Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salutare . Ce parere aveti de schimbatul vitezelor fara ambreaj ? evident dupa trapta a 1-a ajuta la ceva sau nu .... ma gndesc la discu de ambreaj .... si schimband trapta la o turatie oarecum buna 4000 eu am mers 1 an fara ambreaj pe o Aprilia AF1 125 din cauza unor probleme cu placa de presiune ... un pas in fata si hop treapta a 2-a ..... si ma m obisnuit asa ....

 

Bafta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Interesant, partea cu golirea carburatorului, dak e motorul inclinat la pamant sigur se scurce cel putin 3/4 benzina din "paharul decantor" iar cand incerci sa o pornesti si nu o lasi pe PRI cel putin 1 minut (pt a se umple paharul pina ridica plutitorul care e solitar cu cuiul ponton si inchide alimantarea carburatorului) NU PORNESTE NICI CU SOCUL TRAS pt k e frig, aerul e foarte umed si bogat in oxigen, drept urmare, e nevoie de mai mult combustibil pentru amestec.

Mai interesanta e partea cu golirea carburatorului partiala sau totala dak nu il pornesti 2,3 zile (cel putin) Benzina se evapora aproximativ 1/2 sau 1/3 iar cand incerci sa o pornesti aceeasi poveste, NU PORNESTE NICI INPINSA DIN PRIMA, datorita faptului k nivelui benzinei din paharul decantor e prea jos depresiunea creata in admisia motorului nu e suficient de mare pt a aspira combustibilui. Asa k va sfatuiesc pe toti cei care acum ati achizitionat un GS sau nu stiati de ce nu porneste dupa o pauza de cateva zile, sa mutati robinetul de benzina pe PRI cel putin 1 min apoi trageti socul dak e frig (sau cum e invatata ea sa porneasca) apoi puneti contactul si de preferat apasati butonul de pornire sau o inpingeti in a 2-a.

(tot ce am scris e pura realitate experimentat pe propria piele, documentat din manualul tehnic al "bolidului")

 

Respect

Legat de pornirea dupa cateva zile.......mie mi-a pornit din prima si foarte usor, fara soc, dupa o pauza de 20 de zile.Dar era vara.Deci benzina nu se evapora in totalitate incat sa nu mai poata porni, ci este probabil o cauza in plus care contribuie la nepornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare GS`isti.

In luna mai am achizitionat primul meu motor (evident GS500e`95). Sunt foarte multumit de el...e nervos atunci cand trebuie si linishtit la viteze de pana in 110kmh` (dupa aia ma mangaie parca prea tare vantul).

Am citit o parte din cele peste 200 de pagini "construite" sub topicul GS`..si aveam cateva intrebari pentru voi legate de "igiena" motorului si pregatirea pentru viitorul sezon de kilometri pe asfalt uscat.

Daca cineva are vreun sfat..il ashtept.

Va multumesc anticipat.

PS: mai sunt posesori de GS prin Cta (sau aproape) ?

 

Salut, se pare ca mai sunt gs-isti prin Constanta, doar ca nu prea ne cunoastem intre noi. Eu nu mai cunosc personal alti gs-isti de prin imprejurimi in afara de Claudiu, care sta in Medgidia. Chiar ieri am iesit la o plimbare pana la Cheile Dobrogei de am mai schimbat si noi impresii despre intretinerea fiarelor.Sa stii ca nu sunt mecanicos, dar daca te pot ajuta cu raspunsuri ce provin din proprie experienta o voi face cu placere.

 

Atasez si niste poze:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de schimbatul fara ambreaj , eu din ce am citit nu e prea recomandabil pt ca iti creste uzura . ambreajul ala a fost pus acolo ca sa fie folosit si sa atenueze socul trecerii intre viteze prin frecarea placilor de textolit aflate in ulei . daca tu nu tragi ambreajul acele placi nu drebreaza ( adica stau lipite ) si intregul soc se transmite in cutia de viteze ceea ce in timp e uzura .

