JhOn Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 @Mihai_J4: eu prefer varianta cu doua standere pe care o cocot... Ma rog, asta iarna, n-a fost cazul de bagat la iernat. Parca prin februarie deja ma dadeam cu Arrakis si cu JhON, asa de incalzire... Dap, asa este. a fost vreme frumoasa, am mers pe A 2. ma gandeam sa o scot azi la o plimbare dar vremea nu prea ma lasa. de mers se merge bine si iarna. acu 2 ani am mers si decembrie, si ianuarie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Intrebare, care este motivul pentru care o ridici pe standere ???? Daca sta pe cauciucuri si nu o mai misti din cand in cand fac "burta". Si eu tot asa fac: O pun pe cricul central si bag un cric sub blocul motor ca sa tin si roata din fata ridicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) Daca sta pe cauciucuri si nu o mai misti din cand in cand fac "burta".Si eu tot asa fac: O pun pe cricul central si bag un cric sub blocul motor ca sa tin si roata din fata ridicata. Si nu crezi ca daca o ti nemiscata pe standere, semeringurile din furci se usuca prin simplul fapt ca tot ulei se scurge la baza amortizorului si ai toate sansele sa curga in urmatorul sezon. Cel mai indicate este sa o ti normal pe cric si sa o misti la 2 3 zile cate 10 cm ca sa nu mai fac" burta" aia de care zici tu, care de fapt sunt crapaturi in cauciuc datorita tensionarii indelungate !!! Nu mai preluati ideii in necunostiint ade cauza, asa i induceti si pe altii in decizii pripite. Iar cricurile tale ala central si ala de sub motor pe care l montezi nu fac altceva decat lase libere amortizoarele pana la maxim. un stander fata si spate tine amortizoarele in tensiune, prin siplul fapt ca sunt puse sub bascula respectiv amortizoare. Ce zici ???? parac ti am dat de gandit putin, nu? Numai bine. Editat Octombrie 28, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Si nu crezi ca daca o ti nemiscata pe standere, semeringurile din furci se usuca prin simplul fapt ca tot ulei se scurge la baza amortizorului si ai toate sansele sa curga in urmatorul sezon. Cel mai indicate este sa o ti normal pe cric si sa o misti la 2 3 zile cate 10 cm ca sa nu mai fac" burta" aia de care zici tu, care de fapt sunt crapaturi in cauciuc datorita tensionarii indelungate !!!Nu mai preluati ideii in necunostiint ade cauza, asa i induceti si pe altii in decizii pripite. Iar cricurile tale ala central si ala de sub motor pe care l montezi nu fac altceva decat lase libere amortizoarele pana la maxim. un stander fata si spate tine amortizoarele in tensiune, prin siplul fapt ca sunt puse sub bascula respectiv amortizoare. Ce zici ???? parac ti am dat de gandit putin, nu? Numai bine. pai si, pentru simeringuri, care-i diferenta intre cric si stander ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 care ti-ai curatat / sincronizat de curand carburatoarele si ti-a si reusit ce parere aveti de metoda astaMesaj completat stiti pe undeva unde se pot curata asa si nu cu solutie si peria de sarma ? Pai Mihaita nu prea ai ce sa cureti cu peria de sarma la o carburatie, Se foloseste smirghel de apa pentru a scoate calamina dupa anumite piese si solutie la spray de la 2+2 pentru o eficienta maxima. Mesaj completat pai si, pentru simeringuri, care-i diferenta intre cric si stander ? Niciuna. atata timp cat nu o misti nu rezolvi nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) care-i diferenta intre cric si stander ? tocmai a zis, pay atttention! ... "ca sunt puse sub bascula (spate) respectiv sub amortizoare (fata)" Daca sta pe cauciucuri si nu o mai misti din cand in cand fac "burta". as zice ca e mai mult teorie, pentru cat sta la noi pe tusa motoreta. probabil daca o tii nemiscata 5-6 luni si ai norocul sa se desumfle cauciucele atunci ai pus-o rau. la mine a stat 3 luni afara, peste iarna, sub husa doar, am miscat-o de 1-2 ori. si n-am avut "burti" dupa mine. Eu o sa mai motorizez cat e vreme uscata si nu da de sus. Aseara a fost super frumu pe ploaie, ah si am vazut un GS carenat cu alb exact cand am ajuns acasa, de fapt singura motoreta intalnita!!!! Iar azi tot una, a lui Florin, parcat la locul "rezervat" ... deh, el ajunge mai devreme. Editat Octombrie 28, 2009 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) tocmai a zis, pay atttention! ... "ca sunt puse sub bascula (spate) respectiv sub amortizoare (fata)" ma refeream ca ajutor pentru semeringurile furcii ca la asta se feferea mihai, din ce am inteles