ionutz100cc Postat Februarie 7, 2008 Autor Share Postat Februarie 7, 2008 apropo..daca tot scriu pe forum.. sa va zic si de problema ce o am momentan cu scuteru. . Problema e simpla. Nu porneste. Bateria e OK, dar nu stiu ce are de tot uda bujia si nu mai porneste. Daca ii pun bujie noua, sau o curat, o ia din prima. Nici la pedala nu porneste. (asta de mult..nu stiu de ce..dar nici nu m-a prea interesat. cat timp porneam de la buton. ).. Am fost la un mecanic.. a zis ca e pompa de benzina problema... am schimbat-o dar tot nu porneste... Precizez ca e motor in 4 T si e de 100cc. Stie careva care ar fi baiu? ca mecanici specializati nu am in zona. Doar la Oradea..da e la 40 km.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Verifica amestecul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 apropo..daca tot scriu pe forum.. sa va zic si de problema ce o am momentan cu scuteru. . Problema e simpla. Nu porneste. Bateria e OK, dar nu stiu ce are de tot uda bujia si nu mai porneste. Daca ii pun bujie noua, sau o curat, o ia din prima. Nici la pedala nu porneste. (asta de mult..nu stiu de ce..dar nici nu m-a prea interesat. cat timp porneam de la buton. ).. Am fost la un mecanic.. a zis ca e pompa de benzina problema... am schimbat-o dar tot nu porneste... Precizez ca e motor in 4 T si e de 100cc. Stie careva care ar fi baiu? ca mecanici specializati nu am in zona. Doar la Oradea..da e la 40 km.. nu inteleg ...ai zis ca daca ii pui bujie noua sau o cureti o ia din prima .... dupa aia se opreste?? numai porneste daca`l opresti si lasi mai mult (pana se receste motoru) ??? vezi poate nu ai compresie sau ii da prea multa benzina daca tot ai fost la mecenic trebuia sa`i zici sa`ti verifice compresia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Februarie 7, 2008 Autor Share Postat Februarie 7, 2008 (editat) nu inteleg ...ai zis ca daca ii pui bujie noua sau o cureti o ia din prima .... dupa aia se opreste?? numai porneste daca`l opresti si lasi mai mult (pana se receste motoru) ??? vezi poate nu ai compresie sau ii da prea multa benzina daca tot ai fost la mecenic trebuia sa`i zici sa`ti verifice compresia nu...dupa ce pun bujie noua sau o curat pe aia, porneste, de vreo odata-de 2 ori... dupaia nu mai. Cu compreseia, nu am stiut sa ii zic la mecanic (oricum era mecanic auto). Cum pot verifica eu compresia?.....sau amestecul? Editat Februarie 7, 2008 de ionutz100cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 (editat) Si la tine e mult de zis, dar asa in cateva cuvinte: verifici starea bujiei(neagra, alba, uda.....) In functie de asta incerci sa tragi o concluzie: ori este amestecul dereglat, ori scanteia este prea slaba (asta se verifica usor: pui bujia la masa si ii dai la cheie, vezi culoarea scanteiei). Spor la treaba. Editat Februarie 7, 2008 de marius45jml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Ai sa simti o mare diferenta, trece tot praful prin el si o sa schimbi setul muuult mai repede. Buretele in sine nu filtreaza nimic, e doar un suport pentru ulei. Corect! Numai sa fie bine stors buretele inainte de a-l monta in carcasa filtrului, asa cum zicea si Marius Asfalt uscat si salutari cu farul! --- Mesaj completat în 07 Feb 2008 15:27 ------------- nu...dupa ce pun bujie noua sau o curat pe aia, porneste, de vreo odata-de 2 ori... dupaia nu mai. Cu compreseia, nu am stiut sa ii zic la mecanic (oricum era mecanic auto). Cum pot verifica eu compresia?.....sau amestecul? Compresia se poate verifica usor cu ajutorul unui tester de compresie, in speta un manometru care are atasat un racord ce are in capat un filet compatibil cu cel de bujie (tester compresie in google.ro si dai pe imagini). Cum procedezi - desfaci bujia si montezi in locul ei testerul respectiv, apoi dai la automat 3-7 secunde, timp in care ar trebui sa ajunga la compresia maxima (cu cat sunt segmentii mai dusi cu atat dureaza mai