Sari la conținut

Best Bike Of All Time(dupa Zx7r) :p


Sergiu 30
 Share

Postări Recomandate

ai spus un lucru sfant ..vei pierde multi bani la vanzare, dar e o regula care se aplica tuturor, indiferent de banii investiti in motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 182
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Oricum cat pierde acu'...da' sa vezi cat pierde anu' viitor...

 

In general nu cred ca-i bine sa se arunce cu multi bani pe primul motor, e bine de luat ceva mai ieftin, pt ca daca vrei sa-l vinzi dupa primul sezon si ai dat o gramada de bani...te cam oftici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice investitie o faci de dragul tau, pentru a personaliza motorul sau ai inbunatatii comportamentul, dar nimic nu cred ca s-a devalorizat mai mult in Romania decat motoarele second. din pacate, ma uit la anunturi si cateodata gasesc un model mult mai ieftin decat daca l-as cauta afara. pur si simplu nu le apreciem, credem ca un motor de 10ani este unul vechi, dar daca e tinut ca lumea si respectam intervalele de service, nu cred ca am avea probleme. afara am vazut si multe dt-uri de 125 in starea lor originala, si folosite pe strada, mai ales in aglomeratie. nu prea vezi r6, r1, k5, k7, cbr-uri decat pe strazile tarilor excomuniste lipsite de piste si cu multi sinucigasi, unde inca imaginea si impresia conteaza cel mai mult. am avut ocazia sa cunosc oameni mult mai bogati decat mine si unul dintre ei avea un gpz la care tinea mai mult decat la ochii din cap si spunea ca acel motor e perfect pentru uzul stradal.....

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asta ziceam si eu dopeman, pe alt thread, dar mi-a sarit Silenti sau nu mai stiu care in cap ca "de unde stiu eu ce faci romanii nostri cu speed-urile lor", ca "de unde stiu eu ca majoritatea isi ia motor doar de fite".

 

In fine,unele lucruri sunt atat de evidente incat nu mai are rost sa vii cu argumente..

 

Si da, merita sa bagi bani in motor, sa-l personalizezi ...daca asta iti aduce satisfactie si daca esti pasionat. Dar mai ales DUPA CE AI EXPERIENTA, dupa ce esti la macar al 2-lea motor.

 

Mi se pare cam prematur sa investesti multi bani in primul motor, mai ales daca-i si unu scump... dar na, e doar parerea mea de nestiutor:)

 

Toate astea nu se aplica persoanelor cu buget 'nelimitat':friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai aici e balanta... cei cu buget nelmitat care isi iau motor de fitze cum a mai spus cineva mai sus si cei cu buget limitat, pasionati care inainte sa isi ia un motor consulta sute de mii de site-uri cu vanzari sh, forumuri o gramada, isi pierde noptile citind si comparand informati ca sa aiba cel mai bun raport calitate pret. nu toti cei cu buget nelimitat isi iau motor de fitze, cunosc un adevarat pasionat care are si multi bani si o adevarata colectie de motocilete despre care stie tot ce se poate sti adik stie omu ce are in garaj si cu ce se manaca fiecare. dar mai stiu cateva persoane care au motoare gen suzuki intruder 1800, honda goldwing (modelul nou) care daca il intrebi dece si-a luat motorul respectiv stie doar atat ca "arata cool man", merge odata pe an cu el (si atunci la parada motociclistilor, fara casca ca sa fie remarcat de public) si isi tine motocicleta tot anul la o terasa sau in fata unui hotel. nu am nimic cu cei cu buget nelimitat dar totusi tin cu aia care isi iau motoare sh, sau strang banii de cativa ani ca sa isi ia un motor nou pe leasing, care stiu si cate suruburi are motorul lor inainte sa il cumpere. glumeam, nici chiar asa exagerat.

 

--- Mesaj completat în 25 Jan 2008 12:18 -------------
scuze ca sunt cam off topic, titlul topicului zice altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e nimic

sunteti bineveniti sa va spuneti parera in legatura cu orice

nu sunt adeptul on-topicului in mod exagerat

fiti bineveniti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca nu se intelege din poza, hai sa iti spun ce am: ZX-6R decembrie 2001, ultima generatie pe carburatie, 111 cai, 172 kg la gol. Frane fata 12 pistonase... nu stiu ce te mai intereseaza sa afli despre el, intreaba-ma.

 

 

mai imparte numarul ala de pistonase la 2 si o sa aflii exact cate ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

mai imparte numarul ala de pistonase la 2 si o sa aflii exact cate ai.

