Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

A mea 4 in linie,16 V face asa: cu soc tras la max/la jumate/deloc porneste si moare dupa 2 secunde.Singura metoda de pornire sigura e soc la jumate+acceleratie deschisa un pic si tinuta asa cateva secunde dupa ce a pornit. Concluzia mea la mine-trebuie schimbat filtrul de aer.Asta face acceleratia in cazul asta,ii da aer.

So,in ce stare e filtrul tau de aer?

Nu vreau sa aberez,poate gresesc,insa senzatia mea a fost la gs ca porneste cu cilindrul din stanga datorita cablului de soc care nu trage perfect egal de amandoua cuiele de soc.

filtru' de aer e nou nout, are 200 de km de cnd e pus... si al chestia cu cablu de soc nu m-am gandit... o sa incerc si figura cu soc + acceleratie, sa vad cum se comporta

 

mersi mult andule :love:

Mesaj completat

figura cu soc + acceleratie

 

am incercat sa-l pornesc asa in seara asta, ca o fost racoare tare si stiam ca o sa porneasca greut, am tras socul pana la jumatate, am tras putin de acceleratie si BUTON.... nici un semn de viata, dupa care :laugh: un rateu incredibil pe toba de-o trezit tot cartieru'... deci si prin urmare, inca mai primesc pareri pe tema asta...

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor,

Am si eu un GS500E din '93 si din lipsa de experienta, acum 2 zile am scapat-o si am rupt maneta de ambreiaj :) Cum s-a rupt exact langa punctul de prindere, nu am nici o sansa sa o sudez.

Asa ca, ma poate ajuta cineva cu o maneta de ambreiaj sh (chiar si indoita)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kanguru,atunci incearca invers - nu ii mai da soc deloc poate o ia doar din acceleratie si la 3-4 secunde dupa pornire incepi sa tragi socul.

 

o sa incerc si asta, maine seara cre'ca il pornesc iar, desi al meu nu prea pornea fara soc... o sa postez dupa sa spun ce figuri mai face (sper sa nu mai faca)...

 

multumesc frumos :)

Editat de kanguru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O stiu pe cea de la Kronau, dar o las ca ultima solutie. As prefera deocamdata una sh pentru ca posibilitatea sa o rup din nou e inca destul de mare :)

 

 

Daca esti din Bucuresti incearca la magazinul Mymoto din Cotroceni e pe langa Gradina botanica eu am luat de acolo anul trecut cu 40 50 de ron . Te duci cu maneta veche si trebuie sa aiba .Nu e originala dar nu cred ca te intereseaza .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

..este cineva care a incercat si a si reusit sa schimbe amortizorul central al GS500E..castigand astfel centimetri in inaltime precum si suspensie spate mai buna ?

 

..din ce am citit/vazut pe acest topic.. se cunosc cel putin doua variante:

1. inlocuirea cu un amortizor de la Suzuki GSX600F ..fara nici o modificare

2. inlocuirea cu un amortizor de la Suzuki SV650 .. cu mici modificari (taiere/gaurire) ...dupa cum reiese din linkul de mai jos:

http://cgi.stanford.edu/~sanjayd/gs500/Upgrades/RearShock aceasta ultima varianta ridicand spatele destul de mult

 

..ma tenteaza o astfel de modificare si daca este cineva care a reusit acest lucru ..as vrea sa stiu detaliile constructive si de la ce motociclete se mai pot ''imprumuta'' amortizoare centrale

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare si de la mine:

M-am intors de la o tura scurta si am gasit pe locul unde parchez motocicleta urmatoarea piesa. Cum nu ma pricep deloc la mecanica si nici nu am studiat-o foarte atent pe sub carene, nu pot sa imi dau seama daca e de la motocicleta sau pur si simplu a aruncat-o cineva acolo cat am fost plecat.

