Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tot glumetu' imi zice: pune mana si citeste manualul din scoarta in scoarta

Nu ai inteles nimic din ce a vrut Kassu sa-ti spuna prin ''prost si fudul''

Ai achizitionat o motocicleta ieftina.Ieftin=prost,neintretinuta,stricata.

Oricine citeste ce ai scris in primul post intelege ca nu ai suficienti bani pentru o motocicleta mai bine pusa la punct si nici pentru o reparatie capitala.Asta este motivul pentru care lumea iti recomanda manualul.

Acuma raspunde tu:esti dispus sa dai 300 euro manopera +inca cateva sute pe piese?

Daca raspunsul tau este nu atunci ''citeste manualul din scoarta in scoarta''.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca nu gasesti pe nimeni sa se bage sa-ti repare motorul: poti sa apelezi la service Motor Team sau la Elfworkshop.

Sunt mai multi pe forum care au vorbit de bine despre ei, din experienta proprie.

 

Dar asa cum zicea si Andu, sa te astepti la costuri marisoare.

Motor Team aveau parca 20 euro / ora la service, dar ma gandesc ca poate negociezi cu ei toata manopera de la inceput. Asa nici nu trebuie sa stai pe langa sa vezi ca nu trag de timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare de baraj!!recent mi-am luat o baterie noua si azi am verificat-o si mi-a scazut semnificativ lichidul din interiorul ei(electrolitul)ideea e in felul urmator.......cine cauzeaza treaba asta?sa fie releul de incarcare de vina si mai apare inca cva ,unde seara se observa cel mai bine cand am farul aprins,la relantiv cu farul aprins e ok......dar cand o accelerez creste intensitatea lumini,asta sa fie tot din cauza bateriei? hai ANDULE lumineaza-ma!!!!!!!!!!(parerea oricui e bine venita)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria fiind CU intretinere, automat trebuie s-o intretii :disappointed: Procedura este: completare fiecare celula pana la nivelul superior NUMAI cu apa distilata. NU CU ACID ! (cum am mai auzit).

Apoi eventual se pune pe un redresor destept de moto pentru incarcare 100%. Si verifici apoi tensiunea releului de incarcare la un mecanic (aveti destui in CJ :kick: )

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai inteles nimic din ce a vrut Kassu sa-ti spuna prin ''prost si fudul''

Ai achizitionat o motocicleta ieftina.Ieftin=prost,neintretinuta,stricata.

Oricine citeste ce ai scris in primul post intelege ca nu ai suficienti bani pentru o motocicleta mai bine pusa la punct si nici pentru o reparatie capitala.Asta este motivul pentru care lumea iti recomanda manualul.

Acuma raspunde tu:esti dispus sa dai 300 euro manopera +inca cateva sute pe piese?

Daca raspunsul tau este nu atunci ''citeste manualul din scoarta in scoarta''.

 

Ce, mamica, ce credeai tu, Banele? Ti-ai luat treling de firma?

Mi-au anulat adminii primul reply la spusele tale adanci.

Pacat...

Daca nu ai GS de ce nu ne lasi...

Cred ca apartii altui grup dar nu pot sa-i spun numele ca iar mi se anuleaza postul.

Pot insa sa-ti dau indicii: grupul celor " ..., dar multi".

Nu stiu printre ce randuri ai citit tu de-ai ajuns la concluzia ca n-am bani de manopera. Parerea mea: ar fi bine sa te abtii sa ajungi la ...concluzii. Sa nu-ti cerem prea mult. Tie iti sta bine odihnit.

Ai cugetat profund: "ieftin=prost". Daca as fi luat acelasi moto cu 10.000 EURO insemna ca este mai bun? Ca doar nu mai era ieftin. Era scump. Deci bun.

Marian Valorusu iti spune ceva? Roxy manelista? Frati, surori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Sefulica3,

 

Daca chiar vrei sfaturi serioase, cum zici, uite unul aici la mine:fa-ti rost de manualul de GS si citeste-l din scoarta-n scoarta.Vei afla o gramada de lucruri noi si interesante pentru tine(cum ar fi semnificatia pozitiei "PRI").Iar daca nu intelegi ceva de acolo, poti sa vii si sa intrebi aici.Nu de alta, da' ma cam doare in basca de lenesi!

 

Citat din clasici:

 

"Noroc!

Aseara mi-a murit motorul (Suzuki GS 500E din 1994) in mers (vezi mai jos daca vrei un banc bun) si a pornit numai dupa ce am comutat robinetul rezervor in pozitia PRI.

