Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mie mi s-a dus semeringul de pe stanga dupa nici 3000 de km (GS-ul meu este din 2006) si am fost ieri cu ea la garantie. Nu au piesa pe stoc si estimeaza ca pe vinerea viitoare mi-l pot schimba. Imi curge ulei dar nu foarte rau. Ei zic ca pot sa mai merg cu ea si asa. Ce ziceti? Este ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a dus semeringul de pe stanga dupa nici 3000 de km (GS-ul meu este din 2006) si am fost ieri cu ea la garantie. Nu au piesa pe stoc si estimeaza ca pe vinerea viitoare mi-l pot schimba. Imi curge ulei dar nu foarte rau. Ei zic ca pot sa mai merg cu ea si asa. Ce ziceti? Este ok?

 

Da, poti merge si asa.

 

Mare atentine in schimb daca iti curge cel din dreapta. Ajunge foarte usor pe discul de frana si vei simti ca frana nu mai este asa eficienta (ca inainte).

Daca se intampla sa iti curga si cel din dreapta , trebuie sa legi o carpa chiar acolo - sa nu permita uleiului sa ajunga pe disc.

 

 

Eu cand am schimbat simeringurile am spalat cu motorina - am turnat in amortizoare , am agitat - de cateva ori - pana a inceput sa curga motorina curata.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

So....

 

De vreo doua saptamani nu mai merg cu mobra :laugh: !! povestea este lunga si destul de neclara!!!

 

Am probleme cu senzorul de presiune de cand am facut schimbul de ulei. :banana:

 

Am luat un senzor de presiune de pe un GS identic iar problemele au disparut (adica nu mai clipeste becul de presiune la relanti cand motorul este cald)

 

Am pus senzorul meu (cel suspect) pe acel GS(fara probleme) si pare sa functioneze normal (adica nu se aprinde becul la relanti)

 

Am constatat ca desi motocicletele sunt IDENTICE , senzorii de presiune DIFERA in caracteristici. :smoke: :lol:

 

Senzorul meu este de tipul (adica ce scrie pe el) p.25 (cu asta se aprinde becul la relanti)

Senzorul de pe acel GS este de tipul p.15 (cu asta nu se aprinde nici daca e la 1000rpm sau mai jos)

:-L

Mi-ar fi de mare folos sa stiu ce fel de senzori de presiune aveti voi. Pe net nu am gasit nimic despre tipul acelui senzor, ci doar ca NU DIFERA de la GS500E din '91 la GS500E din '93

 

Senzorul de presiune se afla sub capacul din dreapta (cel pe care scrie suzuki prins in 3 suruburi) langa senzorii de aprindere.

 

Tipul (defapt caracteristica) sinzorului este scrisa pe el - iar pentru a fi citita trebuie scos .

 

Nu vreau acum sa va demontati motoarele , dar daca aveti ocazia, mi-ar fi de mare ajutor sa stiu care este standardul pentru un suzuki GS500 E .

 

Va multumesc! :P

 

PS: sunt disperat :-L cand vad motoare pe strada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme din nou .... si pentru mine .

Eu am probleme cu ambreajul .

Acum o saptamana nu prea mai imi schimba vitezele de canderam la stop si ramaneam in treapta 1 sau 2 nu intra in punctul mort. In mers totul era ok. Am mai citit eu prin carte si am zis sa mai strang cablul . Zis si facut, am masurat si cei 2 centimetri de joc pe care trebuie sa ii aba maneta. Am mers, si mergea perfect pana azi cand am ramas fara ambreaj la STOP .

(Noroc ca eram foarte aproape de locul unde tin motoreta!). Am pornit cu demarorul in treapta 1 si am mers pana unde trebuia sa ajung sa demontez.

Am demontat capacul si mi s-a rupt tabla aia care tine bumbul.

Este o tabla care este prinsa in talpa aia mobila cu arc si bulb.

Am dat la un strungaro-mecanic sa imi construiasca alta ... pana vad ce fac, poate gasesc alta.

 

Cred ca am strans prea tare ambreajul ... sau i-a sosit ceasul .

 

Aveti indee unde gasesc asemenea piesulica ?

Editat de Fanel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dixtractie. Scurta istorie in imagini a GS-ului :banana:

 

1976 : GS400

1976_gs400.jpg

 

1977 : GS400

1977_gs400_blue_800.jpg

 

1979 : GS425E

1979_gs425e.jpg

 

1981 : GS450E

1981_gs450e.jpg

 

1982 : gsx400e (e un gsx da' ce daca. +10 pt frumusetea unei motociclete din '82)

1982_gsx400e.jpg

 

1989 : GS500E ( al meu si al multora :smoke: )

 

suzukigs500e.jpg

 

1994 : gs500e tcp

1994_gs500e_tcp.jpg

 

1996 : gs500e tcp.

