Pentarus Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut baieti, Aveti idee unde gasesc si la ce pret niste capete de ghidon? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut baieti, Aveti idee unde gasesc si la ce pret niste capete de ghidon? Multumesc, cauta in piese de schim daca vrei second daca nu pe louis sunt o gramada de modele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut baieti, Aveti idee unde gasesc si la ce pret niste capete de ghidon? Multumesc, daca iti tre ca si alea originale de gs... se pot face pe strung ...successs si asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 buna din nou.....am luat aminte la "invataturile" tale legate de consum si am facut intocmai.....rezlultat:5,6/100 km (acceptabil) acum legat de chestia cu bateria......mi-o omoara motoru.......cica e incarcarea prea mare......sa fie problema de la releul de incarcare?astept pareri.multam frumos Hai sa o luam cu inceputul.Tu in aceeasta baterie ai bagat electrolit in plus.Degeaba o mai masori sa vezi cat incarca ca o sa-ti dea valori proaste. 1.imprumuta de la cineva o baterie care stii ca este in parametri.Verifica incarcarea la ea atat tensiune,cat si amperaj.Asta cu amperajul este mai greu.Trebuie sa folosesti un shunt(o sarma foarte groasa) pe care o pui pe plus(borna de plus nelegata la baterie).In paralel cu acest shunt se pune un ampermetru,reglat pe scala de 10A(atentie cum pui bornele ampermetrului: ''+'' al ampermetrului pe cablul de plus ce vine de la regulator si ''-'' al ampermetrului pe borna de plus a bateriei).Pornesti motorul cu shunt-ul pus si il dai la o parte dupa pornire lasand doar ampermetrul.daca valoarea amperajului este sa zicem 0.8 A inseamna ca in 10 ore bateria se incarca cu 8A. O valoare mare dar acceptabila ar fi 1,5A, dar 2-3A e mult pentru ca in acest caz se depaseste regimul optim de incarcare,optim fiind in jurul valorii de 1A. Tensiunea 13,5-15,5V.Nu te lua dupa relanti.Vezi in regim cat ai.La fel si pentru amperaj. Daca totul e ok,arunca bateria veche si ia alta. 2.pentru masurarea releului de incarcare ai nevoie de un ohmetru cu scala 1-60 ohmi.Scump domne scump,io nu mi-am permis unul.Astea obisnuite(pana in 100 lei) au scala de 1-1000 ohmi dar cu eroare 5-10% deci n-ai ce face cu ele. Exista in manual o schema o releului de incarcare si un tabel cu valori.iti explica foarte bine ce si cum sa masori.Vezi ca in interiorul releului sunt diode zener si alte prostii d-astea in care nu ma bag,dar despre care stiu ca trebuie sa functioneze perfect.Adica valorile din manual sunt valorile pe care trebuie sa le obtii. 3.Daca tot faci chestia asta masoara si alternatorul.Sa nu cumva sa bage ala mai mult si sa beleasca ceva in releul de incarcare. Ai 3 fire care vin de la alternator.Le decuplezi, si de asemenea sa fie decuplat si releul de incarcare de la baterie(bateria in schimb montata).pornesti motorul si verifici tensiunea intre cele 3 fire ale alternatorului.Trebuie sa obtii 75V+/- Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indianu_1981 Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 aveti idee unde gasesc si eu oglinda stanga ptr gs ul meu?problema e ca e din 95 si e carenat cu carena ''five stars''!un second hand ceva?merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 hello! am o intrebare, in special pt cei cu GSuri mai"batranele". ce tip de ulei folositi, la cat il schimbati si cat ulei are voie sa manance fara a trece in sfera patologicului...?suzi a mea a mancat cam 150-200 ml la 2000 km. e mult? si de ceva vreme in ture joase si la relanti are un zgomot supraadaugat, un fel de fashait, un fel de frecare dar parca nu suna chiar a metal pe metal.. any ideas? ca eu nu prea am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indianu_1981 Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 hello! am o intrebare, in special pt cei cu GSuri mai"batranele". ce tip de ulei folositi, la cat il schimbati si cat ulei are voie sa manance fara a trece in sfera patologicului...?suzi a mea a mancat cam 150-200 ml la 2000 km. e mult? si de ceva vreme in ture joase si la relanti are un zgomot supraadaugat, un fel de fashait, un fel de frecare dar parca nu suna chiar a metal pe metal.. any ideas? ca eu nu prea am al meu e din 95 si folosesc ce scrie in cartea lui adica 10 w 40!eu ii bag castrol.cam la 4000 5000 maxim il dau jos