tamas_daniell Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Mai oamenilor, alta e treaba!Ca si in cazul masinilor, in Romania se cumpara tot ce a aparut ieri.Altfel esti de porc!Nu esti in trend! Ma intereseaza sa-mi schimb mobra si am vorbit cu cativa "vanzatori"(dealeri oficiali) despre modele k7, k8.Stiti ce mi-au zis?Ca nu mai aduc pentru ca deja au comenzi de k9.Iar diferentele de bani intre modelele din divesi ani sunt imense(minim 1000 Euro/an/model).Am gasit in Italia printr-o cunostinta GSR 600A K8 0 km la 6500 euro.Aici nu mai exista.Totul s-a dat si se importa doar K9 la 8500 euro.Normal sa nu iti mai dai GS-ul din 2000 pe cateva mii de euro.Toti incepatorii vor k9, minim 100 CP.De aia a scazut pretul la SH.Vorbeam si cu Metal Heart azi despre asta si mi-a confirmat(lucreaza in presa de profil):in RO se cumpara doar motoare super noi sau foarteeeee ieftine. Deci altfel spus daca vrei sa iti vinzi mobra, trebe sa gasesti tu pe cineva care nu a mai vazut motor, si e constient de asta (nu are vise imede pe Busa) sau trece de la scuter, maxim socialista la deastea cu zeci de cai. Eu cred ca GS-urile vor ajunge ca Simsoanele, cine are o sa il bage la conservare decat sa il dea pe nimic, si o sa il porneasca de 2 ori pe an. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Deci altfel spus daca vrei sa iti vinzi mobra, trebe sa gasesti tu pe cineva care nu a mai vazut motor, si e constient de asta (nu are vise imede pe Busa) sau trece de la scuter, maxim socialista la deastea cu zeci de cai. Eu cred ca GS-urile vor ajunge ca Simsoanele, cine are o sa il bage la conservare decat sa il dea pe nimic, si o sa il porneasca de 2 ori pe an. Respect Salutari Daniele! Da, ceva in genul asta. Oricum, decat sa-l dau pe-al meu cu 2500 euro, mai bine il pastrez pentru stresul din oras, iar motorul nou va fi doar pentru iesiri in afara orasului(in cazul asta ma voi orienta spre un chopper). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Mai verifica si furtunul de vacuum care vine de la carburator poate s-a spart si nu mai deschide cum trebuie desi cred ca ar fi trebuit sa curga fara probleme cand dadeai pe PRI . Oricum daca trage aer pe acolo o sa ai probleme si cu relantiul la motor . A mai folosit cineva ulei de tipul 15W 50 in loc de 10W 40 ? Daca da cum functioneaza cu acest tip de ulei ? E mai zgomotos motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) Salutare . Acuma mam intors de la garaj . Am desfacut tot am legat din nou furtunele de la robinet la rezervor am dat pe pri si cu filtru si fara filtru si benzina venea benzina cu acelasi jet, venea constant.Am montat tot la loc si am dat pe PRI.de data asta filtru nu sa mai umplut, nu venea benzina deloc pe furtun, decat dupa ce am dat drumu la motor si a stat cateva secunde.Am iesit la o tura si a facut aceleasi faze penale parca mai rau ca pana acuma in sensu ca mergeam 300 metrii trebuia sa ma opreasc ca nu mai aveam benzina pe instalatie.Intrebare. Daca pun pe PRI in mod normal benzina ar trebuii sa curga libera in filtru fara a fi pornit motoru nu ? . Stateam cate 2,3 minute venea benzina in filtru cate putina , dupa accea picura si dupa care se oprea, nu mai venea deoloc cu motorul oprit si robinetul pe PRI. Furtunul de vacuum lam verificat azi din nou, nu e spart/infundat, are coliere la fiecare capat.... Editat Februarie 2, 2009 de danutz22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 2, 2009 Autor Share Postat Februarie 2, 2009 15w/50 (indicat semi-sintetic la GS-uri) - ulei mai gros, temperatura de lucru mai inalta - iarna se recomanda sa se lase sa incalzeasca bine motoru cu astfel de ulei (pana ajunge la temperatura de lucru) - fiind mai gros, se diminueaza eventualele "țăcănituri" cauzate de uzarea motorului - ideal vara, asigura ungere buna cand sunt caldurile infernale, nefiind racit decat cu aer motorul Am folosit 10w40 si 15w50 si semi-sintetic si sintetic si de aceea am ramas cu semi-sintetic 15w50 pana am vandut mobra. Care mobra bate deja 100.000 km fara nici o buba majora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 daca tot se vb de uleiuri am si eu cateva intrebari. pe aparatoare de la roata din spate, sub sa, am lipite niste hartii de la reviziile care au fost facute in italia si pe ele scrie ca a fost folosit ulei "Agip Racing 4-T" am bagat un ochii pe net si am observat ca uleiul asta e 20W-50 . Fostul proprietar care a facut schimbul in toamna a bagat tot 20W-50 si acum nu stiu ce sa fac: 1.sa il las asa si sa fac urmatoarele schimburi cu acelasi tip de ulei 2.sa il las asa sezonul asta si la urmatorul schimb sa pun 10W-40 3.sa il scimb cat mai rpd cu