Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Multumesc din nou de informatii! Maine ma duc sa cumpar bujii si baterie sa vdm dak porneste, daca nu voi apela din nou la ajutorul vostru :love: Va salut!

Mesaj completat

Salut din nou. Am fost in targ si am cumparat baterie VARTA YB10L A2 (150 ron + 30 incarcatul cu acid) in loc de B2. Bujii nu am gasit dar am dat comanda, app am 2 bujii noi nu stiu exact codul sunt intre ce imi trebuie mie si dacie, le donez daca are cineva nevoie. Am ajuns la motor, am pus bateria, am descoperit diferenta si am rezolvat problema. Nu a pornit din prima dar a pornit intrun final. Am miscato putin si am scapato. Paguba: niciuna vizibila exceptand benzina care sa scurs ( dar nu pe la capac ). Cand am pornito din nou se tura singura, am dat relantiul mai jos si sa calmat. Problema sau nu: pe motorul de la scoala mergeam cu 1 si a2a la relantii, dar a mea daca iau mana de pe acceleratie moare motorul. Se pare ca trebuie strans unpic si cablul de ambreiaj. Daca nu vam plictisit destul, as dori sa va rog frumos daca este cineva care a schimbat farul si a pus doua in loc de unul, sa-mi spuna daca trebuie modificat mult partea electrica. Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

este cineva care a schimbat farul si a pus doua in loc de unul, sa-mi spuna daca trebuie modificat mult partea electrica. Va salut.

Depinde ce fel de faruri vrei sa pui ... partea electrica nu cred ca trebuie modificata...nu vad de ce. Eu unu mi-am luat o masca de streetfighter cu doua faruri doar ca inca n-am montat-o, a venit cu cablajul facut cu tot. Gaseste-ti modelul de far pe care-l vrei si vezi ce fire are sau ce-i trebuie sa functioneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mc de informatie. Cred ca am gasit faruri, o sa ma interesez sa vad ce fire are :love: Am luat bujie B8ES dar sincer sa fiu nu cred ca se potrivesc. Motocicleta are bujie DPR8EA-9, dar la eu am seria GM51A 500836. Undeva mai inapoi spune un coleg ca este buna si B8ES dar sincer nu cred ca se potriveste. Oricum voi incerca sa vad daca se potrivesc :love: Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce fel de faruri vrei sa pui ... partea electrica nu cred ca trebuie modificata...nu vad de ce. Eu unu mi-am luat o masca de streetfighter cu doua faruri doar ca inca n-am montat-o, a venit cu cablajul facut cu tot. Gaseste-ti modelul de far pe care-l vrei si vezi ce fire are sau ce-i trebuie sa functioneze.

 

 

poti sa pui o poza cu masca te rog ? :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca problema e garnitura,faci asa :

-cumperi silicon pentru temperaturi inalte de la magazin cu specific auto(e un silicon rosu,la tub ca pasta de dinti,max. 10 lei)

-incalzesti un pic motorul

-desfaci intinzatorul,scoti garnitura, degresezi bine suprafetele metalice

-manjesti frumos garnitura pe ambele fete, o pui pe pozitie si strangi intinzatorul.trebuie sa te miste repede ca se usuca siliconul la suprafata in cateva minute si nu mai face priza.

-lasi motorul in pace cateva ore dupa operatiune

Daca pui prea putin silicon nu etanseaza.La strangerea la loc a intinzatorului siliconul trebuie sa iasa un pic prin jurul garniturii.Surplusus se curata cu o carpa.Daca ai locuri pe langa garnitura unde siliconul nu a fost impins in afara trebuie sa desfaci si sa manjesti iar garnitura.

 

Daca prima varianta nu merge sau daca ai garnitura rupta/ciupita/etc. cauti clingherit - din asta se fac garniturile,il gasesti la fasii de 20 cm latime,are culoare verzulie-eventual intr-un targ,un talcioc cu specific de chestii vechi si nimicuri. Ti-o faci tu acasa garnitura-se taie cu foarfeca- si reiei procesul cu manjit cu silicon.

Bafta si spor la treaba!

..la cele spuse de @andu_wasup (caruia ii si multumesc pe aceasta cale) vin in completare si cu niste poze si explicatii suplimentare...

