mihai_2b3 Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Salut, Mii de scuze daca deja s-a mai scris pe aici dar nu am tip acum sa caut. As vrea sa stiu la ce presiune trebuie umflate cauciucurile pt un GS500E. Multumesc, 2,25 fata 2,5 spate sau cu pasager 2,5 cu 2,7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 http://ca.youtube.com/watch?v=d2efIWY2QnM - un sistem de evacuare pt GS de zile mari, de la brazilieni Incredibil domne, incredibil ....unde gasim asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Am cumparat Continental pe GS 500 si am bagat 2,25 fata si 2,50 spate dar mi se pare fooooarte mult. Pe Metzeler era ok, dar cu Continentalul am distrus telescopu spate. Mergand spre Grecia (prietena(47 kg)+ bagaj(aprox 25-30 kg) eu 97....telescop spate a primit cateva socuri...nerecomandate...si a inceput sa piarda ulei. Am facut drumul de Grecia...binneteles nu mai aveam amortizare...ma simteam pe GS de parca eram cu o barca. Acum am pus arc si telescop de pe un bandit. E ok. Iar gumele le am la 2.0 fata si 2.1 spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Am cumparat Continental pe GS 500 si am bagat 2,25 fata si 2,50 spate dar mi se pare fooooarte mult. Pe Metzeler era ok, dar cu Continentalul am distrus telescopu spate. Mergand spre Grecia (prietena(47 kg)+ bagaj(aprox 25-30 kg) eu 97....telescop spate a primit cateva socuri...nerecomandate...si a inceput sa piarda ulei. Am facut drumul de Grecia...binneteles nu mai aveam amortizare...ma simteam pe GS de parca eram cu o barca. Acum am pus arc si telescop de pe un bandit. E ok. Iar gumele le am la 2.0 fata si 2.1 spatele. Zi si mie pls. ce continental ai pe spate? cum se comporta pe asfalt ud?cum e cu franarea? Eu tind pentru la anu' pentru continental avenue(cica e bun sau asa declara continental).Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 (editat) Incredibil domne, incredibil ....unde gasim asa ceva? De la ei: WACS. Viva Brasil. Adevarul e ca suna super bine . Da nu stiu care se potriveste, posibil aia de GSX-750? Desi in film e argintie toba, deci Comet 250 sau Hayabusa ? Editat Octombrie 31, 2008 de anescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Salutare ... dupa noile reglementari cu normele de poluare nu mai poate fi inmatriculat nici un GS-ul... (TRIST). Asta insemnand fie sa-l cumperi de la noi din magazin, neinmatriculat, fie de la vr-un tip care la adus, dar nu la inmatriculat, fie ca ti-l aduci tu acuma, tot NU SE MAI POT INMATRICULA ... dar mai e o solutie: sa-ti gasesti unul gata inmatriculat la noi si sa-l cumperi. In acest caz nu se mai radiaza si sa trebuiasca sa-l inscrii iar, doar se schimba proprietarul...deci daca vrei GS-ul cauta unul pe la noi, gata inmatriculat fie bun sau defect si ti-l repari cu piese tot d p la noi sh-uri ... daca tot veni vorba si vrei am unu pe care vreau sa-l dau pe bucati si inca nu l-am radiat...daca esti interesat da-mi un PM sau un mail (mihai_2b3@yahoo.com) Astea nu sunt vesti prea bune caci eu ma gandeam serios sa o iau de afara. Deci, daca aduc o moto folosita ( SH ) din afara nu o mai pot inmatricula la noi? Adica, daca acolo moto este inamatriculata, cand este adusa la noi, se radiaza de la ei si trebuie inatriculata "de la 0" la noi? Am incercat sa gasesc pe net exact legislatia legat de asta dar nu am reusit. Daca este intr-adevar asa tot nu cred ca renunt si incerc sa cumpar una din tara. Insa optiunile sunt mult mai limitate. Nu prea am vazut deloc anunturi cu GS500 la seciunea de vanzari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Astea nu sunt vesti prea bune caci eu ma gandeam serios sa o iau de afara. Deci, daca aduc o moto folosita ( SH ) din afara nu o mai pot inmatricula la noi? Adica, daca acolo moto este inamatriculata, cand este adusa la noi, se radiaza de la ei si trebuie inatriculata "de la 0" la noi? Am incercat sa gasesc pe net exact legislatia legat de asta dar nu am reusit. Daca este intr-adevar asa tot nu cred ca renunt si incerc sa cumpar