mihai_2b3 Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 Vezi aici. ms mult "colega" mai ma apuc s-o fac bucati ....care vi sa ma ajuti s-o montez la loc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iony Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 ms mult "colega" mai ma apuc s-o fac bucati ....care vi sa ma ajuti s-o montez la loc ) voi fi plecat din bucuresti, dar daca nu o termini saptamana care vine, te ajut cu cea mai mare placere mai invatz si eu cate ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nox1300 Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 azi si maine sunt destul de liber dak vrei sa te ajut vin. nr meu de tel : 0765875752 stau in ilfov m-a omorat cu totul evacuarea aia... e criminala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 (editat) Salutare Flacai... si fete... Acu'vreo 3 luni m-a rugat cineva sa-i comand 2cuie de Carb ptr unGS500... din nefericire m-am trezit cu 2 pipe de dojaj nu cu cuiele mult dorite... s-a intamplat... asa ca am ramas cu ele. Daca cineva le duce lipsa... si il pot ajuta... cu placere... sa- mi scrie un PM... piesele sunt OEM-uri Suzuki...Japan Cele Bune. a se citi Dozaj in loc de dojaj... lenea de peste weekend... e de vina. Editat Octombrie 25, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doumy Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 http://ca.youtube.com/watch?v=d2efIWY2QnM - un sistem de evacuare pt GS de zile mari, de la brazilieni Aoleu de unde iau si eu una ca tare frumos te mai unge pe suflet. Si ca tot veni vorba de tobe care urla "suav", ce as putea sa pun si eu pe suzi sa mai raguseasca putin, sa urle mai gros? Stiu ca faceau niste baieti tobe de carbon, alea AZF parca de pe http://www.evacuarecarbon.com/ dar siteu nu mai merge. Oricum la iarna vreau neaparat sa-i schimb vocea suzanei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 salutare. Azi miam verificat cu un prieten bateria sa vad cat imi indica .Cu motorul oprit indica 12.8 insa cu motorul pornit imi indica aproximativ 17, 18.Din cate stiu normal ar trebuii sa indice o valoare aproximativa de vreo 13.Intrebarea este , care ar putea fii problema , ar trebuii sa imi fac griji .. o idee ceva?! . mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 salutare. Azi miam verificat cu un prieten bateria sa vad cat imi indica .Cu motorul oprit indica 12.8 insa cu motorul pornit imi indica aproximativ 17, 18.Din cate stiu normal ar trebuii sa indice o valoare aproximativa de vreo 13.Intrebarea este , care ar putea fii problema , ar trebuii sa imi fac griji .. o idee ceva?! . mersi din pacate, grijile sunt fondate. valorile maxime din ce stiu sunt pe la 5000 de ture, si e max 15 V Ce spui tu inseamna baterie fiarta sau elemente de instalatie in pericol(becuri, bobine, aprindere, etc) Inspecteaza legaturile si regulatorul de incarcare. Cel mai usor ar fi cu altul de la alt GS, dar in principiu cred ca posibil sa te pasca un nou regulator:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 O sa incerca sa fac rost de o baterie sa vad ca poate e fiarta si scap mai usor. . Legat de partea electrica, ideea e ca eu nu ma prea pricep , probabil o sa ma duc la ceva service ,nu stiu ce sa fac . Mersi de rapuns. Daca mai sunt altii care mai au o idee ceva, e binevenita. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 bateria fiarta este o urmare a regulatorului defect, care strica bateria practic si alte elemente electrice(tensiuni prea mari de incarcare). bateria trebuie schimbata doar daca nu mai are putere de invartit motorul sau daca se descarca repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 Din fericire sa rezolvat problema foarte usor.Adica nici nu a fost o problema. Aparatul cu care am masurat initial nu indica bine.Am masurat cu un alt aparat si mi-a indicat aproximativ 13.4 v. Banicaiulian mersi mult de sfaturi , pareri . Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 Din fericire sa rezolvat problema foarte usor.Adica nici nu a fost o problema. Aparatul cu care am masurat initial nu indica bine.Am masurat cu un alt aparat si mi-a indicat aproximativ 13.4 v. Banicaiulian mersi mult de sfaturi , pareri . Numa bine cu placere, imi pare bine ca s-a sfarsit cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 Salut baieti. Am o problema cu mobra. Vineri m-a lasat in drum. Am fost cu ea la RAR, si la intoarcere a inceput sa faca figuri. Dupa ce trec de 3-4000 de rpm, incepe sa piarda din putere, se aprinde becul de ulei si incetineste pana moare. Apoi pleaca numai cu shockul tras, chiar daca motorul e cald (gen, abia mersesem cu el). A trebuit sa o las pe undeva, ca nu am mai putut sa o pornesc. Oricum trebuie sa o duc la un mecanic, da' acum imi trebuie o platforma... Any ideas de la ce pot fi problemele ? Si eventual un mecanic ok ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 Salut baieti. Am o problema cu mobra. Vineri m-a lasat in drum. Am fost cu ea la RAR, si la intoarcere a inceput sa faca figuri. Dupa ce trec de 3-4000 de rpm, incepe sa piarda din putere, se aprinde becul de ulei si incetineste pana moare. Apoi pleaca numai cu shockul tras, chiar daca motorul e cald (gen, abia mersesem cu el). A trebuit sa o las pe undeva, ca nu am mai putut sa o pornesc. Oricum trebuie sa o duc la un mecanic, da' acum imi trebuie o platforma... Any ideas de la ce pot fi problemele ? Si eventual un mecanic ok ? Prima oara, becul de la ulei, ai verificat nivelul de ulei? Despre functionare, pot fi multe cauze, mai ales ca a aparut asa brusc (gunoaie in carburatoare, aprindere cu defecte). Cel mai bine vede un mecanic, ca asa cu presupusu e cam greu. Daca iti porneste doar cu socul tras si cald, as tinde sa zic gunoaie in carburatoare, orificii infundate sau altceva prin carburatoare(rupt, desfacut, nelalocul lui). Sper sa nu ai complicatii... din bucale nu am pe cine sa iti recomand ca mecanic, sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 care era cu un gs500f (mai erai cu un baiat cu un enduro) duminica pe dn1, ciolpani-bucuresti? am mers in spatele tau (cred ca ai obs) si fuge bine gs-ul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Salut baieti. Am o problema cu mobra. Vineri m-a lasat in drum. Am fost cu ea la RAR, si la intoarcere a inceput sa faca figuri. Dupa ce trec de 3-4000 de rpm, incepe sa piarda din putere, se aprinde becul de ulei si incetineste pana moare. Apoi pleaca numai cu shockul tras, chiar daca motorul e cald (gen, abia mersesem cu el). A trebuit sa o las pe undeva, ca nu am mai putut sa o pornesc. Oricum trebuie sa o duc la un mecanic, da' acum imi trebuie o platforma... Any ideas de la ce pot fi problemele ? Si eventual un mecanic ok ? Uite Derek poti sa mergi la astia. Adresa: Str. Viitorului nr. 123, sector 2,Bucuresti Telefon: Tel. 031.805.49.57; 021.212.02.02; 0723.590.803; 0740.079.777 Email: office@kaore.net; www.kaore.net Web: www.kaore.net; Orar: L-S: 12.30-20 E un nene japonez la ei care se ocupa de toata gama de motoare japoneze si e foarte ieftin. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Mc pt sfaturi si sugestii. Intre timp am gasit un mecanic ok, recomandat de un amic. Azi o duc sa vad ce are. Cel mai probabil e de la carburator. Legat de nenea ala japonez, am avut un alt prieten, cu o Hornet care a fost la el, si nu a fost foarte multumit. A trebuit sa se intoarca la el de vreo trei ori din cauza manoperei (odata pentru ca i-a cazut schimbatorul de viteze dupa ce a scos-o din serviceul lor, dupa ce umblase nenea nipon la el). Multumesc inca odata pentru sugestii. Mai postez cand aflu ce-a avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Mc pt sfaturi si sugestii. Intre timp am gasit un mecanic ok, recomandat de un amic. Azi o duc sa vad ce are. Cel mai probabil e de la carburator. Legat de nenea ala japonez, am avut un alt prieten, cu o Hornet care a fost la el, si nu a fost foarte multumit. A trebuit sa se intoarca la el de vreo trei ori din cauza manoperei (odata pentru ca i-a cazut schimbatorul de viteze dupa ce a scos-o din serviceul lor, dupa ce umblase nenea nipon la el). Multumesc inca odata pentru sugestii. Mai postez cand aflu ce-a avut. Mecanic perfect....nu cred ca exista! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Mc pt sfaturi si sugestii. Intre timp am gasit un mecanic ok, recomandat de un amic. Azi o duc sa vad ce are. Cel mai probabil e de la carburator..... Mai postez cand aflu ce-a avut. Daca esti multumit de prestatia mecanicului, spune-ne si noua...poate il trecem in agenda personala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Salut, am uitat sa mentionez ca intr-adevar ma intereseaza doar modelul naked. Din ce am citit eu pe net pana prin 2000 nakedul avea intr-adevar indicativul E dar apoi s-a renuntat la litera si a ramas doar GS500 pentru naked si GS 500 F pentru carenate. . Nelamurirea mea este ca am vazut si pe bikeshop de vanzare GS500 naked cu an de fabricatie 2006... si dupa mine sunt 2 variante : 1. Suzuki chiar nu mai fabrica acest model si anuntul este inexact in privinta anului fabricatiei 2. Suzuki mai fabrica acest model dar acesta nu mai este adus in tarile care au nivel minim Euro 3 pentru emisia de noxe. Intrebarea mea este , daca sa zicem ca o sa gasesc unul ok in afara si il aduc in RO, pot sa il mai inmatriculez? Astept in continuare sfaturile voastre din experienta proprie caci sincer cu cat mai multa lume ma sfatuieste sa iau CB500 ( datorita racirii pe lichid si "performantelor" mai bune si a faptului ca Honda e Honda ) cu atat mai mult inclin spre GS 500. Salutare ... dupa noile reglementari cu normele de poluare nu mai poate fi inmatriculat nici un GS-ul... (TRIST). Asta insemnand fie sa-l cumperi de la noi din magazin, neinmatriculat, fie de la vr-un tip care la adus, dar nu la inmatriculat, fie ca ti-l aduci tu acuma, tot NU SE MAI POT INMATRICULA ... dar mai e o solutie: sa-ti gasesti unul gata inmatriculat la noi si sa-l cumperi. In acest caz nu se mai radiaza si sa trebuiasca sa-l inscrii iar, doar se schimba proprietarul...deci daca vrei GS-ul cauta unul pe la noi, gata inmatriculat fie bun sau defect si ti-l repari cu piese tot d p la noi sh-uri ... daca tot veni vorba si vrei am unu pe care vreau sa-l dau pe bucati si inca nu l-am radiat...daca esti interesat da-mi un PM sau un mail (mihai_2b3@yahoo.com) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobobarosanu Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Salutare! Nu vrea nimeni din cei cu ghidoane street sa faca schimb cu mine pentru unul sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 SUZUKI GS 500 89-97 manual de reparatii in engleza. Haynes www.fotok.ro/gs500.pdf welcome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adict Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Salutare! Nu vrea nimeni din cei cu ghidoane street sa faca schimb cu mine pentru unul sport? poate incerc eu...da-mi cateva poze pe mail si vedem... adrianripa@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adict Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Salutare! Nu vrea nimeni din cei cu ghidoane street sa faca schimb cu mine pentru unul sport? poate incerc eu...da-mi cateva poze pe mail si vedem... adrianripa@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adict Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Salutare! Nu vrea nimeni din cei cu ghidoane street sa faca schimb cu mine pentru unul sport? poate incerc eu...da-mi cateva poze pe mail si vedem... adrianripa@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 (editat) Salut, Mii de scuze daca deja s-a mai scris pe aici dar nu am tip acum sa caut. As vrea sa stiu la ce presiune trebuie umflate cauciucurile pt un GS500E. Am gasit pe net urmatoarea varianta (varianta fara pasager): fata - 2,25; spate - 2,50 Sunt corecte valorile? Multumesc, Editat Octombrie 30, 2008 de Pentarus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.