pogor[frate] Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 cine ma ajuta si pe mine cu micro-contactul care vine la maneta de ambraiaj??sau macar de unde pot lua unul?ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 cine ma ajuta si pe mine cu micro-contactul care vine la maneta de ambraiaj??sau macar de unde pot lua unul?ms mult La ambreaj nu este nici un microcontacat.......sau poate ma insel si la modelele mai noi este. La maneta de frana este unul pt becul de frana, daca ala il cauti, da-mi PM, am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 La ambreaj nu este nici un microcontacat.......sau poate ma insel si la modelele mai noi este. La maneta de frana este unul pt becul de frana, daca ala il cauti, da-mi PM, am eu de unde esti k poate vin si vad ce ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 La o aruncatura de batz de tine......din maramures - baia mare Fa o poza cu microcontactul tau defect si pune-o pe forum. Sa vedem despre ce-i vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KARMA Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 cine ma ajuta si pe mine cu micro-contactul care vine la maneta de ambraiaj??sau macar de unde pot lua unul?ms mult Salut ... si eu am avut prb cu el ... se poate comanda ... dar se poate si renunta cu usurinta la el ( cazul meu de altfel ) ... ai 2 papucei sub maneta de ambreiaj ... faci o legatura intre ei si iti pleaca motorul fara sa mai apesi ambreiajul ... tot ce trebuie este sa ai grija sa fie scoasa din viteze cand pui contactul ... daca totusi vrei sa il schimbi ... vezi ca sunt multi baieti care aduc piese pe forum ... sau apeleaza la un dealer suzuki ... de obicei aduc si piese ... cya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Salut ... si eu am avut prb cu el ... se poate comanda ... dar se poate si renunta cu usurinta la el ( cazul meu de altfel ) ... ai 2 papucei sub maneta de ambreiaj ... faci o legatura intre ei si iti pleaca motorul fara sa mai apesi ambreiajul ... tot ce trebuie este sa ai grija sa fie scoasa din viteze cand pui contactul ... daca totusi vrei sa il schimbi ... vezi ca sunt multi baieti care aduc piese pe forum ... sau apeleaza la un dealer suzuki ... de obicei aduc si piese ... cya asa am si eu acum o punte intre cei 2 papucei facuta din niste cablu si merge foarte bine.dar vroiam sa il schimb sa fire totul asa frumos oricum ms e indrumarii.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 salutari. cat e masura la suruburile alea de amestec aer benzina la carburatoare pt un gs din 92? alea 2 suruburi din partea de jos a carburatoarelor care se regleaza cu surubelnita aia cotita.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Mai demult cineva mi-a spus o povestioara scurta in legatura cu impartitul fluturasilor pe strada.Plimbandu-se prin Amsterdam(cu multi ani in urma) o gagicuta impartea fluturasi.S-a oprit si i-a cerut si el sa vada despre ce e vorba.Tipa i-a cerut bani pentru acel fluturas, maruntis, nimic important. Ok,fie, a platit pentru fluturas.Nu era ceva deosebit,doar o prezentare la un show.Fluturasul mi l-a arata si mie dupa vreo 15 ani de cand il luase. IL PASTRASE!!!! De ce?Pentru ca la momentul respectiv a insemnat ceva,a avut o valoare.La noi sunt aruncati pe strada si luati in picioare de toata lumea. Din pacate atunci cand ceva vine gratuit,un zambet,cadou, ajutor,sfat,etc unii dintre noi le iau in deradere si le ''arunca la cos''. Iama,daca eu stau pe mess cu tine si pierd o juma de ora incercand sa te ajut se pare ca sunt prost.Cand imi zici ca bagi mana in gaz si motorul nu trage si eu iti zic ca nu pilot screw e de vina stiu ce zic,dar tu si nu ca doar e un sfat gratis venit de la un prost.ti-am