Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

daca gasesti o pereche sa stii ca eu vreau manerul drept, am observat cand am demontat comenzile ca e putin fisurat aproape de prindere si mi-e cam tarsa cu el..

 

 

 

 

 

legat de unde puteti cumpara chei de calitate: zona Maica Domnului/Tei, la acele magazine cu specific de electronice si alte dracii....unele magazine au si scule de calitate care nu se compara cu alea din vitan sau piata

 

La Vitacom Electronics pe Ghica Tei 73 si de azi pe Lizeanu 25 .. da la Ghica colt cu Maica e ok. Sunt si scule Pro's Kit care sunt foarte ok ca si calitate/pret sau profesionale Facom cu garantie pe viata fabricate in Franta da alea te si costa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dragi gs-isti dupa 2 ani trebuie sa ma despart de gs ul meu,vreau sa trec la ceva mai mare , un CB sevenfifty :unsure: asa ca acum este de vanzare.Motocicleta este adusa din Germania,luata de la primul proprietar,in romania eu sint unicul proprietar,are carte service,bujii ngk iridium,uleiul si cauciucurile schimbate acum 2 luni ,pe spate am pus mai lat 140/17.

In pret intra si setul de coburi si top-case cu tot cu cadru si un rucsac de rezervor foarte utile in calatoriile mai lungi.

Este in perfecta stare de functionare,ideala pt incepatori.Consum 3,5 - 4 L/100 km

 

Detalii si poze aici

 

Numai bine si asfalt uscat! :angry:

Editat de zigggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_v...ments=#comments

 

stiu ca nu e in romana.. dar poza spune totul :unsure:

...poza spune totul ... dar nu si ca ar fi de la Kawasaki GPZ500

...din tot ce am comparat vizual (tot din poze)... nu este de la un GPZ... are un ''brat'' transversal aproape de varf si niste ''prize de aer'' laterale...ceea ce la GPZ nu se regasesc ... daca chiar este de la un GPZ inseamna ca au fost modificate, adaptate.. ceea ce presupune indemanare personala

 

...chiar nu am inteles aproape nici o ''boaba'' din ce scrie acolo (danemarca ?) dar pozele sunt concludente ...arata frumos

si eu as fi tentat sa fac ceva de genul ... chiar nu a facut nimeni vreo adaptare/creatie de genul asta ... sa imi dea vreun sfat/idee/solutie... ceva? ...sunt sigur ca trebuie investit timp, bani, rabdare ... multumesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...poza spune totul ... dar nu si ca ar fi de la Kawasaki GPZ500

...din tot ce am comparat vizual (tot din poze)... nu este de la un GPZ... are un ''brat'' transversal aproape de varf si niste ''prize de aer'' laterale...ceea ce la GPZ nu se regasesc ... daca chiar este de la un GPZ inseamna ca au fost modificate, adaptate.. ceea ce presupune indemanare personala

 

...chiar nu am inteles aproape nici o ''boaba'' din ce scrie acolo (danemarca ?) dar pozele sunt concludente ...arata frumos

si eu as fi tentat sa fac ceva de genul ... chiar nu a facut nimeni vreo adaptare/creatie de genul asta ... sa imi dea vreun sfat/idee/solutie... ceva? ...sunt sigur ca trebuie investit timp, bani, rabdare ... multumesc...

 

 

Piesa nu e de la GPZ klar.E un aftermarket.Am gasit-o in State si in Anglia.Cu englezul am vb pe mail si de saptamana viitoare va fi available overseas.Dupa ce imi8 vine piesa o sa postez poze cu ea montata.Daca esti curios cum vine cauta la inceputul topicului si-o vei vedea pe un GS gri metal cu faruri duble. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Dupa ce imi vine piesa o sa postez poze cu ea montata...

....da recunosc poza ... pai si cat te costa ''piesa'' ..pret ... transport.... ? daca o iei din Anglia ? ... as fi si eu interesat .. dar mai degraba mie mai simplu so aduc din USA ...daca'r fi pana acolo

..poti sa-mi dai mai multe detalii despre produs ... vreun link de site ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..poti sa-mi dai mai multe detalii despre produs ... vreun link de site ceva ?

http://www.banditmania.co.uk/products.htm sau uite si piesa...gasesti acolo si preturi cam tot ce vrei.

http://www.banditmania.co.uk/Bodywork/skiddy_bpan.jpg

 

Cat despre aia din state cu cateva posturi in urma intrebam de unde sa iau asa ceva si intr-unul din ele e si gimbel bellypan...aia"s

