ravemaker Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Pai de fapt mie dealerul mi-a zis altceva, cand am luat troaca. Si chiar functioneaza:Dai drumul la soc la maxim, o lasi sa mearga pana ajunge la 4000 turatii (adica relanti-ul), dupa care incepi sa inchizi socul (daca il lasi deschis la maxim incepe sa urce spre 5000) - deja poti sa pleci, mai inchizi socul avand grija ca relanti-ul sa fie peste 1000 turatii. Daca inchizi prea brusc socul risti sa se opreasca motorul . Si fac sigur mai mult de 200m pana sa il inchid de tot, de obicei parcurg mai mult de 1km... La pornire trag socul la maxim...dupa 30 de secunde il reglez cat sa stea intre 2000 si 3000.Am vorbit cu un mecanic si mi-a spus 2 chestii care cred ca sunt importante la motorul pornirea la rece pentru GS: 1.Nu tii socul la maxim si astepti sa se incalzeasca ci imediat dupa pornire reduci intre 2-3000 cat sa nu moara! Daca tii socul la maxim urca presiunea la ulei prea brusc si rezulta alte belele mai tarziu... 2.Nu pleci cu socul tras...mai bine astepti putin sa se incalzeasca...poti sa ineci motorul sau mai rau sa urce in ture aiurea cand nu te astepti si faci poc Acuma fiecare cum s-a obisnuit...eu numai asa procedez si nu mi-a facut figuri niciodata! mda... faza e ca am facut doar 120 km si mi-a intrat pe rezerva. Salut verifica intai filtru de aer(si mie imi manca ceva mai multa benzina cand aveam filtru imbacsit---SFAT nu curata>SCHIMBA) si apoi bujii(vezi culoare in manual) pentru detalii. Daca si bujiile snt ok(desi nu cred) poti trece la verficare sincronizare carburator si compresie motor! Aici e alta poveste! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) mda... faza e ca am facut doar 120 km si mi-a intrat pe rezerva. Pai si aveai plinul facut la inceput? Daca da, cat ai bagat la pompa? I-ai parcurs imediat dupa ce-ai alimentat, sau au trecut zile bune pana sa faci aia 120km? Ai stat in trafic? In Bucuresti de ex sigur consuma mai mult de 5%. Mie nu-mi intra decat ~14L. Asta ca o las pe cricul lateral la benzinarie, posibil sa intre mai mult cu ea pe cricul central. Si mai ales benzina face spuma, si iti sare tragaciul, ca si cum ar fi rezervorul plin, desi ar mai intra 3-4L. Trebuie sa ai rabdare sa umpli ochi rezervorul . A, cum ti-ai dat seama ca a intrat pe rezerva? Ti s-a oprit motorul in mers? Ca se poate intampla asta si din alte cauze (de ex mizerie/rugina in rezervor), am patit-o destul de des la o masina veche, chiar si dupa ce s-a curatat rezervorul, schimbam un filtru de benzina la max 2 luni. Editat Iulie 17, 2008 de anescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antagonick Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 salutari. poate cineva sa-mi spuna unde gasesc oglinzi de suzuki gs 500 f in alta parte decat la reprezentanta?!!! acolo o singura oglinda ma ajunge 89 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Am facut plinul cu ea pe cricul central, au intrat peste ce mai era in rezervor in ca 10l. Am umplut pana la sus de tot cat sa nu dea pe-afara. Aia 120 km i-am facut im mai multe zile. Motorul e segmentat de curand, bujiile arata bine, compresie buna, carburi reglate, in schimb cine mi-a facut motorul a zis ca filtrul de aer este imbacsit. Deci probabil ca de vina este filtrul de aer. De mers merg cu ea pana in 4000 ture, maxim 5000 cand a fost stricta nevoie. Dar chiar asa de mare sa fie diferenta de consum din cauza filtrului de aer?? Adica de la un normal de sa zicem 5-5,5 in oras sa ajung la 8 si ceva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Am facut plinul cu ea pe cricul central, au intrat peste ce mai era in rezervor in ca 10l. Am umplut pana la sus de tot cat sa nu dea pe-afara. Aia 120 km i-am facut im mai multe zile. Motorul e segmentat de curand, bujiile arata bine, compresie buna, carburi reglate, in schimb cine mi-a facut motorul a zis ca filtrul de aer este imbacsit. Deci probabil ca de vina este filtrul de aer. De mers merg cu ea pana in 4000 ture, maxim 5000 cand a fost stricta nevoie. Dar chiar asa de mare sa fie