dat si exemplul cu tipul cu filtrul K&N hy-flow pe gs 500 care avea aceeasi manifestare si care la insistentele mele si-a pus filtrul care trebuia(mai ieftin decat rejetting).E vorba de arrakis. Na,acuma chioraste-te in poza pe care am pus-o ca sa intelegi de ca mama naibii ti-am cerut sa citesti codul de pe carburator(tabelul de jos). Cand dau un sfat il dau ca pentru mine,ce as face eu pentru mine.Dar cand altii dau cu sutul la ceea ce reprezint atunci mai bine ma retrag in coltul meu. Erau multi oameni pe aici care dadeau sfaturi bune,insa incet incet s-au retras.Hmmmm,oare de ce? PS:Imi pare rau ca am ajuns sa scriu in acest fel pe topicul asta, dar pe viitor macar un Multumesc! de recunostiinta pentru cel pe care l-a interesat de soarta celui de alaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 caut o membrana de vacum pt robinetul de benzina de la GS, daca are cineva una noua sau poate face rost in cateva zile i-as fi recunoscator.... astept un raspuns pe forum sau la tel 0747246297 Mihai... multumesc mult si asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 (editat) Bă eu tot nu am baterie. Care îmi recomandă un centru de baterii cu vânzare. Vreau ceva să pun pe moto și să meargă, fără alte artificii, și să nu dau, eventual, o roabă de bani. Editat Mai 16, 2009 de ovidiusecu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Bă eu tot nu am baterie. Care îmi recomandă un centru de baterii cu vânzare. Vreau ceva să pun pe moto și să meargă, fără alte artificii, și să nu dau, eventual, o roabă de bani. Eu mi am schimbat bateria anul trecut.. cel mai ieftin am gasit o la magazinul de la Cotroceni ( acolo era acum un an... din cate am inteles se numeste my moto si s a mutat undeva pe strada viilor...nu stiu sigur , undeva mai sus este adresa exacta), am platit o si a doua zi mi-au adus-o, am montat o pe motocicleta, cheie si asfalt uscat . Pt garantie a trebuit sa fac un drum la ei cu ea pe motocicleta sa vada cum si cat icarca. cam asta a fost tot. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Ce stie face gesy a mea ) Va spun mai incolo care-i poanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 caut o membrana de vacum pt robinetul de benzina de la GS, daca are cineva una noua sau poate face rost in cateva zile i-as fi recunoscator.... astept un raspuns pe forum sau la tel 0747246297 Mihai... multumesc mult si asfalt uscat tuturor inca mai astept un semn...plz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Legat de gs, haideti sa vedeti ce mi-am facut: blog o parte din discutii pe tema asta le gasiti aici . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) @vanatorul Am fost pe Viilor și am găsit un magazin moto, dar avea program de gravide, deschideau la 11:00. Până la urmă am fost la Varta și mi-am rezolvat problema... Pentru a nu aduce ofense la adresa vre-uneia din verișoarele tale reformulez: Mi-am luat acumulator marca "Varta". Editat Mai 18, 2009 de ovidiusecu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 buna, am si eu un gs din 96 si sunt foarte multumit de el. singurul fapt care ma deranjeaza este consumul in oras 7/100km.din cate am citit pe forumuri cica consumul normal e de 4.5-5 chiar 6 l la 100km.(nu-i dau forja) Ce parere aveti sa fie din cauza carburatoarelor si a cuielor ponton? O a doua problema e cu bateria.am luat de vre-o 7 luni baterie noua marca VARTA cu amperajul potrivit si imi consuma foarte repede lichidul din interiorul bateriei.Cand am observat am pus electrolizi in ea, e OK ca am auzit ca nu e bine.......... Astept parerile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 buna, am si eu un gs din 96 si sunt foarte multumit de el. singurul fapt care ma deranjeaza este consumul in oras 7/100km.din cate am citit pe forumuri cica consumul normal e de 4.5-5 chiar 6 l la 100km.