arrakis Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 E o problema daca se aud rateuri in toba si este cu atat mai mare, cu cat multi nu stiu ca rateuri in toba inseamna o functionare anormala a motorului. La schimbarea tobei stock cu una aftermarket sau mai bine zis, mai putin restrictiva, amestecul se saraceste, motorul se incalzeste iar supapele se ard/se depune calamina pe ele (sunt trecut prin asta, din cauza fostului proprietar a gs-ului meu). Pentru a evita toate acestea, se imbogateste amestecul prin ridicarea cuiului de dozaj si imbogatirea amestecului la ralanti. Daca nu se imbogateste de ajuns, trebuie schimbat jiclorul principal cu cate o marime, pana se obtine un amestec bun. Aveti grija cu treburile astea, ca de obicei aduc complicatii daca nu va documentati inainte. De acord cu tine, daca rateurile se aud in timp ce mergi normal. Dar, atunci cand inchizi gazul la o viteza maricica si faci o frana de motor intr-o treapta inferioara, motorul iti da rateuri chiar si cu toba stock. Diferenta este ca la stock nu prea le auzi pentru ca este silentioasa. Na ca acum m-ai facut sa imi pun semne de intrebare, desi ma interesasem inainte si am inteles ca nu ar fi problema daca se schimba toba. Tinand cont ca toba mea nu prea e restrictiva (practic e goala la interior ), la cat sa tin relantiul? De asemenea, ce ar trebui sa verific (si cum) ca sa ma asigur ca totul e bine? Merci! cam ce am de gand (diagrama) - cam asa suna ... sunetul este putin mai tare ca cea stock si mult mai gros Astept impresii- sugestii Se aude bine si arata ok, dar scurtand asa mult traseul de evacuare si improvizand - nu apar probleme similare cu ce mi-ai zis mie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) Eu am inteles din postul anterior ca ar fi vorba de frana de motor, la modul general, nu de reveniri din ture mari. La mine, eu aveam rateuri la orice frana de motor. Ideea general valabila, este ca atata timp cat bujiile arata bine, o culoare apropiata de maroniu... si nu albicioase (saracit) sau negricioase (imbogatit - innecata), nu ai de ce sa umbli la ceva. Pentru a-ti da seama cum sunt culorile, trebuie facut testul la diferite turatii.. -incalzesti bine motorul, sa mearga un 10 minute sa zic si obligatoriu sa tina ralantiul fara sa fie nevoie de soclu tras -la ralanti odata.. umbli din surubul de aer al fiecarui carb pana ies bine -la 3000 de ture, sa zic... mergi juma de minut/un minut la 3000 de ture constant(nu neaparat 3000), in o treapta oarecare, opresti motorul in mers din contactul rosu, tragi pe dreapta si vezi cum e bujia .. e albicioasa, urci cuiul de dozaj..e neagra,cobori cuiul.. e maronie, ai scapat de reglaje -poti incerca si la alta turatie, procedand la fel. Referitor la ralanti, nu ai motor de curse.. ce scrie in carte e valabil in continuare 1250-1300 ture, merge si 1400 in sezonul rece. Acum, cu toba care o am in plan , problema va fi de a regla amestecul. Posibil sa fiu nevoit sa maresc jiclorul principal, pentru a fi in parametrii si sa urmez pasii mai de sus, pe urma. Eu am deja filtru de aer sport.. iar cu o toba mai putin restrictiva.. va iesi ceva frumos, zic eu "Inventatorul" sa zic asa , userul quiktaco de pe forumul gstwin.com, a facut calculele si tot ce tine de ingineria sunetului si presiunilor, ca sa iasa ceva de calitate. Am urmarit si feedback-ul iar acesta e de bine . Toba poate fi facuta si restrictiva, atat cat e nevoie la fiecare, cat sa nu necesite umblari prin carburatoare. Depinde de fiecare ce vrea de la motorul lui acuma Un motor are nevoie de o presiune data inapoi de toba / backpressure -daca am scris bine- .. Cand se pune toba mai putin restrictiva, dispare din acea presiune, amestecul ajunge in o oarecare masura in toba, are loc arderea in camera de ardere si toba... si de aici, avem rateurile http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=40382.80 - topicul original, pentru cine e curios Editat Martie 13, 2009 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) -incalzesti bine motorul, sa mearga un 10 minute sa zic si obligatoriu sa tina ralantiul fara sa fie nevoie de soclu tras -la ralanti