diferenta de consum din cauza filtrului de aer?? Adica de la un normal de sa zicem 5-5,5 in oras sa ajung la 8 si ceva?? da, pentru ca mergi cu amestec imbogatit/foarte imbogatit. asa ca, fa bine, da-l jos, spala-l cu benzina daca nu il poti schimba repede si in cel mai scurt timp mai bine il schimbi. Am facut si eu consum de 8% cu filtrul imbacsit nu prea tare acum o saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 salutari.poate cineva sa-mi spuna unde gasesc oglinzi de suzuki gs 500 f in alta parte decat la reprezentanta?!!! acolo o singura oglinda ma ajunge 89 de euro. cata nesimtire pe ei sa mor io...eu am sv 650 si pt o oglinda care are aceeasi prindere cu a ta imi cereau 58 e pe una ... si uite asa am vb cu un prieten care face comanda pe diferite site-uri...si m-au costat 170 lei amandoua. e adevarat ca nu sunt originale dar nu m-ar fi incalzit cu minic daca ar fi fost... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antagonick Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 cata nesimtire pe ei sa mor io...eu am sv 650 si pt o oglinda care are aceeasi prindere cu a ta imi cereau 58 e pe una ... si uite asa am vb cu un prieten care face comanda pe diferite site-uri...si m-au costat 170 lei amandoua. e adevarat ca nu sunt originale dar nu m-ar fi incalzit cu minic daca ar fi fost... bafta pune-ma si pe mine in legatura cu prietenul tau am autat si io pe net de mi-au sarit ochii dar ori nu stiu eu sa caut ori nu stiu ei sa-si faca reclama la produse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 pune-ma si pe mine in legatura cu prietenul tauam autat si io pe net de mi-au sarit ochii dar ori nu stiu eu sa caut ori nu stiu ei sa-si faca reclama la produse. 0722 947 762 radu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 @banicaiulian si dupa ce l-ai curatat sau schimbat, a revenit la un consum normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 imi puteti spune va rog ce model de placute de frana trebuie la Suzi , pe fata si pe spate sa stiu sa nu dau banii aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 de la Ferodo : FDB2049 pe fata si FDB 338 pe spate> Nu le recomand pe cele de pe spate, scartaie tare si asta dupa doar cateva sute de kilometri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) de la Ferodo : FDB2049 pe fata si FDB 338 pe spate> Nu le recomand pe cele de pe spate, scartaie tare si asta dupa doar cateva sute de kilometri Si ale mele(cele de pe spate) scartaie, desi sunt originale, adica din fabrica...nu le-am schimbat niciodata pana acum...zici ca e Dacie 1300.... Vorba unui mecanic:daca te deranjeaza, da-le cu vaselina.... Editat Iulie 17, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Notat. multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 17, 2008 Autor Share Postat Iulie 17, 2008 salutari.poate cineva sa-mi spuna unde gasesc oglinzi de suzuki gs 500 f in alta parte decat la reprezentanta?!!! acolo o singura oglinda ma ajunge 89 de euro. Vezi ca au pe stoc universale pe la 50lei/buc - in Bucuresti la MyMotoTuning - Sos.Cotroceni 19 - 311.42.67 imi puteti spune va rog ce model de placute de frana trebuie la Suzi , pe fata si pe spate sa stiu sa nu dau banii aiurea. Daca vrei sa stii cum arata - cand te duci la orice magazin ce comercializeaza accesorii, cand dai comanda ti se cere modelul si anul sa-l dai si ei identifica in catalog. Daca vrei sugestie de marci, ce recomand personal, in ordinea numerelor de pe tricou, din pct de vedere al calitatii: EBC - gasesti pe comanda la diversi SBS - gasesti in cateva locatii la sigur, inclusiv la magazinul mai sus mentionat Brembo - pe comanda la diversi Braking - in diverse locatii din Bucuresti si nu numai Nissin - gasesti la Motorteam (use google) pe stoc sau pe comanda Ferodo - gasesti la destul de multe magazine, problema e a calitatii insa. GoldFren - gasesti in diverse locatii din Bucuresti dar calitatea... Saito - fereste-te de ele In afara de EBC, SBS si Braking, le-am incercat pe toate cele de mai sus. De asemenea vezi in paginile anterioare ca au