Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

pt cei care se tem sa nu se incinga prea tare motoru pe timpul verii am gasit un termometru (cod louis10034327) care masoara temperatura uleiului, are cineva asa ceva pe gs?

 

am avut asa ceva ce spui tu pe bandit si in momentul de fata pe XJR --- face toi banii !! :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De curiozitate, la cati Km ati schimbat cauciucurile ? Evident ca depinde imens de tipul cauciucului, de stilul de mers si de locurile prin care se merge, dar si asa, daca raspund 4-5 imi fac o idee de cat de prost merg :yikes:

 

eu am avut cauciucuri nou noute Bridgestone (din pacate nu stiu tipul, va spun cand ajung acasa) cand mi-a venit gs-ul din germania (avea inca "par" peste tot :yikes: ), am mers 22mii, stil touring, multe curbe, max 4-5 franari de urgenta, fara burnout... rezultatul: ar mai rezista cam o mie pe spate cam 2 pe fata, dar na ajunge atat, au rezistat bine.

 

la GS sa nu va multumiti sub 15mii!!! (Adica cauciucurile se pot toci si in 3m intr-o jum de ora - eu m-am referit la calarit in stil touring)

 

ASFALT USCAT, NU INGHETAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut cauciucuri nou noute Bridgestone (din pacate nu stiu tipul, va spun cand ajung acasa) cand mi-a venit gs-ul din germania (avea inca "par" peste tot :yikes: ), am mers 22mii, stil touring, multe curbe

ASFALT USCAT, NU INGHETAT!

:yikes: foarte tare deci eu aveam informatii eronate despre anvelopa asta.Apropo e bridgestone bt 45 f m/c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelopa spate Bridgestone Batlax(asa a venit echipat motorul de nou) nu o recomand pentru asfalt ud si/sau temperaturi sub 10 *C deoarece are aderenta foarte scazuta in astfel de conditii meteo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei care se tem sa nu se incinga prea tare motoru pe timpul verii am gasit un termometru (cod louis10034327) care masoara temperatura uleiului, are cineva asa ceva pe gs?

si eu as fi tare curios cam ce temperatura arata vara un astfel de termometru montat pe gs. stie sau are cineva?(frate-miu are gs 500, ca sa nu ziceti ca ma bag in seama)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu am avut probleme cu temperatura motorului... GS-ul e facut bine in acest sens si e renumit pentru asta. In schimb, ca informatie e buna ideea si instrumentul. Are un prieten pe bandit. La capitolul utilitate nu stiu ce sa zic, daca ai probleme, ai alte semnale, si nu te salveaza cu nimic un termometru pentru ulei. (Nu dati cu piatra, e parerea mea!) Singura problema in jurul motorului mi s-a ivit cand nu am spalat motorul si se incingea mizeria pe el: era un fum si miros in jur... asa ca ATENTIE! racirea pe aer inseamna sa aiba aerul acces la blocul motor.

 

ASFALT USCAT! (NU INGHETAT nu mai tine, am ajuns la temperaturi cu +)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu o intrebare. Cum porniti motorul dupa iernat. Adica am plinul facut, si l-am pus intr-o curte afara. Am scos bateria care sta in casa la caldura. Si cam atat. Nu mai stiu ce am facut cu robinetul de la benzina.

Intrebarea mea este, in momentul in care dau prima cheie, ce se intampla cu pistoanele, cu cilindrii? Pentru ca uleiul ala cred ca coboara tot in baie. Sau ce se intampla.

 

Merci,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat juma' de seringa de ulei(aprox. 2,5 ml) in fiecare cilindru cand am bagat motoru la iernat si am invartit de roata cu mana, in viteza a 3-a,cu bujiile scoase.

Cand o scot de la iernat scot iar bujiile arunc 1 dop de benzina in fiecare cilindru si dau la automat fara bujii 2 reprize a cate 5 secunde.Pun bujiile la loc,gazu'n blana(fara soc) si dau la automat. Cam greu sa nu porneasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu uitati sa umpleti si carburatoarele dupa o perioada lunga de stationare . Gs are o pozitie la canaua de la rezervor in care curge benzina direct spre deosebire de alte motociclete. Mai conteaza si bujiile .

Editat de dragos11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super ok bujii "calde", recomand la toti care au probleme cu pornirea la rece.

 

Azi am scos geseu din garaj, am schimbat bujii normale cu cele calde am pus bateria apoi am dat drumu pe pri doua minute pt ca nu o mai pornisem aproape de 1 luna si a luat-o frumos din prima incercare :scratch: si daca tot am pornito am fost si pana la un service sa vad cat costa sa schimb semeringurile si eventual sa fac o programare, am ajuns acolo si mi-a spus un pret exagerat dupa parerea mea avand in vedere ca am semeringurile si uleiul.

