Kassu Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) fost, rezolvat! Curatat carburatoare, schimbat semeringuri si ulei in furci, intins lantul si curatat, spalat motor. Mecanicul mi-a spus ca era un carburator infundat de tot si ca nu a mai intalnit pana acum, cica erau ca niste dopuri..un material ceva gen matasea broastei Probabil ca am si ceva plancton in rezervor si mormoloci pe teava de esapament..banuiesc ca de acolo erau rateurile alea zgomotoase care speriau babele prin cartier Daca o mai lasam un an probabil ca intreg motorul devenea o noua forma de viatza! Ma duceam la Animal Planet cu el! Umflat roti (dupa 1,5 ani de stat in garaj aveam 1 pe fata si 1,5 pe spate), facut plinul...I'am back in business! Multam' de idee, habar nu aveam de service-ul ala! Faina expunere! Cu placere, bine ca ti-au rezolvat-o!Practic inteleg ca ti-au facut o revizie generala!Mie mi-au lasat o impresie buna, de cate ori am apelat la ei, au fost serviabili! Off-topic:ma gandeam sa inchegam un grup al posesorilor de GS din Dr.Taberei.Cunosc vreo 3 insi care stam prin zona asta:intre Prelungirea Ghencea si Bd.Timisoara.Poate stabilim si o zi de intalnire.Mai schimbam impresii, ne dam cu parerea, stabilim iesiri in week-end and stuff! LE:Precizare necesara:daca se stabileste o zi si un punct de intalnire, oricine are GS e bine venit, indiferent de "zona" de bastina. Editat Aprilie 30, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 salutari.am o problema cu saua, mai exact cu prinderea ei. banuiesc ca nu este saua originala a motoretei mele. se misca orizontal si vertical si nu e fixata cum trebuie. recomanda cineva vreun mecanic sau....cineva care repara asa ceva, in bucuresti. mersi. Din ce an e GS-ul? Am o sa in plus ramasa de la dezmembrare, in stare ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 :ma gandeam sa inchegam un grup al posesorilor de GS din Dr.Taberei.Cunosc vreo 3 insi care stam prin zona asta:intre Prelungirea Ghencea si Bd.Timisoara.Poate stabilim si o zi de intalnire.Mai schimbam impresii, ne dam cu parerea, stabilim iesiri in week-end and stuff! LE:Precizare necesara:daca se stabileste o zi si un punct de intalnire, oricine are GS e bine venit, indiferent de "zona" de bastina. eu ma bag si la intalniri si la iesiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Din ce an e GS-ul? Am o sa in plus ramasa de la dezmembrare, in stare ok. Gs-u e din 92. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Faina expunere! Cu placere, bine ca ti-au rezolvat-o!Practic inteleg ca ti-au facut o revizie generala!Mie mi-au lasat o impresie buna, de cate ori am apelat la ei, au fost serviabili! Off-topic:ma gandeam sa inchegam un grup al posesorilor de GS din Dr.Taberei.Cunosc vreo 3 insi care stam prin zona asta:intre Prelungirea Ghencea si Bd.Timisoara.Poate stabilim si o zi de intalnire.Mai schimbam impresii, ne dam cu parerea, stabilim iesiri in week-end and stuff! LE:Precizare necesara:daca se stabileste o zi si un punct de intalnire, oricine are GS e bine venit, indiferent de "zona" de bastina. Ma primiti si dava vin fara GS ul meu... nu am unde sa l tin in Bucuresti din pacate.. dar stau pe Timisoara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Stabiliți că eu vin și de la Mangalia dacă e nevoie. Chiar caut brigadă de plmibat cu viteză de croazieră de bun simț. Unde m-aș fi băgat erau doar vitezane și mai bine nu-i încurc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Stabiliți că eu vin și de la Mangalia dacă e nevoie.Chiar caut brigadă de plmibat cu viteză de croazieră de bun simț. Unde m-aș fi băgat erau doar vitezane și mai bine nu-i încurc. Din acelasi motiv am facut propunerea de mai sus. Din pacate vad ca pana acum au raspuns afirmativ doar 3 geseisti, din care unul fara mobra.Mai asteptam.... Oricum se pare ca pana duminica va ploua.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Eu plec oricum spre mare fie ploaie, fie vânt. Poate mai apar doritori, totuși nu e chiar atât de rar modelul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) Off-topic:ma gandeam sa inchegam un grup al posesorilor de GS din Dr.Taberei.Cunosc vreo 3 insi care stam prin zona asta:intre Prelungirea Ghencea si Bd.Timisoara.Poate stabilim si o zi de intalnire.Mai schimbam impresii, ne dam cu parerea, stabilim iesiri in week-end and stuff! Eu sunt din Crangasi. Ma "acceptati" si pe mine? fost, rezolvat! Curatat carburatoare, schimbat semeringuri si ulei in furci, intins lantul si curatat, spalat motor. Mecanicul mi-a spus ca era un carburator infundat de tot si ca nu a mai intalnit pana acum, cica erau ca niste dopuri..un material ceva gen matasea broastei [....] deci, cat te-a