Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

repet : sper sa nu ai aceasi problema ca mine.

 

pe mine m-a dus pana la 500 e( unii poate zic ca nu merita ,dar inca tin la motorul asta ,iar pt mine a meritat)

 

 

Piesele au fost noi sau sh?

Si ce anume ai luat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

motor second ,dar cu piese bune,mult mai bune ca ale mele si cutie , distributie mai bune ca ale mele... 150 e - acum depinde cum il gasesti.

manopera - dat jos motor vechi,desfacut motor vechi+motor nou si combinarea celor doua motoare plus cutie refacuta si montare motor refacut -250 e

rectificare chiulasa - vreo 150 ron

a mai trebuit ulei nou - si ala undeva la 100 si ceva lei

am mai schimbat ceva rulmenti roata spate,

si tot asa ...

daca luam piese noi ar fi costat mult,plus ca mapopera tot trebuia platita ca este aproape la fel de lucru .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor second ,dar cu piese bune,mult mai bune ca ale mele si cutie , distributie mai bune ca ale mele... 150 e - acum depinde cum il gasesti.

manopera - dat jos motor vechi,desfacut motor vechi+motor nou si combinarea celor doua motoare plus cutie refacuta si montare motor refacut -250 e

rectificare chiulasa - vreo 150 ron

a mai trebuit ulei nou - si ala undeva la 100 si ceva lei

am mai schimbat ceva rulmenti roata spate,

si tot asa ...

daca luam piese noi ar fi costat mult,plus ca mapopera tot trebuia platita ca este aproape la fel de lucru .

 

Ai facut chestia asta in service? Chiulasa ce avea de ai rectificat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da in service.

chiulasa asa au zis cei din service ca trebuie sa o rectific.

acum merge bine totul si sper sa ma pot bucura de ea multi km de acum incolo. ;)

 

ce inseamna ca nu aveai destul ulei in motor, mergeai cu el constant sub nivelul de low? sau nici nu se mai vedea pe joja cand luai nivelul [asta daca l-ai verificat la un interval de timp sau km]?din cate stiu, in general GSurile au obiceiul de a manca ulei...eu am schimbat semeringurile[ghidurile] de la supape si se pare ca am scapat de problema,in cea mai mare parte.

@lipton, daca era de la pastile, [care s-au auzit si la mine intr-o perioada, de obicei daca plecam fara sa las motorul sa se incalzeasca bine] nu cred ca s-ar mai fi auzit daca cresteai turatia. stiu ca il auzi de obicei numai in ture mici, ca un zanganit de cheie pe ceva metalic. daca intensitatea bataii creste odata cu turatia...pai....ups...o compresie i-ai luat?din cate imi amintesc in manual da minim 8 pe un cilindru si minim 10 pe amandoi. da fum albastru la pornire? cati km are motorul tau? desi cred ca mai mult conteaza felul in care s-a mers decact numarul de km...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nivelul il verificam constant, dar in ultimul timp manca aprox 1 L ulei intre schimburi.deci eram tot timpul cu nasul la joja .

de la service mi s-a zis ca atunci cand s-a bulit motorul, uleiul nu a mai ajuns la unul din cilindri cum trebuie ,apoi a inceput sa bata in lagar,ciudata senzatie caci am patit in mers ;) pe la 140

crezand ca mi s-a desprins vreo carena ,ca asa se auzea.

oricum legat de incalzitul motorului... fumam o tigara langa el pana se incalzea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce inseamna ca nu aveai destul ulei in motor, mergeai cu el constant sub nivelul de low? sau nici nu se mai vedea pe joja cand luai nivelul [asta daca l-ai verificat la un interval de timp sau km]?din cate stiu, in general GSurile au obiceiul de a manca ulei...eu am schimbat semeringurile[ghidurile] de la supape si se pare ca am scapat de problema,in cea mai mare parte.

