Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salut toturor in primul rand

Nou posesor de GS 500 din 93...motor super intretinut si super functional din cate mi-am putut da seama pana acum ( nu am decat 250 km facuti cu el!)

 

 

Dar... pentru ca trebuie sa existe si un dar as avea nevoie de acel capac -ornament sau cum so numi pe care scrie suzuki -pe partea dreapta .Si o maneta de frana(levier cred ca i zice) Maneta am mostenit-o stramba si capacul lipsa Nu as fi apelat daca as fi gasit in Brasov pentru ca de acolo sunt.Raspunsul a fost " E prea veche si nu putem aduce piese!...."Asa o fi sau sunt astia idioti?

 

 

Deci una peste alta daca e posibil sa gasesc de noi piesele ar fi perfect dar de unde? Inca o data preferabil in Brasov ...sau comanda de pe net?

 

salut

Autonet aduce piese (doar ca ei nu lucreaza cu persoane fizice dar poti cumpara prin Domar sau alta firma care lucreaza cu ei)

eu te pot ajuta sa aduci de la ei

costa in jur de 50 de lei capacul, levierul de frana nu stiu sa-ti zic un pret

problema este ca dureaza cam 1 luna pana vin piesele

si eu am gs 500 e din 96 si mi-am cumparat far si capac de bord prin Autonet dar am asteptat 1 luna si 1 sapt. insa am iesit mai ieftin decat la mymoto

si avantajul a fost ca am stiut pretul de la inceput

cei de la mymoto au zis ca imi pot da pret exact abia cand intra piesele in tara

eu m-am interesat atunci si de capace pt. ca le-am zgariat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare tuturor! Am o problema urgenta . Astazi am coborat hotarat la garaj sa fac si eu schimbul de ulei la Suzi.ToAte bune si frumoase pana cand pun noul filtru si pun capacul. Strang 2 suruburi si la al 3 lea pusca.Fratilor sa rupt surubul de la jumatate .Am auzit ca sa mai intamplat la lume astfel de necazuri si chiar de aceea am strans cu simt suruburile , insa :disappointed: Ce e de facut acuma , ce as putea sa fac ?Am vazut ca inauntru unde vine bagat filtrul sunt doua suruburi,imbus , daca le desfac acelea nu pot cumva sa scot sa schimb surubu , chiar nu stiu ce sa fac . dati mi va rog voi ceva sfaturi ca sigur ati trecut careva prin asa ceva. multumesc mult

 

salutare tuturor! Am o problema urgenta . Astazi am coborat hotarat la garaj sa fac si eu schimbul de ulei la Suzi.ToAte bune si frumoase pana cand pun noul filtru si pun capacul. Strang 2 suruburi si la al 3 lea pusca.Fratilor sa rupt surubul de la jumatate .Am auzit ca sa mai intamplat la lume astfel de necazuri si chiar de aceea am strans cu simt suruburile , insa :blbl: Ce e de facut acuma , ce as putea sa fac ?Am vazut ca inauntru unde vine bagat filtrul sunt doua suruburi,imbus , daca le desfac acelea nu pot cumva sa scot sa schimb surubu , chiar nu stiu ce sa fac . dati mi va rog voi ceva sfaturi ca sigur ati trecut careva prin asa ceva. multumesc mult

 

 

 

nu stie nimenii ?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai si tu nitica rabdare pana maine....e week-end si lumea nu e pe net!Sigur vei primi un raspuns de la altul care a patit asa ceva!Daca nu il poti scoate nicicum, ai mai multe variante la indemana(nu am incercat niciuna in cazul concret prezentat de tine, dar seamana cu alte situatii similare de care m-am lovit si eu de-a lungul timpului):

 

1.incerci usurel cu o bormasina care are are miscare de rotatie in ambele sensuri sa deblochezi usor surubul:burghiul se incastreaza in corpul surubului si in il desface prin rotatie;

2.sudezi un alt surub de restul surubului(asta in cazul in care restul surubului iese din corpul motorului); daca e rupt inauntru e mai complicata varianta asta!