Habar nu am ce inseamna asta. "

 

"Muieti's posmagii?"

 

Nu era mai bine daca pur si simplu...taceai?

"Voi afla lucruri noi si interesante pentru mine". De ce crezi ca ma intereseaza mecanica? Pe mine ma intereseaza sa mearga si ce-i fac atunci cand nu mai merge pentru a ajunge la primul service. Acolo voi da de un mecanic. Pe el il intereseaza mecanica. Ca d-aia il cheama "mecanic". Pe nenea mecanicul o sa-l platesc din banii pe care-i fac profesand meseria de jurist. Adica lu care-i place dreptul si legile si actele si scrie cu pix-ul nu cu tubulara de 12. Cam asa se invart lucrurile in lume. Este posibil si nenea mecanicul sa aiba nevoie de un contract si atunci ce face? Citeste legile si-l face singur? Nu, se duce la jurist pe care-l plateste din banii obtinuti ca mecanic. Cam asa vine apa calda pe conducta.

 

PROBLEMA este: unde sa-l gasesc eu pe nenea mecanicul? Dar nu pe ala care "a citit manualul din scoarta in scoarta" si gata... e mecanic ci pe ala care a mai adaugat si talent si pricepere si experienta.

 

M-am adresat voua dragii mosului in speranta ca ati vazut unde se ascunde nenea mecanicul si poate ati vazut iesind de la el (tot pe roti) un Suzuki GS.

 

Normal ca nu o sa inteleg multe din manualul de reparatie. Tu daca citesti Codul Civil il intelegi? Nu spune da ca-ti pun o intrebare.

Nu e de ajuns sa citesti manualul de reparatie. Daca ai fi tu mai atent ai vedea ca in manualele de reparatie scrie si gradul de dificultate. Crezi ca o curatare de carburatoare si o sincronizare ar trebui facuta de oricine?

Daca imi cumpar scule si citesc manualul de mecanica pot sa ma fac mecanic? Talent nu-mi trebuie? Imi dai de la tine? Fara numar?

Si mai am o problema: Daca manualul e in format electronic cum il citesc din scoarta in scoarta?

Apropo, vezi ca ti-a luat apararea si Marian Valorosu Wasup. Incerca sa-mi explice ce ai vrut tu sa spui. Ceva cu 300 euro manopera...si alte sute piesele!!!!!?????

Sa-l intrebi tu ce vrea ca el se exprima mai greoi si tu-l intelegi mai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Sefulica3, hai sa-ti dau un pont...ca'ntre glumeti si ca sa nu zici ca-s al dracu'!Eu zic sa te pui bine cu Andu.A avut ani buni un GS ca al tau pe care l-a vandut de curand.Si chiar e mare artist la reparat GS-uri.Asa ca, daca te porti frumos, poate se indura de tine si mai capeti un sfat din cand in cand.Desi, dupa cum vad ca ai debutat aici, sigur o sa-ti faci multi "amici"!

 

Daca iti dau manualul in romana, promiti sa-ti faci timp sa-l citesti?Sau vrei varianta audio? :disappointed:

 

2.Mihai, te-am rugat sa nu mai imi spui "tataie".Poi sa-mi spui pe nume sau pe id, le cunosti foarte bine pe amandoua.Nu ca m-ar deranja apelativul, insa nu reflecta realitatea.Daca ar fi sa-ti fiu tataie, atunci mamica sau taticul tau ar trtebui sa-mi fie copii.Oare asa sa fie?Ia gandeste-te tu de doua ori la asta inainte sa ma mai apelezi in acest mod!Hai, ca nu e asa greu, ce zici?

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era mai bine daca pur si simplu...taceai?

"Voi afla lucruri noi si interesante pentru mine". De ce crezi ca ma intereseaza mecanica? Pe mine ma intereseaza sa mearga si ce-i fac atunci cand nu mai merge pentru a ajunge la primul service. Acolo voi da de un mecanic. Pe el il intereseaza mecanica. Ca d-aia il cheama "mecanic". Pe nenea mecanicul o sa-l platesc din banii pe care-i fac profesand meseria de jurist. Adica lu care-i place dreptul si legile si actele si scrie cu pix-ul nu cu tubulara de 12. Cam asa se invart lucrurile in lume. Este posibil si nenea mecanicul sa aiba nevoie de un contract si atunci ce face? Citeste legile si-l face singur? Nu, se duce la jurist pe care-l plateste din banii obtinuti ca mecanic. Cam asa vine apa calda pe conducta.