odata.. umbli din surubul de aer al fiecarui carb pana ies bine -la 3000 de ture, sa zic... mergi juma de minut/un minut la 3000 de ture constant(nu neaparat 3000), in o treapta oarecare, opresti motorul in mers din contactul rosu, tragi pe dreapta si vezi cum e bujia .. e albicioasa, urci cuiul de dozaj..e neagra,cobori cuiul.. e maronie, ai scapat de reglaje -poti incerca si la alta turatie, procedand la fel. aici ar fi o problema...la a mea,o bujie e rosiatica,si cealalta mai tot timpul neagra.vroiam sa va intreb,legat de cuiul de dozaj,e grea operatiunea?mentionez ca nu i-am umblat pana acum prin carburatoare.sau nu trebuie sa le desfac?din cate am vazzut eu p-acolo nu pare sa existe vreun cui,decat reglajele de aer si ralanti,mai e si o tija cu un arc,dar aia cred ca tine de reglajul cablului de acceleratie. legat de posturile anterioare,ref. la o toba de cbr sau zxr,fara modificari,cum ar suna pe gs?are vreo importanta puterea?ca a mea are 25kw si cred ca s-ar putea sa aiba vreo legatura,avand in vedere puterea cbr-ului sau a zxr-ului. insa m-am mai gandit la o varianta:sa o modific aia originala,taind-o cu un flex,indepartand tabla aia de inox si apoi sa scot sitele,si daca se aude bine o las asa,daca nu,iar tai si modific.intrebarea mea pe tema asta e daca s-ar auzi bine,daca o pot face sa se auda bine,ca nu as vrea doar sa o tai si sa nu iasa nimic.:-??astept parerile voastre,domnilor Editat Martie 13, 2009 de cristydan11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 aici ar fi o problema...la a mea,o bujie e rosiatica,si cealalta mai tot timpul neagra.vroiam sa va intreb,legat de cuiul de dozaj,e grea operatiunea?mentionez ca nu i-am umblat pana acum prin carburatoare.sau nu trebuie sa le desfac?din cate am vazzut eu p-acolo nu pare sa existe vreun cui,decat reglajele de aer si ralanti,mai e si o tija cu un arc,dar aia cred ca tine de reglajul cablului de acceleratie. Aceasi problema si intrebari le am si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) si daca nu imi place,cum acopar gaurile? Aceasi problema si intrebari le am si eu. eu ma gandeam sa apelez la cineva care se pricepe daca nu pot sa o rezolv eu.am cartea motocicletei,am si un ghid pdf,cu scheme cu tot tacumul,dar parca nu m-as incumeta ca mi frica sa nu o stric mai rau...prefer sa vad prima data cum trebuie facut si apoi sa fac eu.daca o sa aflu cum se rezolva problema,iti las pm. NUMAI BINE! Editat Martie 13, 2009 de cristydan11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) Ok... sa luam treburile cu inceputul.. -pentru evacuarea stock, nu recomand scoaterea sitelor decat daca vrei sa te auda si vecinul din cealalta parte a orasului .. been there, done that . Daca nu iti place cum suna, se sudeaza la loc usor .. sau cepuri de lemn (am mers cu ea la RAR cu cepuri in toba si l-am si luat ) Am o toba stock momentan pe a mea..dar fostul proprietar a dat gauri mari in ea, pe langa iesire.. prin toate sitele. Eu le-am astupat.. dar pentru ca sitele sunt gaurite rau, urla mult mai tare si in plus de asta am si vibratii in plus. E ceva de tinut cont.. o evacuare umblata in ea aduce multe efecte.. dar nu toate pozitive -bujiile.. sunt cam ciudate.. una arata binisor... iar cealalata e neagra foc. Inainte de a face reglaje, verificati nivelul in fiecare carburator, sa fie in parametrii. Un nivel prea mare face exact fenomenul asta.. si nu poti regla nimic cu nivel aiurea. http://www.gstwin.com/float_height_check.htm - aici este metoda de verificare, implica un furtunel transparent si o surubelnita, pentru a slabi suruburile de purjare a benzinei din carburatoare. Daca sunt aiurea nivelurile, trebuie date jos carburile, date jos capacele de jos si umblat la tabla(se indoaie putin tabla) care apasa pe cuiul poantou, pana ajunge nivelul in dreptul imbinarii dintre capac si corpul carbului. Este un defect foarte des intalnit, de obicei nivel prea mare (afumarea),de aceea recomand asta inainte de toate. Daca sunt bune nivelurile, se trece la verificarea propriu-zisa a reglajelor : ralanti, la o turatie, etc. Cuiul de dozaj este sub capacul de sus al carburatorului, sub arcul