Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Da cred ca cel mai simplu ar fi o comparatie.Si al meu are un zgomot metalic ascutit care se aude pronuntat la rece, dar am fost primul care am desfacut motorul si daca are ceva atunci e de la mama natura asa. Ghidonul nu are nimic te cred cu privire la ce zici tu cu preluarea vibratiilor dar nu e de acolo,vibratia vine de la motor o simt mai pronuntata in sa si nu in maini. Am auzit pe cineva care zicea ca-i vibreaza toata motocicleta si a scapat de vibratie cand a montat alta toba....acuma nu stiu

Bafta!

Daca exista cineva care ma poate ajuta cu o proba stiu o terasa marfa prin tei in parc studentesc dau o bere sau un suc dupa caz :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da cred ca cel mai simplu ar fi o comparatie.Si al meu are un zgomot metalic ascutit care se aude pronuntat la rece, dar am fost primul care am desfacut motorul si daca are ceva atunci e de la mama natura asa. Ghidonul nu are nimic te cred cu privire la ce zici tu cu preluarea vibratiilor dar nu e de acolo,vibratia vine de la motor o simt mai pronuntata in sa si nu in maini. Am auzit pe cineva care zicea ca-i vibreaza toata motocicleta si a scapat de vibratie cand a montat alta toba....acuma nu stiu

Bafta!

Daca exista cineva care ma poate ajuta cu o proba stiu o terasa marfa prin tei in parc studentesc dau o bere sau un suc dupa caz :cheers:

 

se poate :banana: eu de cand am montat toba aia de carbon a inceput sa vibreze mai tare motorasul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu simt vibratia aia pe la 5000-6000 de ture insa cum trec de turatia respectiva nu se mai simte nimic.

este greu de facut operatiile de intretinere legate de strangerea chiulasei,verificat lant distrib,etc? ma refer desfacerea m otorului,etc

 

poate facem o intalnire...poate dam de cap vibratiei....doar sa sara cineva cu un garaj si cu scule :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu simt vibratia aia pe la 5000-6000 de ture insa cum trec de turatia respectiva nu se mai simte nimic.

este greu de facut operatiile de intretinere legate de strangerea chiulasei,verificat lant distrib,etc? ma refer desfacerea m otorului,etc

 

poate facem o intalnire...poate dam de cap vibratiei....doar sa sara cineva cu un garaj si cu scule :cheers:

 

Salut. Nu trebuie sa desfaci tot motorul pentru a verifica daca lantzul de(la) distributie este uzat. Este suficient sa dai jos rezervorul si capacul chiulasei. Parerea mea este ca inainte de a desface vreun surub trebuie sa fiti siguri ca este ceva defect in motor. De cele mai multe ori este vorba de reglaje la carburator si defecte la aprindere (adica bujii sau fishe), ori este o impresie subiectiva. Mai intai de toate trebuie sa eliminati subiectivismul comparand motocicleta cu alta asemanatoare ca an si km .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu simt vibratia aia pe la 5000-6000 de ture insa cum trec de turatia respectiva nu se mai simte nimic.

este greu de facut operatiile de intretinere legate de strangerea chiulasei,verificat lant distrib,etc? ma refer desfacerea m otorului,etc

 

poate facem o intalnire...poate dam de cap vibratiei....doar sa sara cineva cu un garaj si cu scule :cheers:

Eu am si spatiu si scule am facut toate verificarile posibile la a mea si dupa 2000 km a reaparut vibratia. Pentru cine e interesat va stau la dispozitie cu strangere chiulasa verificari motor reglat/echilibrat carburatoare...

Bafta!

 

inainte de a desface vreun surub trebuie sa fiti siguri ca este ceva defect in motor.

Daca in carte scrie ca la 6000 km motorul trebuie desfacut atunci eu asa fac ca poate stiu ei mai bine. Normal ca in tara noastra exista ideea aia tampita cand vrei sa vinzi motorul de genul ''cum domne' ai umblat in motor,atunci imi pare rau dar nu...''.Cand aud la altii ca au 20.000 km si nu au desfacut motorul pentru revizii ma apuca dracii, de astfel de vanzatori m-am lipsit cand mi-am luat gs-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am si spatiu si scule am facut toate verificarile posibile la a mea si dupa 2000 km a reaparut vibratia. Pentru cine e interesat va stau la dispozitie cu strangere chiulasa verificari motor reglat/echilibrat carburatoare...