si consumatul nu stiu ce sa ti zic!nu mi se pare mult!asta inseamna cam 100 grame la 1000km!acum depinde si in ce regim de ture mergi cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 al meu e din 95 si folosesc ce scrie in cartea lui adica 10 w 40!eu ii bag castrol.cam la 4000 5000 maxim il dau jos si consumatul nu stiu ce sa ti zic!nu mi se pare mult!asta inseamna cam 100 grame la 1000km!acum depinde si in ce regim de ture mergi cu el! rectific, mi-a mancat 400/450 ml la 3000 km, am verificat acum nivelul la ulei si nici nu mai atinge de joja...nu pare sa piarda pe nicaieri.completez pana la nivel si cred ca cel mai bine o duc la verificat. nu stiu la ce fel de regim de ture te referi, nu pot spune ca o turez foarte tare, sau ca o subturez, plaja de turatii in care o tin e 4500-7000 , cu rare abateri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indianu_1981 Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 rectific, mi-a mancat 400/450 ml la 3000 km, am verificat acum nivelul la ulei si nici nu mai atinge de joja...nu pare sa piarda pe nicaieri.completez pana la nivel si cred ca cel mai bine o duc la verificat. nu stiu la ce fel de regim de ture te referi, nu pot spune ca o turez foarte tare, sau ca o subturez, plaja de turatii in care o tin e 4500-7000 , cu rare abateri... o compresie poate i faci sa vezi care i treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 legat de ulei... stie careva ce se poate intampla daca pun prea mult ulei? adica pe joja, la rece e cu 2-3 mm peste limita de sus.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 legat de ulei... stie careva ce se poate intampla daca pun prea mult ulei? adica pe joja, la rece e cu 2-3 mm peste limita de sus.... am pus si eu o data mai mult ulei si mi-a dat afara pe la garnitura de la motor din partea dreapta...eu zic ca cel mai bine ar fi sa mai scoti putin, cu o seringa is un furtun sau cv...ai grija, ca daca nu iti dai de lucru.. spor la treaba, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rasan Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 salut am si eu nevoie de cablul pt turometru, cel care duce din motor la "paharul"pt turometru, al meu s-a desurubat in mers si i s-a rupt una din cele 2 lamele care intra in motor, daca are cineva as fi vesnic recunoscator. contra cost evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 garnitura de la motor din partea dreaptaspor la treaba, numai bine La tine a fost un noroc ca ai pus mai mult ulei si in felul asta ai vazut ca acea garnitura e dusa.Presiunea uleiului de sub pistoane,cat si cea de deasupra chiulasei sunt de 1 bar,adica presiunea atmosferica.In pompa nu stiu care e presiunea,dar sigur e ca nu variaza cu cantitatea de ulei. La care garnitura te referi exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indianu_1981 Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 legat de ulei... stie careva ce se poate intampla daca pun prea mult ulei? adica pe joja, la rece e cu 2-3 mm peste limita de sus.... eu zic ca nu e nici o problema!in principiu nu poti sa pui perfect pana la maxim!1 mm sau 2 in plus nu au cum sa afecteze cu nimic!asta inseamna max 100 ml de ulei!eu am vb cu un mecanic de motoare si ala mi a zis ca pana la 300 400 ml nu ai nici o problema!in ceea ce l priveste pe colegul cu garnitura ca i a refulat pe acolo nu cred ca era de la uleiul in plus ci mai degraba de la uzura garniturii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 dezbatere! in manual specifica clar faptul ca uleiul se masoara cu capacul jojei SPRIJINIT , si nu infiletat, insa toti mecanicii cu care am vorbit mi-au spus ca e de bun simt clar sa o infiletezi cand masori uleiul.. care e varianta corecta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 dezbatere! in manual specifica clar faptul ca uleiul se masoara cu capacul jojei SPRIJINIT , si nu infiletat, insa toti mecanicii cu care am vorbit mi-au spus ca e de bun simt clar sa o infiletezi cand masori uleiul.. care e varianta corecta??? Clar,ce scrie in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 La tine a fost un noroc ca ai pus mai mult ulei si in felul asta ai vazut ca acea garnitura e dusa.Presiunea uleiului de sub pistoane,cat si cea de deasupra chiulasei sunt de 1 bar,adica presiunea atmosferica.In pompa nu stiu care e presiunea,dar sigur e ca nu variaza cu cantitatea de