Lilith. Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 (editat) Recomand din toata inima, uitati cum a iesit Dupa unii, crash-pad-urile vietuiesc sub carena, ascunse. Vopseaua desteapta paraseste vopsitorul prost... in dare... Movu' s-a urcat pe alb din vagi ratiuni sexuale... cred Si nuuuu, carena nu era crapata; a crapat ulterior,..... de ciuda 4 suruburi de 8... reprezinta sudura pentru unii Nu am cine stie ce pretentii, dar ma ustura degetele cand ating carena si ochii cand privesc raurile de scursura. Nu acuz pe nimeni, ma acuz pe mine ca nu am stiut sa apreciez o lucrare intr-adevar profesionista. Imi cer scuze ca am avut o camera foto buna pentru poze. Editat Ianuarie 31, 2008 de non_phix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormouse Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 minte\ e camera mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 OPC --- Mesaj completat în 31 Jan 2008 02:16 -------------Pentru a depune o reclamație online, apăsați aici. de marele "artist" nu zic nimic ca numa ma enervez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 haide mai Olga, asta e lucrare facuta in 15minute pe genunchi, facem pariu ca ti le vopsesc mai bine cu 2cutii de sprayuri de 80mii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormouse Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 styx, ia de la noi, e 38 ron/cutia. ce draq? de restu bem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Nasol. Imi pare rau ca tre sa treci prin stresul asta stiu exact cum e. Cam greu gasesti pe la noi meseriasi care stiu sa lucreze la detaliu. Am avut carene vopsite si prelucrate in 4 locuri si niciunul nu m-a impresionat. Sa vedem ce face Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormouse Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Nasol. Imi pare rau ca tre sa treci prin stresul asta stiu exact cum e. Cam greu gasesti pe la noi meseriasi care stiu sa lucreze la detaliu. Am avut carene vopsite si prelucrate in 4 locuri si niciunul nu m-a impresionat. Sa vedem ce face Dan zat! io n-o fac pt bani. poa sa dureze de 38 de ori mai mult k schimbat ditributia la s 600. da o fac. d c ? nush. beats me. da' pe luni potzi sa dai limbi pe csrena. dau io first. be my fuckin' guest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Mai nene si tu acum nu ai auzit si tu de zugraveala "in calciu" sau de vopsit "coaja de castana"? Pa`cum daca tot incepusi zi si de meserias ca e de viitor promite acum ca a facut scoala pe carenele tale ghinionul tau dar ajuta si pe altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Nasol cu vopsitul ala...DAR dupa cazatura sau alte tranteli ale motoretei, carenele nu se vor mai imbina cum este din fabrica. Plasticul se mai deformeaza, etc. Nu o sa faci tu carenajul cum era el de la mama lui ca imbinari niciodata, decat cu carene noi. In rest, no comment de vopsea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Survolaj permite-mi sa te contrazic. Orice meserias iti face carenele aproape identice. Carenele dupa o cazatura se repun pe aceeasi prindere, se aduc cu aer cald la pozitii si apoi au reglaje( functioneaza in 80 % din cazuri) . Dar daca iti face munca in batjocora si restul iese precum vezi in poze. Parerea mea este ca nu trebuie ascuns numele celui care a facut mizeria asta de motocicleta poate au si altii ghinionul sa o duca la el si sa arunce banii chiar aiurea ! Asa ca ar fi f bine sa scrii aici Olga cine si-a batut joc in halul asta de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Survolaj permite-mi sa te contrazic. Orice meserias iti face carenele aproape identice. Carenele dupa o cazatura se repun pe aceeasi prindere, se aduc cu aer cald la pozitii si apoi au reglaje( functioneaza in 80 % din cazuri) . Dar daca iti face munca in batjocora si restul iese precum vezi in poze. Parerea mea este ca nu trebuie ascuns numele celui care a facut mizeria asta de motocicleta poate au si altii ghinionul sa o duca la el si sa arunce banii chiar aiurea ! Asa ca ar fi f bine sa scrii aici Olga cine si-a batut joc in halul asta de motor. Aproape identice sunt f greu de refacut. Eu am avut o crapatura pe o carena(coditza)...crapatura destul de mica...cam 15 cm...si mi-a spus tipul ca mi-o poate face finutz cu fibra de sticla aplicata pe spate, un singur strat foarte subtire, si va fi la fel ca inainte. Insa de asemenea m-a avertizat ca de la vibratii va crapa vospeaua...asa ca am luat sfatul lui si am aplicat mai multe straturi si pe o suprafatza cat mai intinsa pe spatele carenei pentru a se lipi cat mai bine. Dupa revopsire a aparut o mica problema la imbinare...la spate unde in mod normal se imbina perfect cu carena de deasupra stopului(sau triplei ma rog nu stiu cum sa-i spun ca la masina se numeste tripla) acuma era un spatiu de jumatate de cm. Meseriasul mi-a spus ca din cauza fibrei aplicate pe spate si schimbat putin forma. Nu ma deranjeaza ca vorba aia e jumatate de cm ce naiba, dar ca idee...identica nu o mai poti face deoarece la aplicarea fibrei si a lipiciului ii va scimba putin forma, asta daca vrei ca reparatia sa tina. Cat despre frumoasa paint-job...no comment! