Fotok Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 presiune in penuri conteaza mult de tipul de cauciuc. Cand am avut Metzeller erau bune valorile de mai sus. Am pus Continental si cu aceleasi valori nu era ok. Acum am fata 1.8 spate 2.0 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 (editat) Voi de unde va luati cauciucurile?De care? (nu ma refer la dimensiuni, ci tip, marca) ASFALT USCAT, NU INGHETAT! Pai depinde ce vrei de la anvelope. Pentru fata optiunea cea mai buna este Bridgestone BT 45 f M/C adica originala,asta mai nou se cheama Batlax 45. O anvelopa foarte buna din punct de vedere al manevrabilitatii si aderentei(atat uscat cat si ploaie/praf etc.) cu un pret aprox de 65-70 euro. Pentru spate insa se schimba treaba.Batlax 45 de spate nu il recomand decat unei persoane iesite la plimbare pe timp de soare si care isi propune sa mearga doar drept(forma destul de plata special creata pentru touring,aderenta slaba,imposibilitatea de a merge mai sportiv pe serpentine,problema care se simte si in oras pentru ca nu poti sa te inclini in curbe stranse).In schimb are un singur avantaj si anume stabila la viteze mari datorita profilului. Anvelopa pe care o am acum pe spate este Dunlop arrowmax.Aderenta pana pe cant pe uscat,aderenta ireprosabila pe serpentine pe ploaie.Dezavantaje:instabilitate pe umed,la peste 140-150 km/h trebuie sa stii sa o tii pe umed,se incalzeste mai greu(minim 10 minute de rulare).Anvelopa pe care nu o recomand celor neexperimentati. Ambele anvelope de mai sus au 6000 km pe motoru meu si arata impecabil. Pirelli Sport demon-cea mai recomandata anvelopa pentru clasa de 500 cm3,o anvelopa cu profil situat intre touring si sport.Aderenta buna pe uscat si umed,ce se preteaza si pentru autostrada cat si pentru serpentine.Rezistenta in timp buna. De unde?da un search pe google la "anvelope moto" si deschide primele 5-6 link-uri. Parerea mea! Editat Ianuarie 20, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Pirelli Sport demon am si eu si sunt f multumit. asa este cum zici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Intre REGINA O-RING, DID O-RING si DID X-RING pe care il recomandati ? Diferenta la pret nu este foarte mare . Kitul vine cu tot cu pinioane ? Stiu ca poti sa cumperi si lantul separat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Intre REGINA O-RING, DID O-RING si DID X-RING pe care il recomandati ? Diferenta la pret nu este foarte mare . Kitul vine cu tot cu pinioane ? Stiu ca poti sa cumperi si lantul separat . DID x-ring 520(pana in 750 cm3). Poate sa vina cu pinioane sau poate sa nu.Intreaba la cel de la carecumperi sau baga aici un link poate ne dam seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Eu la achizitionarea mobrei aveam Metzzeler Mt55 si pot sa spun despre aceste gume ca sunt extraordinare si pe uscat si pe umed. Se consuma mai repede deoarece sunt mai moi...dar niciodata nu am alunecat cu ele. Acum am Continental Avenue sunt super ok dar nu asa bune ca metzzeler. depinde mult de stilul de condus si de drumurile unde te dai cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Eu la achizitionarea mobrei aveam Metzzeler Mt55 si pot sa spun despre aceste gume ca sunt extraordinare si pe uscat si pe umed. Se consuma mai repede deoarece sunt mai moi...dar niciodata nu am alunecat cu ele. Acum am Continental Avenue sunt super ok dar nu asa bune ca metzzeler. depinde mult de stilul de condus si de drumurile unde te dai cu mobra. De curiozitate, la cati Km ati schimbat cauciucurile ? Evident ca depinde imens de tipul cauciucului, de stilul de mers si de locurile prin care se merge, dar si asa, daca raspund 4-5 imi fac o idee de cat de prost merg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 De curiozitate, la cati Km ati schimbat cauciucurile ? Evident ca depinde imens de tipul cauciucului, de stilul de mers si de locurile prin care se merge, dar si asa, daca raspund 4-5 imi fac o idee de cat de prost merg Eu am luat motorul de la un tip care mergea foarte linistit,el luase motorul nou cu bridgestone bt 45, spatele dupa 4000 km era varza.Dunlopu' arowmax pe care l-am pus eu arata impecabil dupa 6000 km si merg suficient de agresiv pentru gs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 pt cei care se tem sa nu se incinga prea tare motoru pe timpul verii am gasit un termometru (cod louis10034327) care masoara temperatura uleiului, are cineva asa ceva pe gs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 pt cei care se tem sa nu se incinga prea tare motoru pe timpul verii am gasit un termometru (cod louis10034327) care masoara temperatura uleiului, are cineva asa ceva pe gs? am avut asa ceva ce spui tu pe bandit si in momentul de fata pe XJR --- face toi banii !