mai fost discutii legate de placute si ce si-au pusi diversi co-forumisti si le-au placut sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 @banicaiulian si dupa ce l-ai curatat sau schimbat, a revenit la un consum normal? evident ca.. .. acum consum 4-4.5 ..yupii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 @banicaiulian Si ai schimbat doar filtrul de aer, sau ai mai facut si altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antagonick Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 0722 947 762 radu.... multam astept sa-mi intre banaretu pe card si sun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Si ale mele(cele de pe spate) scartaie, desi sunt originale, adica din fabrica...nu le-am schimbat niciodata pana acum...zici ca e Dacie 1300.... Vorba unui mecanic:daca te deranjeaza, da-le cu vaselina.... scartaie ca nu este forta de franare mare pe ele.. forteaza mai serios cu spatele.. cand e loc drept si fara sa blochezi si vezi ca nu mai scartaie. cand o placuta de frana incepe sa fie putin uzata si presiunea de franare este destul de mare nu are ce sa scartaie acolo.. incepe sa scartaie iarasi cand deja e ros ferodoul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 scartaie ca nu este forta de franare mare pe ele.. forteaza mai serios cu spatele.. cand e loc drept si fara sa blochezi si vezi ca nu mai scartaie. cand o placuta de frana incepe sa fie putin uzata si presiunea de franare este destul de mare nu are ce sa scartaie acolo.. incepe sa scartaie iarasi cand deja e ros ferodoul.. Corect!Asa e cum zici matale! De fel, franez usor cu spatele la viteze mari si cresc presiunea pe masura ce viteza scade!Am observat ca exista un regim de viteza la care scartaie:cam intre 60 km/h si pana ajung spre 20km/h.Sub 20 km/h, cand apas zdravan franele, se face liniste! Uneori chiar imi convine scartaitul ala, mai ales cand ma apropii de semafoare, printre conserve, folosit in loc de turatii sau goarne!E mult mai strident! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 evident ca.. .. acum consum 4-4.5 ..yupii unde ai gasit filtru de aer si cat te-a costat de asemenea ma mai intereseaza si pe mine un capac motor dreapta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 salutari.poate cineva sa-mi spuna unde gasesc oglinzi de suzuki gs 500 f in alta parte decat la reprezentanta?!!! acolo o singura oglinda ma ajunge 89 de euro. Bre, eu mi-am luat cu 30 roni perechea, prindere pe filet de 10 mm. Mi-a fost furata o oglinda din pacate si n-aveam chef sa caut una singura sa fac pereche. Cam aceleasi produse gasesti si aici daca vrei sa-ti vina acasa oglinda: http://www.accesorii-moto.ro/index.php?cPa...t=2a&page=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Dar sub nici o forma nu te gandesti ca poate de la montajul vostru si nu intr-un service, au inceput sa cedeze ? salut ! stie cineva ce cantitate de ulei trebuie sa intre in furca dupa schimbarea semeringurilor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Dar sub nici o forma nu te gandesti ca poate de la montajul vostru si nu intr-un service, au inceput sa cedeze ? salut ! stie cineva ce cantitate de ulei trebuie sa intre in furca dupa schimbarea semeringurilor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Scrie undeva in manual.. in functie de model.. eu stiu ca trebuia sa masor cu centimetrul.. adica cu un liniar.. iti da cm cat tre sa fie de la capatul furcii. La astea ale noastre scrie 105 mm masurat de sus aah si scrie si ca asta inseamna 377 cc Ti-ar prinde bine maualul la chestia asta.. era undeva pe aici postat unde se gaseste de downloadat .. cineva l-a pus undeva ca e cam 75mb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Vreau si eu doua carburatoare de GS 500E din 1992.Crede cineva ca ma poate ajuta?Multam. salut !stie cineva ce cantitate de ulei trebuie sa intre in furca dupa schimbarea semeringurilor ? Intra 382 ml ulei.Asa zice cartea mea.Densitatea o alegi functie de ce vrei.Suspensie mai dura sau mai moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.