ovidiu_hd Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Salutare! Am si eu un Suzuki GS 500e din 93 si de curand m-a lasat kilometrajul. Am verificat si am constatat ca am nevoie de angrenajul de la roata(melcul). Stiti cumva unde as putea gasi unul second? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 (editat) Incearca pe olx, este un baiat care dezmembreaza un gs 500F. Cred ca se potriveste melcul, chiar daca este alt an. Editat Mai 1, 2015 de COLUMBO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin Chirica Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 salut baietii.,,am vazut pe net niste pantaloni moto w-tech ,ati avut sau probat acest model ? ce stiti despre aceasta firma ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Gasesc un posesor de gs care are un releu regulator ars? Eu am nevoie de cele 2 mufe care care ies din el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Salutare, Am si eu o problema la GS, l-am scos zilele astea de la iernat si am observat ca face niste figuri. Reusesc sa o pornesc numai pe cabluri, apoi ramane ok la relanti dupa ce iau cablurile. Fara cabluri nu am deloc curent cand pun contactul. Bateria arata 12 V cu aparatul pe ea dupa ce porneste cu cablurile,iar cablurile, sta OK la relanti dar cand trag acceleratia imi scade la 7-8 V, bordul si farul se sting si imi scade in turatii. Aveti idee ce poate fi? Bateria dusa sau releul de incarcare? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 In primul rand daca bateria ta are doar 12V clar este descarcata, normal trebuie sa aibe min 12.8V daca este incarcata. Pentru a masura corect incarcarea ai nevoie de o baterie buna (incarcata). Daca lasi cablurile conectate, tot asa se manifesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 In primul rand daca bateria ta are doar 12V clar este descarcata, normal trebuie sa aibe min 12.8V daca este incarcata. Pentru a masura corect incarcarea ai nevoie de o baterie buna (incarcata). Daca lasi cablurile conectate, tot asa se manifesta? Daca las cablurile conectate merge fara probleme totul inclusiv bordul si accelereaza normal. Doar cand le iau atunci face urat. Avand in vedere ca la relanti o tine cat de cat OK fara cabluri, care ar fi motivul scaderii tensiunii la acceleratie? Tot de baterie tine? Tin sa mentionez ca releul de incarcare nu e chiar OK, de anul trecut baga mai putin decat trebuia, nu tin minte exact cat dar oricum nu era optim. Imi poate recomanda cineva un service OK prin Bucuresti? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Pune intai bateria pe redresor, dupa refa masuratorile si vezi cum se prezinta situatia. Bateria ta este mult prea desarcata pentru a putea sustine consumul electric al motocicletei, (bobine, lumini si cdi). Chiar daca incarcarea este 0, cu o baterie buna tot merge ceva timp motorul fara probleme, incarca bateria este cel mai simplu lucru pe care il poti face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Pune intai bateria pe redresor, dupa refa masuratorile si vezi cum se prezinta situatia. Bateria ta este mult prea desarcata pentru a putea sustine consumul electric al motocicletei, (bobine, lumini si cdi). Chiar daca incarcarea este 0, cu o baterie buna tot merge ceva timp motorul fara probleme, incarca bateria este cel mai simplu lucru pe care il poti face. Salut, multumesc de sfat. Asa am sa procedez mai intai. Acum incepe cautarea de redresor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Ti-m lasat PM, poate te pot ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Tin sa-i multumesc lui Columbo pentru ca a venit la mine cu motorul si am facut niste teste cu bateria lui, mi-a dat niste sfaturi utile si am acum un start de unde sa incep sa-mi rezolv problemele de la moto. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fzr_rider Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 salut de curand mi-am golit evacuarea dar am simtit o lipsa de putere dupa ce am golit-o. daca maresc jiglioarele as avea o sansa sa creasca puterea mai mult decat ar fi crescut cu toba intacta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 salut... zilele trecut gs`ul meu "a murit" cel mai probabil din cauza uleiuli (era programat sa`l schimb). L`am scos la plimbare, am facut vreo 250 km fara nicio problema...s`a comportat perfect.... mai aveam 10 km pana acasa, cand am auzit o bataie puternica la motor... ( in prima faza am crezut ca s`a desprins toba sau ceva de genul....am mers maxim 200 de metri asa, apoi l`am oprit....am verificat, toate erau la locul lor, i`am dat cheie.....a luat`o din prima, doar ca de data asta sunetul era extrem de accentuat.....