Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

salut! daca este in stare de functionare, cu acte, cu tot tacamu, de ce sa-l dezmembrezi? gs 500 e o motocicleta buna pe mai multe planuri (incepatori, consum redus, ieftin la intretinere etc). daca vrei sa scapi de el macar vinde-l mai departe sa-ti scoti ceva in plus si sa faci un alt om fericit. parerea mea. oricum, si daca-l dezmembrezi si daca-l vinzi sa ne dai de stire ce, cum si la ce bani, poate gasesti lume interesata. noroc!

Cind esti obisnuit cu ceva mai mare, e cam greu sa cobori la ceva mic.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cind esti obisnuit cu ceva mai mare, e cam greu sa cobori la ceva mic.

 

 

 

Petrica,gs-u e gs! asa ca pune mana si dezmembreaza-l :P ,glumesc...

 

Merge si arata destul de bine...dar numai tu stii in ce stare e(mai aprofundat decat noi,cei din fata calculatorului).

 

oricum daca il dezmembrezi,ma abonez pentru motor! al meu si-a luat la revedere de la pornire definitiv...asteptam momentul de mult!

 

off topic=P.S: jupiteru meu inca merge impecabil cu ambielajele de la tine,si are vreo 2,500 de kilometrii!!!Multumiri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

O sa-i fac citeva poze ptr vinzare, daca nu se vinde o s-o dezmebrez.

 

O sa-i fac citeva poze ptr vinzare, daca nu se vinde o s-o dezmebrez.

/index.php?/topic/661153-vind-suzuki-gs-500-an-93%26-8217%3B-800-e-discutabil/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un pret pentru gs-ul acesta negru se poate spune? daca nu aici, astept un pm macar, mulumesc!

 

Vad ca ai gasit linkul, as vrea si un maxiscuter peel/index.php?/topic/661153-vind-suzuki-gs-500-an-93%26-8217%3B-800-e-discutabil/

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

A venit vremea sa o vand si eu pe Suza. Dupa mai bine de 2 ani, timp in care nu am profitat din plin de ea :), ma vad nevoit sa o vand.

 

Pt cine e interesat, am postat anuntul aici: /index.php?/topic/661406-vand-suzuki-gs500e-an-fabricatie-2002/

 

O vara fumoasa si fara probleme, tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog mult, daca are cineva putin timp sa-mi spuna si mie pasii de urmat pentru schimbarea uleiului si a filtrului de ulei. Sunt incepator, motiv pt care nu stiu ce trebuie sa desfac pentru ca uleiul sa se scurga in totalitate, cum scot filtrul de ulei etc. Va multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie de:

- o cheie tubulara de 17 (pentru a desface surubul din fig 8.4) si una de 10 (pentru cele 3 suruburi din fig 8.5a). O cheie ca-n figura 8.5a este perfecta.

- Manusi chirugicale (sa nu te mocirlesti, ca sigur o sa ajunga juma de ulei pe tine)

- O tava care sa o asezi sub moto, de aprox 40cm, sa acopere caderea de ulei din zona filtrului cat si cea din zona surubului de scurgere. Poti folosi si o sticla de plastic de 5L la care decupezi o laterala, dar lasi dopul inchis.

 

0) motorul sa fie cald: ori pornesti 2-3 minute cat sa ajunga macar la 30-40 grade(), ori astepti sa se raceasca, daca ai fost in plimbare cu ea. Atentie sa nu fie fierbinte. Cu siguranta vei atinge partile metalice sau va curge ulei pe tine si nu vrei sa faci fripturica.

1) desfaci capacul din figura 8.3 (este cel prin care verifici nivelul de ulei si locul prin care vei pune uleiul nou)

2) desfaci surubul de scurgere fig 8.4a, aflat sub motor, fix inainte se se uneasca tevile de evacuare. Ai grija cand il desfaci sa nu-l pierzi in tava de ulei. O sa curga ulei ca in 8.4b. Astepti pana se goleste.