Bafta!

 

 

Daca in carte scrie ca la 6000 km motorul trebuie desfacut atunci eu asa fac ca poate stiu ei mai bine. Normal ca in tara noastra exista ideea aia tampita cand vrei sa vinzi motorul de genul ''cum domne' ai umblat in motor,atunci imi pare rau dar nu...''.Cand aud la altii ca au 20.000 km si nu au desfacut motorul pentru revizii ma apuca dracii, de astfel de vanzatori m-am lipsit cand mi-am luat gs-ul.

 

 

O mica si importanta observatie: "motorul desfacut" probabil ca la tine are alt sens , dar in general inseamna ca desfaci motorul in asa fel incat sa ai acces la toate partile lui vitale - adica sa poti umbla la pistoane , la vibrochen la cuzineti la cutia de viteze ..... EI BINE nu se recomanda asa ceva la 6000 Km in nici un caz. "motor desfacut" se practica doar la reparatii capitale si din proprie experienta recomand cat mai rar (adica la 80.000 km odata).

 

Ceea ce trebuie facut mai des (si probabil la asta te referi) este sa "desfaci capacul de la chiulasa" pe unde ai acces sa strangi chiulasa, sa verifici/reglezi jocul de la supape , sa verifici daca lantz-ul de la distributie e intins.

 

bafta.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce trebuie facut mai des (si probabil la asta te referi) este sa "desfaci capacul de la chiulasa" pe unde ai acces sa strangi chiulasa, sa verifici/reglezi jocul de la supape , sa verifici daca lantz-ul de la distributie e intins.

bafta.

Da,la asta ma refeream srry de neintelegere si incoerenta in exprimare si promit SOLEMN ca nu voi mai repeta greseala efectuata :cheers:

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,la asta ma refeream srry de neintelegere si incoerenta in exprimare si promit SOLEMN ca nu voi mai repeta greseala efectuata :banana:

bafta

 

la asta ma refeream si eu, nicidecum la desfacut tot motorul, ci doar la operatiile de rutina si intretinere.poate facem odata o intalnire si vedem cum sta treaba la fiecare....daca vine si cineva care a mai desfacut capacul chiulasei....si mai bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

A mea acu face alte belele.

 

Am facut plinul, si dupa ce am mers vreo 50 km, si acu cand ii dau mai tare gas, da in nas si da si ceva rateuri mici. Stiu ca am filtrul f imbacsit, dar l-am dat jos, am dat o tura de cartier si tot asa face. Demarajul e cu mult mai bun fara filtru (am crezut ca ma ridica pe o roata instant) dar tot da in nas si mici rateuri. Daca cresc usor in turatii parca merge mai bine. Carburile au fost sincronizate acu vreo 3-4 luni. Nu stiu bujiile in ce stare sunt, adica daca dupa ziua de azi au calamina sau nu pe ele, si daca s-a curatat cand am dat jos filtrul, desi nu cred ca am dat o tura mica sa vad daca mai da in nas.

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak bujiile sunt ok, sigur e de la carburatoare. sa nu ti fi cazut vreun ac din cele doua inauntru. problema asta am avut o si eu cu aceleasi simptome. acum am altceva ce am auzit si la alte gs-uri.: cand depasesc 140km/h si merg constant se inneaca motoru, scade turatia, si terbuie sa incetinesc ca sa si revina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak bujiile sunt ok, sigur e de la carburatoare. sa nu ti fi cazut vreun ac din cele doua inauntru. problema asta am avut o si eu cu aceleasi simptome. acum am altceva ce am auzit si la alte gs-uri.: cand depasesc 140km/h si merg constant se inneaca motoru, scade turatia, si terbuie sa incetinesc ca sa si revina.

Sunt multi pe forumul asta care zic ca nu are rost sa desfaci ceva daca nu e nimic stricat. Sfatul meu: desfaceti ca asa invatati!Luati frumos manualul pt gs 500 de la Haynes si cititi cu atentie. Prin el scrie si despre troubleshooting ce si cum. Ce aveti voi sunt probleme minore care necesita ceva manopera. Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar in conditiile in care nu reusiti sa va dati seama de probleme cu ce va ajuta sfaturile,ca doar nu o sa va apucati voi sa desfaceti,nu? Deci oricum o sa ajungeti la un mecanic ( bafta voastra daca va e prieten ca e mai ieftin).Si inca ceva acum sunteti acasa frumos motorul aproape dar daca sunteti de 300 km de casa ce-i mai faceti?

