Sari la conținut

Problema De Pornire...


Ravenitza
 Share

Postări Recomandate

Simt ca mor de nervi...Problema a inceput astfel:

Dupa 1 luna de stat in bloc, azi am scos motorul (Honda SLR 650) pentru a merge la RAR pentru acte. Bateria a stat tot acest timp in casa, din cand in cand la incarcat la redresor.

Azi am montat bateria desi nu era incarcata in prealabil decat 4 ore. Am incercat sa o pornesc si nu a pornit. Am impins-o cu un prieten, nici urma de a porni...Apoi am vrut sa ii dau curent de la masina...din nou: nici urma de a porni!

Am desfacut bujia, am curatat-o, am pus-o pe motor...din nou nimic...Dau la demaror degeaba, ea se aude cum invarte, dar nu porneste deloc...

Acum seara s-a dus de tot...nu se mai auzea nici cum invarte....

 

Care este problema? Ce este de facut? Va rog!!! astept raspuns!!!

Editat de raven30hell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma supar :D chiar a fost o prostie...

Nu ma pot abtine, trebuie sa-ti spun ca la niste Honde mai vechi de prin anii '80 (nu mai tin minte ce model) butonul de "Emergency stop" taie doar aprinderea electronica, nu si releul de la demaror, asa ca poti sa dai mult si bine pe butonul de Start pana iti golesti bateria, ca doar grohaie si nu porneste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca acum am alta problema...Se aude paraind la cutia sigurantei principale, si anume asta:

Am desfactut siguranta asa cum spune aici, nu arata deloc arsa/topita sau altceva...Acum s-a dus cineva dupa o siguranta sa o schimb, sa vedem daca e de la ea...

Daca nu, ce sa fac? care ar fi problema?

Ideea e ca luminile imi merg, apas butonu de Start paraie/bazaie putin, da sa invarta bateria 1 secunda si iar se opreste si incepe bazaitul :D

 

Tin sa precizez, bateria a fost toata noaptea la incarcat!

 

Ps: acum tocmai am schimbat siguranta, am incercat sa o pornesc si la fel facea.

Intre timp a ramas si un prieten fara baterie la motorul lui, si facea identic ca a mea...Asa ca i-am dat curent de la masina si a pornit. Am incercat si cu a mea, insa degeaba...acum se aude cum invarte electromotorul dar nu porneste...E clar bateria...sau bujia nu face scanteie...

Ce e de facut...? o sa ma uit sa vad daca are scanteie...

 

--- Mesaj completat în 05 Feb 2008 11:56 -------------
Avand in vedere ca am avut asistenta pe mess...Spun si aici care mai sunt pasii, in caz ca mai are cineva probleme asemanatoare vreodata.

Majoritatea au zis ca bateria ar trebui sa fie ok, asa ca am desfacut bujia, am mers in casa, am curatat-o...acum straluceste, am verificat distranta dintre electrod si urechiusa...e ok...

Diseara o pun pe motor sa vedem ce scanteie face, daca nu e suficient de tare, voi cumpara maine o bujie noua, si verific si fisa.

 

Si uite asa...invat eu mecanica singura...:kiss:

Editat de raven30hell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca acum am alta problema...Se aude paraind la cutia sigurantei principale, si anume asta:

Am desfactut siguranta asa cum spune aici, nu arata deloc arsa/topita sau altceva...Acum s-a dus cineva dupa o siguranta sa o schimb, sa vedem daca e de la ea...

Daca nu, ce sa fac? care ar fi problema?

Ideea e ca luminile imi merg, apas butonu de Start paraie/bazaie putin, da sa invarta bateria 1 secunda si iar se opreste si incepe bazaitul :D

 

Tin sa precizez, bateria a fost toata noaptea la incarcat!

 

Ps: acum tocmai am schimbat siguranta, am incercat sa o pornesc si la fel facea.

Intre timp a ramas si un prieten fara baterie la motorul lui, si facea identic ca a mea...Asa ca i-am dat curent de la masina si a pornit. Am incercat si cu a mea, insa degeaba...acum se aude cum invarte electromotorul dar nu porneste...E clar bateria...sau bujia nu face scanteie...

Ce e de facut...? o sa ma uit sa vad daca are scanteie...

 

<small>--- Mesaj completat în 05 Feb 2008 11:56 -------------</small><br/>Avand in vedere ca am avut asistenta pe mess...Spun si aici care mai sunt pasii, in caz ca mai are cineva probleme asemanatoare vreodata.

Majoritatea au zis ca bateria ar trebui sa fie ok, asa ca am desfacut bujia, am mers in casa, am curatat-o...acum straluceste, am verificat distranta dintre electrod si urechiusa...e ok...

Diseara o pun pe motor sa vedem ce scanteie face, daca nu e suficient de tare, voi cumpara maine o bujie noua, si verific si fisa.

