Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Iaca-ta un raspuns pertinent.Intradevar daca pun cauciuc mai lat se modifica raza acestuia si implicit si curbura- acesta fiind mai balonat.Deci singura solutie fiind aceea de a schimba cu tot cu janta-lucru care ma lasa rece ca nu am de gand sa fac modificari de genul asta. .Cu toate ca am gasit un tutorial(altul decat cel postat aici mai sus ) in care doar cu un distantier sa se pastreze alinierea lantului se poate pune roata de Bandit.Dar pas...asa ca

 

 

Si acum impresii de la ultima iesire.

 

Cu aceleasi Metzeler-uri cu uzura 30-40%Dar cu o presiune de 2.5spate si 2.2 fata NU mai vobleza si se aseaza ff bine.Ideea e ca aveam prea putin in gume si de aici senzatia de instabilitate.Nu le-am probat pe ploaie insa dar banuiesc ca si atunci se schimba aritmetica.

 

 

Cat despre nebunia modificarilor tot ma urmareste .Pinten si o carena pe far oare cineva aduce? sau cineva face in Romanica? La asa ceva ma refer cand zic pinten ...

 

 

albumpichg4.th.jpg

 

 

Astea fiind spuse asfalt uscat tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cat despre nebunia modificarilor tot ma urmareste .Pinten si o carena pe far oare cineva aduce? sau cineva face in Romanica? La asa ceva ma refer cand zic pinten ...

 

 

Pai ai un pinten (dar mai mic) la versiunea carenata: GS500F. Si are si farul incorporat in carena. Banuiesc ca se pot monta si pe GS500, da trebuie sa-ti iei si farul :D. Se fac carene custom, costa cam 500E (am intrebat la un SMAEB, nu mai stiu firma). Oricum daca iti faci carena custom tot nu cred ca ramai cu farul de pe GS500E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca-ta un raspuns pertinent.Intradevar daca pun cauciuc mai lat se modifica raza acestuia si implicit si curbura- acesta fiind mai balonat.Deci singura solutie fiind aceea de a schimba cu tot cu janta-lucru care ma lasa rece ca nu am de gand sa fac modificari de genul asta. .Cu toate ca am gasit un tutorial(altul decat cel postat aici mai sus ) in care doar cu un distantier sa se pastreze alinierea lantului se poate pune roata de Bandit.Dar pas...asa ca

 

 

Si acum impresii de la ultima iesire.

 

Cu aceleasi Metzeler-uri cu uzura 30-40%Dar cu o presiune de 2.5spate si 2.2 fata NU mai vobleza si se aseaza ff bine.Ideea e ca aveam prea putin in gume si de aici senzatia de instabilitate.Nu le-am probat pe ploaie insa dar banuiesc ca si atunci se schimba aritmetica.

 

 

Cat despre nebunia modificarilor tot ma urmareste .Pinten si o carena pe far oare cineva aduce? sau cineva face in Romanica? La asa ceva ma refer cand zic pinten ...

 

 

albumpichg4.th.jpg

 

 

Astea fiind spuse asfalt uscat tuturor.

 

De asta ma miram cum vobleaza la tine ca si eu tot Metzeler am si e soooper...adika a fost ca acum sunt slick.:D( Maine trebuie sa imi vina Continentalurile...asa ca vom testa si pe acestea.

 

Grecia...vin.

 

Inca mai sunt locuri pentru excursia in Grecia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se mai doreste plecarea la Vadu? Ar fi fost interesanta o plecare numai cu Gs-uri. Dus pe drumul care trece pe la calarasi(cu bacul) si intors pe drumul normal. Weekend-ul asta?sau din partea mea in orice zi. Sau daca nu se doreste la mare poate o plimbare pe la lacul Vidra, eventual cu intoarcere sau ducere pe Transalpina(chiar daca nu prea e de Gs acolo). Ce spuneti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am pornit la un drum mai lung din bucuresti dar am avut o surpriza. in timpului mersului deodata motorul s a innecat. aceleasi simptome ca si atunci cand ramai fara gaz. tragi de acceleratie dar te duci in cap. am putut sa merg in continuare dar fara demaraj si cu limita de 80 km/h. filtru de aer schimbat de 2 sapt; am filtru de benzina; carburatoarele curatate si sincronizate acu 2 luni. am fost in buc la un service si baietii de acolo mi au schimbat bujiile. dar nu alea erau problema. m au trimis la un electrician ca cica ar fi de la cititor. nici aia nu era problema. am fost apoin la un service al unui nene japonez din buc si mi am facut programare pe sambata cu diagnosticu "probleme la carburatoare". faptul ca am avut diagnostice total diferite de la fiecare service, m a pus pe ganduri. daca vreoa careva din voi s a confruntat cu o problema asemanatoare va rog dati mi sfaturi. sanatate si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica aprinderea, alimentarea si carburatia.in principal pe aici se invarte problema.as miza pe alimentare, ia vezi ce mizerii ai prin rezervor si verifica filtrul ala de benzina.vezi relantiul, vezi socul, raspunsul la acceleratie in sarcina si neutral...dupa anomalii iti poti da seama de unde e.bafta si sa ne tii la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am pornit la un drum mai lung din bucuresti dar am avut o surpriza. in timpului mersului deodata motorul s a innecat. aceleasi simptome ca si atunci cand ramai fara gaz. tragi de acceleratie dar te duci in cap. am putut sa merg in continuare dar fara demaraj si cu limita de 80 km/h. filtru de aer schimbat de 2 sapt; am filtru de benzina; carburatoarele curatate si sincronizate acu 2 luni. am fost in buc la un service si baietii de acolo mi au schimbat bujiile. dar nu alea erau problema. m au trimis la un electrician ca cica ar fi de la cititor. nici aia nu era problema. am fost apoin la un service al unui nene japonez din buc si mi am facut programare pe sambata cu diagnosticu "probleme la carburatoare". faptul ca am avut diagnostice total diferite de la fiecare service, m a pus pe ganduri. daca vreoa careva din voi s a confruntat cu o problema asemanatoare va rog dati mi sfaturi. sanatate si asfalt uscat

