Sergiu 30 Postat Ianuarie 25, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2008 nu e nimic sunteti bineveniti sa va spuneti parera in legatura cu orice nu sunt adeptul on-topicului in mod exagerat fiti bineveniti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Daca nu se intelege din poza, hai sa iti spun ce am: ZX-6R decembrie 2001, ultima generatie pe carburatie, 111 cai, 172 kg la gol. Frane fata 12 pistonase... nu stiu ce te mai intereseaza sa afli despre el, intreaba-ma. mai imparte numarul ala de pistonase la 2 si o sa aflii exact cate ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoebus Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 mai imparte numarul ala de pistonase la 2 si o sa aflii exact cate ai. Corect, ms. Cu ochiul liber se vad 3 "sectiuni" pe de-o parte si cealalta a fiecarui disc... dar am cautat date tehnice pe net si scrie "6-pot tokico brakes". Deci in realitate sunt 2 etrieri cu cate 3 pistonase. Ms frumos ptr observatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Corect, ms. Cu ochiul liber se vad 3 "sectiuni" pe de-o parte si cealalta a fiecarui disc... dar am cautat date tehnice pe net si scrie "6-pot tokico brakes". Deci in realitate sunt 2 etrieri cu cate 3 pistonase. Ms frumos ptr observatie. Deci nu! Intr-o realitate si mai reala sunt 2 etrieri cu cate 6 pistonase fiecare. Nu sunt flotanti. Etrierii sunt ficsi pe modelu ala de Tokico. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoebus Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Deci nu! Intr-o realitate si mai reala sunt 2 etrieri cu cate 6 pistonase fiecare. Nu sunt flotanti. Etrierii sunt ficsi pe modelu ala de Tokico. NU mai inteleg nik. sunt 6 sau 12? Sau sunt 6 ficsi si 6 mobili sau 12 ficsi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Exista etrieri ficsi si flotanti. Aia flotanti au pistoane numai pe o parte (de ex Banit 600 cu Nissin-uri cu doua pistonase), aia ficsi pe ambele parti ale etrierului. Modelu despre care e vorba de la Tokico este fix si are cate trei pistonase pe fiecare parte a etrierului. 2 etrierii = 2 X 6 pistonase = 12 per total la ambii etrieri fatza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Februarie 3, 2008 Autor Share Postat Februarie 3, 2008 io vreau motor cu tambur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 ma gandeam aseara cand m-am pus in pat care poate fi incadrata cea mai buna motocicleta a tuturor timpurilor.... si ca criterii de incadrare as pune in primul rand palmaresul in superbike... dupa aceea numarul de fani... numarul de posesori actuali si fosti... si nu in ultimul rand ce incasari a inregistrat firma care a vandut-o si a creeat-o si va rog din suflet sa excludem zx7r.... nu are rost sa o votam...ar fi un pleonasm....(supermotocicleta zx7r...urca sus coboara jos....ajunge sa spunem super motocicleta si stie lumea ca e vorba de zx7r ) astept Pai sa vedem. La inceput a fost cuvantul (GSXR750), apoi s-a facut lumina (CBR900RR) si dupa multa alte modificari D-zeu a fost multumit de ceea ce a facut in final (YZF R1 1998). Si de atunci R1 este "the one". Poate nu stiati, dar R1 e campion mondial in Superbike 2007 (titlul constructorilor). Bineinteles ca daca e sa ne luam dupa succese in SBK, Ducati este rege. Despre Kawa insa...este ca U. Craiova, are multi fani dar este o ehipa/motoreta de fundul clasamentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul_R1 Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 Pai sa vedem. La inceput a fost cuvantul (GSXR750), apoi s-a facut lumina (CBR900RR) si dupa multa alte modificari D-zeu a fost multumit de ceea ce a facut in final (YZF R1 1998). Si de atunci R1 este "the one". Poate nu stiati, dar R1 e campion mondial