Kassu Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Aloooo.....bucuresteni...nu va anuntati prezenta la intalnirea de vinerea? Sau vreti sa faceti vreo intrare surpriza...?! /index.php?...t&p=1870262 Eu vin!Voi fi la ora19:00 in parcarea de jos de la Academia Militara. Va astept pana pe la 19:30.Oricum, pe la 20:00 cel mai tarziu, o tai usurel spre casa, ca am o "treaba" de rezolvat mai pe seara... Ne vedem acolo! Mihai, tu vii cu bicla pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Eu vin!Voi fi la ora19:00 in parcarea de jos de la Academia Militara.Va astept pana pe la 19:30.Oricum, pe la 20:00 cel mai tarziu, o tai usurel spre casa, ca am o "treaba" de rezolvat mai pe seara... Ne vedem acolo! De la serviciu vin direct acolo (s-ar putea sa ajung ceva mai devreme). Editat Mai 8, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 La iesirea din Brasov catre buc. este un camping dragut "Darste " se numeste acolo din cate stiu au mai fost intalniri moto au si locuri pt cort au si casute mici pe la 50-55 lei si casute mari.. pt pretentiosi cautati pe net si gasiti tot despre locatie. E destul de ok. La sibiu stiu un camping nemtesc adica e administrat de o nemtoaica si conditiile si tot is cam asa.. de fapt e la vro 10 km de sibiu in Cisnadioara super civilizat si linistit si retras Numa bun de primit o dramada de motociclisti galagiosi si pusi pe chefuiala ) Nu e chiar asa usor . Proprietarii cer sume foarte mari . Cei din Brasov chiar au renuntat sa mai faca intrunirea acolo pentru ca trebuiau sa plateasca pentru a inchiria locatia cateza zeci de mii de euro (din cate am inteles eu ) si au ales Prejmer pentru a face intrunirea (parca cea de anul trecut). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Mihai, tu vii cu bicla pana la urma? Bine-nteles...acu nu stiu daca sa-mi iau si casca si manusile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TurboSnail Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Salut, Am o întrebare. Datorită faptului că-mi curge un telescop pe față, am ajuns la concluzia că e posibil să se fi stricat garnitura datorită faptului că furca față e deosebit de moale, iar la frânări mai violente o dau peste cap. Dacă tot trebuie să intervin să schimb semeringurile, m-am gândit să pun Âşi niÂşte arcuri mai tari pe față. Ați schimbat careva arcurile stock ? Ce mi-ați recomanda să pun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 salutare! vreau sa imi schimb cauciucul spate dar nu vreau sa ii mai pun tot 130/70-17 ci de 140. voi ce cauciucuri aveti pe spate?si ce imi recomandati[firma, dimensiuni] ?mi s-a spus ca daca ii pun de 140 pe spate e posibil sa nu se mai aseze bine pe curbe si ca mai bine il iau tot de 130. si inca ceva, daca a mancat 150 ml ulei la 2000 km e mult? este din '91 si are 40.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Cu uleiul nu te pot ajuta. Cauciucul pe spate l-am schimbat de poponeataând. Mi-am luat unul 150/60/17 Pirelli Diablo, am dat 500 Lei pe el. Este cam moale însă și automat se va toci mai repede, dar se lipește senzațional de bine pe asfalt, am simțit diferența la 5 minute după ce l-am pus când a trebuit să pun o frână bruscă. Problema ar fi că poate atinge aripa dacă este mai lat, asta atunci când ai pasager și mai iei o groapă. Am văzut asta la un GS care m-a convins să-mi pun mai lat. La mine nu sunt probleme, cei de la service mi-au zis că pot pune și 160. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 ..si eu vreau sa-mi pun pe 140.. nu stiti se poate omologa?, ca tre sa merg la verificare si sa nu am probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) La RAR sunt probleme... La ITP, treci, pe criza asta... LE: Fără omologare. Editat Mai 8, 2009 de ovidiusecu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 ..si eu vreau sa-mi pun pe 140.. nu stiti se poate omologa?, ca tre sa merg la verificare si sa nu am probleme... sunt multe statii ITP unde iti verifica seriile si atat, nici macar nu se urca pe motocicleta. eu am avut surpriza sa imi spuna [dupa vreo 2 ore de asteptare ce-i drept]"ar trebui sa ti-o invart pe aici prin curte, dar cred ca te dai tu cu ea destul, hai ca ma uit cand pleci..." cred ca o sa optez pentru 140 , pirelli sau dunlop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TurboSnail Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Salut, Am o întrebare. Datorită faptului că-mi curge un telescop pe față, am ajuns la concluzia că e posibil să se fi stricat garnitura datorită faptului că furca față e deosebit de moale, iar la frânări mai violente o dau peste cap. Dacă tot trebuie să intervin să schimb semeringurile, m-am gândit să pun Âşi niÂşte arcuri mai tari pe față. Ați schimbat careva arcurile stock ? Ce mi-ați recomanda să pun ? Uitându-mă pe net am remarcat că cele progresive sunt de preferat. Ați pus careva din astea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Eu am pus, Wirth de la Louis. 100 de coco. Furca este tot relativ moale insa nu mai ajunge la capatul cursei cand franezi violent. Data viitoare incerc un ulei de furca mai gros. Cateva linkuri cu explicatii: http://pantablo500.tripod.com/id2.html http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=25706.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Am si eu o intrebare: aveti idee ce fel de soclu au becurile indicatoare (neutru, ulei, faza lunga, semnalizare)? Sunt cumva la fel ca cele de la ceasuri? Alea au soclu T5 (capat plat care se infige). Maine ma duc sa cumpar leduri pentru bord, si ma gandeam sa inlocuiesc (sau sa iau de rezerva) leduri pentru indicatoare. Merci! p.s. Eu nu pot sa umblu usor la ale mele, din cauza carenei . Trebuie sa dau jos o parte din carena ca sa pot scoate un bec afara. Poate cei cu naked aveti acces mai usor la becurile respective (trebuie tras de cauciucul in care intra firele......cred ca asa se face ). Editat Mai 8, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Am si eu o intrebare: aveti idee ce fel de soclu au becurile indicatoare (neutru, ulei, faza lunga, semnalizare)?Sunt cumva la fel ca cele de la ceasuri? Alea au soclu T5 (capat plat care se infige). Maine ma duc sa cumpar leduri pentru bord, si ma gandeam sa inlocuiesc (sau sa iau de rezerva) leduri pentru indicatoare. Merci! p.s. Eu nu pot sa umblu usor la ale mele, din cauza carenei . Trebuie sa dau jos o parte din carena ca sa pot scoate un bec afara. Poate cei cu naked aveti acces mai usor la becurile respective (trebuie tras de cauciucul in care intra firele......cred ca asa se face ). sunt cu mufa, deci nu au dulie cum e ala din far...sunt becuri cu mufa si merg si led-uri eu cel putin la ulei si faza lunga am leduri, verzi inca nu am gasit dar urmeaza si in ceasuri la fel, cine vrea sa schimbe eu am albastre se vede super fain(tot led-uri)...success p.s. da...cs sa le scoti tre numai sa tragi de cauciucul ala afara... sunt multe statii ITP unde iti verifica seriile si atat, nici macar nu se urca pe motocicleta. eu am avut surpriza sa imi spuna [dupa vreo 2 ore de asteptare ce-i drept]"ar trebui sa ti-o invart pe aici prin curte, dar cred ca te dai tu cu ea destul, hai ca ma uit cand pleci..."cred ca o sa optez pentru 140 , pirelli sau dunlop. eu mi-am gasit un pirelli speed