Mike06 Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 repet : sper sa nu ai aceasi problema ca mine. pe mine m-a dus pana la 500 e( unii poate zic ca nu merita ,dar inca tin la motorul asta ,iar pt mine a meritat) Piesele au fost noi sau sh? Si ce anume ai luat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 motor second ,dar cu piese bune,mult mai bune ca ale mele si cutie , distributie mai bune ca ale mele... 150 e - acum depinde cum il gasesti. manopera - dat jos motor vechi,desfacut motor vechi+motor nou si combinarea celor doua motoare plus cutie refacuta si montare motor refacut -250 e rectificare chiulasa - vreo 150 ron a mai trebuit ulei nou - si ala undeva la 100 si ceva lei am mai schimbat ceva rulmenti roata spate, si tot asa ... daca luam piese noi ar fi costat mult,plus ca mapopera tot trebuia platita ca este aproape la fel de lucru . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 motor second ,dar cu piese bune,mult mai bune ca ale mele si cutie , distributie mai bune ca ale mele... 150 e - acum depinde cum il gasesti.manopera - dat jos motor vechi,desfacut motor vechi+motor nou si combinarea celor doua motoare plus cutie refacuta si montare motor refacut -250 e rectificare chiulasa - vreo 150 ron a mai trebuit ulei nou - si ala undeva la 100 si ceva lei am mai schimbat ceva rulmenti roata spate, si tot asa ... daca luam piese noi ar fi costat mult,plus ca mapopera tot trebuia platita ca este aproape la fel de lucru . Ai facut chestia asta in service? Chiulasa ce avea de ai rectificat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 da in service. chiulasa asa au zis cei din service ca trebuie sa o rectific. acum merge bine totul si sper sa ma pot bucura de ea multi km de acum incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 da in service.chiulasa asa au zis cei din service ca trebuie sa o rectific. acum merge bine totul si sper sa ma pot bucura de ea multi km de acum incolo. ce inseamna ca nu aveai destul ulei in motor, mergeai cu el constant sub nivelul de low? sau nici nu se mai vedea pe joja cand luai nivelul [asta daca l-ai verificat la un interval de timp sau km]?din cate stiu, in general GSurile au obiceiul de a manca ulei...eu am schimbat semeringurile[ghidurile] de la supape si se pare ca am scapat de problema,in cea mai mare parte. @lipton, daca era de la pastile, [care s-au auzit si la mine intr-o perioada, de obicei daca plecam fara sa las motorul sa se incalzeasca bine] nu cred ca s-ar mai fi auzit daca cresteai turatia. stiu ca il auzi de obicei numai in ture mici, ca un zanganit de cheie pe ceva metalic. daca intensitatea bataii creste odata cu turatia...pai....ups...o compresie i-ai luat?din cate imi amintesc in manual da minim 8 pe un cilindru si minim 10 pe amandoi. da fum albastru la pornire? cati km are motorul tau? desi cred ca mai mult conteaza felul in care s-a mers decact numarul de km...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 nivelul il verificam constant, dar in ultimul timp manca aprox 1 L ulei intre schimburi.deci eram tot timpul cu nasul la joja . de la service mi s-a zis ca atunci cand s-a bulit motorul, uleiul nu a mai ajuns la unul din cilindri cum trebuie ,apoi a inceput sa bata in lagar,ciudata senzatie caci am patit in mers pe la 140 crezand ca mi s-a desprins vreo carena ,ca asa se auzea. oricum legat de incalzitul motorului... fumam o tigara langa el pana se incalzea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 (editat) ce inseamna ca nu aveai destul ulei in motor, mergeai cu el constant sub nivelul de low? sau nici nu se mai vedea pe joja cand luai nivelul [asta daca l-ai verificat la un interval de timp sau km]?din cate stiu, in general GSurile au obiceiul de a manca ulei...eu am schimbat semeringurile[ghidurile] de la supape si se pare ca am scapat de problema,in cea mai mare parte.@lipton, daca era de la pastile, [care s-au auzit si la mine intr-o perioada, de obicei daca plecam fara sa las motorul sa se incalzeasca bine] nu cred ca s-ar mai fi auzit daca cresteai turatia. stiu ca il auzi de obicei numai in ture mici, ca un zanganit de cheie pe ceva metalic. daca intensitatea bataii creste odata cu turatia...pai....ups...o compresie i-ai luat?din cate imi amintesc in manual da minim 8 pe un cilindru si minim 10 pe amandoi. da fum albastru la pornire? cati km are motorul tau? desi cred ca mai mult conteaza felul in care s-a mers decact numarul de km...bafta Pai...s-o luam cu inceputul: Motorul l-am luat acu vreo 2 ani,la 107.000km(pe ceas scria decat 7.000si-ceva,dar propitarul mi-a spus ca a luat-o de la 0,deci 107.000)in prezent,149.568. N-am desfacut motorul niciodata....doar cand am sincronizat carburile,acum vreo 20.000km.O singura data i-am dat "blana",cand ii pusesc dynojet-uri si cand am pus pinion de atac mai mare