Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pana la urma nu stie nimeni daca trebuie schimbate si jicloarele daca se inlatura limitarile ??

da, intrebarea ramane valabila, mai ales ca mi-a parut ca GSul tau urca in ture mai usor decat al meu. si parca spuneai ca nu ai dinojet in el :laugh:)

poate mentine viteza de croziera pe la 160,170 dar pe drumurile noastre nu e prea intelept sa mergi asa. cel putin pe A1 sunt portiuni de asfalt valurit, caini morti sau potential sinucigasi, sa nu mai spun de gropi sau soferi dementi. in plus, fiind carenata, imi pare ca senzatia de viteza e mai putin acuta decat pe un naked.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor! Sunt incepatoare intr-ale motocicletelor si mandra posesoare a unei Suzuki GS 500 F. Mentionez ca sunt multe lucruri pe care nu le cunosc inca la aceasta motocicleta si, de aceea, sper ca ma puteti ajuta. Una dintre ele este :

Acum vreo doua zile m-a prins noaptea pe drum si am constatat ca pe pozitia faza scurta sta aprins doar acel bec mititel care, de altfel este si cel de pozitie, si nu se vede absolut nimic, si a trebuit sa folosesc faza lunga ceea ce nu mi se pare chiar in regula. Mai ales ca in momentul in care se apropia o masina din fata aveam tendinta sa schimb si , evident, ramaneam in bezna.

Asa stau lucrurile si la voi sau e ceva in neregula la motocicleta mea? Daca este asa, va rog explicati-mi ce e de facut.

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e arsa faza scurta ? Trebuie sa scoti becul si sa te uiti la el ! Nu stiu exact cum e la F cu scosul dar nu este ceva complicat, ar trebui sa poti sa bagi mana in spatele farului scoti un cauciuc care protejeaza de apa, apoi scoti mufa desfaci clema care tine becul si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate mentine viteza de croziera pe la 160,170

eu cred ca glumesti... zi-mi asa. cum sa mergi cu troaca de GS la 170.. viteza de croaziera... tu mai esti pe moto?!

 

Legat de problema ta, n-am idee. Dar daca scoti limitarea, cu talonul cum faci? nu te "prind" astia la RAR dupa ce-o vei vinde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca glumesti... zi-mi asa. cum sa mergi cu troaca de GS la 170.. viteza de croaziera... tu mai esti pe moto?!

 

Legat de problema ta, n-am idee. Dar daca scoti limitarea, cu talonul cum faci? nu te "prind" astia la RAR dupa ce-o vei vinde?

 

 

daca e carenata stai binisor la 160, cel putin eu nu am difcultati. in legatura cu RARul ... nu stiam ca fac dynotest, sau cum se numeste, ca sa iti determine puterea mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e arsa faza scurta ? Trebuie sa scoti becul si sa te uiti la el ! Nu stiu exact cum e la F cu scosul dar nu este ceva complicat, ar trebui sa poti sa bagi mana in spatele farului scoti un cauciuc care protejeaza de apa, apoi scoti mufa desfaci clema care tine becul si gata.

 

 

Cel mai probabil s-a rupt filamentul de faza scurta , deci sa verifici becul si daca este asa ,trebuie doar shimbat . :P

Multumesc. S-a rezolvat. Schimbat bec. Simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca glumesti... zi-mi asa. cum sa mergi cu troaca de GS la 170.. viteza de croaziera... tu mai esti pe moto?!

 

Legat de problema ta, n-am idee. Dar daca scoti limitarea, cu talonul cum faci? nu te "prind" astia la RAR dupa ce-o vei vinde?