3.in cel mai rau caz trebuie data o gaura mai mare ca diametru si facut alt filet...ca solutie finala!

 

Pentru primele doua variante, da in prealabil cu un spray degripant inainte si lasa-l cateva minute sa patruda in spirele filetului!

 

Toate astea mi-aduc aminte de Dacia 1300 cu suruburi, prezoane , bujii intepenite, care atunci cand incercai sa le desfaci crapau....ce vremuri...:disappointed:

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai si tu nitica rabdare pana maine....e week-end si lumea nu e pe net!Sigur vei primi un raspuns de la altul care a patit asa ceva!Daca nu il poti scoate nicicum, ai mai multe variante la indemana(nu am incercat niciuna in cazul concret prezentat de tine, dar seamana cu alte situatii similare de care m-am lovit si eu de-a lungul timpului):

 

1.incerci usurel cu o bormasina care are are miscare de rotatie in ambele sensuri sa deblochezi usor surubul:burghiul se incastreaza in corpul surubului si in il desface prin rotatie;

2.sudezi un alt surub de restul surubului(asta in cazul in care restul surubului iese din corpul motorului); daca e rupt inauntru e mai complicata varianta asta!

3.in cel mai rau caz trebuie data o gaura mai mare ca diametru si facut alt filet...ca solutie finala!

 

Pentru primele doua variante, da in prealabil cu un spray degripant inainte si lasa-l cateva minute sa patruda in spirele filetului!

 

Toate astea mi-aduc aminte de Dacia 1300 cu suruburi, prezoane , bujii intepenite, care atunci cand incercai sa le desfaci crapau....ce vremuri...:disappointed:

 

Bafta!

salutare is cu totul deacord cu tinne numai ca nu uita faptul ca surubul este calit si cu o bormasina de mina nu poti face ceea ce ai zis u , sfatul meu ar fi sa dea jos motorul si sa il duca la un atelier si acolo aia or sa il prinda pe o kmasina de gaurit cu coloana si atfel evita sa ii scepe burghiul in blocul kmotor si sa faca cine stie ce traznaie

aia acolo ii vor face si o bucsa filetata sau o gaura liletata mai mare putin decit cea initiala . Vorbesc toate astea din experianta si de la dacie si de la motor . Sper ca nu te=am suparat cu comentariul meu dar era ceva ce probabil ti-a scapat. Salutare si pe curind

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare is cu totul deacord cu tinne numai ca nu uita faptul ca surubul este calit si cu o bormasina de mina nu poti face ceea ce ai zis u , sfatul meu ar fi sa dea jos motorul si sa il duca la un atelier si acolo aia or sa il prinda pe o kmasina de gaurit cu coloana si atfel evita sa ii scepe burghiul in blocul kmotor si sa faca cine stie ce traznaie

aia acolo ii vor face si o bucsa filetata sau o gaura liletata mai mare putin decit cea initiala . Vorbesc toate astea din experianta si de la dacie si de la motor . Sper ca nu te=am suparat cu comentariul meu dar era ceva ce probabil ti-a scapat. Salutare si pe curind

 

 

mah baieti.. eu am patit la fel. numai cu 2 suruburi :disappointed:) vara trecuta..

mie mi-o ramas atata scos din surubul rupt sa pun 2 piulite pe el si sa il scot asa din blocul motor..

am taiat cu taicamio dintr-un surub de 6 parca si l-am infiletat la locul celor lipsa si gata

nu va apucati cu bormasina sau sa desfaceti blocul ca sunt rezolvari mai simple si mai la indemana. Aaah si inca nun sfat bun. de atunci tin mereu cu mine in trusa de scule inca un surub asa pregatit gata taiat in caz ca Doamne fereste mai pusca si al 3-lea la urmatorul schimb de filtru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare is cu totul deacord cu tinne numai ca nu uita faptul ca surubul este calit si cu o bormasina de mina nu poti face ceea ce ai zis u , sfatul meu ar fi sa dea jos motorul si sa il duca la un atelier si acolo aia or sa il prinda pe o kmasina de gaurit cu coloana si atfel evita sa ii scepe burghiul in blocul kmotor si sa faca cine stie ce traznaie

aia acolo ii vor face si o bucsa filetata sau o gaura liletata mai mare putin decit cea initiala . Vorbesc toate astea din experianta si de la dacie si de la motor . Sper ca nu te=am suparat cu comentariul meu dar era ceva ce probabil ti-a scapat. Salutare si pe curind

 

Corect!Nu m-a suparat comm-ul tau, din contra a intarit cele spuse de mine!Esenta e aceeasi!