mult). Bun ai aflat ce compresie ai, cu ce te incalzeste ca sti ce compresie ai daca nu sti ce compresie ar trebui sa ai ca sa faci o comparatie? Daca nu sti ce compresie ai google-it! Daca ti-e mai usor poti cauta in manualul tehnic al scuterului tau, fie el fizic sau electronic. Stiind ce compresie ar trebui sa ai si care este compresia reala iti poti face o idee despre starea segmentilor (presupunand ca restul sunt OK si nu scapi compresie prin alte parti). Amestecul de combustibil (benzina + ulei) de obicei vine presetat de fabrica si in general nu ai nevoie/trebuie sa umbli la el. Totusi daca scuterul a fost tunat si fulgerat ii poti da mai mult ulei ca sa te tina, ce conteaza ca intoxici lumea pe strada Amestecul aer/combustibil poate fi ajustat din surubul de reglaj pentru aer, un mecanic bun asculta cum toarce motorul si tu poti face la fel, dupa multe incercari poti obtine rezultate cat mai aproape de adevar Asfalt uscat si salutari cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Februarie 8, 2008 Autor Share Postat Februarie 8, 2008 (editat) Esti sigur ca bujia aia e cea corecta pentru motorul tau? Ca daca nu are valoarea termica corecta se murdareaste repede (nu atinge temperatura de autocuratare). Desi mai probabil e un amestec incorect. De ce nu m-am gandit si eu la chestia cu bujia? . Mai mult ca sigur asta e . Bujia originala era Champion RG4HC iar cei de la Paneuro mi-au dat NGK CR9E. Si difera.,.difera foarte mult. einstein1982 thanx a lot.... sper ca schimbarea bujiei imi rezolva problema. dupa ce gasesc bujie revin cu amanunte, daca merge sau nu.. .. Apropo..cum se verifica amestecul..de tot imi ziceau ceilalti sa fac... tot ce am modificat la scuter a fost de la surubul de aer parca.. ca sa reglez relantiul (nu vroia sa stea locului..era accelerata.... ).. Editat Februarie 8, 2008 de ionutz100cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Iei filtrul, il speli cu ce vrei doar sa nu-l deteriorezi, il usuci si apoi il scufunzi in ulei de motor, il storci bine, il montezi la loc si pleci! Treaba cu pornitul: verifica ce culoare are bujia. Neagra, afumata= amestec bogat, cafenie=amestec bun, alba= amestec sarac. Cum zici tu ca e uda, ori ai amestecul prea bogat, ori ai scanteie slaba, ori nu e potrivita bujia pentru motorul tau, ori toate 3. @einstein1984 nu prea se regleaza relantiul din surubul de la comanda de acceleratie, ala e pentru cursa Tot ce faci e sa scurtezi cursa si automat sa-l accelerezi putin. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Ieri.. m-am apucat de dat jos filtrul de aer ( buretele ) ~ L-am spalat cu sapun... pe amandoua partile.. si la sfarsit am dat cu o periuta.. pe el ~ Dupa ce l-am stors bine de spuma si de apa... l-am pus pe calorifer si l-am lasat pana azi ( Sambata 9.02.2008 ) ~ Tot astazi l-am si montat... - Vreau sa spun ca i s-a schimbat sunetul ... si se aude mult mai gros motorul acum... nu am avut ocazia sa dau o tura cu el pentru ca in bacau este un frig de iti ingheata .. ouale pe scuter ~ Maine sper sa se mai incalzeasca.. si sa pot da o tura... o sa va spun ce s-a schimbat. Eu l-am curatat la sfatul lui kta ( the doctor ) ... pentru ca i-am zis ca mi se infunda.. trage ceva aiurea.. pe undeva Mi -a zis sa curat filtrul de aer Bafta ! Sper sa revin maine.. cu stiri noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Februarie 9, 2008 Autor Share Postat Februarie 9, 2008 (editat) gileriK... dupa ce l-ai spalat, nu l-ai bagat in ulei..? ...... la mine in bihor e caldutz afara.. :>. vreme numai buna de o plimbarica.. cu geaca pe tine, totusi... Noroc Editat Februarie 9, 2008 de ionutz100cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 aoleu Doamne...filtrele sport si racing sunt imbibate cu ceva? NUUUU...diminueaza performantele cum se zicea ceva mai inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Dupa cum se vede el nu are filtru