Sari la conținut

Cadru Indoit


Cappuccino
 Share

Postări Recomandate

post-30580-1200589845_thumb.jpgpost-30580-1200589852_thumb.jpgsalut .. am gasit la un baiat ca vinde un kawasaki zx6r an '97 avariat frontal ... Parti avariate sunt : furca / roata fata / radiator ulei / cadru stramb ... omul mi-a lasat-o la 700 euro ... vre-o indrumare ? merita s-o iau .. si daca o cumpar pot sa indrept cadru ? .. Eu o sa pun 2 poze cu cadru sa vedeti si voi .. va rog sa ma ajutati care cunosc despre ce-i vorba .. Va Multumesc astept raspunsuri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Daca o iei pentru a o revinde ca piese, ar fi ceva. Ceva. Atata. Ce iei pe mere, dai pe (,) pere.

Dar daca platesti banii aia in scopul repararii si reintroducerii in circulatie e ca si cum i-ai arunca in vant. Sau poate esti doar un om foarte pasionat in materie de reparat Kawasaki-uri zx6r si cu foarte mult timp liber. Ori un mare masochist, cu la fel de mult timp liber.

In definitiv si la urma-urmei cred doar ca esti un om care isi doreste prea mult un motor ca acela si crede ca asta e cea mai buna solutie pentru el fiindca e ieftin. Nu e.

Ma pun in situatia ta si vad

- niste ageamii care urla ca ei repara, fac si dreg, cei mai beton... care iti ia o carca de bani pentru cadru (fiindca de aici incepi)

- ca ai nevoie de : furca + juguri, radiator (+ probabil ventilator), roaga-te sa nu si-o fi furat-o bine de tot si galeria de evacuare, roata fata (aproape sigur si discuri), aripa fata, carene (macar reparate - aici e o telenovela horror deja, fiindca vad ca sunt avariate cam toate, inclusiv cele din spate).

 

Cea mai tare chestie e ca nu vei sti cat de bine este refacut cadrul ala ( :laugh: ) decat atunci cand o vei avea toata intreaga si o vei pune la treaba. Important nu e cadrul cat locasul in care intra axul dintre juguri - ala trebuie sa fie ata. Daca nu, adio unghiuri, stabilitate la drum, traiectorie pe franare. Vorbim de motor sport... :blink:, nu de un ciclomotor din tevi.

Am trecut printr-un accident mult mai usor decat asta (doar furca si janta fanta indoite) si pana nu am gasit un mecanic bun si cu conexiuni puteam sa iti fac o lista cu toti smenarii in materie de comert si piese moto.

La 2000 de euro gasesti afara unul in toate mintile lui, pe care te incaleci, dai buton si pleci.

Ce vreau sa spun e ca o relatie cu mobra ta inceputa cu nervi, injuraturi, frustrari si cheltuieli nu = deloc love. Din contra. Ti se ia de tot de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o iei pentru a o revinde ca piese, ar fi ceva. Ceva. Atata. Ce iei pe mere, dai pe (,) pere.

Dar daca platesti banii aia in scopul repararii si reintroducerii in circulatie e ca si cum i-ai arunca in vant. Sau poate esti doar un om foarte pasionat in materie de reparat Kawasaki-uri zx6r si cu foarte mult timp liber. Ori un mare masochist, cu la fel de mult timp liber.

In definitiv si la urma-urmei cred doar ca esti un om care isi doreste prea mult un motor ca acela si crede ca asta e cea mai buna solutie pentru el fiindca e ieftin. Nu e.

Ma pun in situatia ta si vad

- niste ageamii care urla ca ei repara, fac si dreg, cei mai beton... care iti ia o carca de bani pentru cadru (fiindca de aici incepi)

- ca ai nevoie de : furca + juguri, radiator (+ probabil ventilator), roaga-te sa nu si-o fi furat-o bine de tot si galeria de evacuare, roata fata (aproape sigur si discuri), aripa fata, carene (macar reparate - aici e o telenovela horror deja, fiindca vad ca sunt avariate cam toate, inclusiv cele din spate).

 

Cea mai tare chestie e ca nu vei sti cat de bine este refacut cadrul ala ( :laugh: ) decat atunci cand o vei avea toata intreaga si o vei pune la treaba. Important nu e cadrul cat locasul in care intra axul dintre juguri - ala trebuie sa fie ata. Daca nu, adio unghiuri, stabilitate la drum, traiectorie pe franare. Vorbim de motor sport... :blink:, nu de un ciclomotor din tevi.

Am trecut printr-un accident mult mai usor decat asta (doar furca si janta fanta indoite) si pana nu am gasit un mecanic bun si cu conexiuni puteam sa iti fac o lista cu toti smenarii in materie de comert si piese moto.

La 2000 de euro gasesti afara unul in toate mintile lui, pe care te incaleci, dai buton si pleci.

Ce vreau sa spun e ca o relatie cu mobra ta inceputa cu nervi, injuraturi, frustrari si cheltuieli nu = deloc love. Din contra. Ti se ia de tot de ea.

 

 

Multumesc pentru informatii ... Atat am vrut sa stiu daca se poate repara fara sa faca probleme pe viitor . ... Si ca piese de schimb s-o cumpar si sa le vand iar .. nu merita pentru ca nu scot cine stie ce bani din moto ..

Inca o rugaminte ... ce stiti de Moto Morini Dart 350 model '89 ... merita 1000 euro ? .. motocicleta este imbracata in carene de f4 an 2000 daca este buna din punct de vedere la motor .. merita 1000 de parale ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul in starea actuala + piesele ca sa il faci ok + manopera >=3000euro lejer.

Mai adaugi nervi, alergatura, timp.