 

Din pacate, pana la urma tot la service/atelier/mecanic va ajunge!In parcare e destul de complicat de facut operatia asta!Risca sa strice blocul motor!

 

Oricum, asteptam un feed-back cu rezolvarea!Sa aiba si altii de unde se inspira la ananghie!

 

mah baieti.. eu am patit la fel. numai cu 2 suruburi :disappointed:) vara trecuta..

mie mi-o ramas atata scos din surubul rupt sa pun 2 piulite pe el si sa il scot asa din blocul motor..

am taiat cu taicamio dintr-un surub de 6 parca si l-am infiletat la locul celor lipsa si gata

nu va apucati cu bormasina sau sa desfaceti blocul ca sunt rezolvari mai simple si mai la indemana. Aaah si inca nun sfat bun. de atunci tin mereu cu mine in trusa de scule inca un surub asa pregatit gata taiat in caz ca Doamne fereste mai pusca si al 3-lea la urmatorul schimb de filtru

 

Asa e cum zici tu:cu piulite e cea mai eleganta solutie...important e sa te poti prinde cu ele pe restul surubului!Daca se rupe in interior, adio piulite!Si cum Necuratul sta cu ochiii pe noi, ghici piulita'ntr-un surub unde se rupe cel mai des! :blbl:

Editat de PNL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema in premiera pentru mine: o mana criminala mi-a provocat o pana super naspa la cauciucu spate. ca atare trebuie sa-l schimb. care stiti oferte sau preturi si locuri in bucuresti unde pot gasi asa ceva, pentru ca habar nu am nici macar orientativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda nasol.....si ma gandesc ca luni ii fac si eu schimbul...inclin sa nu mai schimb filtrul ca nu are decat 2000 facuti cu filtrul de pe ea .Schimb uleiul ca e sub minim si nu stiu ce a avut cel dinaintea mea.

 

 

Apropos am luat MOTOREX Switzerland made ,O fi bun no fi bun...ideea e ca e sintetic 10W40 .Si in mod sigur am sa i fac si un Metabond...pareri ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda nasol.....si ma gandesc ca luni ii fac si eu schimbul...inclin sa nu mai schimb filtrul ca nu are decat 2000 facuti cu filtrul de pe ea .Schimb uleiul ca e sub minim si nu stiu ce a avut cel dinaintea mea.

 

Un pont:Ar fi bine cand schimbi uleiul si nu pui acelasi tip, sa schimbi si filtrul!Zici ca nu stii ce a pus fostul proprietar....risti ca uleiul proaspat sa intre in reactie chimica cu uleiul uzat din filtru...Ai grija!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu metabond-ul am intrebat si eu pe aici si cica nu e o idee prea buna

mai e si chestia ca la noi cutia de viteze si implicit si ambreajul este in ulei.. daca bagi metabond si ala chiar face ce tre sa faca si reduce frecarile atat de bine mi-e frica sa nu ramanem fara aderenta la ambreiaj.

chiar.. a mai folosit cineva?

 

ref la surubul ala de la capacul de filtru ulei.. se rupe mereu in punctul unde s-a strans de zeci de ori.. si acolo se subtiaza.. si punctul ala e iesit din blocul motor cam cu 4-5 mm.. eu am rupt.. ambele s-au rupt acolo .. si pe al 3-lea se vede cum in acel loc e mai subiat.. daca nu intra 2 piulite il prinzi cu un cleste.. tot il scoti cumva.. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ref la surubul ala de la capacul de filtru ulei.. se rupe mereu in punctul unde s-a strans de zeci de ori.. si acolo se subtiaza.. si punctul ala e iesit din blocul motor cam cu 4-5 mm..

