Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

cine ma ajuta si pe mine va rog...??/

 

se futu suzi :baldy: ...

 

nu-mi merge pistonul din stanga...bujie noua, carburatoru curatat/reglat, da scanteie buna....si totusi nu merge

 

ii da prea multa benzina

si il ineaca.... daca stie cineva ce ar putea sa fie, sau daca a mai patit cineva...as aprecia mult daca m-ati ajuta...

 

multumesc anticipat...asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cine ma ajuta si pe mine va rog...??/

 

se f*** suzi :wacko: ...

 

nu-mi merge pistonul din stanga...bujie noua, carburatoru curatat/reglat, da scanteie buna....si totusi nu merge

 

ii da prea multa benzina

si il ineaca.... daca stie cineva ce ar putea sa fie, sau daca a mai patit cineva...as aprecia mult daca m-ati ajuta...

 

multumesc anticipat...asfalt uscat

 

Problema e din carburator,desi spui ca sunt reglate.Benzina este dozata in functie de nivelul plutitorului:daca nivelul este mai sus decat normal,benzina este prea multa si bujiile sunt umede,daca benzina este sub nivelul normal,bujiile sunt uscate,dar motorul nu are putere.Eu zic sa verifici tu nivelul de benzina,si sa te gandesti daca ar mai fi necesara o reglare a carburatoarelor.Nu e greu,o poti face si tu.Incearca aici http://gstwin.com/float_height_check.htm ,e o metoda foarte simpla de verificare a lor,in functie de care iti dai seama de situatia carburatoarelor.

 

 

 

RIDE SAFE :baldy: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e din carburator,desi spui ca sunt reglate.Benzina este dozata in functie de nivelul plutitorului:daca nivelul este mai sus decat normal,benzina este prea multa si bujiile sunt umede,daca benzina este sub nivelul normal,bujiile sunt uscate,dar motorul nu are putere.Eu zic sa verifici tu nivelul de benzina,si sa te gandesti daca ar mai fi necesara o reglare a carburatoarelor.Nu e greu,o poti face si tu.Incearca aici http://gstwin.com/float_height_check.htm ,e o metoda foarte simpla de verificare a lor,in functie de care iti dai seama de situatia carburatoarelor.

 

 

 

RIDE SAFE :baldy: !

 

 

chiar am umblat si al plutitoare...si la carburatorul ala, i-am ridicat cuiul pontou sa inchida cat de mult...si tot ase....

o sa ma uit si pe site-ul ce mi l-ai lasat acolo, poate aflu ceva...oricum mersi mult....

 

asphalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar am umblat si al plutitoare...si la carburatorul ala, i-am ridicat cuiul pontou sa inchida cat de mult...si tot ase....

o sa ma uit si pe site-ul ce mi l-ai lasat acolo, poate aflu ceva...oricum mersi mult....

 

asphalt uscat

 

Exista o posibilitate sa nu fie din nivelul plutitorului ci sa fie uzat o-ring-ul de la cuiul ponton,care lasa sa curga benzina intr-o veselie.Eu asa am avut.Am reglat carburatoarele si tot aveam probleme cu bujii umede.Am mai desfacut odata si am vazut ca nu inchide cuiul ponton deloc.L-am scos afara si am vazut ca are un joc destul de mare;am pus niste fir de teflon peste acest o-ring,am verificat daca mai lasa benzina si le-am montat la loc.De atunci n-am mai avut probeleme cu carburatoarele.Din cate spui tu,tind sa cred ca aceasta e problema si la tine.Noroc si spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o posibilitate sa nu fie din nivelul plutitorului ci sa fie uzat o-ring-ul de la cuiul ponton,care lasa sa curga benzina intr-o veselie.Eu asa am avut.Am reglat carburatoarele si tot aveam probleme cu bujii umede.Am mai desfacut odata si am vazut ca nu inchide cuiul ponton deloc.L-am scos afara si am vazut ca are un joc destul de mare;am pus niste fir de teflon peste acest o-ring,am verificat daca mai lasa benzina si le-am montat la loc.De atunci n-am mai avut probeleme cu carburatoarele.Din cate spui tu,tind sa cred ca aceasta e problema si la tine.Noroc si spor la treaba!

 

 

mersi mult, o sa iau in considerare si varianta asta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) este o-ring-ul de la filtrul de ulei (garnitura..)