post-43312-1271353987_thumb.jpg

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! In curand voi inmatricula si eu motocicleta si voi fi posesor cu acte in regula de Suzuki GS 500E 1996 (cred). Sunt incepator si in mersul pe doua roti dar si in mecanica elementara a motocicletei. Rugamintea mea este daca ma puteti ajuta cu cateva informatii. Trebuie schimbata bateria si bujiile, dar nu stiu ce tip trebuie sa iau pentru ea. Sper ca nu v-am deranjat si va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare si de la mine:

M-am intors de la o tura scurta si am gasit pe locul unde parchez motocicleta urmatoarea piesa. Cum nu ma pricep deloc la mecanica si nici nu am studiat-o foarte atent pe sub carene, nu pot sa imi dau seama daca e de la motocicleta sau pur si simplu a aruncat-o cineva acolo cat am fost plecat.

post-43312-1271353987_thumb.jpg

Va multumesc

Eu unul nu am vazut piesa asta montata pe motoreta....mai degraba imi seamana cu o presa pentru ceva. Evident, ma pot insela.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare si de la mine:

M-am intors de la o tura scurta si am gasit pe locul unde parchez motocicleta urmatoarea piesa. Cum nu ma pricep deloc la mecanica si nici nu am studiat-o foarte atent pe sub carene, nu pot sa imi dau seama daca e de la motocicleta sau pur si simplu a aruncat-o cineva acolo cat am fost plecat.

post-43312-1271353987_thumb.jpg

Va multumesc

hahahahahhahaha....pai daca-ti lipsea o piesa asa mare ca-n poza nu prea te mai intorceai calare pe moto :love:))) cat de mare e? fa-i o poza langa o rigla sa ne dam seama

eu unu n-am vazut asa ceva pe la moto...nu-mi pare a piesa pentru GS. Parerea mea e s-o pastrezi ca-ti poate fi folositoare pentru altele...cum ar fi o "presa" improvizata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! In curand voi inmatricula si eu motocicleta si voi fi posesor cu acte in regula de Suzuki GS 500E 1996 (cred). Sunt incepator si in mersul pe doua roti dar si in mecanica elementara a motocicletei. Rugamintea mea este daca ma puteti ajuta cu cateva informatii. Trebuie schimbata bateria si bujiile, dar nu stiu ce tip trebuie sa iau pentru ea. Sper ca nu v-am deranjat si va multumesc anticipat.

 

Salut

 

Cod de baterie Yuasa (si de acolo variatiuni pe aceeasi tema) - YB10L-B2 - http://www.yuasabatteries.com/batteryprint.php?id=39

Cod de bujii NGK - B8ES sau DPR8EA-9 (daca ai varianta de motor GM51B ) http://ngk.de/index.php?id=403&pd=430&...UZUKI&m=500

 

Gasesti pe net o gramada de oferte, vezi si aici pe forum la sectiunea Bursa sunt co-forumisti care cu asta se ocupa, la preturi bune.

 

 

Si legat de piesa de mai sus, sigur nu e de la GS :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare si de la mine:

M-am intors de la o tura scurta si am gasit pe locul unde parchez motocicleta urmatoarea piesa. Cum nu ma pricep deloc la mecanica si nici nu am studiat-o foarte atent pe sub carene, nu pot sa imi dau seama daca e de la motocicleta sau pur si simplu a aruncat-o cineva acolo cat am fost plecat.

post-43312-1271353987_thumb.jpg

Va multumesc

:love:) nenorocirea aia de piesa este ceea ce tine capacul de la SIFONIERELE vechi(anii '70-80) de peretii acestora :love:).Partea plata se prinde de capac cu capul surubului in jos.In peretele sifonierului exista o gaura in care intra capul surubului si dupa cum vezi in poza, in capul surubului exista gauri in care se bate un cui prin peretele sifonierului pentru fixare.