 

 

Ar fi bine ca la n schimbari de filtru(adica la nx2 desurubari-insurubari) sa schimbam suruburile alea...chiar daca arata OK!Asta pentru a evita surprize neplacute! :disappointed:

 

Deci n=?(intrebarea se adreseaza celor care au efectuat aceasta operatie si au patit nepatita, pot sa ne spuna din experienta cand au cedat suruburile)...

Editat de PNL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Am rezolvat cu surubul buclucas :blbl: Din fericire am reusit sa bag doua piulite si sa il scot afara :disappointed: Na, ce sa mai zic inafara faptului ca sunt foarte fericit ca am rezolvat asa de usor. Pana una alta de la baterie este ceva furtunel,acela ce este , trebuie bagat undeva sau pe acolo elimina bateria ceva, nu stiu explicatimi voi sa stiu . multumesc. O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe acolo se elimina ceva apa sau condens .. pe partea dreapta sus a bateriei tre sa fie un loc unde sa bagi acel furtun.

 

cu surubul buclucas.. eu aveam pe motor 30 k cand s-a rupt.. deci banuiesc ca o avut cam 6-7 schimburi de ulei.. cel mai bine e sa iti fabrici suruburi din alea si sa le inlocuiesti la 3-4 schimbari. si nah. evisi turprizele plus sa ai mereu una de rezerva :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema in premiera pentru mine: o mana criminala mi-a provocat o pana super naspa la cauciucu spate. ca atare trebuie sa-l schimb. care stiti oferte sau preturi si locuri in bucuresti unde pot gasi asa ceva, pentru ca habar nu am nici macar orientativ.

 

Cand mi-am taiat eu cauciucul, am cautat si eu disperat. Baietii din Cotroceni au (sau aduc repede) . MyMoto parca se cheama. Da si tu un google. Mai au si cei de la Suzuki (B&S). Problema e ca preturile sunt... spre 200 E sau peste. Eu am avut noroc si s-a putut vulcaniza (La SAMA pe Plevnei).

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana una alta de la baterie este ceva furtunel,acela ce este , trebuie bagat undeva sau pe acolo elimina bateria ceva, nu stiu explicatimi voi sa stiu . multumesc. O zi buna

 

 

Da, bateria cum e montata are o iesire pe partea dreapta, indreptata in jos. Trebuie sa ai un furtun bagat pe acolo, prin spatele rezervorului. E lung, al meu iese pe jos, pe langa motor (e din cauciuc negru, destul de greu de observat traseul). E un fel de preaplin, banuiesc, ca sa nu-ti cada acid pe moto (in caz de condens, accident sau dracu mai stie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cu asta m am lamurit multumesc tuturor de raspunsuri si de rabdare :disappointed: .Acuma vine alta intrebare . Eu daca imi las pe ON robinetul de benzina merge motorul vreo 2 minute dupa care nu o mai ia . Daca mut pe PRI merge motorul ok din toate punctele de vedere.Care ar fi problema ?Stiu ca ar trebuii sa tin robinetul pe ON insa nu merge . Ce e de facut? ,,sa desfac furtunul sa vad daca nu e infundat ... nu stiu datimi ceva pareri multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cu asta m am lamurit multumesc tuturor de raspunsuri si de rabdare :disappointed: .Acuma vine alta intrebare . Eu daca imi las pe ON robinetul de benzina merge motorul vreo 2 minute dupa care nu o mai ia . Daca mut pe PRI merge motorul ok din toate punctele de vedere.Care ar fi problema ?Stiu ca ar trebuii sa tin robinetul pe ON insa nu merge . Ce e de facut? ,,sa desfac furtunul sa vad daca nu e infundat ... nu stiu datimi ceva pareri multumesc

 

Ai doua variante cred posibile de defect: furtunul care vine de la rezervor pentru partea de ON sa fie infundat, la rezervor sau chiar la robinet (poti verifica sufland pe furtun dupa robinet si inainte); a doua varianta este ca nu etanseaza sau este desprins furtunasul de vacuum care vine de la carburator spre robinet, care comanda caderea benzinei(verifica traseul sa fie infipt bine si sa nu aiba crapaturi)- furtunul vine in spatele robinetului, este transparent de obicei. Noroc

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda nasol.....si ma gandesc ca luni ii fac si eu schimbul...inclin sa nu mai schimb filtrul ca nu are decat 2000 facuti cu filtrul de pe ea .Schimb uleiul ca e sub minim si nu stiu ce a avut cel dinaintea mea.

