GAVROCHE Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 (editat) Ce suruburi treb. Sa desfac sa schimb becul in far, E ? multumesc! Editat Februarie 10, 2016 de GAVROCHE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Sunt 2 suruburi pe lateralele cromate ale farului. Dai jos sticla + reflectorul, bam, ai acces la bec. Treaba de 2 minute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 e interesat cineva de un stop leduri gs?2004 +? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Poti incerca sa il dai si unui posesor de honda hornet 97-98 este identic din cate stiu. Totusi o poza cu el nu cred ca strica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 donez un filtru de aer second dar mai merge un sezon lejer.pt detali in privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Salut tuturor, Am o problema ce pare a fi electrica la GS500 din 2003. Azi dimineata l-am pornit, incalzit vreo cateva minute, cand am dat sa plec, in 2-3 metri mi s-a oprit motorul. Becurile sunt aprinse dar butonul de pornire nu face nimic, nici macar click. Ce as putea verifica mai intai? In afara de senzorul de cric ca deja l-am verificat. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Ma bag un pic: nu cumva ai vreo problema cu switch-ul de la cricul lateral? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Ma bag un pic: nu cumva ai vreo problema cu switch-ul de la cricul lateral? L-am verificat pe moment. Am sa mai vad iar. Chestia e ca deja eram in mers si a picat. » Post actualizat in 25 May 2016 07:30 Salutare, pana la urma problema era de la baterie, era prea slaba, dupa ce am pus-o pe redresor a pornit, e cam pe duca, dupa 2-3 zile de stat ii scade puterea si trebuie reincarcata. Momentam am o baterie de 12 V cu 11 Ah. Este OK daca imi cumpar una de 14-15 Ah? Ar afecta cu ceva? A incercat cineva? As lua pe gel in loc de acid. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 (editat) Vand suzuki gs 500 e, an 1999. 1650E gume 2015, montate in mai 2016 robinetul de benzina cu supapa vacumatica schimbat cu unul nou,original 350 ron placute spate schimbate anul trecut, fata sunt cumparate dar mai merg cele din fabrica kit lant treb. Schimbat sezonul urmator simeringurile de ulei si praf schimbate anul trecut ,originale ulei schimbat de 500 km. topcase doua casti parbriz puig rulmentii pe fata schimbati in luna mai 2016 motorul in toate mintile. tel 0723456705-Gabi. Editat Iunie 20, 2016 de GAVROCHE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiuuu_94 Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 salut ! am un gs 500f si voiam sa stiu exact ce presiune ar trebui sa am in roti mai exact ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skeala Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 2.0 fata si 2.5 spate daca mergi singur, si 2.2 fata si 2.5 spate daca ai pasagera :> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 (editat) Fata 2,25 , spate -solo 2,50 - cu draguta 2,80 ;-)))) Editat Iunie 24, 2016 de GAVROCHE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skeala Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 Sau asa. Scuze de greseala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 (editat) Salutare, se poate ridica spatele din amortizor, exista prelungitor pt. Amortizor? A facut cineva turul Romaniei cu pasager si bagaje pe gs? Editat Iulie 8, 2016 de GAVROCHE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Salutare gs.isti, facand curatenie prin garaj am gasit manerul spate de la fosta mobra, daca va intereseaza pe careva da.ti un mesaj. Pret 50 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zokee Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Salut, am si eu gs500. Bine v-am găsit. '94 - alb cu albastru Superb, voi atașa si niște poze maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Salutare! Am si eu de ceva timp o problema cu trancanitul la motor. Am facut in aprilie revizia completa, inclusiv verificare compresie, supape , pastile, etc. Tot nu am reusit sa rezolv zgomotul din motor, cineva mi-a zis ca ar fi distributia de vina. ( se aude si la relanti si in mers) Astept pareri. Numai bine si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Suna destul de rau insa poate sa fie ceva simplu gen garniturile de la evacuare. Le-ai verificat, etanseaza cum trebuie? Daca nu-s alea cred ca intinzatorul de distributie e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Salut, multumesc de raspuns, gartinurile sunt ok, tot la intinzator ma gandesc si eu, am sa-l duc la service peste o saptamana. Acum mai am si alta chestie, mi-am schimbat becurile din bord si am pus led-uri, totul ok , am desfacut doar becurile si le-am schimbat dar vitezomentrul imi arata aiurea acum cu 20 km/h mai mult si turatiile parca sunt cu 1k mai mult in mers, la relanti e ok. Vreo idee? Cablul de la vitezometru l-am pus exact cum era fara sa-i fac ceva anume. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Ciudat cu cablurile insa n-am nici o idee in afara de sa le desfaci si sa le pui la loc, poate e vreo chichita pe acolo. Turometrul meu nu sta la o anumita turatie nici cand merg constant, e acolo doar orientativ, nu l-am luat vreodata de bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motosticlista Postat Noiembrie 12, 2016 Share Postat Noiembrie 12, 2016 Salut! Din pacate pentru mine, am ramas fara un capat al ghidonului la motocicleta GS500E. Are cineva de vanzare capete de ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AGresiv Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Salutari tuturor. Am achizitionat si eu un gs500e din 92. Si am unele intrebari referitor la el. Cea mai buna intrebare ar fi urmatoarea. Am vrut sa vad cat duce gs.ul pe un drum asfaltat foarte bun fara gropi, denivelari, etc. schimbat treptele normal 4000-4500 ture si in ultima treapa la o viteza de aprohomativ100-120km/h fara a frana sau aplecari, mers in linie dreapta. ma fura din spate. Am inteles k este vorba de "voblaj" care sa fie cauza ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 nu trage stanga/dreapta si la viteze mici? daca mergi cu 50 si iei mainile de pe ghidon ce face? posibil ca roata spate sa fie prost aliniata in cel mai bun caz. Voblajul e cu totu altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AGresiv Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 A » Post actualizat in 12 Jan 2017 11:23 Nu am incercat sa las ghidonul liber. Dar la viteze mici nu am nici o problema. Doar la viteze mari 100km/h sau mai mult. Si se simte partea din spate k si cum s ar ridica de pe asfalt. Nu stiu sa explic exact fenomenul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.