 

ce pot sa zic , am citit tot manualu de gs , si acolo nu scria nicaieri ca sa schimbi fara ambreaj , si pot sa-ti zic ca din tot motoru asta eu nu am vazut nici un singur surub care sa fie pus unde ii e locul numa asa ca se plictiseau aia care or construit gsul . Tot ce or pus pe el or pus cu un scop ... eu zis ca e bine sa folosesti ambreaju ala .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, se pare ca mai sunt gs-isti prin Constanta, doar ca nu prea ne cunoastem intre noi. Eu nu mai cunosc personal alti gs-isti de prin imprejurimi in afara de Claudiu, care sta in Medgidia. Chiar ieri am iesit la o plimbare pana la Cheile Dobrogei de am mai schimbat si noi impresii despre intretinerea fiarelor.Sa stii ca nu sunt mecanicos, dar daca te pot ajuta cu raspunsuri ce provin din proprie experienta o voi face cu placere.

 

Atasez si niste poze:

 

domne,superbe pozele,ma bucur ca mai sunt in tara calareti de gs care inca fac plimbari...spun sincer m au fascinat cele 3 poze.. cred ca ai si un aparat bunicel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt in cheile dobrogei facute ,poate d-aia ti-au placut asa mult .

 

mai sunt calareti pe vremea asta bre Ugluk , doar ca nu toti pe gs-uri .

 

sa-ti dau si eu niste poze din chei , de asta vara ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah eu ziceam de ture mai mari,nu de plimbarica de oras.dar din pacate eu tre sa mai astept ca tre sa inlocuiesc kit-ul lant ca arata cam naspa... asa ca ma dau doar "printre blocuri"

 

baga poze nenea daca ai :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domne,superbe pozele,ma bucur ca mai sunt in tara calareti de gs care inca fac plimbari...spun sincer m au fascinat cele 3 poze.. cred ca ai si un aparat bunicel.

 

Pozele sunt facute cu un telefon mobil, dar plimbarile pe vremea asta sunt facute cu chin... momentan consider ca s-au meritat sacrificiile, sper sa nu regret mai tarziu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Salutare baieti si fete :D

Am mai adaugat in lista de la mess citva posesori de GS, am mai facut citiva zeci de km cu "fiara" :crack: si am pozat-o sa vo arat pe forum, k poate treceti prin Petrosani si ne intalnim, sa ne si recunoastem :crack: :lol: :D

Mai am de lucru la ea k doar vine iarna si dak nu pot circula cu ea macar pot sa ii fac o revizie pt sezonul urmator.

:D

post-18855-1197195547_thumb.jpg

post-18855-1197195615_thumb.jpg

post-18855-1197195741_thumb.jpg

post-18855-1197195828_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare . Ce parere aveti de schimbatul vitezelor fara ambreaj ? evident dupa trapta a 1-a ajuta la ceva sau nu .... ma gndesc la discu de ambreaj .... si schimband trapta la o turatie oarecum buna 4000 eu am mers 1 an fara ambreaj pe o Aprilia AF1 125 din cauza unor probleme cu placa de presiune ... un pas in fata si hop treapta a 2-a ..... si ma m obisnuit asa ....

 

Bafta :crack:

 

Sal, si eu schimb crescator fara ambreiaj :D si inca nu sa intamplat nimic; atunci cand o sa cedeze ceva o sa va anunt si pe voi ca sa puteti sa :lol: de mine.

Depinde f mult si de stilul de mers pentru a schimba fara ambreiaj. Eu zic sa incerce fiecare sa schimbe fara ambreiaj si sa vada cat de mult smuceste motorul la trecerile dintre trepte; ramane la aprecierea fiecaruia daca se merita sau nu sa schimbe fara ambreiaj. Eu unul NU RECOMAND sa se schimbe DESCRESCATOR treptele fara a folosi ambreiajul.

Astept vremea nitel mai buna sa mai ies si eu la o plimbarica... pana atunci va stimez si apreciez pe cei care inca mai mergeti si pe vremea asta. Eu nu am echipamentul adecvat ca as mai iesi si eu :crack:

Hai sa ne vedem cu bine pe la Arc, si asfalt uscat ...