(nu-i dau forja) Ce parere aveti sa fie din cauza carburatoarelor si a cuielor ponton? O a doua problema e cu bateria.am luat de vre-o 7 luni baterie noua marca VARTA cu amperajul potrivit si imi consuma foarte repede lichidul din interiorul bateriei.Cand am observat am pus electrolizi in ea, e OK ca am auzit ca nu e bine.......... Astept parerile voastre Salut, Consumul este mare intradevar , cel mai bine e sa mergi la un mecanic priceput sa-ti curete/sincronizeze/regleze carbelitoarele.Cat despre baterie trebuie masurata incarcarea sa nu-ti incarce prea mult si sa "fiarba" bateria .Daca incarcarea este corespunzatoare nu ai decat sa completezi in continuare bateria cu electrolit. Multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Salut,Consumul este mare intradevar , cel mai bine e sa mergi la un mecanic priceput sa-ti curete/sincronizeze/regleze carbelitoarele.Cat despre baterie trebuie masurata incarcarea sa nu-ti incarce prea mult si sa "fiarba" bateria .Daca incarcarea este corespunzatoare nu ai decat sa completezi in continuare bateria cu electrolit. Multa bafta Deci ideea e in felul urmator: Am fost recent la mecanic si carburatoarele au fost curatate si sincronizate, si le gat de baterie e normal sa se tewrmine asa rpd electrolitul? Mc mult ca ai raspuns (imi prind bine niste intrumari)ASFATL USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KARMA Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Deci ideea e in felul urmator: Am fost recent la mecanic si carburatoarele au fost curatate si sincronizate, si le gat de baterie e normal sa se tewrmine asa rpd electrolitul? Mc mult ca ai raspuns (imi prind bine niste intrumari)ASFATL USCAT Salut ... prb de comsum nu este de la sincronizare ... este de la nivelul de benzina din carburatoare ... nu am vazut pana acum un gs pe care am pus mana sa fie nivelele bune ... toate sunt marite ... de aici si un consum mai mare ... fa o proba rapida cu un furtunel si o sa te convingi Legat de baterie ... eu iti sugerez sa te duci la varta cu ea ... si sa le explici prb ... banuiesc ca e in garantie ... deci nu cred ca au de ce sa comenteze ... si mai mult ca sigur iti explica ei care este prb si unde ... Cya ... si sper sa iti rezolvi prb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Salut ... prb de comsum nu este de la sincronizare ... este de la nivelul de benzina din carburatoare ... nu am vazut pana acum un gs pe care am pus mana sa fie nivelele bune ... toate sunt marite ... de aici si un consum mai mare ... fa o proba rapida cu un furtunel si o sa te convingiLegat de baterie ... eu iti sugerez sa te duci la varta cu ea ... si sa le explici prb ... banuiesc ca e in garantie ... deci nu cred ca au de ce sa comenteze ... si mai mult ca sigur iti explica ei care este prb si unde ... Cya ... si sper sa iti rezolvi prb KARMA apreciez interesul tau dar: tin sa te anunt ca si nivelul benzinei in carburator mi-a fost reglat pt ca asta a fost ultima problema la motor(nu statea la relantiv si bineinteles ca coonsuma ff mult) nu stiu ce sa-i mai fac pt ca cam astea ar fi posibilele probleme de consum si nu vreau sa ma duc la mecanic si sa ma stoarce de bani si sa nu faca nimic....ALTE IDEI?