3) desfaci cele 3 suruburi din figura 8.5a. ai grija ca acel capac are un arc in spate (fig 8.7d), si-l va impinge catre tine. Le poti slabi pe toate 3 simultat, fara sa desfaci complet, cat sa se mai scurga din ulei. cand se linisteste scurgerea, desfaci complet. Uleiul nu se va scurge complet. mai ramane undeva la 200ml. nu ai cum sa-l scoti pe tot, doar daca desfaci motorul, ceea ce nu vrei si nu are sens.

4) faci si tu curatenie pe langa zona filtrului

5) pui in filtrul nou putin ulei si il pozitionezi spre montare. nu uita de arc si de garnitura (fig 8.7c). pe garnitura poti da cu putin ulei...

6) pui la loc surubul de scurgere (cel de dedesupt). ar trebui sa ai si o garnitura (din metal) buna acolo. ai grija cat de tare strangi, sa nu fortezi. Daca ai cheie dinamometrica iti trebuie cam 20-25Nm.

7) pui ulei, max 2.9L

 

------------------

Am urcat si un manual pentru GS500 poate iti este util si pentru alte operatiuni. Procedura de schimb ulei e descrisa in capitolul 1.

 

Succes!

 

------------------

Daca esti din bucuresti, iti recomand sa mergi undeva sa fie vazuta/inspectata: curatare lant-pinioane, carburatoare, bujii, placute frane, lichid frana, furtune...etc. chestii care s-ar putea sa nu stii sa te uiti dupa ele. Macar acum la inceput, pana ajungi sa-ti cunosti motocicleta si ce nevoi are.

post-34332-0-65510700-1305097482_thumb.jpg

post-34332-0-47155400-1305097697_thumb.jpg

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult fratica, citind tot ceea ce mi-ai scris si vazand si pozele mi-am data seama cum sta treaba cu schimbatul uleiului. Asa o sa fac o sa o fac sa treaca si pe la service, dar mai intai tre sa o aduc din Ardeal, lucru care se va intampla la inceputul lunii viitoare. Poate imi poti recomanda si un service bun pt ca tot luna viitoare tre sa ii fac si verificarea la ITP.

Merci mult, inca o data!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult fratica, citind tot ceea ce mi-ai scris si vazand si pozele mi-am data seama cum sta treaba cu schimbatul uleiului. Asa o sa fac o sa o fac sa treaca si pe la service, dar mai intai tre sa o aduc din Ardeal, lucru care se va intampla la inceputul lunii viitoare. Poate imi poti recomanda si un service bun pt ca tot luna viitoare tre sa ii fac si verificarea la ITP.

Merci mult, inca o data!!!

 

Mai bine ca tine nu iti face niciun service schimbul de ulei. Tu ai timp sa o lasi sa se scurga uleiul cat vrei ei nu prea. In afara de ulei nu prea mai ai ce sa verifici la GS. Doar filtrul de aer, placute de frana( + schimbat lichid de frana daca e cazul ) si carburatoarele(curatat si sincronizat).Astea asa in mare ca mai sunt si altele dar deja implica costuri mai mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Cumpar un set de placi de ambreiaj (cele cu ferodou, nu cele metalice)second hand, pentru Suzuki GS 500.

 

Daca cineva are placi noi la pret bun/foarte bun :) , il rog sa ma anunte.

 

Contact pe PM sau telefon: 0721 923 521

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Cumpar un set de placi de ambreiaj (cele cu ferodou, nu cele metalice)second hand, pentru Suzuki GS 500.

 

Daca cineva are placi noi la pret bun/foarte bun :) , il rog sa ma anunte.

 

Contact pe PM sau telefon: 0721 923 521

 

Multumesc!

 

intreaba-l pe Thomas mi se pare ca avea un set nou nout luat de pe louis. poate ai noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare o șa de gs500 de dupa 2003? Sau unde pot gasi una la pret decent. Nu conteaza in ce stare este. Vreau sa o modific pentru confortul pasagerului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]da la buton si parca nu vrea sa plece electromotorul sa invarta...se aude un tzacanit de o intensitate mica si atat...Cateodata porneste fara probleme iar cateodata te rogi de ea sau te rogi de cineva sa te impinga [...]