 

A schimbat cineva semeringurile in ultima vreme ca as vrea sa stiu si alte preturi?

 

regards

 

 

vb cu axa (axa cu scame - pe forum ptr inlocuit semeringuri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat juma' de seringa de ulei(aprox. 2,5 ml) in fiecare cilindru cand am bagat motoru la iernat si am invartit de roata cu mana, in viteza a 3-a,cu bujiile scoase.

Cand o scot de la iernat scot iar bujiile arunc 1 dop de benzina in fiecare cilindru si dau la automat fara bujii 2 reprize a cate 5 secunde.Pun bujiile la loc,gazu'n blana(fara soc) si dau la automat. Cam greu sa nu porneasca.

 

La mine "iernat" a insemnat 1 luna de stat in garaj. Asa ca nu i-am facut nici o pregatire prea speciala, mai putin umplere rezervor, o ungere de articulatii, cabluri, spalat si uns lant inainte de Craciun, in preziua "concedierii".

 

Dragutzul de el a avut bunul simt si a pornit la prima cheie saptamana asta, asa ca nu m-am mai stresat deloc. Aaa, cand l-am scos din garaj l-am lasat de pe un picior pe altul, sa se mai plimbe uleiul in el si l-am impins cei 4-5 m pana la poarta bagat in viteza, tot din acelasi motiv, dar asta e frectie la picior de lemn....

 

GS-ul e ca un catar, duce multe, mananca putin si se strica destul de greu, oricat de mult l-ai f*te prin oras. Dar nu o sa faci niciodat din el armasar, asa ca nu te astepta la el sa fuga cu 250 km/h ca o sa fi dezamagit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai m-am intors de la garajul unde o tin pe Suzi :P.

 

Daca tot a venit caldura, m-am gandit sa o pornesc si eu (dupa o luna si jumatate). Si pentru ca ultima data cand am vizitat-o, mi-a facut figuri si nu a vrut sa porneasca, azi am carat cu mine 15 kile de ustensile pentru orice situatie imaginabila :huh:.

Smechera a pornit de la a treia cheie :scratch: (pornea dintr-a doua daca nu ascultam sfatul lui Andu cu socul inchis si gaz tras la maxim :P ).

A luat-o cu socul tras la maxim, fara alte artificii (fara sa desfac vreo trusa sau sa rasfoiesc manualul :D ).

 

Am spalat-o binisor, dat cu wd40 in 2-3 locuri..si acum asteptam amandoi vreme buna ca sa incepem plimbarile.

 

Asfalt uscat!

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Arrakis :P right back at you

Eu zic cum fac eu.Dupa 2 ierni petrecute cu dacia 1300 acu cativa ani am ramas cu sechele de atunci.Asa pornesc si mobra si scuterul dupa perioade d-astea lungi de sedere.Ca nu o ia la prima pace buna nu ma doare important e s-o ia.

 

peace bro :D

Probabil fiecare tehnica are avantajul ei. Daca stau si ma gandesc bine, cand mi s-au inecat prima data carburatoarele - mecanicul care m-a scos din rahat dupa vreo 2 ore - a folosit tot faza cu gaz tras la maxim si dat la automat vreo 3-4 secunde. Acum nu mai stiu cum a tinut socul...

Mi-ar placea sa inteleg exact ce se intampla in carburatoare si motor, si sa utilizez tehnica potrivita in functie de situatie (deh, la partea de mecanica mai am MULT de invatat :scratch: si parca nu-mi vine sa umblu la Suzi doar in scop didactic).

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum, chiar nu poate? :scratch:

 

Ce ziceti merita portbagajul asta 100 de lei doar partea de sus(fara laterale) dar din bara rectangulara?

 

Ca tot zisesi, unde gasesc si eu un portbagaj pentru suzi "de firma". Unu care sa arate destul de bine, sa nu incomodeze pasagera si la nevoie sa il pot da jos suficient de usor si sa il inlocuiesc cu manerul original ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot zisesi, unde gasesc si eu un portbagaj pentru suzi "de firma". Unu care sa arate destul de bine, sa nu incomodeze pasagera si la nevoie sa il pot da jos suficient de usor si sa il inlocuiesc cu manerul original ?

 

Si eu am tot cautat acu' 2 luni, dar nu am gasit decat pe louis.de cu 100 euro si recent aici pe forum (parca prin bursa - servicii) - cu 73 euro.

Daca nu esti dispus sa dai atat, cauti SH sau astepti sa se apuce Andu de lucru si sa faca el :D (cum stam Andule la capitolul asta? - merge treaba? :P ).

 

Asa, am si eu o mica problema.

