uzunu Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Nu stiu ce sa zic, la prima vedere spun ca a schimbat ceasurile, eu mi-am luat GS-ul cu 22 de mii din 91'. Sau in fata mai e un 1. Sau un 2. Doar ca ceasul nu-l poate afisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Voi credeti asa ceva??? 6900kmhttp://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto SIGUR! Doar ca ceasul a trecut inca odata de km 0 am un gs din 2007 si are 19.000 ) Eu sincer nu pot sa inteleg cum naiba exista de vanzare in RO motociclete fabricate in '9x cu 20-30k km...... pare mai mult decat absurd! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Si acum intrebarea : Vina este a vanzatorului sau a posibilului cumparator ca este prea credul(fraier) si atunci isi merita soarta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Farul naked de gs500 are un singur bec pentru ambele faze si acela e H4? Daca da, are cineva asa far de vanzare, dar in stare buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 (editat) Salutari!! Am tras cu mobra ieri pe mai pe'nserate o tura,si am obervat in ce hal zdranganea lantul,drept urmare,cand am venit acasa,am vrut sa-l intind. Am remarcat cu stupoare ca nu se mai poate intinde ,frumos,nu? Deci am nevoie de un pinion spate in stare buna,lantul il am deja si pinionul de atac.Mi-as fi luat noi,dar dupa ce-am bagat ~500 euroi in ea...nu-mi mai stau chiar asa banii in buzunar. P.s: maine e ultima zii cu furca de gs ,poimaine montez furca de bandit(acum mi-au venit jugurile de la rectificat),si normal,pun pozeeee!!! Numai bine! Editat August 20, 2010 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Salutare! Pentru cei cu modelul F carenat, am un parbriz ramas prin casa Sa-mi ziceti care aveti nevoie de el ..altfel il arunc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Salutare!Pentru cei cu modelul F carenat, am un parbriz ramas prin casa Sa-mi ziceti care aveti nevoie de el ..altfel il arunc. Domne, cum sa-l arunci? Ala e trofeu de lupta: se pastreaza atarnat pe perete, sub ceasul cu cuc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Domne, cum sa-l arunci? Ala e trofeu de lupta: se pastreaza atarnat pe perete, sub ceasul cu cuc! ) Lasa ca am destule amintiri si "suveniruri" de la motor. O sa le pastrez pe alea care ocupa cel mai putin spatiu prin casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 ) Lasa ca am destule amintiri si "suveniruri" de la motor.O sa le pastrez pe alea care ocupa cel mai putin spatiu prin casa Baiiii,il faci aplica de perete si sub zona neagra pui 1-2 beculete orientate in sus. E de efect! Glumesc, de fapt, da cu el de beton sa vedem ce rezistenta are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 buna! am o intrebare, a avut vreunul dintre voi limitare in carburatoare [ca un fel ed capacele in interiorul capacelor de la carburatoare] si le-a scos ? fiindca am fost la un service si mi-au curatat si sincronizat carburatoarele si m-au incurajat sa renunt la limitarile acelea, ei sustinand ca trebuiesc doar indepartate capacele, nu si schimbate cuiele,jicloarele [needle jet,jet needle, jet pilot, main jet]. iar acum, dupa ce am scos limitarile, in treapta a 6a de la 6500 rpm in sus are o perioada de 2-3 secunde in care nu imi accelereaza, ramane plafonata acolo desi eu trag de acceleratie, apoi isi revine, trece peste acest prag si accelereaza brusc. dimensiunea cuielor difera oare daca am avut limitari ..? opinii? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 in treapta a 6a de la 6500 rpm in sus nu te supara, care e viteza ta de croaziera ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 care e viteza ta de croaziera ?? 6500 rpm in ultima treapta nu inseamna aprox 140 km/h ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 nu te supara, care e viteza ta de croaziera ?? in treapta a 6a la 6500 rpm am 130 km/h,poate putin peste. tu cu ce viteza mergi pe autostrada? ca viteza de croaziera e ok, 120-130km/h, dar daca vrei sa depasesti fara sa dai treapta inferioara? doar sa tragi putin de gaz, ca mai e destul pe cadran pana la rosu si da, stiu predica cu a6a e pentru consum, vrei sa depasesti , dai a 5a si se trezeste herghelia de cai GSistici sub tine totusi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 in treapta a 6a la 6500 rpm am 130 km/h,poate putin peste. tu cu ce viteza mergi pe autostrada? ca viteza de croaziera e ok, 120-130km/h, dar