Jump to content
Sign in to follow this  
Thomas

Grupul posesorilor de SuzukiGS500

Recommended Posts

Poti sa pui o poza cu montajul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu au iesit prea bine pozele pentru ca obiectivul la camera era murdar dar se intelege esentialul ...

 

post-46510-1280835975_thumb.jpg post-46510-1280835984_thumb.jpg

 

 

Si daca tot am avut camera la mine un mic filmulet cu problema, nu am tras socul si de aceea imi murea motorul !

http://www.youtube.com/watch?v=1qu7gY15WSw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks! Daca tot ai filmat, trebuia sa ii dai si un claxon, asa, de show off ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, cine mai are de vanzare aparatoarea spate si la ce pret?

merci

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu au iesit prea bine pozele pentru ca obiectivul la camera era murdar dar se intelege esentialul ...

 

post-46510-1280835975_thumb.jpg post-46510-1280835984_thumb.jpg

 

 

Si daca tot am avut camera la mine un mic filmulet cu problema, nu am tras socul si de aceea imi murea motorul !

http://www.youtube.com/watch?v=1qu7gY15WSw

 

O problema poate fii(ma gandesc la tacanit),suruburile care prind galeriile de evacuare sa fie slabite.

La fel de probabil pot fii si supapele,dar cum ramane cu uleiul?

Daca supapele sunt dereglate,n-are nici o legatura cu consumul de ulei.Ori l-a papat in timp,si nu ti-ai dat seama,ori este o problema care a plecat dintr-un punct si a avut mai multe repercursiuni,chestia e ca motorul tau nu merge bine deloc(nici la relanti nu se aude bine).Probabil si lantul de distributie...

 

Problema trista...

 

Mai baga detalii,poate imi dau(sau ne dam) seama ce mama dracu are...

 

 

Numai bine!

Mesaj completat

Thanks! Daca tot ai filmat, trebuia sa ii dai si un claxon, asa, de show off :P

 

Claxon are...ii mai terbuie doar motor...dar are claxon! ;)

Edited by lipton_gs5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine dau jos capacul de la chiuloasa sa verific lantul si jocul supapelor ....

O sa verific si galeriile de evacuare si orice alte componente care pot vibra (dar ma indoiesc ca asta este problema).

In afara de pastilele de la supape care se schimba/subtiaza pot sa fie avariate supapele ? Adica se sa lungeasca sau sa se scurteze !

 

Daca ma supar pot sa ma deplasez doar prin forta claxonului ;)

Edited by KBooM

Share this post


Link to post
Share on other sites

are cineva un cauciuc spate 130/70 -17 de vanzare?

de preferat ar fi un Metzeler Lasertec ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am desfacut azi motoreta si galeria e ok, lantul e super intins (nu am avut rigla la mine dar nu cred ca era mai mare de cativa mm), acuma cu supapele e alta poveste trei supape au 0.10 si la una nu pot sa masor nu intra nici macar 0.05. Am masurat cum scrie in manual, apoi am incercat in toate pozitiile sa masor supapa respectiva si tot degeaba. In plus pe arborele cu came unde atinge banutul respectiv ( "shim" cum ii spune in manual) este o urma neagra ca si cum ar fii frecat am dat unpic cu unghia si nu pare zgariat, asa ca am incercat sa sterg cu carpa dar nu se ia.

O sa caut banutii de la motorul vechi poate este unul mai mic decat cel care este acuma pus si pot sa masor .

Edited by KBooM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am tinut motorul nepornit vreo 3 saptamani, iar incepand de marti (acum 2 zile) am reinceput sa merg cu el. In prima zi a pornit foarte greu, cu socul la sfert si ajutat din acceleratie. Ieri si azi a trebuit sa iau curent de la masina ca sa plece. E posibil sa se fi descarcat bateriia in astea 3 saptamani ? Sau sunt sanse sa am probleme pe altundeva?

Edited by Derek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiti pe cineva care a "pierdut" recent un GS500F?

 

O fi asta?

 

2007, 8.560 Km, 1.950 Euro !!!

 

Coloritu' nu pare model 2007, mai degraba un 2005-2006...

Edited by Kassu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu intelegi nimic din poze!

Ce imi place de astia care in trei ani au strans 8 mii de km, motoru meu e din 2006 si deja are 40.000 !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este improbabil, nu imposibil. Al meu e din 2005, si are 12.000km. L-am luat in 2008, cu 2500km reali. Am inceput sa merg cu el anul trecut in aprilie, cand mi-am luat permisul, si pana acum am facut diferenta pana la 12k. Motorul a fost tinut intr-un garaj pentru ca cel care l-a cumparat si-a dat seama ca nu ii place motociclismul si s-a lasat dupa primii 2500 de km. Stiu asta pentru ca mi-e prieten. Deci...se poate...

 

Ca sa nu fie confuzii: vorbesc despre motorul meu, nu cel din anunt.

 

 

In other news: ceva pareri legate de ce am intrebat mai sus, cu privire la baterie ?

Edited by Derek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este veche bateria nu este ceva anormal, daca este noua atunci e alta problema ... ar trebui sa verifici daca incarca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este Yuasa, cumparata anul trecut, tot prin vara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia un voltmetru si pune-l la borne cu motorul pornit.

