Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Auziti...ca sa schimb filtrul de aer trebe sa dau jos rezervorul?

Tre macar sa-l ridici ... nu neaparat sa-l dai jos

Daca ai furtunele de benzina originale si nescurtate n-ar trebui sa fie nici o problema sa-l ridici si sa sch filtrul de aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://www.romimoto-piese.ro/category/1050...0/vehicle/55702

sau

http://www.hiflofiltro.com/17.0.html?&...mp;sel_uid=1229

Air Filter: HFA3503

sau louis.de

LUFTFILTER DELO 13780-01D00 cod 10051896 / 15E

LUFTFILTER CHAMPION J303 cod 10052033 / 20E

 

... si lista poate si mai lunga..

 

 

 

merci mult. :)

Mesaj completat

si-a mai modificat cineva evacuarea (toba)?

 

ceva mai sport am gasit la cineva de pe forum , face noi la 80 -90 euro, vroiam sa aud parerile voastre in legatura cu asta.

eventual ceva video sa aud si eu cum suna, poate o sa o schimb si eu k e zgariata protectia si arata destul de urat.

multumesc si astept raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult. :)

Mesaj completat

si-a mai modificat cineva evacuarea (toba)?

 

ceva mai sport am gasit la cineva de pe forum , face noi la 80 -90 euro, vroiam sa aud parerile voastre in legatura cu asta.

eventual ceva video sa aud si eu cum suna, poate o sa o schimb si eu k e zgariata protectia si arata destul de urat.

multumesc si astept raspunsuri.

ba eu avut o toba stock de la un 600cc cu modificari: scos TOT interiorul si scurtata la jumate din dimensiunea initiala...se aude demential. Numai ca nu arata asa bine doar ca sunetul depasea cu mult, chiar f mult "nemultumirea" legata de felul in care arata...chiar nu mai conta cum arata daca se aude bine... si cam asa arata...

 

Astea nu am gasit pe la nimeni sa-mi faca la pret rezonabil...

 

Acuma mi sa pus pata sa-mi comand ceva asemanator de pe Louis ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde fac rost de ceasul de la kilometraj? Turometrul este bun, celalalt s-a stricat.

ms

 

Am eu ceasu de kilometraj, l-am luat impreuna cu turometru de la mihai_2b3 penrtu ca-mi sarise geamul de la turometru. E o mica problema cu acu de la kilometraj ca nu se fixeaza la 0km cand il il pui decat daca intuiesti tu pozitia exacta, vei avea probabil o eroare de cativa km pe ora. Am inteles ca ar functiona, eu n-am avut nevoie sa-l probez. PM daca te intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu ceasu de kilometraj, l-am luat impreuna cu turometru de la mihai_2b3 penrtu ca-mi sarise geamul de la turometru. E o mica problema cu acu de la kilometraj ca nu se fixeaza la 0km cand il il pui decat daca intuiesti tu pozitia exacta, vei avea probabil o eroare de cativa km pe ora. Am inteles ca ar functiona, eu n-am avut nevoie sa-l probez. PM daca te intereseaza.

ai PM

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si-a mai modificat cineva evacuarea (toba)?

 

ceva mai sport am gasit la cineva de pe forum , face noi la 80 -90 euro, vroiam sa aud parerile voastre in legatura cu asta.

eventual ceva video sa aud si eu cum suna, poate o sa o schimb si eu k e zgariata protectia si arata destul de urat.

multumesc si astept raspunsuri.

 

 

iti poti gauri toba sa sune cu acelasi "timbru", numai ca mai grav... asa mai jos.. maine pun si sunetuexhaust_mod_manual.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, nu mai stiu ce sa-i fac !

s-au curatat/reglat carburatoarele, s-au inlocuit bujiile, sa-u schimbat bobinele intre ele, bujiile intre ele insa bujia din stinga se incapatineaza sa se afume in draci ...

azi dimineata la plecare (in afara de faptul ca m-am cam rugat de ea sa porneasca, deh, frigulet) mi-a tras niste rateuri de m-am speriat ...

 

de incing ambele tevi de evacuare, deci ar trebui sa mearga ambele pistoane, bujia care se afuma da scinteie, etc ...

 

ce naiba sa aiba, ca m-am saturat de ea ...

daca n-o rezolv, o dezmembrez !

 

Sa-ti spun cum a fost la mine:

La fel imi dadea rateuri de ma speriam... Nu inchidea bine cuiul pontou si baga benzina fara numar.

D-aia se si afuma bujia.

Eu mi-am reglat singur nivelurile in carburatoare. Urmeaza procedura asta ca sa nu le mai dai jos: http://www.gstwin.com/float_height_check.htm.

Daca nu e de la nivelul benzinei verifica jocul la supape. Dar neaparat vezi intai nivelurile.

Se incing ambele tevi de evacuare...comunica intre ele. Cel putin la GS-ul meu.

Ce e foarte important: vezi cum merg cele doua pistoane. Scoate fisele de la bujii pe rand. Trebuie sa mearga amandoua la fel la relanti.

