Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Eu nu mai am turometru de un an si ceva :crack: (cablu rupt si lene de schimbat) dar oricum, in 3-5 min de turat nu foarte tare se incalzeste cum trebuie. Iar faza cu inrositul coturilor este absolut normala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare din arad

tocmai mi-am achizitionat un GS 500 din 93 ( in toamna 2006 ) si nu am facut km cu el ( aprox 500 )

intrebari inca nu am dar e bine ca atunci cand voi avea am cui sa le adresez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pun Valvoline Durablend, semisintetic, 10W-40. 2,7 daca nu schimbi filtrul de ulei, 2,9 daca il schimbi si 3 si un pic daca si speli bine baia de ulei.... parca, nu imi mai aduc bine aminte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pun Valvoline Durablend, semisintetic, 10W-40. 2,7 daca nu schimbi filtrul de ulei, 2,9 daca il schimbi si 3 si un pic daca si speli bine baia de ulei.... parca, nu imi mai aduc bine aminte!

 

mersi

dau o bere cand ajung prin bv

Editat de calinbac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit undeva in forum ca gs 500 consuma 3-4 l afara,si 4-5 oras

eu am avut un cosum de 6 l la 100 afara din oras, am facut 220 km cu 14 l

Intrebarea mea: care este cauza vreo defectiune, piesa ce tre schimbata

sau calitatea mea de incepator nu corelez bine trepta de viteza cu viteza de mers

la 90-100 km ora ce treapta de viteza e recomandata?

cat tre sa indice turometrul in relanti

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare

ce ulei e recomandat pt schimb?

ce cantitate?

 

probabil s-a mai dezbatutu problema undeva in topic, momentan nu am timp sa il lecturez

 

Despre ulei click AICI si AICI

 

Uleiul recomandat de producator e 10W40 semisintetic. Din asta am bagat si eu, Aral si Mobil 1. La un schimb de ulei intra 2,6 L daca nu schimbi filtrul, si 2,8 daca schimbi si filtrul. Recomandat ar fi sa schimbi si filtrul. Ai grija cand cumperi uleiul sa te asiguri ca e pentru motocicleta. Exista 10W40 si pentru masini, asa ca ai grija sa nu le incurci.

 

 

am citit undeva in forum ca gs 500 consuma 3-4 l afara,si 4-5 oras

eu am avut un cosum de 6 l la 100 afara din oras, am facut 220 km cu 14 l

Intrebarea mea: care este cauza vreo defectiune, piesa ce tre schimbata

sau calitatea mea de incepator nu corelez bine trepta de viteza cu viteza de mers

la 90-100 km ora ce treapta de viteza e recomandata?

cat tre sa indice turometrul in relanti

mersi

 

Gs-ul consuma cam 5%. Reglata bine, cu carburatoare curate si sincronizate, bujii bune, si filtru de aer curat la drum intins ia sub 5. La relanti ar trebui sa stea intre 1000 si 1500 rpm, dupa ce motorul e cald.

La 90-100 km/h, daca o ti constant, o poti baga in a 6-a.

 

Asa ca du-o la cineva sa iti curete si sa iti sincronizeze carburatoarele, pune bujii si filtru de aer nou, si va consuma mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6% a vazut GSul meu :lol: numai in conditii de forja in oras. Afara, cu pasager si mers destul de sustinut: 4,5%. Banditul lua inainte de iernat 8,5 in oras si cam 7 afara, chiar si 7,5 daca ii dadeam in gura. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca auzi de un 20w40 ia-l. Ala, dupa parerea mea ar fi ideal. E bun si 10w 40 (asa cum scrie in cartea ei) cum zice Road. Dar creca si Road ar vrea un 20w40 :rose:

 

Nu mai am GS dar daca as fi avut tot 10w40 as fi bagat. Acuma asta e alegerea mea, am zis doar ce am folosit eu.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui 20w40 o sa simti ca se schimba mersul motorului. Parca se aude mai putin zgomot din el.

Mie nu imi place ca ia din putere => motorul e mai lent, nu se accelereaza atat de bine (cum face cu 10w40).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am profitat de zilele astea mai kaldutze si am mai bagat vreo 150 de km :rose:

2 intrebari am.

prima:am observat ca eu o tin tot in 6-7000 ture.akolo mi se pare mie ok,are raspuns bun la acceleratie si frana de motor sanatoasa.as vrea sa stiu daca totusi nu e cam mult

a doua:cam ku 1 km inainte sa ajung acasa a dat semne ciudate.se comporta cam ka si o masina subturata,smucea si apoi iar slabea.abia am ajuns.apoi n o mai vrut sa porneasca.cu shocul am reusit,dar nu statea pornita apoi deloc.m am uitata in rezervor si mai aveam un deget de benzina.ce ar putea fi?sper ca numai lipsa de benzina.robinetul era pe res dar n am mai avut timp sa vad in amanunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kevin77: cristian78 ti-a dat un raspuns excelent. ala e fenomenu.