una din tara. Insa optiunile sunt mult mai limitate. Nu prea am vazut deloc anunturi cu GS500 la seciunea de vanzari Ce iti recomand eu este sa te duci la politie la inmatriculari si sa intrebi exact ce si cum.Spune-le ca tu deja ai motorul adus si nu stii care este procedura si ca ai auzit ca ar fi probleme.Si eu am cautat cate ceva despre treaba asta dar mare lucru nu am gasit. Tabelele date in monitorul oficial cu taxa de poluare mi se pare ca nu prevad si categoria non-euro.Nici nu stiu ce euro are gs 500.Nu m-a interesat!!!!!!!!!! Tot ce pot sa spun sigur este ca acum fratele meu inmatriculeaza o mazda 323 an '92 cu euro 2.A fost deja la politie si este programat la RAR pt identificare,eliberare C.I. si ce s-o mai face. Singura problema a avut-o cu politia ca masina nu a venit cu numerele ei(a fost adusa pe trailer si nr. au ramas in Austria,fara a se mai elibera numere provizorii pentru transport) dar s-a rezolvat la politia Satu-Mare,cu contract vanzare-cumparare intermediar si declaratie pe propria raspundere. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 (editat) De la ei: WACS. Viva Brasil. Adevarul e ca suna super bine . Da nu stiu care se potriveste, posibil aia de GSX-750? Desi in film e argintie toba, deci Comet 250 sau Hayabusa ? Astea sunt pentru GS : http://www.wacs.com.br/O1Store/?action=ListaCat&cat=73 Dar preturile sunt destul de prohibitive frate. 1000$ iei o motocicleta functionala Am vazut pe aici pe forum niste baieti care faceau toba pentru GS cu 100eur ,mai stie cineva pe unde? Editat Octombrie 31, 2008 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 ....Nu prea am vazut deloc anunturi cu GS500 la seciunea de vanzari Daca nu iti iei pana in primavara, ti-l vand eu pe al meu...Keep in touch. BTW, GS-ul corespunde normelor de poluare Euro2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 (editat) Astea sunt pentru GS : http://www.wacs.com.br/O1Store/?action=ListaCat&cat=73Dar preturile sunt destul de prohibitive frate. 1000$ iei o motocicleta functionala Am vazut pe aici pe forum niste baieti care faceau toba pentru GS cu 100eur ,mai stie cineva pe unde? Sunt reali brazilieni : Brasil Reais - Euro : 0,3665 Euro - Brasil Reais : 2,7283 Adica ~ 405 Euro/1500RON. Plus transportul de acolo . Cu 1000$ iei o troaca, parerea mea. Daca tii la viata ta nu cred ca vei da doar atat pe o motocicleta. Cred ca era vorba de o toba din carbon, da parca era 500-600RON. Nici eu nu mai stiu unde am dat de info. Editat Octombrie 31, 2008 de anescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ade. Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 (editat) Salutare, Am si eu o problema : de la uzura s-a "mancat" piesa asta, si acuma curge ulei din furca : E vorba de piesa numarul 4 . E ceva piesa cu bronz pe ea. Ce optiuni am ? Stie cineva unde o pot gasi ? Sau cum se numeste exact s-o pot cauta. Sa gasesc macar masurile exacte, poate se poate face la un mester. Mersi fain. EDIT : E vorba de SuzukiGS500, am postat din greseala cu alt user. Editat Noiembrie 4, 2008 de ade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 Salut, Asa la sfarsit de sezon am si eu o intrebare. Moto mea face ceva destul de ciudat. Primul lucru: cand intorc ghidonul maxim dreapta sau stanga se accelereaza destul de tare. Adica urca in turatie ca si cum as accelera. Aici cred ca e cablul de vina. Astept pareri Si doi: mi se pare ca daca o acceleerz mai brusc sau daca trec de 4500 parca incepe sa dea in nas. Poate sa fie de la cablul de acceleratie? Ca nu as vrea sa desfac motorul aiurea. Merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 Salutare, Am si eu o problema : de la uzura s-a "mancat" piesa asta, si acuma curge ulei din furca : E vorba de piesa numarul 4 . E ceva piesa cu bronz pe ea. Ce optiuni am ? Stie cineva unde o pot gasi ? Sau cum se numeste exact s-o pot cauta. Sa gasesc macar masurile exacte, poate se poate face la un mester. Mersi fain. EDIT : E vorba de SuzukiGS500, am postat din greseala cu