demon, la pretz f bun si imi polace si modelul f mult, de aceea vreu sa pun 140...sper sa nu am probleme la verificare...numai bine Editat Mai 8, 2009 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 ..arrakis2oo6.. sper ca ai primit mesajul meu...numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Am si eu o intrebare: aveti idee ce fel de soclu au becurile indicatoare (neutru, ulei, faza lunga, semnalizare)?Sunt cumva la fel ca cele de la ceasuri? Alea au soclu T5 (capat plat care se infige). Maine ma duc sa cumpar leduri pentru bord, si ma gandeam sa inlocuiesc (sau sa iau de rezerva) leduri pentru indicatoare. Merci! p.s. Eu nu pot sa umblu usor la ale mele, din cauza carenei . Trebuie sa dau jos o parte din carena ca sa pot scoate un bec afara. Poate cei cu naked aveti acces mai usor la becurile respective (trebuie tras de cauciucul in care intra firele......cred ca asa se face ). Sunt acelasi tip de soclu si la indicatoarele de bord si la ceasuri... de unde-ti iei si la ce bani? Au numai albe sau au si albastre ? Editat Mai 8, 2009 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Sunt acelasi tip de soclu si la indicatoarele de bord si la ceasuri... de unde-ti iei si la ce bani? Au numai albe sau au si albastre ? Imi iau de aici: http://forum.4tuning.ro/showthread.php?p=897521 Cu diferenta ca acum costa 10 ron - 2 bucati. Am vorbit cu @warlok si zicea ca are mai multe culori. Eu am intrebat de albastru si rosu pentru ca asta ma interesa mai mult, dar presupun ca are si verde. Oricum, m-am hotarat sa iau leduri pentru tot bordul, sa inlocuiesc toate beculetele. Tocmai ce am discutat cu Kassu pe acelasi subiect, si problema se pune acum ca sa aiba led puternic pentru neutru. Ala se vede mai greu sau deloc ziua.. (restul sunt neinteresante ) Editat Mai 8, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Oricum, m-am hotarat sa iau leduri pentru tot bordul, sa inlocuiesc toate beculetele.Tocmai ce am discutat cu Kassu pe acelasi subiect, si problema se pune acum ca sa aiba led puternic pentru neutru. Ala se vede mai greu sau deloc ziua.. (restul sunt neinteresante ) Da, asa este!Becul ala verde pentru Neutral nu se vede deloc daca bate soarele direct in el.Cred ca singura solutie ar fi inlocuirea lui cu un LED. Sunt curios cum vor lumina ledurile pe care le vei monta tu(inclusiv cele din ceasuri), iar daca se vad mai bine pe timp de zi, o sa fac si eu miscarea asta, pentru ca se merita! Sa ne tii la curent cu evenimentele legate de aceasta actiune. Bafta maine(stiu ca o sa ai o zi plina)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Astept si eu la voi sa vad mai intai cum se vede si dupa aia ma apuc de schimbat Deocamdata o sa merg maine la moto sa-i dau jos toba cu tot cu galerie s-o smilgheruiesc si sa-i trag o vopsea rezistenta la temperaturi inalte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Astept si eu la voi sa vad mai intai cum se vede si dupa aia ma apuc de schimbatDeocamdata o sa merg maine la moto sa-i dau jos toba cu tot cu galerie s-o smilgheruiesc si sa-i trag o vopsea rezistenta la temperaturi inalte... ai grija sa shmirghalesti bine toba in partea din fatza, ca si eu am vopsit-o de vreo 2 sapt si deja imi ies cv pete in fatza de sub vopsea... oricum arata super fain dupa ce ii vopsita se vede diferenta...spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 ai grija sa shmirghalesti bine toba in partea din fatza, ca si eu am vopsit-o de vreo 2 sapt si deja imi ies cv pete in fatza de sub vopsea...oricum arata super fain dupa ce ii vopsita se vede diferenta...spor la treaba Pt cei ce vor sa modifice aspectul