Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Se aude cand trec peste 1400 de ture, si este destul de puternic. Imi este frica sa nu loveasca de cilindru !

 

Deci cand este la relanti,nu se aude nimic?

Simptomele motorului? forta redusa,urca in ture greu...???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. M-ar interesa daca modelul asta de claxon :http://www.auto-universal.ro/product.php?id_product=607 ar fi compatibil cu GS 500 F-ul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. M-ar interesa daca modelul asta de claxon :http://www.auto-universal.ro/product.php?id_product=607 ar fi compatibil cu GS 500 F-ul meu.

Eu mi-am pus asa , daca vrei poti sa iti pui orice iti trebuie doar un pic de imaginatie cu montatul, eu am montat goarnele in codita !

 

Deci cand este la relanti,nu se aude nimic?

Simptomele motorului? forta redusa,urca in ture greu...???

Nop la relanti nu se aude nimic, am mai scris sus dar dupa ce m-am oprit pe autostrada nu am mai mers cu motocicleta, am adus-o acasa pe platforma. Se aude foarte tare tacanitul respectiv si imi este frica sa mai merg cu ea !

Cat despre simptome toata povestea a fost ceva de genul : aveam cam 170 km/h si 8000 ture si a inceput motorul sa piarda din ture initial am crezut ca am ramas fara benzina si am incetinit pe la 100 km/h si am trecut pe rezerva am asteptat unpic sa isi revina dar nimic nu mai puteam sa accelerez. Asa ca am intrat pe banda de siguranta si am oprit si deabea atunci am auzit ce zgomot infernal scotea. Motorul era incins si nivelul la ulei scazuse !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au iesit prea bine pozele pentru ca obiectivul la camera era murdar dar se intelege esentialul ...

 

post-46510-1280835975_thumb.jpg post-46510-1280835984_thumb.jpg

 

 

Si daca tot am avut camera la mine un mic filmulet cu problema, nu am tras socul si de aceea imi murea motorul !

http://www.youtube.com/watch?v=1qu7gY15WSw

 

O problema poate fii(ma gandesc la tacanit),suruburile care prind galeriile de evacuare sa fie slabite.

La fel de probabil pot fii si supapele,dar cum ramane cu uleiul?

Daca supapele sunt dereglate,n-are nici o legatura cu consumul de ulei.Ori l-a papat in timp,si nu ti-ai dat seama,ori este o problema care a plecat dintr-un punct si a avut mai multe repercursiuni,chestia e ca motorul tau nu merge bine deloc(nici la relanti nu se aude bine).Probabil si lantul de distributie...

 

Problema trista...

 

Mai baga detalii,poate imi dau(sau ne dam) seama ce mama dracu are...

 

 

Numai bine!

Mesaj completat

Thanks! Daca tot ai filmat, trebuia sa ii dai si un claxon, asa, de show off :P

 

Claxon are...ii mai terbuie doar motor...dar are claxon! ;)

Editat de lipton_gs5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine dau jos capacul de la chiuloasa sa verific lantul si jocul supapelor ....

O sa verific si galeriile de evacuare si orice alte componente care pot vibra (dar ma indoiesc ca asta este problema).

In afara de pastilele de la supape care se schimba/subtiaza pot sa fie avariate supapele ? Adica se sa lungeasca sau sa se scurteze !

 

Daca ma supar pot sa ma deplasez doar prin forta claxonului ;)

Editat de KBooM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut azi motoreta si galeria e ok, lantul e super intins (nu am avut rigla la mine dar nu cred ca era mai mare de cativa mm), acuma cu supapele e alta poveste trei supape au 0.10 si la una nu pot sa masor nu intra nici macar 0.05. Am masurat cum scrie in manual, apoi am incercat in toate pozitiile sa masor supapa respectiva si tot degeaba. In plus pe arborele cu came unde atinge banutul respectiv ( "shim" cum ii spune in manual) este o urma neagra ca si cum ar fii frecat am dat unpic cu unghia si nu pare zgariat, asa ca am incercat sa sterg cu carpa dar nu se ia.

O sa caut banutii de la motorul vechi poate este unul mai mic decat cel care este acuma pus si pot sa masor .

Editat de KBooM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am tinut motorul nepornit vreo 3 saptamani, iar incepand de marti (acum 2 zile) am reinceput sa merg cu el. In prima zi a pornit foarte greu, cu socul la sfert si ajutat din acceleratie. Ieri si azi a trebuit sa iau curent de la masina ca sa plece. E posibil sa se fi descarcat bateriia in astea 3 saptamani ? Sau sunt sanse sa am probleme pe altundeva?