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) KARMA apreciez interesul tau dar: tin sa te anunt ca si nivelul benzinei in carburator mi-a fost reglat pt ca asta a fost ultima problema la motor(nu statea la relantiv si bineinteles ca coonsuma ff mult) nu stiu ce sa-i mai fac pt ca cam astea ar fi posibilele probleme de consum si nu vreau sa ma duc la mecanic si sa ma stoarce de bani si sa nu faca nimic....ALTE IDEI?? Exista multi soferi(masini/motoare) carora le consuma foarte mult in oras vehiculul pe care il conduc.De ce?Pentru ca merg prost!!!Merg subturat,dupa 1 minut accelereaza in disperare,dupa care o uita intr-o viteza oarecare fara sa tina cont de turatie,etc. In oras:plec rezonabil de la semafor fara intentia de a ma da mare si tare,schimb la 4000 in a 2-a,daca am loc ii dau a 3-a la 5000-5500.Mai sus ajung rar.Fara accelerari foarte bruste,fara mana in gaz pana la capat.O las pe ea sa accelereze rezonabil.Pe decelerare,niciodata nu ajung cu turatia sub 3800 de ture,exceptand viteza 1-a. Incearca deci sa te mentii in mers prin oras intre 3800-5500 ture. Consumul la mers subturat este comparabil cu cel de supraturare. In afara orasului lucrurile se mai schimba,atentie doar la mers cat mai liniar,cat mai putine frane,anticiparea traficului,depasiri line neagresive,anticiparea vitezei necesare in urmatoarea curba. Exemplu:in weekend am fost la Siriu si fiind mai multi nu am putut merge in stilul meu.Mai puneam frana inainte de curbe(pentru ca cel din fata mea punea frana),acceleram mai mult decat trebuia pe iesire ca asa facea si cel din fata,etc.Rezultatul: consum 3,8 l/100 km cu pasager si bagaje(cort,mancare,saci de dormit,etc.).Consumul normal ar fi fost de 3,4 in conditiile in care schimbam in jos la 4000 si in sus la 6000-6500. Bafta si asfalt uscat! Salut,Consumul este mare intradevar , cel mai bine e sa mergi la un mecanic priceput sa-ti curete/sincronizeze/regleze carbelitoarele.Cat despre baterie trebuie masurata incarcarea sa nu-ti incarce prea mult si sa "fiarba" bateria .Daca incarcarea este corespunzatoare nu ai decat sa completezi in continuare bateria cu electrolit. Multa bafta Cum sa completezi mah bateria cu electrolit?Se completeaza cu apa distilata.La prima incarcare a bateriei cu electrolit au loc procese chimice prin care elctrolitul isi modifica proprietatile.Ai picat cu motorul?S-a scurs electrolitul cu aceeasta ocazie?Ai gasit motorul plin de acid?Ai gasit balta de acid pe jos sub motor?Nu?Atunci electrolitul este inca acolo,ceea ce s-a evaporat este componenta inerta din electrolit.Se completeaza cu apa distilata!!!! Editat Mai 20, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KARMA Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 KARMA apreciez interesul tau dar: tin sa te anunt ca si nivelul benzinei in carburator mi-a fost reglat pt ca asta a fost ultima problema la motor(nu statea la relantiv si bineinteles ca coonsuma ff mult) nu stiu ce sa-i mai fac pt ca cam astea ar fi posibilele probleme de consum si nu vreau sa ma duc la mecanic si sa ma stoarce de bani si sa nu faca nimic....ALTE IDEI?? Dupa cum spune si Andu depinde f mult si de stilul de mers ... si totusi ... daca merg frumos cu ea consuma undeva la 3.8 - 4 ... daca merg mai agresiv undeva la 5 ... dar la 7 nu am ajuns niciodata ... dupa ce incalzesti motorul eventual dupa ce te intorci de undeva ... accelereaza un gol pana undeva la 9-10 000 ... in reprize de cate 2-3 secunde ... si te uiti pe evacuare ce fel de fum scoate ... si cat ... eu sunt aproape sigur ca va scoate un fum NERGU ... si dupa 4-5 reprize nu mai vezi nimic in spate ... eu inca merg pe ideea ca ai nivelele mari ... Ai spus ca "ti-a" fost reglat nivelul ... VERIFICA si tu ca nu iti ia decat 5 min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) De ceva timp se aude o bataie in chiulasa numai la relanti si cand revine din turatie. Am presupus ca ar fi supapele apoi lantul de distributie . In final cred ca am gasit cauza . Axa cu came de la admisie are joc stanga drapta destul de mare . Daca misc de ea stanga dreapta mai cu forta adica