(bataie metalica). Evident l`am oprit, mi`am sunat un prieten cu platforma ca sa`l duc acasa. In drum spre casa am zis ca oprim pe la un mecani ca sa`si dea cu parerea, doar ca...se pare ca motorul meu s`a gripat..... nu se mai invarte.... ce ma sfatuiti sa fac....merita sa bag bani in repararea lui....sau mai bine caut ceva motor pe la dezmembrari? vreau sa zic ca mi foarte drag.... l`am modificat putin...nu vreau sa renunt la el pt nimica. App...sunt din apropierea Zalaului si nu cunos un mecanic bun :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skeala Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Salutare! Tocmai mi-am cumparat un gs500 si as fi curios cat platiti voi impozitul pe mobra! Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 (editat) Vreo 30 de lei, depinde de primarie. @razvan suna a motor calat, ceea ce suna costisitor. Prima data zic sa desfaci si sa vezi stricaciunile, de acolo hotarasti daca merita sa cumperi alt motor sau nu Editat Mai 24, 2015 de dacro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 salutare.... fratilor, mi`am desfacut baia de ulei, ca sa arunc o privire...sperand sa vad arborele....dupa ce am dat joc capacul, in capac plin de pilitura si "foite" metalice si....cel mai rau...un surub (evident stramb).....m`am uitat putin pe net....pare a fi un surub de la capacul de la biela ( ceva mecanic foarte bun a umblat la el si l`a strans destul de bine) mai departe nu am reusit sa ajung...se pare ca ar trebui sa dau motorul jos si sa`l intorc....deoarece urmatorul capac (pt a ajunge la arbore si al biele) e si peste cutia de viteze......si din cate am vazut in manual....motorul trebuie pozitionat invers si apoi desfacut capacul respectiv...si doar asa ai acces la arbore si la pinioanele din cutia de viteze, ele fiind fixate cu acest capac. Cel mai probabil cuzinetii sunt varza si probabil si biela.....sper ca arborele sa nu fi patit nimic... :| ceva pareri....sfaturi.... ar fi bine-venite din partea voastra, a celor care se pricep la mecanica are cineva idee cam cat m`ar costa respectivele piese? va salut ! » Post actualizat in 25 May 2015 20:33bun...pana la urma, ajutat de un prieten, l`am desfacut tot... la prima vedere... o pereche de cuzineti topita....de la biela din dreapta.... cel mai probabil am nevoie si de o biela noua.......partea de sus a motorului nu e afectata....am compresie....totul e ok... acum as fi foarte recunoscator daca cine m`ar putea ajuta cu ceva informatii...gen... unde as gasi piese ....sau...daca stie cineva un motor la un pret acceptabil de prin dezmembrari.... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Sigur arborele e ok? Prin cate a trecut m-as mira. Verifica-l inainte sa cumperi piesele stricate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 pare in regula, dar nu ma bazez pe asta.....as dori sa cumpar un arbore cu tot cu biele.....e singura solutie viabila... are cineva de vanzre? sau stie cineva unde as gasi? sau...cumpar tot motorul....ofer pana la 150 e va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Salutare, Am nevoie de un releu de incarcare pt GS-ul meu, am gasit ceva ieftin pe net: http://www.bashanmotor.ro/piese-atv/piese-electrice-4/releu-incarcare22/releu-incarcare-5fire Imi poate spune cineva daca ar fi OK? Din pacate nu imi permit sa cumpar unul original nou si cu second hand am mai patit-o, nu incarca corect. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Rusu Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Salutare ! Sunt in cautarea unei mobre si am gasit un GS 500 din 2007 si as vrea sa stiu daca se poate conduce cu cat. A2 ! Si care ar fi mobra ideala pentru un incepator ? Astept parerile voastre ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Dap, se poate cu A2 fara probleme. Intrebarea ta nu are raspuns. Mobra ideala e aia care iti place si care iti permite carnetul+buzunarul. GS500 e doar una destul de recomandata incepatorilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Salut. Am de vanzare 2 carb de pe un Gs 500 1994 200 lei - 0721 888 403 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Doresc sa cumpar un far complet de gs500 (inclusiv prinderea pe jambe). Imi trebuie sa il montez pe o alta motocicleta si este exact ce imi trebuie.... Recomandari, oferte, sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Salutare, Stie cineva pe unde gasesc un Bucuresti o garnitura pentru capacul de la alternator? pe net nu am gasit pt GS din 2003-2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Am cumparat din greseala un cablu de km (second) pentru GS500.... voiam pentru un GPZ ... disponibil pentru un pret modic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.