alt user. nu are a face piesa aia cu uleiul. simeringul e de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Secondez si eu partea cu pierderea de ulei. Semeringul se uzeaza, piesa de care spui tu este de ghidaj doar. In cel mai rau caz, ai putea avea un joc, dar care nu ar trebui sa provoace pierderi de ulei. @adi_mot Cred ca ai de verificat etansari la filtrul de aer-carburatoare-bloc motor, gunoaie pe partea de alimentare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 (editat) Salut baieti. Mobra mea e inca in service, era intr-adevar de la carburator (gunoaie adunate) si cica nici bujiile nu mai faceau scanteie calumea. Mi se pare destul de dubios, ca motorul e aproape nou (2600 km). In fine, ma costa vreo 250 RON cu tot cu manopera si platforma. Am postat in schimb ca sa intreb altceva. Am vazut unde in paginile acestui thread ca era cineva cu o toba de GSXR pe un gs500. As dori niste detalii din partea respectivului gen: 1. E doar toba sau toata evacurarea? 2. A montat-o singur ? 3. Cat l-a costat ? Eventual o inregistrare cu sunetul L.E.: Este contra-indicat sa lasi fieru cu acelasi ulei peste iarna ? Imi sugera cineva sa il schimb acum, ca tot vine iarna, ca nu ar fi indicat sa o las asa peste iarna... Editat Noiembrie 5, 2008 de Derek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 5, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2008 That would be me 1. doar finala (triunghiulara) decupata din tot ansamblul cu catalizator de la GSXR 2. montajul si adaptarea (taiat la unghi, sudare profesionala, ureche de prindere la unghi, etc) am facut-o la un sudor excelent din Bucuresti (Radu - 0724 230 550) 3. nu e relevant pretul de acum 2 ani, dar ca idee el nu se arunca la preturi (si o pot confirma toti ce au fost la el) Poze doar: /index.php?...c=76809&hl= si aici dupa schimbarea integrala a evacuarii: /index.php?...76809&st=30 Si uleiul, daca nu mergi cu motorul iarna, lasa-l cu ulei schimbat (nou) si in primavara il schimbi. E pacat sa te ieftinesti la asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 (editat) O idee cu uleiul ar fi ca, din uleiul vechi, peste iarna se depun toate impuritatile de orice gen.. deci nu prea bine Daca poti sa il schimbi, scapi de o problema in ceea ce priveste acele depuneri. Rezervorul este o alta problema, in care nu trebuie lasat nici el gol, sa nu prinda rugina. Benzina nefolosita, dupa o luna isi cam pierde proprietatile, deci va trebui schimbata la repornire. Apropo de chestia cu toba de gsxr.. imi surade si mie ideea . Rau nu are ce face, doar ca e posibil sa ceara ceva reglaje dupa schimbare( se schimba doar finala, deoarece gsxr-ul are 4 cil, deci... nu prea merge schimbata cu totul). Tai galeria originala, pui o flansa pentru toba de gsxr , cuplezi toate si gata, ai toba mai putin restrictiva si.. legala, deoarece e omologata (scrie Suzuki pe ea ) L.E. Fu mai rapid Thomas in raspuns Editat Noiembrie 5, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 That would be me 1. doar finala (triunghiulara) decupata din tot ansamblul cu catalizator de la GSXR 2. montajul si adaptarea (taiat la unghi, sudare profesionala, ureche de prindere la unghi, etc) am facut-o la un sudor excelent din Bucuresti (Radu - 0724 230 550) 3. nu e relevant pretul de acum 2 ani, dar ca idee el nu se arunca la preturi (si o pot confirma toti ce au fost la el) Poze doar: /index.php?...c=76809&hl= si aici dupa schimbarea integrala a evacuarii: /index.php?...76809&st=30 Si uleiul, daca nu mergi cu motorul iarna, lasa-l cu ulei schimbat (nou) si in primavara il schimbi. E pacat sa te ieftinesti la asa ceva. Aha, ideea era ca am un prieten cu un GSXR si ar vrea sa isi schimbe el toba, si mi-o dadea mie pe a lui, si vroiam sa stiu daca imi trebuie tot ansamblul sau pot sa iau doar triunghiulara. Mc pt raspunsul prompt Iar in legatura cu uleiul - sa vad daca am inteles bine: Ii schimb uleiul acum, daca nu merg cu ea iarna, si apoi il mai schimb odata in primavara ? Si daca vreau sa merg