Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Na belea ,ca nu mi place deloc cum vine Am simulat si eu pe al meu VT dar nu mi-am dat seama cam cum ar arata.

 

 

Am sa fac maine o poza cu maneta care am dat-o jos si daca e ok am sa ti-o trimit.Cu curier sau cu vreo masina care pleaca spre Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La problema cu capacitatea rezervorului ... de 14 l + rezerva.

 

Asta am observat si eu, m-am enervat atunci si mi-a trecut. Dupa ce am ramas pe rezerva, punand si cu pipeta, tot maxim 14 l imi intra, chiar daca oficial ar trebui sa intre spre 17. Am facut testul si cu moto pe cricul central. Tot aia e. Stie cineva unde e buba ? (GS 500F 2006)

 

Teoretic trebuie sa intre 20 litri, din care 4,3 litri rezerva. Eu nu am reusit sa strecor mai mult de 17 litri niciodata.

P.S. Tot un GS 500 F 2006

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi la dezmembrari daca gasesti ceva mai ieftin. Unul nou e scump, indiferent de unde-l iei.

Ar mai fi solutii alternative pe la 200-250 lei, noi, cu semnale incluse si prinderi universale:

HLUDEMBLK.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! stie cineva daca la gs se mai potrivesc faruri si de la alte moto...am mare nevoie de unul si nici nu prea am bani. unul nou are cineva idee cat costa? multumesc anticipat.

De la Bandit cred, SV. Poate mai da cineva idei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da si p'asta (bug spoilerul )http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_v...ments=#comments cine mi-l aduce ca daca nu-i pe louis putine sanse.Iar de la dezmembrat vre-un GPZ astept 200ani

 

te-ai uitat si tu la piesa aia daca o ai ? :scratch:

nu de alta dar sa stiu si eu daca mai caut sau nu

 

:kali:

Editat de black_killer_reloaded
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O am ,o am.E maneta completa doar ca-i indoita dar partea de dupa articulatie.Saptamana viitoare ti-o trimit cu fancurierul Nush cat te va costa .Daca ai vreo varianta mai ieftina,eu stiu ,vreo masina care sa treaca prin brasov ar fi mai ieftin pt tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s ar putea sa fie frana de motor,cu care nu esti obisnuit,daca ai facut scoala pe vreun 125 sau ceva in 2 timpi

te ai gandit la asta?e destul de puternica,la drum intins daca stii aproape ca nu mai trebuie sa franezi,desi masinile o fac,tu rezolvi totul din acceleratie si din frana de motor,asta daca mergi relaxat

 

Scuze de raspuns tarziu dar... :scratch:

 

Am facut scoala pe o Yamaha YBR 125 si un Suzuki GN 250 pe care am dat si examen. Cu siguranta nu sunt obisnuit cu frana de motor la motocicleta (incerc sa ma obisnuiesc), eu sunt obisnuit cu conserva, care cand scot din viteza motorul ramane 1-2 secunde turat (cred ca face asa ca sa se schimbe lin vitezele).

Oricum cand trebuie sa opresc (la semafor de exemplu) las libera acceleratia cat mai incet posibil, ca sa nu se smuceasca, si cu frana de motor incetinesc pana la ~ 10-20 Km/h apas ambreiajul dupa care pun frana fata + spate (uneori spate nu mai e nevoie sa folosesc) si schimb vitezele pana la neutru.

 

Bafta!

 

la motoarele cu doi cilindri ai ceva cuplu si pe frana de motor. intinde lantul. cel mai important, invata sa inchizi gazu'. Joaca-te cu ea in a 6a cand mergi intins, pana nu se mai simte soc intre frana de motor si tractiune. It's a must pt un motociclist bun.

 

pt cei care baga greu in viteza, trebuie verificat nivelul uleiului exact cum scrie la carte (sa nu fie prea mult)

pt cei care baga putin greu in viteza cand e f cald motoru', au gs500

 

Scuze ptr raspunsul tarziu dar... :kali:

 

Merci de sfat! Oricum acum fac trecerea intre gaz deschis/inchis mult mai lin, dar tot imi ia destui metri pana sa o fac fara sa se simta.

 

As vrea sa intind lantul, la service nu prea mai vreau sa ma duc ptr ca am fost al 2 (Tomina si Kawa) si am plecat cu o impresie foarte proasta, teoretic stiu sa-l intind (am citit si manualul Haynes), dar mi-e frica ca dupa ce desfac sa nu pun roata 1mm stramba - practica ne omoara nu? O sa vad cum stau cu banii, poate o duc la B&S, incerc si acolo...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de raspuns tarziu dar... :scratch:

 

Am facut scoala pe o Yamaha YBR 125 si un Suzuki GN 250 pe care am dat si examen. Cu siguranta nu sunt obisnuit cu frana de motor la motocicleta (incerc sa ma obisnuiesc), eu sunt obisnuit cu conserva, care cand scot din viteza motorul ramane 1-2 secunde turat (cred ca face asa ca sa se schimbe lin vitezele).