 

poate croaziera e mult spus, cred ca pe orice moto e incomod sa mergi multi km la viteza mare. fiind carenata, viteza se simte ceva mai putin acut decat pe naked. si daca te tii bine, esti si tu pe moto :) daca vrei, intreaba-l pe Goul cum anul trecut la sfarsitul toamnei s-a tinut cu troaca de GS dupa FZisti..o vreme :P) mergand cu aproximativ 180km/h. surprinzator,dar se poate si fara sa iti sara pistoanele prin rezervor.

la RAR nu au cum sa isi dea seama daca ai dynojet pe ea. cat despre scosul limitarii, diferenta e sesizabila numai in mers, cand urca mai usor in ture[mai usor ca inainte, nu comparativ cu un GS obisnuit din generatia ei], si nu faci nimic ilegal sau in neconformitate cu talonul. limitarea din carburatoare impiedica flansa sa se ridice de tot, asa ca de la 6500 rpm in sus urca in ture mai greu, in alte cuvinte isi lua mai greu avant [asta la a mea, fiindca sunt si alte tipuri de limitari care te impiedica sa treci de o anumita turatie/implicit viteza]. adica fix de acolo de unde prinde GSul viata :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iauzi la el....si-a scos limitarea! ma pe tine mama ta nu te-a invatat ca alea nu se scot?:P glumesc.

 

In mod normal....cand scoti limitatoarele de turatie(ca de fapt aia limiteaza,turatia motorului) sa manance mai mult si sa fie mai greu de controlat,daca ii scoti limitatoarele trebe reglate carburile,ptr. ca pistonasele urca mai sus ca de obicei.

Dau exemplul pripriu:

 

-A mea nici de-a dracu nu se plafoneaza! si a dracu sa fie daca are vreun nod....cu dynojet-uri stageIII gs-u trece pe modulul "nava spatiala" de la 7.000 rpm(astea le am eu)si raportul final oleaca mai lung,mergi cu 140-150 la 6.000-6.500 rpm.si daca mai pui si un filtru de aer K&N....esti numa' bun de transalpina!

Sunt foarte curios cum o sa mearga cand i-oi pune cele 2 tobe sport(fara dbkiller) :P

 

Hai ca a venit iarna.eu trebe sa-mi schimb lantu...e intins la maxim! deja mi-a sarit odata peste pinionu spate....alti bani alta distractieee

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iauzi la el....si-a scos limitarea! ma pe tine mama ta nu te-a invatat ca alea nu se scot?:P glumesc.

 

In mod normal....cand scoti limitatoarele de turatie(ca de fapt aia limiteaza,turatia motorului) sa manance mai mult si sa fie mai greu de controlat,daca ii scoti limitatoarele trebe reglate carburile,ptr. ca pistonasele urca mai sus ca de obicei.

Dau exemplul pripriu:

 

-A mea nici de-a dracu nu se plafoneaza! si a dracu sa fie daca are vreun nod....cu dynojet-uri stageIII gs-u trece pe modulul "nava spatiala" de la 7.000 rpm(astea le am eu)si raportul final oleaca mai lung,mergi cu 140-150 la 6.000-6.500 rpm.si daca mai pui si un filtru de aer K&N....esti numa' bun de transalpina!

Sunt foarte curios cum o sa mearga cand i-oi pune cele 2 tobe sport(fara dbkiller) :P

 

Hai ca a venit iarna.eu trebe sa-mi schimb lantu...e intins la maxim! deja mi-a sarit odata peste pinionu spate....alti bani alta distractieee

 

Numai bine!

Ce dynojet`uri stage 3 ai ?? ca is curios :) un link un pret ...:) ne facem toti nave spatiale:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca daca scoti limitarile, trebuie sa schimbi si jicloarele. am pus unele potrivite si acum merge ok,fara plafonari, fara alte surprize neplacute. cu cat ti-a crescut consumul dupa ce i-ai pus dynojet?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit crashpaduri pentru GS-ul meu la 300 ron. In curind fotografii cu motorul.

Modificari:

Geam Puig Negru Louis,

Crashpaduri,

Bugspoiler,

Codita monopost sport, de evacuare nu mai spun ca a fost schimbata cu ceva timp in urma un Leo Vince SBK scurtata si golita.