acela mare. De obicei, siguranta de la cuiul de dozaj trebuie sa fie la mijloc, sau al 3-lea locas. Pentru a saraci amestecul, dai siguranta mai sus iar pentru imbogatire, o dai mai jos. Astept nelamuriri si intrebari. Daca aveti mai multe.. mai bine pe mess, sa nu umplem forumul aiurea Editat Martie 13, 2009 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Astept nelamuriri si intrebari. Daca aveti mai multe.. mai bine pe mess, sa nu umplem forumul aiurea Eu v-as sugera sa postati in continuare aici, nu de alta dar cu siguranta sunt si altii interesati de subiect (eu de exemplu ). Pana la urma, pentru asta este forumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Ok... sa luam treburile cu inceputul..-pentru evacuarea stock, nu recomand scoaterea sitelor decat daca vrei sa te auda si vecinul din cealalta parte a orasului .. been there, done that . Daca nu iti place cum suna, se sudeaza la loc usor .. sau cepuri de lemn (am mers cu ea la RAR cu cepuri in toba si l-am si luat ) Am o toba stock momentan pe a mea..dar fostul proprietar a dat gauri mari in ea, pe langa iesire.. prin toate sitele. Eu le-am astupat.. dar pentru ca sitele sunt gaurite rau, urla mult mai tare si in plus de asta am si vibratii in plus. E ceva de tinut cont.. o evacuare umblata in ea aduce multe efecte.. dar nu toate pozitive -bujiile.. sunt cam ciudate.. una arata binisor... iar cealalata e neagra foc. Inainte de a face reglaje, verificati nivelul in fiecare carburator, sa fie in parametrii. Un nivel prea mare face exact fenomenul asta.. si nu poti regla nimic cu nivel aiurea. http://www.gstwin.com/float_height_check.htm - aici este metoda de verificare, implica un furtunel transparent si o surubelnita, pentru a slabi suruburile de purjare a benzinei din carburatoare. Daca sunt aiurea nivelurile, trebuie date jos carburile, date jos capacele de jos si umblat la tabla(se indoaie putin tabla) care apasa pe cuiul poantou, pana ajunge nivelul in dreptul imbinarii dintre capac si corpul carbului. Este un defect foarte des intalnit, de obicei nivel prea mare (afumarea),de aceea recomand asta inainte de toate. Daca sunt bune nivelurile, se trece la verificarea propriu-zisa a reglajelor : ralanti, la o turatie, etc. Cuiul de dozaj este sub capacul de sus al carburatorului, sub arcul acela mare. De obicei, siguranta de la cuiul de dozaj trebuie sa fie la mijloc, sau al 3-lea locas. Pentru a saraci amestecul, dai siguranta mai sus iar pentru imbogatire, o dai mai jos. Astept nelamuriri si intrebari. Daca aveti mai multe.. mai bine pe mess, sa nu umplem forumul aiurea eu mi-am cumparat motorul fara site in toba...zicea cel care mi l-a vandut ca o scos sitele de tot si a bagat o teava gaurita prin toba...nush ce sa zic,..mie chiar imi place cum suna si merge bine, nu am probleme nici cu bujiile nici cu carburatoarele cu nimic... chestia e ca la vara tre sa fac verificarea,..si nush zau cum o sa fie ce nu am mai fost cu motorul la verificare de cand il am... oricum cred ca anul asta o sa fac cv modificari pe la toba...ori ii bag cv site ori ii poon o toba buna... in fine...multa sanatate si asfalt uscat la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Sambata, cand ii gata 100% si am facut prima plimbarica, ma laud si eu cu rodul muncii mele de-o iarna P.S: ...na hai ca n-am avut rabdare sa astept pana atunci te-ai chinuit ceva, nu gluma...cat a durat totul? Toba e pusa tot de tine acuma ? aia cat te-a costat E o problema daca se aud rateuri in toba si este cu atat mai mare, cu cat multi nu stiu ca rateuri in toba inseamna o functionare anormala a motorului. La schimbarea tobei stock cu una aftermarket sau mai bine zis, mai putin restrictiva, amestecul se saraceste, motorul se incalzeste iar supapele se ard/se depune calamina pe ele (sunt trecut prin asta, din cauza fostului proprietar a gs-ului meu). Pentru a evita toate acestea, se imbogateste amestecul prin ridicarea cuiului de dozaj si imbogatirea amestecului la ralanti. Daca nu se imbogateste de ajuns, trebuie schimbat jiclorul principal cu cate o marime, pana se obtine un amestec bun. Aveti grija cu treburile astea, ca de obicei