Cipsk4 Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 salut, mai am o problema, mi-am reconditionat rezervorul ( inlaturat rugina, indreptat, alamit, vopsit) shi garnitura pe care o avea sub el ( un fel de furtun lung de vreo juma de metru taiat pe jumatate longitudinal) pusa pe acel cant al rezervorului era intarita shi am aruncat-o. de unde fac rost de alta? trebuie neaaparat sa pun o astfel de garnitura? sau pot shi fara? sau ash putea sa incerc sa improvizez ceva gen un furtun taiat pe jumate kt sa se potriveasca? astept raspunsuri, sfaturi idei, poate cineva a mai intalnit povestea asta. multumesc in principiu, din cate am observat eu, daca nu pui garnitura aia risti sa-ti zgarii cadrul! dar cred ca poti folosi un furtun sau "camasa" de la un cablu electric mai gros taiat pe lungime ..altceva nu stiu sa-ti zic. Acum vin si eu cu o intrebare: A incercat cineva sa-si faca crashbar homemade?(unul nou de pe louis mi se pare prea scump), daca da, ne poate ajuta cu ceva detalii gen: cum a indoit bara?(diametru?), a schimbat prezoanele? ce model de crashbar e mai ok?etc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florescu_sebastian Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 (editat) eu am realizat unul si vreau sa mai realizez inca unul pt gs si unul pt cbx 650.nu am poze , cel care l-am realizat ara ca cel de fabrica dupa aceleasi dimensiuni , vopsit electrostatic . curburile barei le-am realizat la masina de indoit iar teava avea diametrul 22-24 nu mai stiu exact dar cam asa.prinderile tot pe aceleasi prezoane ale motorului sunt de ajuns. Editat Martie 11, 2011 de florescu_sebastian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Salut, are cineva idee de unde pot lua un amortizor spate pentru un GS 500 F din 2005 la un pret rezonabil ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Salut, are cineva idee de unde pot lua un amortizor spate pentru un GS 500 F din 2005 la un pret rezonabil ? daca vrei, eu am unul de bandit de 600, amortizor pe care l-am avut pe GS cativa ani cu un kit de coborare. Dar pe care l-am schimbat pentru ca mi se parea prea moale iar la ce bagaje pun eu pe mobra dadeam cu toba in asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 @Cipsk4 -multumesc, dar am rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 salut!, ieri am pus motocicleta jos, nu am cazut, mai degraba o neatentzie stupida din partea mea, am scapat-o de pe cric (knd o dadeam jos) era o mica panta etc, mai degraba am ashezat-o jos. problema e k dupa ce am ridicat-o, am observat la locul faptei o balta km de 20 cm raza, de benzina. am verificat motoru shi nu curgea de nicaieri dar totushi era ud. nu mi-am dat seama de unde putea sa curga, era intuneric, iar a 2-a zi era uscat. spunetzi-mi va rog cine shtie dak e normal sa curga, de unde a curs, daca ar trebui sa fac ceva in privintza asta. precizez k din rezervor nu avea cum pt k abea a fost reconditzionat. Astept ajutor....multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Nu ma prea pricep la pertea electrica si am urmatoarea dilema: cat pot sa suprasolicit instalatia electrica cu alti consumatori? (de exemplu un proiector de 55 w merge montat fara sa stric ceva? dar doua?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 problema e k dupa ce am ridicat-o, am observat la locul faptei o balta km de 20 cm raza, de benzina. am verificat motoru shi nu curgea de nicaieri dar totushi era ud. spunetzi-mi va rog cine shtie dak e normal sa curga, de unde a curs, daca ar trebui sa fac ceva in privintza asta. precizez k din rezervor nu avea cum pt k abea a fost reconditzionat. de regula daca mobra este culcata sunt sanse mari sa curga benzina de la preaplinul de la carburatoare (si e normal) ori pe la buson daca sta mai mult timp (in functie si de cata benzina ai in ea) dar in cazul tau avand in vedere ca rezervorul e proaspat reconditionat....cine stie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Nu ma prea pricep la pertea electrica si am urmatoarea dilema: cat pot sa suprasolicit instalatia electrica cu alti consumatori? (de exemplu un proiector de 55 w merge montat fara sa stric ceva? dar doua?) Alternatorul de GS produce 235W/8000rpm. Poti monta un proiector fara sa strici nimic, important este la ce turatie folosesti motorul pentru ca altfel o sa mergi mai mult pe baterie si in scurt timp o sa o descarci complet. Cu doua proiectoare ai fi la limita zic eu, iar probabil daca ai comuta si faza lunga sigur ai arde siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangeorzanpaul Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Salutare la toata lumea. Am citit acum ceva vreme pe forum ca s-ar organiza o intrunire de GS(plimbare) pe Transfagarasan. Stie careva ceva detalii. Se mai face?Cand ? si asa mai departe. Asfalt uscat si atentie la neatentia celorlalti. BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Alternatorul de GS produce 235W/8000rpm. Poti monta un proiector fara sa strici nimic, important este la ce turatie folosesti motorul pentru ca altfel o sa mergi mai mult pe baterie si in scurt timp o sa o descarci complet. Cu doua proiectoare ai fi la limita zic eu, iar