Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Nu trebuie sa fiti prea agitati din cauza tarii de provenienta pentru ca componentele cele mai importante sunt fabricate tot in japonia, doar partile de plastic sunt: made in spain. Aspectul principal pentru care sunt asamblate in spania este reducerea taxelor vamale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salve. Am si eu doua lucruri ciudate, poate ma lamuriti voi:

 

1. Azi am curatat bine de tot lantul si l-am uns. Iar acum, cand tin motorul pe cricul central si trec in viteza 1 sau 2, se invarte incet roata spate desi tin ambreiajul apasat la maxim... Se opreste daca o tin cu piciorul, sau daca cuplez si decuplez ambreiajul de cateva ori.

Inainte nu facea asa. E normal?

 

2. Voua cat ulei va consuma GS-ul la 1000 de km?

De la ultimul schimb si pana acum, mie mi-a luat vreo 300 - 400 grame in 1400 km.

In manual nu am gasit o valoare clara pt consumul ideal de ulei, dar din auzite stiu de ceva de genul 100 grame / 1000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Este normal si se datoreaza vascozitatii uleiului rece. Incearca cu motorul cald si ai sa vezi ca nu se mai intampla.

2. Cu consumul de ulei este mai greu de zis, eu unul pun 3 litri de ulei cand fac schimbul, iar pana la urmatorul schimb (6000 km) nu imi consuma cat sa trebuiasca sa mai adaug. Acum depinde de mai multi factori: uzura motorului, pierderi, stil de mers etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Este normal si se datoreaza vascozitatii uleiului rece. Incearca cu motorul cald si ai sa vezi ca nu se mai intampla.

2. Cu consumul de ulei este mai greu de zis, eu unul pun 3 litri de ulei cand fac schimbul, iar pana la urmatorul schimb (6000 km) nu imi consuma cat sa trebuiasca sa mai adaug. Acum depinde de mai multi factori: uzura motorului, pierderi, stil de mers etc.

 

 

Bun atunci, cu uleiul mai trebuie sa investighez.

Motorul are doar 3000 km deci uzura poate fi scoasa din discutie, pierderi nu prea vad sa aiba, iar stilul de mers: mult in oras si usor subturat in primii 1000 km (deh, atunci mi se parea normal sa o tin intre 3000 si 5000).

 

Am mai sapat putin pe net si am descoperit ca statisticile sunt impartite: unele GS-uri consuma foarte putin, pe cand altele isi dezvolta o adevarata sete fata de ulei (si nu doar cele imbatranite).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de prima problema cu roata care se invarte cu ambreiajul tras: am verificat dupa o plimbare de 30 min si se intampla in continuare indiferent de temperatura uleiului :lol:

Deci, care credeti ar fi cauza? Nu se decupleaza ambreiajul bine?

 

Am verificat jocul manetei si are vreo 1,5 - 2 cm, iar ambreiajul se cupleaza destul de sus - adica dau drumul vreo 3 cm si deja incepe sa traga (valorile sunt cam la ochi, nu am avut la mine nimic pentru masurat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ceva vreme in urma,cam prin noiembrie,ma plangeam eu de un zgomot ciudat(ca o bataie neuniforma si infundata) la motocicleta care aparea la relanti si de obicei dura cateva secunde: 1-2 batai pauza 1 secunda 1-2 batai pauza. In prima faza am catalogat-o ca proveniind din zona cutiei de viteze.Total gresit.Am cautat indelung pe net,pe forumuri externe,pe altii care au aceeasi problema.Surpriza mare a fost cand am aflat ca majoritatea gs-urile dupa 2000-2001 au aceeasta problema.

Motiv: 1 sau mai multe ''cam folower'' isi fac joc in chiulasa si se deformeaza.Din pacate chestia asta deformeaza si chiulasa.Remedierea: se schimba ''cam folower'' si acele ''shim'' +chiulasa :lol:

Din ce am inteles de la cei care au avut aceasta problema,zgomotul poate aparea oricand,inclusiv dupa un rulaj de 500 km .Asta a patit cineva care a mers cu motorul la garantie,i-au schimbat ce era de schimbat si dupa inca vreo 3000 km a aparut iar.