salut

 

ai mizerie un carburatoare......eu am avut aceeas problema de vreo 2 ori.......apa un carburator......benzina de calitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Unde gasesc si eu o maneta de ambreiaj pt GS -ul meu?

 

Un magazin sau daca dezmembreaza cineva....eu am fost la KTM si nu aveau pt modelul asta.

 

 

Salut,

Poti sa gasesti pe Louis( e 6 euro o maneta de ambreaj) Maneta ambreaj GS

Vorbesti cu Romi sau altcineva care aduce de pe Louis si o ai acasa.

bafta

PS: la suzuki e vreo 90 roni maneta si nu e nici o diferenta intre aia originala si cea de pe Louis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

90 de euro,nu de ron, e la suzuki

plus tva

 

 

O fi aurita....

 

 

 

Lasind gluma- cauta la mymoto...eu am luat una- ce" i drept cea de frana- cu 75lei.Si o avea pe stoc .De aici pana la 90 oiro + TVA.....

 

 

Buuuun....

 

 

Si acum sa trecem la treburi serioase

 

 

Cine poate aduce asa ceva ?

 

 

http://bs-motoparts.de/Streetfighter-Verkl...rz_p4647_x2.htm

 

http://bs-motoparts.de/Streetfighter-Verkl...rz_p4999_x2.htm

 

http://www.whaccessories.com/GIMBellyPanGS500.gif

 

 

 

Intreb la modul cel mai serios.

Editat de Thunder Rock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi aurita....

 

 

 

Lasind gluma- cauta la mymoto...eu am luat una- ce" i drept cea de frana- cu 75lei.Si o avea pe stoc .De aici pana la 90 oiro + TVA.....

 

 

Buuuun....

 

 

Si acum sa trecem la treburi serioase

 

 

Cine poate aduce asa ceva ?

 

 

http://bs-motoparts.de/Streetfighter-Verkl...rz_p4647_x2.htm

 

http://bs-motoparts.de/Streetfighter-Verkl...rz_p4999_x2.htm

 

http://www.whaccessories.com/GIMBellyPanGS500.gif

 

 

 

Intreb la modul cel mai serios.

 

prima o gasesti pe louis.de la acelasi pret

restul....gasesti pe e-bay si te costa pretul de acolo +~20e

 

eu de exemplu mi-am luat un far de pe e-bay cu 50 e si am platit in total 70e.gasesti pe forum o groaza de oameni care aduc.

post-37993-1218742533_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. As avea nevoie de scula cu care se regleaza pretensionarea amortizorului spate, aceasta ar trebui sa fie in trusa de scule cu care vine motocicleta dar eu din pacate nu o am. In primele 2 poze din link se vede despre ce este vorba : http://cgi.stanford.edu/~sanjayd/gs500/Upgrades/RearShock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. As avea nevoie de scula cu care se regleaza pretensionarea amortizorului spate, aceasta ar trebui sa fie in trusa de scule cu care vine motocicleta dar eu din pacate nu o am. In primele 2 poze din link se vede despre ce este vorba : http://cgi.stanford.edu/~sanjayd/gs500/Upgrades/RearShock

 

Te pot ajuta eu cu instrumentu' ala pentru amortizor...

ti-am trimis un pm..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De comandat pe internet(indiferent despre ce este vorba) este relativ simplu:

 

1.trebuie sa ai un card bancar valid(de preferat VISA, VISA ELECTRON sau MasterCard)

2.platesti folosind acel card direct pe site(ai grija ca site-ul sa aiba securizat transferul bancar din contul de card in contul de unde cumperi; apare un lacatel mic in pagina de internet explorer, ca dovada ca transferul se face in conditii de siguranta).Personal, pentru mai multa siguranta, mi-a facut un card special pentru plati pe internet(fac destule comenzi si plati cu el) pe care il alimentez cu cateva minute inainte de tranzactie doar cu suma in cauza.

3.ai grija ce modalitate de transport alegi:unele variante de transport prezente pe site-uri nu au corespondent posta romana, deci s-ar putea sa nu ajunga!

4.vei plati produsul si transportul cu cardul bancar pe site.