probabil daca ai comuta si faza lunga sigur ai arde siguranta. Senchiu foarte tare pentru informatie. Si eu inclinam pentru solutia cu doar un proiector. Din pacate farul meu are personalitate proprie si se incapataneaza sa lumineze in mintile lui...Am mai redus din consumul normal inlocuind cateva becuri cu leduri (vorbesc aici de becul de pozitiedin far, becurile de la ceasuri si martorii luminosi din bord) Intentionez sa pun si un stop de frana eventual si semnalizatoare tot cu leduri. Probabil o sa fie suficient pentru un proiector care sa functioneze in paralel ori cu faza scurta(care foloseste un bec de 55W) ori cu faza lunga (tot 55W) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 multumesc pt ideea cu benzina cursa din mobra. ink o dilema. in frana de motor motocicleta nu decelereaza constant, la relanti cam vibreaza (palpaie shi becurile de la vitezometru), iar turometru se cam joaca intre 900 rot/min shi 1500 rot/min, penduleaza asha rapid, cam ca la o dacie 1310 din 96. trebuie sa-mi fac o sincronizare a carburatoarelor? cam cat m-ar costa? unde ash putea sa fac asta? daca nu fac sincronizarea asta risc ceva mai serios? sau doar o vibratzie enervanta sub mine. astept sugestii, si va multumesc pt ca ma suportatzi ( sunt nou in domeniu shi trbuie sa invatz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 (editat) iar turometru se cam joaca intre 900 rot/min shi 1500 rot/min, penduleaza asha rapid, cam ca la o dacie 1310 din 96. trebuie sa-mi fac o sincronizare a carburatoarelor? cam cat m-ar costa? unde ash putea sa fac asta? daca nu fac sincronizarea asta risc ceva mai serios? sau doar o vibratzie enervanta sub mine. -vibratii ai abia pe la 5000 ture in sus cu GS-ul. -sincronizare+curatare carb poti face in bucuresti la "florin-v", el zice 150ron. -turatie instabila dupa ce s-a incalzit, poate fi de la alimentare/carburatie, nu strica o revizie. + schimbare bujii. nu risti nimic daca mergi asa, doar ca e deranjant, si consumi aiurea benzina. un test compresie nu ar strica. Editat Martie 16, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 care dintre noi este aici /index.php?showtopic=639827 B-190-RUN GS rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Salutare la toata lumea.Am citit acum ceva vreme pe forum ca s-ar organiza o intrunire de GS(plimbare) pe Transfagarasan. Stie careva ceva detalii. Se mai face?Cand ? si asa mai departe. Asfalt uscat si atentie la neatentia celorlalti. BAFTA Salut! Eu am aruncat ideea, astept propuneri pentru data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Salut! Eu am aruncat ideea, astept propuneri pentru data. Si eu as fi incantat de o asemenea intalnire...doar ca avand un bebe mic sa vad daca o sa ma pot "invoi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 de plictiseala, mi-am "tunat" unitatea calculatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 vine vara bine-mi pare... dar eu de unde cumpar ulei si filtru pentru GSica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) de exemplu poti comanda prin romimotopiese ce mai ai nevoie. filtru aici. sau kronaumoto. Ulei, 10W40 moto 4T, ce ai tu chef. D-ala gasesti la benzinarii, sau poti comanda. aduc orice pe louis.de, ajung prin posta/curier la tine. mai usor de atat nu se poate. persoane/firme care fac treburi d-astea gasesti destule. Editat Martie 18, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 de exemplu poti comanda prin romimotopiese ce mai ai nevoie. filtru aici. sau kronaumoto.Ulei, 10W40 moto 4T, ce ai tu chef. D-ala gasesti la benzinarii, sau poti comanda. aduc orice pe louis.de, ajung prin posta/curier la tine. mai usor de atat nu se poate. persoane/firme care fac treburi d-astea gasesti destule. multumesc pentru raspunsuri am pus intrebarea nu pentru ca mi ar fi greu sa dau un serch pe google .. acum doi ani am cumparat uleiul de la un baiat din giulesti.. prefer sa cumpar de la alti motociclisti decat de la magazin unde adaosul nu este intotdeuna justificat. Mesaj completat In ideea in care aveti putin timp sa mi raspundeti nu reusesc sa-mi pornesc motocicleta: se da: -motocicleta nu a mai fost pornita din septembrie 2010. -incarcat bateria la redresor de sambata pana duminica -am dat la automat pana am consumat bateria - aprox 5min in reprize -am desfacut bujiile, sters, curatat - in afara de putina benzina pe ele nu am observat nimic special. se cere: - cum imi pornesc motocicleta se intelege ca o sa incarc iar bateria pentru weekendul viitor. Astept cu interes ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 pune-i robinetul de benzina pe PRI inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 pune-i robinetul de benzina pe PRI inainte si agita putin motoreta...asteapta 1-2 minute, trage socul la max, fara acceleratie, apoi o sa porneasca la maxim a 3-a cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 multumesc de sfaturi .. o sa le incerc pe toate, sper sa porneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 vine vara bine-mi pare... dar eu de unde cumpar ulei si filtru pentru GSica? Motul 5100 10W40 cu filtru si manopera inclusa 150 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.