1996_gs500e_tcp.jpg

 

1999 : gs500e

1999_gs500e.jpg

 

2001 : GS500 (H)

2001_gs500.jpg

 

2002 : gs500

2002_gs500.jpg

 

2003 : gs500

http://gs500e.free.fr/historique/2003_gs500.jpg

 

2004 : gs 500 f

2004-suz-g5-02-2.jpg

 

mai multe info pe gs500e.free.fr/ historique.php

Editat de ahonen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm pe o roata...chiar v'ati dat vreunu pe o roata cu gs u?am vazut neste filmulete cu unii da de abia se ridicau un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De putut se poate.....o sa bag niste filmulete si niste poze luate de undeva cu stoppies si wheelies.

 

Unul din fostii proprietari de geseu stia sa o ridice.....Nu spun cine, astept sa se autodenunte.

 

PS.....Va place R-ul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm pe o roata...chiar v'ati dat vreunu pe o roata cu gs u?am vazut neste filmulete cu unii da de abia se ridicau un pic.

 

 

:banana: Uhm... nu stiu daca de mine vb Road... io am ridicat-o. Nu prea mult si nu m-am dus asa cu ea pt ca recunosc ca am avut morcov sa n-o dau pe spate. Putere are destula pt wheelie mai ales daca o duci in echilibru (da tre sa fi meserias). Io am ridicat-o in 1-a din ambreiaj la 20 la ora: dai cel putin 6 mii de ture cu ambreiaju tras si ii dai drumu brusc (si te tii bine de ghidon :lol: si stai putin mai in spate pe sa). Faza cam freaca ambreiaju si mai ales kitu de lant si telescoapele. Dar ata ete... tot ce e fain costa! :-L Mai e si varianta de ridicat in a 2-a. Mergi la cam la 6000 inchizi gazu brusc si furca se afunda, moment in care ii dai in gura tare cam pe unde e cuplu max, in jut de 8000-8500, si, ajutat de forta amortizoarelor care te imping in sus te ridici (daca nu stai f in fatza pe sa).

PS: io am vazut filmulet (si am ramas prost :laugh:) in care unu face cu GS niste scheme de domeniul fantasticului, din alea anti-legea gravitatiei asa ca cel mai mult conteaza factorul uman. Dadea cercuri in wheelie etc. se juca cu ea ca si cun BMX. Oricum cert este ca nu a fost facut pt scheme GSul. De incercat insa se poate incerca. I did. :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e si varianta de ridicat in a 2-a. Mergi la cam la 6000 inchizi gazu brusc si furca se afunda, moment in care ii dai in gura tare cam pe unde e cuplu max, in jut de 8000-8500, si, ajutat de forta amortizoarelor care te imping in sus te ridici (daca nu stai f in fatza pe sa).

 

Da, de tine era vorba :banana: . Stiu ca nu ai facut scheme cu ea, doar ca ai ridicat roata din fata.

 

Chestia asta cu frana de motor e adevarata (asa am ridicat ceberica)

 

Si acum niste fotochipuri

 

post-8199-1153549385_thumb.jpgpost-8199-1153549426_thumb.jpgpost-8199-1153549442_thumb.jpg

post-8199-1153549536_thumb.jpgpost-8199-1153549573_thumb.jpgpost-8199-1153549869_thumb.jpg

post-8199-1153549879_thumb.jpgpost-8199-1153549940_thumb.jpgpost-8199-1153549918_thumb.jpg

post-8199-1153549963_thumb.jpgpost-8199-1153549954_thumb.jpgpost-8199-1153549951_thumb.jpg

post-8199-1153549890_thumb.jpg

Editat de Road
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor! de unde pot cumpara o pereche de caucicuri acceptabile ca pret (comparativ cu cele de la continental, 200E perechea) pt gs-ul meu, 110 si 130/70-17?

 

pana la urma vad ca au fost bune si continental :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti nu stiti cumva pe unde as putea gasi niste cauciucuri dinalea in care intra carenele lateral spate ( fiecare parte are 3... ) mie imi lipsesc 2 sau 3 dintre ele .. si ma enerveaza ca baraie :cheers: si nu-mi place.

 

poate dintr-o dezmembrare....

 

am mai auzit ideea cu improvizatul ..dar ar fi ultima solutie...

 

Mersi!

Bafta Mare & Asfapt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca exista undeva , cineva in bucuresti care face garnituri pentru pompele de frana. Cred ca nu e mare lucru sa iti faca niste "shaibe" de cauciuc.

 

O sa iti comunic exact unde anume se te duci. Mai intai sa aflu si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...