rmg Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Stricate sau rupte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Stii bancu ala cu bilele? una s-a pierdut si una s-a stricat @ontopic: oglinzile originale le-am rupt intr-o parcare iar la celelalte noi, din alea de la Coxaru cu semnalizari, am reusit sa le rup tija . Acum... am observat eu ca daca tai tija la vreo 4-5 cm de oglinda la alea cu semnalizari pot sa o sudez de prinderea de la oglinzile originale, pe care mi le trimite bubucaty maine Sa speram ca iese o lucrare laser Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Fratilor.......cu regret si parere de rau (cam suna a pleonasm) trebuie sa va anunt ca parasesc GRUPUL POSESORILOR DE GS 500........ . Sambata 13 Mai 2006 mi-am vandut mobra.........a fost prima mea iubire in materie de motociclete. A fost tot ceea ce-mi doream...usoara, manevrabila (radeam de baietii cu sportive de 600-900 cand la intoarcerea dintr-o bucata, eu reuseam, ei nu ), consum mic, prietenoasa, si nepretentioasa. Inafara de un schimb de ulei+filtru nu a trebuit sa fac nimic la ea. Nu mi-a facut probleme, nu am fost nevoit sa desfac nici macar un surub la ea.....Insa a trebuit sa ma despart de ea (desi poate inca nu era momentul, chiar acum inainte de intrunirea de la CLUJ), asa ca acum sunt pieton pentru o bucata de vreme. Inca nu stiu ce va fi urmatoarea motocicleta, nu m-am hotarat. Dar sper ca atunci cand banii vor sta cacalau prin buzunarele mele, sa am pe langa altele si o suzy GS 500..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 Daca ar fi sa ma despart de GS-ul meu ..... nu , dar e prea crud, nu pot , nuuuuu!!! acum fiecare cu problemele lui. Eu ma intreb ce poti sa iti iei daca vrei sa faci upgrade , si sa pastrezi avantajele pe care le are GS-ul (consum, fiabilitate, piese ieftine, etc...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 E foarte faina motoreta, da'... si mie mi-ar trebui ceva mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 pacat, road... banii investiti intr'un GS nu prea se pierd, mai bine mai ramaneai cu suzi pana mai strangeai niste bani si faceai direct upgrade. asa... ai banii in buzunar dar te dai cu autobuzu.. Hai ca nu e chiar asa tragic (inafara de despartire). Nu merg cu autobusul, si lucrez la singurul magazin moto din Satu Mare, asa ca mai prind si eu cate o mobra pe care sa o calaresc. De pierdut am pierdut maxim 100 de euro in ea, dupa cum am mai spus nu am avut nimic de inlocuit in ea, decat un schimb de ulei+filtru. Peste vreo 2 sapt poate dau o fuga in Nemtzuzia si-mi aduc ceva, daca nu, am oricand ocazia sa iau alta motocicleta si de aici (ca deh, sunt destule). O sa mai pun ceva banuti si ceva tot gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 Katana cred ca se potriveste cel mai bine pentru un upgrade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul_R1 Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 (editat) Multumesc pentru compasiune....insa nu e chiar asa tregic (inafara de despartire). Nu merg cu autobusul, si lucrez la singurul magazin moto din Satu Mare, asa ca mai prind si eu cate o mobra pe care sa o calaresc. De pierdut am pierdut maxim 100 de euro in ea, dupa cum am mai spus nu am avut nimic de inlocuit in ea, decat un schimb de ulei+filtru. Peste vreo 2 sapt poate dau o fuga in Nemtzuzia si-mi aduc ceva, daca nu, am oricand ocazia sa iau alta motocicleta si de aici (ca deh, sunt destule). O sa mai pun ceva banuti si ceva tot gasesc. Nu mai este alta motocicleta ca GS-ul, simpla, usoara, foarte manevrabila, fiabila, nepretentioasa, piese si consumabile destul de ieftine, consum mai mult decat decent......si lista ar putea continua. Deci upgrade la o alta motocicleta care sa pastreze calitatile GS-ului, eu nu stiu sa existe. Poate tind sa exagerez, dar asta pentru ca mi-a placut enorm de mult. Asfalt uscat, si sper sa vad cat mai multe GS-uri