Oricum cand trebuie sa opresc (la semafor de exemplu) las libera acceleratia cat mai incet posibil, ca sa nu se smuceasca, si cu frana de motor incetinesc pana la ~ 10-20 Km/h apas ambreiajul dupa care pun frana fata + spate (uneori spate nu mai e nevoie sa folosesc) si schimb vitezele pana la neutru.

 

Bafta!

 

 

 

Scuze ptr raspunsul tarziu dar... :kali:

 

Merci de sfat! Oricum acum fac trecerea intre gaz deschis/inchis mult mai lin, dar tot imi ia destui metri pana sa o fac fara sa se simta.

 

As vrea sa intind lantul, la service nu prea mai vreau sa ma duc ptr ca am fost al 2 (Tomina si Kawa) si am plecat cu o impresie foarte proasta, teoretic stiu sa-l intind (am citit si manualul Haynes), dar mi-e frica ca dupa ce desfac sa nu pun roata 1mm stramba - practica ne omoara nu? O sa vad cum stau cu banii, poate o duc la B&S, incerc si acolo...

 

e foarte scump la B&S, de fapt...nerentabil

 

e foarte usor de strans lantul: desfaci piulita de la axul rotii si apoi strangi din ambele parti in aceeasi masura (suruburile care vin in continuarea furcii spate,paralele cu roata), verifici pe gradatia de pe furca daca sunt egal stranse.lantul trebuie sa aibe un joc sus-jos de ~2cm (asa stiam, sa ma corecteze cineva daca gresesc).dupa ce ai facut operatiunea strangi la loc axul rotii si gata.bafta

 

hint: incearca sa lucrezi cu chei inelare/tubulare pentru ca exista riscul sa distrugi piulita/surubul cu o cheie fixa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e foarte scump la B&S, de fapt...nerentabil

 

e foarte usor de strans lantul: desfaci piulita de la axul rotii si apoi strangi din ambele parti in aceeasi masura (suruburile care vin in continuarea furcii spate,paralele cu roata), verifici pe gradatia de pe furca daca sunt egal stranse.lantul trebuie sa aibe un joc sus-jos de ~2cm (asa stiam, sa ma corecteze cineva daca gresesc).dupa ce ai facut operatiunea strangi la loc axul rotii si gata.bafta

 

hint: incearca sa lucrezi cu chei inelare/tubulare pentru ca exista riscul sa distrugi piulita/surubul cu o cheie fixa

 

OK : de cat sunt cheile alea si de unde cumpar niste chei de calitate ? Eu ma tot duc la tata sa imi stranga lantul (nu radeti de mine, pe mine ma tot f... lenea iar dupa, primeste bonus si ii las motorul sa sa dea cu el cat vrea :scratch: ) dar cred ca e timpul sa incep si eu sa fac operatiunea asta . Deci ... ceva recomandari ?

 

P.S. Nu ma trimiteti in Vitan, vreau un magazin "de firma" de la care sa imi iau 2-3-5 chei pe care sa le am pana la pensie ...

Editat de Remyx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum cand trebuie sa opresc (la semafor de exemplu) las libera acceleratia cat mai incet posibil, ca sa nu se smuceasca, si cu frana de motor incetinesc pana la ~ 10-20 Km/h apas ambreiajul dupa care pun frana fata + spate (uneori spate nu mai e nevoie sa folosesc) si schimb vitezele pana la neutru.

 

Pai nu lasi nimica incet nenea. Pur si simplu, tragi ambreiajul inainte de orice operatiune de franare. Tragi ambreiaj, nu mai conteaza ce faci cu gazu' din momentu asta. Ciupesti olecuta spatele(optional), te dai pe frana fata si pe aia spate pt ajutor. La topicul de la tutoriale ala cu testul de franare cu/fara ambreiaj se arata destul de clar ca franarea/incetinirea cu ambreiajul tras e mult mai eficienta.

 

Am avut o gramada de discutii cu prieteni de-ai mei care ,in majoritate, folosesc frana de motor (lasatu' gazului). Fiecare conduce cum ii place. Io inainte de orice, trag ambreiajul. Din foarte multe motive, cel mai important fiind ca ma pot opri foarte repede si foarte controlat :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e foarte scump la B&S, de fapt...nerentabil

 

e foarte usor de strans lantul: desfaci piulita de la axul rotii si apoi strangi din ambele parti in aceeasi masura (suruburile care vin in continuarea furcii spate,paralele cu roata), verifici pe gradatia de pe furca daca sunt egal stranse.lantul trebuie sa aibe un joc sus-jos de ~2cm (asa stiam, sa ma corecteze cineva daca gresesc).dupa ce ai facut operatiunea strangi la loc axul rotii si gata.bafta

 

hint: incearca sa lucrezi cu chei inelare/tubulare pentru ca exista riscul sa distrugi piulita/surubul cu o cheie fixa

 

Dap, asa la "prima vedere" par scumpi dar daca lucreaza bine cred ca se merita. Decat ca la Kawa Motors unde "mecanicul" :D , la un schimb de ulei + filtru ulei nu mai pune garnitura de cauciuc cu care venise filtrul nou, iar ca sa schimbe placutele frana spate, din lene sau prostie nu mai da etrierul jos si incearca cu o surubelnita f mare sa faca loc pana poate ceva cedeaza... Iar la Tomina, am zis la "mecanic" :crack: sa-mi faca o constatare generala (de abia o cumparasem) si, se uita el peste tot, dupa care porneste motorul, baga I-a pune frana fata tare, tureaza motorul si da drumul la ambreiaj, nu stiu ce-o fi vrut sa incerce, sa faca un burn-out sau avea el chef sa schimbe un ambreiaj... Sau poate sunt eu prea paranoic :peace: , si invatat prost de mecanicul de la conserva...

