ele coada motoretei....Si de aici, prin deductie, sa le scurtez eu corespunzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senchiu! Inteleg deci ca mie imi trebuie piesele astea mai scurte decat alea originale, nu mai lungi cum am crezut....ok..E un prim pas...imi ramane deci sa aflu cu cat sa le fac mai scurte...dar o metoda optima este ca tu sa-mi spui (daca poti) cu cat au fost mai lungi alea din kitul de coborare fata de alea originale! (si eventual cam cu cat (aproximativ) coborau ele coada motoretei....Si de aici, prin deductie, sa le scurtez eu corespunzator.

 

Maine dimineata o sa masor oasele vechi (din kitul de coborare, care apropo..lasa motorul cu aprox 3-4 cm), dupa care o sa incerc sa masor si cele stock care sunt acum pe motor (sa vad ce solutie gasesc sa le masor fara sa fiu nevoit sa le dau jos :lol: ) si revin cu un reply.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti

..am si eu o problema ..poare ma ajuta careva cu un sfat, idee ...

...de ceva vreme am o scurgere de ulei, ''vaporizatii la turatii mari'' pe undeva pe la intinzatorul lantului de distributie ...

as vrea sa stiu cat de complicat poate fi sa schimb o garnitura ..eventual sa etansez cumva cu un silicon rezistent la temperatura...

...am studiat deja acest capitol in manual (ma rog cat am putut sa inteleg din EN + imaginile explicative) ..dar as vrea sa stiu ce probleme ..si la ce sa fiu atent cand pun in practica acest lucru..plus de asta poate ma puteti indruma si de unde pot achizitiona o garnitura noua ..

...intrebarea de top.. este de unde as putea sa imi dau seama .. daca e o chestie ..de garnitura (etanseitate) ..sau intinzatorul are o defectiune si poate trebuie schimbat ?!

..daca a facut cineva asta ..mi'ar prinde bine niste sfaturi ....eventual daca e foarte complicat sa stiu sa merg intr-un service..desi cred ca o pot face si eu daca e vorba de o garnitura ..

Va multumesc anticipat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, m-am decis asupra bateriei (Yuasa) si asupra placutelor de frana (SBS).

 

Insa, cel mai greu e sa ma decid asupra anvelopelor. Vreau unele cu aderenta cat mai buna atat pe uscat cat si pe ploaie. Din ce am citit, ar fi urmatoarele variante:

 

1. Metzeler Lasertec - unii au o parere foarte buna, altii total opusa (aderenta nu prea buna pe roata spate)

2. Pirelli Sport Demon - la fel ca si in cazul Metzeler

3. Bridgestone BT45 - mai mult recomandata pentru roata față

4. Michelin Pilot Road 2

5. Michelin Pilot Power - din cate am inteles, are o aderenta destul de buna

6. Dunlop Arrowmax - recomandata mai mult pentru roata spate

7. Continental RoadAttack - recomandat mai mult pt roata spate

8. Michelin PilotActiv - recomandat mai mult pt roata față

9. Metzeler Mt55

10. Continental Avenue

11. Continental Conti GO

 

Inteleg ca Metzeler face parte din grupul Pirelli.

 

Voi ce recomandati? Chiar am nevoie de o opinie!

 

Multumesc,

 

P.S. Bonus - atasez un rezumat facut de mine de la inceputul acestui thread pana in prezent :laugh:

 

Suzuki GS 500 - rezumat

 

Salut,

 

Revin la cele de mai sus. Conform acestui site se pare ca Bridgestone BT45 sunt cele mai bune. DIn pacate, se pare ca site-ul e de prin 1999 asa ca sigur nu mai e actualizat. De aceea, astept si alte opinii.

 

Multumesc si scuze pt insistenta insa nu ma pot decide.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Pentarus:

Acumulator ai luat pana la urma? Daca da, da te rog niscaiva detalii...

 

Eu am gasit la MyMoto cu 179 RON cu tot cu TVA.

 

Merci!

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor! Am, dat jos de pe GS-ul meu semnalizarile, oglinzile, similare cu cele originale cromate si un parbriz Givi. Sunt inca utilizabile, in sensul ca din 4 semnale, pot fi recuperate doua, unei oglinzi ii lipseste un capacel de plastic, iar parbrizul pare chiar OK. Le ofer cu placere oricui are nevoie de ele, mie deja imi prisosesc. Va rog, dk e cineva interesat sa-mi dea un PM, e mai usor sa observ. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti

...de ceva vreme am o scurgere de ulei, ''vaporizatii la turatii mari'' pe undeva pe la intinzatorul lantului de distributie ...