Mie imi da cu minus, nu se merita. La banii la care ajungi iei una gata de drum, fara nervi si fara suparari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca glumesti, un motor vechi de 11 ani facut praf 700 euro?

 

 

Nici gratis nu l-as lua, jucariile astea sunt unelte de precizie carora le incredintezi viata proprie, nu se aduna din bucati muciferate in accidente.

 

Cadru cel putin este EXCLUS sa-l repari. Orice cadru are un echilibru de rigiditate torsionala si elasticitate care nu va mai fi atins niciodata dupa ce il incalzesti, ciocanesti sau sudezi. In plus nu il va mai aduce nici mama tinichigiilor la cotele initiale pentru ca nu ai nici un reper de unghi de fuga si ampatament.

 

Daca era de prin 2001 - 2002 mai valora ceva chiulasa si bateria de carburatoare, dar din 97 sunt probabil varza si alea. Ar mai putea valora ceva pentru vre-un alt posesor care are o problema punctuala: starter, alternator, o bobina de inductie, un piston crapat, o cutie care sare din viteza etc. De aia astfel de motoare ajung la centre de dezmembrari.

 

Oricum un accident la care se stramba cadrul in halu ala afecteaza toata motocicleta si nu ai garantia ca nu s-a forfecat vre-un prezon in motor sau ca nu s-a deformat vreo componenta in miscare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baietii te'au lamurit destul de bine am impresia. sunt bani aruncati, chiar de par putini. mai pui ceva langa cei 700 si iei unul in stare buna :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok ... Va Multumesc pentru lamurire .. cineva daca e interesat de motocicleta si vrea s-o cumpere o gasiti pe bikeshop un anunt facut acum maxim o luna cautati si voi .. omu cere 900 euro pe ea dar o scoateti lenjer la 7-600 euro ! eu cred ca aleg ceva mai mic de exemplu Moto Morini de 350 ca deh .. vb lu` Popescu 4 in linie ce dezvolta 100 HP ... e prea mult pentru un incepator !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Gasesti multe mobre in mintile lor in bani care nu sunt o avere.

Eu unul mi-am cautat pe Ebay Germania. Mai ai varianta 1000ps.at (Austria) si moto.it, in afara de clasicele Mobile si Autoscout (sectiunea moto).

Moto Morini iarasi nu ti-as recomanda - model foarte rar (o sa iti blestemi zilele cand vine vorba de gasit piese + ca vor fi scumpe fiind greu de gasit).

Mai gandeste-te. Sau mai bine explica toate datele problemei si poate te putem ajuta cu sfaturi mai pertinente. Incepator, cati bani ai, cati ani, experienta, ce tip de motocicleta cauti, cati bani ai, poti face vreun credit ? Samd...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ash vrea sa ma complic pentru credite si alte alea ... deocamdata depind doar de 1000 euro .. am 19 ani sunt incepatori desigur ... si ash vrea un speed pana-n 400cc .. am avut 125 .. un rs 250 sau kawa zxr 400 ... suzuki bandit .. dar in ro sar toate peste 2000 ... :blink: si deocamdat nu depind de banii astia .. poate pe viitor. .. cine stie ! multam pentru ca doriti sa ma ajutati cum puteti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata depind doar de 1000 euro [...] dar in ro sar toate peste 2000 ... :blink: si deocamdat nu depind de banii astia

Si eu am 1000 de euro si vreau un Ferrari... toti visam ozn-uri dar cate o data nu merge.

Trebuia sa pastrezi 125-ul, optiuni mai serioase incep pe la 1500 de euro.

 

P.S. "dispun", nu "depind"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am 1000 de euro si vreau un Ferrari... toti visam ozn-uri dar cate o data nu merge.

Trebuia sa pastrezi 125-ul, optiuni mai serioase incep pe la 1500 de euro.

 

P.S. "dispun", nu "depind"

Nu fiti rai mah, in 1000 de euro isi poate lua un motor mai vechiutz dar intr-o stare buna ... stiu pe cineva ce si-a luat un gs din 89 parca cu 1000 de euro ... asta e drisca http://www.hi5.com/friend/profile/displayP...serid=179068861

am sa aflu detalii de toata treaba asta si iti zic si tie :blink: :laugh: :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ash vrea sa ma complic pentru credite si alte alea ... deocamdata depind doar de 1000 euro .. am 19 ani sunt incepatori desigur ... si ash vrea un speed pana-n 400cc .. am avut 125 .. un rs 250 sau kawa zxr 400 ... suzuki bandit .. dar in ro sar toate peste 2000 ... :friends: si deocamdat nu depind de banii astia .. poate pe viitor. .. cine stie ! multam pentru ca doriti sa ma ajutati cum puteti !

 

Foarte bine ca ai 1000 de euro. Eu mi-am luat cu 1000 de euro avans primul meu motor, o Honda Dominator din 1992 (asta in 2006). Sunt f multe firme care ar accepta avans 1000 pt un motor de 2000 (am auzit chiar si de firme cu avans zero, nu stiu daca au implementat deja, era o promisiune anul trecut). Atata timp cat crezi ca te poti descurca sa achiti restul de 1000 plus niste dobanda intr-un an de zile go for it. Si chiar daca nu ai job, ia-ti un job, stai 3 luni si apoi du-te cu o adeverinta :rock: cumva tot se rezolva. Din exp. iti spun sigur ca mai sunt firme care practica un leasing mascat care se da f usor. (practic nu au contract cu societati de leasing ci te crediteaza chiar ei din bugetul lor doar ca sa te aiba ca si client).

Sau cum a zis Thunderbyte mai sus, gasesti motoare vechi dar in stare buna, cu 1000-1500. (chiar eu am la vanzare un XT 600 din 88 cu 900 de euro :friends: )

Asa ca...nu renunta la sperante. Bafta!

Editat de paulcannibal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...