 

Si uite asa...invat eu mecanica singura...:kiss:

 

 

 

vezi sa nu fie bornele indeajus de stranse pe baterie, ceea ce zici tu acum nu are nici o treaba cu bujia, ca nu iti ajunge macar sa iti invarta dapoi sa iti mai dea si scanteie, asa ca verifica bornele, si mie mi s-a intamplat la fel si eram sigur ca a cazut o siguranta, dar nu a fost asa ... sau vezi sa nu se fi largit papucii ce vin si prind siguranta si sa nu iti faca contact bine sau sa nu fie oxidati ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bornele sunt ok, strase bine...toate sigurantele si contactele sunt ok, curate, neoxidate...

Ideea e ca atunci cand i-am dat curent de la masina, a fost ok...a inceput sa invarta, dar nu a pornit.

Vedem diseara daca vrea cu bujie noua...

Editat de raven30hell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca daca bateria ta e dusa o poti incarca oricat vrei si in 3-4 incercari o termini din nou .

 

mie de exemplu nu mi-a pornit mobra de la apa in benzina .

am pus doo capacele de aditiv ... B MIX parca ii zice , in rezervor si a luat-o , insa nu din prima si mie nici nu mi se auzeau caraiturile de care spui tu .

alea imi inspira curent canci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am zis, dupa ce am curatat bujia de stralucea, am iesit afara, am montat bateria si bujia...am pus cablurile si i-am dat curent de la masina: A PORNIT! in sfarsit...se pare ca problema ar fi fost bujia.

Am masurat curentul dat de baterie si cu motorul oprit imi arata 12 V, iar cu motorul pornit 12,30 cam asa...E ok?

Acum mai am o mica problema, dupa ce pornesc motorul mi se inrosesc tevile de la esapament, la modul in care devein rosii puternic... E normal sau...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am zis, dupa ce am curatat bujia de stralucea, am iesit afara, am montat bateria si bujia...am pus cablurile si i-am dat curent de la masina: A PORNIT! in sfarsit...se pare ca problema ar fi fost bujia.

Am masurat curentul dat de baterie si cu motorul oprit imi arata 12 V, iar cu motorul pornit 12,30 cam asa...E ok?

Acum mai am o mica problema, dupa ce pornesc motorul mi se inrosesc tevile de la esapament, la modul in care devein rosii puternic... E normal sau...?

 

cred ca ti-a mai ars gazul ce ti l-a dat pe toba data trecuta cand nu a vrut sa porneasca iar acum cand a pornit automat ca ti l-a ars si pe ala ... http://motociclism.ingalati.net/viewtopic.php?t=6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e in felul urmator, faza cu tevile de esapamant e problema observata de mine cu cateva plimbari inainte sa bag motorul la iernat si sa am problema cu bujiile... Pana sa o bag la iernat, motorul pornea si pe ger fara probleme, dar tot asa...tevile se inroseau. Motorul nu a venit cu crom pe tevi. Ci EXACT asa cum vezi in poza de mai sus, cu o culoare maronie.

Ideea e ca dupa ce se incalzeste fff bine motorul, ele isi revin, adica culoarea rosie scade in intensitate pentru ca se mai racesc.

Sa nu uitam, e vorba de un motor monocilindru, o singura bujie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e in felul urmator, faza cu tevile de esapamant e problema observata de mine cu cateva plimbari inainte sa bag motorul la iernat si sa am problema cu bujiile... Pana sa o bag la iernat, motorul pornea si pe ger fara probleme, dar tot asa...tevile se inroseau. Motorul nu a venit cu crom pe tevi. Ci EXACT asa cum vezi in poza de mai sus, cu o culoare maronie.

Ideea e ca dupa ce se incalzeste fff bine motorul, ele isi revin, adica culoarea rosie scade in intensitate pentru ca se mai racesc.

Sa nu uitam, e vorba de un motor monocilindru, o singura bujie...

Probleme cu evacuarea , pastreaza gaze nearse pana se incalzeste motorul si esapamentul. Eventual baga prea mult gaz la pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pare ca acum am alta problema...Se aude paraind la cutia sigurantei principale, si anume asta: Attached ImageAttached Image

Am desfactut siguranta asa cum spune aici, nu arata deloc arsa/topita sau altceva...Acum s-a dus cineva dupa o siguranta sa o schimb, sa vedem daca e de la ea...

Daca nu, ce sa fac? care ar fi problema?

 

Paraitul nu e de la sigurante ci de la releul starterului. nu ai curent suficient.

12V e tensiune de baterie goala. o Baterie incarcata are 12,5-12,6V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp am aflat asta, am reusit sa o pornesc.

Acum o sa incerc sa rezolv cu tevile de esapament. O sa cumpar o bujie noua, caci ele se inrosesc numai in perioada cand e socul tras. Daca nu apare nici o shimbare, o sa o bag in service. Dar nu stiu sigur cand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...