Daca problema e garnitura,faci asa :

-cumperi silicon pentru temperaturi inalte de la magazin cu specific auto(e un silicon rosu,la tub ca pasta de dinti,max. 10 lei)

-incalzesti un pic motorul

-desfaci intinzatorul,scoti garnitura, degresezi bine suprafetele metalice

-manjesti frumos garnitura pe ambele fete, o pui pe pozitie si strangi intinzatorul.trebuie sa te miste repede ca se usuca siliconul la suprafata in cateva minute si nu mai face priza.

-lasi motorul in pace cateva ore dupa operatiune

Daca pui prea putin silicon nu etanseaza.La strangerea la loc a intinzatorului siliconul trebuie sa iasa un pic prin jurul garniturii.Surplusus se curata cu o carpa.Daca ai locuri pe langa garnitura unde siliconul nu a fost impins in afara trebuie sa desfaci si sa manjesti iar garnitura.

 

Daca prima varianta nu merge sau daca ai garnitura rupta/ciupita/etc. cauti clingherit - din asta se fac garniturile,il gasesti la fasii de 20 cm latime,are culoare verzulie-eventual intr-un targ,un talcioc cu specific de chestii vechi si nimicuri. Ti-o faci tu acasa garnitura-se taie cu foarfeca- si reiei procesul cu manjit cu silicon.

Bafta si spor la treaba!

 

PS:Un forum, zic eu, este gandit pentru discutii nu doar intrebari. Rugamintea mea ar fi sa dati si feedback la cum ati rezolvat problema pana la urma.

Cu cateva posturi in urma scriam ceva despre suport topcase la rugamintea cuiva.Bun,perfect,informatia ramane pe site.Ii este utila persoanei respectiva sau doar a trecut peste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Pentarus:

Acumulator ai luat pana la urma? Daca da, da te rog niscaiva detalii...

 

Eu am gasit la MyMoto cu 179 RON cu tot cu TVA.

 

Merci!

 

Salut!

 

Inca nu am cumparat-o pt ca s-au oferit niste prieteni sa mi-o cumpere de ziua mea. Dar tot de la MyMoto si tot Yuasa va fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS:Un forum, zic eu, este gandit pentru discutii nu doar intrebari. Rugamintea mea ar fi sa dati si feedback la cum ati rezolvat problema pana la urma.

Cu cateva posturi in urma scriam ceva despre suport topcase la rugamintea cuiva.Bun,perfect,informatia ramane pe site.Ii este utila persoanei respectiva sau doar a trecut peste?

 

in legatura cu topcaseul... eu ceream la un moment dat ceva detalii. inca nu am pus problema la punct, pt ca inca nu am scos motorul de la iernat, dar cantarind multiplele optiuni pe care le-am gasit ( sa cumpar nou , sa imi fac unul, etc.) am decis sa iau unul second de la o motoreta oarecare, si sa il adaptez sa se poata prinde pe draga de Suzi, chestiune pe care o voi face in urma unor calcule( asistat de un program de calcul al rezistentei). Promit ca operatiunea va aparea detaliata la finalizare. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS:Un forum, zic eu, este gandit pentru discutii nu doar intrebari. Rugamintea mea ar fi sa dati si feedback la cum ati rezolvat problema pana la urma.

Cu cateva posturi in urma scriam ceva despre suport topcase la rugamintea cuiva.Bun,perfect,informatia ramane pe site.Ii este utila persoanei respectiva sau doar a trecut peste?

 

poi in cazul asta poate discuta cineva si cu mine, ca am pus problema asta de mai multe ori si : ori nu stie nimeni; ori nu vrea nimeni sa-mi dea cv idei... nush ce sa zic, deci intreb din nou :

 

porneste urat cand e rece tare afara, porneste numai intr-un piston merge cam 2 sec si moare... dupa care daca mai dau la automat porneste foarte greu (cred ca se ineaca)... daca il iau la o impinsa porneste cum dau drumul la ambreaj si nu mai moare ????