sport. Si filtrele stock deobicei sunt umede(adica imbibate cu o solutie, ulei ce-o fi ca sa ajute la filtrare). Asa e si la mine. Eu l-am spalat insa in benzina ca sa-l degresez(cu detergent nu cred ca reuseam pt ca era ceva uleios) s-a scurs toata mizeria din el, buretele recapatandu-si culoarea naturala(nu negru cum era) l-am lasat s-a uscat apoi am turnat putin ulei de motor peste burete(atat incat sa fie exact cum l-am scos) si apoi l-am montat la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDeYe008 Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 si eu l-am spalat prin august/inceput-septembrie si la mine nu avea nicio substanta uleioasa...si nu a fost spalat niciodata, am luat scuterul aproape nou (6000 km)...deci nu e o regula ... PS: Nu am dat cu nimic pe el daca asa era asa l-am bagat numai ca, curat ! bye'z Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Si filtrele sport se dau cu o solutie speciala, e un spray, dar nu stiu cum se numeste. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 filtrul meu de aer tot uscat a fost de la inceput...de cate ori l-am curatat nu l-am imbibat in ulei...este un burete foarte foarte fin si gros,daca l-as imbiba in ulei nu prea ar mai trece aer suficient,din motive care le-am expus intr-un post anterior... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 (editat) Am o intrebare, daca un scuter nu are acel burete are numai cutia de filtru este ceva rau, este ceva mai bun ii da mai multa viteza sau ce ? Eu am cumparat un scuter si cand am vrut sa curat filtru si am desfacut cutia nu am gasit nimic acolo decat plaf si mizerie dar burete nu, iam pus eu unul mai vechi dar e cam rupt la partea de jos, cred ca nare nevoie nu? Tot nu inteleg de ce o fi scos buretele. Si mai am o intrebare ca sa nu mai deschid alt post, la mine benzina e prin curgere, nu functioneaza cum trebuie vacuumul, returul e infundat, are ceva e de rau sau nu conteaza ? Scuterul e un Malaguti F12 LC (daca ajuta la ceva). Editat Februarie 9, 2008 de cosx25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 Am o intrebare, daca un scuter nu are acel burete are numai cutia de filtru este ceva rau, este ceva mai bun ii da mai multa viteza sau ce ? Eu am cumparat un scuter si cand am vrut sa curat filtru si am desfacut cutia nu am gasit nimic acolo decat plaf si mizerie dar burete nu, iam pus eu unul mai vechi dar e cam rupt la partea de jos, cred ca nare nevoie nu? Tot nu inteleg de ce o fi scos buretele. Si mai am o intrebare ca sa nu mai deschid alt post, la mine benzina e prin curgere, nu functioneaza cum trebuie vacuumul, returul e infundat, are ceva e de rau sau nu conteaza ? Scuterul e un Malaguti F12 LC (daca ajuta la ceva). nu este in regula daca nu ai buretele.in cazul asta aerul va trece direct in carburator (daca este pe carburatie) cu tot cu praf , impuritati etc. si iti va "intoxica" rapid carburatorul...vei vedea cu timpul ca trage din ce in ce mai greu...cand vei desface carburatorul o sa il gasesti plin de mizerie,namol etc...buretele care il pui trebuie sa etanseze bine pe marginea cutiei filtrului de aer,altfel nu ai facut nimic... cel de la care ai luat scuterul a scos buretele pentru ca initial merge mai bine fara filtru de aer,trage mai bine la viteza,motorul se aude mai nervos,dar tipul probabil nu a inteles rolul la buretele ala...a zis ca o fi degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 Fara filtru o sa saraceasca amestecul si ori se incinge in draci, ori se "lipeste". Nerecomandat.... <small>--- Mesaj completat în 10 Feb 2008 10:33 -------------</small><br/>Fara filtru o sa saraceasca amestecul si ori se incinge in draci, ori se "lipeste". Nerecomandat.... La mine la scuter cand mi lo adus am desfacut filtrul si era buretele "copt" rau de tot (benzina si ulei la greu ) am vrut sal curat da nu aveam nicio sansa....se rupea repede :| si am avut unu de rezerva