cu 2 dinti,si filtru de aer K&N.In rest,rareori depaseam 120,dar de foarte multe ori,mergeam cu el pe la 6-7-8.000 pana ajungeam intr-a 6-a. A inceput sa zdrangane acum 1.000km,usor usor,a zis prima data ca e de la schimbul de ulei.Am schimbat uleiul(motul 300V) A diminuat foarte putin zgomotul.Si pana acum tot se accentueaza.Nu prea stiu ce sa fac,as vrea sa desfac motorul(cu ocazia asta,un Rk,segmenti,pistoane,bolturi,cuzineti,rulmenti,simeringuri,etc,noi) dar n-am unde,la cine,cu cine. Am experienta necesara de al desface,dar n-am scule(am un set de chei 8-24,si 2 surubelnite,si un set de imbusuri) ce naiba fac cu ele? Daca as gasii un mecanic,care sa ma ajute,l-as desface imediat. CULMEA,al meu e nesimtit,daca bag ulei REPSOL,il mananca in nici macar 400km(TOT!,mi s-a aprins lampa de ulei din bord,si pute ingrozitor daca il pornesc si il las pe loc la relanti putin) I-am bagat MOBIL1,manca foarte putin(mai putin de 200ml la 1.000km) ,si cand am bagat MOTUL,n-a mai mancat absolut deloc!(si verificam uleiul din 500 in 500,daca nu chiar mai des. Editat Noiembrie 14, 2010 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 LICITATIE este vorba de un suzuki GS 500 , an de fabricatie 2006 inmatriculata, schimbat ulei, placutze fata/spate, xenon, rulmenti jug, ghidon de cros pt o pozitie mai aplecata(ala original nu imi place nici sa ma bati) cauciucuri 75% motoreta a fost desfacuta bucati si reconstruita total fiecare piesa primind tratamentul necesar(spalare/gresare) toate operatiunile astea au fost facute acum vreo luna jumate-doua tinp in care m-am dat eu cu motoreta... asadar, licitatia incepe de la 1600euro in sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Salut! Am tot intrebat de cauciucuri mai late, daca se potrivesc etc. Am bagat de 150 cu 70 si merge perfect, intre pirghia frana spate si cauciuc raman vreo 5 mm. 110 cu 70 fata si 150 cu 70 spate. Sta bine in curbe nu subvireaza sau alte chestii care sa afecteze ciclistica, viteza nu a suferit cu nimic, am bagat un 140 km/h si nu se simte vreo schimbare. Asa ca se poate, la rar schimb cu 130 pe spate. Asfalt curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brow Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Salut! Am tot intrebat de cauciucuri mai late, daca se potrivesc etc. Am bagat de 150 cu 70 si merge perfect, intre pirghia frana spate si cauciuc raman vreo 5 mm. 110 cu 70 fata si 150 cu 70 spate. Sta bine in curbe nu subvireaza sau alte chestii care sa afecteze ciclistica, viteza nu a suferit cu nimic, am bagat un 140 km/h si nu se simte vreo schimbare. Asa ca se poate, la rar schimb cu 130 pe spate. Asfalt curat! Salut, Ai schimbat cumva si janta sau ai folosit-o tot pe cea de GS? Ma batea si pe mine gandul sa ii pun de 160 pe janta de RF600 insa daca la 150 ramane asa mica distanta intre cauciuc si parghie cred ca ma opresc si eu tot la 150. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 cauciuc de 150 merge (poate ne dai niste poze... de la spate.. ) cauciuc de 160+janta+modificari. si nu uita de RAR. pastreaza roata veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Pe janta normala. Normal pastrez si pe ala vechi care de fapt e nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 motoreta a fost desfacuta bucati si reconstruita total fiecare piesa primind tratamentul necesar(spalare/gresare) a uitat sa mai puna carenele. eu zic ca motoreta e GS500F vanduta dezbracata.... si nici nu zice. ca a facut omu oleaca "tunning" si ingrijit-o? e foarte frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 a uitat sa mai puna carenele. eu zic ca motoreta e GS500F vanduta dezbracata.... si nici nu zice. ca a facut omu oleaca "tunning" si ingrijit-o? e foarte frumos! ai ceva cu felul in care imi promovez motoreta sau e doar carcoteala chioara de plictis la birou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) neah... stati ca stiu una mai buna Vine GS 500 E 2007 [al meu] in tara cu actele in felul in care nu e precizat nici E nici F doar GS 500 in cartea lui, merg la RAR si imi dau astia CIV si talon cu GS 500 F... intreb de ce? Spun ca nu e bine! Imi zic acolo in felul urmator: lasa ca nu e nici o diferenta oricum si ca e complicat si ca dureaza foarte mult pana sa modifice si asa a venit din bucuresti si asa mai departe.... astfel eu am un F naked Sunt curios ce se intampla, daca incerc sa il vand o sa am belele parca vad, cu "expertii in ale motoarelor". Editat Noiembrie 19, 2010 de dedics Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 (editat) Salut! Am tot intrebat de cauciucuri mai late, daca se potrivesc etc. Am bagat de 150 cu 70 si merge perfect, intre pirghia frana spate si cauciuc raman vreo 5 mm. 110 cu 70 fata si 150 cu 70 spate. Sta bine in curbe nu subvireaza sau alte chestii care sa afecteze ciclistica, viteza