Editat de Thunder Rock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi dimineata am pornit moto si sa auzit un clanc metalic. Moto era pe cricul central. Inafara de clancul ala moto a pornit din prima, usor, si a mers perfect. Seara dupa serviciu a pornit normal fara alte zgomote. Ce ar putea sa fi fost? Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.banditmania.co.uk/products.htm sau uite si piesa...gasesti acolo si preturi cam tot ce vrei.

http://www.banditmania.co.uk/Bodywork/skiddy_bpan.jpg

 

Cat despre aia din state cu cateva posturi in urma intrebam de unde sa iau asa ceva si intr-unul din ele e si gimbel bellypan...aia"s

... multumesc de informatii ... :unsure:

... mai am o singura intrebare (ma gandesc ca esti documentat) ... de la care model de Suzuki crezi ca se potriveste cel mai bine un BELLYPAN din ala pentru un GS500 ? 20585-(COLOUR) asta'i cel ce se potriveste ?

...multumesc inca o data

Editat de CDCriss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... multumesc de informatii ... :rock:

... mai am o singura intrebare (ma gandesc ca esti documentat) ... de la care model de Suzuki crezi ca se potriveste cel mai bine un BELLYPAN din ala pentru un GS500 ? 20585-(COLOUR) asta'i cel ce se potriveste ?

...multumesc inca o data

 

 

 

20585 e acelasi cu 20510 doar ca e mai scump ca ti-l livreaza colorat la codul pe care-l trimiti tu.Si da acesta e pintenul ...dar eu am sa-l iau pe cel necolorat si mai ieftin ca il vopsesc eu aici.Nu am mai luat cu paypal si cred ca o sa-mi prind urechile dar vad eu cum oi face .Oricum e Anglia nu USA asa ca o ajunge coletul ala zic eu :bounce:

Editat de Thunder Rock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ia-ti un belly pan cdcriss si il vopesti tu cum vrei daca e nu e mare chestie.. eu am vopsit singur codita la a mea...apropos stiu ca nu e topic de vanzari dar http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto :rock: toba carbon kit lantz nou mobra jmechera prinde 300+ daca stii de unde sa sari cu ea :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi dimineata am pornit moto si sa auzit un clanc metalic. Moto era pe cricul central. Inafara de clancul ala moto a pornit din prima, usor, si a mers perfect. Seara dupa serviciu a pornit normal fara alte zgomote. Ce ar putea sa fi fost? Merci.

 

Uneori se mai aude acel zgomot. foarte rar, de obicei cand motorul este rece ... probabil ca amestecul aer-benzina nu e tocmai OK si ori explozia este prea puternica ori nu se declanseaza cand trebuie.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Gs-ul meu( model 2003 8000 km) a inceput sa ma calce pe nervi! La 6000 km i-am facut revizia ca la carte inclusiv strans chiulasa. Pana atunci avea o vibratie puternica pe la 5000 rot. /min.Dupa revizie nu se mai simtea nimic. Acum la 8000 km vibratia a reaparut si exact la 5000 rot/min.Daca urc in turatii nu se mai simte.Chiar nu stiu ce are!Ale voastre fac la fel?Oare e o chestie a gs-ului sau al meu are ceva?Si inca o chestie am coborat ghidonul cu vreo 4-5 cm se simte mult mai bine asa sta mai bine in curbe, iar in oras, in trafic nu e deranjant. Recomand sa incercati ca pozitia e mult mai ok(sau asa mi se pare mie)

Bafta!

 

Uneori se mai aude acel zgomot. foarte rar, de obicei cand motorul este rece ... probabil ca amestecul aer-benzina nu e tocmai OK si ori explozia este prea puternica ori nu se declanseaza cand trebuie.

Si eu am o bataie in motor cand e rece.La cald nu se mai aude.Asta e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Gs-ul meu( model 2003 8000 km) a inceput sa ma calce pe nervi! La 6000 km i-am facut revizia ca la carte inclusiv strans chiulasa. Pana atunci avea o vibratie puternica pe la 5000 rot. /min.Dupa revizie nu se mai simtea nimic. Acum la 8000 km vibratia a reaparut si exact la 5000 rot/min.Daca urc in turatii nu se mai simte.Chiar nu stiu ce are!Ale voastre fac la fel?Oare e o chestie a gs-ului sau al meu are ceva?Si inca o chestie am coborat ghidonul cu vreo 4-5 cm se simte mult mai bine asa sta mai bine in curbe, iar in oras, in trafic nu e deranjant. Recomand sa incercati ca pozitia e mult mai ok(sau asa mi se pare mie)

Bafta!