cu ea iarna ? Nu il mai schimb acum si il schimb doar in primavara? Da, am raspuns inainte sa citesc postul tau. Ok, am intele s. Deci cel mai bine ar fi sa il schimb acum. Got it. Cum fac rost de finante, il schimb. Mc inca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Daca motocicleta este facuta in Spania este mai prost facuta sau sunt alte inconveniente? As fi gasit aceasta moto. Ce ziceti, merita? http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=49014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Daca motocicleta este facuta in Spania este mai prost facuta sau sunt alte inconveniente?As fi gasit aceasta moto. Ce ziceti, merita? http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=49014 Cu cat mai noua cu atat mai bine. Mai sunt unele guri rele care comenteaza ca ar fi ceva mai proaste cele ansamblate in Spania, dar n-ar fi niciun motiv, piesele sunt aceleasi, doar ca sunt insurubate in alta parte. Daca ai retineri din cauza tarii de provenienta, poti s-o cumperi p-aia si ti-o dau pe-a mea la schimb, made in japan + diferenta de cateva sute. Apropo baieti, cine e interesat de motoreta mea, e la vanzare cu pret orientativ de 1700E. poze si detalii aici: /index.php?...t&p=1556958 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Daca motocicleta este facuta in Spania este mai prost facuta sau sunt alte inconveniente?As fi gasit aceasta moto. Ce ziceti, merita? http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=49014 A mea e facuta in Spania. Din 2005. Nu stiu cand au deschis fabrica acolo, dar cred ca astea noi din Europa sunt toate facute acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nox1300 Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 mai baietzi, mai terminati traiv-ar cu preturile astea mari la o mobra asa veche (ca si conceptie). nu zic ca nu e buna si usor de intretinut dar 1700 E pentru un GS e mult!!! mai uitati-va si ce mobre mai trec pe langa voi si vedeti cum merg si cum arata si, mai ales, uitati-va la preturile de afara! o sa-mi ziceti ca nu se mai poate inmatricula dar chestia asta nu conteaza atat timp cat cine se hotaraste sa ia un GS nu are bani de gixer sau ceva de genu. ok mere ca incepator foarte bine dar o sa te saturi de ea... o sa vrei sigur altceva mai vb. btw o vand p a mea, interesat careva? mi-am amintit: am un tovaras care vinde srad-uri de 600 la 2000 - 2500 E si nu compari cu gs niciodat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 mai baietzi, mai terminati traiv-ar cu preturile astea mari la o mobra asa veche (ca si conceptie). nu zic ca nu e buna si usor de intretinut dar 1700 E pentru un GS e mult!!! mai uitati-va si ce mobre mai trec pe langa voi si vedeti cum merg si cum arata si, mai ales, uitati-va la preturile de afara!o sa-mi ziceti ca nu se mai poate inmatricula dar chestia asta nu conteaza atat timp cat cine se hotaraste sa ia un GS nu are bani de gixer sau ceva de genu. ok mere ca incepator foarte bine dar o sa te saturi de ea... o sa vrei sigur altceva mai vb. btw o vand p a mea, interesat careva? Eu am pus pretul pe care-l cer, am dat 2000E, iar pretul mobrei este orientativ, plus ca dau accesorii ce noi au costat peste 300E. Cine e interesat poate negocia, nu? Bafta si tie la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nox1300 Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 corect! dar spune-mi si mie de ce o dai, nu vrei altceva? paote dau o tura pana in constanta zilele astea, da shi mie id-ul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 corect! dar spune-mi si mie de ce o dai, nu vrei altceva? paote dau o tura pana in constanta zilele astea, da shi mie id-ul tau Id-ul e la profil, o dau pentru ca vreau sa-mi achit un credit facut pt. masina si asa pot strange si bani pentru alta motocicleta la primavara. Poate chiar tot gs500 daca nu-mi voi permite altceva. Am preferat sa stau fara motocicleta pe timp de iarna decat sa platesc rate tot anu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.