Pacasac Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 Se poate si asa, dar nu poti sa cureti piesele din telescop calumea, si se amesteca uleiurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 Mie mi s-a dus semeringul de pe stanga dupa nici 3000 de km (GS-ul meu este din 2006) si am fost ieri cu ea la garantie. Nu au piesa pe stoc si estimeaza ca pe vinerea viitoare mi-l pot schimba. Imi curge ulei dar nu foarte rau. Ei zic ca pot sa mai merg cu ea si asa. Ce ziceti? Este ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 (editat) Mie mi s-a dus semeringul de pe stanga dupa nici 3000 de km (GS-ul meu este din 2006) si am fost ieri cu ea la garantie. Nu au piesa pe stoc si estimeaza ca pe vinerea viitoare mi-l pot schimba. Imi curge ulei dar nu foarte rau. Ei zic ca pot sa mai merg cu ea si asa. Ce ziceti? Este ok? Da, poti merge si asa. Mare atentine in schimb daca iti curge cel din dreapta. Ajunge foarte usor pe discul de frana si vei simti ca frana nu mai este asa eficienta (ca inainte). Daca se intampla sa iti curga si cel din dreapta , trebuie sa legi o carpa chiar acolo - sa nu permita uleiului sa ajunga pe disc. Eu cand am schimbat simeringurile am spalat cu motorina - am turnat in amortizoare , am agitat - de cateva ori - pana a inceput sa curga motorina curata. Editat Iulie 15, 2006 de cristian78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 So.... De vreo doua saptamani nu mai merg cu mobra !! povestea este lunga si destul de neclara!!! Am probleme cu senzorul de presiune de cand am facut schimbul de ulei. Am luat un senzor de presiune de pe un GS identic iar problemele au disparut (adica nu mai clipeste becul de presiune la relanti cand motorul este cald) Am pus senzorul meu (cel suspect) pe acel GS(fara probleme) si pare sa functioneze normal (adica nu se aprinde becul la relanti) Am constatat ca desi motocicletele sunt IDENTICE , senzorii de presiune DIFERA in caracteristici. Senzorul meu este de tipul (adica ce scrie pe el) p.25 (cu asta se aprinde becul la relanti) Senzorul de pe acel GS este de tipul p.15 (cu asta nu se aprinde nici daca e la 1000rpm sau mai jos) Mi-ar fi de mare folos sa stiu ce fel de senzori de presiune aveti voi. Pe net nu am gasit nimic despre tipul acelui senzor, ci doar ca NU DIFERA de la GS500E din '91 la GS500E din '93 Senzorul de presiune se afla sub capacul din dreapta (cel pe care scrie suzuki prins in 3 suruburi) langa senzorii de aprindere. Tipul (defapt caracteristica) sinzorului este scrisa pe el - iar pentru a fi citita trebuie scos . Nu vreau acum sa va demontati motoarele , dar daca aveti ocazia, mi-ar fi de mare ajutor sa stiu care este standardul pentru un suzuki GS500 E . Va multumesc! PS: sunt disperat cand vad motoare pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 (editat) Probleme din nou .... si pentru mine . Eu am probleme cu ambreajul . Acum o saptamana nu prea mai imi schimba vitezele de canderam la stop si ramaneam in treapta 1 sau 2 nu intra in punctul mort. In mers totul era ok. Am mai citit eu prin carte si am zis sa mai strang cablul . Zis si facut, am masurat si cei 2 centimetri de joc pe care trebuie sa ii aba maneta. Am mers, si mergea perfect pana azi cand am ramas fara ambreaj la STOP . (Noroc ca eram foarte aproape de locul unde tin motoreta!). Am pornit cu demarorul in treapta 1 si am mers pana unde trebuia sa ajung sa demontez. Am demontat capacul si mi s-a rupt tabla aia care tine bumbul. Este o tabla care este prinsa in talpa aia mobila cu arc si bulb. Am dat la un strungaro-mecanic sa imi construiasca alta ... pana vad ce fac, poate gasesc alta. Cred ca am strans prea tare ambreajul ... sau i-a sosit ceasul . Aveti indee unde gasesc asemenea piesulica ? Editat Iulie 17, 2006 de Fanel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 E vorba de bumbul care intra in maneta de ambreiaj?> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Gata, m-am prins despre ce e vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Aveti careva ghidon in loc de semighidoane ? Ma intereseaza cum se prinde, daca are careva il rog sa bage o poza, sa vad si eu cum arata prinderile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GRU Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 salutare tuturor! de unde pot cumpara o pereche de caucicuri acceptabile ca pret (comparativ cu cele de la continental, 200E perechea) pt gs-ul meu, 110 si 130/70-17? