Jump to content
Sign in to follow this  
Thomas

Grupul posesorilor de SuzukiGS500

Recommended Posts

vezi ca la ala de sv trebuie modificari. katana de 600, dar nu mai stiu din ce an ...

 

 

Am gasit o suspensi de SV din 2000 si una de katana '98 poate cineva sa dea cu parerea totusi care ar fi mai fiabil???

stiu ca nu exista sanse sa spuna cineva la exactitate pentru ca nu se poate determina starea acesteia din poze... dar totus...pur teoretic.

 

Mersi.

 

ps. modificarea la SV nu e o mare branza. ;)

Edited by dedics

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am gasit o suspensi de SV din 2000 si una de katana '98 poate cineva sa dea cu parerea totusi care ar fi mai fiabil???

stiu ca nu exista sanse sa spuna cineva la exactitate pentru ca nu se poate determina starea acesteia din poze... dar totus...pur teoretic.

 

Mersi.

 

ps. modificarea la SV nu e o mare branza. ;)

 

 

Salut!

telescopul de GS poate fi inlocuit fara nici o modificare cu cel de bandit (600) ( am avut si e ok! :D ) sau cu cel de gsxf(600), doar ca va fi mai tare..

cel de SV e mai ok iti ridica codita o idee iar la drum lung e beton! nasol ca trebuie modificat oleaca :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Cumpar codita de GS 500 model dupa 2000. Stiti pe cineva care are de vinzare? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Caut un suport de topcase (si eventual sidecase) pentru GS500 E 1995. Stiti pe cineva care sa aiba de vanzare?

 

Thanks

alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari!

 

Domnilor....am o problema! si aceasta fiind:

 

-Am innecat motorul,si am tot incercat sa-l pornesc pana cand a murit bateria(de specificat ca nici bateria nu e intr-o stare prea "roz") cand bateria mai avea putin curent,invartea motorul foarte greu,si.....deodata nu s-a mai auzit nimic!

Am pornit-o impins.....a pornit,dar la buton nu o mai ia.

Cu o alta baterie nu am incercat,o sa incerc maine,dar nu cred ca e din asta,am facut urmatorul test:

 

Cu motorul pornit,am apasat butonul "START",si se aude doar un "TZAC" jos la demaror.....am verificat fire,sigurante...nimic ars/strapuns/carbonizat.

 

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat....poate fii problema din carbunii de la alternator? cum se da alternatorul jos?

 

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Eu spun sa nu-ti faci probleme. Maine incerci cu o baterie noua si sigur o ia la sfert daca tragi socul. Este normal sa se auda acel zgomot (tacanit) la apasare, el functioneaza doar pentru pornirea motorului.

 

Asa ca baga o baterie si asfalt uscat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutari!

 

Domnilor....am o problema! si aceasta fiind:

 

-Am innecat motorul,si am tot incercat sa-l pornesc pana cand a murit bateria(de specificat ca nici bateria nu e intr-o stare prea "roz") cand bateria mai avea putin curent,invartea motorul foarte greu,si.....deodata nu s-a mai auzit nimic!

Am pornit-o impins.....a pornit,dar la buton nu o mai ia.

Cu o alta baterie nu am incercat,o sa incerc maine,dar nu cred ca e din asta,am facut urmatorul test:

 

Cu motorul pornit,am apasat butonul "START",si se aude doar un "TZAC" jos la demaror.....am verificat fire,sigurante...nimic ars/strapuns/carbonizat.

 

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat....poate fii problema din carbunii de la alternator? cum se da alternatorul jos?

 

Numai bine!

 

Salut, aceeasi problema am avut-o si eu, am innecat motorul iar bateria era si ea pe duca. Dupa ce nu a mai pornit, am zis ca problema e de la electromotor/bendix, insa am aflat ca daca bateria nu e bine incarcata, electromotorul nu invarte suficient de repede incat bendixul sa cupleze cu motorul. Cand apasam pe start nu se auzea decat electromotorul maxim 2-3sec invartind in gol, apoi murea si ala, mai rau era ca la mine nici dupa ce o porneam impinsa nu vroia sa mearga ca aveam si carburatoarele infundate.

Incearca cu o alta baterie, eu zic ca e de aici problema.

Numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc ptr. sfaturi,dar nu sunt chiar atat de sigur....inca nu am incercat sa o pornesc,ca acum este saraca fara bot :), mi-am pus furca fata de bandit,cu tot cu janta,2 discuri de frana....pe luni-marti o sa fie gata,deseara pun bateria de la masina sa vad daca invarte,azi incercai s-o pornesc din telecomanda,si nimic.