costat? am si eu nevoie de o astfel de revizie + schimbat uleiul Editat Mai 2, 2009 de Pentarus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 de unde pot lua un manual de intretinere /reparare[sau cum s-o chema ]pt gesy.stie cineva?am ceva problema la ea si nu dau de capat ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Din acelasi motiv am facut propunerea de mai sus. Din pacate vad ca pana acum au raspuns afirmativ doar 3 geseisti, din care unul fara mobra.Mai asteptam.... Buna initiativa! Ma bag si eu. de unde pot lua un manual de intretinere /reparare[sau cum s-o chema ]pt gesy.stie cineva?am ceva problema la ea si nu dau de capat ms mult Cauta aici: http://www.manualedereparatie.info/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) Buna initiativa! Ma bag si eu. Bun!Hai sa trecem la fapte concrete! Nu de alta da' trece sesozonul pana ne miscam si noi un pic... Hai sa propunem fiecare dintre cei interesati o zi, o ora si un loc de intalnire pentru zona Dr.Taberei, Militari, Rahova, Cotroceni, Crangasi. Spre exemplu, eu propun ziua de vineri, ora 19:00, Academia Militara. Argumente: vineri, pentru ca putem stabili de comun acord iesirile pentru week-end.Ora zic eu ca este ok, astfel incat sa putem ajunge in timp util la intalnire dupa ce iesim de la munca.Oricum ziua se va mari, se va intuneca in jur de 21:00, deci e timp suficient de barfa si planuri de week-end. Zona propusa mai sus nu limiteaza accesul celorlalti posesorilor de GS din alte zone ale Bucurestiului.Sunt bineveniti toti cei care doresc sa participe la aceste intalniri. Editat Mai 2, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) 1. la ce se folosesc astea: 10050282 (cod Louis)? 2. ce ulei de frana trebuie (un cod Louis)? 3. in afara de acest ulei de furca 10038580 (cod Louis), gasesc unul mai vascos (gen 15W - mi se pare prea moale furca)? Care ar fi codul Louis? model motor: Suzuki GS500E GM51B (an 2002) Editat Mai 2, 2009 de Pentarus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 1. la ce se folosesc astea: 10050282 (cod Louis)? scuze, nu mai pot edita. E cumva garnitura de la capacul filtrului de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Bun!Hai sa trecem la fapte concrete! Nu de alta da' trece sesozonul pana ne miscam si noi un pic... Hai sa propunem fiecare dintre cei interesati o zi, o ora si un loc de intalnire pentru zona Dr.Taberei, Militari, Rahova, Cotroceni, Crangasi. Spre exemplu, eu propun ziua de vineri, ora 19:00, Academia Militara. Argumente: vineri, pentru ca putem stabili de comun acord iesirile pentru week-end.Ora zic eu ca este ok, astfel incat sa putem ajunge in timp util la intalnire dupa ce iesim de la munca.Oricum ziua se va mari, se va intuneca in jur de 21:00, deci e timp suficient de barfa si planuri de week-end. Zona propusa mai sus nu limiteaza accesul celorlalti posesorilor de GS din alte zone ale Bucurestiului.Sunt bineveniti toti cei care doresc sa participe la aceste intalniri. Dude hai cu totii si gata Am mai facut adunari din astea cum 2 ani, a fost frumos. Am fost si la mare cu cortul cu niste gs-isti din Constanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 1. la ce se folosesc astea: 10050282 (cod Louis)? 2. ce ulei de frana trebuie (un cod Louis)? 3. in afara de acest ulei de furca 10038580 (cod Louis), gasesc unul mai vascos (gen 15W - mi se pare prea moale furca)? Care ar fi codul Louis? model motor: Suzuki GS500E GM51B (an 2002) 1) este o-ring-ul de la filtrul de ulei (garnitura..) 2) banuiesc ca e vorba despre lichidul de frana - DOT4 pentru moto - nu cred ca are o foarte mare importanta marca. gasesti si pe la noi.. 250 ml sunt suficienti (daca vrei de pe louis: 10038222 - Castrol) 3) aici nu mai stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Hai sa propunem fiecare dintre cei interesati o zi, o ora si un loc de intalnire pentru zona Dr.Taberei, Militari, Rahova, Cotroceni, Crangasi.Spre exemplu, eu propun ziua de vineri, ora 19:00, Academia Militara. Argumente: vineri, pentru ca putem stabili de comun acord iesirile pentru week-end.Ora zic eu ca este ok, astfel incat sa putem ajunge in timp util la intalnire dupa ce iesim de la munca.Oricum ziua se va mari, se va intuneca in jur de 21:00, deci e timp suficient de barfa si planuri de week-end. Mie imi convine dar ar trebuii verificat daca se mai intalneste cineva in ziua/ora aia, stiu ca mai se fac adunari la Academia militara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 cine ma ajuta si pe mine va rog...??