eu. Si da, si eu am fost cu motoreta ieri, si o sa mai merg pana da inghetul. Editat Octombrie 28, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) Intrebare, care este motivul pentru care o ridici pe standere ???? C'asa zice producatorul(v.pag2, stanga sus)....Simplu! Cand fac trimitere la manual, se comenteaza....Mai usor e sa intrebi, decat sa cauti! Sanatate! Editat Octombrie 28, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 C'asa zice producatorul(v.pag2, stanga sus)....Simplu! Cand fac trimitere la manual, se comenteaza....Mai usor e sa intrebi, decat sa cauti! Sanatate! Producatorul ala zice sa o pui pe stander nu pe cric sub evacuari si altea alea, producatorul ala zice multe dar nu le dati importanta, voi doar ati auzit ca trebuie sa stea pe stander. dar de ce? asta era intrebarea?....asteptam un raspuns constructiv Kassule nu unul ........asa .......simplu...... Decat sa o cocotati pe toate caramizile o miscati zi de zi cate 10 cm in fata si o calariti putin sa mai lucreze si amortizoarele. Mai apasati si frana de 2-3 ori cat sa mai miste partile mobile ale sistemului de franare si va garantez ca este mai bine decat sa o lasi sa zaca cocotata. Iar daca o cocotati mai desumflati si anvelopele putin cam 1 atmosfera sa mai ai in anvelopa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Producatorul ala zice sa o pui pe stander nu pe cric sub evacuari si altea alea, producatorul ala zice multe dar nu le dati importanta, voi doar ati auzit ca trebuie sa stea pe stander. dar de ce? asta era intrebarea?....asteptam un raspuns constructiv Kassule nu unul ........asa .......simplu...... Decat sa o cocotati pe toate caramizile o miscati zi de zi cate 10 cm in fata si o calariti putin sa mai lucreze si amortizoarele. Mai apasati si frana de 2-3 ori cat sa mai miste partile mobile ale sistemului de franare si va garantez ca este mai bine decat sa o lasi sa zaca cocotata. Iar daca o cocotati mai desumflati si anvelopele putin cam 1 atmosfera sa mai ai in anvelopa. Producatorul "ala" e cel mai in masura sa dea sfaturi. Mult mai in masura decat esti tu, sau eu, sau oricare "meserias" de pe forumul asta, atunci cand nu face posturi cu valoarea unui singur emoticon cu ochiii strambi. Dar asa suntem noi romanii, inventivi si folosim dresul muierii pe post de curea de transmisie. Iar cand nu avem ce face, facem misto...de "scuteristi". Cat priveste motivele pentru care PRODUCATORUL SUZUKI recomanda folosirea a doua standere, acestea sunt precizate mai jos in cadrul paragrafului mentionat de catre mine. Daca aveai rabdare sa-l citesti pana la capat, le aflai. Sincer, mi-e prea LENE sa-TI dau copy-paste de acolo. Cam atat am avut de raspuns la prima ta intrebare. Numai bine! Pentru ceilalti, care sunt chiar curiosi sa afle ce trebuie facut pentru a pregati motoreta de iernat si ce trebuie sa faca la primavara ca sa o poata porni la cheie, recomand sa citeasca cele doua pagini. Asa am procedat si eu pana acum si nu mi-au curs amortizoarele, nu mi s-au infundat carburatoarele, nu mi-a murit acumulatorul, samd. Succese tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Stie cineva de pe aici un mecanic moto specializat pe GS 500 E?Daca da si aveti curajul sa-l recomandati puneti datele lui de contact.Multumesc.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 28, 2009 Autor Share Postat Octombrie 28, 2009 Am facut curat in magazie si am gasit setul sigilat de discuri de ambreiaj original Vesrah pt GS500 E/F 1989-2007. Le cumparasem "in caz ca". Daca are careva nevoie, PM si ne intelegem la un scor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) Pun si eu o pagina din manualul care vine cu motocicleta (ala in care-ti arata unde-i bordul, unde-i frana.. etc) Astia zic sa o lasi pe cricul central Amatori, desigur.. "Place the bike on the center stand on a firm, flat surface where it will not fall over" ... Editat Octombrie 29, 2009 de mdvd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_iunie Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 salutare, am vazut ca e recomandat ca la sfarsitul iernii sa schimbi filtrul de ulei si sa pui ulei nou. dar eu astea le-am facut la 4000 de km si acum am vreo 6300, mai trebuie sa schimb iar uleiul? ca eu ma gandeam sa il schimb la 9000 de km. apoi - o intrebare mai naiva - de ce e important sa folosesti stabilizator? Mesaj completat sa folosesti stabilizator cand lasi motocicleta pe timpul iernii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) o intrebare mai naiva - de ce e important sa folosesti stabilizator?Mesaj completat sa folosesti stabilizator cand lasi motocicleta pe timpul iernii Ai mai jos niste consideratii tehnice ale unui producator de stabilizatori pentru combustibil. Nu dau link-ul spre pagina acestuia pentru a nu fi acuzat de reclama. Personal nu folosesc asa ceva si nu cred ca e util pentru o "stocare" de maxim 3 luni. Combustibilii "de firma" de pe piata sunt deja aditivati si pregatiti sa reziste aprox. 