Jump to content
Sign in to follow this  
Thomas

Grupul posesorilor de SuzukiGS500

Recommended Posts

Salut baieti!

wellcome!

 

- ulei Castrol: nu stiu sa-ti dau cu parerea, dar nu cred ca crapa motoreta. la filtru ulei, vezi sa fie si cu garnitura

- daca pierzi ulei pe acolo, mai bine ai repara problema, nu lasa asa. la furca 15W a pus un coleg

- filtru de aer poti pune si nou, cine stie de cand e cel pe care il ai pe moto.

- bujii: suna interesat cu iridium, dar parerea mea de inginer (a nu se intelege ca ma pricep sa repar singur motoreta) e ca nu prea ajuta MULT in cazul motoretei noastre. Asa psihologic e un plus, probabil un consum mai redus cu cel mult 0.1L/100km, durata de viata aproape dubla decat bujia normala. Cred ca ultimul argument e suficient pentru a alege iridium.

 

 

La am mea am schimbat tot ce era zeama in ea .. mai putin amortizoare.

Am pus am schimbat si placutele fata (desi nu era cazul) si furtunul frana cu unul otelit. cel vechi de cauciuc (la 5-6 ani trebe schimbat zice unii, ha!) era cam balon.. frana ioc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ warlock

 

Merci frumos pt raspunsuri!

 

La filtrul de ulei , ziceai de garnitura.... Asta am gasit eu pe louis : 10050414 , sau trebuie luata garnitura separat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

va salut din nou. caut cu disperare farul pentru modelul carenat din 1997, adica cel din prima imagine. asemanator ca forma am gasit de la un fzr400 din 1992, cel din a doua imagine, dar nu stiu ca dimensiuni daca se potriveste. vreo idee? cineva ?

post-20063-1275480894_thumb.jpg

post-20063-1275481031_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
va salut din nou. caut cu disperare farul pentru modelul carenat din 1997, adica cel din prima imagine. asemanator ca forma am gasit de la un fzr400 din 1992, cel din a doua imagine, dar nu stiu ca dimensiuni daca se potriveste. vreo idee? cineva ?

Din poze mie imi pare ca e identic....nu stiu nimic despre fzr-ul ala de 400 din 92 dar sigur stiu ca farul a mai fost montat pe cel putin o motoreta carenata de TCP...(sigur am vazut un Hornet cu acelasi far...nu la tcp pe site, dar nici nu mai stiu unde)....asa ca s-ar putea sa mai fie si altele...inclusiv pe fzr-ul ala.

In alta ordine de idei, cei de la TCP produc si acum carenele si ma gandesc ca daca ai bani de te enerveaza (probabil ca nu ai)poti sa-ti cumperi de la ei unul nou. http://www.tcpsa.com/ sau http://www.rideaddict.com/gs500e.aspx

Vad ca pretul total pt carene si cred inclusiv far si sistem de prindere, oglinzi si parbriz este de aprox 1700$ pt America....acum daca TCP sunt in Spania sau ii vand nemtii astia poate pretul total e mai mic - proportional si pt far...ramane sa te interesezi.

Totusi cred ca farul din poze se va potrivi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti dai seama ca ma doare sufletu' sa dau o galagie de bani pe unul nou, tocmai de aia caut si eu o dezmembrata ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai putea sa iti faci tu far ? Doua proiectoare si o bucata de plexi !

Edited by KBooM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu ai putea sa iti faci tu far ? Doua proiectoare si o bucata de plexi !

 

 

 

m'am gandit si la vaianta asta, e de rezerva :cheers: 2 proictoare de masina, rotunde, adaptate pe carcasa celui vechi (doar carcasa a rasmas din el)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

 

Ce mai fac motoarele voastre?

post-19288-1275736650_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
m'am gandit si la vaianta asta, e de rezerva :lol: 2 proictoare de masina, rotunde, adaptate pe carcasa celui vechi (doar carcasa a rasmas din el)

 

Incearca un e-bay :what:

 

Daca nu, spune daca poti sa dai o fuga pana in Bucuresti - aici ai putea sa comanzi piese de far, cunosc eu pe cineva. Am avut si eu probleme cu farul si am gasit (dupa ceva cautari, ce-i drept) lentila separat, de comandat.

 

Drum uscat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Incearca un e-bay :what:

 

Daca nu, spune daca poti sa dai o fuga pana in Bucuresti - aici ai putea sa comanzi piese de far, cunosc eu pe cineva. Am avut si eu probleme cu farul si am gasit (dupa ceva cautari, ce-i drept) lentila separat, de comandat.