tobei.....ieftin, usor si rapid ( totul a durat cam 2 ore). Eu am optat pt varianta asta din motivul ca protectia de crom a tobei era super zgariata si lovita. Am luat-o jos, am curatat bine toba de urmele de sudura si ce mai erau p-acolo, am vopsit-o cu spray termorezistent si am imbracat-o in folie de carbon. Totul m-a costat undeva la 60 de lei. Si folia ca sa adere trebuie incalzita cu feonul, deci si ea este termorezistenta ( am facut de atunci si un drum mai lung si se prezinta super ok folia, poza-i facuta cu 10 min in urma) Bafta la spiritus tehnicus pt cine se apuca de mesterit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Pt cei ce vor sa modifice aspectul tobei.....ieftin, usor si rapid ( totul a durat cam 2 ore). Eu am optat pt varianta asta din motivul ca protectia de crom a tobei era super zgariata si lovita. Am luat-o jos, am curatat bine toba de urmele de sudura si ce mai erau p-acolo, am vopsit-o cu spray termorezistent si am imbracat-o in folie de carbon. Totul m-a costat undeva la 60 de lei. Si folia ca sa adere trebuie incalzita cu feonul, deci si ea este termorezistenta ( am facut de atunci si un drum mai lung si se prezinta super ok folia, poza-i facuta cu 10 min in urma) Bafta la spiritus tehnicus pt cine se apuca de mesterit arata mortal... de unde zici ca ai luat folia ?? se poate aduce pe comanda ??...successs, asfalt uscat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 (editat) Legat de leduri.. Bai figurilor, mi-am luat 7 leduri si doar doua se potrivesc . Soclurile sunt diferite intre ceasuri si indicatoare: T10 respectiv T5. Partea buna e ca am pus la ceasuri leduri albastre si se vede foarte frumos acum Kassu, legat de problema cu Neutral care nu se vede ziua, acum nu stiu ce sa zic. Am incercat sa adaptez unul din ledurile mari (T10), si - desi nu a intrat perfect - am observat ca da ceva mai multa lumina decat becul original. Ideea e ca daca punem un T5 care se potriveste acolo, cred ca o sa avem si mai putini lumeni, pt ca T5-ul are un led mai mic fata de T10. Problema cu ledurile astea e ca sunt concepute pentru bord, implicit nu sunt facute sa fie extrem de luminoase. Tipul de la care le-am luat, mi-a zis ca nu are ceva mai luminos. Totusi stiu ca exista leduri foarte puternice, dar acum mai ramane sa fie pe soclu T5 sau se se poata adapta. Am observat ca se gasesc leduri in targul Vitan cam la aceleasi preturi la care le-am luat si eu; dar nu am stat sa studiez bine ce e pe acolo. In alta ordine de idei, cand am dat jos carena fata, am observat ca s-au redeschis niste "rani mai vechi" de la prima cazatura. Nu e grav, doar ca trebuie sa gasesc o solutie sa repar sistemele alea de prindere, o data pentru totdeauna. In momentul de fata stau cu motorul asa: - trei sferturi afara - un sfert cu mine in pat Kassu, cu parere de rau, trebuie sa-mi retrag participarea de la plimbarica de maine, si ramane sa va anunt cand am motocicleta gata. Distractie placuta Editat Mai 9, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Legat de leduri.. Bai figurilor, mi-am luat 7 leduri si doar doua se potrivesc . Soclurile sunt diferite intre ceasuri si indicatoare: T10 respectiv T5. Partea buna e ca am pus la ceasuri leduri albastre si se vede foarte frumos acum Kassu, legat de problema cu Neutral care nu se vede ziua, acum nu stiu ce sa zic. Am incercat sa adaptez unul din ledurile mari (T10), si - desi nu a intrat perfect - am observat ca da ceva mai multa lumina decat becul original. Ideea e ca daca punem un T5 care se potriveste acolo, cred ca o sa avem si mai putini lumeni, pt ca T5-ul are un led mai mic fata de