Mike06 Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Se aude cand trec peste 1400 de ture, si este destul de puternic. Imi este frica sa nu loveasca de cilindru ! Deci cand este la relanti,nu se aude nimic? Simptomele motorului? forta redusa,urca in ture greu...??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Salutare. M-ar interesa daca modelul asta de claxon :http://www.auto-universal.ro/product.php?id_product=607 ar fi compatibil cu GS 500 F-ul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Salutare. M-ar interesa daca modelul asta de claxon :http://www.auto-universal.ro/product.php?id_product=607 ar fi compatibil cu GS 500 F-ul meu. Eu mi-am pus asa , daca vrei poti sa iti pui orice iti trebuie doar un pic de imaginatie cu montatul, eu am montat goarnele in codita ! Deci cand este la relanti,nu se aude nimic?Simptomele motorului? forta redusa,urca in ture greu...??? Nop la relanti nu se aude nimic, am mai scris sus dar dupa ce m-am oprit pe autostrada nu am mai mers cu motocicleta, am adus-o acasa pe platforma. Se aude foarte tare tacanitul respectiv si imi este frica sa mai merg cu ea ! Cat despre simptome toata povestea a fost ceva de genul : aveam cam 170 km/h si 8000 ture si a inceput motorul sa piarda din ture initial am crezut ca am ramas fara benzina si am incetinit pe la 100 km/h si am trecut pe rezerva am asteptat unpic sa isi revina dar nimic nu mai puteam sa accelerez. Asa ca am intrat pe banda de siguranta si am oprit si deabea atunci am auzit ce zgomot infernal scotea. Motorul era incins si nivelul la ulei scazuse ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Poti sa pui o poza cu montajul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Nu au iesit prea bine pozele pentru ca obiectivul la camera era murdar dar se intelege esentialul ... Si daca tot am avut camera la mine un mic filmulet cu problema, nu am tras socul si de aceea imi murea motorul ! http://www.youtube.com/watch?v=1qu7gY15WSw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Thanks! Daca tot ai filmat, trebuia sa ii dai si un claxon, asa, de show off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 salut, cine mai are de vanzare aparatoarea spate si la ce pret? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) Nu au iesit prea bine pozele pentru ca obiectivul la camera era murdar dar se intelege esentialul ... Si daca tot am avut camera la mine un mic filmulet cu problema, nu am tras socul si de aceea imi murea motorul ! http://www.youtube.com/watch?v=1qu7gY15WSw O problema poate fii(ma gandesc la tacanit),suruburile care prind galeriile de evacuare sa fie slabite. La fel de probabil pot fii si supapele,dar cum ramane cu uleiul? Daca supapele sunt dereglate,n-are nici o legatura cu consumul de ulei.Ori l-a papat in timp,si nu ti-ai dat seama,ori este o problema care a plecat dintr-un punct si a avut mai multe repercursiuni,chestia e ca motorul tau nu merge bine deloc(nici la relanti nu se aude bine).Probabil si lantul de distributie... Problema trista... Mai baga detalii,poate imi dau(sau ne dam) seama ce mama dracu are... Numai bine! Mesaj completat Thanks! Daca tot ai filmat, trebuia sa ii dai si un claxon, asa, de show off Claxon are...ii mai terbuie doar motor...dar are claxon! Editat August 3, 2010 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) Maine dau jos capacul de la chiuloasa sa verific lantul si jocul supapelor .... O sa verific si galeriile de evacuare si orice alte componente care pot vibra (dar ma indoiesc ca asta este problema). In afara de pastilele de la supape care se schimba/subtiaza pot sa fie avariate supapele ? Adica se sa lungeasca sau sa se scurteze ! Daca ma supar pot sa ma deplasez doar prin forta claxonului Editat August 3, 2010 de KBooM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 are cineva un cauciuc spate 130/70 -17 de vanzare? de preferat ar fi un Metzeler Lasertec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 (editat) Am desfacut azi motoreta si galeria e ok, lantul e super intins (nu am avut rigla la mine dar nu cred ca era mai mare de cativa mm), acuma cu supapele e alta poveste trei supape au 0.10 si la una nu pot sa masor nu intra nici macar 0.05. Am masurat cum scrie in manual, apoi am incercat in toate pozitiile sa masor supapa respectiva si tot degeaba. In plus pe arborele cu came unde atinge banutul respectiv ( "shim" cum ii spune in manual) este o urma neagra ca si cum ar fii frecat am dat unpic cu unghia si nu pare zgariat, asa ca am incercat sa sterg cu carpa dar nu se ia. O sa caut banutii de la motorul vechi poate este unul mai mic decat cel care este acuma pus si pot sa masor . Editat August 4, 2010 de KBooM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 (editat) Salut. Am tinut motorul nepornit vreo 3 saptamani, iar incepand de marti (acum 2 zile) am reinceput sa merg cu el. In prima