sa loveasca in margine zgomotul care il face este asemator cu cel care se aude cand merge motorul (ai impresia ca parca bate cineva cu ciocanul in chiulasa). A mai patit cineva le fel ? Cu ce as putea corecta jocul de la axa cu came ? Banuiesc ca se aude doar cand revine din turatie si la relanti pentru ca la acceleratie axa este tinuta fix de lantul de distributie pe cand la revenire lantul nu mai este intins la maxim si lasa axa sa joace . Editat Mai 20, 2009 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Exista multi soferi(masini/motoare) carora le consuma foarte mult in oras vehiculul pe care il conduc.De ce?Pentru ca merg prost!!!Merg subturat,dupa 1 minut accelereaza in disperare,dupa care o uita intr-o viteza oarecare fara sa tina cont de turatie,etc.In oras:plec rezonabil de la semafor fara intentia de a ma da mare si tare,schimb la 4000 in a 2-a,daca am loc ii dau a 3-a la 5000-5500.Mai sus ajung rar.Fara accelerari foarte bruste,fara mana in gaz pana la capat.O las pe ea sa accelereze rezonabil.Pe decelerare,niciodata nu ajung cu turatia sub 3800 de ture,exceptand viteza 1-a. Incearca deci sa te mentii in mers prin oras intre 3800-5500 ture. Consumul la mers subturat este comparabil cu cel de supraturare. In afara orasului lucrurile se mai schimba,atentie doar la mers cat mai liniar,cat mai putine frane,anticiparea traficului,depasiri line neagresive,anticiparea vitezei necesare in urmatoarea curba. Exemplu:in weekend am fost la Siriu si fiind mai multi nu am putut merge in stilul meu.Mai puneam frana inainte de curbe(pentru ca cel din fata mea punea frana),acceleram mai mult decat trebuia pe iesire ca asa facea si cel din fata,etc.Rezultatul: consum 3,8 l/100 km cu pasager si bagaje(cort,mancare,saci de dormit,etc.).Consumul normal ar fi fost de 3,4 in conditiile in care schimbam in jos la 4000 si in sus la 6000-6500. Bafta si asfalt uscat! Cum sa completezi mah bateria cu electrolit?Se completeaza cu apa distilata.La prima incarcare a bateriei cu electrolit au loc procese chimice prin care elctrolitul isi modifica proprietatile.Ai picat cu motorul?S-a scurs electrolitul cu aceeasta ocazie?Ai gasit motorul plin de acid?Ai gasit balta de acid pe jos sub motor?Nu?Atunci electrolitul este inca acolo,ceea ce s-a evaporat este componenta inerta din electrolit.Se completeaza cu apa distilata!!!! Andule.........foarte agresiva explicatie....dar am prins ideea.s-ar putea sa ai dreptate in privinta mersului subturat se mai intampla cateodata.deci ca sa fim intelesi nu e vb de pornire brusca de la stop si de schimbat de obicei schimb pe la 5000.as mai vrea sa te mai intreb daca cu bateria pot sa mai fac cva sau pot s-o schimb linistit?intreb asta pt ca imi face figuri la pornire si nu vreau s-o chinui. Mc mult pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Andule.........foarte agresiva explicatie....dar am prins ideea.s-ar putea sa ai dreptate in privinta mersului subturat se mai intampla cateodata.deci ca sa fim intelesi nu e vb de pornire brusca de la stop si de schimbat de obicei schimb pe la 5000.as mai vrea sa te mai intreb daca cu bateria pot sa mai fac cva sau pot s-o schimb linistit?intreb asta pt ca imi face figuri la pornire si nu vreau s-o chinui.Mc mult pt sfaturi Sorry!Nu am vrut sa fiu agresiv.Ceea ce stiu despre baterii e ceea ce am scris si in postul anterior,adica nu se pune electrolit niciodata. Sigur e ca modifici in felul asta aciditatea,ceea ce duce la o incarcare eronata,poate influenteaza si sistemul de incarcare.Bateria la gol poate parea incarcata in felul asta dar nu iti poate furniza amperajul de care ai nevoie la pornire. Parerea mea cumpara alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.