..astfel dupa demontare (pe care o recomand sa fie facuta dupa ce in prealabil s-au indepartat: saua, carene laterale, rezervor, filtru de aer, carburatoare...eu am reusit sa'l demontez si fara sa ''elimin'' nimic din cele enumerate ...dar trebuie rabdare/timp .. iar la montare obligatoriu vor trebui demontate si cele enumerate..) lucrurile arata astfel:

post-22319-1271704287_thumb.jpgpost-22319-1271704359_thumb.jpgpost-22319-1271704434_thumb.jpgpost-22319-1271704511_thumb.jpg

..dupa demontare se va verifica daca intinzatorul functioneaza corespunzator, daca este retractabil din surubul de tensionare..sa nu fie blocat sau alte cele..daca este defect se poate achizitiona unul nou ...la un pret actual de aprox 100€; unul second fiind intre 45€-60€ desi peste tot e nerecomandat utilizarea unuia SH..eu am ramas cu cel original dat fiind faptul ca isi facea treaba..si ca ''diagnosticul'' dat a fost: garniturile

..garniturile le'am facut din clingherit (o coala de 500mmX500mm, 0.5mm grosime a costat 12Lei) eu am facut cate doua din fiecare tip si le'am lipit intre ele cu un prenandez (0.5mm e destul de subtire)

post-22319-1271704590_thumb.jpgpost-22319-1271704677_thumb.jpg

..in varianta executata de mine ..datorita faptului ca aveam ''vaporizatii de ulei'' prin zona camerei arcului de tensionare ..am renuntat la puferul de cauciuc si am ''proiectat'' o garnitura de clingherit plina ..pentru capacul acestei camere ..astfel ca si montajul a fost facut in doua etape, dat fiind faptul ca trebuie detensionat surubul la montare..ulterior fiind etansat si capacul detasabil

post-22319-1271704776_thumb.jpgpost-22319-1271704872_thumb.jpg

..in esenta treaba este relativ simpla ..cu putina documentare (manual/forum) in prealabil si putina indemanare..se rezolva ''elegant''

..mult succes... desi imi doresc sa nu aveti nevoie de asta !

Editat de CDCriss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa lectia. :wacko:

 

Eu n-am inteles nimic. Ne poti spune celor necunoscatori de ce ai facut treaba de mai sus? Nu am imaginea pentru ce ai face chestia asta si ce reprezinta ce ai demontat.

 

Multumim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti

..am si eu o problema ..poare ma ajuta careva cu un sfat, idee ...

...de ceva vreme am o scurgere de ulei, ''vaporizatii la turatii mari'' pe undeva pe la intinzatorul lantului de distributie ...

as vrea sa stiu cat de complicat poate fi sa schimb o garnitura ..eventual sa etansez cumva cu un silicon rezistent la temperatura...

...am studiat deja acest capitol in manual (ma rog cat am putut sa inteleg din EN + imaginile explicative) ..dar as vrea sa stiu ce probleme ..si la ce sa fiu atent cand pun in practica acest lucru..plus de asta poate ma puteti indruma si de unde pot achizitiona o garnitura noua ..

...intrebarea de top.. este de unde as putea sa imi dau seama .. daca e o chestie ..de garnitura (etanseitate) ..sau intinzatorul are o defectiune si poate trebuie schimbat ?!

..daca a facut cineva asta ..mi'ar prinde bine niste sfaturi ....eventual daca e foarte complicat sa stiu sa merg intr-un service..desi cred ca o pot face si eu daca e vorba de o garnitura ..

Va multumesc anticipat..

 

@warlock si altii.. aici era problema :wacko: ... scurgeri de ulei pe la intinzatorul lantului de distributie

Editat de CDCriss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Stie careva cum se pot curata pe interior indicatoarele vitezometru si turometru?

Din cate stiu eu sunt capsate ,sau nu stiu eu bine si chear se pot desface pentru a putea fi stearse si pe interior (si aici ma refer la plasticul acela prin care se vad indicatiile)

Daca stie careva cum se face sau daca face careva asa ceva -va rog sa imi spuneti si mie , pentru ca ale mele sunt murdare pe interior si nu stiu cum sa fac sa le curat.

 

Multumesc si bafta tuturor

-asfalt uscat-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, poate sa imi spuna cineva cat de complicat e sa maresti nivelul de combustibil in carburatoare? Cat e de safe sa o desfaci daca nu te prea pricepi la mecanica... sau la aceste plutitoare nu se poate ajunge relativ usor? Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pot desface. e doar o garnitura de cauciuc.

in spatele indicatoarelor, sunt patru suruburi. le desfaci p-alea. nu strici nimic. e piulita nr.9

 

post-34332-1271793588_thumb.jpg

de ce incurci lumea ... ?