Eu m-am chinuit singur sa o fac sa mearga bine.

Am fost la vreo 3 service-uri. Degeaba. N-are nimeni chef de bibilit, de gandit. Ultima oara am fost la Mymoto pe Viilor si m-a stresat rau baiatul mai tanar. Nu Nicu. Mi-a pus sincronizatoarele si a constatat ca nu merge cilindrul drept. De fapt era chiar invers. L-am pus sa scoata bujia din stangul si a ramas mut. Apoi am luat eu foc... dar nu mai conteaza...

Zicea ceva de supape, ca nu merge supapa pe admisie, dar cilindrul mergea perfect singur, fara rateuri... Si bujiile, ambele, erau maronii ceea ce inseamna ca motocicleta mergea bine. Niste ........ Am platit 60 lei ( sa nu raman dator) si dus am fost.

Am umblat apoi acasa la surubul de sincronizare dupa ureche pana a inceput si cilindrul stang sa mearga.

Acum moto merge aproape perfect si consuma f. bine: 5-6% in oras si afara 4% cu pasager si bagaje.

Mi-e scarba sa mai intru in service si crede-ma ca pana acum nu am fost la Service-uri de genul garaj in fata blocului...

Singurul mecanic priceput e "Whiteman".

Dar nici el n-are chef sa stea sa dea carburatoarele de zece ori jos pana merge perfect. In rest e brici: stie mecanica, nu iti da explicatii idioate...iti spune chiar ce are. Mie n-a mai avut chef sa-mi regleze perfect nivelurile pentru ca-i placea cum fuge. Avea dreptate. Dupa ce le-am facut singurca la carte nu mai fuge la fel dar consuma muuuuult mai putin.

Eu, dupa lupte seculare, am reusit sa mi-o pun la punct.

Sper sa reusesti si tu.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si-a mai modificat cineva evacuarea (toba)?

 

ceva mai sport am gasit la cineva de pe forum , face noi la 80 -90 euro, vroiam sa aud parerile voastre in legatura cu asta.

eventual ceva video sa aud si eu cum suna, poate o sa o schimb si eu k e zgariata protectia si arata destul de urat.

multumesc si astept raspunsuri.

 

 

 

iti poti gauri toba sa sune cu acelasi "timbru", numai ca mai grav... asa mai jos.. maine pun si sunetuexhaust_mod_manual.doc

 

 

astept si sunetul,merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunetul pt esapament stock gaurit http://www.youtube.com/watch?v=y9HRg7O0Flk

 

Fara suparare, da' asta suna ca un 125 obosit. Comentariile de pe youtube confirma.

 

Singura toba care sa sune mai bine decat originalul pe GS este un

, cum are Arrakis.

 

Ar urma Yoshimura si Takkoni, da' la mare distanta.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui facut un test, cred ca tot a mea se aude mai tare:D in orice turatii, inclusiv relantai. ca sa nu zic frana de motor.

Mesaj completat

acum as vrea sa spun si eu cateva cuvinte despre suzuki gs 500. am acest model ( F'ul k6 ) de fix 2 ani. cand faceam scoala de soferi si cautam motor tot citeam pe forumuri, pe diverse site'uri opinii despre primul motor. m'am hotarat spre acest model. o alegere foarte buna. iarta foarte multe greseli. am mers pe acest motor 27.000 kilometrii. multi ptin bucuresti, dar si drumuri lungi cum ar fi: Constanta, Bacau, Brasov, Sibiu, Iasi cat si cate un drum pana la Ruse si la Chisinau. un motor perfect, consum mic. in acest weekend am mers pe un 929, am facut cu el 850 kilometrii. din care 250 pe ploaie nesimtita. daca nu as fi avut ca prim motor un gs nu cred ca m'as fi descurcat pe 929. am putut merge fara nici un fel de problema ( bine, doar cu frica ca sub sha am 150 de armasari in loc de 50 ponei :cheers: ). unde vreau sa ajung: daca aveti un numar considerabil de kilometrii pe gs puteti pilota orice motor ( dar trebuie respectat ).

poate fi considerata oarecum la fel ca la masini, daca ai condus dacie, poti conduce orice masina.

 

mai sunt posesori de gs sau fosti care acum merg pe alte motoare? astept o parere din partea voastra:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare, da' asta suna ca un 125 obosit. Comentariile de pe youtube confirma.

 

Singura toba care sa sune mai bine decat originalul pe GS este un

, cum are Arrakis.

 

Ar urma Yoshimura si Takkoni, da' la mare distanta.

 

 

 

nu prea suna bine aia gaurita, lasa poate o schimbi tu...

mia mi-a placut cea de la Yoshimura .

anul asta cred ca imi comand una de la un tip din Oradea sa vad ce iasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut un GS500E(92-93-94 nu stiu sigur) cu Termignoni...si m-am imbolnavit!

De precizat,toba era completa(galerie+finala) si era NON-STRADA(neomologata)

Suna demential de misto!dar eu tot pe stok raman :cheers:,ador sunetul asta de "motor electric" .