in Superbike 2007 (titlul constructorilor). Bineinteles ca daca e sa ne luam dupa succese in SBK, Ducati este rege. Despre Kawa insa...este ca U. Craiova, are multi fani dar este o ehipa/motoreta de fundul clasamentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 Pai sa vedem. La inceput a fost cuvantul (GSXR750), apoi s-a facut lumina (CBR900RR) si dupa multa alte modificari D-zeu a fost multumit de ceea ce a facut in final (YZF R1 1998). Si de atunci R1 este "the one". Poate nu stiati, dar R1 e campion mondial in Superbike 2007 (titlul constructorilor). Bineinteles ca daca e sa ne luam dupa succese in SBK, Ducati este rege. Despre Kawa insa...este ca U. Craiova, are multi fani dar este o ehipa/motoreta de fundul clasamentului. Uiti sa aduci aminte de Gixxer 1000 K1 care, cand a aparut a dat cu toate motoretele din categoie de pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Februarie 3, 2008 Autor Share Postat Februarie 3, 2008 si ce palmares are totusi gsxr 750? chiar nu stiu sunt curios? in rest 900 rr nu are palmares sa nu uitam zx10 care de 5 ani e cea mai brutala motocicleta de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Februarie 3, 2008 Autor Share Postat Februarie 3, 2008 gresit zx10 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Februarie 3, 2008 Autor Share Postat Februarie 3, 2008 te rog o sa te miroasa ca esti fost user de kawasaki sunt sigur ca va veti intelege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 This week in Motociclismo...test Fireblade 2008 vs ZX10-R 2008. Si acum nu o sa mai discute care e cea mai urata sau mai putin urata...ci o sa le tavaleasca pe pista pana cand isi ating limitele. Cat despre un best bike of all time...as arunca un vot pentru RSV Mille. Am vazut-o facand multe motoare mai puternice pe pista. Si arata si foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 nu-mi place motorul rotax. in rest arata misto, are cuplu fenomenal Mie mi se pare genial Rotaxul...vad ca si Buell a apelat la austrieci pentru 1125R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Uiti sa aduci aminte de Gixxer 1000 K1 care, cand a aparut a dat cu toate motoretele din categoie de pamant. La naiba Empule, asta e noul testament.... Si intradevar in 2001 Gixxerul de 1000 a eliberat concurenta de disputa pentru primul loc adjudecandu-si-l categoric. Ii spunem Moise??? But still, i only want "The One" "R One"....My precious ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 apropo de teste kawa 2008 si r1 ..sa fi vazut cum se indeparta R1 ..cam 30 metri i'a dat la zx10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 observ ca atunci cand ati spus cea mai buina motocicleta din toate timpurile ati cam deviat parerea mea, pentru ca ati tinut cont doar de performantele pe pista ale unei motociclete, in cazul de fata cat mai multi cai si viteza maxima. daca ne referim doar la motocicletele de viteze probabil este ok dara daca este vorba e toate motocicletele atunci trebuie sa fie mai muulte criterii de departajare, cum ar fi: confort, ciclistica, intretinere, accesibilitate ca pret, accesibilitate dpdv al nivelului si experientei motociclistului care este pe ea. eu am vazut mai demult o emisiune pe discovery in care se trata acelasi subiect. nu s-a vorbit de nici un kawa pe acolo daca imi aduc eu bine aminte. singurele vitezane au fost ducati 948 de prin 98-99 cred care a venit cu niste inovatii legate de controlul cuplului intr-un viraj (nu intru mai mult in detalii) si despre y2k-ul american care e fenomenala dpdv al vitezei si al acceleratiei. atat. pe locul 3 parca a fost honda cb 600 care are o durata de viata foarte mare, usor de pilotat, care la vremea lor au adus cele mai multe inovatii cum ar