de la un malaguti f12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 Fara filtru motorul n'o s-o duca prea bine si nici prea mult. Mai ales daca mergi prin zone cu praf excesiv, gen zone rurale etc. , nu ca in orash n'ar fi destul Daca carburatorul il mai cureti... la motor praful va avea efect abraziv si iti va "curata" incet dar sigur piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 Ca tot veni vorba de filtru si de curatarea lui ...eu am unul stock pe scuter . knd l-am desfacut acum vreo 2 luni ... buretele era pur si simplu tare ... l-am spalat si surpriza: ma uitam la el cum se dezintegreaza / pur si simplus knd l-am stors am ramas cu marginea , ziceai ca l-am decupat nu alta... pe la mine prin apropiere nu prea am de unde sa fac rost de piese asa ca am luat un burete normal ceva mai gros ce-i drept si l-am decupat exact cum era cel vechi ... s-a schimbat un pic si sunetul motorului . intrebarea mea e daca il las pe asta e bine ? banuiesc ca pierd un pic de putere sau nush ... e bine sa il las buretele asta ? si app ... fara filtru un motor nu trage prea mult si o spun din proprie experientza .al meu prindea 20 km/h ora fara filtru dupa care asa ramanea ... stiu ca alte scutere stau numai la relantiu fara filtru ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 pai trage prea mult aer... la faza cu sprayul v-am zis principiul...cand ai un varf, aplici si la baza principile folosite acolo sus nu stiu daca intelegeti...oricum daca vreti sa va amuzati, va amuz eu : am filtru racing...nu sport si nu avea deloc burete, doar un strat fin de material. Nu mergea neam pe carb de 12. M-a sfatuit un preten sa-i bag un burete de vase...si asa am facut Am bagat un burete de vase in el sa mai tina din aer, ca baga prea mult...si ce-are? Merge perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDeYe008 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 Ca tot veni vorba de filtru si de curatarea lui ...eu am unul stock pe scuter . knd l-am desfacut acum vreo 2 luni ... buretele era pur si simplu tare ... l-am spalat si surpriza: ma uitam la el cum se dezintegreaza / pur si simplus knd l-am stors am ramas cu marginea , ziceai ca l-am decupat nu alta... pe la mine prin apropiere nu prea am de unde sa fac rost de piese asa ca am luat un burete normal ceva mai gros ce-i drept si l-am decupat exact cum era cel vechi ... s-a schimbat un pic si sunetul motorului . intrebarea mea e daca il las pe asta e bine ? banuiesc ca pierd un pic de putere sau nush ... e bine sa il las buretele asta ? si app ... fara filtru un motor nu trage prea mult si o spun din proprie experientza .al meu prindea 20 km/h ora fara filtru dupa care asa ramanea ... stiu ca alte scutere stau numai la relantiu fara filtru ... pai trebuia sa reglezi carburatoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 pai trage prea mult aer... la faza cu sprayul v-am zis principiul...cand ai un varf, aplici si la baza principile folosite acolo sus nu stiu daca intelegeti...oricum daca vreti sa va amuzati, va amuz eu : am filtru racing...nu sport si nu avea deloc burete, doar un strat fin de material. Nu mergea neam pe carb de 12. M-a sfatuit un preten sa-i bag un burete de vase...si asa am facut Am bagat un burete de vase in el sa mai tina din aer, ca baga prea mult...si ce-are? Merge perfect Rolly ... ce scria pe buretele de vase ... ? Malossi sau Polini ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 Rolly ... ce scria pe buretele de vase ... ? Malossi sau Polini ? Hebo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDeYe008 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 Hebo eu cred ca scrie TNT TUNING daca vreti performante mai mari cumparati-va un filtru de aer sport...nu recomand celor care stau in zone mai "noroioase"...cum sunt eu...acu s-au trezit si ei sa repare bucurestiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.