 

Drum uscat!

 

Cum adica - lentila separat? Pai ce faci cu ea? La modelu' asta de far nu poti sa separi sticla de carcasa (din cate stiu eu) decat daca esti un chinez care cauta desvarsirea. Oricum, iti trebuie cine stie ce ghinion teribil si karma rea sa ti se sparga lentila si restul farului sa fie intreg (asta ca sa aiba noima sa cumperi doar lentila), dar dup'aia sa vad cum o bagi la loc.

Daca ai detalii pe care eu sa le inteleg despre piesele astea de far lasa-mi si mie un contact pentru ca ma intereseaza. M-am mai plans eu ceva mai demult despre faptul ca la farul meu (nu stiu daca la toate made by TCP) pentru ca nu se poate regla separat bataia fazei scurte si bataia fazei lungi, am ceva probleme cu luminile...

Edited by alexinc00

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cum adica - lentila separat? Pai ce faci cu ea? La modelu' asta de far nu poti sa separi sticla de carcasa (din cate stiu eu) decat daca esti un chinez care cauta desvarsirea. Oricum, iti trebuie cine stie ce ghinion teribil si karma rea sa ti se sparga lentila si restul farului sa fie intreg (asta ca sa aiba noima sa cumperi doar lentila), dar dup'aia sa vad cum o bagi la loc.

Daca ai detalii pe care eu sa le inteleg despre piesele astea de far lasa-mi si mie un contact pentru ca ma intereseaza. M-am mai plans eu ceva mai demult despre faptul ca la farul meu (nu stiu daca la toate made by TCP) pentru ca nu se poate regla separat bataia fazei scurte si bataia fazei lungi, am ceva probleme cu luminile...

 

Nu am avut niciodata GS, dar din cate stiu eu, la toate modelele lentila farului e din sticla, deci se poate separa de restul corpului de far. Si da, asta se poate sparge separat iar farul sa ramana intact. Cum? Iei o piatra mare, la viteza ; sau pur si simplu dai cu farul de pamant, socul indoaie putin rama si de la presiune sticla se sparge (ma refer aici la ce se poate intampla la GS 500 naked).

 

Eu exact asa am patit la fostul Monster. Apoi am cautat il lung si in lat pe net sa gasesc lentila care sa se potriveasca - farul era intact in afara de lentila, iar la Ducati nu se vindeau decat faruri cu totul. Am reusit sa gasesc un anumit model de BMW care avea aceeasi lentila la far, dupa care am cautat pe net unde pot sa cumpar piesa separat. Am gasit si am vorbit cu Dilly (tipul despre care spuneam ca poate comanda orice de oriunde), care mi-a adus lentila intr-o saptamana, din UK. Cam asta e :what:

 

Drum uscat!

Edited by PzKpfW

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut!

 

Ce mai fac motoarele voastre?

 

nush ce fac GS-urile baietilor ..dar al tau pare ca este in al IX-lea cer!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutare, am si eu nevoie de un releu de semnalizare. Are cineva? sau unde pot gasii?

 

Te duci la orice magazin de piese auto si ceri un releu electronic de semnalizare de dacie. Acelasi lucru face si pe dacie si si pe gs. Palpaie :what:. Si scapi cu 13 lei. Orice electrician fost miner ti-l monteaza.

Pe mine asa m-o invatat Ovidiu, celmai bun meserias din lume :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc de raspunsuri, mentionez, din nou, ca farul e pentru modelul carenat iar carcasa are doar o ureche de prindere rupta (celelalte 3 sunt intacte). are geamul spart. lupele din interior la fel. geamul era lipit etans cu ceva silicon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu am avut niciodata GS, dar din cate stiu eu, la toate modelele lentila farului e din sticla, deci se poate separa de restul corpului de far. Si da, asta se poate sparge separat iar farul sa ramana intact. Cum? Iei o piatra mare, la viteza ; sau pur si simplu dai cu farul de pamant, socul indoaie putin rama si de la presiune sticla se sparge (ma refer aici la ce se poate intampla la GS 500 naked).

 

Eu exact asa am patit la fostul Monster. Apoi am cautat il lung si in lat pe net sa gasesc lentila care sa se potriveasca - farul era intact in afara de lentila, iar la Ducati nu se vindeau decat faruri cu totul. Am reusit sa gasesc un anumit model de BMW care avea aceeasi lentila la far, dupa care am cautat pe net unde pot sa cumpar piesa separat. Am gasit si am vorbit cu Dilly (tipul despre care spuneam ca poate comanda orice de oriunde), care mi-a adus lentila intr-o saptamana, din UK. Cam asta e :what:

 

Drum uscat!