fi roata aceea in forma de stea din aluminiu, discuri de frana parca (nu imi mai aduc aminte. pe primul loc era honda cube care este indestructibila. au pus cel mai vechi ulei sintetic, de ricin si au mers o gramada cu ea prin oras si nu a avut nimic, au pus o greutate foarte mare pe ea si au mers asa si nu a avut nimic ( nici un arc rupt nimic) si testul final i-au dat drumul de pe un bloc si culmea, a pornit din prima, a intrat in viteza si puteai sa mergi cu ea, asta daca nu erau strambe rotile din cauza impactului cu solul. --- Mesaj completat în 05 Feb 2008 01:50 -------------daca vorbim doar despre motocicletele de viteza am un dvd acasa cumparat din italia, parac de la revista motociclismo, nu mai stiu exact si are un clasament acolo destul de interesant. cea mai buna de la clasa 600, cea mai buna de la clasa de 750-1000 doar japoneze si cea mai buna motocicleta italiana de la clasa 1000. mai trebuie sa il urmaresc odata ca sa vad care este rezultatul si am sa public rezultatele sapt viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 (editat) eu am vazut mai demult o emisiune pe discovery in care se trata acelasi subiect. nu s-a vorbit de nici un kawa pe acolo daca imi aduc eu bine aminte. singurele vitezane au fost ducati ...... Y2K-UL AMERICAN ...... pe locul 3 parca a fost honda cb 600 ........ PE PRIMUL LOC ERA HONDA CUBE.... Bun clasament. Mai era si unul cu masini de lux, tot la Discovery. In top 5 era un cacat de Lincoln d'ala decapotabil, de prin anii '60, fata de care tractorul Universal 650 e OZN, iar de Bugatti Royale Type 41 nici nu cred ca auzisera Specialistii. Editat Februarie 5, 2008 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 pe primul loc era honda cube care este indestructibila. au pus cel mai vechi ulei sintetic, de ricin si au mers o gramada cu ea prin oras am vazut si yo emisiunile ... dar a zis ca " am auzit ca poti sa pui orice ulei vechi ...... si dupa aia ia cerut lu ala "can i get a tub of old cooking oil " .... yo zic ca ia pus ulei de gatit ) corectati`ma daca gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Topicul se referea la motoare sport. PS: daca ii pui la o Honda (sau orice alta motoreta japan moderna) ulei de gatit iti zic eu ca nu mai merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 dedicatie speciala http://www.youtube.com/watch?v=yr0xrGHzd9E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 Daca omu nu avea alta motocicleta.. ce sa faca? a facut si el videoclip cu ce are si ce isi permite ) --- Mesaj completat în 03 Mar 2008 01:04 -------------In Master Bike 2007 editia a 10-a 18 piloti, 13 motociclete in test. Supersport - Honda CBR 600 RR, Kawasaki ZX 6R, Suzuki GSX-R 600, Triumph Daytona 675, Yamaha YZF-R6. Superbike japoneze - Honda CBR 600 RR, Kawasaki ZX-10R, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX-R 1000, Yamaha YZF-R1. Superbike italiene - Aprilia RSV 1000 R Factory, Ducati 1098 S, MV Agusta F4 312 R La clasa Supersport: 5 Suzuki GSX-R 600 4 Kawasaki ZX 6R 3 Yamaha YZF-R6 2 Honda CBR 600 RR 1 Triumph Daytona 675 La clasa Superbike japoneze: 5 Suzuki GSX-R 750 4 Suzuki GSX-R 1000 3 Kawasaki ZX-10R 2 Honda CBR 1000 RR 1 Yamaha YZF-R1 La clasa Superbike italiene: 3 Aprila RSV 1000 R Factory 2 Ducati 1098 S 1 MV Agusta F4 312 R Clasamentul finalistelor: 3 Triumph Daytona 675 cu 15 puncte 2 Yamaha YZF-R1 cu 68 puncte 1 MV Agusta F4 312 R 78 puncte Circuitul: Jerez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Brough Superior e the best bike of all time Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 SergiuKawa, ai reusit sa faci primul kilometru pe 2 roti? Sau nu se mai poate repara legendara ta moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.