2) banuiesc ca e vorba despre lichidul de frana - DOT4 pentru moto - nu cred ca are o foarte mare importanta marca.

gasesti si pe la noi.. 250 ml sunt suficienti (daca vrei de pe louis: 10038222 - Castrol)

3) aici nu mai stiu :baldy:

 

Nu stiu daca se poate mai vascos cred ca sunt la fel. Poti intari rigiditatea suspensiei prin cele 2 suruburi din capatul telescoapelor. si mie mi-e cam moale dar asa se mai poate incari cat de cat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt din Crangasi. Ma "acceptati" si pe mine? :baldy:

 

 

 

deci, cat te-a costat? am si eu nevoie de o astfel de revizie + schimbat uleiul

 

Nu pun pe net (daca voiau puneau ei preturile singuri pe site-ul lor). Ai PM!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. Tre' sa imi fac schimbul de ulei si nu prea stiu ce ulei sa pun avand in vedere ca sunt atatea marci si tipuri.

Probabil ca s-a mai scris despre asta in acest topic dar sincer nu am timp sa stau sa citesc zeci de pagini ca sa gasesc un eventual raspuns.

ms :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. Tre' sa imi fac schimbul de ulei si nu prea stiu ce ulei sa pun avand in vedere ca sunt atatea marci si tipuri.

Probabil ca s-a mai scris despre asta in acest topic dar sincer nu am timp sa stau sa citesc zeci de pagini ca sa gasesc un eventual raspuns.

ms :baldy:

 

Salut,

 

Pentru orice sezon: 10W40, iar ca marca - Motul este momentan ridicata in slavi :wacko:.

4 litri din cel mai ieftin (10W40 - 5100) sunt pe la 140 ron.

Daca ai un stil agresiv constant si tii motorul in turatii mari, un 10W40 - 7100 ar fi mai ok (e ceva mai scump totusi).

 

Mai este un detaliu de care poti sa tii cont: vara pentru caldura din Bucuresti mi-a tot fost recomandat 15W50 (mai sunt cativa colegi de breasla pe aici care recomanda acelasi lucru). E mai vascos si face fata la temperaturi mari.

Eu am pus din acesta si sunt foarte multumit. Singura chestie e ca, inainte sa pleci la drum, trebuie sa il lasi cu 1-2 min in plus sa se incalzeasca uleiul.

 

Daca esti de prin Drumul Taberei, este un user pe forum care aduce ulei la preturi bune: @lipton.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. Tre' sa imi fac schimbul de ulei si nu prea stiu ce ulei sa pun avand in vedere ca sunt atatea marci si tipuri.

Probabil ca s-a mai scris despre asta in acest topic dar sincer nu am timp sa stau sa citesc zeci de pagini ca sa gasesc un eventual raspuns.

ms :baldy:

clar cel mai bun e motul 10w40 7100[dar e si cel mai scump]eu ii pun saptamana asta tot un motul dar 5100 ca deh e criza si asta e mai ieftin dar foarte bun pentru suzi :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vi s-a intamplat ca dupa o plimbare de 1 mai, muncitoreasca, prin bucuresti..vreo 19 km ..sa se tureze motorul necontrolat? Adica eu o las la relanti si motorul se accelereaza singur..?

 

Mi s-a intamplat mie mah, acu' vre-o 2 ani. Cred ca se agatase cablul de la acceleratie sau cablul de la soc. Si-a revenit singur... dupa cateva momente.

 

Hai noroc, apropos, long time no see!

 

Craniutza :baldy:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clar cel mai bun e motul 10w40 7100[dar e si cel mai scump]eu ii pun saptamana asta tot un motul dar 5100 ca deh e criza si asta e mai ieftin dar foarte bun pentru suzi :baldy:

cel mai scump e 300v, un fel de 7100 dar aditivat, si costa pe la 250 de lei bidonul de 4 litri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Motul 5100.

Ce nu înțeleg eu, este de ce ziceți voi de 3 litri și ceva. La mine scrie clar 2,6 litri. Motoreta e din 2004.

Editat de ovidiusecu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Motul 5100.

Ce nu înțeleg eu, este de ce ziceți voi de 3 litri și ceva. La mine scrie clar 2,6 litri. Motoreta e din 2004.

 

Tot din 2004, mi-a luat 3,2 litri la schimb. Cam atat intra in mod normal daca inlocuiesti si filtrul de ulei (mai suge si ala ceva).