 

Merci de sfat! O sa incerc sa il intind eu, si sper k dupa aia sa nu fie stramba roata spate... :scratch:

 

Bafta!

 

Pai nu lasi nimica incet nenea. Pur si simplu, tragi ambreiajul inainte de orice operatiune de franare. Tragi ambreiaj, nu mai conteaza ce faci cu gazu' din momentu asta. Ciupesti olecuta spatele(optional), te dai pe frana fata si pe aia spate pt ajutor. La topicul de la tutoriale ala cu testul de franare cu/fara ambreiaj se arata destul de clar ca franarea/incetinirea cu ambreiajul tras e mult mai eficienta.

 

Am avut o gramada de discutii cu prieteni de-ai mei care ,in majoritate, folosesc frana de motor (lasatu' gazului). Fiecare conduce cum ii place. Io inainte de orice, trag ambreiajul. Din foarte multe motive, cel mai important fiind ca ma pot opri foarte repede si foarte controlat :kali:

 

 

Salut! Pai, eu asa faceam innainte (obisnuinta de la conserva), numai ca am vazut pe "ceilalti" / destul de multi, ca la oprire la semafor folosesc frana motor (ei schimba si treptele, eu nu), si am vazut ca se poate opri si asa (numai ca eu la frana motor nu schimb trepte inf, ci o las in treapta in care era, si dupa ce scade turatia destul de mult ~2000rot, atunci apas ambreiaj si franele). Folosesc "metoda" asta de oprire in cazul in care am destul spatiu ptr asa ceva, dar daca tb sa opresc mai brusc, eliberez acc, apas franele si apas ambreiaj.

Oricum, merci de sfat, si o sa mai testez variante de oprire sa vad care e cea mai optima ptr diff situatii.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Pai, eu asa faceam innainte (obisnuinta de la conserva), numai ca am vazut pe "ceilalti" / destul de multi, ca la oprire la semafor folosesc frana motor (ei schimba si treptele, eu nu), si am vazut ca se poate opri si asa (numai ca eu la frana motor nu schimb trepte inf, ci o las in treapta in care era, si dupa ce scade turatia destul de mult ~2000rot, atunci apas ambreiaj si franele). Folosesc "metoda" asta de oprire in cazul in care am destul spatiu ptr asa ceva, dar daca tb sa opresc mai brusc, eliberez acc, apas franele si apas ambreiaj.

Oricum, merci de sfat, si o sa mai testez variante de oprire sa vad care e cea mai optima ptr diff situatii.

 

Bafta!

 

Eu de ex retrogradez in trepte concomitent cu franarea cum ma apropiu de semafor sau ceva. si ajuta mult in franare si reduce efortul pe placute si scurteaza distanta. Am observat ca pana si in cazuri de franare brusca de urgenta de ex caruta iesita in farta la 120.. am franat cu ambele frane.. fara sa blochez spatele si am retrogradat in trepte lasand ambreajul liber cate-o secunda in fiecare viteza si m-o ajutat mult Si inainte de fiecare retrogradare trag putin de gaz ca treapta inferioara sa prinda motorul mai turat si sa nu blocheze / agete putin roata cand eliberez ambreajul.

La semafor e si mai elegant si mai convenabil sa fii in 1 sau neutru cand te-ai oprit complet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar semighidon stanga pt gs500. E teava pe care se monteaza mansonul, ambreiajul si comenzile pt lumini. Foarte misto facut tot ansamblul, sau am eu noroc. S-a indoit numai teava

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar semighidon stanga pt gs500. E teava pe care se monteaza mansonul, ambreiajul si comenzile pt lumini. Foarte misto facut tot ansamblul, sau am eu noroc. S-a indoit numai teava

post-5890-1219685353_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar semighidon stanga pt gs500. E teava pe care se monteaza mansonul, ambreiajul si comenzile pt lumini. Foarte misto facut tot ansamblul, sau am eu noroc. S-a indoit numai teava

 

daca gasesti o pereche sa stii ca eu vreau manerul drept, am observat cand am demontat comenzile ca e putin fisurat aproape de prindere si mi-e cam tarsa cu el..

 

 

 

 

 

legat de unde puteti cumpara chei de calitate: zona Maica Domnului/Tei, la acele magazine cu specific de electronice si alte dracii....unele magazine au si scule de calitate care nu se compara cu alea din vitan sau piata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...