aduc complicatii daca nu va documentati inainte. Foarte frumos finisajul iar codita cred ca este de la un Ducati, nu? Pacat ca n-am avut si eu resursele sa pot sa ma apuc de asa ceva. Timpul nu e pierdut nu am fonduri de ceva profi.. si in plus, mi se pare mare orice evacuare, as vrea sa renunt la cat mai multe din partea din spate (inclusiv amortizorul de zgomot) cam ce am de gand (diagrama) cum ar arata pe gs - cam asa suna ... sunetul este putin mai tare ca cea stock si mult mai gros Astept impresii- sugestii se aude bine...totusi eu cred ca pt cei care merg mult cu moto...e cam deranjant . nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 (editat) Apropos de bujii... Mai am 4 bujii, deci 2 seturi, de bujii NGK Iridium pt GS 500 la pretul de 40 Ron bucata + transport. Daca vrea careva PM me. Si inca ceva... am tije (pargii) stock de Bandit, alea dintre bascula si crucea amortizorului. Din cate stiu eu asa ceva ar servi, prin inlocuirea celor stock de GS 500, ca ridicare de coor. Deci daca vrea careva handling si look updatat... PM si discutam. Editat Martie 14, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 se aude bine...totusi eu cred ca pt cei care merg mult cu moto...e cam deranjant . nu? M-ai pus bine bine pe ganduri cu toba asta.. chiar am de gand ceva calatorii mai lungi si parca nu m-as risca sa o fac acum, cand imi aduc aminte de toba cu care a venit (se auzea cam ca cea din clipul video - dupa 50 de km, nu o mai suportam). ms de atentionare/sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) Ma bag si eu ca musca in...lapte,dar am avut ghinionul sa merg in spatele unui tip cu un gs 500 cu toba goala.Dupa 2-3 km nu am mai suportat si am ramas mult in spate.La fiecare acceleratie a lui imi vibra casca si imi pocnea zgomotul in casca, iar de simtit motorul meu nici nu se punea problema. Io zic ca e ok sa se auda toba un pic mai tare,dar extremele astea nu's a bune! Pe bune! Editat Martie 16, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Salutare.Intradevar ,cand am cumparat gs-ul avea scoasa teava aia mica de la iesire,vreau sa spun ca imi era jena de vecini sa-l pornesc ,facea un zgomot infernal. Acum am improvizat un db-killer si se aude foarte bine,gros si placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Salutare, inainte sa ma despart de GS-ul meu as vrea sa stiu si eu ce diferente se pot observa daca las bujiile "calde" (de iarna) pe tot sezonul. Stie careva? Mersi. ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 si 2 poze cu motoreta mea in curand ii pn niste stikere pe carene, care vor da f bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Linksuletu Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 de unde-i toba aia ??? AZF cumva ? cum merge, cum se aude, cat a fost montaju ?? spune tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 este un no name. montajul 100 lei. dar se aude super super tare :X:X:X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 este un no name. montajul 100 lei. dar se aude super super tare :X:X:X Maestre,de cumpărat de unde ai cumpărat-o?Ne poți lăsa și un preț orientativ? Am scris într-un post mai sus ca as dori sa schimb toba,pt ca as vrea sa aiba un sunet mai gros.Prin asta nu am vrut sa se inteleaga faptul ca vreau o toba care sa urle,ci as vrea doar un sunet gros,dar in limitele normale de decibeli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 este azf toba ca eu i-am spus de ea de auzit uitati cum se aude ca am avut si eu http://www.evacuarecarbon.ro/multimedia.php. pretz cam 5-6 milioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 da, dar diferenta intre noi e ca tu nu mai ai iar acum a ta se aude ca un scooter:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 da, dar diferenta intre noi e ca tu nu mai ai iar acum a ta se aude ca un scooter:P Nu cred ca gsu se aude ca un scuter cu toba serie,doar e motocicleta.Doar ca unii dintre noi vor un sunet mai personalizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Sincer, mai in gluma, mai in serios.. am dat la un moment dat motorisca unui prieten (schimb de moto) sa ne plimbam fiecare - GS