arrakis Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 (editat) O intrebare, poate a mai "studiat" careva dintre voi problema in cauza! M-ar interesa sa montez la mobra un indicator de treapta de viteza(gearbox indicator).Stie careva daca exista ceva de genul asta compatibil pentru GS?De unde as putea cumpara? Am gasit cate ceva pe net la Acumen sau GIpro.Dar nu sunt convins ca vor si functiona... Vezi ca aduce un tip aici. Este coleg de serviciu cu mine, si e de incredere baiatul. El face comenzi la www.gpt.it. Discutasem mai demult cu el despre un indicator de treapta si zicea ca poate sa-mi aduca pe la 90 euro (dar parca avea ceva si la 70). Eu am renuntat la idee pt ca m-am obisnuit cu motorul intre timp . Acum imi cam dau seama dupa turatie in ce viteza sunt (mai calculez si gresit, dar mai rar). In plus, preturile la draciile astea, sunt cam piperate pentru ceea ce fac. Eu cochetez acum cu ideea sa imi iau un display digital Vapor Trailtech . Editat Iunie 12, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Merci fain pentru pont, coane Arrakis. O sa studiez intai marfa pe site-ul producatorului sa vad daca indicatoarele alea GPT sunt compatibile cu GS-urile noastre. Dar din cate am citit eu azi despre gadget, mi-a cam dat cu -(minus) , in sensul ca trebuie sa ai cel putin turometru electronic la bord ca sa poti adapta o dracie de-asta la o trotineta ca a noastra. BTW, ce face display-ul ala digital, de te-a vrajit? Sau iti iei vapor in curand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 (editat) Din cate am inteles eu, multe sunt universale. Principiul de functionare este simplu: se monteaza un senzor langa schimbatorul de viteze. Si in functie de cum apesi tu, se schimba informatia de pe display. Uite ca m-ai facut curios. O sa ma informez si eu pe tema asta si mai vorbim. Editat Iunie 13, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Despre indicatorul de viteze m-am documemtat si eu.Pe net gata facute exista de 2 tipuri: 1.cel care preia informatia de la vitezometru si o coreleaza cu tahometrul dar are nevoie de ''invatare''.Cred ca treaba asta se face ducand toate vitezele pana pe rosu. 2.cele care vin cu 2 contacte,ce se monteaza pe schimbator.Ma intrebam ce se intampla daca nu-ti intra in viteza sau sare peste punctul mort etc.Presupun ca trebuie resetat in cazul asta. 3.Cele cu senzor pentru treapta de viteza.Sunt cateva modele de motoare,in special cele care au ''gs'' in componenta numelui care au acest senzor.Pe gs 500 exista acest senzor cu 1 singura locatie si anume nulul.Pe gsxr,gs 550,gs....etc. exista acelasi senzor ca dimensiuni dar cu 7 locatii-nul si cele 6 viteze. Eu gasisem acest senzor pe bike-bandit,dar nu mai stiu pretul.Il caut luni la servici ca il am ca bookmark.Senzorul asta trebuie mai departe conectat la un indicator digital.Apare pe net denumirea de ''7 segment indicator''. Ha Ha Ha am gasit chiar pentru montarea pe gs 500 aici Ma gandeam la un moment dat sa fac jucaria asta dar nu am mai apucat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) Cine a mai intalnit problema asta : dupa ce accelerez nu mai revine din turatie . De la ce ar putea fi ? Editat Iunie 15, 2009 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Cine a mai intalnit problema asta : dupa ce accelerez nu mai revine din turatie . De la ce ar putea fi ? cel mai probabil de la cablul de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indianu_1981 Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 cel mai probabil de la cablul de acceleratie. cel mai probabil ramane agatat pe camasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Cine a mai intalnit problema asta : dupa ce accelerez nu mai revine din turatie . De la ce ar putea fi ? Expune problema complet.Pentru economia de cuvinte pe care o faci imi vine sa raspund cu ,,esti sigur ca ai luat mana din gaz pentru a reveni din turatie?'' ok o sa zica lumea ca iar sunt rau...da si tu mai multe date,de genu ramane turata in x turatii singura si manerul blocat,nu revine nici daca inchid gazul,se intampla pe loc la miscarea ghidonului....ai joc in acceleratie? explica exact pas cu pas ce se intampla ca nu e nimeni clarvazator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Expune problema complet.Pentru economia de cuvinte pe care o faci imi vine sa raspund cu ,,esti sigur ca ai luat mana din gaz pentru a reveni din turatie?'' ok o sa zica lumea ca iar sunt rau...da si tu mai multe date,de genu ramane turata in x turatii singura si manerul blocat,nu revine nici daca inchid gazul,se intampla pe loc la miscarea ghidonului....ai joc in acceleratie?explica exact