 

PROBLEMA este: unde sa-l gasesc eu pe nenea mecanicul? Dar nu pe ala care "a citit manualul din scoarta in scoarta" si gata... e mecanic ci pe ala care a mai adaugat si talent si pricepere si experienta.

 

M-am adresat voua dragii mosului in speranta ca ati vazut unde se ascunde nenea mecanicul si poate ati vazut iesind de la el (tot pe roti) un Suzuki GS.

 

Normal ca nu o sa inteleg multe din manualul de reparatie. Tu daca citesti Codul Civil il intelegi? Nu spune da ca-ti pun o intrebare.

Nu e de ajuns sa citesti manualul de reparatie. Daca ai fi tu mai atent ai vedea ca in manualele de reparatie scrie si gradul de dificultate. Crezi ca o curatare de carburatoare si o sincronizare ar trebui facuta de oricine?

Daca imi cumpar scule si citesc manualul de mecanica pot sa ma fac mecanic? Talent nu-mi trebuie? Imi dai de la tine? Fara numar?

Si mai am o problema: Daca manualul e in format electronic cum il citesc din scoarta in scoarta?

Apropo, vezi ca ti-a luat apararea si Marian Valorosu Wasup. Incerca sa-mi explice ce ai vrut tu sa spui. Ceva cu 300 euro manopera...si alte sute piesele!!!!!?????

Sa-l intrebi tu ce vrea ca el se exprima mai greoi si tu-l intelegi mai bine...

 

O sa tac, ca n-are rost.Dar nu inainte de a-ti ura sa nu ramai in camp cu motoreta ta reparata de mecanicul platit din banii de avocat!

Ca nu te vad bine...

 

Succesuri!

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Sefulica3, hai sa-ti dau un pont...ca'ntre glumeti si ca sa nu zici ca-s al dracu'!Eu zic sa te pui bine cu Andu.A avut ani buni un GS ca al tau pe care l-a vandut de curand.Si chiar e mare artist la reparat GS-uri.Asa ca, daca te porti frumos, poate se indura de tine si mai capeti un sfat din cand in cand.Desi, dupa cum vad ca ai debutat aici, sigur o sa-ti faci multi "amici"!

 

Daca iti dau manualul in romana, promiti sa-ti faci timp sa-l citesti?Sau vrei varianta audio? :disappointed:

 

2.Mihai, te-am rugat sa nu mai imi spui "tataie".Poi sa-mi spui pe nume sau pe id, le cunosti foarte bine pe amandoua.Nu ca m-ar deranja apelativul, insa nu reflecta realitatea.Daca ar fi sa-ti fiu tataie, atunci mamica sau taticul tau ar trtebui sa-mi fie copii.Oare asa sa fie?Ia gandeste-te tu de doua ori la asta inainte sa ma mai apelezi in acest mod!Hai, ca nu e asa greu, ce zici?

 

Lasand gluma la o parte normal ca o sa citesc manualul. Ca doar d-aia m-am chinuit sa-l downloadez.

Ai si tu o pata cu manualul asta. Ce esti frustrat ca te-ai chinuit sa-l citesti si eu nu? Zici ca esti tocilar d-ala care nu da la nimeni subiectul la examen.

Lasa frate, tine pentru tine...Daca tii pentru tine ajungi bogat.

Eu, personal, ajut pe cine pot, nu stau sa-i scot ochii sau sa-l jignesc. Nu am nevoie de ajutorul nimanui care-mi reproseaza ca ma ajuta.

Inca o data, eu nu cersesc sfaturi de la voi. Vreti sa-mi dati bine, nu vreti iarasi bine.

S-a oprit lumea la voi...hai sa fim seriosi. Chiar e de rahat ca stau sa-mi pierd timpul cu voi in loc sa repar motorul.

Stai linistit ca am primit (inclusiv prin PM) multe sfaturi bune de la baieti. Adevarati motociclisti, nu circari.

Nu incerca s-o dai la pace cu mine ca nu ma induiosezi.

"Eu zic sa te pui bine cu Andu. A avut ani buni un GS ca al tau pe care l-a vandut de curand".

HA,HA,HA. Ce misto. Andu a avut ani buni o motocicleta veche si ieftina? Care "ieftin=prost"!!Ca sa nu fie confuzii, Andu e Marian Valorosu Wasup? Cel care facea misto ca am motocicleta ieftina? Si ca n-am bani sa dau 300 EURO manopera pentru sincronizat carburatoarele si alte sute pe piese?