 

 

Revin deseara cu ultimele evenimente.

 

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites
deseara pun bateria de la masina

daca lasi bateria de la moto in circuit, leaga fire de la bornele bateriei auto la bornele bateriei moto, lasa asa pornita masina vreo 5 minute (imediat nu o sa porneasca), apoi incerci si motoretu din buton, cu firele inca legate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
daca lasi bateria de la moto in circuit, leaga fire de la bornele bateriei auto la bornele bateriei moto, lasa asa pornita masina vreo 5 minute (imediat nu o sa porneasca), apoi incerci si motoretu din buton, cu firele inca legate.

 

Ba o sa porneasca. Si despre ce bendix vorbiti? Tzacul ala se aude de la releul de pornire.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ba o sa porneasca.

la mine nu. nici la GS nici la Marauder. Dupa cateva minute, se mai incarca bateria de la moto si era curent sa invarta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tzacul ala se aude de la releul de pornire.

raspunsul de 1 mil de puncte (poti sa bagi niste beri cand ai bani)... e clar ca daca nu ai baterie, releul de pornire nu cupleaza si cand dai la automat nu se intampla nimic...

 

lipton, mane... cand pui baterie bune totul se rezolva, relax.... spor la treburi

 

numai bine la toata lumea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare la toata lumea.

 

 

Daca are nevoie cineva de o maneta de frana pentru GS 500 ( maneta este in perfecta stare de funfctionare - are doar "bila" din capatul ei rupta). Dar in rest maneta este perfecta ( am folosit-o 1 an de zile, dupa care am luat alta noua), iar asta a ramas prin casa. Am dat de ea de curand, si cum numai am GS'ul de ceva timp, nu prea imi mai este de folos.

 

GS'ul meu era din '94, dar cu siguranta se potriveste la mai multe modele.

 

Cine o vrea. sa-mi dea un PM.

 

Pret - veniti sa o ridicati :)

 

PS: de preferabil din bucuresti...nu prea as vrea sa ma complic cu colete la posta si toate cele...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Va multumesc ptr. sfaturi,dar nu sunt chiar atat de sigur....inca nu am incercat sa o pornesc,ca acum este saraca fara bot :), mi-am pus furca fata de bandit,cu tot cu janta,2 discuri de frana....pe luni-marti o sa fie gata,deseara pun bateria de la masina sa vad daca invarte,azi incercai s-o pornesc din telecomanda,si nimic.

 

 

Revin deseara cu ultimele evenimente.

 

Numai bine!

 

am avut cam aceeasi problema cu a mea acum un an si jumatate. nu mai pornea cand dadeam la automat. am schimbat releul de pornire si s-a rezolvat. cateva luni mai tarziu,ba pornea, ba nu pornea.am incarcat baterie, am verificat starterul, erau ok. am desfacut comenzile de start, am curatat bine placutele de contact si arculetul din interior fiindca erau oxidate si a mers brici. verifica releul de pornire, dar mai intai vezi cat de oxidate iti sunt contactele de pornire:) pe cat de banala e problema, iti poate da batai de cap pana o gasesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare lume,

 

Saptamana aceasta am patit o mare tampenie si anume un dobitic cu masina mi-a acrosat in mers ghidonul si drept urmare dupa cateva tumpe am aterizat intrun sant plin cu namol.Pana aicea toate bune (noroc cu namolul din sant), dar motocicleta a aterizat cu partea dreapta pe o teava de gaz si drept urmare am nevoie de ambele telescoape + de axul rotii fata .

Am cautat peste tot o zi intreaga sa gasesc telescoape sau chear furca cu totul si nu gasesc.

PLEASE HELP

Daca cumva aude careva ca sar vinde undeva telescoape stanga; dreapta si axul rotii fata si vreti sa faceti un pustiu de bine ,va rog anuntati-ma la 0744865302

 

Va multumesc

Asfalt uscat si atentie la neatentia celorlalti

Share this post


Link to post
Share on other sites
raspunsul de 1 mil de puncte (poti sa bagi niste beri cand ai bani)... e clar ca daca nu ai baterie, releul de pornire nu cupleaza si cand dai la automat nu se intampla nimic...

 

lipton, mane... cand pui baterie bune totul se rezolva, relax.... spor la treburi

 

numai bine la toata lumea :)

 

Eu trebuie sa dau bere? Adica m-am inselat? Nu de la releu se aude?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutare lume,

PLEASE HELP

Daca cumva aude careva ca sar vinde undeva telescoape stanga; dreapta si axul rotii fata si vreti sa faceti un pustiu de bine ,va rog anuntati-ma la 0744865302

 

Va multumesc

Asfalt uscat si atentie la neatentia celorlalti

Salut, pare rau pentru patania ta.