 

pareri va rog, multumesc mult

Editat de kanguru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

porneste urat cand e rece tare afara, porneste numai intr-un piston merge cam 2 sec si moare... dupa care daca mai dau la automat porneste foarte greu

nu esti singurul. acum cand e putin mai cald nu mai am probleme. dar, la primele porniri, sub 10 grade, cu motorul rece: trag socul maxim, pleaca la prima scaparire, tureaza pana la 4000 si apoi moare, chiar daca o ajut cu accelaratia sau nu. apoi daca mai incerc imediat parca nu ar avea benzina in carb. apoi, daca mai stau 1-2 minute, si incerc sa porneasc, pleaca, cu un sunet altfel... nu stiu daca un piston sau e doar sunet mai infundat ca nu e arderea ok la rece... apoi in 4-5 secunde incepe sa se tureze si pot incepe sa reduc din soc pana la jumatate...

Nu mi-am pus problema ca ar fi o problema grava. Ci doar am dat vina pe pornire la rece, carburatoare & shit si nu ma deranjeaza.

 

Bateria e noua, carb curatzate si sync. Acu doar benzina noua sa-i mai pun, ca e aia de anul trecut din decembrie.

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cateva intrebari off-topic:

 

Cand iti cumperi un motor, care sunt exact pasii de urmat? Am incheiat contractul de vanzare-cumparare, am completat fisa de inmatriculare, am mers la Administratia Financiara pentru ca vanzatorul sa radieze motorul si cumparatorul sa il inscrie pe numele lui, am achitat taxa de inmatriculare de 52 RON si impozitul de 18 RON dar nu mai stiu ce trebuie sa fac mai departe.

 

Care ar fi urmatorii pasi (ordinea exacta)?

 

1. incheierea unei polite RCA de catre noul cumparator;

2. vizita la RAR pentru a obtine certificatul de autenticitate - ce e certificatul asta?; mai trebuie sa fac din nou ITP chiar daca vechiul ITP e valabil pana in 2011?

3. achitare c/val certificat de inmatriculare de 37 RON;

4. depunere dosar de inmatriculare;

 

Cel mai mult ma intereseaza sa aflu cand si daca trebuie sa merg la RAR pt certificat si ITP. Motorul e inmatriculat in Romania (e GSu' meu pe care nu l-am trecut inca pe numele meu desi il am de vreo 1,5 ani - l-am luat de la un prieten si nu ne-am gandit ca ar fi cazul dar am zis sa facem, totusi, actele). Se poate merge la orice RAR?

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cateva intrebari off-topic:

 

Cand iti cumperi un motor, care sunt exact pasii de urmat? Am incheiat contractul de vanzare-cumparare, am completat fisa de inmatriculare, am mers la Administratia Financiara pentru ca vanzatorul sa radieze motorul si cumparatorul sa il inscrie pe numele lui, am achitat taxa de inmatriculare de 52 RON si impozitul de 18 RON dar nu mai stiu ce trebuie sa fac mai departe.

 

Care ar fi urmatorii pasi (ordinea exacta)?

 

1. incheierea unei polite RCA de catre noul cumparator;

2. vizita la RAR pentru a obtine certificatul de autenticitate - ce e certificatul asta?; mai trebuie sa fac din nou ITP chiar daca vechiul ITP e valabil pana in 2011?

3. achitare c/val certificat de inmatriculare de 37 RON;

4. depunere dosar de inmatriculare;

 

Cel mai mult ma intereseaza sa aflu cand si daca trebuie sa merg la RAR pt certificat si ITP. Motorul e inmatriculat in Romania (e GSu' meu pe care nu l-am trecut inca pe numele meu desi il am de vreo 1,5 ani - l-am luat de la un prieten si nu ne-am gandit ca ar fi cazul dar am zis sa facem, totusi, actele). Se poate merge la orice RAR?