daca vrei sa depasesti fara sa dai treapta inferioara? doar sa tragi putin de gaz, ca mai e destul pe cadran pana la rosu si da, stiu predica cu a6a e pentru consum, vrei sa depasesti , dai a 5a si se trezeste herghelia de cai GSistici sub tine totusi.... Cand vrei sa depasesti, fiind in a 6-a, schimbi motorul! Nu mai stiu cum era la GS, parca la 6.000 rpm aveam vreo 120 km/h. La astalalta, la 6.000 rpm am 116 km/h. Stiu sigur asta, pentru ca mi-am blestemat zilele prima mie de km in care nu ai voie sa ii dai mai mult de 6.000 rpm. Da' e asa fain sa ajungi in cateva secunde (vreo 4, 5 la numar) de la 116 km/ la 180 km/h, fara sa schimbi viteza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 (editat) intrebam asa de curiozitate, eu imi modific viteza de croaziere dupa fiecare data cand ma uit la topicul cu accidente. din pacate traim in romania si cand ai zis [raisa] de 6500 rpm, al tau fiind carenat, ma gandeam ca ai viteza de croaziera acolo pe la vreo 160 pe undeva.... in genereal cam asa merge si al meu, la vreo 6500 de ture am aprox 130, dar incerc sa merg constant in jur de 100 cnd ies la drum... asfalt uscat Editat August 26, 2010 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Cand vrei sa depasesti, fiind in a 6-a, schimbi motorul! ! asta a fost buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladutzu_16 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Are careva dintre voi far sau sticla de la far din ala rotund, (honda cb 500, suzuki gs 500, ducati monster, honda hornet) prin casa si nu ii mai trebuie? As fi interesat sa cumpar unul... EDY NR. TEL. CONTACT: 0761135710 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Pana la urma nu stie nimeni daca trebuie schimbate si jicloarele daca se inlatura limitarile ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Pana la urma nu stie nimeni daca trebuie schimbate si jicloarele daca se inlatura limitarile ?? da, intrebarea ramane valabila, mai ales ca mi-a parut ca GSul tau urca in ture mai usor decat al meu. si parca spuneai ca nu ai dinojet in el ) poate mentine viteza de croziera pe la 160,170 dar pe drumurile noastre nu e prea intelept sa mergi asa. cel putin pe A1 sunt portiuni de asfalt valurit, caini morti sau potential sinucigasi, sa nu mai spun de gropi sau soferi dementi. in plus, fiind carenata, imi pare ca senzatia de viteza e mai putin acuta decat pe un naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Are cineva de vanzare un motor de gs 500 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HannaH Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Buna tuturor! Sunt incepatoare intr-ale motocicletelor si mandra posesoare a unei Suzuki GS 500 F. Mentionez ca sunt multe lucruri pe care nu le cunosc inca la aceasta motocicleta si, de aceea, sper ca ma puteti ajuta. Una dintre ele este : Acum vreo doua zile m-a prins noaptea pe drum si am constatat ca pe pozitia faza scurta sta aprins doar acel bec mititel care, de altfel este si cel de pozitie, si nu se vede absolut nimic, si a trebuit sa folosesc faza lunga ceea ce nu mi se pare chiar in regula. Mai ales ca in momentul in care se apropia o masina din fata aveam tendinta sa schimb si , evident, ramaneam in bezna. Asa stau lucrurile si la voi sau e ceva in neregula la motocicleta mea? Daca este asa, va rog explicati-mi ce e de facut. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Poate e arsa faza scurta ? Trebuie sa scoti becul si sa te uiti la el ! Nu stiu exact cum e la F cu scosul dar nu este ceva complicat, ar trebui sa poti sa bagi mana in spatele farului scoti un cauciuc care protejeaza de apa, apoi scoti mufa desfaci clema care tine becul si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black-Corsair Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Cel mai probabil s-a rupt filamentul de faza scurta , deci sa verifici becul si daca este asa ,trebuie doar shimbat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Nu stiti, potriveste un bord de bandit 600 pe GS? Are sens sa-l schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 poate mentine viteza de croziera pe la 160,170 eu cred ca glumesti... zi-mi asa. cum sa mergi cu troaca de GS la 170.. viteza de croaziera... tu mai esti pe moto?! Legat de problema ta, n-am idee. Dar daca scoti limitarea, cu talonul cum faci? nu te "prind" astia la RAR dupa ce-o vei vinde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.