Se schimba cauciucul pe spate cu unul de 140. Capete de ghidon Louis, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o problema cu turometrul la GS din '93: cand trec peste 5000-6000 de ture nu mai arata corect, sare acul continuu de la 0 la 5000-6000. Am verificat prinderile (si spre motor si spre cadran) si le-am mai strans unde era cazul, dar n-am rezolvat nimic asa. Sub 5-6000 de ture merge cum trebuie.

A mai patit cineva asta? De la ce ar mai putea sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o problema cu turometrul la GS din '93: cand trec peste 5000-6000 de ture nu mai arata corect, sare acul continuu de la 0 la 5000-6000. Am verificat prinderile (si spre motor si spre cadran) si le-am mai strans unde era cazul, dar n-am rezolvat nimic asa. Sub 5-6000 de ture merge cum trebuie.

A mai patit cineva asta? De la ce ar mai putea sa fie?

 

 

Salut! Rezolvi problema foarte simplu. Eu am avut aceiasi problema si am comandat la BBMoto cablu turometru si vitezometru si acum tipla rau nu mai da nici o eroare. Cabluri turometru si vetezometru originale Japan 80 Ron.

Mesaj completat

Salut! Arata foarte bine, adevarul este ca daca ai un pik de timp un garaj si ceva banuti merge si cu siguranta rezulta o treaba serioasa.

 

Asfalt uscat!

Mesaj completat

Warlock Felicitari! Arata bine ce-am vazut pana acum, chiar la buson nu m-am bagat dar de maine o fac si schimb culoare oxidata a acestuia.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curatata de rugina... cat am avut rabdare si putere. cu un metal polish

 

 

arata bine :moto: ..intrebarea mea este:

crezi ca s-ar vedea o diferenta si la mine daca as da cu metal polish pe ce am eu? :drink:

post-42710-1283804330_thumb.jpg

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea mea in legatura cu galeriile de evacuare:

-Oare exista o vopsea care sa tina cat-de-cat mai mult? ce am luat eu din praktiker(cica vopsea termorezistenta,pana la 800 grade C,pe dracu) e un rahat,tine maxim 200 de kilometri.As vrea sa-i dau un aspect mai frumos la capitolu galerii,pentru ca tobele sunt noi,inca lucrez la adaptarea pe galeriile originale,dar culoarea ma insapimanta :lol:.

 

Hai ca mai am si eu inca vreo....3-4 saptamani si o termin,de fapt,nici nu ma grabesc,ca vine iarnaaaaa :drink:

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o problema cu turometrul la GS din '93: cand trec peste 5000-6000 de ture nu mai arata corect, sare acul continuu de la 0 la 5000-6000. Am verificat prinderile (si spre motor si spre cadran) si le-am mai strans unde era cazul, dar n-am rezolvat nimic asa. Sub 5-6000 de ture merge cum trebuie.

A mai patit cineva asta? De la ce ar mai putea sa fie?

da dar tocmai invers sub 3000 nici nu se ridica acul

 

vezi daca a fost umblat la carcasa ceasului pt ca treba este jumatate mecanica jumatate magnetica

cablul invarte in disc magnetic si miscarea se transmite la ac printr-un arc legat la alt disc care este influentat de rotirea magnetuklui

cel putin asa era la mine ... arcul ala era deformat si nu mai indica turometrul meu decat turele mari si nici alea nu cred ca erau tocmai exacte

rezolvare ...am schimbat ceasul cu totul :lol:

 

sau este praf mult pe lagarele alea mici de tin arcul si limbuta de la ceas ...cred ca merge curatat cu wd 40 si uns cu ulei de mecanisme fine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata bine :lol: ..intrebarea mea este:

crezi ca s-ar vedea o diferenta si la mine daca as da cu metal polish pe ce am eu? :moto:

post-42710-1283804330_thumb.jpg

:lol:

 

Si eu mi-am curatat galeriile cu un metal polish numit "Chif" :drink:)

Ai nevoie doar de doua carpe, Chif, apa sii muuuulta rabdare..in aproximativ 4, ore aratau mai frumoase decat atunci cand erau noi..

E culoarea aia de sampanie.. Succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...