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 (editat) Dixtractie. Scurta istorie in imagini a GS-ului 1976 : GS400 1977 : GS400 1979 : GS425E 1981 : GS450E 1982 : gsx400e (e un gsx da' ce daca. +10 pt frumusetea unei motociclete din '82) 1989 : GS500E ( al meu si al multora ) 1994 : gs500e tcp 1996 : gs500e tcp. 1999 : gs500e 2001 : GS500 (H) 2002 : gs500 2003 : gs500 http://gs500e.free.fr/historique/2003_gs500.jpg 2004 : gs 500 f mai multe info pe gs500e.free.fr/ historique.php Editat Iulie 19, 2006 de ahonen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 foarte misto! .. multumim frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 Si acum SUZUKI GS 500 R Pentru cine nu a mai vazut............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 hmm pe o roata...chiar v'ati dat vreunu pe o roata cu gs u?am vazut neste filmulete cu unii da de abia se ridicau un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Iulie 21, 2006 Share Postat Iulie 21, 2006 De putut se poate.....o sa bag niste filmulete si niste poze luate de undeva cu stoppies si wheelies. Unul din fostii proprietari de geseu stia sa o ridice.....Nu spun cine, astept sa se autodenunte. PS.....Va place R-ul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 21, 2006 Share Postat Iulie 21, 2006 hmm pe o roata...chiar v'ati dat vreunu pe o roata cu gs u?am vazut neste filmulete cu unii da de abia se ridicau un pic. Uhm... nu stiu daca de mine vb Road... io am ridicat-o. Nu prea mult si nu m-am dus asa cu ea pt ca recunosc ca am avut morcov sa n-o dau pe spate. Putere are destula pt wheelie mai ales daca o duci in echilibru (da tre sa fi meserias). Io am ridicat-o in 1-a din ambreiaj la 20 la ora: dai cel putin 6 mii de ture cu ambreiaju tras si ii dai drumu brusc (si te tii bine de ghidon si stai putin mai in spate pe sa). Faza cam freaca ambreiaju si mai ales kitu de lant si telescoapele. Dar ata ete... tot ce e fain costa! Mai e si varianta de ridicat in a 2-a. Mergi la cam la 6000 inchizi gazu brusc si furca se afunda, moment in care ii dai in gura tare cam pe unde e cuplu max, in jut de 8000-8500, si, ajutat de forta amortizoarelor care te imping in sus te ridici (daca nu stai f in fatza pe sa). PS: io am vazut filmulet (si am ramas prost ) in care unu face cu GS niste scheme de domeniul fantasticului, din alea anti-legea gravitatiei asa ca cel mai mult conteaza factorul uman. Dadea cercuri in wheelie etc. se juca cu ea ca si cun BMX. Oricum cert este ca nu a fost facut pt scheme GSul. De incercat insa se poate incerca. I did. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 (editat) Mai e si varianta de ridicat in a 2-a. Mergi la cam la 6000 inchizi gazu brusc si furca se afunda, moment in care ii dai in gura tare cam pe unde e cuplu max, in jut de 8000-8500, si, ajutat de forta amortizoarelor care te imping in sus te ridici (daca nu stai f in fatza pe sa). Da, de tine era vorba . Stiu ca nu ai facut scheme cu ea, doar ca ai ridicat roata din fata. Chestia asta cu frana de motor e adevarata (asa am ridicat ceberica) Si acum niste fotochipuri Editat Iulie 22, 2006 de Road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 No ca mi-ati dat idei acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 No ca mi-ati dat idei acum Nu ti-ai dat geseul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 care ma ajuta cu informatzii sa tunez un gs carenat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 Nu ti-ai dat geseul ? Nu, si momentan nici nu-l mai dau, poate peste vro luna, doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 Miting aviatic la Kogalniceanu... Ne bagam ? /index.php?showtopic=54510 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 salutare tuturor! de unde pot cumpara o pereche de caucicuri acceptabile ca pret (comparativ cu cele de la continental, 200E perechea) pt gs-ul meu, 110 si 130/70-17? pana la urma vad ca au fost bune si continental Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 Baieti nu stiti cumva pe unde as putea gasi niste cauciucuri dinalea in care intra carenele lateral spate ( fiecare parte are 3... ) mie imi lipsesc 2 sau 3 dintre ele .. si ma enerveaza ca baraie si nu-mi place. poate dintr-o dezmembrare.... am mai auzit ideea cu improvizatul ..dar ar fi ultima solutie... Mersi! Bafta Mare & Asfapt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 Am inteles ca exista undeva , cineva in bucuresti care face garnituri pentru pompele de frana. Cred ca nu e mare lucru sa iti faca niste "shaibe" de cauciuc. O sa iti comunic exact unde anume se te duci. Mai intai sa aflu si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 Dar sa postezi pe forum cand afli ca mai sunt cativa in situatia asta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.