Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Specifica anul si iti spun.

De asemenea, ai pe net manualul de service, iti da exact cotele acolo si la simeringurile de praf si cele de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

te inseli, cred ca in carburator sunt puse niste lamele.

 

eu am o problema ciudata. daca scot fisa bujiei din stanga motorul merge mai neuniform, deci clar ramane intr-un cilindru. daca scot la relanti fisa celei din dreapta se opreste imediat. turat tine.

 

oare care ar putea fi cauza acestei diferente? ....fara cilidrul stang sa mearga mai rau si fara cel drept deloc

 

mai incearca daca tot ai carburatoarele sincronizate sa schimbi bujiile intre ele si sa vezi daca se schimba comportamentul. noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult pentru raspunsuri! :rolleyes: banuiam eu ca e mostly paranoia asta cu spalatul, bine ca am aflat ca plangea saraca cu niste lacrimi negre de se facea plaja sub ea :banana: . acuma gata, ma imbrac si zbor spre spalatorie.

p.s. o singura intrebare mai am si gata promit ca nu va mai deranjez. aveti cumva idee de unde imi pot cumpara un filtru de aer, ca al meu si-a cam trait vremea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult pentru raspunsuri! :rolleyes: banuiam eu ca e mostly paranoia asta cu spalatul, bine ca am aflat ca plangea saraca cu niste lacrimi negre de se facea plaja sub ea :banana: . acuma gata, ma imbrac si zbor spre spalatorie.

p.s. o singura intrebare mai am si gata promit ca nu va mai deranjez. aveti cumva idee de unde imi pot cumpara un filtru de aer, ca al meu si-a cam trait vremea?

 

 

 

salut...pentru filtru de aer...incearca pe louis: http://www.louis.de/_207f15ed6a0cf899e3281...artnr_gr=100502

 

cauti in lista modelul/an in la DELO si ie codul de acolo(e in jur de 14 eu)....after incerci la unul din baietii de pe forum care aduc de acolo.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajuta la ceva parbrizul ala? eu nu am si tare ma bate gandul sa imi iau una.. da daca nici nu arata prea bine si nici nu ajuta mare lucru.. fas..Te-ai dat pe varianta fara parbriz ca sa simti cat e diferenta?

scuza ma ca abia acuma raspund dar n am avut net un timp

parbrizul l am pus dupa un an,deci inainte am mers fara

mie mi place cum arata,mai ales vazut dintr un unghi spate

la viteze de peste 140 e bun,ca te ghemuiesti pe rezervor si trece curentul peste tine.pot merge peste 170 si fara casca,dar repet,se simte doar la viteza mare,ca nu mergi aplecat pe rezervor la 80-90 la ora,ca te faci de ras

concluzia e ca pt 2 milioane am castigat ceva la capitolul aspect,desi e kestie de gust

si inca ceva,bate ca naiba cand trec peste gropi,se aude aiurea rau.asta cred ca e cu toate parbrizele montate pe naked uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare frati motociclisti.vreau sa imi iau si eu mobra si nu prea m-am decis ce sa aleg.nu stiu ce sa iau intre suzuki gs 500 si honda cb 500.vreau si eu niste motive pt care as alege suzuki in defavoarea hondei :laugh: .sper sa ma ajutati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieftina, gasesti piese rapid, simpla mecanic, consuma putin.

 

Honda e prea scumpa pentru o motocicleta cu care dupa probabilitatile statistice, o sa cazi de 2-3 ori, de pe loc sau la viteza iar dupa aceea sa o schimbi.

 

GS-ul te duce cu 180-190 km/h, e facuta ca sa fentezi traficul in oras, croaziera 140 cu pasager pe autostrada, are tot ce iti trebuie pentru Romania. Cand o sa vin din turul europei de la vara aflati si care sunt capabilitatile de world touring. Pana la Varna in Bulgaria a fost super vre-o 1000 km in 2 zile.

 

Se spune ca Honda ar fi o motocicleta mai de calitate, insa in 21 000 km pe 2 gs-uri, unul din '92 si altul din '07, nu s-a stricat absolut nimic la ele.

Daca s-a intamplat ceva, s-a intamplat din vina mea, gen placute de frana uzate, accident, etc.

 

 

Indiferent daca iei Suzuki sau Honda, alege una cu carena sau parbriz din acela custom. Isi merita banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieftina, gasesti piese rapid, simpla mecanic, consuma putin.

 

Honda e prea scumpa pentru o motocicleta cu care dupa probabilitatile statistice, o sa cazi de 2-3 ori, de pe loc sau la viteza iar dupa aceea sa o schimbi.

 

GS-ul te duce cu 180-190 km/h, e facuta ca sa fentezi traficul in oras, croaziera 140 cu pasager pe autostrada, are tot ce iti trebuie pentru Romania. Cand o sa vin din turul europei de la vara aflati si care sunt capabilitatile de world touring. Pana la Varna in Bulgaria a fost super vre-o 1000 km in 2 zile.

 

Se spune ca Honda ar fi o motocicleta mai de calitate, insa in 21 000 km pe 2 gs-uri, unul din '92 si altul din '07, nu s-a stricat absolut nimic la ele.

Daca s-a intamplat ceva, s-a intamplat din vina mea, gen placute de frana uzate, accident, etc.