 

Cat despre asta:...

...si frana de motor sanatoasa...

Hm. Daca vrei sa pastrezi motocicleta in conditii cat mai bune ar trebui sa eviti franele astea "sanatoase" de motor.

Cel mai bine ar fi sa tragi ambreiajul si sa folosesti franele de pe discuri.

Imagineaza-ti cam ce se intampla in interiorul motoului cand ii tai gazul. Pe scut: tinde sa se invarta invers, cu (,) consecinte devastatoare pt lantul de distributie si nu numai.

 

Remember: ambreiaj. Frana. (Altii fac invers, dar tot p-astea tre sa le folosesti). Poti taia si gazul dar nu "sanatos" si in nici un caz prea des. Si mai gandeste-te ca la o taiere prea agresiva a gazului poti bloca roata spate. Consecintele creca ti le imaginezi singur. Cauta la tutoriale despre franare si baga la cap ce s-a discutat p-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kevin77: cristian78 ti-a dat un raspuns excelent. ala e fenomenu.

 

Cat despre asta:...

 

Hm. Daca vrei sa pastrezi motocicleta in conditii cat mai bune ar trebui sa eviti franele astea "sanatoase" de motor.

Cel mai bine ar fi sa tragi ambreiajul si sa folosesti franele de pe discuri.

Imagineaza-ti cam ce se intampla in interiorul motoului cand ii tai gazul. Pe scut: tinde sa se invarta invers, cu (,) consecinte devastatoare pt lantul de distributie si nu numai.

 

Remember: ambreiaj. Frana. (Altii fac invers, dar tot p-astea tre sa le folosesti). Poti taia si gazul dar nu "sanatos" si in nici un caz prea des. Si mai gandeste-te ca la o taiere prea agresiva a gazului poti bloca roata spate. Consecintele creca ti le imaginezi singur. Cauta la tutoriale despre franare si baga la cap ce s-a discutat p-acolo.

 

Salut.

 

Eu nu sunt de acord cu tine la faza cu " ii tai gazul. Pe scut: tinde sa se invarta invers" . Nu stiu dar logica imi spune ca ceva nu e in ordine aici.

 

Te rog sa nu o iei personal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum invers?asta chiar n o inteleg

deci nu e ok ca inaintea unei curbe sa tai putin gazul,apoi trag ambreiajul,scad treapta de viteza si apoi de la mijlokul curbei accelerez?eu uneori franez fara sa strang ambreiajul,nu ca sa opresc ci ca sa adaptez viteza.e rau?am citit topicurile cu franarea si acolo ziceau ca nu e nici un bai

imi poate explica cineva cum se skimba korect viteza in jos?deci strang ambreiajul,franez putin,actionez levierul in treapta dorita....,si...acuma ce fac?eu las fin ambreiajul concomitent cu accelerarea progresiva,dar nu mi place cum suna motorul.gresesc undeva?

va rog sa nu va suparati ca va cicalesc,dar mai bine sa intreb decat sa fac cine stie ce prostii :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ahonen: cine te-a invatat sa franezi asa? :lol:

 

http://www.youtube.com/watch?v=rv5ySgnWFpc

 

Poate traduce careva ce povesteste neamtu'? :blink:

 

Cica aia ca CB-ul ar fi mai bun... cam la tot (in afara de pret). :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto filmuletul.

 

Dar asta mi-a placut si mai mult :rose:

 

http://www.youtube.com/watch?v=sTS042FKY3I...ted&search=

 

ce mai amintiri placute mi-a trezit :blink:

 

L-am bagat la favorite :lol:

 

@emppu: obisnuinta. si mi-au dat dreptate si aia care au facut teste de franare si s-au oprit mai repede cu ambreiaju tras decat pe frane+frana de motor

 

enjoy:

/index.php?...=14647&st=0

 

In alta ordine de idei, poti frana cum iti doreste/pofteste inima. Daca m-ai intreba pe mine ti-as recomanda sa tragi ambreiaju' inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...