un ulei 10W-40 regards Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 2, 2009 Autor Share Postat Februarie 2, 2009 Italia e o tara mai "calda" deci omul a folosit un ulei gros cu temperatura mare. Baiat destept, mai ales daca mergea mult prin oras. Acum depinde si daca AGIP-ul era full sau semi sintetic. Eu am recomandat pentru tara noastra (si inca imi mentin recomandarea) tuturor cu GS-uri: - vara 15w50 semi sintetic (marca conteaza mai putin, atata timp cat e un ulei bun si de renume) - iarna un 10w40 full sau semi sintetic (aceeasi treaba cu marca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Salutare . Acuma mam intors de la garaj . Am desfacut tot am legat din nou furtunele de la robinet la rezervor am dat pe pri si cu filtru si fara filtru si benzina venea benzina cu acelasi jet, venea constant.Am montat tot la loc si am dat pe PRI.de data asta filtru nu sa mai umplut, nu venea benzina deloc pe furtun, decat dupa ce am dat drumu la motor si a stat cateva secunde.Am iesit la o tura si a facut aceleasi faze penale parca mai rau ca pana acuma in sensu ca mergeam 300 metrii trebuia sa ma opreasc ca nu mai aveam benzina pe instalatie.Intrebare. Daca pun pe PRI in mod normal benzina ar trebuii sa curga libera in filtru fara a fi pornit motoru nu ? . Stateam cate 2,3 minute venea benzina in filtru cate putina , dupa accea picura si dupa care se oprea, nu mai venea deoloc cu motorul oprit si robinetul pe PRI.Furtunul de vacuum lam verificat azi din nou, nu e spart/infundat, are coliere la fiecare capat.... E prea clara treaba ca ai probleme cu cuiele poantou/nivel in carburatoare. Desfa-le, verifica, regleaza-le (sau la mecanic), posibil sa fie blocate cumva sau nivel foarte mic. Nu se poate sa nu curga liber benzina pe PRI. Ai probleme cu alimentarea, in carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 E prea clara treaba ca ai probleme cu cuiele poantou/nivel in carburatoare. Desfa-le, verifica, regleaza-le (sau la mecanic), posibil sa fie blocate cumva sau nivel foarte mic. Nu se poate sa nu curga liber benzina pe PRI. Ai probleme cu alimentarea, in carburatoare Orcat am citit prin manual despre carburatoare cum se regleaza, verifica sincer parca nu mas baga ca nu vreau sa ma trezesc ca nu mai merge deloc motoru.O sa ma interesez intre timp si de un service care sa faca treaba. Daca mai aveti careva sfaturi sau daca credeti ca ar mai fii ceva de facut si nu am facut , nu ezitati sa spuneti Multumesc tuturor celor care mau ajutat !! Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Orcat am citit prin manual despre carburatoare cum se regleaza, verifica sincer parca nu mas baga ca nu vreau sa ma trezesc ca nu mai merge deloc motoru.O sa ma interesez intre timp si de un service care sa faca treaba. Daca mai aveti careva sfaturi sau daca credeti ca ar mai fii ceva de facut si nu am facut , nu ezitati sa spuneti Multumesc tuturor celor care mau ajutat !! Numai bine. Salut. Pentru service poti sa mergi la Motor Team - Dr Taberei. Am auzit ca ar fi buni si aveau si preturi ok (am aflat ca pt sincronizare carb. cereau 60 RON, ..asta dupa ce am dat 100 RON la un mecanic ). Operatia nu este atat de grea precum pare in manual (trebuie facuta in liniste si curatenie); stai cu ochii pe mecanic cand face ajustarile si poate data viitoare faci singur. Eu am incercat, dar bulangiul de mecanic nu a vrut sa imi arate nimic . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Salut. Pentru service poti sa mergi la Motor Team - Dr Taberei. Am auzit ca ar fi buni si aveau si preturi ok (am aflat ca pt sincronizare carb. cereau 60 RON, ..asta dupa ce am dat 100 RON la un mecanic ). Operatia nu este atat de grea precum pare in manual (trebuie facuta in liniste si curatenie); stai cu ochii pe mecanic cand face ajustarile si poate data viitoare faci singur. Eu am incercat, dar bulangiul de mecanic nu a vrut sa imi arate nimic . Bafta! Toata problema e ca eu sunt din Cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Toata problema e ca eu sunt din Cluj Ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Copchii va intreb si pe voi.Pe 29-31 mai Seth on fire cine se mai anunta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 un link? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 un link? /index.php?showtopic=306972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Toata problema e ca eu sunt din Cluj My bad , am omis sa ma uit si la datele din profil. Copchii va intreb si pe voi.Pe 29-31 mai Seth on fire cine se mai anunta? Sunt interesat, dar nu pot sa promit nimic de pe acum. Mai vedem cand se apropie data. un link? http://www.sethrc.ro/seth-on-fire /index.php?showtopic=206699 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Cine ma ajuta si pe mine cu asa ceva? Am mare nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 si mie imi trebuie acceasi piesa... mihai daca gasesti sa imi iei si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doumy Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Salut dragi GS-isti! Suzy a mea s-a imbolnavit si sper sa puteti sa ma ajutati voi. Am tot mers in ultima vreme cu ea de cand s-a mai incalzit..toate bune si frumoase. Ieri in schimb am facut o tura si la un moment dat in drum spre casa a inceput sa faca figuri in sensul ca dadea sa moara la relanti. Am ajuns acasa, i-am scos bujiile sa ma uit la ele si erau intr-adevar cam arse. Le-am curatat, le-am pus si am pornit-o iar. A pornit greu dar dupa ce a luat-o m-am invartit putin cu ea parea sa-si fi revenit. Azi am vrut sa plec iar dar n-a mai pornit deloc. Am si bateria proasta si nu mai da la automat. Am incercat s-o pornesc impinsa dar n-a vrut cu niciun chip. Nu stiu de la ce ar putea fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Salut dragi GS-isti!Suzy a mea s-a imbolnavit si sper sa puteti sa ma ajutati voi. Am tot mers in ultima vreme cu ea de cand s-a mai incalzit..toate bune si frumoase. Ieri in schimb am facut o tura si la un moment dat in drum spre casa a inceput sa faca figuri in sensul ca dadea sa moara la relanti. Am ajuns acasa, i-am scos bujiile sa ma uit la ele si erau intr-adevar cam arse. Le-am curatat, le-am pus si am pornit-o iar. A pornit greu dar dupa ce a luat-o m-am invartit putin cu ea parea sa-si fi revenit. Azi am vrut sa plec iar dar n-a mai pornit deloc. Am si bateria proasta si nu mai da la automat. Am incercat s-o pornesc impinsa dar n-a vrut cu niciun chip. Nu stiu de la ce ar putea fi Salut doumy, Cu bateria pot sa te ajut eu..cu un redresor bunicel (daca ai nevoie, da-mi un PM). In rest, din ce zici tu: bujii innegrite = amestec prea bogat - probabil e ceva in neregula cu carburatoarele. In toamna anului trecut am patit ceva similar (aceleasi simptome), iar mecanicul care m-a ajutat atunci mi-a zis ca erau carburatoarele inecate. Le-a curatat de mizerie (chiar aveau destula) + inlocuit un cui pontou care nu inchidea perfect si s-a rezolvat problema. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Salutare , pana la urma am aflat problema la Suzi , am inlocuit robinetul cu unul de la instalatii si a mers brici , prin urmare daca are cineva de vanzare sau stie de unde as putea face rost de un robinet sa ma anunte . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Am pornit zilele trecute motocicleta si dupa c sa incalzit motorul,am tras de cateva ori de acceleratie si am avut o mica surpriza:parca motoru se ineca pt o secunda si abia apoi se tura.Care ar fi problema?Oare sa fie din carburatoare?Mentionez ca nu am lucrat la ele de cand o am(6 luni),dar cand umblam la filtrul de aer parea sa curga benzina pe la jigloarele dinspre filtru.Stie cineva cat m-ar costa reglajul carburatoarelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doumy Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Mersi arrakis..am vb deja cu cineva sa imprumut un redresor. Cred ca si eu am carburatoarele infundate dar sa vad cum ajung cu ea la un mecanic pt o curatare/reglare. O sa mai incerc maine s-o pornesc ca altceva nu prea am ce sa fac aici la bloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Am pornit zilele trecute motocicleta si dupa c sa incalzit motorul,am tras de cateva ori de acceleratie si am avut o mica surpriza:parca motoru se ineca pt o secunda si abia apoi se tura.Care ar fi problema?Oare sa fie din carburatoare?Mentionez ca nu am lucrat la ele de cand o am(6 luni),dar cand umblam la filtrul de aer parea sa curga benzina pe la jigloarele dinspre filtru.Stie cineva cat m-ar costa reglajul carburatoarelor? Salut , curatat,reglat,sincronizat carburatoarele te costa cam 100 lei .Daca zici ca,curge benzina dute si rezolva problema neaparat ca nu e recomandat sa umblii asa .Mai multe nu stiu ce sa iti zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Salut , curatat,reglat,sincronizat carburatoarele te costa cam 100 lei .Daca zici ca,curge benzina dute si rezolva problema neaparat ca nu e recomandat sa umblii asa .Mai multe nu stiu ce sa iti zic. Stii cumva ceva mecanic bun in cj?K aici am incercat un mecanic,dar cam neserios,nu cu acceasta problema,(in vara,chiar dupa c am adus moto in tara) si nu cred k o mai duc pe la zalau,decat daca o sa gasesc p cineva serios.Dau o bere p topa knd n intalnim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.