In prima faza treaba se prezinta asa cum am zis mai sus,cateva batai la relanti.In timp(n-as putea zice dupa cati km) chestia conduce la un zgomot constant de bataie pe decelerare( de ce nu si in accelerare? :D )

Personal,zgomotul la mine a aparut pe la 5000 km.Motorul are acum 11000 km si problema nu pare sa devina mai grava decat am observat la inceput.

Concluzie:doar un gust amar fata de suzuki :D

 

LE:chiar nu inteleg ce mama masii au modificat fata de modelele anterioare.Poate au folosit alte materiale.Ma indreb daca dimensiunile pieselor in ceea ce priveste aceste ''cam folower'' si axele cu came sunt diferite de la an la an.

 

Tot asa face si al meu si e din '89 Made in Japan 35000 km in bord (acum naiba stie daca asa este km mergea cand am luat-o si dupa cum arata nu parea ca ar fi fost umblat pe acolo ). La fel doar pe decelerare si in ultima vreme si la relanti dar nu tot timpul doar cand ii vine asa din cand in cand :) . Oricum la mine am observat ca pinioanele de la distributie nu prea mai sunt aliniate desi respecta distanta intre semnele de pe ele (e ceva cu 18 ). In plus pastilele sunt destul de uzate. O sa incerc sa le schimb si sa vad apoi daca mai face .

Editat de dragos11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ceva vreme in urma,cam prin noiembrie,ma plangeam eu de un zgomot ciudat(ca o bataie neuniforma si infundata) la motocicleta care aparea la relanti si de obicei dura cateva secunde: 1-2 batai pauza 1 secunda 1-2 batai pauza. In prima faza am catalogat-o ca proveniind din zona cutiei de viteze.Total gresit.Am cautat indelung pe net,pe forumuri externe,pe altii care au aceeasi problema.Surpriza mare a fost cand am aflat ca majoritatea gs-urile dupa 2000-2001 au aceeasta problema.

Motiv: 1 sau mai multe ''cam folower'' isi fac joc in chiulasa si se deformeaza.Din pacate chestia asta deformeaza si chiulasa.Remedierea: se schimba ''cam folower'' si acele ''shim'' +chiulasa :lol:

 

 

Da te rog niste linkuri cu ce ai gasit. Si eu aveam zgomotul respectiv, am presupus ca ar fi de la pastilele de reglaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti cauta pe google : gs 500 rattle, gs 500 tapping sound, gs 500 knocking sound...

http://www.gs500e.co.uk/forums/archive/ind...5.html-discutie despre asta si despre alte sunete ce apar la turatii ridicate.

Mai poti cauta pe gstwin.com forum dedicat gs 500.

 

Eu am avut acel zgomot. L-am rezolvat schimband chiulasa( cu tot cu axele cu came). M-a mancat in cot sa duc chiulasa la curatzat cu toate ca nu era nevoie, si nu am tinut cont locul de unde am scos tachetii (tachetii sunt niste piese cilindrice pe care se aseaza pastilele). Am tot schimbat pastile si am reglat jocul la pastile de faceam cu ochii inchisi figura. Sunetul a disparut odata cu schimbarea chiulasei. Am optat pentru varianta asta deoarece aveam o chiulasa de rezerva.

 

Sunetul era unul metalic , si se auzea in chiulasa doar cand era motorul cald , si nu tot timpul ... doar uneori!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..am vazut ca este comunitatea posesorilor de gs si as vrea sa cumpar si eu unul. Pot oferi circa 6500ron si mi-as dori ,normal, unu cat mai bun si mai nou:D(pe cat posibil).

ASTEPT OFERTE!!!

S-a notat!Nu e nevoie sa postezi de 2,3, 'nspe ori pe zi la diferenta de 5 posturi ca nu e bikeshop.ro aici.