 

@sangeorzanpaul

eu am desfacut cadranele ceasurilor ... sa le schimb culoarea. Tre sa desfaci ca in filmuletul urmator ... dar cu mare grija sa nu strici / deformezi prea rau "tabla" din care-i facuta rama ce tine geamul

... dupa care le stergi frumos sa luceasca precum ale mele. Iar daca tot n-ai ce face le poti schimba si culoarea / desenul / scrisul sau orice-ti trece prin cap ... vezi
si
.

Numai bine - spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, poate sa imi spuna cineva cat de complicat e sa maresti nivelul de combustibil in carburatoare? Cat e de safe sa o desfaci daca nu te prea pricepi la mecanica... sau la aceste plutitoare nu se poate ajunge relativ usor? Mersi.

 

Pentru ca nu prea te pricepi te sfatuiesc sa nu incerci. Procesul in sine nu este extraordinar de complicat. Sincer nu stiu daca poti sa faci chestia asta fara sa dai carburatoarele jos.... habar n-am... sigur poti s-o faci daca le dai jos ( demontat rezervor eventual impreuna cu carenele de la codita, filtru de aer, matze de la carburatoare si in sfarsit carburatoarele). Dupa ce desfaci cele doua capace de la camerele de nivel, te poti juca cum vrei tu cu plutitoarele alea (teoretic strambi tablita de care sta prins cuiul poantou...sau asa imi aduc eu aminte acum).Cat? si cum? asta-i toata fenta de jmecher.

Cat e de "safe"? Pentru tine e safe (nicio piese din astea enumerate mai sus nu este suficient de grea sa-ti cada pe picior si sa-l striveasca :wacko: . Pentru motoreta nu e safe. Lasa pe cineva care se pricepe sau daca ai ambitie citeste manualul de reparatie pe care presupun ca-l ai, intelege ce scrie acolo si spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor! Am, dat jos de pe GS-ul meu semnalizarile, oglinzile, similare cu cele originale cromate si un parbriz Givi. Sunt inca utilizabile, in sensul ca din 4 semnale, pot fi recuperate doua, unei oglinzi ii lipseste un capacel de plastic, iar parbrizul pare chiar OK. Le ofer cu placere oricui are nevoie de ele, mie deja imi prisosesc. Va rog, dk e cineva interesat sa-mi dea un PM, e mai usor sa observ. :wacko:

salut as avea nevoie de parbriz si de oglinzi ,eu nu le am deloc.ms :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca nu prea te pricepi te sfatuiesc sa nu incerci. Procesul in sine nu este extraordinar de complicat. Sincer nu stiu daca poti sa faci chestia asta fara sa dai carburatoarele jos.... habar n-am... sigur poti s-o faci daca le dai jos ( demontat rezervor eventual impreuna cu carenele de la codita, filtru de aer, matze de la carburatoare si in sfarsit carburatoarele). Dupa ce desfaci cele doua capace de la camerele de nivel, te poti juca cum vrei tu cu plutitoarele alea (teoretic strambi tablita de care sta prins cuiul poantou...sau asa imi aduc eu aminte acum).Cat? si cum? asta-i toata fenta de jmecher.

Cat e de "safe"? Pentru tine e safe (nicio piese din astea enumerate mai sus nu este suficient de grea sa-ti cada pe picior si sa-l striveasca :laugh: . Pentru motoreta nu e safe. Lasa pe cineva care se pricepe sau daca ai ambitie citeste manualul de reparatie pe care presupun ca-l ai, intelege ce scrie acolo si spor la treaba!

 

 

Mersi... pai m-am uitat in manual... acolo este definit distanta standard intre pozitia inchis/deschis a acelei tablite, motivul pentru care mie mi se pare ca e mic nivelul, este urmatorul: accelerez in prima treapta, schimb si accelerez in treapta a doua, iar in momentul in care ajunge la aprox 8000rpm pastrez turatia... in cateva secunde cade in cap... daca ii dau putin drumul la acceleratie isi revine si pot accelera din nou... daca tin iar in turatie, face la fel.... In schimb daca nu vreau sa sprintez cu ea, merg mai domol/mai incet atunci nu apare aceasta problema. Daca ai/aveti alta parere legata de problema, decat nivelul de combustibil in carb. astept cu curiozitate.

 

Multumesc si numai bine!