zi a pornit foarte greu, cu socul la sfert si ajutat din acceleratie. Ieri si azi a trebuit sa iau curent de la masina ca sa plece. E posibil sa se fi descarcat bateriia in astea 3 saptamani ? Sau sunt sanse sa am probleme pe altundeva? Editat August 5, 2010 de Derek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 (editat) Stiti pe cineva care a "pierdut" recent un GS500F? O fi asta? 2007, 8.560 Km, 1.950 Euro !!! Coloritu' nu pare model 2007, mai degraba un 2005-2006... Editat August 5, 2010 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Nu intelegi nimic din poze! Ce imi place de astia care in trei ani au strans 8 mii de km, motoru meu e din 2006 si deja are 40.000 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 (editat) Este improbabil, nu imposibil. Al meu e din 2005, si are 12.000km. L-am luat in 2008, cu 2500km reali. Am inceput sa merg cu el anul trecut in aprilie, cand mi-am luat permisul, si pana acum am facut diferenta pana la 12k. Motorul a fost tinut intr-un garaj pentru ca cel care l-a cumparat si-a dat seama ca nu ii place motociclismul si s-a lasat dupa primii 2500 de km. Stiu asta pentru ca mi-e prieten. Deci...se poate... Ca sa nu fie confuzii: vorbesc despre motorul meu, nu cel din anunt. In other news: ceva pareri legate de ce am intrebat mai sus, cu privire la baterie ? Editat August 5, 2010 de Derek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Daca este veche bateria nu este ceva anormal, daca este noua atunci e alta problema ... ar trebui sa verifici daca incarca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Este Yuasa, cumparata anul trecut, tot prin vara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Ia un voltmetru si pune-l la borne cu motorul pornit. Totusi poate ai uitat contactul pe P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Contactul pe P. ? Scuza-mi "novicismul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 (editat) Sub pozitia Lock este un P cu un beculet mic desenat langa el. Daca ii pui pe P se aprinde stopul si pozitia. Folositor daca parchezi motoru noaptea pe marginea drumului, dar pacatos daca il pui din greseala ! Revenind acuma la problema mea am rezolvat jocul la pastila, motorul merge mai frumos dar inca tacane... nu mai am idei ce ar putea fii. Oare pot sa scot chiloasa fara sa dau motoru jos de pe cadru ? Editat August 5, 2010 de KBooM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Stiti pe cineva care a "pierdut" recent un GS500F? O fi asta? 2007, 8.560 Km, 1.950 Euro !!! Coloritu' nu pare model 2007, mai degraba un 2005-2006... @kassu-le,e de-al meu,stai linistit. Omu il vinde ca vrea mai mare,moto e super. Si kilometri,sunt reali!(izbitor de ciudat) Cred ca eu am fost singurul in acest caz: -Cand mi-am luat gs-u,am observat ca are doar 11k,ma tot gandeam,cum mama dracu? pana cand i-am trantit-o fostului proprietar. Ma nene,de ce are numai 11 mii?? Si el imi zice simplu,pai a ajuns la 99.999 si a luat-o de la cap! Prima data am crezut ca-i vrajeala,am inceput sa rad putin,dar dupa aceea mi-a confirmat foarte serios. Deci....fie ca are 11k....fie ca are 111k...daca motoru merge bine,ce conteaza kilometrii? Ca al meu,am pe bord acum 42k,adica vreo 150k.(am mers o perioada fara cablu de kilometraj)si n-am avut nici o problema legata de motor,abslout nici una! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 (editat) @kassu-le,e de-al meu,stai linistit. Omu il vinde ca vrea mai mare,moto e super. OK! Doar semnalizam! No offence! Ce m-a indus in eroare este gri-ul de pe carenele laterale. Stiam ca in 2007 au renuntat la combinatia asta. Doar carena frontala era gri si colantele. Dar poate ma insel... Editat August 6, 2010 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 OK! Doar semnalizam! No offence! Ce m-a indus in eroare este gri-ul de pe carenele laterale. Stiam ca in 2007 au renuntat la combinatia asta. Doar carena frontala era gri si colantele. Dar poate ma insel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Sub pozitia Lock este un P cu un beculet mic desenat langa el. Ah, scuze, sunt capiat Am avut impresia ca te referi la butonul de START si ma gandeam ca are mai multe pozitii si nu stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Salutari! Domnilor,am rezolvat cu pornirea! Intr-adevar,problema era din releul de pornire,schimbat cu unu nou si acum porneste super! Mai am de vopsit si aripa fata+janta fata,sa pun rip stripes albastre si sa schimb kitu de lant(foarte putine au mai ramas!!! ) Maine pun si niste poze. Numai bine! Mesaj completat Domnilor,am nevoie de manualul de reparatie ptr. GS500 E 93'. Sau,daca stiti, cat trebe sa fie jocul la supape,si acele seibi de la axul cu came(la prinderile axului cu came) ce dimensiuni trebe sa aiba, si jos,cuzinetii de la mecaniscmul de echilibrare,ce cote au. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.