@lipton, daca era de la pastile, [care s-au auzit si la mine intr-o perioada, de obicei daca plecam fara sa las motorul sa se incalzeasca bine] nu cred ca s-ar mai fi auzit daca cresteai turatia. stiu ca il auzi de obicei numai in ture mici, ca un zanganit de cheie pe ceva metalic. daca intensitatea bataii creste odata cu turatia...pai....ups...o compresie i-ai luat?din cate imi amintesc in manual da minim 8 pe un cilindru si minim 10 pe amandoi. da fum albastru la pornire? cati km are motorul tau? desi cred ca mai mult conteaza felul in care s-a mers decact numarul de km...bafta

 

Pai...s-o luam cu inceputul:

Motorul l-am luat acu vreo 2 ani,la 107.000km(pe ceas scria decat 7.000si-ceva,dar propitarul mi-a spus ca a luat-o de la 0,deci 107.000)in prezent,149.568.

N-am desfacut motorul niciodata....doar cand am sincronizat carburile,acum vreo 20.000km.O singura data i-am dat "blana",cand ii pusesc dynojet-uri si cand am pus pinion de atac mai mare cu 2 dinti,si filtru de aer K&N.In rest,rareori depaseam 120,dar de foarte multe ori,mergeam cu el pe la 6-7-8.000 pana ajungeam intr-a 6-a.

A inceput sa zdrangane acum 1.000km,usor usor,a zis prima data ca e de la schimbul de ulei.Am schimbat uleiul(motul 300V)

A diminuat foarte putin zgomotul.Si pana acum tot se accentueaza.Nu prea stiu ce sa fac,as vrea sa desfac motorul(cu ocazia asta,un Rk,segmenti,pistoane,bolturi,cuzineti,rulmenti,simeringuri,etc,noi) dar n-am unde,la cine,cu cine.

Am experienta necesara de al desface,dar n-am scule(am un set de chei 8-24,si 2 surubelnite,si un set de imbusuri) ce naiba fac cu ele?

 

Daca as gasii un mecanic,care sa ma ajute,l-as desface imediat.

 

CULMEA,al meu e nesimtit,daca bag ulei REPSOL,il mananca in nici macar 400km(TOT!,mi s-a aprins lampa de ulei din bord,si pute ingrozitor daca il pornesc si il las pe loc la relanti putin)

I-am bagat MOBIL1,manca foarte putin(mai putin de 200ml la 1.000km) ,si cand am bagat MOTUL,n-a mai mancat absolut deloc!(si verificam uleiul din 500 in 500,daca nu chiar mai des.

Editat de lipton_gs5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LICITATIE

 

este vorba de un suzuki GS 500 , an de fabricatie 2006 inmatriculata,

schimbat ulei,

placutze fata/spate,

xenon,

rulmenti jug,

ghidon de cros pt o pozitie mai aplecata(ala original nu imi place nici sa ma bati)

cauciucuri 75%

 

motoreta a fost desfacuta bucati si reconstruita total fiecare piesa primind tratamentul necesar(spalare/gresare)

 

toate operatiunile astea au fost facute acum vreo luna jumate-doua tinp in care m-am dat eu cu motoreta...

 

asadar, licitatia incepe de la 1600euro in sus :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am tot intrebat de cauciucuri mai late, daca se potrivesc etc.

Am bagat de 150 cu 70 si merge perfect, intre pirghia frana spate si cauciuc raman vreo 5 mm.

110 cu 70 fata si 150 cu 70 spate.

Sta bine in curbe nu subvireaza sau alte chestii care sa afecteze ciclistica, viteza nu a suferit cu nimic, am bagat un 140 km/h si nu se simte vreo schimbare.

Asa ca se poate, la rar schimb cu 130 pe spate. Asfalt curat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am tot intrebat de cauciucuri mai late, daca se potrivesc etc.

Am bagat de 150 cu 70 si merge perfect, intre pirghia frana spate si cauciuc raman vreo 5 mm.

110 cu 70 fata si 150 cu 70 spate.