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 De curiozitate, la cati Km ati schimbat cauciucurile ? Evident ca depinde imens de tipul cauciucului, de stilul de mers si de locurile prin care se merge, dar si asa, daca raspund 4-5 imi fac o idee de cat de prost merg eu am avut cauciucuri nou noute Bridgestone (din pacate nu stiu tipul, va spun cand ajung acasa) cand mi-a venit gs-ul din germania (avea inca "par" peste tot ), am mers 22mii, stil touring, multe curbe, max 4-5 franari de urgenta, fara burnout... rezultatul: ar mai rezista cam o mie pe spate cam 2 pe fata, dar na ajunge atat, au rezistat bine. la GS sa nu va multumiti sub 15mii!!! (Adica cauciucurile se pot toci si in 3m intr-o jum de ora - eu m-am referit la calarit in stil touring) ASFALT USCAT, NU INGHETAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 eu am avut cauciucuri nou noute Bridgestone (din pacate nu stiu tipul, va spun cand ajung acasa) cand mi-a venit gs-ul din germania (avea inca "par" peste tot ), am mers 22mii, stil touring, multe curbeASFALT USCAT, NU INGHETAT! foarte tare deci eu aveam informatii eronate despre anvelopa asta.Apropo e bridgestone bt 45 f m/c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Anvelopa spate Bridgestone Batlax(asa a venit echipat motorul de nou) nu o recomand pentru asfalt ud si/sau temperaturi sub 10 *C deoarece are aderenta foarte scazuta in astfel de conditii meteo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 pt cei care se tem sa nu se incinga prea tare motoru pe timpul verii am gasit un termometru (cod louis10034327) care masoara temperatura uleiului, are cineva asa ceva pe gs? si eu as fi tare curios cam ce temperatura arata vara un astfel de termometru montat pe gs. stie sau are cineva?(frate-miu are gs 500, ca sa nu ziceti ca ma bag in seama) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Eu unul nu am avut probleme cu temperatura motorului... GS-ul e facut bine in acest sens si e renumit pentru asta. In schimb, ca informatie e buna ideea si instrumentul. Are un prieten pe bandit. La capitolul utilitate nu stiu ce sa zic, daca ai probleme, ai alte semnale, si nu te salveaza cu nimic un termometru pentru ulei. (Nu dati cu piatra, e parerea mea!) Singura problema in jurul motorului mi s-a ivit cand nu am spalat motorul si se incingea mizeria pe el: era un fum si miros in jur... asa ca ATENTIE! racirea pe aer inseamna sa aiba aerul acces la blocul motor. ASFALT USCAT! (NU INGHETAT nu mai tine, am ajuns la temperaturi cu +) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Salut, Am si eu o intrebare. Cum porniti motorul dupa iernat. Adica am plinul facut, si l-am pus intr-o curte afara. Am scos bateria care sta in casa la caldura. Si cam atat. Nu mai stiu ce am facut cu robinetul de la benzina. Intrebarea mea este, in momentul in care dau prima cheie, ce se intampla cu pistoanele, cu cilindrii? Pentru ca uleiul ala cred ca coboara tot in baie. Sau ce se intampla. Merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Eu am bagat juma' de seringa de ulei(aprox. 2,5 ml) in fiecare cilindru cand am bagat motoru la iernat si am invartit de roata cu mana, in viteza a 3-a,cu bujiile scoase. Cand o scot de la iernat scot iar bujiile arunc 1 dop de benzina in fiecare cilindru si dau la automat fara bujii 2 reprize a cate 5 secunde.Pun bujiile la loc,gazu'n blana(fara soc) si dau la automat. Cam greu sa nu porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 (editat) Nu uitati sa umpleti si carburatoarele dupa o perioada lunga de stationare . Gs are o pozitie la canaua de la rezervor in care curge benzina direct spre deosebire de alte motociclete. Mai conteaza si bujiile . Editat Ianuarie 23, 2009 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramirezz Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 