contra GSX-R .. tipul pleaca cu a mea, eu am mai stat nitel pe dreapta, face un demaraj, moment in care nu imi venea sa cred cum se aude toba la GS-ul meu, exact un scuter.. sau mai bine zis un scuter mai ragusit nitel, care din cand in cand, suna si a Dacie . Poate pana la urma fac toba aia custom, ca nu mai tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gustave Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 salut! odata cu primavara a sosit momentul sa schimb semeringurile si uleiul din furca. din motive de criza ma gandeam sa o fac eu singur acasa. din cate am citit mai sunt cativa printre voi care au facut asta. ce ulei imi trebuie pentru furca si de unde as putea sa-l cumpar stie cineva? la fel si cu semeringurile. sfaturile sunt binevenite asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) salut! odata cu primavara a sosit momentul sa schimb semeringurile si uleiul din furca. din motive de criza ma gandeam sa o fac eu singur acasa. din cate am citit mai sunt cativa printre voi care au facut asta. ce ulei imi trebuie pentru furca si de unde as putea sa-l cumpar stie cineva? la fel si cu semeringurile. sfaturile sunt binevenite asfalt uscat! semeringurile de furca se pot achizitiona de la orice importator/vanzator de consumabile. Eu am pus semeringuri Saito, nu am avut probleme deloc cu ele.. alte persoane au raportat pareri negative, depinde de fiecare probabil, nush. Referitor la ulei, depinde cum simti furca, in sensul ca daca furca s-a simtit cam moale, poti trece pe un ulei mai gros (asa am eu) de w15 - e un medium heavy. Din ce stiu eu, toate GS-urile au furca destul de moale si "pica in nas" la o franare mai sustinuta pe fata. Daca vrei doar sa schimbi uleiul, pui un w10 si ar trebui sa fie ok. Cantitatea pe care o da manualul, de ulei din furca este de 380 ml +- 5 ml. Nu e critica aceasta cantitate, conteaza foarte mult sa fie egala in jambe. In ceea ce priveste schimbarea, este simpla. Se da jos roata, se slabesc suruburile ce tine fiecare tub in juguri, cu grija se scoate furca fata. Dupa asta, se scot semeringurile de praf cu o surubelnita, pe urma se scoate siguranta care se afla peste semering (impingand spre interior, cu grija sa se zgarie ceva). Dupa toate astea, se pune o carpa peste capacul telescopului si se desface, cu grija ca e posibil sa se fi adunat putina presiune si sa de-a ulei pe afara. In plus de asta, exista si forta de impingere a arcului, care o sa tinda sa arunce capacul. Daca exista reglajul de preload, treceti-l la minim, sa fie cat mai slabit posibil. Se scurge uleiul sau se scot componentele, cum ii vine la fiecare mai usor sa faca prima oara, cu conditia sa le asezati intr-o ordine cumva, sa stiti care e ordinea de asamblare. Acuma vine marea problema, trebuie sa aveti o cheie cu care sa puteti sa tineti sa nu se invarta o piesa din interiorul telescopului, care se afla destul de jos, este cam la un sfert din inaltimea telescopului. Piesa este o tija, care in capatul de jos se infileteaza surubul de jos al telescopului, un inbus de 6 cred, nush exact cat are... iar capatul de sus seamana cu o tubulara de 22 sa zic, doar ca dantura este destul de deasa. Sper sa se vada din poza atasata cate ceva (apare prima in poza, nr. 7.8 - damper rod). Ca sa ma fac inteles, trebuie tinut contra cu ceva de tubulara aceea si desfiletat inbusul de jos (este situat exact in locul unde intra axul de la roata). Dupa asta, se tine telescopul in maini si se face ca in imaginea de sus, se comprima si pe urma printr-o miscare ferma, se decompreseaza. Ar trebui sa se desfaca in doua telescopul si sa iasa inclusiv semeringul. Se spala toate, curatate, etc.. dupa care se pun toate la loc si se urmeaza pasii invers. Ramane doar sa se asambleze toate, cu grija sa nu se zgarie nimic si sa se faca nivelul de ulei. Spor la treaba! Editat Martie 17, 2009 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 @gustave .. ar fi bine sa iti completezi datele la profil, asa vede cineva de unde esti si poate recomanda un magazin din oras... iar daca nu asa, poate o comanda online. Doar o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.