mac Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 ai spus un lucru sfant ..vei pierde multi bani la vanzare, dar e o regula care se aplica tuturor, indiferent de banii investiti in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 Oricum cat pierde acu'...da' sa vezi cat pierde anu' viitor... In general nu cred ca-i bine sa se arunce cu multi bani pe primul motor, e bine de luat ceva mai ieftin, pt ca daca vrei sa-l vinzi dupa primul sezon si ai dat o gramada de bani...te cam oftici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 Ce titlu glumet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 (editat) orice investitie o faci de dragul tau, pentru a personaliza motorul sau ai inbunatatii comportamentul, dar nimic nu cred ca s-a devalorizat mai mult in Romania decat motoarele second. din pacate, ma uit la anunturi si cateodata gasesc un model mult mai ieftin decat daca l-as cauta afara. pur si simplu nu le apreciem, credem ca un motor de 10ani este unul vechi, dar daca e tinut ca lumea si respectam intervalele de service, nu cred ca am avea probleme. afara am vazut si multe dt-uri de 125 in starea lor originala, si folosite pe strada, mai ales in aglomeratie. nu prea vezi r6, r1, k5, k7, cbr-uri decat pe strazile tarilor excomuniste lipsite de piste si cu multi sinucigasi, unde inca imaginea si impresia conteaza cel mai mult. am avut ocazia sa cunosc oameni mult mai bogati decat mine si unul dintre ei avea un gpz la care tinea mai mult decat la ochii din cap si spunea ca acel motor e perfect pentru uzul stradal..... Editat Ianuarie 24, 2008 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 pai asta ziceam si eu dopeman, pe alt thread, dar mi-a sarit Silenti sau nu mai stiu care in cap ca "de unde stiu eu ce faci romanii nostri cu speed-urile lor", ca "de unde stiu eu ca majoritatea isi ia motor doar de fite". In fine,unele lucruri sunt atat de evidente incat nu mai are rost sa vii cu argumente.. Si da, merita sa bagi bani in motor, sa-l personalizezi ...daca asta iti aduce satisfactie si daca esti pasionat. Dar mai ales DUPA CE AI EXPERIENTA, dupa ce esti la macar al 2-lea motor. Mi se pare cam prematur sa investesti multi bani in primul motor, mai ales daca-i si unu scump... dar na, e doar parerea mea de nestiutor:) Toate astea nu se aplica persoanelor cu buget 'nelimitat' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 tocmai aici e balanta... cei cu buget nelmitat care isi iau motor de fitze cum a mai spus cineva mai sus si cei cu buget limitat, pasionati care inainte sa isi ia un motor consulta sute de mii de site-uri cu vanzari sh, forumuri o gramada, isi pierde noptile citind si comparand informati ca sa aiba cel mai bun raport calitate pret. nu toti cei cu buget nelimitat isi iau motor de fitze, cunosc un adevarat pasionat care are si multi bani si o adevarata colectie de motocilete despre care stie tot ce se poate sti adik stie omu ce are in garaj si cu ce se manaca fiecare. dar mai stiu cateva persoane care au motoare gen suzuki intruder 1800, honda goldwing (modelul nou) care daca il intrebi dece si-a luat motorul respectiv stie doar atat ca "arata cool man", merge odata pe an cu el (si atunci la parada motociclistilor, fara casca ca sa fie remarcat de public) si isi tine motocicleta tot anul la o terasa sau in fata unui hotel. nu am nimic cu cei cu buget nelimitat dar totusi tin cu aia care isi iau motoare sh, sau strang banii de cativa ani ca sa isi ia un motor nou pe leasing, care stiu si cate suruburi are motorul lor inainte sa il cumpere. glumeam, nici chiar asa exagerat. --- Mesaj completat în 25 Jan 2008 12:18 -------------scuze ca sunt cam off topic, titlul topicului zice altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 25, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2008 nu e nimic sunteti bineveniti sa va spuneti parera in legatura cu orice nu sunt adeptul on-topicului in mod exagerat fiti bineveniti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Daca nu se intelege din poza, hai sa iti spun ce am: ZX-6R decembrie 2001, ultima generatie pe carburatie, 111 cai, 172 kg la gol. Frane fata 12 pistonase... nu stiu ce te mai intereseaza sa afli despre el, intreaba-ma. mai imparte numarul ala de pistonase la 2 si o sa aflii exact cate ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 mda, si crede-ma, patru isi fac mai bine treaba acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoebus Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 mai imparte numarul ala de pistonase la 2 si o sa aflii exact cate ai. Corect, ms. Cu ochiul liber se vad 3 "sectiuni" pe de-o parte si cealalta a fiecarui disc... dar am cautat date tehnice pe net si scrie "6-pot tokico brakes". Deci in realitate sunt 2 etrieri cu cate 3 pistonase. Ms frumos ptr observatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Corect, ms. Cu ochiul liber se vad 3 "sectiuni" pe de-o parte si cealalta a fiecarui disc... dar am cautat date tehnice pe net si scrie "6-pot tokico brakes". Deci in realitate sunt 2 etrieri cu cate 3 pistonase. Ms frumos ptr observatie. Deci nu! Intr-o realitate si mai reala sunt 2 etrieri cu cate 6 pistonase fiecare. Nu sunt flotanti. Etrierii sunt ficsi pe modelu ala de Tokico. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoebus Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Deci nu! Intr-o realitate si mai reala sunt 2 etrieri cu cate 6 pistonase fiecare. Nu sunt flotanti. Etrierii sunt ficsi pe modelu ala de Tokico. NU mai inteleg nik. sunt 6 sau 12? Sau sunt 6 ficsi si 6 mobili sau 12 ficsi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Exista etrieri ficsi si flotanti. Aia flotanti au pistoane numai pe o parte (de ex Banit 600 cu Nissin-uri cu doua pistonase), aia ficsi pe ambele parti ale etrierului. Modelu despre care e vorba de la Tokico este fix si are cate trei pistonase pe fiecare parte a etrierului. 2 etrierii = 2 X 6 pistonase = 12 per total la ambii etrieri fatza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Februarie 3, 2008 Autor Share Postat Februarie 3, 2008 io vreau motor cu tambur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 ma gandeam aseara cand m-am pus in pat care poate fi incadrata cea mai buna motocicleta a tuturor timpurilor.... si ca criterii de incadrare as pune in primul rand palmaresul in superbike... dupa aceea numarul de fani... numarul de posesori actuali si fosti... si nu in ultimul rand ce incasari a inregistrat firma care a vandut-o si a creeat-o si va rog din suflet sa excludem zx7r.... nu are rost sa o votam...ar fi un pleonasm....(supermotocicleta zx7r...urca sus coboara jos....ajunge sa spunem super motocicleta si stie lumea ca e vorba de zx7r ) astept Pai sa vedem. La inceput a fost cuvantul (GSXR750), apoi s-a facut lumina (CBR900RR) si dupa multa alte modificari D-zeu a fost multumit de ceea ce a facut in final (YZF R1 1998). Si de atunci R1 este "the one". Poate nu stiati, dar R1 e campion mondial in Superbike 2007 (titlul constructorilor). Bineinteles ca daca e sa ne luam dupa succese in SBK, Ducati este rege. Despre Kawa insa...este ca U. Craiova, are multi fani dar este o ehipa/motoreta de fundul clasamentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul_R1 Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 Pai sa vedem. La inceput a fost cuvantul (GSXR750), apoi s-a facut lumina (CBR900RR) si dupa multa alte modificari D-zeu a fost multumit de ceea ce a facut in final (YZF R1 1998). Si de atunci R1 este "the one". Poate nu stiati, dar R1 e campion mondial in Superbike 2007 (titlul constructorilor). Bineinteles ca daca e sa ne luam dupa succese in SBK, Ducati este rege. Despre Kawa insa...este ca U. Craiova, are multi fani dar este o ehipa/motoreta de fundul clasamentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 Pai sa vedem. La inceput a fost cuvantul (GSXR750), apoi s-a facut lumina (CBR900RR) si dupa multa alte modificari D-zeu a fost multumit de ceea ce a facut in final (YZF R1 1998). Si de atunci R1 este "the one". Poate nu stiati, dar R1 e campion mondial in Superbike 2007 (titlul constructorilor). Bineinteles ca daca e sa ne luam dupa succese in SBK, Ducati este rege. Despre Kawa insa...este ca U. Craiova, are multi fani dar este o ehipa/motoreta de fundul clasamentului. Uiti sa aduci aminte de Gixxer 1000 K1 care, cand a aparut a dat cu toate motoretele din categoie de pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Februarie 3, 2008 Autor Share Postat Februarie 3, 2008 si ce palmares are totusi gsxr 750? chiar nu stiu sunt curios? in rest 900 rr nu are palmares sa nu uitam zx10 care de 5 ani e cea mai brutala motocicleta de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 true, dar k5 mi se pare cea mai "adevarata" mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Februarie 3, 2008 Autor Share Postat Februarie 3, 2008 gresit zx10 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 mda, pentru noi sergiu. dar testele spun altceva. zx10r e cea mai agresiva motocicleta facuta vreodata, in martie cineva mi-a promis ca imi va imprumuta zx10r-ul lui din 2006 sa merg cu el. abia astept, e din 2006 si e negru, trebuie sa ma prezint adecvat pentru aceasta intalnire...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Februarie 3, 2008 Autor Share Postat Februarie 3, 2008 te rog o sa te miroasa ca esti fost user de kawasaki sunt sigur ca va veti intelege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 This week in Motociclismo...test Fireblade 2008 vs ZX10-R 2008. Si acum nu o sa mai discute care e cea mai urata sau mai putin urata...ci o sa le tavaleasca pe pista pana cand isi ating limitele. Cat despre un best bike of all time...as arunca un vot pentru RSV Mille. Am vazut-o facand multe motoare mai puternice pe pista. Si arata si foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 nu-mi place motorul rotax. in rest arata misto, are cuplu fenomenal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.