 

Corect, ms. Cu ochiul liber se vad 3 "sectiuni" pe de-o parte si cealalta a fiecarui disc... dar am cautat date tehnice pe net si scrie "6-pot tokico brakes". Deci in realitate sunt 2 etrieri cu cate 3 pistonase. Ms frumos ptr observatie. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, ms. Cu ochiul liber se vad 3 "sectiuni" pe de-o parte si cealalta a fiecarui disc... dar am cautat date tehnice pe net si scrie "6-pot tokico brakes". Deci in realitate sunt 2 etrieri cu cate 3 pistonase. Ms frumos ptr observatie. :bigstar:

 

Deci nu! :bigstar:

 

Intr-o realitate si mai reala sunt 2 etrieri cu cate 6 pistonase fiecare. Nu sunt flotanti. Etrierii sunt ficsi pe modelu ala de Tokico. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Deci nu! :bigstar:

 

Intr-o realitate si mai reala sunt 2 etrieri cu cate 6 pistonase fiecare. Nu sunt flotanti. Etrierii sunt ficsi pe modelu ala de Tokico. :bigstar:

 

NU mai inteleg nik. sunt 6 sau 12? Sau sunt 6 ficsi si 6 mobili sau 12 ficsi? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista etrieri ficsi si flotanti. Aia flotanti au pistoane numai pe o parte (de ex Banit 600 cu Nissin-uri cu doua pistonase), aia ficsi pe ambele parti ale etrierului. Modelu despre care e vorba de la Tokico este fix si are cate trei pistonase pe fiecare parte a etrierului. 2 etrierii = 2 X 6 pistonase = 12 per total la ambii etrieri fatza.

post-8276-1201889357_thumb.jpg

post-8276-1201889378_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam aseara cand m-am pus in pat care poate fi incadrata cea mai buna motocicleta a tuturor timpurilor....

si ca criterii de incadrare as pune in primul rand palmaresul in superbike...

dupa aceea numarul de fani...

numarul de posesori actuali si fosti...

si nu in ultimul rand ce incasari a inregistrat firma care a vandut-o si a creeat-o

si va rog din suflet sa excludem zx7r....

nu are rost sa o votam...ar fi un pleonasm....(supermotocicleta zx7r...urca sus coboara jos....ajunge sa spunem super motocicleta si stie lumea ca e vorba de zx7r )

astept

 

Pai sa vedem. La inceput a fost cuvantul (GSXR750), apoi s-a facut lumina (CBR900RR) si dupa multa alte modificari D-zeu a fost multumit de ceea ce a facut in final (YZF R1 1998). Si de atunci R1 este "the one". Poate nu stiati, dar R1 e campion mondial in Superbike 2007 (titlul constructorilor).

 

Bineinteles ca daca e sa ne luam dupa succese in SBK, Ducati este rege.

 

Despre Kawa insa...este ca U. Craiova, are multi fani dar este o ehipa/motoreta de fundul clasamentului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa vedem. La inceput a fost cuvantul (GSXR750), apoi s-a facut lumina (CBR900RR) si dupa multa alte modificari D-zeu a fost multumit de ceea ce a facut in final (YZF R1 1998). Si de atunci R1 este "the one". Poate nu stiati, dar R1 e campion mondial in Superbike 2007 (titlul constructorilor).

 

Bineinteles ca daca e sa ne luam dupa succese in SBK, Ducati este rege.

 

Despre Kawa insa...este ca U. Craiova, are multi fani dar este o ehipa/motoreta de fundul clasamentului.

:D :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa vedem. La inceput a fost cuvantul (GSXR750), apoi s-a facut lumina (CBR900RR) si dupa multa alte modificari D-zeu a fost multumit de ceea ce a facut in final (YZF R1 1998). Si de atunci R1 este "the one". Poate nu stiati, dar R1 e campion mondial in Superbike 2007 (titlul constructorilor).

 

Bineinteles ca daca e sa ne luam dupa succese in SBK, Ducati este rege.

 

Despre Kawa insa...este ca U. Craiova, are multi fani dar este o ehipa/motoreta de fundul clasamentului.

 

Uiti sa aduci aminte de Gixxer 1000 K1 care, cand a aparut a dat cu toate motoretele din categoie de pamant. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce palmares are totusi gsxr 750?

chiar nu stiu sunt curios?

in rest 900 rr nu are palmares

sa nu uitam zx10 care de 5 ani e cea mai brutala motocicleta de 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, pentru noi sergiu. dar testele spun altceva.

zx10r e cea mai agresiva motocicleta facuta vreodata, in martie cineva mi-a promis ca imi va imprumuta zx10r-ul lui din 2006 sa merg cu el.

abia astept, e din 2006 si e negru, trebuie sa ma prezint adecvat pentru aceasta intalnire......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

This week in Motociclismo...test Fireblade 2008 vs ZX10-R 2008. Si acum nu o sa mai discute care e cea mai urata sau mai putin urata...ci o sa le tavaleasca pe pista pana cand isi ating limitele. Cat despre un best bike of all time...as arunca un vot pentru RSV Mille. Am vazut-o facand multe motoare mai puternice pe pista. Si arata si foarte bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...