 

Coletul il primesti prin posta si esti chemat la oficiul postal de care apartii intr-o anumita zi si la o anumita ora, cand e prezent si reprezentantul vamal acolo.Acesta iti face vama pentru produsul comandat:platesti TVA-ul aferent sumei platite pe internet(inclusiv transport) si vama(nu la toate produsele se plateste vama, iar daca produsul e importat din UE, nu se mai plateste vama).In plus vei plati si cativa lei la posta romana.

 

Pana in prezent nu mi-am luat teapa.

 

Ar fi bine sa verifici site-ul inainte sa cumperi de pe el(sa ceri relatii la cunoscuti daca au accesat si cumparat de acolo) si e bine sa stii ca transferul din lei in valuta acceptata cu care platesti se face la un curs de schimb diferit de cel oficial(isi pun nu stiu ce comisioane de schimb valutar).

 

Bafta!

Editat de PNL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lool: Salutare! :lol:

 

Sper ca mai este inca 1 loc in "Grupul posesorilor de SuzukiGS500" si pentru mine, :D un incepator in :wave: lumea moto - permis Cat A si GS-ul luate acum ~ 2luni :lol: -

 

Am reusit sa citesc toate cele 300+ pagini, in care am gasit raspunsuri la multe intrebari. :)

 

Poate om reusi sa ne vedem candva la o plimbare... :blink:

 

Bafta! si.. Asfalt Uscat! :lol: :lol: :)

 

 

 

P.S. Ea este Suzy a mea >>> :) :laugh: :laugh:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lool: Salutare! :lol:

 

Sper ca mai este inca 1 loc in "Grupul posesorilor de SuzukiGS500" si pentru mine, :D un incepator in :wave: lumea moto - permis Cat A si GS-ul luate acum ~ 2luni :lol: -

 

Am reusit sa citesc toate cele 300+ pagini, in care am gasit raspunsuri la multe intrebari. :)

 

Poate om reusi sa ne vedem candva la o plimbare... :blink:

 

Bafta! si.. Asfalt Uscat! :lol: :lol: :)

 

 

 

P.S. Ea este Suzy a mea >>> :) :laugh: :laugh:

 

Bun venit si la multi km impreuna cu suzi-ul tau. Arata foarte bine motorasul, sa ai grija de ea ca sa aibe si ea de tine :D.

Se vede ca ai rabdare, daca ai citit atatea pagini. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Salutare! :lool:

Sper ca mai este inca 1 loc in "Grupul posesorilor de SuzukiGS500" si pentru mine, :wave: un incepator in :lol: lumea moto - permis Cat A si GS-ul luate acum ~ 2luni

Poate om reusi sa ne vedem candva la o plimbare... :)

Bafta! si.. Asfalt Uscat! :lol: :D :lol:

P.S. Ea este Suzy a mea >>> :blink: :) :laugh:

 

Bine ai venit printre noi.

Frumoasa achizitie.S-o stapanesti sanatos.

Ia-o incet pana te obisnuiesti cu ea si cu traficul.

Cati mai multi km fara probleme!

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am pornit la un drum mai lung din bucuresti dar am avut o surpriza. in timpului mersului deodata motorul s a innecat. aceleasi simptome ca si atunci cand ramai fara gaz. tragi de acceleratie dar te duci in cap. am putut sa merg in continuare dar fara demaraj si cu limita de 80 km/h. filtru de aer schimbat de 2 sapt; am filtru de benzina; carburatoarele curatate si sincronizate acu 2 luni. am fost in buc la un service si baietii de acolo mi au schimbat bujiile. dar nu alea erau problema. m au trimis la un electrician ca cica ar fi de la cititor. nici aia nu era problema. am fost apoin la un service al unui nene japonez din buc si mi am facut programare pe sambata cu diagnosticu "probleme la carburatoare". faptul ca am avut diagnostice total diferite de la fiecare service, m a pus pe ganduri. daca vreoa careva din voi s a confruntat cu o problema asemanatoare va rog dati mi sfaturi. sanatate si asfalt uscat

 

i am dat de cap. era un cui pontou nefixat. deci nu lucra deloc. cei care mi au reglat carburatoarele mai inainte le au asamblat prost si au omis o piesa de fixare(o saiba in forma de potcoava ce pe cuiu pontou). asa ceva mai rar.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut toti posesorii de GS 500. Sunt proaspatul proprietar al unui GS 500F din 2006.

Am citit aproape in totalitate cele peste 300 de pagini si vreau sa-i felicit pe membrii acestui forum pentru felul cum se ajuta intre ei. De altfel si alegerea mototcicletei am facut-o tot cu ajutorul vostru, fiind foarte dezorientat la inceput in privinta alegerii.

As avea cateva intrebari :

1. mi se intampla uneori sa nu reusesc sa scot maneta in liber. oricat incerc nu mi se aprinde beculetul verde. am mai patit o data sa fie in liber (am lasat ambreiajul liber), dar becul tot nu se aprindea. cateodata intra usor in liber, cateodata doar dupa cateva incercari. care ar putea fi problema?

2. care ar fi plaja de turatii la care e indicat sa-ti folosesti motorul?

Editat de -Rookie-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...