Experienta fratilor in demontat asta va trebuie.

Bun la voi problemele sunt de la carburator asta puteti afla uitandu-va la bujii mai exact la culoare(exista si pe forumul asta ajutor in acest sens,sau alte site-uri).Na acum aveti un punct de start. Si sincer sfaturi pot fi multe dar nu neaparat exacte pentru ca pana nu simti/vezi/mirosi(DA, mirosi toba si asta spune multe despre amestec aer/benzina) nu ai cum sa stii exact.

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multi pe forumul asta care zic ca nu are rost sa desfaci ceva daca nu e nimic stricat. Sfatul meu: desfaceti ca asa invatati!Luati frumos manualul pt gs 500 de la Haynes si cititi cu atentie. Prin el scrie si despre troubleshooting ce si cum. Ce aveti voi sunt probleme minore care necesita ceva manopera. Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar in conditiile in care nu reusiti sa va dati seama de probleme cu ce va ajuta sfaturile,ca doar nu o sa va apucati voi sa desfaceti,nu? Deci oricum o sa ajungeti la un mecanic ( bafta voastra daca va e prieten ca e mai ieftin).Si inca ceva acum sunteti acasa frumos motorul aproape dar daca sunteti de 300 km de casa ce-i mai faceti?

Experienta fratilor in demontat asta va trebuie.

Bun la voi problemele sunt de la carburator asta puteti afla uitandu-va la bujii mai exact la culoare(exista si pe forumul asta ajutor in acest sens,sau alte site-uri).Na acum aveti un punct de start. Si sincer sfaturi pot fi multe dar nu neaparat exacte pentru ca pana nu simti/vezi/mirosi(DA, mirosi toba si asta spune multe despre amestec aer/benzina) nu ai cum sa stii exact.

Spor la treaba!

 

are dreptate cu bujiile .... in functie de culoarea lor se poate diagnostica. Si cu mirositul gazelor ce ies pe toba se poate , numai ca trebuie sa ai ceva experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte adevarat ceea ce spuneti voi, dar unii dintre noi chiar nu se pricep la mecanica&stuff. Este normal sa punem intrebari chiar daca problemele unora sunt minore. De sa-mi bag nasu unde nu ma pricep?? Ca sa am ce strica?? Si de ce sa merg la un mecanic fara absolut nici o idee despre cam ce ar putea cauza o anumita problema?? Ca eu sa am de exemplu problema cu benzina proasta sau cu carburile, si mecanicu sa-mi zica ca nustiu ce e stricat in motor si sa ma incarce la plata total aiurea??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

A mea acu face alte belele.

 

Am facut plinul, si dupa ce am mers vreo 50 km, si acu cand ii dau mai tare gas, da in nas si da si ceva rateuri mici. Stiu ca am filtrul f imbacsit, dar l-am dat jos, am dat o tura de cartier si tot asa face. Demarajul e cu mult mai bun fara filtru (am crezut ca ma ridica pe o roata instant) dar tot da in nas si mici rateuri. Daca cresc usor in turatii parca merge mai bine. Carburile au fost sincronizate acu vreo 3-4 luni. Nu stiu bujiile in ce stare sunt, adica daca dupa ziua de azi au calamina sau nu pe ele, si daca s-a curatat cand am dat jos filtrul, desi nu cred ca am dat o tura mica sa vad daca mai da in nas.

 

Merci.

Da bujiile jos, zi o culoare/stare. Oricum, daca ai dat filtrul jos si merge bine, clar ca merge imbogatit si cu filtru curat. Curata carburile si verifica reglajul amestecului, din moment ce spui ca in ture mai mari merge mai bine (posibil sa fie suruburile dereglate sau canalul lor blocat). In momentul in care urca turele, influenta surubului de amestec devine din ce in ce mai nesemnificativa, deci .. este o explicatie

 

cand depasesc 140km/h si merg constant se inneaca motoru, scade turatia, si terbuie sa incetinesc ca sa si revina.