nu a suferit cu nimic, am bagat un 140 km/h si nu se simte vreo schimbare. Asa ca se poate, la rar schimb cu 130 pe spate. Asfalt curat! salut! vroiam sa-ti cer o parere in legatura cu guma spate de 150 eu pe gs-ul meu am avut doar 130 si mai tot timpul am mers cu pasager si multe (chiar foarte multe) bagaje. vroiam sa te intreb daca ai observat vreo diferenta majora in curbe stranse sau viteza peste 100-120km/h ? cauciucul sta ok pe janta? "intre pirghia frana spate si cauciuc raman vreo 5 mm." exista vreo sansa sa "fuga" anvelopa de pe janta si sa atinga aparatoarea de lant si/sau bratul de la etrier? ar fi mai intelept sa pun unul de 140? poti pune cateva poze cu noul tau cauciuc de 150 ? al meu cauciuc e terminat si-a dat duhul intr-o plimbare de 140km Urluia-Ion Corvin-Rasova-Dunarea unde am si facut pana. noroc ca am avut kitul de pana de pe louis si un compresor la indemana, in 5-10 minute eram iar pe suzi Editat Noiembrie 21, 2010 de Cipsk4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Salut, ma scuzi dar fotografii inca nu am facut, eu am mers cu 140 -150 km/h, in viraje sta bine, este ok la toate capitolele. Am facut vreo 300 km cu asta de 150 si nici o diferenta si eu ma gindeam ca sare de pe janta, draci nici vorba. Cit despre pasager, eu nu am mers cu om dupa mine, dar de preferat sa fie de 70 ca daca bagi de 80 se schimba treaba mult, atinge in aripa interioara. Recomand 130 70 17 conform cartii dar pentu ochi se poate baga 150 70 17. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Salut la toata lumea...sunt pus in fata alegerii intre honda cb 500 si suzuki gs 500 (cred ca varianta F)...Daca sunt posesori de F pe aici vreau sa le pun cateva intrebari cum ar fi : E bun pentru un incepator? (experienta pe motor mica...doar ce am luat permisul) Ati avut probleme cu el vara pe caldurile alea insuportabile? Poti sta la semafor fara grija 2-3-4 min pe 50-60 de grade la nivelul solului? Cum se comporta? As prefera GS 500 in fata hondei din motive subiective...cum ar fi ca arata mai bine, este mai simplu ( merg pe principiul : mai putine fire si mai putine componente, mai putine sanse sa se strice ) ) /index.php?showtopic=191418 poate te ajuta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Postez citeva fotografii cu cauciucul de 150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Salut la toata lumea...sunt pus in fata alegerii intre honda cb 500 si suzuki gs 500 (cred ca varianta F)...Daca sunt posesori de F pe aici vreau sa le pun cateva intrebari cum ar fi : E bun pentru un incepator? (experienta pe motor mica...doar ce am luat permisul) Ati avut probleme cu el vara pe caldurile alea insuportabile? Poti sta la semafor fara grija 2-3-4 min pe 50-60 de grade la nivelul solului? Cum se comporta? As prefera GS 500 in fata hondei din motive subiective...cum ar fi ca arata mai bine, este mai simplu ( merg pe principiul : mai putine fire si mai putine componente, mai putine sanse sa se strice ) ) salut! in primul rand, felicitari pentru obtinerea permisului. GSul meu este model carenat, si a suportat ultimele doua veri in bucuresti foarte bine, in trafic zi de zi,cu temperaturi insuportabile. se mai incinge, stand la semafor, sau mergand in coloana/printre masini, dar nu cat sa puna vreo problema. merge foarte bine, mai ales ca se raceste repede daca prinzi 2-300m in care sa-i dai treapta a2-a/3a. personal nu am auzit despre niciun GS caruia sa i se fi calat motorul fiindca a stat la semafor, sau ca a mers la relanti mai multe minute, deci nu iti face griji din aceasta cauza. e o motocicleta rezistenta si nu se strica prea usor. fara apa care sa fiarba, o singura siguranta, mai putine fire, mai putina bataie de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) Postez citeva fotografii cu cauciucul de 150. subscriu in weekend urmeaza sa-l alerg un pic sa vad cum se comporta, deocamdata ma multumesc cu aspectul Editat Noiembrie 26, 2010 de Cipsk4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Ei, cum merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 incredibil ! mi-a fost teama ca o sa atinga bratul de la etrier(unde am cam 3-4mm), dar se pare ca totul functioneaza perfect! in oras se simte ca e mai stabila pe viraje la viteza mica iar in afara(100-150) mare diferenta nu am simtit, se inclina la fel de usor ca inainte(cu 130). La ochi in schimb diferenta e majora... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 dsespre pornire gs-ului la rece ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 dsespre pornire gs-ului la rece ))) hahahahahha misto ca avea deja 3600 rpm inainte s-o pornesti .... eu cred ca-i vrajeala si mai fusese pornita inainte. Oricum testul suprem era sa dai si o tura cu ea oricum a pornit spre deosebire de altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.