LE: se pare ca mai vechi e mai bun,citeste posturile anterioare. :lol: :D

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..am vazut ca este comunitatea posesorilor de gs si as vrea sa cumpar si eu unul. Pot oferi circa 6500ron si mi-as dori ,normal, unu cat mai bun si mai nou:D(pe cat posibil).

ASTEPT OFERTE!!!

 

Daca tot ai banii astia poti sa cumperi o honda cbr f2 (e adevarat ca nu o sa fie prea noua dar oricum sunt rezistente) desi pare mai sportiva stai mai bine pe ea . Consumul e un pic mai mare dar nu te bate vantul pe ea iar la putere nu se pot compara . Mai ales cu criza asta poti sa negociezi un pic mai mult .

Editat de dragos11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai omu' vrea GS.Degeaba ne apucam sa-i enumeram ce modele poate sa-si ia de banii aia. El vrea gs. :lol:

 

Nasol sa ai bani si sa nu stii ce sa faci cu ei . De exemplu eu am luat Gs doar din motive financiare . :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol sa ai bani si sa nu stii ce sa faci cu ei . De exemplu eu am luat Gs doar din motive financiare . :D

 

:lol: zi merci ca nu esti obligat sa-l vinzi....din aceleasi motive. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@john... se poate indrepta sigur, daca e putin merge indreptata mecanic la rece, daca e mai mult.. la cald. Din pacate, posibil sa fie nevoie sa retusezi cu vopsea la interior/exterior zona respectiva. Poate cunoaste cineva ceva mecanici prin bucuresti, ca eu nu am nici o idee in afara de CT :lol:

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@john... se poate indrepta sigur, daca e putin merge indreptata mecanic la rece, daca e mai mult.. la cald. Din pacate, posibil sa fie nevoie sa retusezi cu vopsea la interior/exterior zona respectiva. Poate cunoaste cineva ceva mecanici prin bucuresti, ca eu nu am nici o idee in afara de CT :lol:

 

 

ms mult. mecanic cunosc, momentan este plecat din tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil cel mai frumos GS500e din RO :)

Enjoy :D

Este impunatoare, parerea mea.. ma tot uit la farul acela, dar nu prea recunosc de la ce este exact.. si parca nu prea respecta liniile motocicletei. Oricum, spor la kilometrii, ca incepe sa vina caldura :lol:

ms mult. mecanic cunosc, momentan este plecat din tara.

pentru putin. pentru moment, cred ca se poate pune putina solutie de la un kit de pana in locul respectiv (cu roata desumflata) si mai tine o scurta perioada. doar o idee. Noroc si asfalt uscat

A meu ii mai frumos .....

Este foarte frumos coloritul si ingrijit, la fel ca toata motocicleta de fapt. Drum bun in noul sezon!

 

@andu_wasup.. am vazut dupa moto-ul :D. Frumoasa ca toate celelalte si pentru ca e a ta, face toti banii :kiss:. Noroc si drum uscat si la tine!

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este impunatoare, parerea mea.. ma tot uit la farul acela, dar nu prea recunosc de la ce este exact.. si parca nu prea respecta liniile motocicletei. Oricum, spor la kilometrii, ca incepe sa vina caldura :lol:

 

pentru putin. pentru moment, cred ca se poate pune putina solutie de la un kit de pana in locul respectiv (cu roata desumflata) si mai tine o scurta perioada. doar o idee. Noroc si asfalt uscat

 

Este foarte frumos coloritul si ingrijit, la fel ca toata motocicleta de fapt. Drum bun in noul sezon!

 

@andu_wasup.. am vazut dupa moto-ul :D. Frumoasa ca toate celelalte si pentru ca e a ta, face toti banii :D. Noroc si drum uscat si la tine!

farul este universal, l-am cumparat de pe e-bay.

Nu pot spune decat ca se potriveste mai bine ca multe alte faruri prin faptul ca are niste proportii corespunzatoare, liniile sunt discutabile, iar de luminat....nu pot spune decat ca e laser combinatia lupa cu xenon :).

Km o sa fac dar cu alta, deocamdata este in proces de schimbat, sa vedem ce urmas va avea...

Salutare si asfalt uscat tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...