 

 

Si eu am o bataie in motor cand e rece.La cald nu se mai aude.Asta e!

 

 

Uite cum sa faci: Te intalnesti cu vreunul de pe forum care are acelasi model ca al tau (ma refer la an) si compari vibratiile. Vreau sa iti spun ,daca tot a venit vorba de ghidon, ca stiu pe cineva care simtea vibratii dupa ce a umblat la ghidon si i-a schimbat capetele de ghidon (acele terminatii au rolul de a prelua unele vibratii).

 

 

Alte chestii:

 

Eu mi-am schimbat tot in motor acum un an jumate (consuma ulei) si de atunci la rece se aude o bataie usoara doar la rece. Mentionez ca am schimbat totul in afara de Vibrochen, biele si cutia de viteze. Am verificat jocul de la supape de 3 ori pana acum si este intre limitele normale (date in carte 0.03 - 0.08 ).

 

Daca tot am ajuns la probleme de motor vreau sa mai spun ca , deoarece am vrut sa repar motorul ca pentru mine, am avut probleme la chiulasa. Ca omul pus pe treaba am dus chiulasa la un atelier specializat pentru a-mi schimba garniturile de la supape si eventual refacerea scaunelor supapelor , operatie de care nu era nevoie dar am spus ca nu strica. Ei bine "a stricat" deoarece dupa ce am pus totul ca la carte , DOAR UNEORI, cand motorul era cald se auzea un zgomot metalic in chiulasa. Am tot cautat problema si nu am gasit cauza . Intr-un final am schimbat chiulasa cu totul si a disparut si acel zgomot. Concluzia este ca cei de la atelier au incurcat supapele intre ele sau si-au batut joc de lucrare! Cei care ma cunosc stiu de problema asta.

 

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cred ca cel mai simplu ar fi o comparatie.Si al meu are un zgomot metalic ascutit care se aude pronuntat la rece, dar am fost primul care am desfacut motorul si daca are ceva atunci e de la mama natura asa. Ghidonul nu are nimic te cred cu privire la ce zici tu cu preluarea vibratiilor dar nu e de acolo,vibratia vine de la motor o simt mai pronuntata in sa si nu in maini. Am auzit pe cineva care zicea ca-i vibreaza toata motocicleta si a scapat de vibratie cand a montat alta toba....acuma nu stiu

Bafta!

Daca exista cineva care ma poate ajuta cu o proba stiu o terasa marfa prin tei in parc studentesc dau o bere sau un suc dupa caz :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cred ca cel mai simplu ar fi o comparatie.Si al meu are un zgomot metalic ascutit care se aude pronuntat la rece, dar am fost primul care am desfacut motorul si daca are ceva atunci e de la mama natura asa. Ghidonul nu are nimic te cred cu privire la ce zici tu cu preluarea vibratiilor dar nu e de acolo,vibratia vine de la motor o simt mai pronuntata in sa si nu in maini. Am auzit pe cineva care zicea ca-i vibreaza toata motocicleta si a scapat de vibratie cand a montat alta toba....acuma nu stiu

Bafta!

Daca exista cineva care ma poate ajuta cu o proba stiu o terasa marfa prin tei in parc studentesc dau o bere sau un suc dupa caz :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cred ca cel mai simplu ar fi o comparatie.Si al meu are un zgomot metalic ascutit care se aude pronuntat la rece, dar am fost primul care am desfacut motorul si daca are ceva atunci e de la mama natura asa. Ghidonul nu are nimic te cred cu privire la ce zici tu cu preluarea vibratiilor dar nu e de acolo,vibratia vine de la motor o simt mai pronuntata in sa si nu in maini. Am auzit pe cineva care zicea ca-i vibreaza toata motocicleta si a scapat de vibratie cand a montat alta toba....acuma nu stiu

Bafta!

Daca exista cineva care ma poate ajuta cu o proba stiu o terasa marfa prin tei in parc studentesc dau o bere sau un suc dupa caz :cheers:

 

se poate :banana: eu de cand am montat toba aia de carbon a inceput sa vibreze mai tare motorasul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu simt vibratia aia pe la 5000-6000 de ture insa cum trec de turatia respectiva nu se mai simte nimic.

este greu de facut operatiile de intretinere legate de strangerea chiulasei,verificat lant distrib,etc? ma refer desfacerea m otorului,etc

 

poate facem o intalnire...poate dam de cap vibratiei....doar sa sara cineva cu un garaj si cu scule :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu simt vibratia aia pe la 5000-6000 de ture insa cum trec de turatia respectiva nu se mai simte nimic.