Deci stai calm ca nu ai asa ceva la motor

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! In curand voi inmatricula si eu motocicleta si voi fi posesor cu acte in regula de Suzuki GS 500E 1996 (cred). Sunt incepator si in mersul pe doua roti dar si in mecanica elementara a motocicletei. Rugamintea mea este daca ma puteti ajuta cu cateva informatii. Trebuie schimbata bateria si bujiile, dar nu stiu ce tip trebuie sa iau pentru ea. Sper ca nu v-am deranjat si va multumesc anticipat.

 

Daca prin "tip de baterie" te referi la "marca" atunci e destul de simplu....aia pe care ti-o permiti....daca te referi la felul in care trebuie sa arate e si mai simplu....te duci la un magazin care vinde baterii de motoreta si spui acolo ca vrei o baterie pt GS500 . Ei au catalog si stiu exact (sau macar ar trebui sa stie) ce trebuie sa-ti dea. Bonus...sigur gasesti daca citesti posturi mai vechi. (spunea cineva nu demult ca a gasit la MY MOTO cu 179 lei). In principiu e buna orice baterie care incape in locul destinat bateriei, are specificatiile astea :12V 11Ah si are plusul in partea ta dreapta asa cum stai in sa.Atentie si la tipul de borna. Bornele trebuie sa arate ca alea de la bateria veche.

Cat despre bujii gasesti pe net ca poti pune NGK DPR8EA-9 sau ND X24EPR-U9. Atentie...am pe motoreta niste Champioane pentru care cheia de bujii din trusa motoretei este prea mare si iti trebuie o cheie mai mica. Cu putina atentie le strangi si cu o fixa. In rest sunt compatibile.

Am vorbit din proprie experienta pentru motoreta mea din 96.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! In curand voi inmatricula si eu motocicleta si voi fi posesor cu acte in regula de Suzuki GS 500E 1996 (cred). Sunt incepator si in mersul pe doua roti dar si in mecanica elementara a motocicletei. Rugamintea mea este daca ma puteti ajuta cu cateva informatii. Trebuie schimbata bateria si bujiile, dar nu stiu ce tip trebuie sa iau pentru ea. Sper ca nu v-am deranjat si va multumesc anticipat.

http://www.louis.de/_10d52d9b8ec4387605db8...typ_id=GM51B-96.

Dai de doua ori click pe link.Tot ce este pe site-ul louis , eu personal le comand de la kronaumoto.ro

Cu placere si sa o stapanesti sanatos multe sute de mii de km :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

..este cineva care a incercat si a si reusit sa schimbe amortizorul central al GS500E..castigand astfel centimetri in inaltime precum si suspensie spate mai buna ?

 

..din ce am citit/vazut pe acest topic.. se cunosc cel putin doua variante:

1. inlocuirea cu un amortizor de la Suzuki GSX600F ..fara nici o modificare

2. inlocuirea cu un amortizor de la Suzuki SV650 .. cu mici modificari (taiere/gaurire) ...dupa cum reiese din linkul de mai jos:

http://cgi.stanford.edu/~sanjayd/gs500/Upgrades/RearShock aceasta ultima varianta ridicand spatele destul de mult

 

..ma tenteaza o astfel de modificare si daca este cineva care a reusit acest lucru ..as vrea sa stiu detaliile constructive si de la ce motociclete se mai pot ''imprumuta'' amortizoare centrale

 

Multumesc anticipat

 

am pus eu amortizor de gsx600f. fara nici o modificare. avantajul e ca il poti regla atat pe compresie cat si pe revenire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am rezolvat problema cu "oasele" de la amortizorul central, respectiv le-am inlocuit cu unele mai scurte confectionate in regie proprie (si cu simt de raspundere). Astfel am ridicat coada motoretei cu aprox 4 cm asa cum rezulta din pozele alaturate. Masuratorile le-am facut cu motocicleta dreapta chiar daca in poze pare ca nu era. Imi pare rau ca nu am facut o poza la toata motoreta si inainte de modificare. Ca reper pt masuratori am luat numarul de inmatriculare. Deci: inainte - 61, dupa - 65. Am dat doar o tura de bloc cu ea, nu pare nimic in neregula, ba chiar mi se pare (ca nu inteleg de ce ar fi asa) ca este putin mai tare pe amortizare. Dupa ce o sa fac testele de drum va tin la curent cu comportamentul motoretei. Bafta!