Mi-am cumparat un geam nou (windshield) si azi m-am dus sa il schimb - pregatit cu o surubelnita (pentru cele 5 suruburi pe care le ochisem data trecuta) si niste imbusuri.

Si....surpriza: dupa ce am dat suruburile jos am realizat ca geamul este tinut si de carena din fata :scratch: .

Acum intrebarea: care are gs 500 f si a dat vreodata jos carena fata / farul. Cum se face treaba asta?

Din cate am vazut eu, trebuie umblat si la semnale. Nu inteleg de ce trebuia sa faca atat de complicat sistemul asta.

 

Merci!

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@arrakis

La faza cu parbrizul nu stiu.Desfa si tu la suruburi pan' te plictisesti sau cheama un prieten sa te ajute la surubarit.

 

Portbagajul l-am facut.Nu as spune ca a iesit perfect dar arata mai bine decat in poze.Faptul ca s-a a facut cute in punctele de indoire pe mine nu ma deranjeaza.Conteaza doar ca e foarte ridig si stabil.Si in plus manerul pentru pasager e pe locul lui.Montare/demontare 2 minute.

Poze:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@arrakis

La faza cu parbrizul nu stiu.Desfa si tu la suruburi pan' te plictisesti sau cheama un prieten sa te ajute la surubarit.

O sa studiez bine problema pana sa ma apuc iar de desfacut suruburi. Poate am noroc si dau de cineva care a mai facut asta..

 

 

Portbagajul l-am facut.Nu as spune ca a iesit perfect dar arata mai bine decat in poze.Faptul ca s-a a facut cute in punctele de indoire pe mine nu ma deranjeaza.Conteaza doar ca e foarte ridig si stabil.Si in plus manerul pentru pasager e pe locul lui.Montare/demontare 2 minute.

Arata foarte bine :scratch:

Faci si pentru noi cei interesati? Daca da, zi si un pret final.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata nu am timp sa fac si e frig afara (de lucrat lucrez in curte).Cam peste 1 luna asa as incepe sa fac d-astea si protectii motor.

Pretul la portbagaj ar fi 100 de lei fara semnale si fara plate :scratch: La protectii inca nu stiu pentru ca nu am facut nici pentru mine si nu stiu cata munca intra.

 

Ce am mai gasit eu pe net sunt tipul asta http://www.cmcbikes.com/shop/index.php?cPa...t=3a&page=4 dar nu stiu pe nimeni sa aduca de la ei.

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, la cati Km ati schimbat cauciucurile ? Evident ca depinde imens de tipul cauciucului, de stilul de mers si de locurile prin care se merge, dar si asa, daca raspund 4-5 imi fac o idee de cat de prost merg :scratch:

 

Am luat mobra cu Metzeler pe el...le-am schimbat inainte sa merg in Grecia. Deci cu Metzeller am mers iunie-iulie-15 zile din august=8.000 km. Daca nu aveam drum lung de facut nu le schimbam. La achizitionare erau undeva la 80-85%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arrakis. nu trebuie sa scoti toata carena. se monteaza / demonteaza f usor. daca ai nev de ajutor, da'mi un telefon: : 0766.752.673

 

 

Salut,

 

Am discutat aseara cu Jhon la telefon si cum omul doar vrea sa ajute :laugh: , am hotarat amandoi sa postam solutia pe forum.

Poate mai este (sau o sa fie) careva interesat de subiect.

Deci, datele problemei o sa le postez eu, iar John o sa vina cu solutia :laugh:.

Schimbare windshield:

- Geamul este prins in 5 suruburi (3 de plastic in exterior si 2 de metal in interior);

- De asemenea este prins si in suporturile de la cele 2 suruburi de fier (sub forma de sandwich intre carena exterioara si plasticul de la interior).

Problema:

1. Nu iese unul din suporturile de cauciuc (cu filetul de fier) de la suruburile exterioare.

2. Nu vad cum pot sa scot geamul fara sa desfac carena din fata.

 

Atasez poze cu detalii mai exacte.

post-38382-1233037975_thumb.jpg

post-38382-1233037982_thumb.jpg

post-38382-1233038016_thumb.jpg

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baietii!

Uite ca apar si eu pe aici,pt inceput ca spectator dar poate mai incolo ca si coleg.

Dupa cum bine cred ca v-ati dat seama,doresc sa ma innoiesc cu un Suzuki gs500.Daca puteti sa ma ajutati cu vre-o persoana de contact,va raman dator.

O fabricatie din 2003-2004 pana in 40.000 pe ceas dar sa fie si-n realitate un pret asa....mai de criza un.......dar nu mai spun ca nu vreau sa fiu cicalitor.

Va multumesc si.....cu siguranta tinem legatura!

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...