Totusi poate ai uitat contactul pe P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Contactul pe P. ? Scuza-mi "novicismul" :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sub pozitia Lock este un P cu un beculet mic desenat langa el. Daca ii pui pe P se aprinde stopul si pozitia.

Folositor daca parchezi motoru noaptea pe marginea drumului, dar pacatos daca il pui din greseala !

 

Revenind acuma la problema mea am rezolvat jocul la pastila, motorul merge mai frumos dar inca tacane... nu mai am idei ce ar putea fii.

Oare pot sa scot chiloasa fara sa dau motoru jos de pe cadru ?

Edited by KBooM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stiti pe cineva care a "pierdut" recent un GS500F?

 

O fi asta?

 

2007, 8.560 Km, 1.950 Euro !!!

 

Coloritu' nu pare model 2007, mai degraba un 2005-2006...

 

@kassu-le,e de-al meu,stai linistit. :crack:

 

Omu il vinde ca vrea mai mare,moto e super.

 

Si kilometri,sunt reali!(izbitor de ciudat)

 

Cred ca eu am fost singurul in acest caz:

-Cand mi-am luat gs-u,am observat ca are doar 11k,ma tot gandeam,cum mama dracu? pana cand i-am trantit-o fostului proprietar. Ma nene,de ce are numai 11 mii??

Si el imi zice simplu,pai a ajuns la 99.999 si a luat-o de la cap!

Prima data am crezut ca-i vrajeala,am inceput sa rad putin,dar dupa aceea mi-a confirmat foarte serios.

 

Deci....fie ca are 11k....fie ca are 111k...daca motoru merge bine,ce conteaza kilometrii?

Ca al meu,am pe bord acum 42k,adica vreo 150k.(am mers o perioada fara cablu de kilometraj)si n-am avut nici o problema legata de motor,abslout nici una!

 

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites
@kassu-le,e de-al meu,stai linistit. :)

Omu il vinde ca vrea mai mare,moto e super.

 

OK! :lol:

Doar semnalizam! No offence!

 

Ce m-a indus in eroare este gri-ul de pe carenele laterale. Stiam ca in 2007 au renuntat la combinatia asta. Doar carena frontala era gri si colantele. Dar poate ma insel...

:crack:

Edited by Kassu

Share this post


Link to post
Share on other sites
OK! :lol:

Doar semnalizam! No offence!

 

Ce m-a indus in eroare este gri-ul de pe carenele laterale. Stiam ca in 2007 au renuntat la combinatia asta. Doar carena frontala era gri si colantele. Dar poate ma insel...

:crack:

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sub pozitia Lock este un P cu un beculet mic desenat langa el.

Ah, scuze, sunt capiat :crack: Am avut impresia ca te referi la butonul de START si ma gandeam ca are mai multe pozitii si nu stiu eu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari!

 

Domnilor,am rezolvat cu pornirea!

Intr-adevar,problema era din releul de pornire,schimbat cu unu nou si acum porneste super!

 

Mai am de vopsit si aripa fata+janta fata,sa pun rip stripes albastre si sa schimb kitu de lant(foarte putine au mai ramas!!! :crack: )

 

Maine pun si niste poze.

 

Numai bine!

Mesaj completat

Domnilor,am nevoie de manualul de reparatie ptr. GS500 E 93'.

Sau,daca stiti, cat trebe sa fie jocul la supape,si acele seibi de la axul cu came(la prinderile axului cu came) ce dimensiuni trebe sa aiba, si jos,cuzinetii de la mecaniscmul de echilibrare,ce cote au.

 

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari! Astept sa vad monstrul!!! :crack:

 

Sa auzim numai de bine si normal Asfalt uscat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spuneti-mi unde pot gasii rip-strip rosu cat mai bun calitativ??

 

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

preturi piese:

bascula -200

bobine inductie -150 ambele

pedala frana -50

carburatoare -400

CDI -300

rel regulator -250

claxon -20

cric lateral -50

electromotor -250

instalatia electrica -200

gal+toba -350

pinion+foaie+lant (10000km ) -200

sa -150

manere + capete ghidon -80

oglinzi -100

pompa frana +etrier + furtune -300 fata 300 spate

rezervor -200

scarite -40 perechea

roti(disc +cauciuc+janta) -300 una

comenzi ghidon - 150 ambele

aripa spate cu suportul de nr. -70

aripa fata -70

carena (codita) spate -100

motor - 800

ceasuri (bordul cu totul) -400

stop spate -80

 

PRETURILE DE MAI SUS SUNT IN RON/LEI RON SI SUNT NEGOCIABILE IN LIMITA BUNULUI SIMT

 

FURCA COMPLETA 300 EURO CU SIMERINGURILE SCHIMBATE IN TOAMNA

 

 

PENTRU DETALII

IACOB GABI 0767 595 037

 

GABIIACOB86@YAHOO.COM

 

ROG SERIOZITATE SI FARA SCHIMBURI

 

 

PT MOTORUL COMPLET ASA CUM E 1200 EURO

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...006-318974.html AICI PUTETI GASI POZELE NU LUATI PRETUL DE PE SITE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...