Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

sa mi zica si mie careva care e diferenta intre gs 500 E si F.multumesc

 

E -> naked

F -> plasticat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E -> naked

F -> plasticat

 

aici e vorba de modelele noi de dupa 2000 cred sau mai tarziu cand a aparut F ca a mea e carenata si este E nu F si e din 95.

 

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare din nou si imi cer scuze ca va stresez atat :cheers:

 

care puteti si aveti timp si stiti, aruncati un ochi aici sa va dati si voi un pic cu parerea...

 

sunt putin "flamand" ca dat caldura si ii aud seara de seara cum se plimba pe la mine pe aici

merci mult :scratch:

 

Asa se intampla cand nu se alimenteaza (din diverse motive). cand nu trage inseamna ca merge intr-un cilindru.

 

Posibile probleme: 1. Umbla la robinetul de benzina. Pune-l in mai multe pozitii si vezi pe care dintre ele curge suficient.

2. Schimba bujiile (cel mai probabil).

3. Curata carburatoarele si regleaza-le pe un sincronizor.

 

Daca esti din bucuresti cauta-l pe mao-san p-aci pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este in functie de an si tara unde a fost prima oara. De exemplu al meu din 91 e la 46 cai si din acelasi an sunt si cu 34 din Franta (de ex.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre exemplu in talon la mine scrie 25kw care inseamna exact 34cp. Totusi este greu de crezut ca are doar 34, deoarece merg fara probleme "cot la cot" cu cei de 46cp, iar viteza maxima prinsa de mine este de 177 (sau 180 - nu stiu sigur ca imi era cam frica sa ma uit pe bord :scratch: ).

 

Chiar: Care este diferenta(constructiva) intre cele doua tipuri ?

 

Merci.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu un gs si vreua cat mai multe pareri (il vreau pe ala naked)

cine imi explica si mie cum e cu gs-urile astea unele la 34cp altele la 46 cp.

daca is limitate ce se poate face?

 

 

Sunt limitate la 34 de CP pt a putea fi conduse de la o anumita varsta (cum e la noi cu A1 pana la 125 de cmc si 15 CP). Din cate stiu eu la GS delimitarea e usor de facut, trebuie doar scoase 2 pastile care limiteaza fluxul de amestec din carburatoare in motor.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam cum zice road. Eu nu mai am GSul dar am limitarea care se pune pt 34 de cai acasa, in birou. Treaba e simpla ca buna ziua. Se delimiteaza fara probleme. Nu e vorba de 2 variante separate de GS sau diferente in functie de tari ci pur si simplu de la caz la caz omu (incepator fiind si respectand legea in tari civilizate) si- luat kitu de limitare original de la Suzuki sau de la alti producatori licentiati si l-a pus sus. Multe GSuri au in acte 34 de cai ca ex motoare de invatacei dar sunt "deschise" de ani de zile. Plus ca acolo daca ai mai putin cai in acte altele-s taxele, asigurarea etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silviule grabeste-te ca vine vara si ori nule mai vind ori le creste pretul.Nu o sa-ti para rau daca iei un GS 500 E de prin 93-94 .Cel de la care am luat-o eu ,a pupat-o la plecare si mai ca-i venea sa plinga si pui si prietenei lui.Singurul motiv pt.care a vindut-o este ca are viteza maxima mica .175 KM la ceas cu doua persoane si prietenii lui aveau sportive si mai rapide,ca altfel n-o dadea.bunu. :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot legat de tobe, Cand te duci sa faci revizia tehnica se leaga de faptul ca nu ai toba standard ?

 

Stiu ca verificarea tehnica (cea care se face la 2 ani odata) se poate face si in service-uri autorizate de rar.

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata baieti, m-am alaturat si eu grupului : GS 500F 2006...

Am botezat-o Negrutza :rose:

:nono: s-o stapinesti sanatos,prietene,e frumoasa foc.fiind asa noua ,cred ca nu ia maimult de 3 jumate la suta-nu-s pe ce site am mai citit de un suzi cu vreo 2sute si ceva de mii de mile[ai ca deja am luat-o razna :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am facut primii 70 de kilometri pe motor, Suzi e prima mea motocicleta :nono:

 

E in stare foarte buna, fostii propietari s-au purtat super cu ea, insa am descoperit o chestie.

Bateria se descarca foarte repede. Practic dupa 2 zile de stat in garaj e moarta. Prietenul la care o tin mi-a spus ca e de la frig si ca la vara nu o sa am probleme.

 

Imi e si frica sa ies din oras cu ea, daca dorm pe undeva se descarca peste noapte :rose:

 

Mai are cineva cu GS 500 problema asta cu bateria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca e destul de frig afara si normal ca se descarca. O data tinuta in frig vreme mai multa, bateria se distruge si va trebui inlocuita. Daca nu umbli zilnic cu motocicleta mai bine o scoti din motocicleta cand te-ai terminat de plimbat. La GS se ia foarte usor jos, in nici un minut ai termniat treaba. Pune-o de asemenea la incarcat la un redresor, sa fie incarcata calumea.

 

Daca ramai undeva fara baterie, bagi in a 2-a (nu in 1-a ca se blocheaza spatele), tragi socul, ti ambreajul, si rogi pe cineva sa te impinga, cand consideri ca ai destula viteza, dai drumul la maneta de ambreaj..... :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare! Plec din oras 3-4 zile, trebuie sa dorm peste noapte undeva. Iau bateria cu mine in camera ca sa nu plece curentul la plimbare. Daca totusi evadeaza o bag in a 2-a cu socul si ambreiajul tras, pun pe un nene sa impinga si dau drumul la abreiaj. Got it...dar daca nu merge undeva in creerul muntilor noaptea, dupa tine alerg :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ramai undeva fara baterie, bagi in a 2-a (nu in 1-a ca se blocheaza spatele), tragi socul, ti ambreajul, si rogi pe cineva sa te impinga, cand consideri ca ai destula viteza, dai drumul la maneta de ambreaj..... :rose:

 

Hmmm, si toate pornesc impinse, indiferent de varsta ? Si astea noi ?

 

Adica, comparand cu masini : am o masina care nu trebuie impinsa sub nici o forma (in scop de pornire, evident). Dacia veke o impingeam de o lua draku... La fel si honditza, la 130 kg ale ei, mai mic efortul este sa o imping decat sa dau la buton :nono:

Editat de Remyx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...