Sta bine in curbe nu subvireaza sau alte chestii care sa afecteze ciclistica, viteza nu a suferit cu nimic, am bagat un 140 km/h si nu se simte vreo schimbare.

Asa ca se poate, la rar schimb cu 130 pe spate. Asfalt curat!

 

Salut,

Ai schimbat cumva si janta sau ai folosit-o tot pe cea de GS? Ma batea si pe mine gandul sa ii pun de 160 pe janta de RF600 insa daca la 150 ramane asa mica distanta intre cauciuc si parghie cred ca ma opresc si eu tot la 150.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoreta a fost desfacuta bucati si reconstruita total fiecare piesa primind tratamentul necesar(spalare/gresare)
a uitat sa mai puna carenele.

 

eu zic ca motoreta e GS500F vanduta dezbracata.... :goodposting: si nici nu zice. ca a facut omu oleaca "tunning" si ingrijit-o? e foarte frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a uitat sa mai puna carenele.

 

eu zic ca motoreta e GS500F vanduta dezbracata.... :) si nici nu zice. ca a facut omu oleaca "tunning" si ingrijit-o? e foarte frumos!

 

ai ceva cu felul in care imi promovez motoreta sau e doar carcoteala chioara de plictis la birou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neah... stati ca stiu una mai buna :laugh: Vine GS 500 E 2007 [al meu] in tara cu actele in felul in care nu e precizat nici E nici F doar GS 500 in cartea lui, merg la RAR si imi dau astia CIV si talon cu GS 500 F... intreb de ce? Spun ca nu e bine! Imi zic acolo in felul urmator: lasa ca nu e nici o diferenta oricum si ca e complicat si ca dureaza foarte mult pana sa modifice si asa a venit din bucuresti si asa mai departe.... astfel eu am un F naked :laugh:

 

Sunt curios ce se intampla, daca incerc sa il vand :) o sa am belele parca vad, cu "expertii in ale motoarelor".

Editat de dedics
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am tot intrebat de cauciucuri mai late, daca se potrivesc etc.

Am bagat de 150 cu 70 si merge perfect, intre pirghia frana spate si cauciuc raman vreo 5 mm.

110 cu 70 fata si 150 cu 70 spate.

Sta bine in curbe nu subvireaza sau alte chestii care sa afecteze ciclistica, viteza nu a suferit cu nimic, am bagat un 140 km/h si nu se simte vreo schimbare.

Asa ca se poate, la rar schimb cu 130 pe spate. Asfalt curat!

 

salut!

vroiam sa-ti cer o parere in legatura cu guma spate de 150

eu pe gs-ul meu am avut doar 130 si mai tot timpul am mers cu pasager si multe (chiar foarte multe) bagaje. vroiam sa te intreb daca ai observat vreo diferenta majora in curbe stranse sau viteza peste 100-120km/h ? cauciucul sta ok pe janta? "intre pirghia frana spate si cauciuc raman vreo 5 mm." exista vreo sansa sa "fuga" anvelopa de pe janta si sa atinga aparatoarea de lant si/sau bratul de la etrier?

ar fi mai intelept sa pun unul de 140?

poti pune cateva poze cu noul tau cauciuc de 150 ? :laugh:

al meu cauciuc e terminat si-a dat duhul intr-o plimbare de 140km Urluia-Ion Corvin-Rasova-Dunarea unde am si facut pana. noroc ca am avut kitul de pana de pe louis si un compresor la indemana, in 5-10 minute eram iar pe suzi :)

post-42710-1290340911_thumb.jpg post-42710-1290340931_thumb.jpg

post-42710-1290340951_thumb.jpg post-42710-1290340973_thumb.jpg

post-42710-1290340992_thumb.jpg

Editat de Cipsk4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma scuzi dar fotografii inca nu am facut, eu am mers cu 140 -150 km/h, in viraje sta bine, este ok la toate capitolele. Am facut vreo 300 km cu asta de 150 si nici o diferenta si eu ma gindeam ca sare de pe janta, draci nici vorba. Cit despre pasager, eu nu am mers cu om dupa mine, dar de preferat sa fie de 70 ca daca bagi de 80 se schimba treaba mult, atinge in aripa interioara. Recomand 130 70 17 conform cartii dar pentu ochi se poate baga 150 70 17. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea...sunt pus in fata alegerii intre honda cb 500 si suzuki gs 500 (cred ca varianta F)...Daca sunt posesori de F pe aici vreau sa le pun cateva intrebari cum ar fi :

