Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Sincer, mai in gluma, mai in serios.. am dat la un moment dat motorisca unui prieten (schimb de moto) sa ne plimbam fiecare - GS contra GSX-R :kiss:.. tipul pleaca cu a mea, eu am mai stat nitel pe dreapta, face un demaraj, moment in care nu imi venea sa cred cum se aude toba la GS-ul meu, exact un scuter.. sau mai bine zis un scuter mai ragusit nitel, care din cand in cand, suna si a Dacie . Poate pana la urma fac toba aia custom, ca nu mai tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut! odata cu primavara a sosit momentul sa schimb semeringurile si uleiul din furca. din motive de criza ma gandeam sa o fac eu singur acasa. din cate am citit mai sunt cativa printre voi care au facut asta. ce ulei imi trebuie pentru furca si de unde as putea sa-l cumpar stie cineva? la fel si cu semeringurile.

sfaturile sunt binevenite

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! odata cu primavara a sosit momentul sa schimb semeringurile si uleiul din furca. din motive de criza ma gandeam sa o fac eu singur acasa. din cate am citit mai sunt cativa printre voi care au facut asta. ce ulei imi trebuie pentru furca si de unde as putea sa-l cumpar stie cineva? la fel si cu semeringurile.

sfaturile sunt binevenite

asfalt uscat!

semeringurile de furca se pot achizitiona de la orice importator/vanzator de consumabile. Eu am pus semeringuri Saito, nu am avut probleme deloc cu ele.. alte persoane au raportat pareri negative, depinde de fiecare probabil, nush. Referitor la ulei, depinde cum simti furca, in sensul ca daca furca s-a simtit cam moale, poti trece pe un ulei mai gros (asa am eu) de w15 - e un medium heavy. Din ce stiu eu, toate GS-urile au furca destul de moale si "pica in nas" la o franare mai sustinuta pe fata.

Daca vrei doar sa schimbi uleiul, pui un w10 si ar trebui sa fie ok. Cantitatea pe care o da manualul, de ulei din furca este de 380 ml +- 5 ml. Nu e critica aceasta cantitate, conteaza foarte mult sa fie egala in jambe.

 

In ceea ce priveste schimbarea, este simpla. Se da jos roata, se slabesc suruburile ce tine fiecare tub in juguri, cu grija se scoate furca fata. Dupa asta, se scot semeringurile de praf cu o surubelnita, pe urma se scoate siguranta care se afla peste semering (impingand spre interior, cu grija sa se zgarie ceva).

Dupa toate astea, se pune o carpa peste capacul telescopului si se desface, cu grija ca e posibil sa se fi adunat putina presiune si sa de-a ulei pe afara. In plus de asta, exista si forta de impingere a arcului, care o sa tinda sa arunce capacul.

Daca exista reglajul de preload, treceti-l la minim, sa fie cat mai slabit posibil.

 

Se scurge uleiul sau se scot componentele, cum ii vine la fiecare mai usor sa faca prima oara, cu conditia sa le asezati intr-o ordine cumva, sa stiti care e ordinea de asamblare.

 

Acuma vine marea problema, trebuie sa aveti o cheie cu care sa puteti sa tineti sa nu se invarta o piesa din interiorul telescopului, care se afla destul de jos, este cam la un sfert din inaltimea telescopului. Piesa este o tija, care in capatul de jos se infileteaza surubul de jos al telescopului, un inbus de 6 cred, nush exact cat are... iar capatul de sus seamana cu o tubulara de 22 sa zic, doar ca dantura este destul de deasa. Sper sa se vada din poza atasata cate ceva (apare prima in poza, nr. 7.8 - damper rod). Ca sa ma fac inteles, trebuie tinut contra cu ceva de tubulara aceea si desfiletat inbusul de jos (este situat exact in locul unde intra axul de la roata).

post-24024-1237295294_thumb.jpg

Dupa asta, se tine telescopul in maini si se face ca in imaginea de sus, se comprima si pe urma printr-o miscare ferma, se decompreseaza. Ar trebui sa se desfaca in doua telescopul si sa iasa inclusiv semeringul.

 

Se spala toate, curatate, etc.. dupa care se pun toate la loc si se urmeaza pasii invers. Ramane doar sa se asambleze toate, cu grija sa nu se zgarie nimic si sa se faca nivelul de ulei.

Spor la treaba!

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gustave .. ar fi bine sa iti completezi datele la profil, asa vede cineva de unde esti si poate recomanda un magazin din oras... iar daca nu asa, poate o comanda online. Doar o parere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare gs-isti,

 

Am descoperit pe internet o colectie de informatii despre GS 500 bine categorisita, cu multe informatii, si destul de completa:

Specificatii, Intretinere, Upgrade-uri, Trobleshooting, etc.

