Thomas Postat Decembrie 29, 2006 Autor Share Postat Decembrie 29, 2006 Eu nu mai am turometru de un an si ceva (cablu rupt si lene de schimbat) dar oricum, in 3-5 min de turat nu foarte tare se incalzeste cum trebuie. Iar faza cu inrositul coturilor este absolut normala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 salutare din arad tocmai mi-am achizitionat un GS 500 din 93 ( in toamna 2006 ) si nu am facut km cu el ( aprox 500 ) intrebari inca nu am dar e bine ca atunci cand voi avea am cui sa le adresez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 Bre, tu crezi ca aici e sat fara caini? unde-i poza? PS: Bine ai venit printre fericitii posesori!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Ianuarie 8, 2007 Share Postat Ianuarie 8, 2007 Bre, tu crezi ca aici e sat fara caini? unde-i poza? PS: Bine ai venit printre fericitii posesori!! E pe vine momentan e singura care o am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 intrebare ce ulei e recomandat pt schimb? ce cantitate? probabil s-a mai dezbatutu problema undeva in topic, momentan nu am timp sa il lecturez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 Eu pun Valvoline Durablend, semisintetic, 10W-40. 2,7 daca nu schimbi filtrul de ulei, 2,9 daca il schimbi si 3 si un pic daca si speli bine baia de ulei.... parca, nu imi mai aduc bine aminte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 (editat) Eu pun Valvoline Durablend, semisintetic, 10W-40. 2,7 daca nu schimbi filtrul de ulei, 2,9 daca il schimbi si 3 si un pic daca si speli bine baia de ulei.... parca, nu imi mai aduc bine aminte! mersi dau o bere cand ajung prin bv Editat Ianuarie 10, 2007 de calinbac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 am citit undeva in forum ca gs 500 consuma 3-4 l afara,si 4-5 oras eu am avut un cosum de 6 l la 100 afara din oras, am facut 220 km cu 14 l Intrebarea mea: care este cauza vreo defectiune, piesa ce tre schimbata sau calitatea mea de incepator nu corelez bine trepta de viteza cu viteza de mers la 90-100 km ora ce treapta de viteza e recomandata? cat tre sa indice turometrul in relanti mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 intrebare ce ulei e recomandat pt schimb? ce cantitate? probabil s-a mai dezbatutu problema undeva in topic, momentan nu am timp sa il lecturez Despre ulei click AICI si AICI Uleiul recomandat de producator e 10W40 semisintetic. Din asta am bagat si eu, Aral si Mobil 1. La un schimb de ulei intra 2,6 L daca nu schimbi filtrul, si 2,8 daca schimbi si filtrul. Recomandat ar fi sa schimbi si filtrul. Ai grija cand cumperi uleiul sa te asiguri ca e pentru motocicleta. Exista 10W40 si pentru masini, asa ca ai grija sa nu le incurci. am citit undeva in forum ca gs 500 consuma 3-4 l afara,si 4-5 oras eu am avut un cosum de 6 l la 100 afara din oras, am facut 220 km cu 14 l Intrebarea mea: care este cauza vreo defectiune, piesa ce tre schimbata sau calitatea mea de incepator nu corelez bine trepta de viteza cu viteza de mers la 90-100 km ora ce treapta de viteza e recomandata? cat tre sa indice turometrul in relanti mersi Gs-ul consuma cam 5%. Reglata bine, cu carburatoare curate si sincronizate, bujii bune, si filtru de aer curat la drum intins ia sub 5. La relanti ar trebui sa stea intre 1000 si 1500 rpm, dupa ce motorul e cald. La 90-100 km/h, daca o ti constant, o poti baga in a 6-a. Asa ca du-o la cineva sa iti curete si sa iti sincronizeze carburatoarele, pune bujii si filtru de aer nou, si va consuma mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 6% a vazut GSul meu numai in conditii de forja in oras. Afara, cu pasager si mers destul de sustinut: 4,5%. Banditul lua inainte de iernat 8,5 in oras si cam 7 afara, chiar si 7,5 daca ii dadeam in gura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 Despre ulei click AICI si AICI PT ROAD raspuns la intrebarea de unde am motoru L am cumparat din arad de la unt tip pe nume Julian. moto a fost inmatriculat in romania in 2004, adus din germania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 Daca auzi de un 20w40 ia-l. Ala, dupa parerea mea ar fi ideal. E bun si 10w 40 (asa cum scrie in cartea ei) cum zice Road. Dar creca si road ar vrea un 20w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 Daca auzi de un 20w40 ia-l. Ala, dupa parerea mea ar fi ideal. E bun si 10w 40 (asa cum scrie in cartea ei) cum zice Road. Dar creca si Road ar vrea un 20w40 Nu mai am GS dar daca as fi avut tot 10w40 as fi bagat. Acuma asta e alegerea mea, am zis doar ce am folosit eu. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 Daca pui 20w40 o sa simti ca se schimba mersul motorului. Parca se aude mai putin zgomot din el. Mie nu imi place ca ia din putere => motorul e mai lent, nu se accelereaza atat de bine (cum face cu 10w40). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 am profitat de zilele astea mai kaldutze si am mai bagat vreo 150 de km 2 intrebari am. prima:am observat ca eu o tin tot in 6-7000 ture.akolo mi se pare mie ok,are raspuns bun la acceleratie si frana de motor sanatoasa.as vrea sa stiu daca totusi nu e cam mult a doua:cam ku 1 km inainte sa ajung acasa a dat semne ciudate.se comporta cam ka si o masina subturata,smucea si apoi iar slabea.abia am ajuns.apoi n o mai vrut sa porneasca.cu shocul am reusit,dar nu statea pornita apoi deloc.m am uitata in rezervor si mai aveam un deget de benzina.ce ar putea fi?sper ca numai lipsa de benzina.robinetul era pe res dar n am mai avut timp sa vad in amanunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 Da , asa face. Am ramas de cateva ori fara benzina si astea sunt simptomele. Iar socurile acele erau de la faptul ca mergea cand in 2 pistoane cand ramanea doar unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 @kevin77: cristian78 ti-a dat un raspuns excelent. ala e fenomenu. Cat despre asta:... ...si frana de motor sanatoasa... Hm. Daca vrei sa pastrezi motocicleta in conditii cat mai bune ar trebui sa eviti franele astea "sanatoase" de motor. Cel mai bine ar fi sa tragi ambreiajul si sa folosesti franele de pe discuri. Imagineaza-ti cam ce se intampla in interiorul motoului cand ii tai gazul. Pe scut: tinde sa se invarta invers, cu (,) consecinte devastatoare pt lantul de distributie si nu numai. Remember: ambreiaj. Frana. (Altii fac invers, dar tot p-astea tre sa le folosesti). Poti taia si gazul dar nu "sanatos" si in nici un caz prea des. Si mai gandeste-te ca la o taiere prea agresiva a gazului poti bloca roata spate. Consecintele creca ti le imaginezi singur. Cauta la tutoriale despre franare si baga la cap ce s-a discutat p-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 @kevin77: cristian78 ti-a dat un raspuns excelent. ala e fenomenu. Cat despre asta:... Hm. Daca vrei sa pastrezi motocicleta in conditii cat mai bune ar trebui sa eviti franele astea "sanatoase" de motor. Cel mai bine ar fi sa tragi ambreiajul si sa folosesti franele de pe discuri. Imagineaza-ti cam ce se intampla in interiorul motoului cand ii tai gazul. Pe scut: tinde sa se invarta invers, cu (,) consecinte devastatoare pt lantul de distributie si nu numai. Remember: ambreiaj. Frana. (Altii fac invers, dar tot p-astea tre sa le folosesti). Poti taia si gazul dar nu "sanatos" si in nici un caz prea des. Si mai gandeste-te ca la o taiere prea agresiva a gazului poti bloca roata spate. Consecintele creca ti le imaginezi singur. Cauta la tutoriale despre franare si baga la cap ce s-a discutat p-acolo. Salut. Eu nu sunt de acord cu tine la faza cu " ii tai gazul. Pe scut: tinde sa se invarta invers" . Nu stiu dar logica imi spune ca ceva nu e in ordine aici. Te rog sa nu o iei personal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 cum invers?asta chiar n o inteleg deci nu e ok ca inaintea unei curbe sa tai putin gazul,apoi trag ambreiajul,scad treapta de viteza si apoi de la mijlokul curbei accelerez?eu uneori franez fara sa strang ambreiajul,nu ca sa opresc ci ca sa adaptez viteza.e rau?am citit topicurile cu franarea si acolo ziceau ca nu e nici un bai imi poate explica cineva cum se skimba korect viteza in jos?deci strang ambreiajul,franez putin,actionez levierul in treapta dorita....,si...acuma ce fac?eu las fin ambreiajul concomitent cu accelerarea progresiva,dar nu mi place cum suna motorul.gresesc undeva? va rog sa nu va suparati ca va cicalesc,dar mai bine sa intreb decat sa fac cine stie ce prostii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 citeste primele posturi de la franare. Nu cred ca o sa mai ai intrebari. tre doar sa exersezi ce-au zis oamenii acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=rv5ySgnWFpc Poate traduce careva ce povesteste neamtu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 @ ahonen: cine te-a invatat sa franezi asa? http://www.youtube.com/watch?v=rv5ySgnWFpc Poate traduce careva ce povesteste neamtu'? Cica aia ca CB-ul ar fi mai bun... cam la tot (in afara de pret). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 Misto filmuletul. Dar asta mi-a placut si mai mult http://www.youtube.com/watch?v=sTS042FKY3I...ted&search= ce mai amintiri placute mi-a trezit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 Misto filmuletul. Dar asta mi-a placut si mai mult http://www.youtube.com/watch?v=sTS042FKY3I...ted&search= ce mai amintiri placute mi-a trezit L-am bagat la favorite @emppu: obisnuinta. si mi-au dat dreptate si aia care au facut teste de franare si s-au oprit mai repede cu ambreiaju tras decat pe frane+frana de motor enjoy: /index.php?...=14647&st=0 In alta ordine de idei, poti frana cum iti doreste/pofteste inima. Daca m-ai intreba pe mine ti-as recomanda sa tragi ambreiaju' inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.