pe soselele patriei. E nah... lasa ca e in maine bune... Inainte de gs-ul tau, tipul avea o jawa de 350... tipul umbla cu bujiile, ceva set de chei shi cu multa sperantza sa nu se strice in buzunar ... Aku a fost foarte multumit ca a ajuns acasa cu ea in BM , dumineca am facut un tur de vreo 300 km in urul Maramuresului ... eu cu moshina ca inca nu am numar pe scula ...dar vine VINERI Stai linishtit ca are tipul grija de el... Numai bine! PS. sper sa ne vedem la cluj Editat Mai 17, 2006 de raulciurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Mai 19, 2006 Share Postat Mai 19, 2006 Salut, nemotorizat incepator vrea sa vi-se alature(vi-se va alatura imediat ce gaseste fierul). scurta intrebare pentru cei care au ~180 la 70kg+ - cit de bine va simtiti pe ea? io urcat, probat, placut, poate putin cam mica, dar nu am mers prea mult. am facut alegerea buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 19, 2006 Share Postat Mai 19, 2006 Depinde ce vrei sa faci cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Mai 19, 2006 Share Postat Mai 19, 2006 Depinde ce vrei sa faci cu ea... sa invat sa merg, sa ma dau prin oras, sa merg prin tara. tot ce poate face un incepator care vrea sa apuce si anul viitor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 19, 2006 Share Postat Mai 19, 2006 atunci este alegerea perfecta! Avantajele nu este cazul sa le mai enumar. Citeste ce s-a spus pana acum despre GS si te vei lamuri. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat Mai 19, 2006 Share Postat Mai 19, 2006 Daca e cineva din Buc si vrea sa-si vanda GS-ul, sa-mi dea un private, ca eu caut unul. Motorul ideal: Sa fie din Buc sau imprejurimi ca vreau sa-l si vad; si sa fie la un pret mai de bugetar, . Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Mai 19, 2006 Share Postat Mai 19, 2006 Daca e cineva din Buc si vrea sa-si vanda GS-ul, sa-mi dea un private, ca eu caut unul. Motorul ideal: Sa fie din Buc sau imprejurimi ca vreau sa-l si vad; si sa fie la un pret mai de bugetar, . Merci. Eu stiu unul, din pacate nu sunt din bucale. Totusi daca vrei sa-l vezi da click la mine pe semnatura, pentru mai multe detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 19, 2006 Share Postat Mai 19, 2006 Salut, nemotorizat incepator vrea sa vi-se alature(vi-se va alatura imediat ce gaseste fierul). scurta intrebare pentru cei care au ~180 la 70kg+ - cit de bine va simtiti pe ea? io urcat, probat, placut, poate putin cam mica, dar nu am mers prea mult. am facut alegerea buna? Alegere f geniala ai facut. Daca ai luat-o deja, bun venit in familia GeSeistilor , daca nu bafta in cautarea fierului. Eu am ~185, si ma descurc f bine pe/cu ea. Ar merge o idee mai mare insa e ok si asa. Kile am vreo 65 si zboara cu mine. Faza geniala e ca nu am gasit guma spate ca cea prescrisa de fabrica (130/70/17). Am gasit SH la 600 de mii un Michelin bun dar e 140/80/17. Consecinte: spate mult mai ridicat (desi diferenta e doar de la 70 la 80 ca si talon) mi se pare mult mai ridicata (peste 1 cm). Si se simte f mult. Plus ca-i ridica curu si arata mai a fighter. Stai mult mai infipt si mai hotarat in sa mai ales la stop (genunchi mai putin indoiti). Dar faza cea mai faina e ca la aceeasi viteza am cam 500 de ture mai putin. Adica inainte nu visam 120 la ora sub 6000 de ture in a 6-a. Acum am 120 si cam 5500 de ture. Cred ca si consuma mai putin la drum lung. Pierderea de cuplu (demaraj) e aproape insesizabila. Si... ultima noutate: Mi-am luat kit de lant DID nou nout si....... nu-mi mai recunosc motoreta. E GENIALA. O iubesc. Un lant dus poate duce la o pierdere de putere de 30 la suta, zic eu. Trage ca nebuna cu lantu nou si merge f f fin si cultivat. Inainte aveam niste reactii la scimbarea de sarcina (inchis/deschis gazu) de zici ca se rupea motoreta (wasn't very fun to ride). Am tras cu dintii de lantu vechi (aveam chiar cateva bucsi puscate sau