 

OK...am inteles...tu spui lentila la geamul de la far....eu ii spun doar geam. Si lentila ii spun la lupa de la faza scurta. De aici mica neintelegere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am 130 70 17 pe spate, vreau 150 70 17 ....ce parere aveti merge fara modificari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari!

 

A incercat cineva sa puna semnalizatoare cu leduri in locul celor de fabrica fara sa schimbe releul de semnalizare?

Daca leg in paralel semnalizatorul vechi cu cel pe leduri merge perfect dar separat semnalizatorul cu leduri are un consum prea mic (1W) si relelul nu reactioneaza.... ma gandem sa leg in paralel in locul becului o rezistenta sau nu stiu eventual sa fac o alta "magie" electronica.

 

Idei? Solutii?

 

Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus la a mea semnalizari cu led-uri. Nu a functionat decat prin incercari. Nici cu releu special ptr leduri nu a mers decat dupa ce am pus si rezistente in paralel. Ce e ciudat este ca daca nu are rezistenta necesara fie nu se aprind niciunul fie toate 4 simultan. Daca esti in Cluj putem sa ne intalnim sa iti arat solutia mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am pus la a mea semnalizari cu led-uri. Nu a functionat decat prin incercari. Nici cu releu special ptr leduri nu a mers decat dupa ce am pus si rezistente in paralel. Ce e ciudat este ca daca nu are rezistenta necesara fie nu se aprind niciunul fie toate 4 simultan. Daca esti in Cluj putem sa ne intalnim sa iti arat solutia mea.

 

 

Nu sunt tocmai din cluj dar daca ai timp putem sa ne vedem dupa ce ies de la servici pe la 4. Intrebare ar fi ce valoare au rezistentele puse de tine, ca ieri am incercat cu rezistente de 470 ohmi (doar de astea aveam acasa) si daca porneam semnalizarea spre stanga de ex., mergea ok dar din pacate foarte foarte slabut se aprindeau si cele din dreapata (si invers la fel).

Edited by dedics

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu sunt tocmai din cluj dar daca ai timp putem sa ne vedem dupa ce ies de la servici pe la 4. Intrebare ar fi ce valoare au rezistentele puse de tine, ca ieri am incercat cu rezistente de 470 ohmi (doar de astea aveam acasa) si daca porneam semnalizarea spre stanga de ex., mergea ok dar din pacate foarte foarte slabut se aprindeau si cele din dreapata (si invers la fel).

 

 

cred ca astea le-am pus eu

 

http://www.louis.de/_405bb948c98bb7972712d...;artnr=10032063

 

dar si releul e schimbat

Share this post


Link to post
Share on other sites
cred ca astea le-am pus eu

 

http://www.louis.de/_405bb948c98bb7972712d...;artnr=10032063

 

dar si releul e schimbat

 

In primul rand multumesc pentru sfat, iar in al doilea rand cei care vor sa isi inlocuiasca semnalizatoarele aruncati o privire AICI

 

In afara de aceasta solutie exista varianta inlocuirii releului de semnalizare cu unul digital la care timpii de inchidere/deschidere a circuitului nu depind de consumatorii aflati in circuit ca si la unul "old school" (mecanic).

 

Asfalt uscat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum am 130 70 17 pe spate, vreau 150 70 17 ....ce parere aveti merge fara modificari?

 

 

eu am avut 140 pe spate si incapea la limita fara nici o modificare, 150 nu cred ca incape si nici nu cred ca e recomandat sa pui 150 pe janta aia... success

Mesaj completat

Salutari!

 

A incercat cineva sa puna semnalizatoare cu leduri in locul celor de fabrica fara sa schimbe releul de semnalizare?

Daca leg in paralel semnalizatorul vechi cu cel pe leduri merge perfect dar separat semnalizatorul cu leduri are un consum prea mic (1W) si relelul nu reactioneaza.... ma gandem sa leg in paralel in locul becului o rezistenta sau nu stiu eventual sa fac o alta "magie" electronica.

 

Idei? Solutii?

 

Mersi!

 

 

la ce vrei neaparat cu led-uri... ?? eu am pus semnalizari micute, care arata foarte bine si vad super tare fara absolut nici o modificare la instalatia electrica... sunt semnalizari cu bec halogen de 21 w... arata ca in poza, daca vrei mai multe detalii contacteaza-ma... success :D

post-45327-1276104667_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat au costat semnalizarile cu halogen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu mi le-am luat acum un an din spania... am iesit la 10 eur bucata, din cate am vazut sunt si in louis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...