 

Referitor la problema de 140 kmh, pare ca nu face fata fluxul de benzina spre carburator /nivel aiurea al plutitoarelor in carburatoare(posibil prea mare)

 

Sunt multi pe forumul asta care zic ca nu are rost sa desfaci ceva daca nu e nimic stricat. Sfatul meu: desfaceti ca asa invatati!Luati frumos manualul pt gs 500 de la Haynes si cititi cu atentie. Prin el scrie si despre troubleshooting ce si cum. Ce aveti voi sunt probleme minore care necesita ceva manopera. Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar in conditiile in care nu reusiti sa va dati seama de probleme cu ce va ajuta sfaturile,ca doar nu o sa va apucati voi sa desfaceti,nu? Deci oricum o sa ajungeti la un mecanic ( bafta voastra daca va e prieten ca e mai ieftin).Si inca ceva acum sunteti acasa frumos motorul aproape dar daca sunteti de 300 km de casa ce-i mai faceti?

Experienta fratilor in demontat asta va trebuie.

Bun la voi problemele sunt de la carburator asta puteti afla uitandu-va la bujii mai exact la culoare(exista si pe forumul asta ajutor in acest sens,sau alte site-uri).Na acum aveti un punct de start. Si sincer sfaturi pot fi multe dar nu neaparat exacte pentru ca pana nu simti/vezi/mirosi(DA, mirosi toba si asta spune multe despre amestec aer/benzina) nu ai cum sa stii exact.

Spor la treaba!

 

Sunt si eu de parere ca nu strica sa stii cateva notiuni de baza pentru diagnosticarea/rezolvarea unor probleme. Oricine poate sa inceapa cu schimbarea/curatarea unor filtre de aer/benzina/ulei. Se pot da jos carburatoare, desface cate unul, cu poze cu fiecare etapa sau cu un tutorial imprimat langa el. Toate ajuta, nu mereu ai acces la un mecanic sau uneori chiar la un prieten.

Eu mi-am inceput experienta pe un sarac de Oltcit, la care i-am desfacut motorul de vreo 3 ori si pus la loc(doamne ce mi-au placut acei 4 cilindrii boxer-inca mai merge motorul :D). De undeva trebuie sa incepi, conteaza sa ai incredere in tine si sa constientizezi ca poate doar sa te ajute pe viitor experienta.

 

Este foarte adevarat ceea ce spuneti voi, dar unii dintre noi chiar nu se pricep la mecanica&stuff. Este normal sa punem intrebari chiar daca problemele unora sunt minore. De sa-mi bag nasu unde nu ma pricep?? Ca sa am ce strica?? Si de ce sa merg la un mecanic fara absolut nici o idee despre cam ce ar putea cauza o anumita problema?? Ca eu sa am de exemplu problema cu benzina proasta sau cu carburile, si mecanicu sa-mi zica ca nustiu ce e stricat in motor si sa ma incarce la plata total aiurea??

 

Am citit si eu destule pagini ale acestui forum, nu cred ca le-am citit pe toate de cand m-am inscris, insa am raspuns si am invatat de la multi oameni.

Sunt multe raspunsuri si intrebari la sectiunea Service a forumului, care s-au dat de mai mult timp si interesante in acelasi timp, care se aplica foarte frumos si la GS.

O parere personala ar fi ca suportul din partea GS-istilor va fi mereu, doar ca probabil au crescut si standardele membrilor si nu mai raspund cu aceeasi ardoare la probleme deja solutionate.

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri

 

Vad ca acum cand am venit de la munca nu a mai facut nimic ciudat. Am pornit-o fara soc si a mers ok pana acasa. Maine dimineata cand o sa o pornesc cu socul o sa vad daca mai face. Desi am verificat si tija aia de la carburatoare (aferenta socului) se inchide pana la capat, iar moto nu sta mai turat dect de obicei. Mentionez ca nu merg niciodata cu socul tras. De obicei stau vreo 3 minute las socul si dupa aia plec.

 

Asta o data..

 

Iar a doua.. Stiu ca problemele se tot repeta de 1000000 de ori, stiu ca nu poti sa mai raspunzi cu aceeasi ardoare de 1000000 de ori la ceeasi problema, dar cateodata functia search nu ajuta la nimic. Si mai iau exemplul meu: Sunt grafician, nu am nici in clin nici in maneca cu mecanica, iar problema cea mai mare e ca nu prea am nici timp. Si oricum eu sunt de parerea ca acolo unde nu ma priecp nu ma bag. Las pe altu care stie. Si e normal sa fie asa. Dar nici nu vreau sa ma duc la acea persoana care stie si sa ma traga in piept (datorita nepriceperii mele). Inainte de a afla raspunsurile voastre, daca m-as fi dus la un mecanic putea sa-mi spuna orice: ca e motorul, ca e cutia, ca e x ca e y. Si l-as fi crezut. Asa daca e nevoie voi stii exact daca isi bate joc de mine sau nu.