6 luni fara sa formeze reziduuri gumilastice. Un astfel de produs ar fi fost util inainte de '89, cand se stoca benzina in canistre/rezervoare(gen Canada) cu lunile. Iar benzina de atunci era o posirca (CO 95 era o raritate pe piata...) fata de cea comercializata azi la pompa. "What Happens to Fuel When it is Stored? Any fuel, be it gasoline, diesel, or heating fuel, is made up of many different organic compounds. These organic compounds are constantly changing over time becoming new compounds that change the characteristics of fuel. The same molecules that make up the best parts of gasoline can react with oxygen and other elements in the environment and form new molecules that build up to form gummy residues or varnish-like films that can clog up passages in fuel lines, carburetors, and injectors. Some fuels are treated with oxidation inhibitors to allow them to be stored for up to 3 months without generating excessive deposits. Other fuels have no inhibitors at all. In any case, storage of equipment requires some special consideration for the fuel system. -------------------------------------------------------------------------------- Why Can't These Problems be Avoided by Draining Fuel? One way to avoid most of these deposits is to completely drain the fuel tank and fuel lines. This procedure poses a number of problems. First, it is virtually impossible to get every drop of fuel out of the system by simply draining. In order to remove all fuel, lines must be blown out and dried, or enough fuel will remain to cause problems. Second, draining the fuel exposes the bare metal in the tank and fuel system to air and moisture which, together, can result in the formation of rust and corrosion and which can allow gaskets to dry out, crack and shrink, leading to fuel leaks when the system is refilled. Third, drained fuel is a fire and safety hazard and represents an environmental problem. Properly disposing of this fuel is difficult. For these reasons, draining is not the solution. -------------------------------------------------------------------------------- Does Fuel Stored in a Tank or Can Cause Problems? Fuel stored in cans or tanks will also oxidize with many of the "bad acting" unstable molecules remaining in the solution. Using this fuel next season, greatly increases the likelihood that deposits will form in fuel systems while the equipment is used. In other words, stored fuel needs treatment too. -------------------------------------------------------------------------------- What Does STA-BIL Do? STA-BIL is a blend of scientific additives all of which act together to prevent fuel from undergoing degradation and oxidation during prolonged storage. STA-BIL acts as a protective wrapper around fuel molecules so they cannot combine with oxygen or other molecules to form new "bad actor" molecules. The "sweetened" fuel will perform its job thereafter as though it had just been freshly pumped into the fuel tank straight from the refinery pipeline. -------------------------------------------------------------------------------- How Well Does STA-BIL Work? Better than you can imagine. On average, STA-BIL improves gasoline life 5 times. The average gasoline is extended from 3 months oxidation life without STA-BIL to 15 months with STA-BIL. Compared to any other products pretending to extend fuel life, STA-BIL is 4 to 9 times more effective according to accepted standard fuel stability tests IASTM D5251. -------------------------------------------------------------------------------- What Kind of Engines Need STA-BIL? Any engine stored for 90 days or more needs STA-BIL. This includes all 2-cycle or 4-cycle engines used in lawnmowers, marine engines (inboard and outboard, snow-throwers, motorcycles, chain saws, recreation vehicles, snowmobiles, generators, pumps, golf carts, automobiles, trucks, garden tillers, lawn edgers, garden tractors, farm