T10. Problema cu ledurile astea e ca sunt concepute pentru bord, implicit nu sunt facute sa fie extrem de luminoase. Tipul de la care le-am luat, mi-a zis ca nu are ceva mai luminos. Totusi stiu ca exista leduri foarte puternice, dar acum mai ramane sa fie pe soclu T5 sau se se poata adapta. Am observat ca se gasesc leduri in targul Vitan cam la aceleasi preturi la care le-am luat si eu; dar nu am stat sa studiez bine ce e pe acolo. In alta ordine de idei, cand am dat jos carena fata, am observat ca s-au redeschis niste "rani mai vechi" de la prima cazatura. Nu e grav, doar ca trebuie sa gasesc o solutie sa repar sistemele alea de prindere, o data pentru totdeauna. In momentul de fata stau cu motorul asa: - trei sferturi afara - un sfert cu mine in pat Kassu, cu parere de rau, trebuie sa-mi retrag participarea de la plimbarica de maine, si ramane sa va anunt cand am motocicleta gata. Distractie placuta scuze daca crezi ca ti-am dat informatii gresite, dar gs-ul meu e model din 94 si toate becurile, ceasuri+bord sunt la fel.... sper sa poti rezolva problema sa nu ramai cu banii dati pe becuri...success... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Legat de leduri.. Bai figurilor, mi-am luat 7 leduri si doar doua se potrivesc . Soclurile sunt diferite intre ceasuri si indicatoare: T10 respectiv T5. Partea buna e ca am pus la ceasuri leduri albastre si se vede foarte frumos acum Kassu, legat de problema cu Neutral care nu se vede ziua, acum nu stiu ce sa zic. Am incercat sa adaptez unul din ledurile mari (T10), si - desi nu a intrat perfect - am observat ca da ceva mai multa lumina decat becul original. Ideea e ca daca punem un T5 care se potriveste acolo, cred ca o sa avem si mai putini lumeni, pt ca T5-ul are un led mai mic fata de T10. Problema cu ledurile astea e ca sunt concepute pentru bord, implicit nu sunt facute sa fie extrem de luminoase. Tipul de la care le-am luat, mi-a zis ca nu are ceva mai luminos. Totusi stiu ca exista leduri foarte puternice, dar acum mai ramane sa fie pe soclu T5 sau se se poata adapta. Am observat ca se gasesc leduri in targul Vitan cam la aceleasi preturi la care le-am luat si eu; dar nu am stat sa studiez bine ce e pe acolo. In alta ordine de idei, cand am dat jos carena fata, am observat ca s-au redeschis niste "rani mai vechi" de la prima cazatura. Nu e grav, doar ca trebuie sa gasesc o solutie sa repar sistemele alea de prindere, o data pentru totdeauna. In momentul de fata stau cu motorul asa: - trei sferturi afara - un sfert cu mine in pat Kassu, cu parere de rau, trebuie sa-mi retrag participarea de la plimbarica de maine, si ramane sa va anunt cand am motocicleta gata. Distractie placuta Dragul meu prieten, Datorita acestui studiu de cercetare amanuntit pe care l-ai inceput, te iertam ca ne-ai tras in piept azi cu plimbarea. Oricum, trebuie neaparat gasita o solutie pentru a inlocui becul ala nenorocit de la Neutral cu un LED.Azi, pe soarele ala torid, nu vedeam neam becul ala, daca se aprindea sau nu. Deci inteleg ca e musai sa fie LED puternic cu soclu T5.Poate are careva dintre noi drum prin targul din Vitan si cautam astfel de LED-uri.Eu nu stiu cat de puternice ar trebui sa fie?! Cele pe care le-ai pus si care nu se vad, ce putere(sau cati lumeni)au?Ca sa stiu ce sa caut... M-am tot uitat si eu pe net si am gasit becurile astea.Par interesante, cred ca se potrivesc in locul celor doua becuri din stopul de la GS.Ma gandesc ca se vad mai bine de la distanta....Cred ca voi cumpara doua! Off-topic:tu unde mai dormi acum, cel putin pana cand iti repari mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.