Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incearca pe olx, este un baiat care dezmembreaza un gs 500F. Cred ca se potriveste melcul, chiar daca este alt an.

Editat de COLUMBO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am si eu o problema la GS, l-am scos zilele astea de la iernat si am observat ca face niste figuri.

Reusesc sa o pornesc numai pe cabluri, apoi ramane ok la relanti dupa ce iau cablurile.

Fara cabluri nu am deloc curent cand pun contactul.

Bateria arata 12 V cu aparatul pe ea dupa ce porneste cu cablurile,iar cablurile, sta OK la relanti dar cand trag acceleratia imi scade la 7-8 V, bordul si farul se sting si imi scade in turatii.

Aveti idee ce poate fi? Bateria dusa sau releul de incarcare?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand daca bateria ta are doar 12V clar este descarcata, normal trebuie sa aibe min 12.8V daca este incarcata. Pentru a masura corect incarcarea ai nevoie de o baterie buna (incarcata). Daca lasi cablurile conectate, tot asa se manifesta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand daca bateria ta are doar 12V clar este descarcata, normal trebuie sa aibe min 12.8V daca este incarcata. Pentru a masura corect incarcarea ai nevoie de o baterie buna (incarcata). Daca lasi cablurile conectate, tot asa se manifesta?

Daca las cablurile conectate merge fara probleme totul inclusiv bordul si accelereaza normal. Doar cand le iau atunci face urat.

Avand in vedere ca la relanti o tine cat de cat OK fara cabluri, care ar fi motivul scaderii tensiunii la acceleratie? Tot de baterie tine?

Tin sa mentionez ca releul de incarcare nu e chiar OK, de anul trecut baga mai putin decat trebuia, nu tin minte exact cat dar oricum nu era optim.

Imi poate recomanda cineva un service OK prin Bucuresti? multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune intai bateria pe redresor, dupa refa masuratorile si vezi cum se prezinta situatia. Bateria ta este mult prea desarcata pentru a putea sustine consumul electric al motocicletei, (bobine, lumini si cdi). Chiar daca incarcarea este 0, cu o baterie buna tot merge ceva timp motorul fara probleme, incarca bateria este cel mai simplu lucru pe care il poti face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune intai bateria pe redresor, dupa refa masuratorile si vezi cum se prezinta situatia. Bateria ta este mult prea desarcata pentru a putea sustine consumul electric al motocicletei, (bobine, lumini si cdi). Chiar daca incarcarea este 0, cu o baterie buna tot merge ceva timp motorul fara probleme, incarca bateria este cel mai simplu lucru pe care il poti face.

Salut, multumesc de sfat. Asa am sa procedez mai intai. Acum incepe cautarea de redresor :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa-i multumesc lui Columbo pentru ca a venit la mine cu motorul si am facut niste teste cu bateria lui, mi-a dat niste sfaturi utile si am acum un start de unde sa incep sa-mi rezolv problemele de la moto.

 

:cheers: Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut... zilele trecut gs`ul meu "a murit" cel mai probabil din cauza uleiuli (era programat sa`l schimb). L`am scos la plimbare, am facut vreo 250 km fara nicio problema...s`a comportat perfect.... mai aveam 10 km pana acasa, cand am auzit o bataie puternica la motor... ( in prima faza am crezut ca s`a desprins toba sau ceva de genul....am mers maxim 200 de metri asa, apoi l`am oprit....am verificat, toate erau la locul lor, i`am dat cheie.....a luat`o din prima, doar ca de data asta sunetul era extrem de accentuat.....(bataie metalica). Evident l`am oprit, mi`am sunat un prieten cu platforma ca sa`l duc acasa. In drum spre casa am zis ca oprim pe la un mecani ca sa`si dea cu parerea, doar ca...se pare ca motorul meu s`a gripat..... nu se mai invarte....

ce ma sfatuiti sa fac....merita sa bag bani in repararea lui....sau mai bine caut ceva motor pe la dezmembrari?

vreau sa zic ca mi foarte drag.... l`am modificat putin...nu vreau sa renunt la el pt nimica.

 

App...sunt din apropierea Zalaului si nu cunos un mecanic bun :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreo 30 de lei, depinde de primarie.

@razvan suna a motor calat, ceea ce suna costisitor. Prima data zic sa desfaci si sa vezi stricaciunile, de acolo hotarasti daca merita sa cumperi alt motor sau nu

Editat de dacro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.... fratilor, mi`am desfacut baia de ulei, ca sa arunc o privire...sperand sa vad arborele....dupa ce am dat joc capacul, in capac plin de pilitura si "foite" metalice si....cel mai rau...un surub (evident stramb).....m`am uitat putin pe net....pare a fi un surub de la capacul de la biela ( ceva mecanic foarte bun a umblat la el si l`a strans destul de bine) mai departe nu am reusit sa ajung...se pare ca ar trebui sa dau motorul jos si sa`l intorc....deoarece urmatorul capac (pt a ajunge la arbore si al biele) e si peste cutia de viteze......si din cate am vazut in manual....motorul trebuie pozitionat invers si apoi desfacut capacul respectiv...si doar asa ai acces la arbore si la pinioanele din cutia de viteze, ele fiind fixate cu acest capac. Cel mai probabil cuzinetii sunt varza si probabil si biela.....sper ca arborele sa nu fi patit nimic... :|

 

ceva pareri....sfaturi.... ar fi bine-venite din partea voastra, a celor care se pricep la mecanica

 

are cineva idee cam cat m`ar costa respectivele piese?

:(

 

va salut !


» Post actualizat in 25 May 2015 20:33

bun...pana la urma, ajutat de un prieten, l`am desfacut tot... la prima vedere... o pereche de cuzineti topita....de la biela din dreapta....

cel mai probabil am nevoie si de o biela noua.......partea de sus a motorului nu e afectata....am compresie....totul e ok...

 

acum as fi foarte recunoscator daca cine m`ar putea ajuta cu ceva informatii...gen... unde as gasi piese ....sau...daca stie cineva un motor la un pret acceptabil de prin dezmembrari....

 

merci :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pare in regula, dar nu ma bazez pe asta.....as dori sa cumpar un arbore cu tot cu biele.....e singura solutie viabila...

 

are cineva de vanzre? sau stie cineva unde as gasi? sau...cumpar tot motorul....ofer pana la 150 e

 

va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am nevoie de un releu de incarcare pt GS-ul meu, am gasit ceva ieftin pe net: http://www.bashanmotor.ro/piese-atv/piese-electrice-4/releu-incarcare22/releu-incarcare-5fire

 

Imi poate spune cineva daca ar fi OK?

Din pacate nu imi permit sa cumpar unul original nou si cu second hand am mai patit-o, nu incarca corect.

 

Multumesc! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, se poate cu A2 fara probleme. Intrebarea ta nu are raspuns. Mobra ideala e aia care iti place si care iti permite carnetul+buzunarul. GS500 e doar una destul de recomandata incepatorilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...