Vezi aici: /index.php?/topic/662047-cine-repara-un-electromotor/page__view__findpost__p__2851615

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca nu vrea sa plece electromotorul sa invarta...se aude un tzacanit de o intensitate mica si atat...Cateodata porneste fara probleme iar cateodata te rogi de ea sau te rogi de cineva sa te impinga.

bateria!

Faptul ca porneste impinsa, inseamna ca are probleme doar cu pornirea electrica. Cand nu mai pleaca de la buton, luminile mai functioneaza? sau sunt blegi?

Apoi, daca pornirea "fara probleme" inseamna dupa o mica deplasare, fara sa stea pe mult pe loc, sau cu motorul cald inseamna ca bateria nu mai are putere. Necesita baterie noua si atat. Mai verifica si contactul la bornele bateriei (sub sa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt curios cam care ar fi viteza maximă pe care o poate prinde un gs 500 din 95, fara parbriz. Decat sa incerc mai bine intreb aici, mi se pare mai inteligent asa, deocamdata. Eu i-am dat 140 vreo 3 secunde la o iesire scurta in afara bucurestiului, cu pasager. Mai vreau sa stiu daca influenteaza cu ceva benzina de 98, daca e bine sau nu sa bag de 98.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man,al meu a luat 200 si umpic(ce-i drept,cu multe prostii puse pe el,filtru k&n sport,dynojet-uri stage 3 si evacuare sport,marca VSC) si ia in continuare fara probleme,dar altele nu sar de 170.Si oricum,daca mergi cu viteza de croaziera peste 140,motoru nu prea se simte bine,si daca in general mergi cu motorul sub 5.000rpm,gradul de uzura este mai mare.

Benzina,pentru ca este pe carburatie,iti recomand sa bagi normala(95 sau cat naiba e),celelalte sunt mult mai volatile si mai aditivate,sunt bune pentru vitezane si alte avioane d'astea...

 

Numai bine!

Editat de lipton_gs5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare (din nou)! am observat ca daca urc suza pe cricul central, pornesc motorul, cuplez viteza I, lantul sare de sus in jos ca naiba. Merge drept vreo 2 secunde dupaia sare in sus, mai merge 3-4 secunde iar sare, iar merge drept si tot asa. Am vazut un tutorial cum sa intind lantul (cum sa trag roata mai in spate) si nu pare deloc mare inginerie. Acum spuneti-mi voi, ce probleme as putea provoca in urma unei intinderi prea mari, prea mici, sau ce tampenii as putea sa fac, cam care ar fii jocul maxim pe care trebuie sa-l aiba lantul (in sus) de la pozitia normala, dupa ce-l intind. Sunt binevenite evident si alte sfaturi, atentionari sau idei, ca nu as vrea sa fac vreo boacana.

 

Va multumesc si astept ajutorul vostru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare (din nou)! am observat ca daca urc suza pe cricul central, pornesc motorul, cuplez viteza I, lantul sare de sus in jos ca naiba. Merge drept vreo 2 secunde dupaia sare in sus, mai merge 3-4 secunde iar sare, iar merge drept si tot asa. Am vazut un tutorial cum sa intind lantul (cum sa trag roata mai in spate) si nu pare deloc mare inginerie. Acum spuneti-mi voi, ce probleme as putea provoca in urma unei intinderi prea mari, prea mici, sau ce tampenii as putea sa fac, cam care ar fii jocul maxim pe care trebuie sa-l aiba lantul (in sus) de la pozitia normala, dupa ce-l intind. Sunt binevenite evident si alte sfaturi, atentionari sau idei, ca nu as vrea sa fac vreo boacana.

 

Va multumesc si astept ajutorul vostru.

 

 

In cazul tau ai lantul uzat pe anumite portiuni. Daca doresti o intindere de lant poti trece pe la mine la garaj si ti-l voi face eu fara niciun fel de cost. Am sa iti explic si cum se face si cand trebuie sa schimbi un lant si cum sa -l intretii.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...