pas cu pas ce se intampla ca nu e nimeni clarvazator. ma andule iar ii certi pe oameni asta? ) glumesc dar ai drepatate, problema trebuie expusa in maxumul de detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 ma andule iar ii certi pe oameni asta? ) glumesc dar ai drepatate, problema trebuie expusa in maxumul de detalii mai mistocar asa in ultima vreme dar la fel de binevoitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Problema e in felul urmator : accelerez la 4 5000 de ture si ii dau drumul la acceleratie . La carburatoare se vede ca revine clapeta dar turatia nu mai revine ramane la 3 4000 de turatii . Revine doar daca umblu la surubul de relanti adica daca il dau in jos de tot dar atunci nu mai tine relantiul . Ii dau iar relantiul la 1200 1300 de turatii accelerez si aceeasi problema iar ramane accelerata . I am desfacut carburatoarele le am curatat tot nimic . Bujiile nu sunt negre sunt caramizii deci nu e nivelul mare la benzina . Singura dilema care mi a ramas sunt suruburile de sub carburatoare acele pilot jet nu stiu care este rolul lor si ce se regleaza cu ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 hello guys:( are cineva un cablu pt turometru..?azi mi s-a rupt in doua...si jur ca nu i-am dat pe rosu... va rog frumos, dc are cineva sau dc stiti de unde as putea lua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khazar Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) Problema e in felul urmator : accelerez la 4 5000 de ture si ii dau drumul la acceleratie . La carburatoare se vede ca revine clapeta dar turatia nu mai revine ramane la 3 4000 de turatii . Revine doar daca umblu la surubul de relanti adica daca il dau in jos de tot dar atunci nu mai tine relantiul . Ii dau iar relantiul la 1200 1300 de turatii accelerez si aceeasi problema iar ramane accelerata .I am desfacut carburatoarele le am curatat tot nimic . Bujiile nu sunt negre sunt caramizii deci nu e nivelul mare la benzina . Singura dilema care mi a ramas sunt suruburile de sub carburatoare acele pilot jet nu stiu care este rolul lor si ce se regleaza cu ele . Exact asa am patit si eu. Ori sunt cuiele pontoare de vina, ori amestecul nu e bun la UNUL dintre cilindri si iti merge ba un singur cilindru ba amandoi si de aici diferenta de turatie. La mine a fost o combinatie intre cele 2 Editat Iunie 15, 2009 de khazar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 @dragos omul de mai sus stie ce zice.Cuiele fie unul care nu mai sta in locasul lui,fie amestecul de relanti.Ar mai fi o chestie dar e''long shot'' si sper sa nu fie cazul si anume clapetele sa nu inchida perfect chiar daca tu asa crezi. in orice caz verifica pozitia cuielor,iar la amestecul de relanti e aproximativ simplu:daca turatia variaza amestecul este prost.Reglarea e simpla si o poti face tu,prin invartirea suruburilor(alea de dedesubt) pe rand prin incercari pana stabilizezi turatia.Tine minte totusi cate invartiri faci la fiecare surub,ca macar sa le aduci la fel daca nu iti iese perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 (editat) @dragos omul de mai sus stie ce zice.Cuiele fie unul care nu mai sta in locasul lui,fie amestecul de relanti.Ar mai fi o chestie dar e''long shot'' si sper sa nu fie cazul si anume clapetele sa nu inchida perfect chiar daca tu asa crezi.in orice caz verifica pozitia cuielor,iar la amestecul de relanti e aproximativ simplu:daca turatia variaza amestecul este prost.Reglarea e simpla si o poti face tu,prin invartirea suruburilor(alea de dedesubt) pe rand prin incercari pana stabilizezi turatia.Tine minte totusi cate invartiri faci la fiecare surub,ca macar sa le aduci la fel daca nu iti iese perfect. Multumesc pentru raspunsuri . Si eu cred ca e ceva legat de amestecul de relanti pentru ca este singurul loc unde am umblat de mai multe ori pentru ca de fiecare data cand am schimbat cate ceva se deregla si trebuia sa il mai reglez . Ultima schimbare (pastilele din capul supapelor ) a pus capac la toate . Nu se mai aude niciun tacanit la axele cu came dar a aparut problema cu turatia .Uneori chiar da rateuri pe toba si daca pornesc cilindrii separat cel din stanga merge perfect cel din dreapta abia porneste si se accelereaza foarte greu .Tot cel din dreapta ramane si accelerat adica cel din stanga ai accelerat revine imediat cel din dreapta nu se accelereaza si daca se intampla acest lucru apoi nu mai revine . Oricum 90% cred ca e de la cilindrul din dreapta (daca privesti motocicleta din spate) . Editat Iunie 16, 2009 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Cand avem GSul aveam aceeasi probelma. Chestia era ca nu totdeauna