 

Mai exact, gs500 wiki si link-ul este wiki.gstwins.com/ .

Sper sa va fie de folos !

 

:angry:

 

@varugica:

Arata foarte bine gs-ul tau. Dupa cadru din ala de culoare inchisa (nu stiu exact cum se cheama :angryfire: ) ma uitam si eu

cand testam piatza. Saua de unde ai luat-o ?

Editat de mdvd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@varugica:

Arata foarte bine gs-ul tau. Dupa cadru din ala de culoare inchisa (nu stiu exact cum se cheama :angry: ) ma uitam si eu

cand testam piatza. Saua de unde ai luat-o ?

Saua este "home made" by Darian un user al acestui forum , iar cadrul este vopsit proaspat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si iubita mea proaspat iesita din iarna si reconditionare :angryfire: :baldy: Topcase-ul inca nu e montat :angry:

 

 

Si eu tot la el mi-am facut saua dupa ce am vazut-o pe a ta. Chiar ma intrebam cum arata motocicleta cu saua respectiva. Sa adaug si eu o poza cu saua facuta de Darian, a iesit foarte bine. Problema e ca dupa ce mi-am luat jantele de la vopsit mi-am dat seama ca nu au fost vopsite chiar albul pe care-l vroiam, dar e ok per total, cred eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si iubita mea proaspat iesita din iarna si reconditionare :kali: :lol: Topcase-ul inca nu e montat :angry:

 

oho, frumoase seile! Vi le-a aranjat bine Darian :baldy:

 

Ati cerut si ceva modificari/adaosuri la burete pentru mai mult comfort?

Ma gandesc de ceva vreme sa merg si eu la el, sa imi inalte putin partea de la pasager si sa mai umble la burete (e cam tare acum si ma doare poponeata la drum lung :angryfire: ).

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mai sunt misto seile si eu as face ceva modificari la a mea.Sa fac un fel de bordura intre mine si pasager si sa pun ceva gen ''gel pad'' pentru drumuri lungi ca dupa 500 km intr-o zi devine usor deranjant.

 

e cam tare acum si ma doare poponeata la drum lung :angry: ).

Pai cand se sfarseste plimbarica ta de drum lung,papa o bere si baie,incepe treaba pasagerei cu masaje :angryfire:

Si retine ca tu ai condus 4-5 ore deci masajul nu poate dura doar 15 minute :baldy: si scuza ''sunt obosita'' nu se accepta(pasagera mea doarme in spate deci e fresh cand se da jos de pe motor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cand se sfarseste plimbarica ta de drum lung,papa o bere si baie,incepe treaba pasagerei cu masaje :baldy:

Si retine ca tu ai condus 4-5 ore deci masajul nu poate dura doar 15 minute :kali: si scuza ''sunt obosita'' nu se accepta(pasagera mea doarme in spate deci e fresh cand se da jos de pe motor).

 

he he o sa incerc sa vad ce iese :angry:

 

Am descoperit pe internet o colectie de informatii despre GS 500 bine categorisita, cu multe informatii, si destul de completa: wiki.gstwins.com/

 

E intr-adevar utila adresa respectiva, desi cred ca multi o stiau deja de pe: gstwins.com.

Eu incerc acum sa imi fac montajul pentru GPS (PDA) - GPS Mountcase, dar totusi fara cutia aia de inghetata ca protectie :angryfire:

O sa folosesc in schimb o punguta waterproof pentru telefoane mobile waterproof case

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor.La sa am mai adaugat un strat de burete pentru ca si eu aveam o problema la coor dupa drumuri lungi.Acum e mai bine.

Cred ca numarul era mai potrivit WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW ! :angry:

 

Superba ! :angryfire:

O sa pun poza si cu cutia ta montata cand o sa fie gata :baldy: Sa nu crezi ca am uitat de bere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta si pe mine intr-o problema?Am un GS500e,am schimbat filtrul de ulei,iar in momentul in care fixam capacul in cele trei suruburi de prindere, unul din ele s-a rupt chiar de la mijloc.Cum se poate rezolva?(suruburile sunt sudate in blocul motor).Cine stie un mecanic bun in zona Ploiestiului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta si pe mine intr-o problema?Am un GS500e,am schimbat filtrul de ulei,iar in momentul in care fixam capacul in cele trei suruburi de prindere, unul din ele s-a rupt chiar de la mijloc.Cum se poate rezolva?(suruburile sunt sudate in blocul motor).Cine stie un mecanic bun in zona Ploiestiului?