Doamne ce caricaturi. Nu e de mirare ca v-ati intalnit.

 

Eu nu-ti urez decat asfalt uscat si asta pe bune, nu cu ironie.

 

1.Sefulica3, hai sa-ti dau un pont...ca'ntre glumeti si ca sa nu zici ca-s al dracu'!Eu zic sa te pui bine cu Andu.A avut ani buni un GS ca al tau pe care l-a vandut de curand.Si chiar e mare artist la reparat GS-uri.Asa ca, daca te porti frumos, poate se indura de tine si mai capeti un sfat din cand in cand.Desi, dupa cum vad ca ai debutat aici, sigur o sa-ti faci multi "amici"!

 

Daca iti dau manualul in romana, promiti sa-ti faci timp sa-l citesti?Sau vrei varianta audio? :kick:

 

2.Mihai, te-am rugat sa nu mai imi spui "tataie".Poi sa-mi spui pe nume sau pe id, le cunosti foarte bine pe amandoua.Nu ca m-ar deranja apelativul, insa nu reflecta realitatea.Daca ar fi sa-ti fiu tataie, atunci mamica sau taticul tau ar trtebui sa-mi fie copii.Oare asa sa fie?Ia gandeste-te tu de doua ori la asta inainte sa ma mai apelezi in acest mod!Hai, ca nu e asa greu, ce zici?

 

Lasand gluma la o parte normal ca o sa citesc manualul. Ca doar d-aia m-am chinuit sa-l downloadez.

Ai si tu o pata cu manualul asta. Ce esti frustrat ca te-ai chinuit sa-l citesti si eu nu? Zici ca esti tocilar d-ala care nu da la nimeni subiectul la examen.

Lasa frate, tine pentru tine...Daca tii pentru tine ajungi bogat.

Eu, personal, ajut pe cine pot, nu stau sa-i scot ochii sau sa-l jignesc. Nu am nevoie de ajutorul nimanui care-mi reproseaza ca ma ajuta.

Inca o data, eu nu cersesc sfaturi de la voi. Vreti sa-mi dati bine, nu vreti iarasi bine.

S-a oprit lumea la voi...hai sa fim seriosi. Chiar e de rahat ca stau sa-mi pierd timpul cu voi in loc sa repar motorul.

Stai linistit ca am primit (inclusiv prin PM) multe sfaturi bune de la baieti. Adevarati motociclisti, nu circari.

Nu incerca s-o dai la pace cu mine ca nu ma induiosezi.

"Eu zic sa te pui bine cu Andu. A avut ani buni un GS ca al tau pe care l-a vandut de curand".

HA,HA,HA. Ce misto. Andu a avut ani buni o motocicleta veche si ieftina? Care "ieftin=prost"!!Ca sa nu fie confuzii, Andu e Marian Valorosu Wasup? Cel care facea misto ca am motocicleta ieftina? Si ca n-am bani sa dau 300 EURO manopera pentru sincronizat carburatoarele si alte sute pe piese?

Doamne ce caricaturi. Nu e de mirare ca v-ati intalnit.

 

Eu nu-ti urez decat asfalt uscat si asta pe bune, nu cu ironie.

 

1.Sefulica3, hai sa-ti dau un pont...ca'ntre glumeti si ca sa nu zici ca-s al dracu'!Eu zic sa te pui bine cu Andu.A avut ani buni un GS ca al tau pe care l-a vandut de curand.Si chiar e mare artist la reparat GS-uri.Asa ca, daca te porti frumos, poate se indura de tine si mai capeti un sfat din cand in cand.Desi, dupa cum vad ca ai debutat aici, sigur o sa-ti faci multi "amici"!

 

Daca iti dau manualul in romana, promiti sa-ti faci timp sa-l citesti?Sau vrei varianta audio? ;)

 

2.Mihai, te-am rugat sa nu mai imi spui "tataie".Poi sa-mi spui pe nume sau pe id, le cunosti foarte bine pe amandoua.Nu ca m-ar deranja apelativul, insa nu reflecta realitatea.Daca ar fi sa-ti fiu tataie, atunci mamica sau taticul tau ar trtebui sa-mi fie copii.Oare asa sa fie?Ia gandeste-te tu de doua ori la asta inainte sa ma mai apelezi in acest mod!Hai, ca nu e asa greu, ce zici?

