Emppu Postat Iulie 21, 2006 Share Postat Iulie 21, 2006 hmm pe o roata...chiar v'ati dat vreunu pe o roata cu gs u?am vazut neste filmulete cu unii da de abia se ridicau un pic. Uhm... nu stiu daca de mine vb Road... io am ridicat-o. Nu prea mult si nu m-am dus asa cu ea pt ca recunosc ca am avut morcov sa n-o dau pe spate. Putere are destula pt wheelie mai ales daca o duci in echilibru (da tre sa fi meserias). Io am ridicat-o in 1-a din ambreiaj la 20 la ora: dai cel putin 6 mii de ture cu ambreiaju tras si ii dai drumu brusc (si te tii bine de ghidon si stai putin mai in spate pe sa). Faza cam freaca ambreiaju si mai ales kitu de lant si telescoapele. Dar ata ete... tot ce e fain costa! Mai e si varianta de ridicat in a 2-a. Mergi la cam la 6000 inchizi gazu brusc si furca se afunda, moment in care ii dai in gura tare cam pe unde e cuplu max, in jut de 8000-8500, si, ajutat de forta amortizoarelor care te imping in sus te ridici (daca nu stai f in fatza pe sa). PS: io am vazut filmulet (si am ramas prost ) in care unu face cu GS niste scheme de domeniul fantasticului, din alea anti-legea gravitatiei asa ca cel mai mult conteaza factorul uman. Dadea cercuri in wheelie etc. se juca cu ea ca si cun BMX. Oricum cert este ca nu a fost facut pt scheme GSul. De incercat insa se poate incerca. I did. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 (editat) Mai e si varianta de ridicat in a 2-a. Mergi la cam la 6000 inchizi gazu brusc si furca se afunda, moment in care ii dai in gura tare cam pe unde e cuplu max, in jut de 8000-8500, si, ajutat de forta amortizoarelor care te imping in sus te ridici (daca nu stai f in fatza pe sa). Da, de tine era vorba . Stiu ca nu ai facut scheme cu ea, doar ca ai ridicat roata din fata. Chestia asta cu frana de motor e adevarata (asa am ridicat ceberica) Si acum niste fotochipuri Editat Iulie 22, 2006 de Road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 No ca mi-ati dat idei acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 No ca mi-ati dat idei acum Nu ti-ai dat geseul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 care ma ajuta cu informatzii sa tunez un gs carenat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 Nu ti-ai dat geseul ? Nu, si momentan nici nu-l mai dau, poate peste vro luna, doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 Miting aviatic la Kogalniceanu... Ne bagam ? /index.php?showtopic=54510 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 salutare tuturor! de unde pot cumpara o pereche de caucicuri acceptabile ca pret (comparativ cu cele de la continental, 200E perechea) pt gs-ul meu, 110 si 130/70-17? pana la urma vad ca au fost bune si continental Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 Baieti nu stiti cumva pe unde as putea gasi niste cauciucuri dinalea in care intra carenele lateral spate ( fiecare parte are 3... ) mie imi lipsesc 2 sau 3 dintre ele .. si ma enerveaza ca baraie si nu-mi place. poate dintr-o dezmembrare.... am mai auzit ideea cu improvizatul ..dar ar fi ultima solutie... Mersi! Bafta Mare & Asfapt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 Am inteles ca exista undeva , cineva in bucuresti care face garnituri pentru pompele de frana. Cred ca nu e mare lucru sa iti faca niste "shaibe" de cauciuc. O sa iti comunic exact unde anume se te duci. Mai intai sa aflu si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 Dar sa postezi pe forum cand afli ca mai sunt cativa in situatia asta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 26, 2006 Autor Share Postat Iulie 26, 2006 Aviz celor cu GS 500 E: daca mai vrea cineva kit-uri de protectie a cadrului de la Powerbronze, mai am 4 buc la reducere. Adik 200 lei (suruburile si buloanele) Ca idee sa vedeti cum arata puteti vedea la @bubucaty pe motorul ei. Sau la www.powerbronze.co.uk Nu fac afaceri cu asta, in mod normal kiturile costa 245 lei dar am cateva care am zis ca le pun deoparte pt cei de pe forum. Anunt valabil 10 zile, ca dupa aceea le dau la Suzuki sa le puna standard pe astea noi vandute Bafta P.S. Ce toba aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 Care e adresa de web a reprezentantei suzuki buc pt motoare evident, ca am cautat o ora pe google si tot nu am gasit. Ma intereseaza pretul unui Gs500F. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 26, 2006 Autor Share Postat Iulie 26, 2006 5700 si ceva DDP E facut in Spania, deci taxe mai mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 Salutare. Spuneti-mi ce sa aleg: un GS din 2001 sau un Bandit de 400 cmc din 1997. Un GS din 2001 ii scump la 3100 de euro? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 GS 500 all the way! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 GS 500 all the way! O sa ma mai gandesc. Dar motorul de pe bandit (fiind racit cu lichid) nu-i mai fiabil decat cel de pe GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 Am inteles ca exista undeva , cineva in bucuresti care face garnituri pentru pompele de frana. Cred ca nu e mare lucru sa iti faca niste "shaibe" de cauciuc. O sa iti comunic exact unde anume se te duci. Mai intai sa aflu si eu. mersi.. ar fi de mare ajutor ca imi baraie carena... si ma enerveaza @Buggy12000 Am GS 500 E si am mers ( f putin .. e drept ) si cu un Bandit de 400 ... diferenta e ca e mult mai nervos banditul de 400 decat GSul .. MULT ... are 4 cilindri cu 100 cmc fiecare fata de 2 de 250 cmc fiecare la GS. Banditul are demaraj mai bun e mai "sport" nah dar GSul e mult mai iertator la greselile riderului.... GSul e mult mai bun pentru un incepator .. parerea mea .. tu sti ce experienta ai si ce vrei de la motor... daca vrei sa fi tare la liniutze .. ia banditu' ... daca vrei sa mergi linistit si sigur.. ia GSu. La capitolul fiabiltate .. stai linistit ca nu il iei sa il ti o viata.. oricare dintre ele o iei .. dupa 10 - 20.000 km o vinzi si iei alta.. ori la anii din care is ... teoretic n-ar trebui sa ai nici o problema cu niciunul dintre motoare in astia 20.000 km. Stiu ca atunci cand mi-am luat GSu asta era si problema mea : racirea pe aer ... tot un drac ii mai .. daca nu mergi pe rosu ca tampitu ... si nu supraturezi motorul n-o sa ai nici o prob... fi pe pace ... is motoare f bune amandoua. De aia cand il iei .. ia cu tine unu care se stie bine sa se uite la motor inainte sa lasi banu pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 @Buggy12000 Am GS 500 E si am mers ( f putin .. e drept ) si cu un Bandit de 400 ... diferenta e ca e mult mai nervos banditul de 400 decat GSul .. MULT ... are 4 cilindri cu 100 cmc fiecare fata de 2 de 250 cmc fiecare la GS. Banditul are demaraj mai bun e mai "sport" nah dar GSul e mult mai iertator la greselile riderului.... GSul e mult mai bun pentru un incepator .. parerea mea .. tu sti ce experienta ai si ce vrei de la motor... daca vrei sa fi tare la liniutze .. ia banditu' ... daca vrei sa mergi linistit si sigur.. ia GSu. La capitolul fiabiltate .. stai linistit ca nu il iei sa il ti o viata.. oricare dintre ele o iei .. dupa 10 - 20.000 km o vinzi si iei alta.. ori la anii din care is ... teoretic n-ar trebui sa ai nici o problema cu niciunul dintre motoare in astia 20.000 km. Stiu ca atunci cand mi-am luat GSu asta era si problema mea : racirea pe aer ... tot un drac ii mai .. daca nu mergi pe rosu ca tampitu ... si nu supraturezi motorul n-o sa ai nici o prob... fi pe pace ... is motoare f bune amandoua. De aia cand il iei .. ia cu tine unu care se stie bine sa se uite la motor inainte sa lasi banu pe ea. Ms de sfat. Eu mai stau pana luni, marti cand aflu mai multe despre noul cod rutier (mie imi trebuie motorul si pentru scoala si exista un semn de intrebare in ceea ce priveste puterea, se zice ca trebuie motor de peste 50 cp pentru categoria A, dar nu-s sigur inca). O sa vorbesc cu Raul sa vina in poligon intr-o zi sa vad daca se poate face jaloane cu Banditul. Si daca se poate.... cred ca o sa incerc cu un Bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 Ms de sfat. Eu mai stau pana luni, marti cand aflu mai multe despre noul cod rutier (mie imi trebuie motorul si pentru scoala si exista un semn de intrebare in ceea ce priveste puterea, se zice ca trebuie motor de peste 50 cp pentru categoria A, dar nu-s sigur inca). O sa vorbesc cu Raul sa vina in poligon intr-o zi sa vad daca se poate face