Editat de Derek
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti pe cineva care a "pierdut" recent un GS500F?

 

O fi asta?

 

2007, 8.560 Km, 1.950 Euro !!!

 

Coloritu' nu pare model 2007, mai degraba un 2005-2006...

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este improbabil, nu imposibil. Al meu e din 2005, si are 12.000km. L-am luat in 2008, cu 2500km reali. Am inceput sa merg cu el anul trecut in aprilie, cand mi-am luat permisul, si pana acum am facut diferenta pana la 12k. Motorul a fost tinut intr-un garaj pentru ca cel care l-a cumparat si-a dat seama ca nu ii place motociclismul si s-a lasat dupa primii 2500 de km. Stiu asta pentru ca mi-e prieten. Deci...se poate...

 

Ca sa nu fie confuzii: vorbesc despre motorul meu, nu cel din anunt.

 

 

In other news: ceva pareri legate de ce am intrebat mai sus, cu privire la baterie ?

Editat de Derek
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub pozitia Lock este un P cu un beculet mic desenat langa el. Daca ii pui pe P se aprinde stopul si pozitia.

Folositor daca parchezi motoru noaptea pe marginea drumului, dar pacatos daca il pui din greseala !

 

Revenind acuma la problema mea am rezolvat jocul la pastila, motorul merge mai frumos dar inca tacane... nu mai am idei ce ar putea fii.

Oare pot sa scot chiloasa fara sa dau motoru jos de pe cadru ?

Editat de KBooM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti pe cineva care a "pierdut" recent un GS500F?

 

O fi asta?

 

2007, 8.560 Km, 1.950 Euro !!!

 

Coloritu' nu pare model 2007, mai degraba un 2005-2006...

 

@kassu-le,e de-al meu,stai linistit. :crack:

 

Omu il vinde ca vrea mai mare,moto e super.

 

Si kilometri,sunt reali!(izbitor de ciudat)

 

Cred ca eu am fost singurul in acest caz:

-Cand mi-am luat gs-u,am observat ca are doar 11k,ma tot gandeam,cum mama dracu? pana cand i-am trantit-o fostului proprietar. Ma nene,de ce are numai 11 mii??

Si el imi zice simplu,pai a ajuns la 99.999 si a luat-o de la cap!

Prima data am crezut ca-i vrajeala,am inceput sa rad putin,dar dupa aceea mi-a confirmat foarte serios.

 

Deci....fie ca are 11k....fie ca are 111k...daca motoru merge bine,ce conteaza kilometrii?

Ca al meu,am pe bord acum 42k,adica vreo 150k.(am mers o perioada fara cablu de kilometraj)si n-am avut nici o problema legata de motor,abslout nici una!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kassu-le,e de-al meu,stai linistit. :)

Omu il vinde ca vrea mai mare,moto e super.

 

OK! :lol:

Doar semnalizam! No offence!

 

Ce m-a indus in eroare este gri-ul de pe carenele laterale. Stiam ca in 2007 au renuntat la combinatia asta. Doar carena frontala era gri si colantele. Dar poate ma insel...

:crack:

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK! :lol:

Doar semnalizam! No offence!

 

Ce m-a indus in eroare este gri-ul de pe carenele laterale. Stiam ca in 2007 au renuntat la combinatia asta. Doar carena frontala era gri si colantele. Dar poate ma insel...

:crack:

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub pozitia Lock este un P cu un beculet mic desenat langa el.

Ah, scuze, sunt capiat :crack: Am avut impresia ca te referi la butonul de START si ma gandeam ca are mai multe pozitii si nu stiu eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Domnilor,am rezolvat cu pornirea!

Intr-adevar,problema era din releul de pornire,schimbat cu unu nou si acum porneste super!

 

Mai am de vopsit si aripa fata+janta fata,sa pun rip stripes albastre si sa schimb kitu de lant(foarte putine au mai ramas!!! :crack: )

 

Maine pun si niste poze.

 

Numai bine!

Mesaj completat

Domnilor,am nevoie de manualul de reparatie ptr. GS500 E 93'.

Sau,daca stiti, cat trebe sa fie jocul la supape,si acele seibi de la axul cu came(la prinderile axului cu came) ce dimensiuni trebe sa aiba, si jos,cuzinetii de la mecaniscmul de echilibrare,ce cote au.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...