 

Lasand gluma la o parte normal ca o sa citesc manualul. Ca doar d-aia m-am chinuit sa-l downloadez.

Ai si tu o pata cu manualul asta. Ce esti frustrat ca te-ai chinuit sa-l citesti si eu nu? Zici ca esti tocilar d-ala care nu da la nimeni subiectul la examen.

Lasa frate, tine pentru tine...Daca tii pentru tine ajungi bogat.

Eu, personal, ajut pe cine pot, nu stau sa-i scot ochii sau sa-l jignesc. Nu am nevoie de ajutorul nimanui care-mi reproseaza ca ma ajuta.

Inca o data, eu nu cersesc sfaturi de la voi. Vreti sa-mi dati bine, nu vreti iarasi bine.

S-a oprit lumea la voi...hai sa fim seriosi. Chiar e de rahat ca stau sa-mi pierd timpul cu voi in loc sa repar motorul.

Stai linistit ca am primit (inclusiv prin PM) multe sfaturi bune de la baieti. Adevarati motociclisti, nu circari.

Nu incerca s-o dai la pace cu mine ca nu ma induiosezi.

"Eu zic sa te pui bine cu Andu. A avut ani buni un GS ca al tau pe care l-a vandut de curand".

HA,HA,HA. Ce misto. Andu a avut ani buni o motocicleta veche si ieftina? Care "ieftin=prost"!!Ca sa nu fie confuzii, Andu e Marian Valorosu Wasup? Cel care facea misto ca am motocicleta ieftina? Si ca n-am bani sa dau 300 EURO manopera pentru sincronizat carburatoarele si alte sute pe piese?

Doamne ce caricaturi. Nu e de mirare ca v-ati intalnit.

 

Eu nu-ti urez decat asfalt uscat si asta pe bune, nu cu ironie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine are de vazare un releu de incarcare pt un gs din 96 si un pret bineinteles.mc mult

In caz ca nu gasesti releu si ai/cunosti un electrician, schema din link-ul urmator o recomand, din moment ce am folosit-o si eu acum vreo 2 ani la prima moto, urmarind cu atentie sa montez diodele cu corectia de rigoare, cu succes (nu oi mai avea GS-ul dar mai ajut GS-isti din cand in gand :disappointed: ).

/index.php?...t&p=1116351

 

@Sefulica3 ... te aprinzi cam repede si ai reusit sa devii antipatic in scurt timp din pacate. Incearca sa redresezi situatia pentru ca arati lipsa de respect fata de munca lui Andu si altora care ofera sfaturi si o mana de ajutor colegilor motociclisti (ca si mine de altfel). Vorba buna mult si pe multi aduce la nevoie.

 

Cele bune tututor

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai fratilor..luminati-ma si pe mine :kick:, cand trag ambreaj si frana sa ma opresc pe loc, imi moare motorul, adica nu sta la relantiu numai cate o data...ce ar putea fi ??

 

astept pareri. ms mult, numai bine :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot facem parte din gask GS-istilor...nu vreti sa ne facem stickere? Nu stiu veniti si voi cu idei.

Mie una mi-ar placea.

:disappointed:

Ideea este foarte buna!Problema in momentul de fata este ca dragii nostri colegi gs isti mai au putin si isi scot ochiii!!!

Bine ca au casti si nu ajung la ochii!Fratilor ''make love not war'' nu intre voi partea cu ''love'' dar sa ajungeti la asemenea replay-uri....!!!!!!!citita sau necitita, partea cu manualul, daca putem sa l ajutam haideti sa o facem!!!sincer eu cu gs-ul meu nu am avut nevoie de sincronizari de carburatoare etc. etc dar si daca o sa am nevoie(sper sa nu) nu stiu daca as face singur treaba asta si credeti-ma ca am demontat si montat multe parti si de la masina si de la motocicleta ..............si am citit si manualul(trebuie sa ai si conditii unde sa faci asemenea reparatii)!cum facem cu stickerele?

asfalt uscat si bafta :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai fratilor..luminati-ma si pe mine :kick:, cand trag ambreaj si frana sa ma opresc pe loc, imi moare motorul, adica nu sta la relantiu numai cate o data...ce ar putea fi ??

 

astept pareri. ms mult, numai bine :disappointed:

1. Din ce tind sa cred ar fi ca reglajul de amestec la ralanti nu e bun ( o masura orientativa la surubul de aer e de 2 ture juma).

