Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da..si mie mi'ar trebui niste genti d'alea :P dar nu are sens sa le cumpar deocamdata. as cumpara un ruxac d'ala cu magnet care se lipeste de rezervor...

 

Donez eu unul pe care l-am folosit cand aveam GS-ul. Nu e nou dar e in stare rezonabila. Modelul e acesta

10025345_720_anw1_FR_04.JPG

PM daca il doresti. Il am la munca - Iuliu Maniu 9-11 :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu.. vreau si eu... :wink:

 

Pai si vrei sa te sun eu sa te rog sa-l iei ? :P

 

Imi dai un mesaj pe YM cand vrei sa vii sa-l iei si basta. Daca ai nevoie de el, e-al tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am avut cam la orice tura in afara. Nu l-am legat niciodata si niciodata nu mi-a zburat, indiferent cata blana i-am dat. Asta poate si datorita faptului ca aveam parbrizul acela de la PUIG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:makeout: inca nu are motoriciul, in primavara e al lui:)

zi-mi te rog. cu ce viteza ai mers si a stat ok pe rezervor. e asa cum am zis mai devreme?

 

Despre cine vorbesti colega ? :makeout:

Cred ca ma confunzi... :wink:

 

Pai si vrei sa te sun eu sa te rog sa-l iei ? :makeout: Imi dai un mesaj pe YM cand vrei sa vii sa-l iei si basta. Daca ai nevoie de el, e-al tau.

 

Thomas, te apelez imediat...

Sarumana ! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am avut cam la orice tura in afara. Nu l-am legat niciodata si niciodata nu mi-a zburat, indiferent cata blana i-am dat. Asta poate si datorita faptului ca aveam parbrizul acela de la PUIG.

 

Tankbag-ul meu (Moto Detail cu magneti), daca nu-l si leg (am pierdut cureaua aceea cu clipsuri) imi zboara in gura de la 160 in sus. Nu "port" parbriz. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

catalin, despre u vb. sau deja l'ai luat de la mici si eu nu stiu?

 

--- Mesaj completat în 15 Jan 2008 11:55 -------------
:P sry, acum am vb cu mici si ai dreptate. motorul a fost livrat de ceva timp, deci este in propietatea ta. sry pt nelamurire. dau o bere sa fie totul ok. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, :blink:

Sa va spun ce am mai facut la motor:

I-am pus ceas de presiune la ulei, este foarte bun pt k sti cit de uzata e linia de cuzineti, cit de bun e uleiul si cam cind trebe sa il schimbi. E simplu pt ca cu cit motorul este mai uzat cu atai uleiul nu mai iti asigura o ungere buna deoare ce se arde, inbartaneste, iar interstitiul dintre cuzinet si fus (biela, palier, arbore) este mai mare deci presiune de ulei mai mica.

Asa k va spun ce presiune am eu la uloi

Cand e motorul rece si la 3000rpm - 5 bar

rece 1250rpm - min 3bar 3,5

cald 1000pm - 2bar

cald peste 3500rpm - 5bar

Cand scade presiunea sub 2 bar sa stiti k va avertizeaza becul din bord, la 1,9 palpaie iar la 1,8bar sta aprins permanent.

 

ULEIUL E VIATA MOTORULUI asa k nu merita sa ne batem joc de el

 

Asfalt uscat :laugh:

post-18855-1200915317_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super buna ideea. Asta imi aduce amite de ceasurile montate pe anumite Dacii 1300. Ulterior, cei de la Mioveni, s-au limitat in a monta un simplu beculet care se aprindea cand de regula nu prea mai era nimic de facut. Sunt patit si stiu ce zic...

 

Tamas, cam la cat te-a dus toata afacerea ?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ce sa zic de costuri, am avut un manometru pentru presiune de ulei de la o masina de pompieri veche, o conducta flexibila frana de dacie pentru ghidon, o bucata conducta de frana metalica si o bujie normala cu filetu de 14mm pas 1.25.

Am scos din bujie electrodul si in ea am alamit conducta matalica, la celalalt capat i-am pus un holender nou si i-am facut perem cu presa, pentru ceas am gasit o bucata de teava de 2 toli si am bagat ceasu un ea, suportul de prindere este o ducata de platbanda dupa cum de vede gaurita, indoita si sudata

Sunt foarte multumit de el, e si luminat cu un bec de 2W si ma atentioneaza k ar fi cazu sa schimb uleiul acum.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am motor, , f'ul adica carenatul. dar vreau cutiile pt ca deh, anul asta se preconizeaza drumuri f multe si lungi. asa ca'mi trebuie loc de bagaje.

 

eu mi-am luat motodrul din jermania cu cutii ca astea is foarte OK .. au cam 25-30 L capacitate fiecare.. si rezista la o viteza de cam 130 daca nu gasesti pe la noi din astea din plastic sigur sunt pe louis.de din textil.. care nu necesita nici fiare nici nimic.. (ah.. si acolo sunt si din plastic numai ca mult mai scump)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preteni, ce ziceti de acest ulei "MOBIL1 10W40" semisintetic, scrie pe cutie special pentru motoare in 4 timpi pentru motociclete si pe eticheta e o motocicleta in curba, ??? cunoasteti uleiul, am citit pe forum inapoi si am vazut k nu prea va dati pe mobil1? de ce? e contrafacut, l-am luat cu 24 bidonu de 1l

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preteni, ce ziceti de acest ulei "MOBIL1 10W40" semisintetic, scrie pe cutie special pentru motoare in 4 timpi pentru motociclete si pe eticheta e o motocicleta in curba, ??? cunoasteti uleiul, am citit pe forum inapoi si am vazut k nu prea va dati pe mobil1? de ce? e contrafacut, l-am luat cu 24 bidonu de 1l

 

Asfalt uscat

 

Mah io zic ca e numai bine.. eu nu folosesc Mobil1 ca mi se pare scump si iau de la Louis.de procycle care e marca lor proprie si o scot la pret mai bun.. mobil1 nu are de ce sa nu fie bun.. cred ca si altii din cauza pretului mai bun la alte produse nu il folosesc.. oricum la un schimb iti tre aproape 4 L (3.3)

IO zic sa il folosesti cu incredere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei cu masini sunt maniaci de Mobil iar cei cu motoare sunt maniaci de Motul.

Chiar nu înțeleg.

Mentalitate autohtonă.

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah io zic ca e numai bine.. eu nu folosesc Mobil1 ca mi se pare scump si iau de la Louis.de procycle care e marca lor proprie si o scot la pret mai bun.. mobil1 nu are de ce sa nu fie bun.. cred ca si altii din cauza pretului mai bun la alte produse nu il folosesc.. oricum la un schimb iti tre aproape 4 L (3.3)

IO zic sa il folosesti cu incredere

 

Salut.

Teoretic: Are nevoie de MAXIM 2.9 L doar daca schimba si filtrul. Fara filtru intra 2.6 L .

 

Practic: Eu de fiecare data cand am facut schimbul de ulei si filtru nu am pus mai mult de 2.7L iar nivelul pe joja era la maxim.

 

Deci 3 litri iti ajung pentru un schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...