 

 

Apropos am luat MOTOREX Switzerland made ,O fi bun no fi bun...ideea e ca e sintetic 10W40 .Si in mod sigur am sa i fac si un Metabond...pareri ceva?

 

Vezi ca este un topic la sectiunea "articole si tutoriale" si e lamurita treba cu uleiurile se aditivi de ulei pentru motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca este un topic la sectiunea "articole si tutoriale" si e lamurita treba cu uleiurile se aditivi de ulei pentru motor.

 

 

 

Nea Daniele...pune te rog un link direct ca am searchuit de mam zapacit si nu am gasit.Sa ma lamuresc si eu de problema .Ca nu am pus Metabondul inca Ideea e ca ala trateaza doar suprafetele metalice si nu si discurile nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara tuturor . Mi am desfacut toate furtunele leam suflat am desfacut robinetul,absolut tot curatat, nici urma de mizerie.Am constatat ca robinetul daca il pun pe ON nu pot nici sufla in robinet nici sa trag aer,practic imi inchide alimentarea catre carburatoare punctu care lam gasit ca ar fii ok si merge motorul fara sa se opreasca e intre ON si RES. Am iesit la o proba acuma merge tot ok .Nu pot sa imi dau seama care e problema.Deocamdata il las asa ca merge si cat de curand o sa il duc la doctor sa vada exact care e faza cu robinetul asta. Noapte buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Daniele...pune te rog un link direct ca am searchuit de mam zapacit si nu am gasit.Sa ma lamuresc si eu de problema .Ca nu am pus Metabondul inca Ideea e ca ala trateaza doar suprafetele metalice si nu si discurile nu?

 

Sa ma scuzi ca am uitat unde am citit, nu pe forumul asta dar uite niste articole care te informeaza bine in ceea ce priveste uleiul pentru motor

 

/index.php?...62409&st=10

 

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=22179

 

si cred ca asta e si despre aditivi de ulei moto: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=22266

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc ...chiar utile informatiile pe care recunosc ca nu le-am gasit. Slava domnului nu am bagat metabond .Poate imi plangeam in pumni. Sa lasam atunci uleiurile sa-si faca treaba singure.Insa m-ai bagat in ceata....se pare ca se utilizeaza 15W40 mai des decat 10W 40-ul.Insa daca asta imi spune nenea Haynes eu dasta am bagat .Ideea e ca oricum o data pe an il voi schimba si nu cred ca fac mai mult de 2000 km( in cel mai fericit caz) .Insa Motorexul full sintetic de l-am bagat l-a mai folosit cineva?O fi bun nu o fi bun...sau macar comparativ cu Motulul atat de slavit cum o fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca oricum o data pe an il voi schimba si nu cred ca fac mai mult de 2000 km( in cel mai fericit caz).

 

Si eu tot cam atat fac pe an, maxim 2500 Km.

Cred ca totusi trebuie schimbat o data pe an, chiar daca nu a atins limita de kilometrii recomandata de producator.

Editat de PNL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca il schimb eu mai des ca bag Agip 15W50 semisintetic si isi face treaba destul de bine la 25Lei/litru si pe la 3500 jos cu el si la 2 schimburi un filtru nou.

Ideea e ca nu are rost sa bagi uleiuri scumpe intrun motor de 1000 si ceva de euroi, ca nu ajuta la nimic mai mult decat celelalte, iar aditivi in ulei de motor eu nu am vazut inca sa scrie pe ei ca sunt 4T chear si pentru moto

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...