Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

salut, mai am o problema, mi-am reconditionat rezervorul ( inlaturat rugina, indreptat, alamit, vopsit) shi garnitura pe care o avea sub el ( un fel de furtun lung de vreo juma de metru taiat pe jumatate longitudinal) pusa pe acel cant al rezervorului era intarita shi am aruncat-o. de unde fac rost de alta? trebuie neaaparat sa pun o astfel de garnitura? sau pot shi fara? sau ash putea sa incerc sa improvizez ceva gen un furtun taiat pe jumate kt sa se potriveasca? astept raspunsuri, sfaturi idei, poate cineva a mai intalnit povestea asta. multumesc

in principiu, din cate am observat eu, daca nu pui garnitura aia risti sa-ti zgarii cadrul! dar cred ca poti folosi un furtun sau "camasa" de la un cablu electric mai gros taiat pe lungime ..altceva nu stiu sa-ti zic. Acum vin si eu cu o intrebare: A incercat cineva sa-si faca crashbar homemade?(unul nou de pe louis mi se pare prea scump), daca da, ne poate ajuta cu ceva detalii gen: cum a indoit bara?(diametru?), a schimbat prezoanele? ce model de crashbar e mai ok?etc.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am realizat unul si vreau sa mai realizez inca unul pt gs si unul pt cbx 650.nu am poze , cel care l-am realizat ara ca cel de fabrica dupa aceleasi dimensiuni , vopsit electrostatic . curburile barei le-am realizat la masina de indoit iar teava avea diametrul 22-24 nu mai stiu exact dar cam asa.prinderile tot pe aceleasi prezoane ale motorului sunt de ajuns.

Editat de florescu_sebastian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva idee de unde pot lua un amortizor spate pentru un GS 500 F din 2005 la un pret rezonabil ?

 

daca vrei, eu am unul de bandit de 600, amortizor pe care l-am avut pe GS cativa ani cu un kit de coborare. Dar pe care l-am schimbat pentru ca mi se parea prea moale iar la ce bagaje pun eu pe mobra dadeam cu toba in asfalt :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!, ieri am pus motocicleta jos, nu am cazut, mai degraba o neatentzie stupida din partea mea, am scapat-o de pe cric (knd o dadeam jos) era o mica panta etc, mai degraba am ashezat-o jos. problema e k dupa ce am ridicat-o, am observat la locul faptei o balta km de 20 cm raza, de benzina. am verificat motoru shi nu curgea de nicaieri dar totushi era ud. nu mi-am dat seama de unde putea sa curga, era intuneric, iar a 2-a zi era uscat. spunetzi-mi va rog cine shtie dak e normal sa curga, de unde a curs, daca ar trebui sa fac ceva in privintza asta. precizez k din rezervor nu avea cum pt k abea a fost reconditzionat.

Astept ajutor....multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma prea pricep la pertea electrica si am urmatoarea dilema: cat pot sa suprasolicit instalatia electrica cu alti consumatori? (de exemplu un proiector de 55 w merge montat fara sa stric ceva? dar doua?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema e k dupa ce am ridicat-o, am observat la locul faptei o balta km de 20 cm raza, de benzina. am verificat motoru shi nu curgea de nicaieri dar totushi era ud. spunetzi-mi va rog cine shtie dak e normal sa curga, de unde a curs, daca ar trebui sa fac ceva in privintza asta. precizez k din rezervor nu avea cum pt k abea a fost reconditzionat.

de regula daca mobra este culcata sunt sanse mari sa curga benzina de la preaplinul de la carburatoare (si e normal) ori pe la buson daca sta mai mult timp (in functie si de cata benzina ai in ea) dar in cazul tau avand in vedere ca rezervorul e proaspat reconditionat....cine stie? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma prea pricep la pertea electrica si am urmatoarea dilema: cat pot sa suprasolicit instalatia electrica cu alti consumatori? (de exemplu un proiector de 55 w merge montat fara sa stric ceva? dar doua?)

Alternatorul de GS produce 235W/8000rpm. Poti monta un proiector fara sa strici nimic, important este la ce turatie folosesti motorul pentru ca altfel o sa mergi mai mult pe baterie si in scurt timp o sa o descarci complet. Cu doua proiectoare ai fi la limita zic eu, iar probabil daca ai comuta si faza lunga sigur ai arde siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alternatorul de GS produce 235W/8000rpm. Poti monta un proiector fara sa strici nimic, important este la ce turatie folosesti motorul pentru ca altfel o sa mergi mai mult pe baterie si in scurt timp o sa o descarci complet. Cu doua proiectoare ai fi la limita zic eu, iar probabil daca ai comuta si faza lunga sigur ai arde siguranta.