 

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui facut un test, cred ca tot a mea se aude mai tare:D in orice turatii, inclusiv relantai. ca sa nu zic frana de motor.

Mesaj completat

acum as vrea sa spun si eu cateva cuvinte despre suzuki gs 500. am acest model ( F'ul k6 ) de fix 2 ani. cand faceam scoala de soferi si cautam motor tot citeam pe forumuri, pe diverse site'uri opinii despre primul motor. m'am hotarat spre acest model. o alegere foarte buna. iarta foarte multe greseli. am mers pe acest motor 27.000 kilometrii. multi ptin bucuresti, dar si drumuri lungi cum ar fi: Constanta, Bacau, Brasov, Sibiu, Iasi cat si cate un drum pana la Ruse si la Chisinau. un motor perfect, consum mic. in acest weekend am mers pe un 929, am facut cu el 850 kilometrii. din care 250 pe ploaie nesimtita. daca nu as fi avut ca prim motor un gs nu cred ca m'as fi descurcat pe 929. am putut merge fara nici un fel de problema ( bine, doar cu frica ca sub sha am 150 de armasari in loc de 50 ponei :hug: ). unde vreau sa ajung: daca aveti un numar considerabil de kilometrii pe gs puteti pilota orice motor ( dar trebuie respectat ).

poate fi considerata oarecum la fel ca la masini, daca ai condus dacie, poti conduce orice masina.

 

mai sunt posesori de gs sau fosti care acum merg pe alte motoare? astept o parere din partea voastra:)

Eu am avut gs 500 pentru 1 an(atat am mers cu el) 11500 km.O motocicleta usoara,iertatoare si suficient de puternica cat sa te faca sa simti adrenalina si uneori sa-ti faca inima cat un purice pe curbe.Ajunsesem sa o cunosc perfect si o manevram bine,inclusiv cu pasager. Am testat un fazer fz6 2007.Am fost atent cum am mers cu ea 1-2 km :cheers: apoi am bagat mana in gaz,laser frate.S-a ridicat pe o roata a plecat si de fund fara sa ma sperie.Gs-ul pleca rau de tot si pe accelerare si pe frana cu rotile reci so...eram obisnuit.Singurele curbe la care am avut acces cu ea au fost cele dintre mangalia si 2 mai.Incredibil a fost ca o simteam bine desi nu o cunosteam.

Acum am un trantor nesimtit (asa ii zic eu) cbf600s,cuplu de jos de parca merge pe motorina,sportivitate lipsa fata de gs,dar am vrut touring,mi-am luat touring.Ca prim motor ar fi fost foarte greu sa ma obisnuiesc cu el:raza de bracare de zici ca e portavion,serpuitul stanga-dreapta printre masini care stau la semafor presupune ca intre 2 masini consecutive sa fie 2 metri spatiu,gs-ul intra singur in curba,magarul asta trebuie fortat si tras in jos ca sa se inscrie frumos pe o trasa nu neaparat ideala dar macar pe banda mea.

Deci,la fel ca si tine consider ca un motor mai putin puternic la inceput face diferenta.Personal consider ca ''arta'' condusului de moto/masina se incepe de jos si o data cu experienta pot creste si dorintele.

PS:daca as fi putut pastra gs-ul as fi facut-o fara sa ma gandesc.E ideala pentru ceea ce a fost gandita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...E ideala pentru ceea ce a fost gandita!

 

 

Ideala ar fi fost daca ar fi regandit modelul cu motor pe injectie si ABS (optional). Asa ramane ideala pentru anii '90.

 

Am facut un drive test(doar prin Drumul Taberei...) pe un GSR cu ABS al unui cunoscut. E o diferenta enorma intre performantele celor doua motoare. Iar ABS-ul isi merita banii cu prisosinta. Cine isi permite o astfel de motocicleta (ma refer la una dotata cu ABS), e bine sa nu stea prea mult pe ganduri. E frumoasa si perioada de romantism motociclistic timpuriu cand inveti sa franezi pe un motor standard fara ABS, dar cum tehnologia evolueaza in sensul cresterii sigurantei pilotului, se va renunta la astfel de "poetisme" mai ales in traficul infernal cotidian.

 

Pacat ca SUZUKI nu ia in calcul modernizarea modelului. Probabil si din cauza ca modelul se vinde mai departe foarte bine in tari precum SUA. Singurele diferente remarcabile de la an la an fiind coloristica si abtibildele lipite pe carene (imi aduce aminte de Dacia Berlina care timp de 15 ani a suferit "imbunatatiri" de look, practic o masina noua, cu performante vechi de 20 ani).

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti poti gauri toba sa sune cu acelasi "timbru", numai ca mai grav... asa mai jos.. maine pun si sunetuexhaust_mod_manual.doc

sunetul unui gs 500 e <2004, nu cum e in linku de pe youtub de mai sus, cu toba gaurita ca in desen , stand pe locstanding_still.mp3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...