 

ps. intrebarea daca e safe, chiar nu ma gandeam la degetele de la picioare :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi... pai m-am uitat in manual... acolo este definit distanta standard intre pozitia inchis/deschis a acelei tablite, motivul pentru care mie mi se pare ca e mic nivelul, este urmatorul: accelerez in prima treapta, schimb si accelerez in treapta a doua, iar in momentul in care ajunge la aprox 8000rpm pastrez turatia... in cateva secunde cade in cap... daca ii dau putin drumul la acceleratie isi revine si pot accelera din nou... daca tin iar in turatie, face la fel.... In schimb daca nu vreau sa sprintez cu ea, merg mai domol/mai incet atunci nu apare aceasta problema. Daca ai/aveti alta parere legata de problema, decat nivelul de combustibil in carb. astept cu curiozitate.

 

Multumesc si numai bine!

 

ps. intrebarea daca e safe, chiar nu ma gandeam la degetele de la picioare :wacko:

Simptoma asta pare intradevar legata de nivelul prea mic al benzinei in camerele de nivel constant din carburatoare. Cum nu sunt mecanic, nu-mi vine in minte si alta cauza. (dilema este: a umblat cineva la nivel si de atunci nu mai merge, sau pana acum a mers bine cu nivelul asta si deodata nu a mai mers?) Ma gandesc ca nivelul nu se da singur mai mic decat daca ai tu karma rea. acum, daca ce masori tu acolo difera de ce zice in carte, e clar ca trebuie sa rezolvi problema. Daca o faci singur ai avantajul ca poti sa-ti dai o bere la sfarsit :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simptoma asta pare intradevar legata de nivelul prea mic al benzinei in camerele de nivel constant din carburatoare. Cum nu sunt mecanic, nu-mi vine in minte si alta cauza. (dilema este: a umblat cineva la nivel si de atunci nu mai merge, sau pana acum a mers bine cu nivelul asta si deodata nu a mai mers?) Ma gandesc ca nivelul nu se da singur mai mic decat daca ai tu karma rea. acum, daca ce masori tu acolo difera de ce zice in carte, e clar ca trebuie sa rezolvi problema. Daca o faci singur ai avantajul ca poti sa-ti dai o bere la sfarsit :(

 

 

:laugh: :wacko: o sa-mi dau daca reusesc sa rezolv singur, fii sigur! Adevarul e ca DA s-a umblat... am ramas cu cuiul pontou blocat pe deschis odata si incercam sa imi duc motorul pe roti la un service sa nu platesc transport... am fortat pornirea chiar daca innota in benzina... rezultatul un nou schimb de ulei dar asta e alta tema... inapoi la carburatoarele noastre: DA s-a umblat/curatat/sincronizat respectiv s-a setat (incorect din pacate .....)

 

Acum nu stiu ce sa fac... merg ma plang la service??? problema e ca de atunci a trecut o iarna, cu motorul in casa, e logic ca nu s-a dereglat singur daca acolo e problema, doar ca eu nu cred ca o sa ma creada pe cuvant, cum ca nimeni nu a umblat :lol: Nu am observat mai repede din pacate... asa sunt incepatorii ca mine, de multe ori platesc lectia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vedeti ce am patit!

 

eu fac drumuri sfantu gheorghe- cluj destul de regulat, in functie de vreme... si ultima data cand am ajuns la cj, am observat ceva care arata ca o pietricica pe cauciucul din spate.. nu i-am dat impotanta.. avea sub 5 mm in diagonala... si plec inapoi cu suzi si nu fac 80 km de la cj si ... pana... in mijlocu' lu nicaieri!... ce sa fac??!? am dat cheie si am mers aplecat in fata ff incet pana in primu sat,pt ca nu eram char pe janta, unde am gasit un service care mi-a facut pana... pacat ca mi se taiase cauciucul de la mers aproape pe janta. dar nu de tot! la limita dintre "de tot" si "ba, te mai tine"... mai aveam 200+ de km pana acas... cei mai lungi din viata mea. daca exploda sigur ajungeam sub un tir!

morala: inspectati mereu motoru inaitnte de drum lung... pietricica s-a dovedit a fiu un cui de potcoava lung de 3-4 cm ...

 

Acum... stie careva pe unde sa caut prin forumu asta cum se modifica suzi ca sa ii pun cauciuc de 150? :wacko:

 

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vedeti ce am patit!