este greu de facut operatiile de intretinere legate de strangerea chiulasei,verificat lant distrib,etc? ma refer desfacerea m otorului,etc

 

poate facem o intalnire...poate dam de cap vibratiei....doar sa sara cineva cu un garaj si cu scule :cheers:

 

Salut. Nu trebuie sa desfaci tot motorul pentru a verifica daca lantzul de(la) distributie este uzat. Este suficient sa dai jos rezervorul si capacul chiulasei. Parerea mea este ca inainte de a desface vreun surub trebuie sa fiti siguri ca este ceva defect in motor. De cele mai multe ori este vorba de reglaje la carburator si defecte la aprindere (adica bujii sau fishe), ori este o impresie subiectiva. Mai intai de toate trebuie sa eliminati subiectivismul comparand motocicleta cu alta asemanatoare ca an si km .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu simt vibratia aia pe la 5000-6000 de ture insa cum trec de turatia respectiva nu se mai simte nimic.

este greu de facut operatiile de intretinere legate de strangerea chiulasei,verificat lant distrib,etc? ma refer desfacerea m otorului,etc

 

poate facem o intalnire...poate dam de cap vibratiei....doar sa sara cineva cu un garaj si cu scule :cheers:

Eu am si spatiu si scule am facut toate verificarile posibile la a mea si dupa 2000 km a reaparut vibratia. Pentru cine e interesat va stau la dispozitie cu strangere chiulasa verificari motor reglat/echilibrat carburatoare...

Bafta!

 

inainte de a desface vreun surub trebuie sa fiti siguri ca este ceva defect in motor.

Daca in carte scrie ca la 6000 km motorul trebuie desfacut atunci eu asa fac ca poate stiu ei mai bine. Normal ca in tara noastra exista ideea aia tampita cand vrei sa vinzi motorul de genul ''cum domne' ai umblat in motor,atunci imi pare rau dar nu...''.Cand aud la altii ca au 20.000 km si nu au desfacut motorul pentru revizii ma apuca dracii, de astfel de vanzatori m-am lipsit cand mi-am luat gs-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am si spatiu si scule am facut toate verificarile posibile la a mea si dupa 2000 km a reaparut vibratia. Pentru cine e interesat va stau la dispozitie cu strangere chiulasa verificari motor reglat/echilibrat carburatoare...

Bafta!

 

 

Daca in carte scrie ca la 6000 km motorul trebuie desfacut atunci eu asa fac ca poate stiu ei mai bine. Normal ca in tara noastra exista ideea aia tampita cand vrei sa vinzi motorul de genul ''cum domne' ai umblat in motor,atunci imi pare rau dar nu...''.Cand aud la altii ca au 20.000 km si nu au desfacut motorul pentru revizii ma apuca dracii, de astfel de vanzatori m-am lipsit cand mi-am luat gs-ul.

 

 

O mica si importanta observatie: "motorul desfacut" probabil ca la tine are alt sens , dar in general inseamna ca desfaci motorul in asa fel incat sa ai acces la toate partile lui vitale - adica sa poti umbla la pistoane , la vibrochen la cuzineti la cutia de viteze ..... EI BINE nu se recomanda asa ceva la 6000 Km in nici un caz. "motor desfacut" se practica doar la reparatii capitale si din proprie experienta recomand cat mai rar (adica la 80.000 km odata).

 

Ceea ce trebuie facut mai des (si probabil la asta te referi) este sa "desfaci capacul de la chiulasa" pe unde ai acces sa strangi chiulasa, sa verifici/reglezi jocul de la supape , sa verifici daca lantz-ul de la distributie e intins.

 

bafta.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce trebuie facut mai des (si probabil la asta te referi) este sa "desfaci capacul de la chiulasa" pe unde ai acces sa strangi chiulasa, sa verifici/reglezi jocul de la supape , sa verifici daca lantz-ul de la distributie e intins.

bafta.

Da,la asta ma refeream srry de neintelegere si incoerenta in exprimare si promit SOLEMN ca nu voi mai repeta greseala efectuata :cheers:

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,la asta ma refeream srry de neintelegere si incoerenta in exprimare si promit SOLEMN ca nu voi mai repeta greseala efectuata :banana:

bafta

 

la asta ma refeream si eu, nicidecum la desfacut tot motorul, ci doar la operatiile de rutina si intretinere.poate facem odata o intalnire si vedem cum sta treaba la fiecare....daca vine si cineva care a mai desfacut capacul chiulasei....si mai bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...