ulei.La care garnitura te referi exact? ups, scuze, m-am incurcat...cand am bagat prea mult ulei, mi s-a dus garnitura de la capacul de la motor din partea stanga, deci rectific, partea stanga nu dreapta ...oricum s-a rezolvat treaba....afalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 hello! am o intrebare, in special pt cei cu GSuri mai"batranele". ce tip de ulei folositi, la cat il schimbati si cat ulei are voie sa manance fara a trece in sfera patologicului...?suzi a mea a mancat cam 150-200 ml la 2000 km. e mult? si de ceva vreme in ture joase si la relanti are un zgomot supraadaugat, un fel de fashait, un fel de frecare dar parca nu suna chiar a metal pe metal.. any ideas? ca eu nu prea am Salut, al meu e din '93, folosesc SAE 10w40 iarna, 15w50 vara de la Agip sau Mobil, nu merita ulei mai scump, pt ca nu stie sa il pretuiasca, nu e facuta sa mearga doar cu Syn care e full sintetic si costa dublu, nu trebuie abuzat de turele inalt gen 10000rpm doar citeva clipe si schimbul de ulei il fac la maxim 4000. 15w50 mananca in jur de 75ml la 1000km. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 salut ... big problem: cand trag de acceleratie, in mers, totul e ok, merge asa cum ar trebui, dar cand iau mana din acceleratie incepe sa dea rateuri. la fiecare frana de motor sau simpla decelerare parca zici ca am petarde in toba. relantiul fluctueaza destul de mult, nu il pot tine la o turatie constanta. carburatoarele sunt recent curatate si sincronizate. idei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 ce filtru ai?ce toba ai?Nivelul este ok?Cuiele de dozaj sunt puse corect? Pute a amestec gresit de la o posta.Daca e asa se rezolva usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 filtru ... nu mai stiu ce producator, dar e schimbat in toamna. toba e stock. la restul intrebarilor nu stiu sa iti raspund ... ca nu mi'am bagat eu nasul in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 filtru ... nu mai stiu ce producator, dar e schimbat in toamna. toba e stock. la restul intrebarilor nu stiu sa iti raspund ... ca nu mi'am bagat eu nasul in el Pai daca ai fost cu el la mecanic si nu ai umblat tu du-te cu el inapoi sa-l faca ca doar d-asta l-ai platit,nu?Daca nu stie sa nu se bage. Filtrul trebuie sa fie gatuit,cu marginea gen trompeta pentru motoarele pana in 2003,si ne-gatuite pentru cele dupa 2004 inclusiv. Nivelul il poti verifica singur cu un furtunel.La cuie e mai complicat daca nu te pricepi. relantiul iti face figuri fie de la nivele inegale fie de la reglaj prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 ma pricep cat de cat, nuam chiar doo maini stangi . filtrul e ok, doar ca nu ami stiu producatorul. chiar l'am suflat putin cand l'am dat jos. iar mecanicul imi e prieten, dar poate s'a grabit un pic. incearca sa imi explici cam ce trebuie facut/verificat te rog, poate il aduc pe linia de plutire. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rasan Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 ma pricep cat de cat, nuam chiar doo maini stangi . filtrul e ok, doar ca nu ami stiu producatorul. chiar l'am suflat putin cand l'am dat jos. iar mecanicul imi e prieten, dar poate s'a grabit un pic. incearca sa imi explici cam ce trebuie facut/verificat te rog, poate il aduc pe linia de plutire. ms adu-l bre la brasov ca se rezolva, aceleasi probleme le-am avut si eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Uita-te la filtru asa cu rezervorul pus si vezi de care e(gatuit/ne-gatuit). pune un furtunel la fiecare carburator pentru verificat nivelul si deschizi surubul de golire.Nivelul trebuie sa fie in dreptul garniturii. http://www.gstwin.com/float_height_check.htm - pentru verificat nivelul. Daca totul e ok pana aici si filtrul este cel gatuit,dai jos rezervorul si desfaci capacele de la carburi.Ai acces acum la membrane si la cuiele de dozaj.le scoti usor afara(la mine ies cuiele prin tragere cu un patent)si te uiti pe ce gang este pusa siguranta.Trebuie sa fie pe a 3-a de sus stoc.Atentie sa nu pierzi ceva ca sunt destule chestii mici pe acolo. Cam asta ar fi la o prima vedere.Bujiile sunt ngk sau denso?sau altceva?Daca sunt ngk atuci tb sa fie alb-galbui(conform producatorului de bujii=ngk) Daca sunt altceva ia-te dupa chart-uri de culori la bujii cu acea tenta usor maronie. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.