 

Multumesc,

 

trebuie mers la rar cu cartea de identitate si talonu vechi, faci asigurare si mergi la politie de unde primesti talon nou si numar , acolo platesti aia 37 le de care zici, dar numai dupa rar. asa era anul tercut. nu cred ca s-a schmbat. rarul din judetul tau( ala e de stat) ! tu te referi la serviceuri care fac itp- alea poti merge la oricare daca sunt atestate si pt moto- dar pe tine nu te intereseaza asta acum

 

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu esti singurul. acum cand e putin mai cald nu mai am probleme. dar, la primele porniri, sub 10 grade, cu motorul rece: trag socul maxim, pleaca la prima scaparire, tureaza pana la 4000 si apoi moare, chiar daca o ajut cu accelaratia sau nu. apoi daca mai incerc imediat parca nu ar avea benzina in carb. apoi, daca mai stau 1-2 minute, si incerc sa porneasc, pleaca, cu un sunet altfel... nu stiu daca un piston sau e doar sunet mai infundat ca nu e arderea ok la rece... apoi in 4-5 secunde incepe sa se tureze si pot incepe sa reduc din soc pana la jumatate...

Nu mi-am pus problema ca ar fi o problema grava. Ci doar am dat vina pe pornire la rece, carburatoare & shit si nu ma deranjeaza.

 

Bateria e noua, carb curatzate si sync. Acu doar benzina noua sa-i mai pun, ca e aia de anul trecut din decembrie.

 

 

e bine de stiut ca nu sunt singurul, dar totusi a mea, anul trecut, nu trebuia decat sa ma "prefac ca apas butonul ala" si pornea... am avut cv probleme, s-a umblat la supape, am schimbat robinetul de benzina si am schimbat o bobina de inductie (am pus una second) si dupa toate astea, nu mai e ce-a fost... oare unde sa se fi gresit ?... eu o consider o problema, nu pot sa nu iau in serios pt ca stiu cum trebuie sa porneasca un GS in stare f buna de functionare si asa vreau sa fie si al meu... mersi mult pt opinie, mai astept si altele... :blink:

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Daca este cineva interesat mi au ramas piesele astea de la gs'ul pe care l am avut . Sunt partile in care intra capetele de ghidon .Eu cand l-am avut le-am schimbat ca stateam prea aplecat in fata . Ma gasiti pe mess dragospreda1 daca le vrea cineva .

post-10898-1270876752_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ar fi urmatorii pasi (ordinea exacta)?

Ai spus corect, ordinea corecta. Daca ITP-ul este inca valabil, nu trebuie sa il refaci.

 

Certificatul de autenticitate e o hartie valabila 30 zile care zice ca autoturismul/moto este obiectul care trebuie (ca nu e furat, ca nu are seriile altele decat cele inscrise, si probabil conforma cu normele fabricantului) .. o porcarie care oricum se asigura statul ca nu e furat, nu proprietarul.

De aceea, poti solicita certificatul de la vanzator... te asiguri si tu ca nu iei vreo furaciune. Eu asa am facut cand am luat GS-ul: a fost adusa din italia, si mi-a facut baiatul ITP, certificat, actele traduse (evident i-am platit cat au costat) si a doua zi am facut partea mea, si seara aveam deja numerele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor! Am, dat jos de pe GS-ul meu semnalizarile, oglinzile, similare cu cele originale cromate si un parbriz Givi. Sunt inca utilizabile, in sensul ca din 4 semnale, pot fi recuperate doua, unei oglinzi ii lipseste un capacel de plastic, iar parbrizul pare chiar OK. Le ofer cu placere oricui are nevoie de ele, mie deja imi prisosesc. Va rog, dk e cineva interesat sa-mi dea un PM, e mai usor sa observ. :love:

Am dat parbrizul. Ii urez noului posesor, asfalt uscat si sa fie acum protejat de vant si muscute ! Mai raman celelalte..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

porneste urat cand e rece tare afara, porneste numai intr-un piston merge cam 2 sec si moare... dupa care daca mai dau la automat porneste foarte greu (cred ca se ineaca)... daca il iau la o impinsa porneste cum dau drumul la ambreaj si nu mai moare ????

 

pareri va rog, multumesc mult

A mea 4 in linie,16 V face asa: cu soc tras la max/la jumate/deloc porneste si moare dupa 2 secunde.Singura metoda de pornire sigura e soc la jumate+acceleratie deschisa un pic si tinuta asa cateva secunde dupa ce a pornit. Concluzia mea la mine-trebuie schimbat filtrul de aer.Asta face acceleratia in cazul asta,ii da aer.

So,in ce stare e filtrul tau de aer?

Nu vreau sa aberez,poate gresesc,insa senzatia mea a fost la gs ca porneste cu cilindrul din stanga datorita cablului de soc care nu trage perfect egal de amandoua cuiele de soc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...