Cipsk4 Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 (editat) Salut! Am tot intrebat de cauciucuri mai late, daca se potrivesc etc. Am bagat de 150 cu 70 si merge perfect, intre pirghia frana spate si cauciuc raman vreo 5 mm. 110 cu 70 fata si 150 cu 70 spate. Sta bine in curbe nu subvireaza sau alte chestii care sa afecteze ciclistica, viteza nu a suferit cu nimic, am bagat un 140 km/h si nu se simte vreo schimbare. Asa ca se poate, la rar schimb cu 130 pe spate. Asfalt curat! salut! vroiam sa-ti cer o parere in legatura cu guma spate de 150 eu pe gs-ul meu am avut doar 130 si mai tot timpul am mers cu pasager si multe (chiar foarte multe) bagaje. vroiam sa te intreb daca ai observat vreo diferenta majora in curbe stranse sau viteza peste 100-120km/h ? cauciucul sta ok pe janta? "intre pirghia frana spate si cauciuc raman vreo 5 mm." exista vreo sansa sa "fuga" anvelopa de pe janta si sa atinga aparatoarea de lant si/sau bratul de la etrier? ar fi mai intelept sa pun unul de 140? poti pune cateva poze cu noul tau cauciuc de 150 ? al meu cauciuc e terminat si-a dat duhul intr-o plimbare de 140km Urluia-Ion Corvin-Rasova-Dunarea unde am si facut pana. noroc ca am avut kitul de pana de pe louis si un compresor la indemana, in 5-10 minute eram iar pe suzi Editat Noiembrie 21, 2010 de Cipsk4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Salut, ma scuzi dar fotografii inca nu am facut, eu am mers cu 140 -150 km/h, in viraje sta bine, este ok la toate capitolele. Am facut vreo 300 km cu asta de 150 si nici o diferenta si eu ma gindeam ca sare de pe janta, draci nici vorba. Cit despre pasager, eu nu am mers cu om dupa mine, dar de preferat sa fie de 70 ca daca bagi de 80 se schimba treaba mult, atinge in aripa interioara. Recomand 130 70 17 conform cartii dar pentu ochi se poate baga 150 70 17. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Salut la toata lumea...sunt pus in fata alegerii intre honda cb 500 si suzuki gs 500 (cred ca varianta F)...Daca sunt posesori de F pe aici vreau sa le pun cateva intrebari cum ar fi : E bun pentru un incepator? (experienta pe motor mica...doar ce am luat permisul) Ati avut probleme cu el vara pe caldurile alea insuportabile? Poti sta la semafor fara grija 2-3-4 min pe 50-60 de grade la nivelul solului? Cum se comporta? As prefera GS 500 in fata hondei din motive subiective...cum ar fi ca arata mai bine, este mai simplu ( merg pe principiul : mai putine fire si mai putine componente, mai putine sanse sa se strice ) ) /index.php?showtopic=191418 poate te ajuta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Postez citeva fotografii cu cauciucul de 150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Salut la toata lumea...sunt pus in fata alegerii intre honda cb 500 si suzuki gs 500 (cred ca varianta F)...Daca sunt posesori de F pe aici vreau sa le pun cateva intrebari cum ar fi : E bun pentru un incepator? (experienta pe motor mica...doar ce am luat permisul) Ati avut probleme cu el vara pe caldurile alea insuportabile? Poti sta la semafor fara grija 2-3-4 min pe 50-60 de grade la nivelul solului? Cum se comporta? As prefera GS 500 in fata hondei din motive subiective...cum ar fi ca arata mai bine, este mai simplu ( merg pe principiul : mai putine fire si mai putine componente, mai putine sanse sa se strice ) ) salut! in primul rand, felicitari pentru obtinerea permisului. GSul meu este model carenat, si a suportat ultimele doua veri in bucuresti foarte bine, in trafic zi de zi,cu temperaturi insuportabile. se mai incinge, stand la semafor, sau mergand in coloana/printre masini, dar nu cat sa puna vreo problema. merge foarte bine, mai ales ca se raceste repede daca prinzi 2-300m in care sa-i dai treapta a2-a/3a. personal nu am auzit despre niciun GS caruia sa i se fi calat motorul fiindca a stat la semafor, sau ca a mers la relanti mai multe minute, deci nu iti face griji din aceasta cauza. e o motocicleta rezistenta si nu se strica prea usor. fara apa care sa fiarba, o singura siguranta, mai putine fire, mai putina bataie de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) Postez citeva fotografii cu cauciucul de 150. subscriu in weekend urmeaza sa-l alerg un pic sa vad cum se comporta, deocamdata ma multumesc cu aspectul Editat Noiembrie 26, 2010 de Cipsk4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Ei, cum merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 incredibil ! mi-a fost teama ca o sa atinga bratul de la etrier(unde am cam 3-4mm), dar se pare ca totul functioneaza perfect! in oras se simte ca e mai stabila pe viraje la viteza mica iar in afara(100-150) mare diferenta nu am simtit, se inclina la fel de usor ca inainte(cu 130). La ochi in schimb diferenta e majora... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 dsespre pornire gs-ului la rece ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 dsespre pornire gs-ului la rece ))) hahahahahha misto ca avea deja 3600 rpm inainte s-o pornesti .... eu cred ca-i vrajeala si mai fusese pornita inainte. Oricum testul suprem era sa dai si o tura cu ea oricum a pornit spre deosebire de altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 (editat) pai daca a mai fost pornita ianinte cum as fi putut inghetza butonul rosu?????