 

 

Indiferent daca iei Suzuki sau Honda, alege una cu carena sau parbriz din acela custom. Isi merita banii.

multumesc pentru sfat.la carenate chiar nu m-am gandit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s'a mai scris pe aci. a amintti si Piratul mai devreme.

pret mai mic. piese mult mai ieftine. extrem de fiabila. excelenta pt oras dar si pt drumuri lungi ( mai ales carenata) eu am mers pana la chisinau pe ea si n'am avut nici o problema. eu si pasager + bagaje am scos un consum de 4.5 % este un consum perfect.

daca schimbi consumabilele la timp nu'ti ramane decat sa bagi benzina in ea si sa'i dai gaz.

 

 

daca te decizi asupra acestui model, il am de vanzare.

 

p.s. oricum ar fi, sa fie carenat:) sau cel putin geam sa aiba caci face mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s'a mai scris pe aci. a amintti si Piratul mai devreme.

pret mai mic. piese mult mai ieftine. extrem de fiabila. excelenta pt oras dar si pt drumuri lungi ( mai ales carenata) eu am mers pana la chisinau pe ea si n'am avut nici o problema. eu si pasager + bagaje am scos un consum de 4.5 % este un consum perfect.

daca schimbi consumabilele la timp nu'ti ramane decat sa bagi benzina in ea si sa'i dai gaz.

 

 

daca te decizi asupra acestui model, il am de vanzare.

 

p.s. oricum ar fi, sa fie carenat:) sau cel putin geam sa aiba caci face mult.

poti sa pui si tu o poza cu ea sau un link ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E fosta motocicleta a lui Tendon de aici de pe forum. E o moto ok, aproape geamana cu a mea. Vara trecuta avea 3000 de kilometri, a luat-o Tendon gata rodata de la cineva care a tinut-o in garaj vre-un an. Norocos om :) Bine, a mea e mult mai supercalifragelistica dar asta numai pentru ca e cel mai misto GS de aici :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai incearca daca tot ai carburatoarele sincronizate sa schimbi bujiile intre ele si sa vezi daca se schimba comportamentul. noroc

 

buna idee. cum dracu de nu mi-a venit si mie??? nu ma simt deloc inteligent citind asta

 

oricum mi-am comandat ieri doua bujii noi si acuma trebuie sa merg sa le iau. dar intai voi incerca de curiozitate inversarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect. iar acum vreau sa modific cate ceva pe la ea. sa'i pun toba carbon, instalatie xenon, semnale led, suport numar de vitezana si semnale led. o vopsesc, tto botul negru las doar codita pe gri ca asa e trecut in talon ( gri + negru) schimb cu ocazia asta si uleiul, filtrele. :laugh: apoi va fi gata de drum.

 

ce parere aveti de placutele d efrana ""reising""? Piratule, cum te descurci cu ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Franele "racing" sunt cam tari, am luat deja o tranta usoara cu ele. E prima data cand scap cu gs-ul asta :laugh: Am pus frana mai tare decat ma asteptam pe fata, era nisip pe jos de la niste constructii. Cazatura tampita. Eram a doua oara cand ieseam dupa ce am schimbat placutele.

 

Cred ca placutele in sine sunt ok, am scapat-o pentru ca ma obisnuisem cu frane mai slabe si in ultimul timp mai mult pe fata, pentru ca pe spate erau terminate placutele. In plus nu eram obisnuit cu ele.

 

Deci "racing" sunt ok, dar atentie la diferenta de putere de franare, mai ales imediat dupa montare. Cica mai trebuie si vre-o 500 de kilometri facuti ca sa se "rodeze" sau asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, a fost nimic, 5 km/h si am cazut "in picioare" de fapt am scapat-o intre picioare cand a alunecat roata fata pe nisip. Cred ca si piciorul drept a alunecat pe nisip nitzel, altfel o tineam. Pagube minime. Dom' primar Inimaroiu si constructiile in ajun de alegeri :laugh:

 

Sigur n-o sa fie cea mai frumoasa, cu atatea chestii custom vizibile o sa arate ca mai jos:

post-14239-1210235113_thumb.jpg

post-14239-1210235120_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna idee. cum dracu de nu mi-a venit si mie??? nu ma simt deloc inteligent citind asta

 

oricum mi-am comandat ieri doua bujii noi si acuma trebuie sa merg sa le iau. dar intai voi incerca de curiozitate inversarea

stai calm, ca nu e vorba de istetime aici.. noroc si sa iti mearga motorul rotund

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa adaug si io ceva istet: s'ar putea sa nu fie bujiile de vina, ci fiÂşele. sau chiar bobinele!

asa ca inverseaza una cate una de fiecare data si vezi unde se intampla ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa adaug si io ceva istet: s'ar putea sa nu fie bujiile de vina, ci fiÂşele. sau chiar bobinele!

asa ca inverseaza una cate una de fiecare data si vezi unde se intampla ceva.

 

ce e corect, e corect.. eu m-am oprit la bujii dar cauza poate fi de-a lungul traseului, asa cum spune prea bine strumfuadi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Specifica anul si iti spun.

De asemenea, ai pe net manualul de service, iti da exact cotele acolo si la simeringurile de praf si cele de ulei.

 

Salut, moto e din 1993 GS500 EU

Am manulaul de service Haynes dar nu imi da cote.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor. ati mai auzit de vreun gs cu 5 viteze? m am uitat in manualele la toate modelele si toate au 6 viteze. al meu e din 91 si are 5. care i faza????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...