/ se futu suzi ... nu-mi merge pistonul din stanga...bujie noua, carburatoru curatat/reglat, da scanteie buna....si totusi nu merge ii da prea multa benzina si il ineaca.... daca stie cineva ce ar putea sa fie, sau daca a mai patit cineva...as aprecia mult daca m-ati ajuta... multumesc anticipat...asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 cine ma ajuta si pe mine va rog...??/ se f*** suzi ... nu-mi merge pistonul din stanga...bujie noua, carburatoru curatat/reglat, da scanteie buna....si totusi nu merge ii da prea multa benzina si il ineaca.... daca stie cineva ce ar putea sa fie, sau daca a mai patit cineva...as aprecia mult daca m-ati ajuta... multumesc anticipat...asfalt uscat Problema e din carburator,desi spui ca sunt reglate.Benzina este dozata in functie de nivelul plutitorului:daca nivelul este mai sus decat normal,benzina este prea multa si bujiile sunt umede,daca benzina este sub nivelul normal,bujiile sunt uscate,dar motorul nu are putere.Eu zic sa verifici tu nivelul de benzina,si sa te gandesti daca ar mai fi necesara o reglare a carburatoarelor.Nu e greu,o poti face si tu.Incearca aici http://gstwin.com/float_height_check.htm ,e o metoda foarte simpla de verificare a lor,in functie de care iti dai seama de situatia carburatoarelor. RIDE SAFE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Problema e din carburator,desi spui ca sunt reglate.Benzina este dozata in functie de nivelul plutitorului:daca nivelul este mai sus decat normal,benzina este prea multa si bujiile sunt umede,daca benzina este sub nivelul normal,bujiile sunt uscate,dar motorul nu are putere.Eu zic sa verifici tu nivelul de benzina,si sa te gandesti daca ar mai fi necesara o reglare a carburatoarelor.Nu e greu,o poti face si tu.Incearca aici http://gstwin.com/float_height_check.htm ,e o metoda foarte simpla de verificare a lor,in functie de care iti dai seama de situatia carburatoarelor. RIDE SAFE ! chiar am umblat si al plutitoare...si la carburatorul ala, i-am ridicat cuiul pontou sa inchida cat de mult...si tot ase.... o sa ma uit si pe site-ul ce mi l-ai lasat acolo, poate aflu ceva...oricum mersi mult.... asphalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 chiar am umblat si al plutitoare...si la carburatorul ala, i-am ridicat cuiul pontou sa inchida cat de mult...si tot ase....o sa ma uit si pe site-ul ce mi l-ai lasat acolo, poate aflu ceva...oricum mersi mult.... asphalt uscat Exista o posibilitate sa nu fie din nivelul plutitorului ci sa fie uzat o-ring-ul de la cuiul ponton,care lasa sa curga benzina intr-o veselie.Eu asa am avut.Am reglat carburatoarele si tot aveam probleme cu bujii umede.Am mai desfacut odata si am vazut ca nu inchide cuiul ponton deloc.L-am scos afara si am vazut ca are un joc destul de mare;am pus niste fir de teflon peste acest o-ring,am verificat daca mai lasa benzina si le-am montat la loc.De atunci n-am mai avut probeleme cu carburatoarele.Din cate spui tu,tind sa cred ca aceasta e problema si la tine.Noroc si spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Exista o posibilitate sa nu fie din nivelul plutitorului ci sa fie uzat o-ring-ul de la cuiul ponton,care lasa sa curga benzina intr-o veselie.Eu asa am avut.Am reglat carburatoarele si tot aveam probleme cu bujii umede.Am mai desfacut odata si am vazut ca nu inchide cuiul ponton deloc.L-am scos afara si am vazut ca are un joc destul de mare;am pus niste fir de teflon peste acest o-ring,am verificat daca mai lasa benzina si le-am montat la loc.De atunci n-am mai avut probeleme cu carburatoarele.Din cate spui tu,tind sa cred ca aceasta e problema si la tine.Noroc si spor la treaba! mersi mult, o sa iau in considerare si varianta asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 1) este o-ring-ul de la filtrul de ulei (garnitura..)2) banuiesc ca e vorba despre lichidul de frana - DOT4 pentru moto - nu cred ca are o foarte mare importanta marca. gasesti si pe la noi.. 250 ml sunt suficienti (daca vrei de pe louis: 10038222 - Castrol) 3) aici nu mai stiu Nu stiu daca se poate mai vascos cred ca sunt la fel. Poti intari rigiditatea suspensiei prin cele 2 suruburi din capatul telescoapelor. si mie mi-e cam moale dar asa se mai poate incari cat de cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Eu sunt din Crangasi. Ma "acceptati" si pe mine? deci, cat te-a costat? am si eu nevoie de o astfel de revizie + schimbat uleiul Nu pun pe net (daca voiau puneau ei preturile singuri pe site-ul lor). Ai PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Buna. Tre' sa imi fac schimbul de ulei si nu prea stiu ce ulei sa pun avand in vedere ca sunt atatea marci si tipuri. Probabil ca s-a mai scris despre asta in acest topic dar sincer nu am timp sa stau sa citesc zeci de pagini ca sa gasesc un eventual raspuns. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.