super ok bujii "calde", recomand la toti care au probleme cu pornirea la rece. Azi am scos geseu din garaj, am schimbat bujii normale cu cele calde am pus bateria apoi am dat drumu pe pri doua minute pt ca nu o mai pornisem aproape de 1 luna si a luat-o frumos din prima incercare si daca tot am pornito am fost si pana la un service sa vad cat costa sa schimb semeringurile si eventual sa fac o programare, am ajuns acolo si mi-a spus un pret exagerat dupa parerea mea avand in vedere ca am semeringurile si uleiul. A schimbat cineva semeringurile in ultima vreme ca as vrea sa stiu si alte preturi? regards vb cu axa (axa cu scame - pe forum ptr inlocuit semeringuri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Eu am bagat juma' de seringa de ulei(aprox. 2,5 ml) in fiecare cilindru cand am bagat motoru la iernat si am invartit de roata cu mana, in viteza a 3-a,cu bujiile scoase.Cand o scot de la iernat scot iar bujiile arunc 1 dop de benzina in fiecare cilindru si dau la automat fara bujii 2 reprize a cate 5 secunde.Pun bujiile la loc,gazu'n blana(fara soc) si dau la automat. Cam greu sa nu porneasca. La mine "iernat" a insemnat 1 luna de stat in garaj. Asa ca nu i-am facut nici o pregatire prea speciala, mai putin umplere rezervor, o ungere de articulatii, cabluri, spalat si uns lant inainte de Craciun, in preziua "concedierii". Dragutzul de el a avut bunul simt si a pornit la prima cheie saptamana asta, asa ca nu m-am mai stresat deloc. Aaa, cand l-am scos din garaj l-am lasat de pe un picior pe altul, sa se mai plimbe uleiul in el si l-am impins cei 4-5 m pana la poarta bagat in viteza, tot din acelasi motiv, dar asta e frectie la picior de lemn.... GS-ul e ca un catar, duce multe, mananca putin si se strica destul de greu, oricat de mult l-ai f*te prin oras. Dar nu o sa faci niciodat din el armasar, asa ca nu te astepta la el sa fuga cu 250 km/h ca o sa fi dezamagit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 ...asa ca nu te astepta la el sa fuga cu 250 km/h ca o sa fi dezamagit. Cum, chiar nu poate? Ce ziceti merita portbagajul asta 100 de lei doar partea de sus(fara laterale) dar din bara rectangulara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 dc il scoti la un 80 lei este ok. e f practic;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) Tocmai m-am intors de la garajul unde o tin pe Suzi . Daca tot a venit caldura, m-am gandit sa o pornesc si eu (dupa o luna si jumatate). Si pentru ca ultima data cand am vizitat-o, mi-a facut figuri si nu a vrut sa porneasca, azi am carat cu mine 15 kile de ustensile pentru orice situatie imaginabila . Smechera a pornit de la a treia cheie (pornea dintr-a doua daca nu ascultam sfatul lui Andu cu socul inchis si gaz tras la maxim ). A luat-o cu socul tras la maxim, fara alte artificii (fara sa desfac vreo trusa sau sa rasfoiesc manualul ). Am spalat-o binisor, dat cu wd40 in 2-3 locuri..si acum asteptam amandoi vreme buna ca sa incepem plimbarile. Asfalt uscat! Editat Ianuarie 24, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 @Arrakis right back at you Eu zic cum fac eu.Dupa 2 ierni petrecute cu dacia 1300 acu cativa ani am ramas cu sechele de atunci.Asa pornesc si mobra si scuterul dupa perioade d-astea lungi de sedere.Ca nu o ia la prima pace buna nu ma doare important e s-o ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) @Arrakis right back at youEu zic cum fac eu.Dupa 2 ierni petrecute cu dacia 1300 acu cativa ani am ramas cu sechele de atunci.Asa pornesc si mobra si scuterul dupa perioade d-astea lungi de sedere.Ca nu o ia la prima pace buna nu ma doare important e s-o ia. peace bro Probabil fiecare tehnica are avantajul ei. Daca stau si ma gandesc bine, cand mi s-au inecat prima data carburatoarele - mecanicul care m-a scos din rahat dupa vreo 2 ore - a folosit tot faza cu gaz tras la maxim si dat la automat vreo 3-4 secunde. Acum nu mai stiu cum a tinut socul... Mi-ar placea sa inteleg exact ce se intampla in carburatoare si motor, si sa utilizez tehnica potrivita in functie de situatie (deh, la partea de mecanica mai am MULT de invatat si parca nu-mi vine sa umblu la Suzi doar in scop didactic). Editat Ianuarie 24, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.