 

eu fac drumuri sfantu gheorghe- cluj destul de regulat, in functie de vreme... si ultima data cand am ajuns la cj, am observat ceva care arata ca o pietricica pe cauciucul din spate.. nu i-am dat impotanta.. avea sub 5 mm in diagonala... si plec inapoi cu suzi si nu fac 80 km de la cj si ... pana... in mijlocu' lu nicaieri!... ce sa fac??!? am dat cheie si am mers aplecat in fata ff incet pana in primu sat,pt ca nu eram char pe janta, unde am gasit un service care mi-a facut pana... pacat ca mi se taiase cauciucul de la mers aproape pe janta. dar nu de tot! la limita dintre "de tot" si "ba, te mai tine"... mai aveam 200+ de km pana acas... cei mai lungi din viata mea. daca exploda sigur ajungeam sub un tir!

morala: inspectati mereu motoru inaitnte de drum lung... pietricica s-a dovedit a fiu un cui de potcoava lung de 3-4 cm ...

 

Acum... stie careva pe unde sa caut prin forumu asta cum se modifica suzi ca sa ii pun cauciuc de 150? :wacko:

 

asfalt uscat!

bine ca ai ajuns acasa sa ne povestesti...deci eu sincer nu prea cred ca astea "tubeless" explodeaza ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce incurci lumea ... ?

 

@sangeorzanpaul

eu am desfacut cadranele ceasurilor ... sa le schimb culoarea. Tre sa desfaci ca in filmuletul urmator ... dar cu mare grija sa nu strici / deformezi prea rau "tabla" din care-i facuta rama ce tine geamul

... dupa care le stergi frumos sa luceasca precum ale mele. Iar daca tot n-ai ce face le poti schimba si culoarea / desenul / scrisul sau orice-ti trece prin cap ... vezi
si
.

Numai bine - spor la treaba.

 

 

Multumesc frumos de indicatii

O sa ma uit si o sa vad cat e de complicat

Daca tu deja ai facut chestia asta nu imi dai nr tau de telefon sa vb.

 

Multumesc inca o data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos de indicatii

O sa ma uit si o sa vad cat e de complicat

Daca tu deja ai facut chestia asta nu imi dai nr tau de telefon sa vb.

 

Multumesc inca o data

Am toate datele de contact la profil; inclusiv adresa de mail, messenger si chiar si nr de telefon. Ne auzim cand doresti... aproape...azi nu prea mai am baterie la telefon :wacko:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vedeti ce am patit!

 

eu fac drumuri sfantu gheorghe- cluj destul de regulat, in functie de vreme... si ultima data cand am ajuns la cj, am observat ceva care arata ca o pietricica pe cauciucul din spate.. nu i-am dat impotanta.. avea sub 5 mm in diagonala... si plec inapoi cu suzi si nu fac 80 km de la cj si ... pana... in mijlocu' lu nicaieri!... ce sa fac??!? am dat cheie si am mers aplecat in fata ff incet pana in primu sat,pt ca nu eram char pe janta, unde am gasit un service care mi-a facut pana... pacat ca mi se taiase cauciucul de la mers aproape pe janta. dar nu de tot! la limita dintre "de tot" si "ba, te mai tine"... mai aveam 200+ de km pana acas... cei mai lungi din viata mea. daca exploda sigur ajungeam sub un tir!

morala: inspectati mereu motoru inaitnte de drum lung... pietricica s-a dovedit a fiu un cui de potcoava lung de 3-4 cm ...

 

Acum... stie careva pe unde sa caut prin forumu asta cum se modifica suzi ca sa ii pun cauciuc de 150? :laugh:

 

asfalt uscat!

in legatura cu cuiul un spray din ala pentru pana cred ca iti rezolva problema pe moment sa nu iti mai strici cauciucul.

da se stie am mai pus link-ul eu si inca o persoana cu multe pagini mai in urma:

http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.RearWheel

:rolleyes:

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc, stiu si eu linku asta, dar daca e careva care a facut-o totusi pe pielea lui? parca citisem de careva care chiar shi-a schimbat cauciucu!

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc, stiu si eu linku asta, dar daca e careva care a facut-o totusi pe pielea lui? parca citisem de careva care chiar shi-a schimbat cauciucu!

roata mai mare pe spate (si janta si cauciuc) are Angel

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca se intampla ceva cand pun o toba de motor mai mare in cilindree pe gs?

sa-mi dau si eu cu parerea ... ca inginer mecanic nu sunt.

O sa trebuiasca reglata carburatia daca-i modifici evacuarea (alt model de toba fie mai mare, fie mai mica) in rest ... :rolleyes:

Eu mi-am pus doua tobe goale fara sa-i reglez carburatia si-mi da rateuri pe frana de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...