2. O alta problema este daca filtrul de aer este bun/curat, ceva K&N ? (k&n-ul face numai probleme, conform experientei prin care am trecut si multor alte relatari, mai ales combinat cu toba aftermarket).

3. Imbinarile dintre filtrul de aer - carburator - blocul motor. Daca trage aer fals, combinat cu un reglaj nasol al aerului de ralanti poate face in felul acesta. Neetansarile se probeaza dand cu spray de pornire peste garnituri si in general imbinari CATE PUTIN si cu grija, din moment ce ESTE INFLAMABIL. Cand exista neetansari, dand cu spray se mareste usor turatia la motor si se vede imediat unde e problema.

4. Verificarea inchiderii cuielor de dozaj si nivelului la care sunt reglate plutitoarele.

http://gstwin.com/float_height_check.htm

Cel mai bine este sa dai jos bujiile, curatate, pornit la ralanti si lasat sa mearga singur vreo 5 min dupa ce s-a incalzit. Dai jos bujiile, vezi culoarea si de acolo o sa stii aproximativ problema.

- Daca e deschisa la culoare, aer fals sau surub prea strans la aer (parca se strange pentru mai putin aer), posibil jicloare infundate

- Daca e inchisa la culoare, filtru imbacsit, surub de aer prea desfacut, soclu ramas blocat

Din ce tind sa cred, problema ta se manifesta doar dupa ce s-a incalzit motorul. Astept alte intrebari, observatii, in caz ca vrei sa te apuci de ea. Noroc

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marian Valorusu iti spune ceva? Roxy manelista? Frati, surori?

:kick: :disappointed:

Mai omule eu nu te-am jignit deci nu o face nici tu.Daca urlii sus si tare ca esti jurist,avocat sau ce esti tu acolo inseamna ca esti om cu studii superioare,un om intelectual.Poarta-te ca atare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai fratilor..luminati-ma si pe mine :kick:, cand trag ambreaj si frana sa ma opresc pe loc, imi moare motorul, adica nu sta la relantiu numai cate o data...ce ar putea fi ??

 

astept pareri. ms mult, numai bine :disappointed:

 

 

Ai incercat sa reglezi relantiul? Vezi ca exista o rotita sub carburi de care daca invarti cresti sau scazi relantiul. Se poate sa fie prea mic... asta ca solutie simpla la problema ta ;)

 

daca nu e de la asta... vezi ce a zis un coleg mai sus

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) :kick:

Mai omule eu nu te-am jignit deci nu o face nici tu.Daca urlii sus si tare ca esti jurist,avocat sau ce esti tu acolo inseamna ca esti om cu studii superioare,un om intelectual.Poarta-te ca atare!

:disappointed: Hai s-o lasam asa "cum a picat" ... sa nu mai posteze nimeni, nimic, de bune sau "de dulce" despre alti useri/motociclisti, GS-isti sau nu, cu diferite meserii/studii, priceputi sau nu...

 

pentru sefulica3

Nu conteaza ce moto avem si din ce grup facem parte...atata timp cat iti putem da un sfat sa te scoti mai ieftin...ca doar d-aia ai intrat pe forum, nu ?!

Poate unii dintre noi suntem mai glumeti si mai spunem si cate o rautate mica...dar nu tre sa te aprinzi.

 

pentru kassu si andu_wasap

Daca nu merita, de ce va chinuiti atata sa-i raspundeti rautatilor postate...? Cine va cunoaste stie ce, si cum, e cu voi...stati linistiti ca nu va strica reputatia dobandita. Ce-i cel mai rau pentru el...eu cred ca am putea sa-l IGNORAM, o perioada, poate se mai "raceste" intre timp...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva idei de la Mihai dupa care sa jonglam cu evidentierea grupului nostru :

Am putea face ceva de genu ...

 

Am putea face ceva de genu ...

Mie-mi place ala cu S mare si uzuki mic :disappointed: indiferent de font-ul folosit

post-24853-1246349158_thumb.jpg

post-24853-1246349166_thumb.jpg

post-24853-1246349172_thumb.jpg

post-24853-1246349181_thumb.jpg

post-24853-1246349189_thumb.jpg

post-24853-1246349202_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, pana acum nu am veniti la intalnirile de joia din fata academiei. Dar m-a luat de urechi un coleg de serviciu, asa ca saptamana asta poate vin si eu sa vad cum e comunitatea. Am un GS 500 E din 97, varianta carenata. Stau prin Militari si sunt incepator ( din octombrie am carnetul ). Poate ne vedem joi sa ne salutam si in persoana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...