post-13057-1271439456_thumb.jpg

post-13057-1271439465_thumb.jpg

post-13057-1271439478_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am rezolvat problema cu "oasele" de la amortizorul central, respectiv le-am inlocuit cu unele mai scurte confectionate in regie proprie (si cu simt de raspundere). Astfel am ridicat coada motoretei cu aprox 4 cm asa cum rezulta din pozele alaturate. Masuratorile le-am facut cu motocicleta dreapta chiar daca in poze pare ca nu era. Imi pare rau ca nu am facut o poza la toata motoreta si inainte de modificare. Ca reper pt masuratori am luat numarul de inmatriculare. Deci: inainte - 61, dupa - 65. Am dat doar o tura de bloc cu ea, nu pare nimic in neregula, ba chiar mi se pare (ca nu inteleg de ce ar fi asa) ca este putin mai tare pe amortizare. Dupa ce o sa fac testele de drum va tin la curent cu comportamentul motoretei. Bafta!

 

astept cu nerabdare ..primele impresii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru informatii. Azi am incercat sa o pornesc dar nu a vrut. Am pus 4L benzina si am rotit robinetul de alimentare in toate pozitiile. Are intentia de a porni dar nu vrea. Cineva a spus ca trebuie dat robinetul pe res la doar 4L, dar cand ma uitam in rezervor parea aproape plin. Intrebare: rezerva se umple singura? La unele masini rezerva se alimenteaza separat. Multumesc si promit cateva sucuri :love: dupa ce ma vad in regula cu actele, mecanica si echipamentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru informatii. Azi am incercat sa o pornesc dar nu a vrut. Am pus 4L benzina si am rotit robinetul de alimentare in toate pozitiile. Are intentia de a porni dar nu vrea. Cineva a spus ca trebuie dat robinetul pe res la doar 4L, dar cand ma uitam in rezervor parea aproape plin. Intrebare: rezerva se umple singura? La unele masini rezerva se alimenteaza separat. Multumesc si promit cateva sucuri :love: dupa ce ma vad in regula cu actele, mecanica si echipamentul.

 

 

da, rezerva se umple singura... si din cate stiu eu, cam asa are pe rezerva, in jur de 4L...

 

success :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica se umple singura? Pai vreau si eu....las robinetul pe rezerva si merg asa....ea se umple eu o consum! Pai pana acum dadeam bani! :love:

Hai ma ca am glumit. Din cate stiu eu, rezerva nu e un compartiment separat in rezervor, care sa se umple din alt compartiment. Metoda prin care se "realizeaza" surplusul de benzina dupa ce teoretic "s-a terminat" este simpla. Robinetul de benzina are in rezervor doua tevi prin care preia benzina din el. Una mai lunga si una mai scurta pentru rezerva. Cand nivelul benzinei scade sub teava lunga, mai beneficiezi de aia cativa litrii pe care ii poate prelua teava scurta. In realitate mai ramane ceva dar nu o mai poate prelua nici teava scurta din motive de siguranta. Nu ai vrea sa aspiri in carburatoare toate gunoaiele de pe fundul rezervorului impreuna cu ultima picatura de benzina.

Si poti pune robinetul pe rezerva oricand, nu doar cand mai ai doar 4l. Doar ca atunci cand o sa se termine benzina nu o sa mai ai nici o rezerva.

Editat de alexinc00
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robinetul de benzina are in rezervor doua tevi prin care preia benzina din el. Una mai lunga si una mai scurta pentru rezerva. Cand nivelul benzinei scade sub teava lunga, mai beneficiezi de aia cativa litrii pe care ii poate prelua teava scurta.

 

 

CORECT... si da, ai dreptate, nu se umple singura... :love:)) :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...