(turometru e defect, asa merge ea, silentioasa de n-o auzi la 3000 ) oricum multa lume nu crede ce se da la tv Editat Decembrie 2, 2010 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 oricum multa lume nu crede ce se da la tv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 mai vizioneaza o data si recalculeaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 salutare a chiuretat careva toba de gs? se merita din pct de vedere al sunetului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 mai am o pb cu gs-ul,,,,, se pare ca cilindrul din dreapta functioneaza in,,,,,,,,reprize adica: reprize scurte si rare la relanti reprize din ce in ce mai lungi si dese, odata cu cresterea turatiei scanteie are tot timpul, chiar daca nu lucreaza cilindrul,,,,lucru verificat prin scoaterea partiala a fisei de pe bujie am sch bujia, dar nu e nici o modificare membranele carburatoarelor sunt ok,,,,, patanii similare? pareri? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 mai am o pb cu gs-ul,,,,,se pare ca cilindrul din dreapta functioneaza in,,,,,,,,reprize adica: reprize scurte si rare la relanti reprize din ce in ce mai lungi si dese, odata cu cresterea turatiei scanteie are tot timpul, chiar daca nu lucreaza cilindrul,,,,lucru verificat prin scoaterea partiala a fisei de pe bujie am sch bujia, dar nu e nici o modificare membranele carburatoarelor sunt ok,,,,, patanii similare? pareri? multumesc anticipat Membrana de la robinetul de benzina "scapa"benzina prin furtunul de vacum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 mai am o pb cu gs-ul,,,,,se pare ca cilindrul din dreapta functioneaza in,,,,,,,,reprize adica: reprize scurte si rare la relanti reprize din ce in ce mai lungi si dese, odata cu cresterea turatiei scanteie are tot timpul, chiar daca nu lucreaza cilindrul,,,,lucru verificat prin scoaterea partiala a fisei de pe bujie am sch bujia, dar nu e nici o modificare membranele carburatoarelor sunt ok,,,,, patanii similare? pareri? multumesc anticipat verifica si curata eventual papucii si bornele bobinelor de inductie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 da, o sa fac si asta,,,,, nu stiu dc, dar ma tem de o pb de alimentare la carbul ala Mesaj completat am facut azi mai multe ttatonari la gs,,,,,,se pare ca merg amandoi cilindrii, daca este socul tras la jumate,,,,,, mai merg ambele in ture mari, dar pe revenire da rateuri in toba am curatat carbul cu pricina, avea un pic de mizerie in el,,,, mai mult nu am stiut sa umblu in el,,,,, sa fie vb de o desincronizare? sau sa mai incerc o demontare a acestuia? Mesaj completat toate contactele au fost verificate, curatate, ba chiar am sch bobinele de inductie intre ele, sperand ca,,,,,,, dar e aceeasi treaba numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 verifica membrana din robinetul de benzina, bine a zis cine a zis mai sus... am avut aceeasi problema, poti sa verifici daca e robinetul de bai daca scoti furtunul de vacum de pe spatele robinetului si il strangulezi. daca merge bine cu furtunul strangulat, schimbi robinetul (aprox 65 eur) si ai scapat. am patit si eu. nu o purta mult cu problema asta, mie mi-a stricat si o bobina de inductie.... multa sanatate, sper sa rezolvi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 are cineva un capac de carburator? ala de deasupra, din plastic,,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 salutarea chiuretat careva toba de gs? se merita din pct de vedere al sunetului? si eu am dat 4 gauri, si la relanti sau in ture mici diferenta de sunet e destul de mare. mie imi place mai mult cum suna asa, are ceva din delicatetea muzicala a unui tractor dar daca vrei ceva cu adevarat impresionant ca si sunet, poti incerca cele 2 tobe aftermarket ale lui mihai_2b3,+ bonus artificiile ca tot vine revelionul ! P.S. cine are un GS500 F albastru-alb si lucreaza la spitalul obregia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 ,s Raisa m-am gandit si eu la o toba, dar mai goala, pt ca 2,,,,,nu stiu, nu ma prea incanta. Dar, mai intai sa rez pertea cu motorul,,,ca mi-au iesit peri abi no bine,,,nu asta e singura cauza,,,,,,,,, Mesaj completat verifica membrana din robinetul de benzina, bine a zis cine a zis mai sus... am avut aceeasi problema, poti sa verifici daca e robinetul de bai daca scoti furtunul de vacum de pe spatele robinetului si il strangulezi. daca merge bine cu furtunul strangulat, schimbi robinetul (aprox 65 eur) si ai scapat. am patit si eu. nu o purta mult cu problema asta, mie mi-a stricat si o bobina de inductie.... multa sanatate, sper sa rezolvi o sa incerd vhiar azi treaba asta ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 (editat) sa ne spui si noua ce ai rezolvat. sanatate ! Mesaj completat salutarea chiuretat careva toba de gs? se merita din pct de vedere al sunetului? cam asa mea, am lucrat cv mai mult la ea decat niste simple gauri, dar mie imi place, zic ca a meritat. daca vrei mai multe detalii putem vb pe mess sau la tel. am datele la profil Editat Decembrie 9, 2010 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Salut! Suna fain...maine bag si yo un filmulet cu toba mea... care porneste toate alarmele de la bloc, la naiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 mersi, partea cu alarmele imi place si mie la nebunie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.