Si ar mai fi o chestie: daca faci schimbul la rece, e posibil sa nu se scurga tot. Cel mai bine e sa se schimbe la cald (nu prea cald ca te arzi :baldy: ).

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mă bag să schimb uleiul. Am fost la MotorTeam care sunt și dealer Suzuki.

Unde merg acum, tot atât ulei mi-a băgat. Poate ăștia nu știu despre ce e vorba, dar cel de la MotorTeam sigur știa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mă bag să schimb uleiul. Am fost la MotorTeam care sunt și dealer Suzuki.

Asa ziceam si eu la inceput :), mi se parea prea complicat si dadeam banii aiurea pentru operatia asta.

Adevarul e ca schimbarea uleiului este super simpla, mai ales daca prima data ai pe cineva sa iti arate. Cu ocazia asta ii multumesc lui Andu! :baldy: :wacko:

 

Unde merg acum, tot atât ulei mi-a băgat. Poate ăștia nu știu despre ce e vorba, dar cel de la MotorTeam sigur știa...

mda, partea cu stiutul este discutabila. Vezi ca la MotorTeam iti baga ulei Ipone de care au ei (asta in cazul in care nu te-ai dus tu cu Motul dupa tine). Si mai e o chestie, daca nu stai sa ii supraveghezi, nu poti sa ai nici o certitudine.

 

Parerea mea e ca sunt unele operatii la care chiar nu merita sa platesti pe altul sa ti le faca.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbul de ulei se face foarte repede si destul de simplu,trebuie sa fii atent in special la suruburi.

Eu am bagat acum 3 litri de ulei(+filtru) Fuchs silkolene 15w50 ,se simte altfel,nu mai este la fel de zgomotos.

Daca vrea cineva sa incerce un schimb ,ajut cu mare placere ,am eu loc unde sa facem treba asta. :baldy:

Editat de pantera002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am revenit cu vecheam mea problema.... (imi ineca pistonul din stanga, am facut ot ce am stiut la carburator si pana la urama, dupa spusele multora, am ajuns sa desfac supapele.... intr-adevar, nu a fost rau ce am facut, numai ca motorul merge tot ase...pistonul din sanga merge numai cand vrea...)

 

cineva zicea ca poate fi din membrana de vacum de pe spatele robinetului de benzina, ce ziceti....s-a mai intalnit cineva cu aseasta problema....

 

multumesc frumos...numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am revenit cu vecheam mea problema.... (imi ineca pistonul din stanga, am facut ot ce am stiut la carburator si pana la urama, dupa spusele multora, am ajuns sa desfac supapele.... intr-adevar, nu a fost rau ce am facut, numai ca motorul merge tot ase...pistonul din sanga merge numai cand vrea...)

 

cineva zicea ca poate fi din membrana de vacum de pe spatele robinetului de benzina, ce ziceti....s-a mai intalnit cineva cu aseasta problema....

 

multumesc frumos...numai bine

 

Sa nu fie surubelul de sub carburator parca se cheama pilot jet sau asa ceva parca . Uita te si la ala . La mine imi afuma bujia am mai desfacut acel surub si acum e cum trebuie (are o culoare rosiatica asa bujia ). Tot la cel din stanga este si furtunul de vacuum pentru robinetul de benzina . O fi ceva pe la robinet si vine benzina pe ala .

Editat de dragos11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am revenit cu vecheam mea problema.... (imi ineca pistonul din stanga, am facut ot ce am stiut la carburator si pana la urama, dupa spusele multora, am ajuns sa desfac supapele.... intr-adevar, nu a fost rau ce am facut, numai ca motorul merge tot ase...pistonul din sanga merge numai cand vrea...)

 

cineva zicea ca poate fi din membrana de vacum de pe spatele robinetului de benzina, ce ziceti....s-a mai intalnit cineva cu aseasta problema....

 

multumesc frumos...numai bine

Asta am patit si eu, doar ca pe pistonul drept:P

Azi e venit mecanicul si a analizat mobra, a zis ca cel mai probabil e de la cuiul pontou,dar nu poate fi sigur pana nu desface carburatoarele sa vada exact, asa ca le-a luat la pachet si urmeaza sa ma sune sa imi spuna ce are carbu si ce trebuie facut....

Cand am vesti noi te anunt :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...