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 si eu zic ca ar fi cazu sa stim cine a executat aceasta opera de arta. ca sa stie si altii sa se fereasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Survolaj permite-mi sa te contrazic. Orice meserias iti face carenele aproape identice. Carenele dupa o cazatura se repun pe aceeasi prindere, se aduc cu aer cald la pozitii si apoi au reglaje( functioneaza in 80 % din cazuri) . Dar daca iti face munca in batjocora si restul iese precum vezi in poze. Parerea mea este ca nu trebuie ascuns numele celui care a facut mizeria asta de motocicleta poate au si altii ghinionul sa o duca la el si sa arunce banii chiar aiurea ! Asa ca ar fi f bine sa scrii aici Olga cine si-a batut joc in halul asta de motor. S-o creada matale...pai tu stai sa faci cu "feonul" sa indrepti pe ce? Nu se vor mai imbina corect in ruptul capului. Asa am si eu si crede-ma ca nu se mai face deloc la loc cum era. Plasticul nu e ca tabla intr-un punct sa fie indoit, se duce cu totul. Crede-ma ca am vorbit cu o gramada de oameni care lucreaza in plastic si in fibra plus oameni care repara asa ceva...NU SE POATE!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 ..."mi-am perdut o batistutza , ma bate mamica..." ...prostia si domnia se platesc...este o vorba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Punctele alea albastrui de pe portiunea alba este perla,sa nu crezi ca a gazat-o. Anotimpul asta se poarta crapaturile iar imbinarea dintre culori se face in trepte nu sauvage,sovaj sau cum dracu se scrie ca nu mi-a placut niciodata geografia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paco Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 intreabal pe oly ca el este artistu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Punctele alea albastrui de pe portiunea alba este perla,sa nu crezi ca a gazat-o. Anotimpul asta se poarta crapaturile iar imbinarea dintre culori se face in trepte nu sauvage,sovaj sau cum dracu se scrie ca nu mi-a placut niciodata geografia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paco Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 se lauda ca sunt vopsite in cabina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Aproape identice sunt f greu de refacut. Eu am avut o crapatura pe o carena(coditza)...crapatura destul de mica...cam 15 cm...si mi-a spus tipul ca mi-o poate face finutz cu fibra de sticla aplicata pe spate, un singur strat foarte subtire, si va fi la fel ca inainte. Insa de asemenea m-a avertizat ca de la vibratii va crapa vospeaua...asa ca am luat sfatul lui si am aplicat mai multe straturi si pe o suprafatza cat mai intinsa pe spatele carenei pentru a se lipi cat mai bine. Dupa revopsire a aparut o mica problema la imbinare...la spate unde in mod normal se imbina perfect cu carena de deasupra stopului(sau triplei ma rog nu stiu cum sa-i spun ca la masina se numeste tripla) acuma era un spatiu de jumatate de cm. Meseriasul mi-a spus ca din cauza fibrei aplicate pe spate si schimbat putin forma. Nu ma deranjeaza ca vorba aia e jumatate de cm ce naiba, dar ca idee...identica nu o mai poti face deoarece la aplicarea fibrei si a lipiciului ii va scimba putin forma, asta daca vrei ca reparatia sa tina. Cat despre frumoasa paint-job...no comment! un meserias stie ca NICIODATA carenele de plastic -cele originale- NU se lipesc cu fibra. rasina cu care se rigidizeaza fibra de sticla NU polimerizeaza sau daca vreti NU face priza pe plastic. daca vrei sa faci un mic experiment, baga o surubelinita dreapta sub un colt la lipitura aia din fibra si forteaza usor, ai sa vezi cum se desprinde toata. carenele din plastic -de obicei e ABS-, se lipesc termic, eventual se pot intari zonele mai sensibile - marginile de unde a pornit fisura- cu doua -trei cleme metalice, care se pot ingropa finut in plastic. in modul asta se poate finisa carena pentru un aspect identic cu cel original, atat la exterior, cat si la interior. nu vor mai aparea nici un fel de crapaturi de la vibratii. cu fibra de sticla se pot repara cu succes doar carenajele facute din fibra de sticla, adica cele de curse- racing sau replici ale celor originale acuma trebe sa da-i o bere ca te-am invatat meserie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paco Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 trebe sa dea o bere din aia 10mil ce drecu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Kerosen din pacate Bucurestiul e plin de "meseriasi" dar si de creduli care orice li s-ar spune iau de bun. Exact la ce spui tu ma refeream cand vorbeam de reparatiile carenei cu plasa, cleme metalice, aer cald, si adaos de plastic in cazul unor mici bucatele lipsa. Pacat ca esti la Alba sa le arati la oameni cum poate iesi o motocicleta reparata de un om adevarat priceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nice_sun_man Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 (editat) Toata lumea ia teapa la vopsit/reparat carene cred. Da urmeaza si a 2-a oara si a 3-a oara... Sincer cand le-am facut din nou la cineva de pe forum au iesit mai bine ca alea originale. Adica vopseaua are mai mult luciu, lacul e aplicat generos si arata mai bine. Uite o poza, dar nu e de calitate, e cu telefonul, sunt vopsite de cineva de pe forum... Apropos dungile nu sunt stickere sunt facute din vopsea, stickerele sunt doar HONDA si CBR Editat Februarie 1, 2008 de nice_sun_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 pentru reparat carene , vopsit si alte chestii interesante la motociclete nu ezitati sa contactati 4pistons Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 O mica reclama nu strica, nu ? Interesant si bine de stiut ar fi numele meseriasului/atelierul. Cat despre OPC... daca nu ti-a dat bon/factura, ura si adio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 Cat despre OPC... daca nu ti-a dat bon/factura, ura si adio. daca nu i-a dat factura merge cu fiscu ca si ei opereaza tot pe baza de plangeri (si din cate stiu eu, la fel ca cei de la OPC deabea asteapta sa imparta niste amenzi) asta in caz ca "artistul" nu o da la pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.