in lipsa de altceva poate te ajuta idee mea:tai respectivul surub de la nivelul blocului motor iei frumos o masina de gaurit cu un burghiu de aceiasi dimensiune ca surubul,dai o gaura ,apoi cu un tarod faci un filet in bloc cauti un surub care sa se potrivesca exact si cam atat.daca are cineva alta metoda postati aici sa vedem cum mai poate face.bafta :friends: asfalt uscat :scratch:

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta si pe mine intr-o problema?Am un GS500e,am schimbat filtrul de ulei,iar in momentul in care fixam capacul in cele trei suruburi de prindere, unul din ele s-a rupt chiar de la mijloc.Cum se poate rezolva?(suruburile sunt sudate in blocul motor).Cine stie un mecanic bun in zona Ploiestiului?

 

Si eu am patit la fel anul trecut la primul schimb , eu am rezolvat repede problema , cu 2 piulite am reusit sa scot tot surubul afara si lam inlocuit , da daca tu zici ca sunt sudate , nu stiu .... varianta care o am acuma in cap e cea care e scrisa mai sus , doar ca e nevoie de multa rabdare . Noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am patit la fel anul trecut la primul schimb , eu am rezolvat repede problema , cu 2 piulite am reusit sa scot tot surubul afara si lam inlocuit , da daca tu zici ca sunt sudate , nu stiu .... varianta care o am acuma in cap e cea care e scrisa mai sus , doar ca e nevoie de multa rabdare . Noroc

eu nu inteleg cum la rupt .de curiozitate m-am dus si am desfacut respectivul capac care se prinde cu trei piulite.inseamna ca baiatul de mai sus la strans asa de tare incat la rupt

danutz22:se poate ca la modelul dau sa se infileteze surubul in bloc{eu am modelul din 2005 si tot asa are 3 suruburi prinse in bloc capacul prinzandu-se cu 3 piulite]asta daca am inteles eu bine.timpul lucrari cred ca maxim 1-2 ore e gata daca ai sculele necesare.

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , ca incepator m-am decis si eu ca multi altii sa imi iau GS , chestia e ca mi-as lua ceva mai vechi 1990-1994 pe la 1000 - 1200 E , la banii si vechimea asta e clar ca voi mai inlocui una alta , vreau sa imi pun si crash-bar si eventual indicator al nivelului de combustibil . Intrebarea mea este daca nu cumva e cam riscant sa imi iau atat de vechi ? (am vazut la pretul asta si modele din '87) Deci cei care sunteti cu gs-uri mai vechi spuneti-mi si mie cam la ce sa ma astept ... Eu am oarecum o parere formata dupa ce am citit tot topicul despre gs dar nu strica parerea altora niciodata . Bafta si numai bine .. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , ca incepator m-am decis si eu ca multi altii sa imi iau GS , chestia e ca mi-as lua ceva mai vechi 1990-1994 pe la 1000 - 1200 E , la banii si vechimea asta e clar ca voi mai inlocui una alta , vreau sa imi pun si crash-bar si eventual indicator al nivelului de combustibil . Intrebarea mea este daca nu cumva e cam riscant sa imi iau atat de vechi ? (am vazut la pretul asta si modele din '87) Deci cei care sunteti cu gs-uri mai vechi spuneti-mi si mie cam la ce sa ma astept ... Eu am oarecum o parere formata dupa ce am citit tot topicul despre gs dar nu strica parerea altora niciodata . Bafta si numai bine .. :scratch:

Salut . Al meu GS este din '92. Modelul GS500E s-a fabricat din '89, ce este sub anul acesta nu este acelasi model. De inlocuit, sigur vei avea de inlocuit un kit de lant, de revopsit cate ceva, depinde daca a fost trantita si mai are cate ceva stramb, cauciucuri, placute, ulei si filtre, La motor, o verificare la jocul de la supape, depinde cum sunt bujiile, daca sunt afumate verificata compresia, scaunele la supape, segmentii, garniturile de supapa, vazuta problema. Astea toate sunt probleme care apar indiferent de vechime. GS-ul s-a modificat prea putin pe parcursul anilor, tarziu au considerat ca e nevoie si de un radiator de ulei separat (desi se descurca foarte bine si fara), la modelul F (carenat).

O idee care se mai circula ar fi ca modelele mai vechi, Made in Japan, au componentele calitativ superioare, dar nu poate garanta asta. Din ce am inteles, modelele noi dezvolta o bataie in chiulasa, dupa un numar de km(diferit la fiecare) dar asta e mai putin important.

GS-ul este o masinarie solida, pe care daca o ingrijesti si o pui la punct, nu te lasa in fundu gol, la nevoie

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...