lipsa, si aproape ca-l puteam lua cu mana de pe foaie) Placute noi, bujii noi, capete de ghidon, alea alea. Mai trebuie un paint job si Scuzati de reclama insa sunt super-fericit si plin de elan azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Mai 19, 2006 Share Postat Mai 19, 2006 Scuzati de reclama insa sunt super-fericit si plin de elan azi. pai asta era ultimul meu dubiu. lasati ca mi-oi gasi si io perechea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Mai 20, 2006 Share Postat Mai 20, 2006 (editat) hello again! ieri am vopsit jentile in negru ca le aveam albe si arata nasol rau,si vroiam sa va intreb la alinierea rotii spate daca e dejuns sa o pun dupa gradatiile de pe furca sau se mai fac si alte shmecherii?voi cum aliniati roata spate?dupa ce o dati jos.Am vazut pe un site cu ceva sfoara o aliniau. ete si o poza cum a iesit cu jentile negre,arata mult mai bine si mai agresiva Editat Mai 20, 2006 de zigggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Mai 20, 2006 Share Postat Mai 20, 2006 hello again! ieri am vopsit jentile in negru ca le aveam albe si arata nasol rau,si vroiam sa va intreb la alinierea rotii spate daca e dejuns sa o pun dupa gradatiile de pe furca sau se mai fac si alte shmecherii?voi cum aliniati roata spate?dupa ce o dati jos.Am vazut pe un site cu ceva sfoara o aliniau. ete si o poza cum a iesit cu jentile negre,arata mult mai bine si mai agresiva Daca te referi la suruburile de intins lantul, de pe bascula spate, da de acolo se alineza roata...vezi sa slabesti intai surubul de la ax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Mai 21, 2006 Share Postat Mai 21, 2006 Stiti careva de unde se poate lua o aprindere electronica de GS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 Am si eu o idee. unul din admini luati putin topicul asta la periat. sunt 66 de pagini(multe lucruri nu mai au relevanta) si este destul de greu sa gasesti raspuns la probleme chiar daca ar fi pe aici si atunci se intreba iar si iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 Am si eu o idee. unul din admini luati putin topicul asta la periat. sunt 66 de pagini(multe lucruri nu mai au relevanta) si este destul de greu sa gasesti raspuns la probleme chiar daca ar fi pe aici si atunci se intreba iar si iar. Topicul asta e monument ! Ar fi ok ce zici tu dar acum serios, cine ar avea timp sa stea shi sa decida ce E shi ce NU E "relevant" !? Decat sa se stearga ceva care e de folos mai bine sa nu se umble la el deloc ! Itzi ia mai mult timp sa navighezi prin tot, dar dak esti intradevar interesat asta nu e o problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Ati fo' careva la Cluj mah? ...ca erau ceva JerSeuri pe 'colo, da' nu vreunu cunoscut de pe aici, sau...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moloko Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 Salut S-a rupt garnitura de la capacul lacasului unde e filtrul de ulei....are careva idee de unde pot sa iau asa ceva? mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 1, 2006 Autor Share Postat Iunie 1, 2006 1. Topicul ramane asa ca sa fie informatia grupata si usor de gasit cat de cat. Dati cu search si veti gasi raspunsuri la neclaritatile voastre 2. La garnituri se folosesc mai nou SPRAY-uri cu pasta cauciucata/siliconica care asigura foarte bine. Din ce am vazut se foloseste pe orice fel de suport metalic, cu conditia sa fie curatat bine. Am vazut asemenea spray-uri la CARREFOUR, CORA, etc. Intrebati si la mecanici auto/moto, ei mai trebuie sa aibe asa ceva. Nota: Operatiunea de mai sus se va repeta de fiecare data cand capacul se va da jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 Buna treaba, asta n-o stiam. Eu azi am dat capacul jos, sa curga si uleiul care a mai ramas prin filtru, am curatat garnitura si l-am pus la loc. O sa caut si io pasta din aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.