 

E bun pentru un incepator? (experienta pe motor mica...doar ce am luat permisul)

Ati avut probleme cu el vara pe caldurile alea insuportabile? Poti sta la semafor fara grija 2-3-4 min pe 50-60 de grade la nivelul solului? Cum se comporta? As prefera GS 500 in fata hondei din motive subiective...cum ar fi ca arata mai bine, este mai simplu ( merg pe principiul : mai putine fire si mai putine componente, mai putine sanse sa se strice :) ) )

 

 

/index.php?showtopic=191418

poate te ajuta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea...sunt pus in fata alegerii intre honda cb 500 si suzuki gs 500 (cred ca varianta F)...Daca sunt posesori de F pe aici vreau sa le pun cateva intrebari cum ar fi :

 

E bun pentru un incepator? (experienta pe motor mica...doar ce am luat permisul)

Ati avut probleme cu el vara pe caldurile alea insuportabile? Poti sta la semafor fara grija 2-3-4 min pe 50-60 de grade la nivelul solului? Cum se comporta? As prefera GS 500 in fata hondei din motive subiective...cum ar fi ca arata mai bine, este mai simplu ( merg pe principiul : mai putine fire si mai putine componente, mai putine sanse sa se strice :)) )

 

salut! in primul rand, felicitari pentru obtinerea permisului.

GSul meu este model carenat, si a suportat ultimele doua veri in bucuresti foarte bine, in trafic zi de zi,cu temperaturi insuportabile. se mai incinge, stand la semafor, sau mergand in coloana/printre masini, dar nu cat sa puna vreo problema. merge foarte bine, mai ales ca se raceste repede daca prinzi 2-300m in care sa-i dai treapta a2-a/3a. personal nu am auzit despre niciun GS caruia sa i se fi calat motorul fiindca a stat la semafor, sau ca a mers la relanti mai multe minute, deci nu iti face griji din aceasta cauza. e o motocicleta rezistenta si nu se strica prea usor. fara apa care sa fiarba, o singura siguranta, mai putine fire, mai putina bataie de cap :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postez citeva fotografii cu cauciucul de 150.

 

subscriu

post-42710-1290766752_thumb.jpg post-42710-1290766764_thumb.jpg

post-42710-1290766781_thumb.jpg post-42710-1290766796_thumb.jpg

post-42710-1290766803_thumb.jpg post-42710-1290767392_thumb.jpg

post-42710-1290766809_thumb.jpg post-42710-1290766815_thumb.jpg

in weekend urmeaza sa-l alerg un pic sa vad cum se comporta, deocamdata ma multumesc cu aspectul :)

Editat de Cipsk4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incredibil !

mi-a fost teama ca o sa atinga bratul de la etrier(unde am cam 3-4mm), dar se pare ca totul functioneaza perfect!

in oras se simte ca e mai stabila pe viraje la viteza mica iar in afara(100-150) mare diferenta nu am simtit, se inclina la fel de usor ca inainte(cu 130). La ochi in schimb diferenta e majora... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dsespre pornire gs-ului la rece :laugh:)))

 

hahahahahha misto ca avea deja 3600 rpm inainte s-o pornesti .... eu cred ca-i vrajeala si mai fusese pornita inainte. :blbl: Oricum testul suprem era sa dai si o tura cu ea :alcy:

oricum a pornit spre deosebire de altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...