 

Oricum merci mult pentru ajutor. (pentru ca intotdeauna am primit raspuns la problemele mele care au fost expuse pe aici)

Editat de adi_mot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt admin de retea (nici o tangenta), aproape inginer(numai teoria nu ajuta).

Stau cu motorul pe bara de sapt trecuta ca l-am desfacut, pt ca imi pierdea ulei si compresie. Se pare ca a fost doar problema de etansari si calamina multa pe supape(toate rezolvate). Acum astept un pinion mai mic de 15 dinti (cel de atac - 15 in loc de16 cat are GS-ul- ceva mai multe ture la aceeasi viteza dar mai mult cuplu) si sper cu asta sa concluzionez problemele mecanice. Raman cele estetice :D

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pinionul l-am luat de la cineva care vindea pinion si foaie de FZR. Culmea e ca la prinderea de ax e identic pinionul doar ca are 15 dinti. Norocul meu :D

Din cate stiu, merg si de la gsx-uri, care au 15 dinti la GS. Ramane sa las ceva impresii dupa ce il pun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit inainte, poti schimba pana la 13, efectele fiind extreme. La cel de 13, nu mai tii roata jos, aluneca in curbe daca dai gaz tare.

La cel de 14 este ca si cand ai avea 5 trepte(bineinteles doar ipotetic vorbind, ca se schimba toate rapoartele), a 6-a are raportul la a 5-a, cu acest pinion.

La 15, schimbarea este usoara, in sensul ca ar urca cu vreo 600 de ture in plus in fiecare treapta pentru o anume viteza. Sa vad si practic acuma :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor posesorilor de gs. Mi-am luat si eu unul din iunie si am gafat-o deja... am cazut ieri cu ea pe partea dreapta si mi-am indoit semighidonul din dreapta, s-a rupt oglinda din panoul de comanda si s-a rupt si levierul de la frana... m-ar interesa sa cumpar semighidonul dreapta eventual cu panoul de comanda pentru oglinda... Apropos sunt din Sibiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pinionul l-am luat de la cineva care vindea pinion si foaie de FZR. Culmea e ca la prinderea de ax e identic pinionul doar ca are 15 dinti. Norocul meu :D

Din cate stiu, merg si de la gsx-uri, care au 15 dinti la GS. Ramane sa las ceva impresii dupa ce il pun

 

Vezi ca nu e suficient sa se potriveasca pe ax. Trebuie sa se potriveasca lantz-ul pe pinion adica sa aiba acelasi "pas" (sau "modul" in termeni de roti dintate). Daca exista diferente de pas, chiar diferente mici, o sa iti uzeze pinionul si lantzul repede , iar periculos este sa sara lantz-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru viitor, cand vreti sa va "jucati" cu calcaturile la GS-uri:

 

Pinionul de GS-uri pana in 1994 este asta

http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&...uid=1625&p= iar calcatura cu 15 dinti este pt urmatoarele mobre http://www.jtsprockets.com/61.0.html?&...artnr=JTF565,15

Alte calcaturi - http://www.jtsprockets.com/61.0.html?&L=0

 

 

Pinionul de GS-uri 1994+ este asta http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&...uid=1627&p= iar calcatura de 15 dinti este pentru http://www.jtsprockets.com/61.0.html?&...artnr=JTF516,15

Alte calcaturi - http://www.jtsprockets.com/61.0.html?&L=0

 

P.S. Un pinion mai mic, foaie mai mare(sau la fel) = demaraj mai bun, top-speed mai mic. Un pinion mai mare si o foaie mai mica (sau la fel) = demaraj mai slab, top-speed mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gs-ieti din bucuresti, nu aveti careva vreun pneu spate de vanzare/dat? folosit, dar nu gaurit.

am eu un bridgestone dar e invechit si destul de ros(parca mai are desen pe mijloc totusi) l-am pastrat pentru cazul in care am nev. de el urgent...nu recomand decat pentru deplasari de oras la nevoie. Daca il vrei da-mi pm cu nr de tel. si te sun cand ajung acasa (zona tei/floreasca)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...