Intra pe google si da-i ''piese moto din dezmembrari'' primul link(si al 2-lea si al 3-lea) e ce iti trebuie.

Uite imi fac un pustiu de bine cu tine si iti dau si un mesaj cu ''ai raspuns pe motociclism/gs 500''

 

PS: daca la astia nu gasesti (si nu ma refer ca nu iti convine la pret) astept raspuns inapoi(motive personale).

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut, pare rau pentru patania ta.

Intra pe google si da-i ''piese moto din dezmembrari'' primul link(si al 2-lea si al 3-lea) e ce iti trebuie.

Uite imi fac un pustiu de bine cu tine si iti dau si un mesaj cu ''ai raspuns pe motociclism/gs 500''

 

PS: daca la astia nu gasesti (si nu ma refer ca nu iti convine la pret) astept raspuns inapoi(motive personale).

Bafta!

 

 

Multumesc pt raspuns

la primele 2 firme am incercat deja si ori nu au ori imi pot livra noi la un pret de jumatate cat a costat motocicleta :)

la al treilea e o firma la care o sa sun luni

 

Multumesc inca o data pt interes

 

Daca cineva mai afla ceva despre subiectul pe care tocmai l-am deschis va rog instiintati-ma. (ma intereseaza telescoape stanga dreapta sau chear intreaga furca cu telescoape si axul roata fata)

Va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eu trebuie sa dau bere? Adica m-am inselat? Nu de la releu se aude?

 

 

nu trebuie sa o dai, trebuie sa o bei cand ai bani :))... raspunsul este corect, cel putin asta sustin eu :)

 

numai bine

Edited by kanguru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari!

 

Cu raspunsuri proaspete nu am cum sa vin....ca n-am.

Lucrez de zor la motor,ca na,adaptari,modificari...sa dea a 'monstru de 500'.

Problema cu starterul am tot frecat-o....insa fara rezultat:

-Contacte oxidate n-am,am curatat tot ce era de curatat,nu am nici un fir intrerupt sau bandajat cu izolie band,fiecare fir e impecabil,orice contact e luna,fara oxid sau altceva.Chestia cu bateria inca n-am incercat-o,ca n-am cum,moto are pe ea numai motoru,instalatia electrica,bascula spate+roata si atipa interioara....in rest ,totu la vopsit si altele...

Am facut urmatoarele imbunatatiri:

 

-Furca fata de bandit600N,janta fata oleaca mai lata,2 discuri de frana,cu tot cu aripa de bandit,arata bestial.

-Cauciuc spate 140/70-17 profil semi-slik,este ceva mai ceva...

 

De problema cu pornirea ma voi ocupa probabil joi-vineri dupa ce imi montez definitiv furca fata si restu pieselor,dupa ce vor veni de la vopsit,vreau sa iasa super,motorul este mai tanar ca niciodata,ax u came nou,supape noi,bujii ngk iridium,ulei motul 300V,filtru ulei nou,filtru de aer nou,kit lant nou D.I.D,carburatoare curatate+sincronizate.

 

Urmatoarea chestia care vreau sa i-o fac....este cam o nebunie dar....VREAU 2 TOBE! 2 tobe stil original,una pe fiecare cilindru,sau inca una in paralel...dar oricum,una pe-o parte,una pe alta.Preciez ca aceasta moto este cam monopost,calatoresc tot timpul solo...

 

Un parbriz fumuriu micut,si sunt satisfacut pe deplin!

 

Revin cu ultimele poze si obiective indeplinite!

 

Numi bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites
am avut cam aceeasi problema cu a mea acum un an si jumatate. nu mai pornea cand dadeam la automat. am schimbat releul de pornire si s-a rezolvat. cateva luni mai tarziu,ba pornea, ba nu pornea.am incarcat baterie, am verificat starterul, erau ok. am desfacut comenzile de start, am curatat bine placutele de contact si arculetul din interior fiindca erau oxidate si a mers brici. verifica releul de pornire, dar mai intai vezi cat de oxidate iti sunt contactele de pornire:) pe cat de banala e problema, iti poate da batai de cap pana o gasesti.

 

 

O intrebare mai prosteasca....care este releul de pornire? cel la care duce firul de la borna + de la baterie?

 

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites
O intrebare mai prosteasca....care este releul de pornire? cel la care duce firul de la borna + de la baterie?

 

Numai bine!

 

 

...aha...si din el pleaca parca unu negru tot asa de gros in electromotor....

Edited by alexinc00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...