jaloane cu Banditul. Si daca se poate.... cred ca o sa incerc cu un Bandit. OK incearca banditul... dar daca esti la inceput .. ai mare grija ... nu te folosi de toti caii motorului ( adica cu alte cuvinte sa mergi cu el sub anumite turatii de ex sub 6000 ture la inceput .. e ca si cum ai avea mai putin cai ... caii incep sa se simta pe la turatiile mai mari ) pentru ca e f usor sa faci accident cu un motor care are un demaraj mai tare... si la semafor ..daca pornesti in tromba poate te ia in primire un jmekeras care trece pe "ultima secunda de portocaliu"... ( siigur ca da ) trebuie sa te uiti tot timpu in stg si dreapta cand primesti verde... oricat de tentant ar fi sa lasi o urma de praf in spatele tau & conserve . Bafta mare & Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 OK incearca banditul... dar daca esti la inceput .. ai mare grija ... nu te folosi de toti caii motorului ( adica cu alte cuvinte sa mergi cu el sub anumite turatii de ex sub 6000 ture la inceput .. e ca si cum ai avea mai putin cai ... caii incep sa se simta pe la turatiile mai mari ) pentru ca e f usor sa faci accident cu un motor care are un demaraj mai tare... si la semafor ..daca pornesti in tromba poate te ia in primire un jmekeras care trece pe "ultima secunda de portocaliu"... ( siigur ca da ) trebuie sa te uiti tot timpu in stg si dreapta cand primesti verde... oricat de tentant ar fi sa lasi o urma de praf in spatele tau & conserve . Bafta mare & Asfalt uscat! Cum ziceam inca nu stiu. Pt poligon ar fi mai indicat GS-ul dar daca trebuie peste 50 de cp... Tu cat vrei, ultimul pret, pe Gs, ca l-am vazut si al tau in targ duminica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Iulie 28, 2006 Share Postat Iulie 28, 2006 O sa vorbesc cu Raul sa vina in poligon intr-o zi sa vad daca se poate face jaloane cu Banditul. Si daca se poate.... cred ca o sa incerc cu un Bandit. Nu tare se pot face jaloane cu banditu. Are raza de intoarcere muuult mai mare decat la geseu. Am avut din amandoua. E mai putin manevrabil ca geseul. De fapt nici o alta mobra nu e mai manevrabila ca geseul (din cate am condus eu). Parerea mea, e mai bun geseul pt facut poligonul. Se foloseste deja si la anumite scoli din Eterna si Fascinanta Romanie. PS: de cand tre mobra de peste 50 de CP pt cat A ? Cica in primii 2 ani nu ai voie mai mult de 34 de CP.....citeaza-ne si noua versetul din noul cod rutier cand gasesti, ca atata le schimba astia de zici ca-i ziar saptamanal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 Nu tare se pot face jaloane cu banditu. Are raza de intoarcere muuult mai mare decat la geseu. Am avut din amandoua. E mai putin manevrabil ca geseul. De fapt nici o alta mobra nu e mai manevrabila ca geseul (din cate am condus eu). Parerea mea, e mai bun geseul pt facut poligonul. Se foloseste deja si la anumite scoli din Eterna si Fascinanta Romanie. PS: de cand tre mobra de peste 50 de CP pt cat A ? Cica in primii 2 ani nu ai voie mai mult de 34 de CP.....citeaza-ne si noua versetul din noul cod rutier cand gasesti, ca atata le schimba astia de zici ca-i ziar saptamanal. Am citit undeva ca din 2007 in categoria A intra toate motocicletele de peste 35kw. Dar nu-s inca foarte sigur. Cu Banditul am incercat sa fac poligonul, dar nu se poate face. In schimb, am ramas surprins cand am reusit sa-l fac cu un CB 500, dar destul de greu. Deci Bandit-ul cade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 am facut accident cu suzi si trebuie reparata. o sa o repar pe asigurarea taximetristului dar nu shtiu la ce service sa o duc. gandesc k daca tot o fac pe asigurare sa o duc la un service bun. stie careva unde? in bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex-Alex Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 Imi place cum merge gs-ul, si cred ca e exact ce mi-ar trebui ca incepator, scoala de soferi tot pe gs o fac, la motoacademy. Insa mi-ar placea mai mult un motor carenat... am vazut ca sunt si gs-uri carenate. ce nu ma prind e daca asa vin din fabrica (daca da cum se distinge ca serie model fata de un gs normal) sau daca nu, daca se careneaza dup-aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.