ramanea turat. Tot in jur de 3000 turatii. Eu aveam ghidonul schimbat cu unul gen enduro si cablul de acceleratie era putin mai intins, socul la fel....oricat le-am reglat nu a iesit perfect. La intoarceri pe loc stanga mi se tura mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Problema e in felul urmator : accelerez la 4 5000 de ture si ii dau drumul la acceleratie . La carburatoare se vede ca revine clapeta dar turatia nu mai revine ramane la 3 4000 de turatii . Revine doar daca umblu la surubul de relanti adica daca il dau in jos de tot dar atunci nu mai tine relantiul . Ii dau iar relantiul la 1200 1300 de turatii accelerez si aceeasi problema iar ramane accelerata .I am desfacut carburatoarele le am curatat tot nimic . Bujiile nu sunt negre sunt caramizii deci nu e nivelul mare la benzina . Singura dilema care mi a ramas sunt suruburile de sub carburatoare acele pilot jet nu stiu care este rolul lor si ce se regleaza cu ele . Salut, vezi sa nu iti fie arcul de la clapete uzat si de aceea sa nu iti revina din ture iar cand inchizi clapetele la maxim e normal sa se opreasca tot motorul. Incearca sa il accelerezi tu cu mana direct pe decanismul clapetei si sa il si reduci la minim tot tu cu mana si astfel iti dai seama. S-ar putea sa fi probleme si cu cablu de la acceleratie sa se rupa si isi face "mustati" in interior astfel revine mai greu din ture si nu poti regla relantiul. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shultz Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Salut! Sunt si eu posesor nou cat de cat de gs500 (din martie).Pana acumn-am avut probleme cu el, decat semeringurile de la furca au trebuit schimbate, in rest totul e ok.Sunt foarte multumit de el, dar as vrea un singur lucru, un parbriz ceva mai retro, in stilul celor din anii '80, cum erau cele de pe GS1000.Help, anybody?O dezmembrare, ceva? Sal cat te-a costat semeringurile ca si a mea face ca o barca si ma tem ca am aceeasi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 eu am dat pe semeringuri 50 ron parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shultz Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Si 2 poze cu moreta mea super tare farurile ...de unde le-ai luat ..si cam cat au costat Salut, al meu e din '93, folosesc SAE 10w40 iarna, 15w50 vara de la Agip sau Mobil, nu merita ulei mai scump, pt ca nu stie sa il pretuiasca, nu e facuta sa mearga doar cu Syn care e full sintetic si costa dublu, nu trebuie abuzat de turele inalt gen 10000rpm doar citeva clipe si schimbul de ulei il fac la maxim 4000.15w50 mananca in jur de 75ml la 1000km. Respect Salut am un gs500 din 2003 si acum dupa 1500 km as vrea sa schimb uleiul si filtrul...ce recomanzi? (multi zic Motul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Sal cat te-a costat semeringurile ca si a mea face ca o barca si ma tem ca am aceeasi problema. pe mine m-au costat 45 ron, si uleiul 50 (acum o luna si ceva). intra cam 350ml cu 350 ml din cate imi amintesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 (editat) super tare farurile ...de unde le-ai luat ..si cam cat au costat Salut am un gs500 din 2003 si acum dupa 1500 km as vrea sa schimb uleiul si filtrul...ce recomanzi? (multi zic Motul) eu zic sa pui motorex si eventual un 15w pe mine m-au costat 45 ron, si uleiul 50 (acum o luna si ceva). intra cam 350ml cu 350 ml din cate imi amintesc. ulei poate o sa ziceti k is nebun da am pus din ala hidraulic.la 10 ron 1l.am 1000 km cu el facuti si se comporta bine.furca ceva mai tare fata de ce a avut inainte. *raisa:ai fost la mecanic sau tu schimbasi uleiul si semeringurile??? Editat Iunie 16, 2009 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 super tare farurile ...de unde le-ai luat ..si cam cat au costat Asa am cumparat motorul,acum sincer as prefera cu far original,asa ca...daca vrea careva sa facem schimb.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Mai de mult am vazut asta De vreo sapt tot se plimba unii pe langa moto si ma gandeam s-o si leg de pom....dar revazand filmuletul de mai sus...ma tot gandesc sa dau 200 euro pe lanturi d-astea sau sa-mi iau o pusca...tot pe la aceeiasi bani? Care din voi o legati? cu ce? si ai vazut pe vr-unu ca incerca s-o desfaca si nu a reusit? sau or fi vazut lantul si au renuntat fara sa mai incerce? Fara sa caut prea mult am gasit asta http://www.magazin-arme.ro/product.php?id_product=29 la aceiasi bani Editat Iunie 17, 2009 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) iar pentru meseriasii din trafic ar fi buna o "lanterna" d-asta ) Editat Iunie 17, 2009 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.