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreme buna e..dar unii nu au lant (kit lant mai concret!) :crack: ...

 

 

mai ugluk ... c sa zic ... fa naibii rpst de kitul ala. ca nu prea iti sade bn pieton :crack:

 

--- Mesaj completat în 12 Dec 2007 16:16 -------------
*rost*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ugluk ... eu tocmai ce mi-am sch kitul de lant. tu ce mai astepti ?

 

pai si eu,dar tre sa mai astept cateva zile ca nu ie bani... ma maninca rau cand trec pe linga "bestie" si o vad dormind..

azi i am dat o cheie dupa o sapt si ceva de nemers,si imediat sa "trezit"...ce glas cristalin are :crack:

 

--- Mesaj completat în 14 Dec 2007 08:58 -------------
stiri de ultima ora:

 

1-aseara mi am facut in final kitu' dar nu pe comanda de niciunde sa mai astept 2-3sapt si poate venea altceva decat imi trebuie... am fost frumos la "thomas" respectiv magazinul din cotroceni ptr cei ce stiu,si au ei un service al lor de unde iei piesa si ti o si monteaza un nenea care stie bine ce face si face bine ce stie.

 

2-tot aseara am plecat de la service cu un chef nebun de plimbare,deh doar facusem motorul. am plecat si era ploaie slabuta,cu chef de plimbarica am luat o spre "ursu".. pe la mijlocul drumului "ploaia aia micuta" sa transformat in ditamai' ninsoarea :crack: si mai naspa e ca se depunea,derapam ca dracu fugea fundul in toate partile+cativa dobitoci care mi au taiat calea ca sa fie si mai "fun" :kick: ; morala..daca vedeti ca ninge nu iesiti cu motorul,asteptati sa stea...

 

3-tot aseara mi a venit prin posta redresorul ptr baterie,incarca 2v,6v si 12v ... asa ca va anunt,mai ales ptr cei din buc,daca aveti probleme cu bateria va pot ajuta sa o incarcati...stiu si eu cum a fost si a trebuit sa apelez la alti :cheers:

 

de asfalt uscat nu mai poate fi vorba.. asfalt fara zapada sau ghiata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@UgluK, sa-l folosesti sanatos :kick:

 

Si acum aviz celor ce au GS-urile cu ani de fabricatie in acte 94-95. Incepand cu 1994 s-au schimbat cateva chestii la motor, asa ca cel mai bine cautati pe net seriile de sasiu sau in programe de microfise de service pentru ca puteti pati sa aveti trecut in acte anul inmatricularii care nu este neaparat anul producerii ! Asa a patit si @UgluK cu kitul de lant, incepand cu anul 1994 schimbandu-se prinderea la pinionul fata. Noroc ca aveam insa pe stoc si pinionul pt modelul din 1993.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@UgluK, sa-l folosesti sanatos :crack:

 

Si acum aviz celor ce au GS-urile cu ani de fabricatie in acte 94-95. Incepand cu 1994 s-au schimbat cateva chestii la motor, asa ca cel mai bine cautati pe net seriile de sasiu sau in programe de microfise de service pentru ca puteti pati sa aveti trecut in acte anul inmatricularii care nu este neaparat anul producerii ! Asa a patit si @UgluK cu kitul de lant, incepand cu anul 1994 schimbandu-se prinderea la pinionul fata. Noroc ca aveam insa pe stoc si pinionul pt modelul din 1993.

 

 

Salut

 

Unde pot verifica seria ? :kick:

Eu vreau sa ii schimb placutele de frana de pe fata... imi poate recomanda cineva placute si/sau de unde le pot achizitiona ?

 

ps: se poate face ceva cu farul clasic de GS`...adica ii pot pune doua mai mici dar mai puternice` ? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus pe eFu meu placute saito de la Paula... la 58 de lei sunt cam cele mai ieftine si sunt multumit pana acum de ele sa vad cat ma tin

 

inainte am avut Ferodo si nu m-au tinut decat vreo 10.000 si efu' nu-i motor racing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...