equipment, mini- bikes, motorscooters, you name it. If it has an engine and is stored for a season or more, it needs STA-BIL. -------------------------------------------------------------------------------- Is STA-BIL Hard to Use? It's simple. Just add STA-BIL to the fuel according to the recommended dosage on the package. (Measuring is easy based on the number of squeezes through the measuring cap. Agitate the fuel tank if possible, then start and run the engine for 5 minutes or more. After that, simply shut off the engine and store the equipment away. Next season, the engine will start easily and run smoothly." Editat Octombrie 29, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 pentru cei interesati:...http://www.customfighters.com/forums/showthread.php?p=387008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) pentru cei interesati:... http://www.customfighters.com/forums/showthread.php?p=387008 pai interesat as fi si eu .... da pretul, care-i pretul... ca am si eu un "proiect" la care mi-au ramas ochii Editat Noiembrie 2, 2009 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 am si eu un "proiect" la care mi-au ramas ochii frumos, dar nu mai are loc de pasager. asta ca sa-i zici ca nu mai e loc pe motoreta? dar ce liniste s-a asezat... e clar, pe frigul asta , va trebui sa-mi iau baterie. iar am "dat la pedala" sa porneasca Mesaj completat ..si iar am "pedalat"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 am stat azi 10 minute langa ea ca sa se incalzeasca. vine vine primavara............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) ... va trebui sa-mi iau baterie. iar am "dat la pedala" sa porneasca Mesaj completat ..si iar am "pedalat"... Sau va trebui sa-ti iei un redresor bun. De exemplu asta(dublu click pe link). Isi merita toti eurocentii. L-am luat si nu imi pare rau. Este intradevar INTELIGENT. Editat Noiembrie 2, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 grupul posesorilor de gs 500 au ajuns la pagina 500 salutari:) ce mai faceti? care a bagat motoreta la iernat si pe unde? se gaseste un loc calduros si pt a mea? ca mi-e cam greu s'o urc pana la 7 pt a o baga in casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 o baterie de 7-8 ani ma cam indoiesc ca isi mai face datoria cum trebuie, poate doar s-o incarc in fiecare noapte. decat sa dau 100E pe un redresor, imi pot lua o baterie rasarita. in situatia mea, zic ca e cea mai buna varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) grupul posesorilor de gs 500 au ajuns la pagina 500 salutari:) ce mai faceti? care a bagat motoreta la iernat si pe unde? se gaseste un loc calduros si pt a mea? ca mi-e cam greu s'o urc pana la 7 pt a o baga in casa. Uite aici loc de iernat. Dar pana in decembrie mai este... Eu mi-am reinnoit RCA-ul zilele trecute. o baterie de 7-8 ani ma cam indoiesc ca isi mai face datoria cum trebuie, poate doar s-o incarc in fiecare noapte. decat sa dau 100E pe un redresor, imi pot lua o baterie rasarita. in situatia mea, zic ca e cea mai buna varianta. Corect! In cazul asta, mai bine astepti pana la primavara, eventual la SMAEB poate gasesti vreo promotie la acumulatori... Eu am luat redresorul ala din mai multe motive: principalul dintre ele este ca poti lasa bateria cuplata TOT TIMPUL la el, acesta avand un mod de INTRETINERE a bateriei(cand simte ca bateria incepe sa se descarce, porneste automat)....asta, pe langa alte multe facilitati (de ex. formatare, testare, etc.). Editat Noiembrie 2, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 eu pe bateria cu gel am dat 120 lei in primavara. un pret bun. si nu am avut probleme, a stat si 2 sapt nepornita. de cum am atins butonul a si pornit;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 (editat) grupul posesorilor de gs 500 au ajuns la pagina 500 salutari:) ce mai faceti? care a bagat motoreta la iernat si pe unde? se gaseste un loc calduros si pt a mea? ca mi-e cam greu s'o urc pana la 7 pt a o baga in casa. Salutare, Incepand de astazi, eu nu ma mai urc pe ea decat daca isi revine un pic vreme. Nu imi e de stat 10 min langa ea, sau de pornit un pic mai greu, ci de inghetat oo-le pe drum . Legat de iernat, ma gandesc sa o tin pe aproape - ca sa o pot scoate la plimbare in cazul in care imi permite timpul. O solutie ar fi asta: husa inchisa, si tinuta la serviciu in parcarea pazita. Editat Noiembrie 3, 2009 de arrakis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.