 

 

Senchiu foarte tare pentru informatie. Si eu inclinam pentru solutia cu doar un proiector. Din pacate farul meu are personalitate proprie si se incapataneaza sa lumineze in mintile lui...Am mai redus din consumul normal inlocuind cateva becuri cu leduri (vorbesc aici de becul de pozitiedin far, becurile de la ceasuri si martorii luminosi din bord) Intentionez sa pun si un stop de frana eventual si semnalizatoare tot cu leduri. Probabil o sa fie suficient pentru un proiector care sa functioneze in paralel ori cu faza scurta(care foloseste un bec de 55W) ori cu faza lunga (tot 55W)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt ideea cu benzina cursa din mobra.

 

ink o dilema. in frana de motor motocicleta nu decelereaza constant, la relanti cam vibreaza (palpaie shi becurile de la vitezometru), iar turometru se cam joaca intre 900 rot/min shi 1500 rot/min, penduleaza asha rapid, cam ca la o dacie 1310 din 96. trebuie sa-mi fac o sincronizare a carburatoarelor? cam cat m-ar costa? unde ash putea sa fac asta? daca nu fac sincronizarea asta risc ceva mai serios? sau doar o vibratzie enervanta sub mine.

 

astept sugestii, si va multumesc pt ca ma suportatzi ( sunt nou in domeniu shi trbuie sa invatz)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar turometru se cam joaca intre 900 rot/min shi 1500 rot/min, penduleaza asha rapid, cam ca la o dacie 1310 din 96. trebuie sa-mi fac o sincronizare a carburatoarelor? cam cat m-ar costa? unde ash putea sa fac asta? daca nu fac sincronizarea asta risc ceva mai serios? sau doar o vibratzie enervanta sub mine.

-vibratii ai abia pe la 5000 ture in sus cu GS-ul.

-sincronizare+curatare carb poti face in bucuresti la "florin-v", el zice 150ron.

-turatie instabila dupa ce s-a incalzit, poate fi de la alimentare/carburatie, nu strica o revizie. + schimbare bujii. nu risti nimic daca mergi asa, doar ca e deranjant, si consumi aiurea benzina.

un test compresie nu ar strica.

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

Am citit acum ceva vreme pe forum ca s-ar organiza o intrunire de GS(plimbare) pe Transfagarasan.

Stie careva ceva detalii. Se mai face?Cand ? si asa mai departe.

 

Asfalt uscat si atentie la neatentia celorlalti.

BAFTA

 

Salut! Eu am aruncat ideea, astept propuneri pentru data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de exemplu poti comanda prin romimotopiese ce mai ai nevoie. filtru aici. sau kronaumoto.

Ulei, 10W40 moto 4T, ce ai tu chef. D-ala gasesti la benzinarii, sau poti comanda.

 

 

aduc orice pe louis.de, ajung prin posta/curier la tine. mai usor de atat nu se poate. persoane/firme care fac treburi d-astea gasesti destule.

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de exemplu poti comanda prin romimotopiese ce mai ai nevoie. filtru aici. sau kronaumoto.

Ulei, 10W40 moto 4T, ce ai tu chef. D-ala gasesti la benzinarii, sau poti comanda.

 

 

aduc orice pe louis.de, ajung prin posta/curier la tine. mai usor de atat nu se poate. persoane/firme care fac treburi d-astea gasesti destule.

 

multumesc pentru raspunsuri

 

am pus intrebarea nu pentru ca mi ar fi greu sa dau un serch pe google .. acum doi ani am cumparat uleiul de la un baiat din giulesti.. prefer sa cumpar de la alti motociclisti decat de la magazin unde adaosul nu este intotdeuna justificat.

Mesaj completat

In ideea in care aveti putin timp sa mi raspundeti nu reusesc sa-mi pornesc motocicleta:

 

se da:

-motocicleta nu a mai fost pornita din septembrie 2010.

-incarcat bateria la redresor de sambata pana duminica

-am dat la automat pana am consumat bateria - aprox 5min in reprize

-am desfacut bujiile, sters, curatat - in afara de putina benzina pe ele nu am observat nimic special.

 

se cere:

- cum imi pornesc motocicleta

 

se intelege ca o sa incarc iar bateria pentru weekendul viitor.

 

Astept cu interes ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...